×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.7 | 42.3 |
| Все курсы банка | ||
Подяка
Статус операції: Виконано успішно,(це Ощадбанк)
ПІБ клієнта *****
Картка ********
Сума операції: 726,76 ₴.Ї РОЗРАХУНКУ В ТОРГОВО СЕРВІСНІЙ
МЕРЕЖІ PRIVAT24 KOMMUNALKA DNIPRO UKRAINE
Дата та час операції: 08.03.2025 00:00…СПОСТЕРІГАЧ він же Виконавчий виправив та письмово промовив…Платіж 494388573 від 08.03.2025 на суму 726.76 грн буде повернуто на картку 5*722 протягом доби. Було зазначено некоректні реквізити pb.ua/4474…від себе…ПОХВАЛЬНО ПОХВАЛЬНО…що господарство дбає про своїх клієнтів ВЕЛИКА ПОДЯКА.
Комментарии (2)
не поставив 5 виключно через дизайн нової версії
Комментарии (1)
Приват вимагає дозвіл на передачу особистих даних третім особам в США
Комментарии (7)
Рейдерські дії проти клієнтів Приватбанку
Комментарии (2)
Обмежили картку)Обмежена більше 2 років
Ситуація наступна,2 чи 3 роки не можу зняти 29000 з карти)То в них скарга від когось то ще щось, кажу надайте скаргу, відповіді 0)
Буду користуватись законними підставами і вимагати оплату додатково за те, що не можу користуватись власними коштами цей час.
Написать комментарий
Подарунок на День народження
Комментарии (1)
Самая старая валюта в Украине
Комментарии (6)
Не рекомендую ні банк ні їх банкомати
Знімала 14000 з карти іншого банку, банкомат не видав кошти, пообіцяв повернути за 30 хв і нічого не повернув. В підтримці голосовий робот просто який абсолютно не допомагає.
Хочете витратити гроші і нерви то сюди.
Але краще не користуйтеся
Комментарии (2)
Вкрали мої гроші
Комментарии (1)
Стережіться! Пограбування на «законних підставах».
СИТУАЦІЯ. Я маю «Інтернет-картку» Приватбанку, термін дії якої закінчився, але я про це не знав, і переказав на неї кошти зі своєї «Картки для виплат». (Усе, що трапилося далі, сталося б також, якби на цій картці вже був залишок на момент закінчення терміну її дії).
Платіж в інтернеті з Інтернет-картки виявився невдалим (тому що її термін дії збіг). А за зворотній переказ (з Інтернет-картки на «Картку для виплат») банк (УВАГА!) знімає комісію 0,5%, тому що вважає такі зарахування НЕЦІЛЬОВИМИ. Як вам такий трюк?
Я знав про комісію, але я не знав, що термін картки закінчився.
Отже, я звернувся за консультацією. Доречі, маю персонального консультанта, але він жодного разу не брав слухавку і заявка на його заміну не працює.
Переніс всі муки спілкування з роботом, якому пояснити проблему просто неможливо, а варіант з'єднання з оператором call-центру відсутній. Я терпляче вислухав усі розповіді робота, і навіть одну корисну — про перевипуск картки і перенесення залишку для карток «Універсальна» і «Для виплат». Але робот нічого не сказав про Інтернет-картку. Зрештою, змучений робот «змилостивився» і з'єднав мене з оператором call-центру.
Далі я виконував всі дії разом з консультантом в онлайн-режимі.
Відкрив нову Інтернет-картку. Потім закрив стару картку — на цьому етапі відбувається перенесення залишку зі старої картки на ту, яку я мав обрати. Консультант переконувала, що я зможу обрати нову Інтернет-картку, але її не було у виборі, там була ТІЛЬКИ «Картка для виплат»! Консультант запевнила, що я можу обрати «Картку для виплат», переконуючи мене, що комісія не буде зніматися, оскільки це не переказ, а закриття з перенесенням залишку. Я сумнівався, просив взяти паузу і перепровірити. Але консультант запевняла, що інформація достовірна, що будь-який інший консультант підтвердить цю інформацію і насамкінець просила добре оцінити її консультацію.
В результаті, банк таки взяв комісію за перенесення залишку з картки, яку я закрив!
ВИСНОВКИ
1. Рішення банку не доброчесні, оскільки створюють «пастки» для клієнтів, ошукують їх.
2. Алгоритми мобільного додатку недосконалі. Мають бути відповідні обмеження і попередження при переказі коштів на картку, термін дії якої скінчився, про комісію, яка буде знята при перенесенні залишку. Не зрозуміло, чому нововідкрита картка не «підтягнулася» до списку вибору картки для перенесення залишку. Можливо, для цього треба здійснити перезавантаження додатку. У такому разі при відкритті нового рахунку додаток має рекомендувати перезавантажити його.
3. Некваліфікована консультація співробітника call- центру.
Комментарии (1)
Не видають міжнародні перекази!
Комментарии (1)
Зимова підтримка
Комментарии (2)
Після оплати лізингу неможливо оформити машину на себе
Комментарии (1)
Не беріть у лізинг авто
Комментарии (3)
Служба поддержки меня приятно удивила
Комментарии (1)
Подяка за обслуговування
Написать комментарий
Дякую усім співробітникам
Написать комментарий
Послуга скарбничка
Не можу домогтися пояснень подібних дій банку в односторонньому порядку, без жодного попередження
Комментарии (1)
Не вернули личные деньги
Комментарии (2)
Зламали акаунт та вкрали гроші
Всі гроші були виведені на картковий рахунок № 5457 0822 2461 0449 клієнта АТ КБ «Приватбанк» Мірченко В.
Також вночі на мій телефон були здійснені дзвінки Приватбанком. Вочевидь служба безпеки банку бачила підозрілі операції, проте не зупинила їх.
Коли я вранці прокинулася і побачила пропущені дзвінки банку я відразу зайшла в Приват-24 та перевірила рахунки та виявила крадіжку.
Приблизно о 6.15 я зателефонувала в банк та повідомила про крадіжку грошей.
Після цього я звернулася до поліції і відділення приватбанку для відновлення доступу до Приват-24.
23.02.2025 мені знову було заблоковано вхід до Приват-24 через введення неправильного паролю при вході, хоча в цей час я займалася домашніми справами та не здійснювала вхід до акаунту.
Зателефонувавши на гарячу лінію Приватбанку, оператор підтвердила, що хтось знову здійснював спроби входу до акаунту.
Запитавши у оператора як йде розгляд моєї заяви про шахрайство, оператор відразу відповіла, що це я сама поділилася персональними даними завдяки чому шахраї змогли зайти в мій акаунт.
Всі мої заперечення, що такого не було і я взагалі нікому не повідомляла свій логін, пароль та іншу інформацію, що могла б бути використана для входу в акаунт, оператор відкинула. Її вердикт по суті зводився до того, що оскільки хтось увійшов до мого акаунту, то значить я сама надала дані шахраям.
До цього один з операторів контакт-центру повідомляв мені, що особа Мірченко їм знайома та на цей рахунок вже були здійснені підозрілі операції, проте банк продовжує обслуговувати та не блокує цього клієнта.
В цій безглуздій ситуації вже не йде мова про вкрадені мої особисті 17 000 грн., а тільки про вкрадені у банку їх 18400 з кредитної карти. Оскільки банк «вішає» на мене сплату відсотків за вкрадені кредитні кошти. Всі представники банку до яких я зверталась мені відразу казали, що для припинення нарахування відсотків, я повинна погасити кредит.
Я працюю лікарем-педіатром і вкрадені кошти для мене є дуже значною сумою. В сьогоднішніх складних умовах війни я постійно старалася допомогати іншим перераховуючи кошти на різні збори ЗСУ, підтримку ВПО та іншим потребам. В такій ситуації позиція банку для мене є неприпустимою та образливою. Вважаю, що служба безпеки банку бачила як виводили мої гроші, з якого пристрою був здійснений вхід в мій акаунт але не вжила жодних заходів для припинення крадіжки.
Комментарии (4)