×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.55 | 49.55 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Все курсы банка | ||
Блокировка личного кабинета
Хочу выразить искреннюю, сердечную признательность сотруднице вашего банка Дарье за высочайший уровень компетентности и, что самое ценное, за человеческое отношение.
Я обратился в отделение в очень сложной и запутанной для меня ситуации, связанной с ограничением распоряжения своими финансовыми средствами, вплоть до полной блокировки моего аккаунта. При этом я не получил помощи при многократных обращениях в течение двух недель в «техподдержку» с решением этого нестандартного вопроса. Мой настрой был, мягко говоря, недружелюбным.
Даша продемонстрировала не просто отличные знания, а безупречное мастерство. Всё было сделано с филигранной точностью и знанием дела. Сразу видно Настоящего Профессионала!
Ее глубокое знание продукта и юридических тонкостей помогло мне не просто решить текущую проблему, но и избежать затруднений в будущем. Она смогла объяснить все сложные нюансы и тонкости просто и доступно, предложив наиболее оптимальный путь.
Помимо высочайшей грамотности, меня по-настоящему тронула ее человечность и вежливость. Она не стала работать по сухому скрипту, а отнеслась к моей проблеме с искренним участием и терпением. Я почувствовал, что мне действительно хотят помочь, а не просто закрыть мой кейс, как это было в «техподдержке». Такой подход в банковской сфере — бесценен!
Благодаря Даше Гаврилюк мой вопрос был решен быстро, четко и с невероятным комфортом.
Прошу руководство банка отметить ее выдающиеся личные и профессиональные качества. Это не просто сотрудник, это истинный представитель клиентоориентированности, которым ваш банк может гордиться.
С глубокой признательностью и уважением, Анатолий
Комментарии (3)
Банкомат Приват банку довго, щось рахував, кошти не відав
Комментарии (2)
Банк вкрав у мене гроші! (100$)
Я почав поповнення через термінал: перша купюра $100 була прийнята, друга — також, але одразу після цього з’явилося повідомлення, що термінал тимчасово не приймає готівку. У результаті кошти на картку не зарахувалися.
Я звернувся на гарячу лінію та зафіксував скаргу (номер звернення на відшкодування: 30766262). Після цього мені повернули лише $100, решта $100 досі не відшкодовано.
На жаль, ні в чаті з оператором, ні під час дзвінків на гарячу лінію я не отримав жодної конкретної інформації щодо подальших дій або термінів повернення коштів.
Окремо хочу зазначити, що під час фіксації проблеми на гарячій лінії касирка, яка рекомендувала скористатися терміналом, відверто насміхалася з ситуації. Така поведінка є абсолютно неприпустимою та викликає сумнів у добросовісності персоналу відділення.
Прошу банк розібратися в ситуації, повернути решту коштів і звернути увагу на якість обслуговування клієнтів у цьому відділенні.
Комментарии (2)
Ставили в терміналі самообслуговування кошти на інакший рахунок банку і нам заблокувало
Написать комментарий
Відгук на Приват банк
Написать комментарий
ПриватБанк сам не розуміє як працює їх «система»
Одного дня приват знизив мені кредитний ліміт, в застосунку при цьому було чітко вказано причину «Через припинення надходжень по підприємницький діяльності». Ця причини є банально не валідною, надходження по підприємницькій діяльності Є, регулярні. Тричі писав у чат підтримки (із перервами десь по 2 тижні між кожним разом), кожен раз були просто відмовки.
Перший раз написав відразу після зниження ліміту — відповідь була що «для подальшого кредитування необхідно підтвердження вашого поточно вінансового стану — декларація про доходи». Взагалі не питання, куди відправляти? Відповідь — або нести у відділення, або коли застосунок запитає (а він НЕ запитує), то прикріпити там. Ну окей думаю, почекаю чергового зарахування на ФОП, і подивлюсь що буде потім.
Другий раз написав після чергового зарахування на ФОП — повідомлення про відмову в зміні кредитного ліміту не змінилося, все ще «припинення надходжень». Відповідь оператора підтримки — зараз у вас через зменшення ліміту борг більший за ліміт, треба погасити і тоді буде змога подати заявку, прикріпити документи і т.д. Ну окей думаю, може бути і так) Погашу і спробую зному
Ось сьогоді погасив мінус, пробую зною підняти ліміт — помідомлення без змін — «Припинення надходжень». Пишу знов в підтримку, і це була найбільш ідіотичний діалог з усіх, бо чувак на тому боці взагалі ні трохи не намагався розібратися в проблемі (проблема з системою банку, а не моя!), просто 0 зусиль. Замість розібратися, цей «спеціаліст» просто декілька разів скопіював мені якісь дефолтні відписки, щось там про «ну ви розраховуйтесь частіше карткою» і «розуміємо як це неочікувано», лол. Користі від спілкування із чуваком, який просто копіює відписки ще менше, аніж із АІшкою, краще б з роботом поспілкувався
Із цього всього випливає, що розміром кредитних лімітів керує якась автоматизована система, але абсолютно ніхто не розуміє як вона працює, і тим паче ніхто із підтримки не здатен вирішувати проблеми із нею. Тому якщо якась невалідна причини заблокує вам ліміт, то так ця помилка висіти і буде. Якось так
Нажаль не можна прикріплювати скріншоти
P. S. Оце я буду сміятися, якщо зараз і сюди прийде «спеціаліст» банку і скопіює ті самі відписки що і чувак з моєї третьої спроби
Комментарии (2)
В целях безпеки
Написать комментарий
Чудове відділення
Написать комментарий
Приват24 бізнес
Написать комментарий
Приємний фльор обслуговування
Написать комментарий
BankID NBU
Звонит телефон, я не беру, думал скамеры как всегда, перепроверяю понимаю что приват звонил, думаю ну мало ли реклама. Сразу решил на всякий зайти в приложение приват24, хоп, а аккаунт забанен, кто-то не правильно вводил пароль, но пока я разбанивал аккаунт, пришло смс BankID NBU и код 4 цифр, вопрос к знатокам куда он хотел войти? так как приват банк не может знать куда точнее хакер пытался зайти. Один раз у меня уже взламывали телеграм ПЕРЕХВАТИВ КОД С СМС! На телефон не могло быть вирусов, так как стоит пару месседжеров и банкигов и всё, ни каких посторонних приложения никогда не устанавливал с интернета. Теперь смущают что и тут могли перехватить код из 4 цифр и куда то зайти, вопрос куда? зачем? Возможно ли если зайти куда то через BankID NBU и взять микро или макро кредиты на меня? (смс BankID NBU, от приват банка если что.) (оператор киевстар, возможно самый дырявый оператор в Украине, так как в открытом доступе куча личных данных владельцев номеров даже до взлома 2023!!!)
Комментарии (10)
Банкомат не видав гроші з Payoneer
Комментарии (3)
Заблокували без причини
Комментарии (11)
Гарний банк
Написать комментарий
Правовий нігілізм банку
Однак, хочу звернути вашу увагу на наступне:
Прямий обов’язок клієнта підписувати банківську анкету/опитувальник НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО законодавством України. Жодний закон (зокрема, Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів…») чи нормативно-правовий акт Національного банку України (наприклад, Положення НБУ № 65) не містить такої прямої норми.
Конституція України має найвищу юридичну силу. Згідно зі статтею 8 Конституції України, її норми є нормами прямої дії. Стаття 19 Конституції України встановлює, що «ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством».
Клієнт зобов’язаний надавати інформацію та документи, а також може засвідчувати своїм підписом копії документів, які він надає банку. Це є виконанням вимог законодавства. Анкета/опитувальник, заповнений банком, є внутрішнім документом банку, який відображає зібрані ним дані.
І така ситуація не тільки із фінансовим моніторингом.
Комментарии (5)
***
Комментарии (4)
Вори
Комментарии (1)
Не можливий зв’язок з фахівцем
А це вже перший натяк що банк вже не той, що раніше.Кому актуально цей відгук, задумайтесь якщо що…
Комментарии (5)
приватбанк — ганьба всії України
Даний банк перебуває в мене чорному списку. Всі оплати, які я перераховую за товари чи послуги автоматично блокуються, якщо отримувач клієнт з приватбанку. Тому раджу ВСІМ РОБИТИ АНАЛОГІЧНО, а клієнтам банку переходити у інші банки, якщо ви хочете щось продати мені або таким людям, як я.
Загальна оцінка банку МІНУС 245 пункт з 5, пробите абсолютне ДНО
Комментарии (3)
Навʼязування послуг.
Я розумію, що одна із задач банку це максимальне розповсюдження своїх банківських продуктів, але для чого обирати такий не досить розумний підхід, змушуючи когось робити те, що йому абсолютно не потрібно, в даному випадку, оформлювати картку і подавати це клієнтам це під приводом «нагальної необхідності».
Різко негативний досвід з некомпетентними представниками відділу Приватбанку в Маневичах.
Написать комментарий