Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Ольга Кудлинскас 21 января 2022, 11:38
Обратилась в банк за помощью о востановлении финансового номера номер был заблокирован по ихней вине, а они теперь отворачиваются.
Приватбанк
Ответ банка
21 января 2022, 14:56
Добрий день!
Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців. По результату вам зателефонує наш співробітник.
Проблема решена
Vladislav1235 21 января 2022, 9:54
Отвратительное обслуживание! Неоднократно списываются деньги в никуда! На горячую линию к оператору дозвониться невозможно хотя ежемесячно плачу взнос за обслуживание в голд клубе, после соединения с оператор не может предоставить нужную информацию! Что у Вас происходит? Вижу только один выход сменить банк!
Приватбанк
Ответ банка
21 января 2022, 11:14
Добрий день!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією та окремо приносимо вибачення за те, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад.
По вашому питанню вже проводиться перевірка. Зробимо все можливе, щоб надати вам відповідь в найкоротший термін.
Додатково, ми проаналізуємо ваше звернення в підтримку та по результату вам зателефонуємо.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію щодо інших подібних випадків, які ви зазначили у відгуці та розібратися в ситуації детальніше.
amentes 21 января 2022, 0:12
Просто без матюков не описать. Две недели после закрытия не могли снять деньги, потом час не могла закрыть счет, дебильные тупые ссылки которые просто не работают. Столько нервов и времени я в жизни еще не тратила как на решение вопросов с фоп в привате, настолько не компетентых операторв и просто дебилизма во всем я еще в своей жизни не встречала. Никогда и никому ни в коем случае не советую открывать счет фоп в этом банке. Проценты бешенные, но чтоб снять деньги и закрыть счет, на лечение нервов потом весь зароботк потратите. Чтоб закрыть счет всего лишь надо было перейти по 5 ссылкам, они все глючат и не работают, ждать эти ссылки по 10 минут от оператора, пройти заново регистрацию, и спустя 2 часа подана заявка. Для сравнения в моно банк нет таких проблем ни с лимитами, ни со снятием денег, ни с операторами, все быстро отвечают нормально обьясняют, счет закрыли сами я туда даже не заходила (видимо подтянулась инфа с кабинета налоговой), остаток денег автоматически перевели на обычну карту, никаких проблем не возникло. Тем временем приват это такой п==здец, что нет других слов. Спасибо за то что усложяете жизнь, от вашего банка все скоро откажутся с таким подходом
Приватбанк
Ответ банка
21 января 2022, 10:25
Добрий день!
Нам шкода, що у вас накопичилося скільки негативу до нас. Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
WinterChase 20 января 2022, 21:25
На сайтах графік роботи відділення вказаний НЕ правильно (В реальності відділення працює до 17:00).
Замовляла готівку. Повідомлення про те, що кошти надійшли у відділення НЕ прийшло.
Прикро, що при сучасних технологіях ти на них не можеш розраховувати…
Приватбанк
Ответ банка
21 января 2022, 10:22
Добрий день!
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розібратися в ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ярослав Клюєв 20 января 2022, 15:44
https://newpromos.privatbank.ua/vash_prostir_dlya_heyminhu

Зареєструвався у акції. Для надійності ще раз спробував це зробити, отримав повідомлення «ви вже зареєстровані». чи шось таке. Провів після цього 4 транзакції по 200 грн (в детальних умовах акції написано що кожна транзакція підвищує шанси, тому так і зробив). Четверту транзакцію біло зробити дуже важко, довелось декілька годин провести в чатах привата, щоб довести що я це я (і четверта транзакція поки досі «в обробці»). Пізніше в чатботі знайшов кнопку «перевірити участь в акціях»… і він показує що я в жодній не приймаю участь. Почав розбиратись, підтримка сказала що я теж «ще не приймаю участь і треба зареєструватись». Я спробував ще раз, отримав «Ви вже берете участь в цій акції». Ну і чотири транзакції що я зробив заради участі в акції, схоже в ній участь приймати не будуть, і відмінити їх не можна, і зареєструватись так щоб приймати участь і зробити хоча б одну транзакцію поки теж скоже не можна. Коротше витратив 600−800 грн для участі в акції до якої мене навіть не додали
Приватбанк
Ответ банка
20 января 2022, 17:13
Добрий день!
Уточнюємо інформацію по вашому питанню. Додатково відпишемо в приватні повідомлення.
Проблема решена
Edna 20 января 2022, 13:52
Заплатила 2.01.2022 в приват 24 за электроэнергию. Платеж не проходит.
Приватбанк
Ответ банка
20 января 2022, 14:59
Добрий день!
Якщо в шаблоні платежу відображається заборгованість за послугою по якій ви провели оплату, це означає, що постачальник послуги не надав до банку оновлені дані після вашої оплати.
Платіж про який йде мова успішно відправлено на рахунки отримувача в той же день. Ви можете отримати квитанцію за платежем через Приват24 в архіві платежів та надати її отримувачу за необхідності.
Уточнити актуальну суму заборгованості чи переплати ви можете в особистому кабінеті постачальника послуг або звернувшись в їх підтримку.
Ми завжди поруч і будемо раді допомогти!
anyasc 20 января 2022, 11:58
Отделение по адресу: Киев, ул. Евгения Коновальца, 33
20.01.2022 року, прийшла в приват Банк по вул. Є. Коновальця,33 оплатити 6 платежів по зп, так як змінилась реквізити по податкам попросила касира вивести на екран і надати платіжки для звірки, на що мені відповіли ви стояли та дивились в телефон потрібно було звіряти, а як можна звірити реквізити коли в касира платіжки? Прошу віддайте платіжки я провірю, на що було сказано вони уже в корзині я не можу вам їх вивести, оплачуйте, а потім звіряйте, навіть керівник відділенна не зміг втихомирити свого касира. Обслуговування минус 100, з таким відношенням.
Приватбанк
Ответ банка
20 января 2022, 13:35
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за ситуацією.
Малько Анна 20 января 2022, 11:48
Вчора робила переказ зі своєї інтернет картки своєму знайомому. Для підтвердження потрібно чомусь було дзвонити на телефон 3700. Позвонила, співробітниця банку була якась підозріла, все їй не подобалось, на всі питання я відповідає вірно, в іноді картку заблокували и зняли мій фінансовий номер. Так як я знаходжусь на непідконтрольній території і змогу звернутися до банку у мене не має, тому що закриті блокпости, я звернулась по телефону до співробітників банку, які окрім того, щоб сказати звернутися у чат, нічим не змогли допомогти. В ітозі, в онлайн чаті пройшла всі перевірки, відправила свої фото з паспортом, зробила все, що потрібно. Карту розблокували. А телефон не прив’язали назад. Написали що мені потрібно підтвердити свій телнілн проводячи транзакції по карті, або у банкоматі. На картці 8000 грн. Карта інтернет, пластикової карти у меге немає. Живу я там, де нема банкоматів. Виїхати фізично у мене немає та і не буде змоги у ближчі декілька років. Відповідь мене вбила. В ставьте карту у банклмат чи через термінал, чи щось їй сплатить у магазині) У нас немає терміналів, банкоматів та магазинів приймаючих картки привата, тим паче що неіснуючих фізично внтернет карту вставити в неіснуючий фізично у нас юанкомат Я ніяк не можу. Вони наче з іншої планети, відповідь завжди одна і та ж. Що тепер робити не знаю. Приват просто лишив мене цих грошей, для мене це не мала сумма.
Приватбанк
Ответ банка
20 января 2022, 14:00
Добрий день!
При проведенні платежу він може випасти на додаткову перевірку. Якщо при проведенні оплати знадобилось додаткове підтвердження, значить за одним чи декількома критеріями даний платіж був визначений, як ризиковий. Підтвердження такого платежу за допомогою дзвінка дає змогу ідентифікувати клієнта та впевнитись, що операцію проводить саме власник картки. Якщо ж ідентифікація не була вдалою, оператор не має змоги дозволити проведення платежу, так як не певний, що його робить власник рахунку.
— Це може бути, якщо у вас змінились дані, та ви не повідомили банку про це;
— Якщо оплата проводиться під диктовку третіх осіб;
— Якщо оплата проводиться третьою особою.
З міркувань безпеки підтвердження фінансового номеру здійснюється саме в банкоматі чи терміналі ПриватБанку з використанням картки клієнта.
Мені заблокували карту І ніхто неможе її розблокувати
навіть сам приват банк
я захожу в приват24
пише ваша карта заблокована якимось виконавцем
Так звертаюся до вас приват банк
Длячого ви видаєте людям карточки якщо їх може любий виконавець
заблокувати І ви неможете нічого зробити
А якщо В людей Стоят накарточці Крупні суми
Іщо їх заблокують якиїсь виконавець
А приват банк неможе нічого зробити
Приватбанк
Ответ банка
20 января 2022, 10:15
Добрий день!
Інформація у відгуці свідчить про те, що до банку надійшов лист від виконавця з вимогою блокування карток.
Банк не може ігнорувати вимоги чинного законодавства України.
Щодо питання «Якщо сума на картці більше ніж сума в постанові»:
В такому разі буде недоступна саме та сума, що вказав виконавець, якщо на картках коштів більше, то клієнт зможе користуватися залишком.
Що стосується питання «Хто може розблокувати картку:
Розблокування проводить банк після того, як надходить відповідна вимога від виконавця, що наклав арешт.
Ви можете звернутися до виконавця для вирішення питання або ж до суду, якщо вважаєте, що вимога виконавця незаконна.
Перевірити контакти та деталі щодо впровадження можна на сайті https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors.
Також, зі сторони банка було надіслано інформування про накладення арешту.
Якщо за цей час ви вже вирішили питання щодо даного інциденту, то потрібно, щоб виконавець надіслав нам відповідну інформацію.
Проблема решена
Innesa1111 19 января 2022, 23:17
Обслуговування жахливе працівники що сидять на касі не привітні таке відчуття що я прийшла до них додому і щось вимагаю. Замість того щоб допомогти або видати готівку тільки говорять що в це їхні обов’язки не входить або нема готівки. Щоб забрати свої же гроші треба по два дні ходити в банк і стояти у величезних чергах.
Приватбанк
Ответ банка
20 января 2022, 9:48
Доброго ранку!
Перепрошуємо за дану ситуацію. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей, щоб передати інформацію колегам та провести перевірку відносно коректності та якості обслуговування співробітника.
Що ж до питання відсутності готівки, на жаль, касир не має змоги видати потрібну вам суму, якщо в касі немає достатньої кількості готівки. Для зручності клієнтів ми додали в Приват24 можливість заздалегідь замовляти готівку на обране відділення і дату. Ви можете скористатись даним сервісом та якщо в процесі виникнуть питання чи труднощі, будь ласка, звертайтесь, будемо раді допомогти.
Borysoff 19 января 2022, 17:09
У меня был валютный кредит в этом банке на покупку авто под залог этого авто. Платил всё всегда своевременно и в полном объёме. Когда курс US доллара по отношению к гривне начал расти — банк в одностороннем порядке поднял проценты по кредиту. Выяснение этой ситуации с банком ничего не дали банк в данной ситуации, как говорят — «отморозился». Сумма ежемесячного платежа, естественно — выросла. Кредит я продолжал оплачивать, но не всегда вовремя. Пошли всевозможные штрафы, пени и т. д. Платить кредит стало совсем тяжко. Я перестал платить. И, купленный мною автомобиль, был отдан банку. Дошло дело до суда. Было несколько заседаний. Итог: мой кредитный автомобиль был продан банком. Банк снял все пени и штрафы, осталось только тело кредита. Суммы, полученной от продажи, оказалось недостаточно для покрытия тела кредита. Была оформлена рассрочка, которую я выплатил. Таким образом был закрыт кредит в этом банке. Недавно я зашёл на сайт УБКИ и посмотрел инфу о себе. Банк этот кредит выставил в УБКИ. То есть я, оказывается, неблагополучный кредитополучатель. А банк, который повысил проценты по кредиту в одностороннем порядке, тогда нормальный? Мне очень жаль, что у нас в стране до сих пор в этом банке продолжают так поступать. Я на никакие кредиты не претендую, и вообще — стараюсь обходиться без них. Но осадок на душе остался.
Приватбанк
Ответ банка
19 января 2022, 17:48
Добрий день!
В УБКІ міститься інформація про кредитну історію, частиною якої є прострочення по кредиту, яке виникає у разі непогашення планового щомісячного платежу клієнтом. Погашення кредиту здійснюється згідно з умовами договору з якими погоджується клієнт укладаючи договір.
У разі виникнення питань ви можете звернутись в підтримку на нашому сайті pb.ua.
Никогда не покупайте валюту в Приватбанке!
Был печальный опыт покупки крупной суммы валюты в одном из отделений Приватбанка. Наряду с нормальной валютой, я получила 15 купюр имеющие дефекты (порванные, вымазанные в чернило, имеющие какие то надписи и печати).

В отделении сказали, что у них вся валюта проверяется и такого случая быть не могло (наглая ложь!) и что это я испортила.
В результате — у меня сорвалась сделка, + ни один банк такие купюры не принимает.

Данный банк никогда не идет навстречу своим клиентам. И это клиентам, с которыми сотрудничает на протяжении 10 лет и у которых хранится не малая сумма в данном банке.

У них есть множество способов связаться с менеджерами, написать скаргу и.т.д, но итог будет один — вы потеряете время, испортите себе настроение и в итоге ничего не добьётесь. Все делается для галочки, из разряда — «Ваш звонок очень важен для нас».

Остается только вывести все свои сбережения и перестать быть клиентом данного банка.
Приватбанк
Ответ банка
19 января 2022, 13:28
Добрий день!
Перед тим, як купюри потраплять в касу вони проходять перевірку при якій сумнівні банкноти відбраковуються та не використовуються для інкасації. При видачі коштів в касі клієнт має змогу перевірити отриману готівку і за бажанням відмовитись від проведення операції та отримання запропонованих йому купюр.
Дійсно, в нас є достатньо каналів для комунікації, через які клієнт може звернутись для вирішення питання та це не означає, що банк задовольняє або відхиляє всі без розбору звернення. Кожне звернення в підтримку за тим чи іншим каналом опрацьовується профільним фахівцем, після чого надається відповідь.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Cnegka 18 января 2022, 18:57
Я вже писала про горе банк Приват!!! Який забрав мої кошти, сама система за мене підтвердила операцію але доказати це неможливо!!! Попри це ДУЖЕ ПРИКРО що в наший час багато таких ошуканих людей але цей банк і далі спокійно собі працює і його дії ніхто не контролює не перевіряє…а ще й підтримують…дають доступи до даних…А таких ошуканих людей, пенсіонерів з кожним днем все більше і нажаль НАС ніхто не захищає, а навпаки звонять та вимагають погасити те чого не брав…Довести це неможливо…І хтось їхню діяльність таку ПОКРИВАЄ!!!
Приватбанк
Ответ банка
18 января 2022, 19:43
Добрий вечір!
Раніше ми просили вас надати ваш номер телефону в приватних повідомленнях, щоб ми змогли вас ідентифікувати та детально розглянути ваш випадок, однак, на жаль, ви не вказали ваші контакти. Просимо вас надати зворотній зв’язок для перевірки інформації.
Проблема решена
Инна Головата-Фомина 18 января 2022, 16:28
Доброго дня! Зіткнулась уже вдруге із такою проблемою: у невідомому напрямку, за невідомі послуги було списано двічі по 109 грн. Раз — за оплату по LIQPAY*digitalscreens
LIQPAY*DIGITALSCREENS, LIQPAY*DIGITALSCR, ТЕРМІНАЛ #I0220AT6 08/12/2021 11:12:56
КОД АВТОРИЗАЦІЇ: 69351Z ЧЕК N: MDUYDYLV81208. І вдруге: Л П Кабельн Сател Ю А Днiпро, Наб. Перемоги, 30, ТЕРМІНАЛ #I0DN0Z16 13/01/2022 06:40:30
КОД АВТОРИЗАЦІЇ: 77761Z ЧЕК N: MDUTC55BK0112.
Прошу пояснити, чому відбуваються такі списання і як їх уникнути у майбутньому. Як мінімум у м.Дніпро о 06:40 я не могла ні за що платити, оскільки постійно проживаю у м.Львів і стверджую, що у Дніпрі бувала хіба що проїздом, і то не 13.01.2022р.
Приватбанк
Ответ банка
18 января 2022, 18:32
Добрий вечір!
Залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши її авторизацію, ви даєте згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу, або звернувшись в нашу цілодобову підтримку, однак для 100% гарантії припинення списань, вам необхідно додатково припинити підписку або видалити картку в особистому кабінеті сайту, так як сервіс може ігнорувати повідомлення про відмову, та відправляти запити на списання в банк повторно, оскільки платіжні системи (VISA і Mastercard) не вимагають, а рекомендують сайтам реагувати на запити банку про видалення підписок.
Радимо перевірити виписку по картці за інші періоди. Можливо, це вам допоможе згадати, куди саме здійснювалися оплати.
По зрозумілим причинам, ми не можемо вам надати публічно інформацію щодо руху коштів на вашій картці. Просимо вас звернутися на захищені канали підтримки банку ( в чат-онлайн, або за телефоном 3700 ), де наші фахівці з радістю підкажуть вам деталі в безпечній сесії.
Ми склали декілька простих правил, що допоможуть вам безпечно проводити оплати в інтернеті — https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet
Якщо у вас є додаткові запитання — напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді вам підказати.
З повагою, ПриватБанк.
Teplo25 18 января 2022, 15:54
Отделение по адресу: Запорожье, ул. Днепровская, 33-А
И вопрос к банку, у вас норма на одно отделение один сотрудник для обслуживания клиентов?
Приватбанк
Ответ банка
18 января 2022, 16:41
Добрий день!
Перепрошуємо, що після звернення до відділення у вас залишилися неприємні враження. Наші клієнти можуть провести величезну кількість операцій через Приват24, не виходячи з дому. Зняти готівку або внести її для проведення платежу можна, скориставшись широкою мережею наших банкоматів та терміналів самообслуговування. Також, ви завжди можете звернутися в нашу цілодобову підтримку чата чи по номеру 3700, де наші фахівці з радістю вам допоможуть у вирішенні питань дистанційно.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше проаналізувати описану вами ситуацію у відділенні.
Проблема решена
Lara22 18 января 2022, 13:19
ПриватБанк Ом списано 625 гривень з картки Пакунок малюка для мам. За що? Незрозуміло. На гарячій лінії всі оператори типу зайняті. Дослівно повідомлення про списання таке: {{DID=PB_EN_BZICTFP000000009795709}} N-SMS ПОВЕРНЕННЯ КОШТ_В 6515345&YEAR=2022 СПИСАНИЕ С КАРТОЧНОГО СЧЕТА
Приватбанк
Ответ банка
18 января 2022, 14:50
Добрий день!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України. Кошти можуть бути списані на підставі договору Банку з Міністерством соціальної політики, в якому зазначено, що у випадку, якщо виділені на дитину гроші не використовуються протягом 12 місяців після зарахування на картку — вони перераховуються до держави.
У випадку, якщо у вас є додаткові запитання — напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
RIV 18 января 2022, 12:08
Прохання виправити реквізити ПриватБанку у місті Рівне за адресою пр. Миру 8.
Вказаний телефон (0362)63−43−31 відносится до іншої установи.
Минфин
Ответ администратора
18 января 2022, 13:33
Дякуємо за повідомлення.
Правки внесено: https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/branches/8355/
Проблема решена
Andlub8474 18 января 2022, 10:06
Я персіонерка по операції серця. Звернулась у відкритті Gold карти у валюті доллар.
Потрібно було перевести кошти закордон за лікування!!!
Сказали що це неможливо, що потрібно переводити на цей рахунок пенсію
Потім що потрібно платити 200 гривень за відкриття рахунку
І в кінці всіх криків на мене Ще й додали що всі кошти що є на рахунку можуть ПРОПАСТИ.
Звернулась моя невістка в онлайн центр сказали що все безкоштовно і гроші переводяться без проблем.
Прийняли з криками і образами.
Але кошти за лікування так і не перевели закордон, сказали що неможливо!!!
Невістка закордону пробувала через аплікацію приватбанку- все вийшло
Другий раз я мусила їхати в Тернопіль у відділення приват. Там без проблем сам директор все пояснив і зробив всі потрібні операції

Зборів приватбанк люди обходьте стороною, щоб після відвідування не попасти в лікарню так як я.
Некомпетентність працівника банку, не знають свою працю і ще погрожують що пропадуть мої гроші!!! Жах!!!
Приватбанк
Ответ банка
18 января 2022, 11:03
Добрий день!
Від імені банку приносимо вибачення, що після звернення до нашого відділення у вас залишився неприємний осад. Описана вами ситуація потребує ретельної перевірки. Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію.
zenchenko 18 января 2022, 0:19
Утром 1 января были украдены деньги, в операции указано что оплачена компьютерная техника в Sant Cugat De. Никаких уведомлений не было, потому заметил только вечером. Естественно дозвониться в банк 1 января вообще невозможно, с трудом получилось написать специалисту чтобы зафиксировали инцидент.
Теперь банк кормит обещаниями о возврате средств в течении 120 дней…
Всерьёз задумался решать вопрос в судовом порядке, так как моей вины здесь точно нет (карте около недели) и мне совсем не интересно ждать столько времени из-за того что у приватбанка нет нормальной защиты от мошенников и компенсации в подобных случаях.
Пишу сюда с целью найти тех, у кого могли так же украсть деньги в этот день (1 января 2022)
Приватбанк
Ответ банка
18 января 2022, 12:35
Добрий день!
Нам дуже шкода, що з вами трапилася така ситуація.
Хочемо звернути вашу увагу, що дана оплата могла пройти тільки при володінні інформацією про номер картки, СVV-коду і терміну дії. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, передання картки до рук при оплаті, ненадійні сайти). Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
Шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються як високі. Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ регламентовано правилами платіжних систем і може зайняти від 45 до 120 днів.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти в вирішенні питання. 
Рекомендуємо перевірити оплати за інші періоди на даному сервісі. Якщо ви їх не підтверджуєте — потрібно звернутись в підтримку і подати заявку по іншій оплаті.
З повагою, ПриватБанк.
naikel 17 января 2022, 22:52
Отделение по адресу: Черкассы, ул. Смелянская, 15
весь час клав до їх на депозит свої долари проценту в їх пракично нема але щоб дома не лежали і от сьогоді спробував зняти, а вже не віддають монітор кажуть не дає -гарний знайшли спосіб щоб і грошима покрутить безкоштовно і отмаска є серьйозна …так що ні в якому разі ніяких депозитів!!! бо коли буде трудно гроші НЕВІДДАДУТЬ!!!
Приватбанк
Ответ банка
18 января 2022, 10:24
Добрий день!
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Вами було вичерпано ліміт видачі готівки. Для збільшення ліміту, просимо вас надати документи, що підтверджують походження коштів, які ви бажаєте отримати. Ознайомитись з переліком можливих документів ви можете за посиланням https://pb.ua/short?240.
Надати документи ви можете в чаті або звернутись до будь-якого відділення ПриватБанку.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.85 45.85
USD 41.15 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.85 45.85
USD 41.15 41.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝