Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Binancik 15 января 2024, 15:04
Отримав відмову у обслуговуванні.
Почав зʼясовувати, у чому причина.
Мені повідомили в онлайн чаті ПриватБанку, про те що причиною є фінансовий моніторинг, та мені можуть поновити обслуговування.
Але ніхто не надає інформацію, як саме мені пройти фінансовий моніторинг, та що саме зробити для поновлення ділових відносин.
Приватбанк
Ответ банка
15 января 2024, 18:12
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема решена
Avramel 15 января 2024, 14:25
10 місяця 2023 року я продавав свої заощадження в криптовалюті за гривні, через необізнаність провів операцію на 18.000 грн з третьою особою. Як виявилося, людина, яка переказала мені кошти, стала жертвою шахраїв, яким я, на жаль, на той час уже переказав криптовалюту після отримання переказу на свою картку.
Банк заблокував мій рахунок того ж дня, після отримання скарги від клієнта, який переказав мені кошти. Мені вдалося знайти цього клієнта в соц. мережах, пояснити всю ситуацію і надати докази того, що я просто продавав свою криптовалюту і не маю жодного відношення до шахраїв. Людина на підставі наданої мною інформації змогла ідентифікувати особу шахрая і подати цю інформацію правоохоронним органам, які ведуть кримінальне провадження, в якому я не розглядаюся як підозрюваний, мене в цьому провадженні взагалі немає, навіть як свідка.
Банк не отримував жодних запитів щодо мене від правоохоронних органів, скарга подана клієнтом теж анульована (немає жодних підстав утримувати мої кошти).
Я чекав 2 місяці на розгляд заявки на закриття рахунку, тому що факт ануляції скарги на мене від клієнта не розглядається банком як підстава для зняття блокування, яке було накладено саме через скаргу від клієнта.
Через два місяці я не отримав листа, в якому мала міститися інформація про розірвання ділових стосунків та переказу коштів на рахунок в іншому банку. Було подано заяву на перерахунок коштів у відділенні, але банк відхилив її, з причини того, що я не дотримався рекомендації повернути кошти потерпілому (щоб самому стати потерпілим), хоча скарга від потерпілого була анульована.
Рішення, яке запропонував мені банк, має характер доказу непричетності до шахрайства (документ від суду, назву якого не можуть сказати і який я навіть не можу отримати, бо у кримінальному провадженні щодо цих коштів я не розглядаюся навіть як свідок, не кажучи вже про якісь звинувачення).
Схоже що єдине рішення яке пропонує мені банк, щоб отримати свої кошти, це подавати позов на банк до суду
Приватбанк
Ответ банка
15 января 2024, 15:28
Вітаємо.
Вирішенням питання є повернення коштів, або надання рішення суду про непричетність до шахрайства.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Антонина Михова 13 января 2024, 21:31
Счет закрыт 7 декабря. Пенсионный фонд перевел 10000 гривен на этот закрытый счет 22 декабря. Сельский совет перевел сумму 2250 гривен. 25 декабря 2023 году. И… простите с концами… Денег нет! Сегодня 13.01 .24 год Я не могу получить эти деньги. Подавала две заявы. Никакого ответа! Как в воду канули!
Приватбанк
Ответ банка
14 января 2024, 10:13
Вітаємо.
Ваше питання розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема решена
Shikh 12 января 2024, 15:08
30.12. 23 р. я знімав кошти у банкоматі газбанку карткою Приватбанку. Не зміг вилучити із контейнера всю суму і як результат недоотримав вказану суму. Зразу ж повідомив на гарячу лінію Приватбанку. Обіцяли швидко повернути кошти на картку після інкасації Газбанком. Минуло 14 днів, результат нульовий. Негативна робота центрального офісу!!!
Приватбанк
Ответ банка
12 января 2024, 15:36
Вітаємо.
Згідно з правилами міжнародних платіжних систем протягом 15 днів можливе повернення коштів від банку, в якому здійснено операцію. Якщо повернення не буде сформовано, то за вашою заявкою буде сформовано пакет документів і передано в міжнародну платіжну систему. Зазвичай очікування відповіді триває 45–120 днів. Коли отримаємо відповідь, ми надішлемо вам SMS.
Проблема решена
Ірина Шаповалова 12 января 2024, 14:31
Отделение по адресу: Одесса, пр-т Добровольского, 129
05.01.2024 знімала готівку з банкомату приватбанку в Одесі за адресою пр-т Доброволського, 130/5 в магазині Копійка. Банкомат спочатку довго рахував готівку, а потім видав помилку «Помилка під час здійснення операції. Ваші кошти залишись в банкоматі і не будуть видані. Очікуйте автоматичного повернення на рахунок.» Перестав працювати взагалі, перезавантажився і перестав працювати на роботу з готівкою.

Через пів години я зателефонувала в тех. підпримку по номеру який вказано на банкоматі бо гроші мені не повернулись, але мені повідомили, що моя карта не їх банку і тому питання не до приватбанку.
На питання чи цікаво взагалі який банкомат не видав кошти, мені відповіли що то не їх справа і їх це не цікавить. Оформлювати заяву відправили в мій банк.

Разом з представником мого банку ми склали оскарження на зняття цієї готівки, бо її не було видано банкоматом. Чекаємо відповіді від приватбанку.

Ось так банкомат приватбанку мене пограбував посеред дня і ніхто з приватбанку не бажає спрівпрацювати, щоб повернути кошти у найкоротший термін.
Приватбанк
Ответ банка
12 января 2024, 15:27
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. Якщо кошти не повернуті на вашу картку, вам достатньо звернутися до банку, в якому була відкрита картка, для оскарження операції згідно правил міжнародних платіжних систем (chargeback).
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
gudkov77 12 января 2024, 14:10
Как ФОП имеем два магазина и соответственно два терминала от Приватбанка. Ежемесячно платим абонплату — 300 грн. по каждому из них. В декабре терминалы перестали работать — не было связи с процессинговым центром. Были поданы заявки на ремонт терминалов, но из-за загруженности сотрудников ни замену, ни ремонт терминалов никто не провёл. Под новогодние праздники отсутствие работающих терминалов нанесло нам колоссальные убытки. Мы потеряли около 50% товарооборота за этот период. Через две недели до нас дошёл сотрудник банка и просто заменил СИМ-карточки в терминалах. Проблема, по его словам, была в Киевстаре, т. е. в предоставленных банком терминалах стояли симки Киевстар. Связались с поддержкой Приватбанка, чтобы отменили начисление абонплаты в декабре по терминалам в связи с их неработоспособностью. Ответ поразил: вины банка в неработоспособности нет — обращайтесь в Киевстар. Наши замечания, что с Киевстаром, во-первых, у нас договора нет, потому мы не можем обратиться к ним с претензией, а, во-вторых, неработоспособность могла быть вызвана любыми причинами, которые являются вне нашего влияния, услышаны не были. Нам ответили, что банк НЕ ОБЯЗАН обеспечивать работоспособность терминалов, но абонплату при этом брать имеет право. Так же обратили внимание, что надо было обратиться в банк и сдать терминалы, если их работа не устраивала. Т. е. около 300.000 грн. в год на комиссиях за эквайринг не повод для того, чтобы как-то удерживать клиента. Не нравится — сдай терминал. Хотя, что сдать терминал, что его отремонтировать — вызываются сотрудники банка, а они, как уже было указано выше — были перегружены работой и смогли подойти через две недели. В завершение, оператор службы поддержки отказался принимать заявку по возмещению комиссии, сославшись на то, что она знает, что комиссия была списана правомерно. С таким мы столкнулись впервые — вне зависимости от запроса сотрудники Привата всегда фиксировали запрос, а потом давали ответ. В этот раз просто послали… За последний год по разным вопросам мы столкнулись в большим количеством брака в работе с банком (как физлица, так и как бизнес-клиенты), что вызывает дикое желание распрощаться с Приватом навсегда. Правда, существует понимание, что в остальных банка ситуация обстоит не лучшим образом — проблема с компетентным персоналом по всей стране во всех сферах. Увы. Наше мнение: банк должен был возместить комиссию своим клиентам, а дальше разбираться со своим поставщиком телекоммуникационных услуг Киевстаром (если проблема была именно в нём). Банк же переложил решение вопроса, как говорится, «с больной головы на здоровую».
Приватбанк
Ответ банка
12 января 2024, 15:21
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі, та допомогти розібратись в ситуації.
Проблема решена
s100500 12 января 2024, 13:27
27 грудня в Приват24 з’явилось спливаюче повідомлення, що треба пройти актуалізацію даних і кнопка «Нагадати підніше». Термінів коли це треба зробити, звісно, не було. Через Дію актуалізувати не вдалось (сталася помилка). Вирішив сходити до відділення з Нового року і пройти цю актуалізацію. Але 1 січня Приват поздоровив з Новим Роком розірванням договору в односторонньому порядку без можливості оскаржити дане рішення. Надіслали листа, що вони розривають договір із-за того, що я не надав в сотий раз дані про себе (навесні вже оновлювали анкету) і додаток з реквізитими куда переказати мої кошти і інший банк. Вибачте мене, я маю бігти до вас за першим покликом??! За 3 дні не з’явився у відділення, після якогось пуш-свовіщення у додатку — це привід для розірвання договору? У вас немає мого телефону, Вайберу, чи електронної пошти, щоб надіслати нормальне повідомлення зі вставновленими строками!!! Банк повне дно з відношенням як до скота.
Приватбанк
Ответ банка
12 января 2024, 15:09
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема решена
Dmytro1232 12 января 2024, 12:55
Отделение по адресу: Киев, ул. Ковпака, 29
5 вересня 2023 року Приват банк заблокував мою картку на якій було 285 тис грн. Їх я вивів з біржі бінанс, через п2п. Приблизно через неділю, розірвали зі мною договір і відмовляються обслуговувати та переводити кошти на рахунок іншого банку, після багаточисельних листувань з офісом в Дніпрі та походів в банк, до мене підійшов чоловік зі служби безпеки, як він сказав. Сказав, що була скарга на мене при переказі коштів на сумму 50000 грн 5 вересня, і ще повідомив якщо я візьму заяву в поліції, що кримінальних справ по мені не ведеться, то рахунок розблокують. Я зробив довідку з поліції та Заяву з поліції, ніяких справ по мені не ведеться! Та прикріпив скриншотик з бінансу які просив банк, після чого все перенаправив на Дніпро, через канцелярію, і що ви думаєте, ці *** відправиляють мені до сих пір одну і ту же шаблону відповідь, я вже не знаю, що робити. Тим більш кошти ці я зайняв у друга. Допоможіть будь ласка.
Приватбанк
Ответ банка
12 января 2024, 13:33
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Veroniks 12 января 2024, 3:32
Моя мама пенсіонер, 78 років, перебуває в США. Приват банк списав усі гроші з її рахунку в Україні під приводом, що вони не можуть підтвердити, що вона жива. Мама багато разів намагалася зробити це через чат підтримки, надсилала фото та усі документи. Але так і не змогла зв’язатися із живою людиною. Наразі фінансовий номер телефону вже деактивовано, але є всі входи до привату 24 та карта з пін тощо. Це просто злодійство.
Приватбанк
Ответ банка
12 января 2024, 10:35
Вітаємо.
Згідно вимоги законодавства України — банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо в базі заповнені не всі їх дані.
Якщо з клієнтом проводилися комунікації про необхідність провести актуалізацію даних в банку, але актуалізація даних у встановлені терміни не була проведена — клієнт інформується, що його рахунки будуть заблоковані до моменту проходження ним ідентифікації в банку.
Провести актуалізацію даних можна звернувшись в будь-яке відділення банку або віддалено — через Приват24.
Якщо фінансовий номер телефону вже деактивовано — процедура підтвердження нового номеру з-за кордону передбачена через чат на сайті банку. pb.ua/chat
Для цього потрібна наявність:
— веб-камери;
— українського або закордонного паспорта.
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!
Проблема решена
andrey tim 11 января 2024, 19:24
здійснив оплату в польскому інтернет магазині. сума списана в гривні з карти суттєво більша ніж зазначав сайт. але є два ньюанси. по-перше коли я здійснював покупки на цьому ж сайте весною 23 то фактично з картки списувалась менша сума ніж зазначав сайт. по-друге по картці заборонена подвійна конвертація, і коли вона є то платіж відхиляється, а я отримую відповідне повідомлення, але не цього разу. ціна питання — сайт вказував 8801,36 грн. а по факту 9518,42.
Маю таке побажання. Коли клієнт банку натискає кнопку підтвердити платіж він має бачити фактичну суму в національній валюті яка буде списана з його рахунку і на підставі цієї інформації вже робити вибір- здійснювати покупку чи ні. банк не може не знати остаточну суму до списання бо списує її, а клієнт потім лише отримує повідомлення що списано стільки то злотих що дорівнює такій то сумі в грн.
дата транзакції 11.01.24 сума 976.59 PLN
Приватбанк
Ответ банка
11 января 2024, 20:23
Вітаємо.
При здійсненні оплат в інтернеті або за кордоном конвертація валют проходить автоматично, без комісій. По курсу ПриватБанку конвертація проходить тільки якщо валюта картки гривня, і покупка в валюті долар, євро.
Якщо валюта покупки інша, сума покупки конвертується, зазвичай, в долар за курсом платіжної системи (Visa або MasterCard, в залежності від картки), долар списується з картки по курсу ПриватБанку.
Полезный комментарий
SergeyNina 11 января 2024, 23:54
Заведите виртуальную карту в злотых. Иначе неизбежна конвертация гривна — доллар/евро — злотый.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
24091969 11 января 2024, 19:02
11.01.2024 оформлювала депозит у відділенні в м. Кам’янське, пр. Т.Шевченка, 18. (до речі вже не перший раз саме в цьому відділенні). Мене обслуговували фахівець цього відділення Чечельницька Вікторія та касир Годунова Юлія. Обслуговування було на високому рівні з точки зору професіоналізма та особистого підходу до мене, як клиєнта. Мені надали консультаційну та практичну допомогу в оформленні депозита. Дівчата дуже доброзичливі та уважні. Мала велике бажання поставили відмітку «відмінно» під час автоматичного опитування про якість обслуговування, проте підвів мобільний зв’язок, який обірвався. Тому в цьому дописі ставлю «ВІДМІННО» та щиро дякую за обслуговування. Вважаю це відділення Приватбанка одним з найкращих у нашому місті. Бажаю працівникам цього відділення мирного неба, задоволення від виконання професійних обов’язків та заохочень від їх керівництва.
Приватбанк
Ответ банка
11 января 2024, 20:15
Нам стає тепло на душі коли читаємо такі відгуки. Дякуємо, що ви з нами :)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
SergiiM 11 января 2024, 15:41
Через особисту карту робили закупку матеріалів для ЗСУ, тримались завжди в межах ліміту. Безпосередньо самі військові та їх родичі також скидували кошти, на вирішення ургентих питань по ремонту війсткових авто. Ці ж кошти ви бачили на які фірми і з якими призначеннями платежу ми перенаправляли. І тут блокування рахунку. Пояснення в письмовому вигляді відправив в офіс м. Дніпро і знову нуль реакції. Приват має якесь розуміння про етику клієнтських відносин? Чи може в ці часи ваша служба, яка приймає подібні рішення буде більш вникати в ситуації, та включати розум? Нажаль поки приват найбільш зручний в користуванні. Тому все-таки є питання, чи якийсь порядок та фідбек від вас?
Приватбанк
Ответ банка
11 января 2024, 17:26
Вітаємо.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Минфин
Ответ администратора
15 января 2024, 12:25
Відгук не зарахований (на 15.01.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Доброго дня. Я клієнт цього банку з далекого 2005 року (кредитна картка та інші продукти). В 2020 році в звязку з тяжким матеріальним становищем не зміг платити по кредиту, 03.11.2020 року банк подав позов до суду. 15.09.2023 року я виграю Заводський суд м. Миколаєва по справі № 487/7956/20, суть в тому, що суд визнав відсотки банку недійсними, а всі оплати які я робив до моменту подання позову до суду, зарахувати як погашення тілу кредита. Але банк з цим не погодився і 12 жовтня подає апеляційну скаргу на рішення суду першої інстанції, але 30 листопада вже апеляційний суд ВІДМОВЛЯЄ в аппеляційній скарзі банку. 30 листопада ця постанова набрала сили. На мої запити чи була касаційна скарга банк не може відповісти, каже що нема реєстрацій і тд., по реєстрам я не бачу звернень банку до суду.
Але зараз банк ВІДМОВЛЯЄТЬСЯ виконувати законні вимоги, згідно цих рішень і постанов, мій финансовий номер заблокований в банку, додзвонитися не можу.
Саме тому пишу і виложу свої вимоги ТУТ:
1. Прошу визнати постанову Апеляційного суду м. Миколаєва, (яка вступила в законну силу 30.12.2023) від 30 листопада 2023 року по справі 487/7956/20 від 28.12.2020 року
2.Прошу визнати рішення Заводського районного суду м. Миколаєва від 15.09.2023 року по справі 487/7956/20 від 28.12.2020 року.
3. В УБКІ подати данні про ЗАКРИТТЯ кредиту (не про списання, а саме про закриття) згідно рішення Заводського районного суду м. Миколаєва від 15.09.2023 року про закриття кредитного договору, кредитної заборгованності та кредитного рахунку.
4. Прошу розблокувати і надати мені доступ до додатку Приват — 24 для відкриття карток та подальшого користування послугами банку.
Приватбанк
Ответ банка
11 января 2024, 14:43
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
mihab 11 января 2024, 10:43
Квест-завдання для отримання кешбеку від Привату — 3% від вартості товарів у магазинах категорії «Дім та ремонт»
Придбав товар у Епіцентрі, Приват класифікує оплату як Товари для дому, нараховує кешбек.
Придбав товар у Аврора, Приват класифікує оплату як Товари для дому, кешбек не нараховує.
Підтримка дає відповідь, що Аврора встановила іншу категорію, але зверніть увагу що Приват класифікує таку категорію як Товари для дому! Питання, я як споживач маю знати яка саме категорія встановлена на терміналі? Якщо сам Приват її класифікує як таку, по якій нараховується кешбек в інших магазинах! Я впевнений, що і касири не знають кодів терміналів! В інших банках таких квестів не зустрічав!
Приватбанк
Ответ банка
11 января 2024, 12:01
Вітаємо.
Інформація про MCC доступна власнику терміналу. Якщо вам не можуть надати таку інформацію перед оплатою, ви можете здійснити спробу оплати з пустої, заблокованої картки тощо, та за зверненням до підтримки банку уточнити більш детальну інформацію по операції.
Микола Дяченко 11 января 2024, 3:03
В кінці вересня 2023 року була подана заява на заміну старого pos-терміналу на новий переносний терміналів моделі PAX a930, що підтримує функціонал касового апарату. Всі ці майже 4 місяці ніякої конкретної відповіді на питання «коли ж все-таки буде заміна» ніхто із працівників ПриватБанку не надав. Телефонуємо на гарячу лінію майже кожен день і постійно отримуємо відповідь, що для нас апарату ще немає, ще чекайте, а скільки чекати — невідомо. Тільки чомусь для одних клієнтів є, а для інших немає і по якому принципу йде заміна — не зрозуміло. Коли кажемо, що будемо відмовлятися від їх послуг і переходити на обслуговування в інший банк, то у відповідь чуємо — як бажаєте. Це так даний банк цінує своїх клієнтів, які з ним уже багато років.
Приватбанк
Ответ банка
11 января 2024, 16:18
Вітаємо.
Перепрошуємо за тривале очікування. Попередньо, очікуємо нові надходження на початку березня.
Наразі можемо порекомендувати використовувати додаток «Термінал» з ПРРО без додаткової абонплати. Додаток працює на iPhone моделі XS або новіше з операційною системою iOS 16.4 та вище, а також на Android 8.0 та вище.
Проблема решена
Vadym098 10 января 2024, 21:22
Писал ранее жалобу на банк что не хочет разбираться в моей ситуации и удерживает мои деньги.
Заява которую писал ранее.
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/347167/
На протятежнии почти двух месяцев бегаю в полицию пишу заявление, ответ от полиции один — нету «матерiальних збиткiв». Заяву продвегать ни как ни хотят и банк на встречу не идёт. На меня по прежнему с 24.11 нету ни какой заявы в полицию нету. Человек который подавал жалобу что якобы я «украл деньги», пропал. В итоге банк не чем не способствует и держит деньги у себя. Хотел бы закрыть счёт в банке и вывести СВОИ! деньги.
Приватбанк
Ответ банка
11 января 2024, 10:15
Вітаємо.
Вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання. Якщо ви не погоджуєтесь на запропонований варіант вирішення, за рішенням суду обмеження може бути знято.
Проблема решена
Євген Сібєнков 10 января 2024, 13:57
Сменил номер телефона в Прива24 с 095******* на 098*******, с последующим удалением 095*******. Но через месяц старый номер телефона появился в системе, и такая же проблема повторяется каждый раз. При общении с оператором меня убеждали, что проблема решена. Сегодня снова вылезла проблема, но что мне порекомендовали просто через веб интерфейс сменить номер на актуальный.
То есть тот кого будет мой номер телефона 095*******, сможет от моего имени проводить операции в Приватбанке. На данный момент Приват не гарантирует целостность средств на счете в связи с тем что инфраструктура Привата 'подкидывает' левые номера в аккаунт.
Приватбанк
Ответ банка
10 января 2024, 14:38
Вітаємо. Ми дуже стурбовані тим, що у вас виникла така ситуація.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Гой Иванович под солями 9 января 2024, 20:29
Совсем недавно, а именно в 2022 году, после сорокалетнего пребывания на территории этой страны я принял решение и отказался от продолжения процесса получения банковских услуг Примата. Почему я принял это решение? Именно об этом я вам и хочу рассказать. Возможно, моя история поможет кому-то, кто уже здесь, или тому, кто только думает связать свою жизнь с этим худшим из лучших, поняв что государственная конторка превратилась в помойку, увидев постоянные кражи с банковских счетов и карт. Было принято решение что пора сказать Hasta la vista, baby. Закрыл карты взял справку о неимении долгов за 100 гривен и простился с этой шарагой. ПРОШЛО 2 ГОДА И ТУТ … В viber пришло оповещение от Примата, Банк просит документы для актуализации данных. Але гараж я у вас не обслуживаюсь поэтому прошу только одного Примат! Если клиент не актуализирует данные по требованию в установленные сроки, банк может отказать ему в дальнейшем обслуживании… Заблокируйте уже и откажите мне!
Приватбанк
Ответ банка
10 января 2024, 11:14
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Якщо ви наразі не бажаєте користуватись послугами та сервісами банку, ви можете не оновлювати дані.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Дякуємо за розуміння!
Ks24 9 января 2024, 15:20
1. Не буду оригінальною, погоджуюся з тим, що тут усі пишуть: У ВАС ЖАХЛИВИЙ БОТ І КОНСУЛЬТАНТИ ОПЕРАТОРИ. Абсолютно не занурюються в проблему і тільки витрачають час клієнта, бо питання вони схопили по верхах і «люб'язно» підказують зовсім не те, що потрібно було клієнту при запиті.

2. Дайте відповідь хоч тут, бо ваші консультанти один каже одне, інший — інше. Яким чином зареєструватися пенсіонеру у додатку Приват24, перебуваючи на ТОТ? Якщо раніше клієнтом Приватбанку він не був і наразі доступу до укр.моб зв’язку не має. Усі документи і їх скан-копії для проходження реєстрації та верифікації на руках є. Проблема у тому, що неможливо отримати смс чи дзвінок на телефон. За стільки часу неможна було зробити інший спосіб підтвердження реєстрації? Мета — перевести у Приватбанк пенсію, яка десь там зависла на автоматично створеному ПФУ рахунку і накопичується вже півтора роки.
Приватбанк
Ответ банка
9 января 2024, 16:53
Вітаємо. Шкодуємо, що вам довелося зіткнутися з труднощами у цій ситуації.
З міркувань безпеки, відсутній альтернативний спосіб підтвердження при віддаленій реєстрації нових клієнтів.
AndriiKostr 9 января 2024, 13:15
Отделение по адресу: Львов, ул. Пекарская, 30
Щиро вдячний працівницям відділення приватбанку, що знаходиться за адресою: вул. Пекарська, 30 у місті Львові. Тут вас уважно вислухають, переймуться вашими проблемами і завжди знайдуть найкращий шлях до їх вирішення.
Приватбанк
Ответ банка
9 января 2024, 14:43
Вітаємо. Наші співробітники вдячні за ваш відгук і завжди будуть раді допомогти вам знову, ми ж в свою чергу вдячні, що ви з нами!

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.35 45.35
USD 40.9 41.5
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.35 45.35
USD 40.9 41.5
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝