Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
molniya 3 ноября 2021, 16:20
Оплачивая платеж за товар в банк Германии в сумме 25 евро, Приватбанк запросил с меня комиссию за перевод денег 10,51 евро. Из этих 25 евро 20 евро это цена товара, а 5 евро это почтовый перевод. От платежа отказался принципиально.
Приватбанк
Ответ банка
3 ноября 2021, 17:00
Добрий день!
Надсилання SWIFT-платежу (закордон) — 0,5% від суми min 5 грн, не більше 500 USD + 12 USD в грн за курсом НБУ.
Надсилання SWIFT-платежу (по Україні) — 1% від суми min 20 USD, не більше 500 USD у грн.за курсом НБУ
Ви можете визначити найбільш вигідний тариф за відправлення переказу при його створенні у web Приват24 https://next.privat24.ua/, в меню:
— Фото — Перейти в повну версію — Усі послуги — Перекази — Надіслати переказ;
— на картку Visa / MasterCard будь-якого банку світу за номером картки одержувача ( 'Сервіси — Перекази — Переказ на картку').
В даному випадку комісія за рахунок особистих коштів:
— 2% (min 50 грн) на картку Mastercard закордонного банку,
— 1% (min $ 1) на картку Visa закордонного банку.
Комісія залежить від багатьох факторів, таких як:
— дата відправки;
— валюта переказу;
— чи є у одержувача та відправника рахунки, картки (або кошти будуть переводитися шляхом внесення та отримання готівки);
— країни і міста призначення;
— наскільки терміново потрібно переказати кошти.
Інформація про тарифи є публічною та знаходиться у відкритому доступі на сайті: https://privatbank.ua/peverodi-swift
21759182 3 ноября 2021, 13:30
Я є клієнтом банку. 03. Х1.21 р. о 12.06 я проводив операцію на терміналі самообслуговування касового залу по вул. Мазепи, 2 у м. Самборі.Несподівано зі заду до мене підійшов працівник банку в чорній уніформі з вимогою негайно відійти від терміналу так, як він буде проводити інкасацію.Мої пояснення про те що я мушу завершити операцію належним чином до уваги не брав, почав кричати мені на вухо «-відійдіть від терміналу, ви що не чуєте, вам не доходить і ін.» чим ображав мене і не давав належно проводити банківську операцію. Я шокований хамовитістю та «обслуговуванням» КЛІЄНТІВ банку. Оцінка обслуговування мінус 10 зірок. Прошу НАЛЕЖНО ВІДРЕАГУВАТИ.
Приватбанк
Ответ банка
3 ноября 2021, 14:26
Добрий день!
Приносимо вибачення за таку ситуацію. Наші колеги вже проводять перевірку стосовно даного інциденту. По результату з вами зв'яжуться.
Проблема решена
realzhigan 3 ноября 2021, 12:00
Поступают звонки от оператора ПБ, в которых сообщают, что давно не было движения по карте и, если в течении месяца не провести какой-либо платеж, банк не гарантирует, что карта будет продолжать обслуживаться (оставшийся срок действия карты еще долгий, во всяком случае, превышает месяц). На вопрос, на каком основании, следует ответ, что банк не гарантирует, что карта будет продолжать обслуживаться если по ней не будет движения средств. И так по кругу. На устное подтверждение, что с картой все хорошо и, что договорные отношения с банком все так же планирую продолжить следует ответ — нужно, чтобы именно система зафиксировала движение средств. На закономерный вопрос, где можно ознакомиться с информацией об указанных ограничениях, ответ — такой информации нигде нет. Чистой воды шантаж. Так не ведется бизнес. Нужна реакция регулятора.
Приватбанк
Ответ банка
3 ноября 2021, 13:21
Добрий день!
Наші профільні фахівці вже проводять перевірку стосовно даної ситуації. По результату вам зателефонуємо.
Проблема решена
Galina19461946 3 ноября 2021, 10:29
Я пенсионерка. проживаю в данный момент на неподконтрольной территории. переводила деньги через приват, запросили пройти проверку. проверку прошла, но сказали номер телефона нужно заново привязать. мне 74 года, выехать сейчас нет возможности. в чате приват -только банкомат. как же так? Ведь я прошла проверку, карту не меняла. что мне делать. я осталась без средств
Приватбанк
Ответ банка
3 ноября 2021, 11:55
Добрий день!
В подібних випадках, процедура ідентифікації направлена на протидію шахрайства.
При проходженні перевірки, важливо надавати точну інформацію та в повному обсязі. Нам потрібно впевнитись, що операцію здійснює саме клієнт, а не третя особа. На жаль, під час перевірки в телефонному режимі, ви вказали неточні дані, тому після ідентифікації в чаті є необхідність підтвердити ваш фінансовий номер телефону в найближчому банкоматі чи в терміналі самообслуговування в цілях вашої фінансової безпеки.
Просимо проявити розуміння в необхідності даної процедури.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Zzzxxxcccvvv905 2 ноября 2021, 23:09
У меня украли детские деньги!
Добрый день. Сегодня я стала жертвой мошенников. Мне позвонили якобы из Приват банка и сказали что моя карта подверглась мошенническим действиям. Мошенники действовали грамотно и агрессивно. На все вопросы у них были ответы. Это и понятно это их работа, они обучаются этому. Этот вид мошенничества уже стар и заезжен. Мне и ранее звонили мошенники, но я благополучно отказывала им в предоставлении информации. Но сегодня они попали в нужный для них момент. Вообщем они выманили код из смс. После общения с мошенниками я сразу позвонила в Приват банк. Там мне сообщили что с моих карт были сняты деньги. Я попросила его заблокировать карты. Сотрудник Приват банка ответил, что карты заблокированны. Тогда я попросила отменить транзакции. На что получила ответ, что он не может этого сделать. И перенаправил к другому специалисту. Другой специалист просто сказала обращаться в банк. Я перезвонила снова в Приват банк. Но там уже сказали что это не финансовый номер. И не могут ничего увидеть по картам. Меня идентифицировали по ИНН и предложили заблокировать карты. Что очень странно так как ранее другой сотрудник уже сказал, что карты заблокированны. Со второй попытки карты были заблокированны. Но деньги были потеряны.
И вроде бы как я виновата сама. Передала код из смс. Но если посмотреть на это с другой стороны. То мне кажется Приват банк фактически пособничает мошенникам. Закрадывается мысль о том что он в доле с мошенниками. Иначе как объяснить элементарные вещи, такие как бездействие и отказ в блокировке счетов. В тоже время вы с лёгкостью блокируете счета простых людей если им пришли какие-то не известные по вашему мнению деньги. А когда вам звонят и говорят что вот снимаются деньги мошенниками, вам плевать. Также мне не понятно почему так легко меняется финансовый номер. Что все мошенники этим пользуются. Такое впечатление что вы вместе сними обговаривали как легче для них это сделать. Зато перевыпустить карту нужно куча документов и личное присутствие. И что это такое вообще финансовый номер??? Потеряв который можно лишиться всего. Он прямо важнее паспорта. А если он такой важный почему его так легко могут забрать мошенники? Я думаю что если просто сделать замену финансового только в отделении банка, то такие схемы просто исчезнут. Но видимо банку это выгодно! Также банк в таких ситуациях когда время идёт на секунды, затягивает разговор с пострадавшим и всячески хочет от него избавиться. Также банк давно мог бы при желании создать автоматизированный алгоритм по предотвращению мошеннических действий. Думаю это не сложно с их возможностями. Но пока банк создаёт алгоритмы только по блокировке счетов законопослушных граждан.
Вывод напрашивается сам!
Если бы банк отвечал за деньги клиентов, они бы боролись с мошенниками. Но безнаказанность пораждает беззаконие. И Приват банк этому большое подтверждение.
Считаю Приват банк, как минимум не может участвовать в каких либо социальных проектах от государства. А частные вкладчики должны быть готовы потерять все.
Приватбанк
Ответ банка
3 ноября 2021, 9:44
Банк не співпрацює з шахраями, а навпаки, активно бореться з шахрайством та робить все можливе, щоб попередити випадки шахрайства по відношенню до клієнтів банку.
Нами постійно модернізуються програмні та технічні засоби, що дозволяють запобігти шахрайським діям зі сторони третіх осіб, вводиться додаткова перевірка при нетиповості операцій.
Ми постійно наголошуємо та просимо клієнтів, у разі контакту з шахраями, не надавати їм жодної інформації та одразу класти слухавку і звертатись в нашу цілодобову підтримку.
До речі, ми розробили зручний спосіб для перевірки комунікацій з банком. Щоб перевірити чи належить номер телефону до списку банківських номерів — достатньо в додатку увійти в меню «Комунікації» → «Дзвінки» → «Перевірити номер телефону».
На жаль, у відгуці немає інформації, за якою можна було б перевірити інформацію.
Надайте ваші контактні дані особистим повідомленням, щоб ми могли перевірити ваш випадок більш детально.
17.10.2021 у мене були зняті кошти майже 13 тисяч гривень. Знімалися по 24.99 і 124.99 транзакцій було приблизно 500 (я не рахувала) вя ця величезна сума знімалася з 16:00 до 22:00 при цьому телефон був зі мною, ніяких повідомлень, підтверджень не було.19.10, я зайшла о 7 :00 і була шокована на моїй картці для виплат -(мінус) 41 гривня. заблокувавши картку я звернулася до відділення ПБ, де мені запропонували звернутися до поліції, бо нічим не можуть допомогти, а так як списання були GOOGLE Tik Tok, бытовая техника, то сказали, що дитина наклацала. Телефон я дитині не даю, мій гаджет знаходиться на блоці набір цифр і англійських літер, за ці години, було купа транзакцій, в хвилину по 4−5 транзакцій, прикро, що ПриватБанк не вбачає в цьому шахрайських дій. Також стояв ліміт картки 2 долл. в день, на інтернет оплати,і тут обійшли цю функцію, вона нібито відключена була, як і повідомлення і к-сть транзакцій. Зайшовши в приват 24 я побачила на своїй заблокованій картці 8 грн, переглянувши історії ніде не зазначається звідки вони прилетіли. Зроблено запит на Google чи був рух грошей по оплатам, по моїй картці, відповідь шокувала- ні не було в Тік Ток, також не зазначається якогось руху грошів. Так як і в інших, ПриватБанк відмовляється від відповідальності по збереженню коштів, мені дана відповідь, що потрібно« якось слідкувати за своїми фінансами». Зверталися разів 200, кожного разу якісь нові пояснення, а то і взагалі, «я не можу надати вам відповідь».але на питання1) Чому не спрацював ліміт на 2 долл в день інтернет купівлю?
2) Чому ПриватБанк не збентежила к-сть транзакцій за ці 4 години, та за кількість в хвилину
3) Чому не прийшло жодне повідомлення, чи підтвердження про списання коштів?
4) чому була -41 грн, а потім стало 8 грн. Мені не надали конкретної відповіді, точніше, відповідь була:« ліміт в 2 доллари діє не на всі сайти. Є сайти з якими ПриватБанк співпрацює, тому на ті сайти не розповсюджується цей ліміт» Якось дивно, коли встановлюєш цей ліміт, ніде не прописано про таке, що якась співпраця.дуже цікаво,і дуже прикро. А про кошти на рахунку, які з’явилися з повітря сказали, що це резервний рахунок, логічно шось не т. е. В такій ситуації не одна я, тому дуже прикро, що ПриватБанк, не несе відповідальності про збереження коштів. І майже на все є відповіді, в яких ПриватБанк найкращий, а ви десь засвітили картку. І як порада від профі «не купуйте в інтернеті нічого» не платіть комунальні і т д, так для чого ж тоді нам такий банк
Приватбанк
Ответ банка
2 ноября 2021, 20:33
Добрий вечір!
Нам дуже шкода, шо ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією. Платежі здійснюються при коректному введенні платіжних даних картки на сайті, що мають бути відомі лише її власнику. При цьому, дається згода на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем.
Інтернет-ліміт спрацьовує при проведенні ризикових операцій в інтернеті. Система аналізує сайт, використовуючи при цьому тисячі чинників.
Дійсно, в такому випадку, оплата может бути проведена у зв’язку з тим, що сайт вважається довіреним. В цьому випадку, не потрібен ліміт — платіж розцінюється не як ризиковий.
Дані картки треті особи могли отримати з необережності, або більш витонченими методами. Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
Оспорювання таких списань може бути здійснене, згідно правилам міжнародних систем.
Банк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Проблема решена
kotovarijaa 2 ноября 2021, 19:10
рассказываю вкратце,
У меня был суд с приват банком, присудили по карточной задолженности некую сумму, исполнительная служба заблокировала все мои счета, пока я не отдам этот долг, я отдала, есть постановление о прекращение исполнительного производства, пришла в банк, где брала это долбаный кредит, за справкой что я ничего банку не должна в итоге мне не чем не помогли! финансового номера что привязан был до карточки нету давно уже, не кто мне ничего сказать не может, не допускают меня в систему, звонила на горячую линию, там тоже тишина, так как звоню не с финансового номера, что за бред… паспортные данные у меня есть, карточка есть, а сделать ничего нельзя, я хочу узнать что у меня там творится, и взять справку, а то через пару лет вспомните и опять что-то припишите…
Приватбанк
Ответ банка
2 ноября 2021, 19:54
Добрий вечір!
Ваше питання вже перевіряють наші колеги. Зробимо все можливе, щоб розглянути його якомога скоріше.
Oleg0969 2 ноября 2021, 19:06
Онлайн допомога від спеціалістів Привату порадувала останнім часом. Дякую Руслані за допомогу.
Але сам корінь проблеми не вирішується. Останнім часом чимало новин про те, що з картки в людей зняли кошти, кредит і т.д. Чи можливо закрити картку для інтернет платежів, щоб не сталось того ж? Наглухо.
В дружини прийшов платіж з фейсбука, і якби на карті були гроші ви б їх проплатили, і даже не повідомили. Смс прийшла про те що коштів недостатньо. А якби були?
Картка зарплатна, з неї ні разу не платили в інтернеті, і все ж. Зробіть будь ласка змогу закрити для картки (рахунку?) всі ці довірені магазини (сайти, іт.д.), або можливість обовязкового підтвердження через телефон.
Приватбанк
Ответ банка
2 ноября 2021, 19:40
Добрий вечір!
Вдячні вам за теплі слова на адресу Руслани.
В першу чергу необхідно розуміти, що залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши авторизацію картки, клієнт дає згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем. В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сервісу чи звернувшись в нашу підтримку. Якщо клієнт не підтверджує операції по картці, за зверненням клієнта ми можемо сформувати запити на опротестування даних операцій та направити їх в міжнародну платіжну систему.
Ми склали прості правила, як зручно і безпечно проводити купівлі в інтернеті: https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet#
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Tania1234 2 ноября 2021, 18:14
Благодарю за быстрое решение вопроса
Приватбанк
Ответ банка
2 ноября 2021, 18:31
Ми поруч 24/7 :)
Минфин
Ответ администратора
5 ноября 2021, 9:21
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 04.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
chervon 2 ноября 2021, 12:22
Всім відома «фірмова» фішка Приватбанку коли при переказі грошей на карти для виплат комісія за переказ стягується не лише з отримувача, а ще й з платника.
У старій версії Приват24 при переказі на карти для виплат була можливість за бажанням (!) добровільно (!) комісію отримувача оплатити власним коштом. Для цього потрібно буле поставити галочку і спеціальному віконці, яке ЗАВЖДИ було неактивним.

Зараз вже, у новій версії Приват24, відповідне поле Приватбанк чогось-то зробив ЗАВЖДИ АКТИВНИМ (!). Тобто не питаючи згоди цю додаткову комісію ВЖЕ списує з платника.
Такий підхід вважаю шахрайством. Іншого більш «м'якого» терміну не знайшов.
Тож БУДЬТЕ УВАЖНІ із «новим» Приват24!!!
Приватбанк
Ответ банка
2 ноября 2021, 15:10
Добрий день!
Дякуємо за ваш відгук. Ми проаналізуємо ситуацію щодо вашого зауваження.
Derman 2 ноября 2021, 0:38
1.11.2021 приблизно о 14:29 в м. Києві по вул. Миколайчука 13 я поповнював свою універсальну карту через термінал Приватбанку. Під час поповнення відбувся збій та термінал вилучив суму 51800 грн- кошти на карту не надійшли. Прошу відповідальних осіб відреагувати, розібратися по даному питанню і перевести кошти якомога швидше, в силу життєвої ситуації яка в мене склалася час відіграє дуже важливу роль!
Приватбанк
Ответ банка
2 ноября 2021, 10:05
Добрий день!
Проведення та звірка результатів інкасації, при обробці заявки на повернення коштів, дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
1975valery 1 ноября 2021, 23:03
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Сергея Нигояна, 3-Д
29.10.2021 (пятница)на улице ко мне подошел мужчина и попросил материальной помощи:
(шесть детей дома голодные, а работодатель не заплатил), я решил помочь и дал 1000 гривень на еду (вспомнил как был безработным в 2014 — в нашей стране все может быть), он начал рассказывать что хочет вывезти семью домой в Дагестан и нужны еще деньги… предложил бензогенератор Hondа 5500 забрать за полцены — 29000 гривень, я пытался обьяснить, что таких денег нет и в результате его манипуляций сделал предоплату — перевел ему cо своей кредитки ПриватБанка 29000 (сняли еще комиссию 1467 гривень). Приехав домой я понял что бензогенератор — это подделка и еще нерабочая… Понял что попал на профессионального шахрая (циганской скорее всего национальности). Позвонил сразу в ПриватБанк на линию Шахрайство, оставил заявку (15575330)на проверку моего платежа и его отмене, они мне порекомендовали обратиться в Киберполицию, что я сразу и сделал (заявка 159488) — они в тот же день зарегистрировали заяву, и отправили в работу, прислали письмо о взятии в разработку и еще мне и перезвонили, уточнили детали, к ним вопросов нет. Сотрудники же Приватбанка мою заявку зарегистрировали только на третий день после моего очередного им звонка, а ответили что ничем помочь не могут на четвертый день вечером… Виктория из центрального офиса сказала что карта получателя принадлежит Сбербанку и по ней уже есть несколько случаев Шахрайства, я приехал в Сбербанк — сотрудники по номеру пробили карту: это не наша, возможно Ощадбанк… Открыли мне мой Приват24 и эту мою платежку на 29000, показали фамилию и номер карты получателя, время операции — а в ПриватБанке сказали что эта информация недоступна…
В моем случае ПриватБанк не предпринял ничего для защиты своего клиента… даже не сказали кому я перевел и в каком банке получатель… В отделении не приняли заявление на возврат денежных средств — нет смысла, ведь Вы уже обратились на куллцентр … Также начали продавать страховку от махинаций, но механика этой страховки в банке не работает. Почему мне пропустили такой крупный платеж — потому что выгодно такие платежи проводить (это для них кредит фактически наличкой с комиссией). Уважаемые сотрудники ПриватБанка это была последняя моя операция в Вашем банке — на ошибках я учусь.
Приватбанк
Ответ банка
2 ноября 2021, 10:03
Добрий день!
Як ми бачимо з відгуку, ви провели оплату самостійно на картку іншого банку.
Так як картка відкрита не в ПриватБанку, то й даних про отримувача вам не змогли надати наші колеги.
Якщо оплату проведено успішно — кошти повернути може лише банк, на картку якого проведено оплату.
З нашого боку було розглянуто питання та надано інформацію, в якому банку відкрито картку, згідно біну картки.
Допомогти в розслідуванні та доведенні факту шахрайства вам можуть правоохоронні органи, розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно законодавству, знаходяться поза юрисдикцією банку.
Ми ж, зі свого боку, завжди відкриті для допомоги слідству і готові надати всю необхідну інформацію.
KarinaStepko 1 ноября 2021, 22:23
Дуже сильно подобаєть Приват банк, тільки ним і користуюся, завжди ввічливі оператори, все підкажуть як і що потрібно зробити, приємно з ними спілкуватися! Подобається доступність банкоматів і терміналів. Дуже зручно коли є Приват24, майже 100% операцій можна зробити через додаток, не потрібно їхати в банк, щоб актуалізувати дані. Навіть не знаю на який банк можна змінити цей)))
Приватбанк
Ответ банка
2 ноября 2021, 9:11
Ваш відгук — краща мотивація! Дякуємо, що ви з нами:)
Проблема решена
Mini Mi 1 ноября 2021, 18:25
Отделение по адресу: Сумы, пл. Независимости, 3/1
При пополнении steam через приват24 банк деньги успешно списал, на счет они не дошли. На все вопросы деревянная поддержка отвечает, что деньги с банка ушли, а дальше их не волнует и я должен писать xsolla. На вопросы почему я должен писать посредникам привата, а не они должны решать этот вопрос отвечают «нам очень жаль».
По платежу нет ни нормальной квитанции, ничего. Не рекомендую любые платежи через этот банк, потому что если ваши деньги застрянут, то окажется что именно ВЫ должны неясно с чем писать всем посредникам, которых решил добавить в эту цепочку БАНК.
Приватбанк
Ответ банка
1 ноября 2021, 19:49
Добрий вечір!
Банком було успішно проведено платіж та відправлено кошти на користь ігрового сервісу. З квитацією за платежем ви можете звернутись в підтримку даного сервісу для зарахування коштів на ваш ігровий акаунт, якщо вони ще не з'явились на рахунку.
Ми проаналізували ваше звернення в підтримку та проведемо роботу з фахівцями, щоб покращити якість обслуговування в майбутньому.
Проблема решена
Lyubania 1 ноября 2021, 15:17
Нахожусь за границей, при попытке перевести деньги с карты на карту, перевод блокируют «целях безопасности», даже перевод на 100 грн. Сегодня хотела пополнить мобильный интернет, пишут — «лимит интернета исчерпан», пополнение на 335 грн, а кой у вас лимит? 3 копейки? Пыталась связаться со своим «персональным банкиром», снова неудача, отправляют в чат и ни ответа ни привета. НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!! ОДНОЗНАЧНО!!!
Приватбанк
Ответ банка
1 ноября 2021, 16:21
Добрий день!
Платіж був відхилений через перевищення ліміту на оплати в інтернеті. Даний ліміт є одним з механізмів, що допомагає вберегти кошти клієнтів від шахраїв. Вам достатньо підвищити ліміт до потрібної суми в налаштуваннях картки через Приват24 та провести оплату. В цьому вам допоможе інструкція, яка була відправлена на пошту одразу після невдалої спроби оплати.
anita24 1 ноября 2021, 14:07
Отделение по адресу: Полтава, ул. Соборности, 70-А
21.10.2021г. Пришла мне стипендия от моего университета немного больше 14000грн. Проходит где-то час-полтора, как начали мошенники снимать деньги. Я в это время была занята и не знала об этом, ни какие уведомления не приходили даже о том, что стипендия пришла. Так вот где-то за час они успели сделать около 90 операций или транзакций и списать около 7000грн. Они бы и все остальное сняли бы, просто я заблокировала карточку. Пошла на отделение ул. Зеньковская 4, там сказали, что транзакции не превышают 155грн, но так как сумма была снята очень большая, то должны вам вернуть. Я успокоилась. Сказали позвонить на горячую линию, потому что отделение уже закривалось. Я же позвонила,, оформили заявление о возврате денег, оператор приятная девушка, очень помогла, скинула мне на электронку выписку по моей карте, все объяснила и тоже самое сказала, что и на отделение, что вернут вам деньги. Прошел час, мне звонят с техподдержки и говорят, что они оспаривают мое заявление, так как сумма одной транзакции не привишает 155грн, сказала в полицию обращайтесь, пишите в техподдержку тем сайтам, откуда идет адрес этих транзакций. На следующий день пошла в полицию и приват на главный офис. В приватбанке сказали такое же, что мол где-то данные оставили на каком то сайте и так списали деньги и банк не вернет деньги. А то что мне ни какие смс или уведомления не приходили о том что стипендия пришла или пытаются кто-то снять деньги ни кого не смутило. И плюс еще надежду дают, а потом забирают, так определитесь уже! Лучше бы молча свою работу делали и отвечали если точно знают, а не свои мысли или догадки говорили. Тау что люди, прошу ни где и ни когда не оставляйте на сайтах ни каких данных, а если уж так получилось, то поменяйте ваши банковские карточки, ваши см-карты и гугл аккаунты тоже. И всегда следите за своими деньгами, а то я уверена, сейчас легко деньги украсть и никто ничего не докажет
Приватбанк
Ответ банка
1 ноября 2021, 15:24
Добрий день!
Проведення платежів та їх оскарження відбувається за правилами міжнародної платіжної системи. На жаль, в даній ситуації банк не має змоги оскаржити платежі.
З приводу повернення коштів радимо звернутись до сайту/сервісу на якому були здійснені оплати.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут 👇 є декілька проситих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
lucky2431 1 ноября 2021, 9:53
Очень оперативно среагировали на обращение, мошеннику заморозили карту и на следующий день вернули деньги. Правда только один перевод, другие переводы были с другого банка:) сейчас буду уточнять этот вопрос
Приватбанк
Ответ банка
1 ноября 2021, 10:57
Завжди раді допомогти :)
Минфин
Ответ администратора
2 ноября 2021, 9:29
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 02.11.2021).
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Mika123 1 ноября 2021, 9:34
Здравствуйте хотела бы поделиться впечатлениями о приват банке! У меня с карты были списаны 2000 тыс гривен! (Мошенничество) Списали 1000 грн, следом ещё 1000 грн и в ту же минуту хотели ещё списать такую же сумму, но недостаточно средст было, банк это не смутило пароля безопасности не присылали для подтверждения операции, как то странно, с переводом 50 грн присылают пароль, а в сумме 2000 тыс ничего… Карту я сразу заблокировала, тут же мне банк присылает что операция была отменена в эти суммы и возвратили деньги, но на следующий день сам банк деньги списал без моего ведома, без каких либо объяснений и не возвращает, объяснили тем что была служебная операция проведена банком по списанию, потому что те деньги которые вернули их как бы не было!!! Это как вообще?! И что за самодеятельность банка! Сказали обращаться в полицию! Не хочу больше работать с этим банком!
Приватбанк
Ответ банка
1 ноября 2021, 11:41
Добрий день!
Проведення оплати в інтернеті можливе лише в разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені для здійснення оплати або прив'язки картки на сторонньому сайті. Як ми бачимо, вами були введені дані картки на сайті, через який і були проведені дані платежі.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима, в першу чергу, не повідомляючи третім особам персональні дані та не підтверджуючи платежі, котрі ви не здійснювали.
Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
За вашим зверненням було створено заявки на оскарження платежів за якими кошти були повернені достроково банком, до отримання результатів оскарження. Дострокове повернення було відмінено та на даний час необхідно очікувати результат обробки заявок на оскарження платежів. За їх результатом ми вас додатково проінформуємо.
Виписку по картці з рухом коштів було сформовано та відправлено на вашу електронну пошту.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
alekswolohov 1 ноября 2021, 1:36
В чаті зручно актуалізувати данні
Приватбанк
Ответ банка
1 ноября 2021, 8:35
Стараємось для вас!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
DragoNJaP 31 октября 2021, 18:21
Попал на мошенника, который брал предоплату за товар, после чего кидал в ЧС. Написал в тех. поддержку с просьбой о помощи. Ответили очень быстро, и расследования карта мошенника была заблокирована, за что спасибо. Я даже не надеялся на возврат денег, но и их вернули. Ещё раз спасибо поддержке банка.
Приватбанк
Ответ банка
1 ноября 2021, 9:28
Завжди до ваших послуг! Дякуємо, що ви з нами :)
Минфин
Ответ администратора
3 ноября 2021, 9:08
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 03.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.65 45.65
USD 41.1 41.7
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.65 45.65
USD 41.1 41.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝