Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Anonymus 9 августа 2024, 0:01
Очень интересная ситуация. Являюсь ФОП с 2018 года, а клиентом привата 11 лет.
Никогда никаких проблем не было.
На днях захожу в банк и там выкинуло с приложения. Пароль забыл, нужно было восстановить чего не дал приват. «Операция операция отклонена, наберите 3700».
Начинаю звонить и слышу что мы решили расторгнуть договор с вами и вы больше не клиент банка. На каких осонованиях, ответа нет.
Деньги были выведены с фопа с которых уже уплачен налог!!! То есть, что им не понравилось в транзакции, когда я перевела деньги на карту человеку, когда деньги заработаны честно и уже налогообложены??? О каком отмывании и незаконном владении идет речь?

В отделении на вопрос как и почему вообще такое произошло ответ — я не знаю, банк решил.
Решил банк или робот, который не дал войти в кабинет???

Как гос.банк может вести себя так без какого-либо предупреждения о таких своих действиях?
Не нужно ли было убедиться в том что деньги законные? Что куда хочу туда и отправляю??? Что за бред. Деньги заработал, налог оплатил, но пользоваться нельзя, потому что мы так решили.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 9 августа 2024, 8:49
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема решена
sergolas 8 августа 2024, 15:30
Я військовий, зараз хотів додати карту до Гаманця, йшла перевірка і по голосу вони поняли, що я не Я…
Рубанули, заблокували к монахам мене…
Номер фінансовий, на який воно самі ж і дзвонили, вже не фінансовий…
У вас з розумом усе в порядку?
Тепер я повинен шукати відділення, котрого нема поруч, фото селфі з паспортом не робиться бо сайт такий же як і їхробітникі!
Жах, за кого воюємо?
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 8 августа 2024, 15:48
Вітаємо.
Вибачте за незручності. Будь-яка операція, який проводиться з карткою ПриватБанку, може проходити додаткову перевірку в службі безпеки. Служба безпеки приймає рішення, надавати дозвіл на проведення або ні. Операцію розцінили, як високоризикову. За якими критеріями проводяться перевірки — не повідомляється, щоб уникнути можливості обійти ці обмеження. На головному сайті банку https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-75/?lang=uk, в умовах та правилах зазначено: 2.1.4.4.2. Клієнт дає свою згоду, що Банк може блокувати можливість користування Картки при здійсненні ризиковості операцій, а так само на підставі внутрішніх процедур Банку та операційних правил міжнародних платіжних систем.
Підтвердити номер телефону можливо при зверненні у підтримку банку, при цьому потрібно мати ідентифікуючий документ та доступ до камери.
Для вирішення цього питання рекомендуємо Вам перейти в чат з нами в мобільному додатку Приват24 або за посиланням https://next.privat24.ua/.
Минфин
Ответ администратора
20 сентября 2024, 18:40
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/09/20/134793898/.
У 2016 році мою карту було заблоковано як сказала підтримка (за шахрайські дії), всі збитки потерпілим були виплачені і сказали що поновиться користування банком, тепер через 8 років, досі не можу відновити користування, в банку кажуть звертатись в підтримку, а підтримка не зʼєднує з оператором
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 8 августа 2024, 14:07
Вітаємо.
На жаль, при аналізі операцій були виявлені надходження на картку, які платник не підтвердив. З боку банку була проведена робота і запропоновані варіанти врегулювання питання.
На жаль, наразі між Вами і банком обмежена співпраця в зв´язку з рухом коштів на картці, що мали шахрайський характер.
Переглянути дане рішення можливо за рішенням суду.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
demax425 7 августа 2024, 22:51
0981236692 представився Миронов.Д.А кинув на завдаток, і заблокував у вайбер і не відає на дзвінки. Це його номер карти моно банк: 4441114416615456. Люди будьте обережні, шахрай!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 8 августа 2024, 9:41
Доброго ранку.
Відповідну картку відкрито не у ПриватБанку. У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій, рекомендуємо звертатися до банку емітента та до правоохоронних органів.
Проблема решена
Elenakretinina 7 августа 2024, 21:36
30.07.2024, 18:39 поповнювала кошти через термінал самообслуговування Приватбанку на свою карту. В термінал, це той, що на прийом і на видачу коштів, внесла готівку в розмірі 8000 грн. При перерахування термінал не розпізнав і повернув мені 4 купюри по 100 грн (вони були підзношені) і далі пішло зарахування. Але ж грошей зарахувало ТІЛЬКИ 4600 грн. замість 7600 грн. При внесенні в термінал були купюри 200 — 19 штук і усі інші 38 штук купюри по 100. Більшість купюр по 100 були ДУЖЕ НОВІ, вони були дуже гладенькі та рівненькі. Звернулась на гарячу лінію — мені відмовили, сказали, що не зафіксували технічних збоїв, звернулась повторно — теж саме, звернулась втреттє, вже з претензіями, знов прийняли заявку, зафіксували за № 150397790, до речі цей номер ніде не відображається, і чекаю. Сьогодні не витримала подзвонила запитати — і знову відмова. Дівчина з кол-центру (3700), Дарина, сказала що нічим не можуть допомогти, звертатись до правоохоронних органів.
В мене питання — це нормально? Ось так просто недораховувати 3 тисячі? Це вже шахрайство! Термінал розташован в торговому центрі. Є купа камер, не кажучи про камери на самому терміналі. На них же видно, що положив пачечку з 27 купюр, або ж майже 60? Навіщо такі термінали, які недораховують, а співробітники розводять руками? Це настільки нагла крадіжка, що просто немає слів,
Не раджу користуватися їх терміналами, не раджу взагалі ПРИВАТ, хоча сама їх клієнт вже багато років і бізнес рахунок теж там. Але наразі займаюся перекиданням всіх коштів до ПУМБ
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 8 августа 2024, 9:39
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають наші спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Томаш Рояк 7 августа 2024, 15:32
Ситуація була ще в 2022 році в травні мені заблокували картку за поступлення коштів (як я зрозумів) я зразу ж пішов до банку питати в чому проблем, вони без попереджень або запитів про походження картки закрили її, сказали почекайте пару місяців і знову відновите.
Приходив сьогодні до банку через два роки так як банк потрібен для роботи з рахунком ФОП, мені до сих пір кажуть що я заблокований та щоб я покращував та відновлював стосунки з банком.ЯК ЦЕ ЗРОБИТИ!!! ЯКЩО Я ТЕЛЕФОНУЮ НА ГАРЯЧУ ЛІНІЮ, А МЕНІ КАЖУТЬ ЩО Я ЗАБЛОКОВАНИЙ.
Приватбанк
Ответ банка
7 августа 2024, 16:03
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Viktorbala 6 августа 2024, 20:26
Часний нотаріуса яка немала ліцензії яку було анольовано міністерством юстиції видала напис незаконно для виконавця Голяченко Іван Павлович який з липовим написом получається заблокували мені рахунок в приват банк мало того що приват банк по липовому напису шо був зроблений нотаріусом що не має ліцензії зняли у мене 25тис грн так приват мені щей мінус зробив і щей грошей требує ні які документи не возможно допроситься я 2дня просив справку яку єлі видала гаряча лінія і то не повну самий хужий банк що тільки є в Україні приват твльг може з карт гроші знімати і мінуса робить по липових документах
Приватбанк
Ответ банка
7 августа 2024, 9:39
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
demax425 6 августа 2024, 19:17
0981236692 представився Шевченко. В.І кинув на завдаток, і заблокував у вайбер і не відає на дзвінки. Це його номер карти приват: 4149499192942942. Люди будьте обережні, шахрай!
Приватбанк
Ответ банка
7 августа 2024, 9:17
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
ПриватБанк БЕЗ уведомления и объяснения причин заблокировал ВСЕ счета и доступ к приложению Приват24!
В один прекрасный день, а именно 06/08/2024 я не смогла зайти в Приложение Приват24 «из соображений безопасности».
Обратившись в онлайн-чат на официальном сайте абсолютно неожиданно для себя узнала, что ПриватБанк оказывается разорвал со мной отношения и просто заблокировал все мои счета со средствами. Без уведомлений и объяснений. Без возможности забрать свои деньги.

В качестве альткрнативной возможности получить оставшиеся на счетах средства мне было предложено прийти в отделение, заполнить тонну бумаг и ждать перевода средств на реквизиты другого банка.
Хочу уточнить, что я как и сотни тысяч женщин Украины сейчас нахожусь за границей с двумя маленькими детьми. И у меня нет ни малейшей возможности приехать и написать заявление на возврат своих средств. Что делать в такой ситуации? Неизвестно.
Какую оценку, в том числе и правовую, дать таким действиям руководства ведущего банка Украины? Это мошенничество? Откровенный грабеж? Пинок в сторону женщин из зоны боевых действий, вынужденных покинуть свои дома и теперь, по воле владельцев банка, лишиться своих скромных средств на жизнь???

В онлайн чате ПриватБанка операторы были не особо вежливы, общение не принесло результатов и ответа на вопросы: почему это произошло и как мне, не имея возможности приехать в Украину в ближайшее время, забрать свои средства.
Так может быть вы, руководство ПриватБанк сначала предоставите возможность забрать средства со счета, а потом будете разрывать договор??? Или на то и расчет, что многие, как и я, пока не могут приехать в отделение и написать заявление? А деньги остаются вам бессрочным и беспроцентным депозитом?
Приватбанк
Ответ банка
6 августа 2024, 19:26
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Загубила ввечері картку, помітила це зранку і одразу заблокували. Крадій знайшов її зранку і протягом двох годин, коли я ще спала встиг назамовлювати послуг у apple та steam на 15 000 грн. При цьому жодних запитів на підтвердження платежу не було (хоча зазвичай вони є). Двічі приходила смс про спробу змінити пароль (нічого не підтверджувала, я спала).

Реакція Приватбанку — ви самі в усьому винні. Дзвонила до гарячої лінії багато разів, лише один раз мені надали нормальну консультацію. Співробітниця у відділенні почала звинувачувати моїх дітей і мене у крадіжці, і головне нагло брехала в обличчя про те, що моя картка не застрахована. Якби я не знала про страхування і не наполягала, то мене б обдурили ще й тут (а ця послуга платна)

Навіть якщо я загубила карту, то чому не приходять повідомлення? Нащо я тоді плачу гроші за цю послугу?

До речі послуга «особистий банкір» теж не діє, дзвонити нікому, звертатись нікому, ніяких переваг не додаткових вона не дає, приймають в порядку черги (хоча при оформленні казали, що без черги)

Що найсмішніше та найстрашніше, банк не відправляв повідомлення про списання грошей на сайтах, зате дзвонив, щоб я збільшила ліміт на покупки в інтернеті, мабуть, щоб крадію було зручніше.

Відправили до поліції і першою же фразою поліцейських було «не треба писать заяву, Вам гроші не повернуть». Ще й почали перевіряти теоефон чи не співпрацюю я з руснею.

Це все відбувається вже більше року, з іноземними сайтами та покупками в інтернеті, але приват банк це ігнорує.

Зараз в черговий раз просить оновити данні про себе, збирає купу інфи від ІНН до номеру телефону та місця проживання. Але крадіям зняти гроші з моєї картки легше ніж мені(адже мені завжди приходив запит на підтвердження)
Приватбанк
Ответ банка
6 августа 2024, 15:21
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
demax425 5 августа 2024, 14:51
+380965309347 Назар Глухой представився кинув на завдаток, і заблокував у вайбер і не відає на дзвінки. Це його номер карти пумб: 5355 2800 2778 6852. Люди будьте обережні, шахрай!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 5 августа 2024, 15:27
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Pokupatelonline 4 августа 2024, 18:19
Працює без ФОП, продає речі в інстаграм та на інших платформах. Займається шахрайством.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 5 августа 2024, 9:46
Вітаємо.
Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Водночас зауважимо, що правоохоронці можуть отримати всю необхідну інформацію за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях, на жаль, клієнти випадково потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Elly13 3 августа 2024, 18:46
01.08.24 і 02.08.24 з моєї карти приват банку було знято 44 USD. Було здійснено 6 транзакції за 2 дні. В приват24 дані транзакції зареєстровані як «Оплата послуг Facebook». Хоча в мене не підключено жодних підписок в соцмережах, оплати проводжу через NFC, на підозрілих сайтах оплати не робила, третім особам інфу не передавала. Після списання карту заблокувала. Після цього інциденту мною було подано запит в приватбанк № 3094869, № 3094871 № 3094870 на повернення коштів. Запитів робила 6, бо було 6 списано. Мені надіслали номери лише 3 запитів. Приват24 не запросив підтвердження як наприклад при покупці чогось в googl pay, не спрацювали ліміти встановлені для оплати в мережі, хоча це і є та ж сама оплата в мережі. Виходить, що безпека банку не спрацювала зовсім. Вважаю, що відповідальність за нелегальне списання лежить в першу чергу на стороні банку та шахраях, хочу щоб мені повернули кошти та провели модернізацію системи безпеки при проведенні онлайн переказів зв’язаних з підписками на якісь сервіси, покупки і тд
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 4 августа 2024, 12:42
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Людмила Со 3 августа 2024, 18:29
В конце июля с моего счета было осуществлено Стягнення коштів згідно постанови ✓ на сумму, которая превысила минимальные зарплата, то есть на сумму выше 14200 моей зарплаты за июль
А 1 августа у меня на счету было 8700 гривен из которых 3998 гривен ПриватБанк 1 августа у меня украл и оформил эту трансакции как обычный перевод с карты на карту ПриватБанка, а не как Стягнення згідно постанови. О том, что деньги ушли на счёт ПриватБанка, я узнала из переписки в чате поддержке ПриватБанка. Требую вернуть мне мои 3998 гривен так как они являются моей минимальной зарплатой за август месяц
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 4 августа 2024, 11:41
Вітаємо
Шкодуємо, що вам довелось стикнутись з такою ситуацією.
У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. У разі надходження до Банку постанови про зняття арешту обмеження будуть зняти протягом 1-3 днів. Обробка та виконання постанови про визначення поточного рахунку фізичної особи — боржника у банку для здійснення видаткових операцій проводиться у визначений термін (до 10 днів).
Списання коштів по платіжній вимозі відбувається в розмірі тієї суми, яка зазначена виконавчим провадженням.
Проблема решена
kabelpol 3 августа 2024, 17:07
Добрий день!
Сьогодні в 15:39 та 15:38 робив поповнення власної карти на суми 5000грн та 5000грн, одна Одна сума в розмірі 5000грн зарахувалась, а інша в розмірі 5000грн — не була зарахована! Зателефонував на 3700, сказали, що потрібно чекати, але не повідомили, чи є така сума, чи сталась якась помилка!!! Написав у підпритмку Приват -також нічим не допомогли, кажуть чекайте, не прийняли моє звернення, нічого не зафіксували! Гроші зникли, працівники нічого не розуміють і не допомагають! Поверніть мої кошти!

Термінал самообслуговування: М КИЇВ, ВУЛ. АРХІТЕКТОРА ВЕРБИЦЬКОГО, БУД. 1, ТЦ NEW WAY
Приватбанк
Ответ банка
3 августа 2024, 17:22
Вітаємо.
Платіж знаходиться на проведенні. Регламент зарахування коштів на картку в деяких випадках складає до 24 годин. Разом з цим ми зробимо все можливе, щоб кошти потрапили на картку якомога швидше. Вибачте за створені незручності!
Dani1 3 августа 2024, 15:13
Я являюсь клиентом банка более 10 лет, у меня в нем открыт счет компании, я плачу налоги и т. д. Неожиданно банк блокирует мой личний счет под предлогом того, что в мой адрес есть обвинение со стороны одного из клиентов, которого я даже не знаю, и несмотря на наличие всех доказательств, указывающих на то, что истец является мошенником, банк так и сделал, не брал в расчет бумаги… Понятно, что есть кто-то, кто наживается изнутри. Банк защищает и прикрывает этих мошенников… а когда узнали, что мы пойдем в полицию, закрыли все счета и начал придумывать разные истории)))) Ни совести ни веры, оставили меня и мою семью за границей без денег, без карточек…

Це була перша глава))))
Розділ другий. Коли ми почали листуватися у більш формальний спосіб електронною поштою та надсилати докази, відповідальні за це питання (ті, хто захищає шахраїв) покладалися на посилення тиску на мене, тому вони закрили решту рахунки, в тому числі валютні та рахунок компанії)))
Зауважте, що наявні там суми у багато разів перевищують суму, яка є предметом проблеми, і, що більш важливо, був зареєстрований запит, який ми подали онлайн, щоб отримати офіційну заяву з поясненням причини закриття основного рахунку для використання в поліція та прокуратура, тому вони скасували та стерли запит, і вони посилили та змінили правило надання нам цієї заяви, як спосіб тиску та зволікання.
Приватбанк
Ответ банка
3 августа 2024, 15:58
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Минфин
Ответ администратора
3 августа 2024, 16:22
Відгук зарахований (на 03.08.2024).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
MykolaMykolaL 3 августа 2024, 6:55
Клієнт Приватбанку з лютого 2018 року.

Хочу подякувати професійній та ввічливій службі підтримки (Допомога Online) у додатку Приват 24. Швидко відповіли на моє питання у чаті та надали всю необхідну інформацію.

Раджу цей банк за професійних робітників та дуже зручний мобільний додаток.
Приватбанк
Ответ банка
3 августа 2024, 9:41
Вітаємо.
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Дякуємо, що ви з нами.
Проблема решена
Phaha 2 августа 2024, 20:10
Отже, маю картку «Ключ до рахунку» в Приваті. Забув пароль до акаунту Приват24 — пішов відновлювати. Просить вибрати картку та ввести пін й новий пароль. Все ввів, усе наче добре, але з’являється меседж — «Ваш пін був змінений, скористайтеся карткою в торговій мережі…». Пишу в підтримку, швидко розрулили, провели ідентифікацію (дані, відео дзвінки й т.д.) й кажуть: «Змінюємо ваш код на ІПН, тільки як залогінетесь — одразу змінюйте». Настанови я почув, й пішов змінювати. Такий самий шлях — картка → пін → новий пароль. Тільки тепер писало, що «Неможливо оновити пароль через міркування безпеки». Ок, пішов в підтримку знову, де мені запропонували оформити іншу картку. Тільки питання в тому, що я не хочу нову картку, а просто — змінити пароль до свого акаунту. Через довго суперечку з підтримкою хоч домігся заблокувати усі доступи до усіх акаунтів Привату за моїми даними. Просто цікаво, якщо вже мене ідентифікували й запустили в Приват24, на кой мені нова картка, щоб змінити пароль? А якщо хтось ще продукт якийсь оформить, то я буду за то відповідати?
Приватбанк
Ответ банка
3 августа 2024, 9:34
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Проблема решена
Сергій НС 2 августа 2024, 13:04
Отделение по адресу: Киев, пр-т Берестейский, 65
Я розмістив, депозит у USD. Після закінчення депозиту кошти були розміщенні на валютній карті. Через додаток замовив готівку на певну дату. Прийшов у відділення касир каже що по моїй заявці привезли купюри старого зразку. На питання як отримати купюри нового зразку касир порадила робити купу заявок і ходити до них у відділення поки не з’являться купюри нового зразку. Виходить клієнт розміщує депозит у Приваті а забрати його не може… Як могли по заявці привезти купюри старого зразку? Чому я повинен витрачати купу часу на заявки і чекати коли з’являться нормальні купюри? Навіть не надали відповідь коли зявляться нові купюри.
Приватбанк
Ответ банка
2 августа 2024, 14:45
Вітаємо.
Сума формується та доставляється для замовлення з купюр того номіналу та року випуску, що є в наявності. Банк приймає і видає тільки таку валюту, яка відповідає вимогам НБУ та вважається платіжною не тільки на території України, а і в інших країнах відповідно ознак зношеності. На поточний момент згідно Постанови 75 НБУ Банкам, небанківським установам заборонено відмовляти клієнтам у здійсненні валютно-обмінних операцій з банкнотами іноземної валюти будь-якого року випуску в разі повної відповідності за дизайном і елементами захисту зразкам, справжність яких підтверджена з використанням відповідного обладнання. Якщо вас не влаштовує валюта яку привезли, можливо отримати кошти в гривні або перезамовити на іншу дату.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Nikkie 2 августа 2024, 9:38
У мене заблокували карту і мені сказали як це зробити я дуже вдячний за їхню роботу 🥰
Приватбанк
Ответ банка
2 августа 2024, 10:29
Вітаємо. Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝