Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
ArcticBurn 26 апреля 2022, 11:39
Провів оплату в онлайн магазині (чз лікпей), рахунок відкритий в приваті (раніше оплачував по реквізитам в цьому ж магазині), але як виявилось працював там тільки сайт, а сам магазин знаходиться в Харківській області. Кошти успішно списались, але зворотнього зв’язку немає. Чи є якась можливість повернути ці кошти?
Приватбанк
Ответ банка
26 апреля 2022, 13:01
Добрий день!
Для уточнення інформації та вирішення питання ви можете звернутись через авторизовані канали, наприклад, в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
fig vam 26 апреля 2022, 11:24
Отделение по адресу: Киев, пр-т Николая Бажана, 3
17/04/22 через депозитный банкомат на позняках САК29120 пополнял карту. Положил 12тысяч гривен. Банкомат зашуршал и выдал чек, что деньги внутри и не зачислил, ушел в поломку. Служба поддержки заявку зарегистрировала и вернули 11тысяч.
1000 гривен тупо УКРАЛИ. Не найти 1000 гривен в банкомате надо постараться. Короче гоп-стоп.
Приватбанк
Ответ банка
26 апреля 2022, 12:22
Добрий день!
На жаль, не вдалось ідентифікувати вас за даними з відгуку, щоб перевірити інформацію по описаній ситуації. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти.
inesska88 25 апреля 2022, 22:58
15 лет я была клиентом ПриватБанка. Все было хорошо, несколько интернет -карт, получала международные переводы, оплачивала покупки. С момента начала военных действий мне тупо заблокировали Свифт перевод из Германии. Мол, прописка Донецкая. Хотя все эти годы это никого не интересовало. Хорошо, без проблем, я предоставляю им справку переселенца. После этого мой финансовый номер блокируют и требуют только личное присутствие в банке. Я знаю, что есть процедура верификации с паспортом через интернет и селфи. Но, говорят, что со мной это не получится осуществить. Причину не объясняют. Мои доводы, что в стране война и я нахожусь там, где нет работающих отделений банка, никого не колышет. Вот так, взяли и украли перевод на сумму 280 евро.
Приватбанк
Ответ банка
26 апреля 2022, 13:52
Добрий день!
За вашим зверненням в підтримку на сайті: https://privatbank.ua/ наші колеги залюбки допоможуть зі зміною фінансового номеру дистанційно, якщо ви виїхали закордон. В чаті на сайті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та допоміг у вирішенні питання. Після зміни номеру та відновлення доступу до акаунту ви зможете через Приват24 актуалізувати дані і користуватись банківськими послугами. В меню «Гаманець» ви зможете перевипустити існуючу картку на віртуальну або оформити нову віртуальну картку.
Проблема решена
Чумак Віталій 25 апреля 2022, 22:53
23.04 був зроблений платіж на карту іншого банку. Сума 15000 грн. Кошти з карти Приватбанку списали, але отримувачу вони так і не надійшли. Хоча ваш оператор стверджує, що операція успішна. Щоб отримати відповідь від оператора, треба писати в чат весь день. Всі оператори зайняті. Постійно. Сьогодні отримали таке повідомлення Кошти, що були некоректно списані під час збою 23 квітня, банк централізовано поверне не пізніше 29 квітня. Але чому ми повинні чекати до 29 квітня??? Це не наша вина, що у вас постійно якісь збої.
Приватбанк
Ответ банка
26 апреля 2022, 12:04
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності. За вашим зверненням в підтримку на сайті: https://privatbank.ua/ наші колеги залюбки допоможуть з подачею заявки на повернення коштів. Така заявка опрацьовується згідно правил та регламентів міжнародної платіжної системи. В чаті на сайті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та допоміг у вирішенні питання.
Проблема решена
elina254 25 апреля 2022, 20:40
Никогда не пользовалась кредитным лимитом от приват банка, но была активным пользователем более 10 лет. Со спокойной душой, что на карте отсутствуют средства, и карта просрочена, она подвязана в iTunes очень давно. Но сейчас война, и живу я на оккупированной территории, покупок никаких не делаю карту даже нет возможности пополнить. Какого же было мое удивление увидеть сегодня минус 5300 на своей карте, где ни кредитного лимита ни денег. Бегло прошла выписку по карте, и увидела, что ночью банк в минус позволил снять деньги с карты на такую большую сумму на старые покупки apple (которые я когда-то хотела купить, но не хватало на карте, платёж не проходил и о нем я благополучно забывала), но сегодня ночью сняли деньги в минус за 7 таких несовершенных давно покупок! На горячей линии Сказали, что банк имеет право в минус делать такие оплаты и на вас автоматом ложится кредит! В такое тяжелое время, когда люди без работы как минимум. Это ужасно и прискорбно. Консультант сказала, что был сбой и банк дал возможность снять с карты эти деньги в минус. Вот как быть и что делать?
Приватбанк
Ответ банка
26 апреля 2022, 12:01
Добрий день!
Для проведення платежів з картки, як і раніше, необхідно, щоб дані картки, що відомі лише її власнику були введені чи збережені для оплати на сайті.
За вашим зверненням в підтримку на сайті: https://privatbank.ua/ наші колеги залюбки допоможуть з подачею заявки на повернення коштів. Така заявка опрацьовується згідно правил та регламентів міжнародної платіжної системи. В чаті на сайті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та допоміг у вирішенні питання. Перепрошуємо за завдані незручності.
Проблема решена
Elenelen 25 апреля 2022, 19:49
На выходных делали покупки, приходили смс о списании, то об отмене операции. Потом пришли СМС по списанию денег за совершенные покупки. В итоге сегодня на карте недостает около 2000 грн. Куда делись эти деньги? Почему банк обворовывает своих клиентов?
Приватбанк
Ответ банка
25 апреля 2022, 20:42
Добрий вечір!
Виходячи з інформації в заявці до відгуку бачимо, що мова йде про картку іншого клієнта. Власник картки може звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ для отримання консультації.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.
Проблема решена
Зоя Егорова 25 апреля 2022, 15:57
Три года назад резидент США открыл в Приватбанке транзитный счет в долларах США для оплаты своим ФОПам-фрилансерам ІТ-услуг. Т. е. американская компания перечисляет на этот счет сумму в долларах, а потом прикрепляет ведомость и банк распределяет валюту по списку ФОПов. Сервисы очень удобные. Но через 2 года банк потребовал у компании актуализировать данные. Актуализация длится уже год и конца ей не видно. На самом деле у компании ничего не поменялось, кроме паспорта президента компании. Предоставили все документы, новый паспорт, поменяли анкету, которую нужно предоставить в банк. Сказали, все ОК. Через 2 месяца у банка появились вопросы. Им нужно написать список клиентов (по всему миру), удельный вес сделок с клиентами в процентах, описать суть деятельности компании, предоставить в банк образец контракта с нашими ФОПами (хотя все контракты есть в банке, иначе банк не поменяет валюту) и даже налоговые декларации компании, ее владельцев и руководителей (эти декларации являются конфиденциальной информацией и их запрещено передавать третьим лицам). Еще через 2 месяца банк потребовал нострифицировать уставные документы компании. Предоставили и это. И так длится уже год. Президент компании подписал, переслал и предоставил в банк уже 3 варианта анкеты. И вот спустя год обнаружилось, что транзитный счет компании заблокирован вместе с находящимися на нем валютными средствами компании. Без предупреждений, просто 18 апреля не смогли зайти на сервисы и сделать платежи. Пытались писать и звонить, призывать к здравому смыслу. Отправили в банк очередную обновленную налоговую справку компании за 2022 год. Спрашивали, чего конкретно не хватает. А теперь менеджер Кирилл Шевцов уже и на почту не отвечает, и трубку не берет, прерывает звонок. И это — во время военного положения, когда наш Президент обращается к бизнесу и просит начать работать. Так мы, ФОПы, и не прерывались, работаем, правда, разъехались по всему миру, платим в Украину налоги. Но видимо, ни мы, ни наши налоги, ни 2.5 млн долларов поступлений в год уже никому не нужны.
Приватбанк
Ответ банка
25 апреля 2022, 16:42
Добрий день!
Профільні фахівці вже займаються вашим питанням і зв'яжуться за результатом.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Eva91 25 апреля 2022, 14:34
Постійні збої в роботі, смс не приходять, гроші списують з солідною затримкою! Провокують овердрафт, а винен клієнт! Ніякої відповідальності не має!
Приватбанк
Ответ банка
25 апреля 2022, 16:33
Добрий день!
Ми старанно працюємо, щоб наші клієнти отримували якісний сервіс та робимо все, щоб вирішити питання, якщо такі виникають. Наші колеги в підтримці цілодобово на зв'язку та готові прийти на допомогу. Будь ласка, напишіть нам в приватному повідомленні, якщо маєте невирішені питання на даний час.
Минфин
Ответ администратора
27 апреля 2022, 19:06
Відгук не зарахований (на 27.04.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Black878685 25 апреля 2022, 11:23
25.03 подал заявление на помощ в размере 6500 грн в ДИЕ. Заявку приняли, написали ждите 10 дней. Переодически захожу смотрю, денег нет. В Дие так же писали, что деньги перечислили, через день опять написано ожидайте 10 дней. ПРОШЕЛ МЕСЯЦ. Когда начислят помощ?
Приватбанк
Ответ банка
25 апреля 2022, 12:34
Добрий день!
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Є деякі затримки у фінансуванні від Мінекономіки — потрібно почекати. Банк відразу зарахує кошти на картку після отримання фінансування; також є деякі питання по спискам громадян, які надала Державна податкова служба. Так сталося, що ДПС після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
irren 25 апреля 2022, 10:49
Отделение по адресу: Харьков, ул. Алчевских, 1
З 24 лютого цього року депозитарій у м. Харкові (вул. Алчевських, 1) не працює, що відверто суперечить положенням Постанови Національного банку України від 24 лютого 2022 року № 18 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану», відповідно до якої банки мають забезпечити доступ до сейфових скриньок в безперебійному режимі (пункт 9 вищезгаданої Постанови).

Протягом двох місяців регулярно звертаюся до «Приватбанку» з проханням надати доступ до сейфової скриньки, оскільки зберігала там паспорти членів моєї родини — довіряла в цьому питанні Державі Україна та Державному банку, вважаючи це найзахищенішим варіантом. Однак виявилося інакше — ніякої людяності та допомоги.

У Харкові кожного дня відкриваються відділення «Приватбанку» — відділення у різних районах міста, однак відкрити депозитарій, надати доступ до сейфової скриньки (як це передбачено Постановою НБУ) Банк відмовляється.

Ці безвідповідальні дії банку обмежують мої конституційні права: права моєї сім'ї на власне майно (а саме стаття 41 Основного Закону — «Кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю»), право вільно залишати територію України, що ускладнюється у зв’язку зі зберіганням документів у скриньці (стаття 33 Основного Закону «Кожному, хто на законних підставах перебуває на території України, гарантується свобода пересування, вільний вибір місця проживання, право вільно залишати територію України»).
Приватбанк
Ответ банка
25 апреля 2022, 12:32
Добрий день!
Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, деякі відділення тимчасово закриті. Відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Ми додатково звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактів, щоб наші колеги могли максимально оперативно надати доступ до сейфової комірки, коли буде працювати дане відділення.
Проблема решена
2Master2 25 апреля 2022, 9:24
Отделение по адресу: Хмельницкий, пр-т Мира, 72/5
Зі мною стався прикрий випадок з цим продажним, шахрайським банком. В кінці 2021 р. у мене виникла потреба акумулювати кошти, оскільки я відчувала погіршення здоров’я, а тому за листопад місяць мною було зароблено 10 тис.грн. (квитанції про надходження коштів у мене є). Постійний моніторинг рахунку говорив про те, що кредитний ліміт становить нуль грн.(як я і вимагала). Так що вони роблять — ставлять мені без мого відома кредитний ліміт 5 тис.грн. і коли я повторно вимагаю його вирівняти на нуль, то мої кошти у розмірі 5 тисяч гривен зникають!!! З завідуючим цієї філії у Хмельницькому по Пр. Миру спробувала з’ясувати, то де ж мої кошти, але цей цинік, *** мені сказав — А ти спочатку доведи, що вони у тебе були!!! І що цікаво: у транзакціях ніде не простежується рух цих вкрадених коштів, а витрати переобраховуються на залишок суми!!! Мною був найнятий адвокат, були суди, але поки що ніякого руху, бо роблять з мене — вчителя інформатики якусь нетямущу клієнтку. Я сподіваюсь на те, що рано чи пізно ці шахраї своє отримають! Не піде їм на користь ні одна копійка, а їх відприски чи й вони самі використають їх на ліки.
Приватбанк
Ответ банка
25 апреля 2022, 11:05
Добрий день!
Якщо на картці встановлено кредитний ліміт, наприклад, 5 000грн, який був не використаний і ще є 5000грн власних коштів клієнта, доступний баланс буде 10 000грн. Доступний баланс це саме та сума коштів (кредитних та власних), яка доступна для користування по картці. Важливо розуміти, що доступний баланс не обов'язково дорівнює сумі власних коштів. Якщо ж зменшити кредитний ліміт до нуля, доступний баланс також зменшиться рівно на суму кредитного ліміту і на картці залишаться лише власні кошти клієнта, які не списуються при зменшенні кредитного ліміту. У прикладі наведеному вище, якщо зменшити ліміт на 5000 грн то на картці доступний баланс стане 5000грн, що відповідатиме тій сумі власних коштів, яка була і до зменшення ліміту.
Ви можете впевнитись в тому, що ваші власні кошти залишились на картці при зменшенні ліміту переглянувши виписку в Приват24, в якій відображаються весь рух коштів (трати та надходження). Якщо у вас є власні підрахунки та квитанції (про трати і поповнення картки) згідно з якими на картці мало б бути 10 000грн саме власних коштів, ви можете надати їх нам в приватному повідомленні.
Профільними фахівцями було детально розглянуто ваше питання з перевіркою всієї необхідної інформації та надано офіційну письмову відповідь за результатом.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Sweet16 25 апреля 2022, 0:26
Приватбанк, прошло 2 месяца как вы по постанове НБУ заморозили рублевые счета. Когда решится этот вопрос?На счету ЛИЧНЫЕ средства, которые туда поступили до войны. Когда найдете способ сконвертировать их в нац валюту или любую другую, но чтобы можно было ими воспользоваться?
Приватбанк
Ответ банка
25 апреля 2022, 10:41
Добрий день!
На підставі Постанови НБУ №18 та отриманням роз´яснень від НБУ – закрита можливість здійснювати будь-які валютні операції з використанням російських рублів та білоруських рублів, а також видавати рублі (російські та білоруські), раніше зараховані на рахунки, в тому числі в гривні. В своїй діяльності ПриватБанк керується діючим законодавством та вимогами регулятора (НБУ), відповідно до чого не має змоги видати кошти з рахунків в рублях поки НБУ не дозволить проведення таких операцій.
Проблема решена
Олег Береза 24 апреля 2022, 19:04
23.04 делал покупку, первый раз на терминал пришла отмена, второй раз прошло успешно. Спустя некоторое время заметил что деньги были списаны дважды, тоесть за отмену тоже списали. В поддержке естественно никто не отвечает. ПриватБанк, свяжитесь со мной и верните деньги. 093 048 64 64
Приватбанк
Ответ банка
25 апреля 2022, 10:01
Доброго ранку!
Перепрошуємо за незручності. За вашим зверненням в підтримку на сайті: https://privatbank.ua/ наші колеги залюбки допоможуть з подачею заявки на повернення коштів. Така заявка опрацьовується згідно правил та регламентів міжнародної платіжної системи. В чаті на сайті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та допоміг у вирішенні питання.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Kuznetsov123 24 апреля 2022, 18:14
Уважаемый Приват! Сейчас я дозваниваюсь к вам не со своего финансового телефона — у меня общий вопрос и мне удобнее сделать звонок именно так. Это обращение вам пишу под звуки гимна Украины, ожидание ответа оператора жду уже больше 25 (двадцати пяти минут)! У меня нет претензий к длительности ожидания с учётом происходящего. НО!!! Вы представляете себе, что прежде чем «прорваться» к соединению к оператору сначало надо героически преодолеть пародию на искусственный интеллект под названием Яна, потом ждать более уже (!) получаса ответа оператора, а потом ещё и получить ВОЗМОЖНО неудовлетворительный ответ. Я это к тому, что представляете настроение клиента, когда весь этот «набор» он получит под гимн Украины? Посоветуйтесь с психологами, клиент действительно будет думать Слава Украине? Или что-то другое? В продолжение темы «Я это к тому» хочу обратить ваше, Минфина и Нацбанка внимание, что законом определены места вывешивания государсвенного флага Украины, но, к сожалению, не определены условия звучивания гимна. Наверно законодателям и в страшном сне не могло прийти в голову, что эту священную музыку будут крутить банкиры раьяренным клиентам. Гимн страны должен ассоциироваться с чем-то светлым, положительным, воодушевляющий, но не с отрицательными эмоциями, и, извините, не с ростовщительством. Поэтому прошу перечисленные организации СРОЧНО ввести прямой запрет на использование гимна в коммерческих, хотя и государственных, банках.
Приватбанк
Ответ банка
25 апреля 2022, 10:06
Доброго ранку!
Перепрошуємо за незручності. Якщо у вас залишились невирішені питання ви можете написати в онлайн підтримку на нашому сайті https://privatbank.ua/ або нам в приватному повідомленні — будемо раді вам допомогти.
14.04.2022 за нарахування соцдопомоги (дитячі) Приватбанк стягнув комісію у розмірі 4.30. Хоча у правилах використання картки чітко прописано, що за нарахування зарплати та соцвиплат комісію не мають права знімати. Після звернення до працівників банку, мені повідомили, що сталася помилка, кошти буде повернено. Станом на сьогодні, 24.04.2022 року кошти так ніхто і не повернув. Множимо умовно 200тис дітей на 4.30 комісії з кожного… непоганий дохід виходить. ПриватБанк взагалі полюбляє порушувати права користувачів. Наприклад, при перевипуску картки для виплат змусили в обов’язковому порядку оформити картку «Універсальна», бо без неї картку для виплат не дадуть. Пізніше на гарячій лінії підтвердили, що картка універсальна видається за бажанням користувача.
Приватбанк
Ответ банка
24 апреля 2022, 18:27
Вітаємо!
Якщо при зарахуванні була стягнута комісія 0.5%, але кошти мали ознаки цільових, як то пенсія, соц. виплати чи інші цільові зарахування, ми шукаємо шляхи для якнайшвидшого вирішення питання. Просимо вибачення за ситуацію.
Оформлення картки «Універсальної» не являється обов'язковою умовою для перевипуску картки для виплат. Якщо дана картка вам непотрібна — вам достатньо сказати про це співробітнику відділення.
Ви можете закрити її в будь-який момент в Приват24, в меню: 'Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Закрити картку — Подати заявку'.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема решена
KaterinaK46 24 апреля 2022, 16:34
Я просто в ужасе от Приватбанка! Было было, но такого ещё не было! Мало того, что уже как 2 дня сбой в работе банка, ни картой не оплатить, ни деньги снять, так сегодня пришло уведомление, что у меня списало 150 грн с карты куда-то! Оператор на горячей линии
30 минут мариновал, все проверял, не мог понять с какой карты списание, хотя она у меня 1(кроме Е- Поддержки), говорит вы что-то оплачивали в интернете, хотя сам же говорит, что сегодня сбой и никакие сервисы банка не работают! Короче, в конце сказал, что сбой, и деньги по логике действий должны вернуться…Приват, нормально вам там живётся? С каждого клиента так ро 150 грн и нормально, да? Авось кто и не заметит…Я зла как 1000 чертей!
Приватбанк
Ответ банка
24 апреля 2022, 18:01
Добрий вечір!
Вибачте, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ваше питання вже в роботі у наших профільних фахівців, за результатами якого вам зателефонує наш співробітник.
Проблема решена
Vovanella 24 апреля 2022, 11:58
Був неприємно здивований, бо заблокували створення інтернет-картки. Як виявилось, що можна оформити всього 10 інтернет-карток за весь час користування банком. Більше 4-х років тому, створював ці картки, для прийому оплати і оплати в інтернеті. Звернувся в підтримку, попросив, щоб все ж таки, відкрили інтернет-картку в гривні, про всяк випадок, але відмовили, мотивуючи тим, що я колись вже замовляв багато цих карток. Попросив, щоб створили хоч одну картку, закривати її не буду, також відмовили і порекомендували відкрити Digital картку. Але така картка в мене вже є, для особистих цілей і оплачувати товари в інтернеті з неї не дуже хотілось би.

Чи є можливість в індивідуальному порядку, все ж відкрити мені ОДНУ ЄДИНУ інтернет-картку в гривні Visa?
Приватбанк
Ответ банка
24 апреля 2022, 13:38
Добрий день!
Нам шкода, що ви відчули незручності, однак, дійсно, існують ліміти на відкриття клієнтом інтернет-карток за весь період обслуговування. Як ми вже вам зазначали раніше, що є можливість оформити Digital картку — це платіжна картка, яка має всі властивості звичайних пластикових карток, тільки без фізичного пластику.
Головна перевага digital картки над інтернет картками — можливість додати її у Apple Pay чи Google Pay. Тоді можна проводити купівлі за її допомогою через NFC.
А ще з digital карток можна знімати кошти за допомогою 'Операцій без картки' в банкоматах ПриватБанку (для карток у гривні) або у відділенні ПриватБанку (й з валютних карток).
Для замовлення картки досить перейти в оновлену версію Приват24.
Для https://next.privat24.ua/ — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — '᎒' — Додати картку — Digital картка.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Shljepshljep 23 апреля 2022, 20:55
Я гражданин Беларуси. Своему родственнику пенсионеру и инвалиду перечислил 1000 польских злот. Банк обнаружив, что я являюсь гражданином враждебной страны, деньги оставил себе. Я их пожертвовал нуждающемуся человеку, а эти *** присвоили себе.
Приватбанк
Ответ банка
24 апреля 2022, 10:10
Добрий день!
У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
У зв´язку з доповненням постанови НБУ №18 та отриманням роз´яснень від НБУ – Російська Федерація та Білорусь заблоковані для проведення переказів. Перекази з цих країн заблоковані до особливого розпорядження НБУ.
maxzav 23 апреля 2022, 17:47
Где потратить эти бонусы во Львове? Карта https://bonus.privatbank.ua/ua не актуальна, зашел сегодня в 5 точек с карты:
1. ул. Сиховская, 5
2. ул. Кавалеридзе, 4
3. ул. Антоненко-Давыдовича, 10
4. ул. Морозная, 19
5. ул. Зубривская, 16
НИ В ОДНОЙ из них не принимают эти бонусы…
Приватбанк
Ответ банка
23 апреля 2022, 19:01
Добрий вечір!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
Проблема решена
Ella83 23 апреля 2022, 17:27
Робили покупки в магазині оплата пройшла але незабаром банк знову зняв тіж самі кошти коли ми вже були вдома. Додзвонитися до банку неможливо, як це розуміти?
Поверніть мені гроші!!!
Приватбанк
Ответ банка
23 апреля 2022, 20:40
Добрий вечір!
Шкодуємо, що сталась така ситуація. На поточний момент є проблема при оплаті картками ПриватБанку у різних торгових точках та мережі інтернет у зв'язку з відмовою у проведенні транзакції та автоматичним реверсом.
Вирішенням проблеми ще займаються профільні фахівці.
Перепрошуємо за виниклі незручності.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝