Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Dirty 8 мая 2022, 20:08
Здравствуйте, хочу написать следующее.
Клиентом приватбанка являюсь уже длительный срок и всегда меня все устраивало, правда есть один момент, а именно ситуация которая происходит в Украине сейчас, я проживаю в Мелитополе, на данный момент город находится в оккупации и в городе согласно опросу более 90% граждан потеряло свою работу, я и сам из этого числа, разворотил все свои заначки за эти 2.5 месяца, я не понимаю один момент, почему нельзя продлить кредитные каникулы для оккупированных территорий, поскольку здесь ну совсем нереально туго живется, цены которые раньше стоили «Х» сегодня стоят 2Х, а то и трехкратная цена, я конечно понимаю что и на остальной части Украины сейчас не сладко, но все же не настолько что, практически все население сидит без работы. Я бы рад закрыть эту кредитку, но не вижу абсолютно никакой возможности.
При всем уважении к остальной части Украины…
Приватбанк
Ответ банка
9 мая 2022, 8:31
Добрий ранок!
На жаль, життя кожного з нас сьогодні змінилось. Часткове повернення плати за кредитні кошти зараз необхідне для підтримки та стабільності економіки і банківської системи України, яка забезпечує життєдіяльність бізнесу та країни.
Розуміючи, що кожен з нас опинився у скрутному становищі ми свідомо знизили відсоткову ставку за використання кредитних коштів вдвічі (до 1.7% замість звичайних 3.5% та 3.4%), що суттєво знизить фінансове навантаження. При цьому кредитні канікули продовжують діяти, і ви можете вносити платежі зручними частинами для вас.
Dmitri21 8 мая 2022, 14:52
Три дня не мог войти в аккаунт, потому что не было связи на привязанной сим-карте. И вот наконец-то нашёлся хороший и добрый специалист, который помог мне решить этот вопрос. До этого было несколько специалистов, но они меня или игнорировали, или не могли помочь мне. Спасибо огромное, теперь я могу зайти в свой личный кабинет, без каких либо проблем
Приватбанк
Ответ банка
8 мая 2022, 18:00
Вітаємо!
Раді, що ваше питання успішно вирішене та приносимо вибачення, що вам не допомогли відразу. Дозвольте нам детальніше проаналізувати вашу ситуацію.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити ваші звернення в підтримку.
ipotapenko 8 мая 2022, 14:48
В дію надійшов запит на кредитну істрію, попри те що я ще в відділенні при оформленні карти сказала що кредитний ліміт мені не потрібен ні за яких умов. З‘єднатися з службою підтримки не можливо. Спочатку збільшують кредитний ліміт без згоди, а потім треба висідіти кілометрову чергу у відділенні щоб його вимкнули. Вже жалкую що знов відкрила рахунок в цьому банку
Приватбанк
Ответ банка
8 мая 2022, 16:48
Добрий день!
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=uk
2.1.1.2.5.… При цьому Сторони узгодили, що протягом строку кредиту розмір кредитного ліміту може бути змінений Банком в односторонньому порядку як в сторону збільшення, так і в сторону зменшення, на підставі аналізу кредитоспроможності Клієнта в рамках розміру, зазначеного у абз.1 цього пункту, та не потребує додаткового погодження із Клієнтом.
Для подачі заявки на зменшення кредитного ліміту не обов’язково звертатися до відділення. Це можна зробити дистанційно в будь-який момент в Приват24 за кілька кліків.
У випадку, якщо на поточний момент у вас залишилися невирішені питання з банком — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема решена
Pyfik007 8 мая 2022, 13:30
ВІДМОВА. Перевищено ліміт суми операції
Лимиты стоят по всем карточкам на вывод средств\интернет оплаты\рискованые оплаты.Что за дела? Вчера 800 баксов по курсу перевёл.сегодня уже лимит, даже 100 не могу.Отделения не работают.Что за бред?
Приватбанк
Ответ банка
8 мая 2022, 16:19
Вітаємо!
Згідно з постановою НБУ №78 від 20.04, заборонено використовувати гривневі картки та рахунки для quasi-cash транзакцій на закордонних мерчантах. Такі операції дозволено здійснювати лише з карток, що відкриті в іноземній валюті. Для валютних карток такі операції можна провести в сумі екв. 30 000 грн на місяць на кожен рахунок.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Олег Чучин 7 мая 2022, 20:14
Проблемы возникли у моей матери которая оказалась на оккупированной территории :(.
То что, на оккупированной территории невозможно снять денег это понятно, но была возможность оплачивать услуги и товары через приват24. Однако через какое-то время там оборвали всю украинскую мобильную связь :(. И вход в приват24 стал невозможен. Да, у кого смартфоны те (если успели перенастроить) могли входить по отпечатку пальцев. Ну или те кто заблаговременно перешёл на вход по ПИН-коду. Моя мать пенсионерка и смартфоном так и не обзавелась, т.к. не умела пользоваться да и на старости не особо торопилась учиться. К войне никто не готовился…
В общем стал вопрос входа в приват24. Есть компьютер с интернетом и простой кнопочный телефон без связи с украинскими операторами. Пошли в «Допомогу online», там её успешно верефицировали и сказали сделать селфи или с паспортом или с картой. Казалось бы всё правильно и ничего сложного. Но для пенсионера это оказалось очень трудной задачей. Во первых где взять камеру если её нет? Во вторых просто так сфотографироваться и отправить скриншот нельзя, нужно фотографироваться именно на сайте, а там формочка с рамками для лица и карты (или паспорта). И вторая формочка настолько маленькая что попасть трудновато. А оператор требует чёткого попадания (кому интересно вот эта формочка — https://pb.ua/photo/). С горем пополам сайт принял фото, но тут оказывается что данные не читаются, т.к. очень мелкие. А паспорт/карту приблизить нельзя т.к. она должна попадать строго в рамку. Короче на вторые сутки после около 30 отправленных фото (а каждая отправка фото это беседа с оператором, что мол вот выставила форму — делайте селфи, а потом ещё проверка несколько минут, и того на одну попытку уходило от 5 до 15 минут) таки смогли добиться входа по ПИН-коду.
Прошло время, нужно снова зайти в Приват24. А приват24 опять звонит илёт СМС которые неворзможно получить. Опять в помощь онлайн, опять верификация и опять нужно сделать селфи! Ладно, я понимаю что во время войны может быть операторы заняты и отвечают только через полчаса, так они сначала опять мозги вынесли, и только потом сказали что вход по ПИН-коду действует только 24 часа. Класс! Т. е. что бы войти в приват24 нужно КАЖДЫЙ раз делать селфи, которое принимается с 30-го раза.
Трудно описать какой ад составляет пройти эту процедуру один раз, а оказывается это нужно делать каждый раз!
Пенсионеру, без смартфона, без связи, на оккупированной территории.
Сервиз выше всяких похвал.

P. S. Есть скриншоты переписки, да жаль тут их вставлять некуда :(
Приватбанк
Ответ банка
8 мая 2022, 10:13
Добрий день!
Нам шкода, що ваша мама зіткнулася з незручностями.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше проаналізувати дану ситуацію.
Проблема решена
GalinaVik61 7 мая 2022, 18:18
К сожалению война заставила бросить все и уехать. Оформила в приват банке карту для выплат на помощь ВПО и столкнулась с полным снятием этой помощи на погашение задолженности по кредиту. Начислили 4000 грн, сняли сразу 50%. Консультант банка уверял, что все законно и война не причина не платить! Ноооо! На следующий день банк опять снял 50% с остатка на карте. Опять консультант сказал, что банк так решил и он прав! Так вот вопрос: уважаемые консультанты и руководство банка, дайте ответ, как выжить на 1000 грн без дома, одежды, лекарств и даже еды? Вы же видите, что это за деньги и почему человек их получил! Люди во всем мире помогают нашей стране, а вы СВОИ и так с людьми. Везде в войну отменили обязательные платежи, жирафы и пени, но только не у вас. Если честно, аж стыдно, что вы есть в нашей стране. Позор
Приватбанк
Ответ банка
8 мая 2022, 11:04
Добрий день!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією та окремо приносимо вибачення, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо бесіду з оператором, який допустився помилки для покращення якості обслуговування.
Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців, за результатами якого вам зателефонує наш співробітник.
Проблема решена
geriko12 7 мая 2022, 15:56
С начала войны с семьей эвакуировались в Днепропетровск, пополнили карту приватбанка на 650 тыс грн, и тут проходит два месяца и хренобанк без письма, без письма на электронную почту, или уведомления в приват 24, блокирует все карты с деньгами, звонишь на гарячую линию, а там робот тебя посылает и говорит «приват банк с вами больше не работает, идите в отделение, несите бумаги о происхождении средств, и тогда мы переведем ваши средства в другой банк». Это *** как понимать, мы беженцы, получили официальную справку о временно перемещенных лицах, НАМ что ехать на оккупированую территорию за бумагами??? а иначе банк просто не отдаст деньги ??? будет их удерживать.Столько лет обслуживались в привате и тут такой кидок. Кому война, а кому мать родна да приват! Сейчас же толком и не подашь иск в суд.вобщем не работайте, с этим банком.
Приватбанк
Ответ банка
7 мая 2022, 16:43
Добрий день!
На жаль, нам не вдалося вас ідентифікувати за даними вказаними вами в заявці до відгуку.
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Проблема решена
VadimVadimovich 7 мая 2022, 2:53
Закрытое отделение в Киеве ул. Никольско-Слободская 2-В., несмотря на то что почти месяц в Киеве и области нет боевых действий. Писал несколько раз в чат чтоб связались при открытии отделения, но безрезультатно. Попасть в депозитарий к арендованной ячейке — возможности не дают, причину не открытия не называют, когда ждать открытия тоже непонятно.
Приватбанк
Ответ банка
7 мая 2022, 9:47
Доброго ранку!
Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, деякі відділення тимчасово закриті. Відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Ми передали інформацію колегам, щоб ви могли максимально оперативно отримати доступ до сейфової комірки, коли буде працювати дане відділення.
Yarik13 5 мая 2022, 22:29
Просто ужас таку бешену начали дерти комісію що не хочеться пользуваться із однієї суми переводить на одну карту, а потом назат можна оказатьсябез грошей просто дурять граблять на рівном місті обнаглели
Приватбанк
Ответ банка
6 мая 2022, 11:07
Вітаємо.
ПриватБанк працює на користь держави на економічному фронті. На сьогодні ПриватБанк знизив розмір більшості комісій, розуміючи що зараз важкі часи для всіх. Але часткове повернення комісій необхідне для підтримки та стабільності економіки і банківської системи України, яка забезпечує життєдіяльність бізнесу та країни.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
oleNaMK 5 мая 2022, 18:13
Отделение по адресу: Сумы, ул. Британская, 5-А
Дуже вдячна керівнику відділення Вікторії Володимирівні за допомогу у вирішенні моєї проблемної ситуації. Дякую вам за компетентність, щирість, зворотній зв’язок, увагу і емпатію!
Приватбанк
Ответ банка
5 мая 2022, 20:12
Добрий вечір!
Дякуємо вам за такі теплі слова на адресу Вікторії Володимирівни! Робимо все і навіть більше, щоб ви отримували тільки найкращий сервіс :)
Беремо і робимо!
Проблема решена
Олена Щербак 4 мая 2022, 23:11
26.04.2022 з моєї кредитної картки без мого відома та згоди було знято 300 дол (9000 грн) на оплату товарів американському сайту, який я ніколи не відвідувала, нічого не замовляла. Про зняття коштів з банку прийшло смс. Після цього, я звернулася на гарячу лінію, де було зареєстровано заяву про шахрайство, заблоковано картку, і сказали, що потрібно чекати 11 днів, напротязі яких моє звернення повинно бути розглянуто службою безпеки банку. Після цього, було ще одне смс про спробу зняття такої ж суми, з того ж сайту, але так, як моя картка була заблокована, то вдруге зняття не пройшло. На наступний день, я звернулася в поліцію, і була вже 4 людиною, за 1 день, в кого ситуація повторювалась ідентично. Тобто в 1 і то й же день, у 4 різних людей, з їх кредитних карток, відкритих в один період, знято однакову суму, одним і тим же сайтом, картки ніхто не втрачав, ніяких даних нікому не повідомляв. На сьогодні, звернувшись на гарячу лінію, дізнатися про стан моєї заяви, я отримала усну відповідь, що вона ще навіть не розглянута службою безпеки, а пройшла вже більша половина терміну на розгляд. Я вважаю, що Приватбанк не поспішає розглядати такі скарги, тому що витік даних саме з банку, очевидний. Але в такий складний час наживатися на своїх клієнтах, це низько. Прошу розібратися в ситуації.
Приватбанк
Ответ банка
5 мая 2022, 12:01
Вітаємо!
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація.
Дана операція могла пройти тільки при володінні інформацією про номер картки, СVV коду і терміну дії. Ці дані мають бути відомі лише її власнику. Співробітники банку не володіють цією інформацією. Реквізити картки шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, передання картки до рук при оплаті, ненадійні сайти). Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
Банк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
У разі, якщо сума оплати знаходиться в резерві — вона може бути автоматично повернута на рахунок, якщо отримувач не запросить її до списання. У випадку надходження такого запиту від отримувача та списання коштів — банк може скласти та надіслати в міжнародну платіжну систему пакет документів для оспорювання платежу.
Просимо звернути увагу, що терміни розгляду заявки встановлені не банком, а міжнародною платіжною системою. Ми виступаємо в ролі заявника і завжди докладаємо максимум зусиль для того, щоб вони були розглянуті на користь клієнта.
У випадку додаткових запитань — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
solianik74 4 мая 2022, 16:59
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный , 169
Не отримуйте допомогу від держави через ПриватБанк на карти е-підтримка, зняти готівку з цієї картки неможливо, тільки переведенням з комісією. Хотів зняти залишок коштів із картки Е-підтримка, Приватбанк, відмовляє, видавати залишок коштів.
Приватбанк
Ответ банка
4 мая 2022, 18:27
Добрий вечір!
Зараз гроші, які надійшли на картку єПідтримка, можна витрачати на будь-які товари чи послуги (оплата в інтернеті та наземних торгових точках). Доступні операції у Приват24: благодійність, переказ між картками ПриватБанку, переказ на картку іншого банку, поповнення мобільного, платежі за реквізитами.
Також є можливість зняти кошти в банкоматах ПриватБанку: через банкомати з NFC, через меню ´зняття без картки´ (авторизація фінансовим номером), відсканувавши QR-код банкомату сканером на головному екрані додатку Приват24.
Якщо на картці залишились кошти в сумі, яку немає змоги зняти в банкоматі, ви можете перерахувати їх на іншу картку або витратити одним із способів зазначених вище.
54445103 4 мая 2022, 13:04
Добрый день, Сегодня мне звонили с +380567976010 для подтверждения входа в Приват 24. Я не являюсь клиентом Приватбанка и откуда взяли мой номер мне не понятно. Я так понимаю мошенники пытается зарегистрироваться через мой номер телефона в банке. Прошу Администратора или Службу безопасности банка связаться со мной чтобы заблокировать мой номер вашей базе.
Приватбанк
Ответ банка
4 мая 2022, 14:03
Добрий день!
Ймовірно, що інший клієнт помилково ввів ваш номер при спробі входу в акаунт. У відгуці не вказаний ваш номер телефону по якому ми могли б перевірити інформацію, чи зареєстрований він в банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
LitvinValia 4 мая 2022, 10:39
Мало чоловіка є задовгованість по кредиту йому нароговали аванс врозмері1400 28 04 22 в перший вечер зняли 50вітсотків на другий день знов тоже 50 і 3 05 22 знов 50 відсотків.я нажаль на сьогодні знагожусь на війні і не можу зрозуміти які йому з двома дітьми котрому 3 а другої 7 можна вижити де обіцянка що під час воєнного стану кошти не будуть знімати як можна тепер вірить.ЗВонила на Дніпро чо можливо счось зробити чи частково списата задовгованість щоб мій чоловік про це не знав.Хочеться почути з вашої сторони вихід сцего становища.Прошу вашої допомоги
Приватбанк
Ответ банка
4 мая 2022, 11:28
Добрий день!
Виходячи з вашого опису ситуації, мова йде про картку вашого чоловіка. Ми маємо змогу надати інформацію по картці лише за зверненням її власника. Чоловік може отримати консультацію звернувшись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
bjd078 4 мая 2022, 9:55
25.03.22 подал заявку на получение помощи 6500грн через ДІЮ в приватбанк, сегодня 04.05.22, деньги до сих пор не пришли!!! Я переселенец с Мариуполя, не осталось ничего!!! Зарегестрирован в г. Каменское Днепропетровской области. Но, люди в этом городе которые имеют и жилье своё, и работу давно уже получили эти 6500грн!!! Или вы думаете если я всё потерял то мне 6500 грн не надо???
Приватбанк
Ответ банка
4 мая 2022, 10:52
Добрий день!
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
На скільки ми бачимо, є деякі затримки у фінансуванні від Мінекономіки — потрібно почекати. Банк відразу зарахує після отримання фінансування;
також є деякі питання по спискам громадян, які надала Державна податкова служба. Так сталося, що ДПС після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
San12 4 мая 2022, 8:02
27.03 оформил 6500 в дии всё прошло успешно прошло больше месяца, а денег так и нету как всегда кидалово от привата
Приватбанк
Ответ банка
4 мая 2022, 9:39
Доброго ранку!
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
На скільки ми бачимо, є деякі затримки у фінансуванні від Мінекономіки — потрібно почекати. Банк відразу зарахує після отримання фінансування;
також є деякі питання по спискам громадян, які надала Державна податкова служба. Так сталося, що ДПС після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Игорь Виноградов 3 мая 2022, 16:38
Это банк, который спамит!!! Куда не посмотри, на Ютуб, в браузер Яндекс, браузер Опера, везде эта ужасная реклама!!! Это просто ПриватБанк скоро закроется, и пытается пригласить еще больше клиентов, Что бы с деньгами уйти с рынка!!! Либо те деньги которые пропадают у клиентов ПриватБанка, тратятся на галимую и дорогую рекламу, зная, что наворуют у клиентов деньги, и привлекут новых клиентов, за счет существующих!!! Просто ужас и позор!!!
Приватбанк
Ответ банка
3 мая 2022, 17:52
Добрий день!
Шкодуємо, що ви маєте таку негативну думку про банк. Наявність реклами банку жодним чином не свідчить про його закриття і не погіршує роботу. Навпаки, завдяки рекламі ми можемо розповісти про послуги та сервіси, якими можна скористатись будучи клієнтом ПриватБанку. Ми продовжуємо обслуговувати клієнтів та їх рахунки, щоб всі бажаючі мали зручний доступ до банківських послуг на прозорих умовах в цей непростий час.
Проблема решена
Алексей Беловодов 3 мая 2022, 16:08
Полное описание проблемы приведено в тексте моего заявления в киберполицию, которое пока не было рассмотрено. Просто хочу предостеречь других Клиентов Приватбанка о возможных проблемах. Для себя принял решение держаться подальше от этой финансовой структуры насколько это возможно.

Текст заявления:

Шановні Господа, добрий день!

Зіткнувся із ситуацією, коли з моєї карти та карти дружини, відкритих у приватбанку зникли гроші.

Намагаюся викласти суть проблеми:

1/ Поповнення карти моєї дружини через термінал самообслуговування у магазині Таврія В в Одесі за адресою Рекордна, 23:
Операції по карті 5168ХХХХХХХХХХ6193, власник Бєловодова Ірина Віталіївна:
04.03.2022 8:03 — поповнення на 3050 грн. На даний момент за виписками ця операція не відображається
04.03.2022 8:12 — поповнення на 8050 грн. Ця операція у виписці зараз є. Наводжу її просто для прикладу

Авторизація в терміналі проводилася за допомогою карти дружини та введення пінкода

Номери терміналів: TS201035- швидше за все використав цей, але поруч стоїть ще TS204519

2/ Поповнення моєї карти в терміналі самообслуговування у магазині Таврія В, за адресою Одеса, вул.Інглезі, 3а
Операція по карті 4731ХХХХХХХХХХХХ3046, власник Бєловодов Олексій Іванович
04.03.2022 10:25:46 — поповнення на 3300 гривень. ЦЯ ОПЕРАЦІЯ У БАЛАНСІ НЕ ВІДБИВАЄТЬСЯ!

Під час з банком 07.04.22: по моїй карті така операція не зафіксована, у списку пушоповідомлень на мій обліковий запис нічого не значиться, жодних слідів операції оператор колцентру банку не бачить. Також за інформацією оператора Приват банку операції на суму 3300 проходили по Терміналу TS212554 о 10:21, та на ту саму картку о 10:29. Начебто оператор банку Жанна (розмова 07/04 о 16:47 з номера 056−797−60−10, тривалість 37м47с) сказала, що картка на яку були зараховані кошти закінчується на 57. Усього в магазині 3 термінали, але по 2 інших у зазначеному тимчасовому проміжку операції з поповнення не проводилися

Авторизація в терміналі проводилася за допомогою додатку Приват 24 за зчитуванням QRcode

Хочу зазначити наступне:
— Пуш повідомлення по зарахуванню на той момент з’явилися відразу в додатку Приват24. Чеки терміналу я не роздруковував і на превеликий жаль не зберігав.

— Можливо із затримкою у 2−5 хвилин операції через мерчант були одразу автоматично відображені у моїй бухгалтерській програмі Дзенмані, тому приводів для тривоги з поводу якийсь то питань з зарахування жодних не було

— Зникнення грошей було виявлено 06.04.22, коли після того, як я побачив, що залишки за рахунками в приват24 і в Дзенмані не сходяться і вирішив зробити звірку операцій. У ході перевірки виявив, що з прибуткових операцій за картками зникли зазначені вище суми.

— в одному та в іншому магазині, в яких я проводив операції, я запитував охорону про можливість підняти запис за вказану дату/час; на жаль, на серверах магазинів записи зберігаються максимум 1 місяць.

— під час розмови з оператором банку я попросив їх перевірити запис камер, які встановлені в самих апаратах з метою підтвердження достовірності заяви. Оператор сказала, що дані записи можуть бути підняті лише після заяви до кіберполіції.

Зрозуміло, що це може бути тільки моє припущення, але все-таки має право на життя — всередині Приватбанку існує якась банда, яка чудово розуміє, що записи із зовнішніх камер зберігаються не більше місяця, що дуже мало людей, які ведуть домашню бухгалтерію і стежать хоч якось за своїми операціями, займатимуться звірками та виявлятимуть такі факти. Маючи необхідний доступом до системі банку, заднім числом змінюють одержувачів із зарахування коштів, у своїй базi підчищаючи всі сліди у основі. Сподіваюся, що у Вашій структурі є методи, завдяки яким можна встановити достовірність за вказаними операціями та допомогти мені отримати наші гроші назад. У такий складний час для всіх українців, коли кожна копійка на рахунку, давати можливість банківським службовцям грабувати це недозвільна розкіш!

Якщо потрібна якась додаткова інформація, будь ласка, повідомте
Приватбанк
Ответ банка
3 мая 2022, 17:41
Добрий день!
Банк не видаляє успішні операції з історії. Якщо б поповнення було проведено успішно на вашу картку, ця операція відобразилась би у виписці і там би залишилась. Виходячи з наданої вами інформації нами було знайдено платіж в терміналі самообслуговування. Авторизація перед проведенням даного платежу була проведена не вами, відповідно надати інформацію по платежу ми маємо змогу лише тому клієнту, під чиєю авторизацією було створено платіж.
Ймовірно, що при створенні платежу ваша дружина могла помилитись і обрати зі списку не ту картку для поповнення. Вона може звернутись в онлайн підтримку і отримати інформацію по платежу. Також радимо перевірити номер картки в квитанції за платежем. Клієнт, який авторизувався перед проведенням платежу може отримати квитанцію в архіві платежів.
Проблема решена
Ольга Наумова 3 мая 2022, 13:59
23.04.2022 з мого карткового рахунку в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» безпідставно списані банком кошти в сумі 4683,12 грн. і до сьогодні, недивлячись на мої численні звернення на гарячу лінію АТ КБ «ПРИВАТБАНК» та письмову вимогу повернути мої кошти в сумі 4683,12 грн., кошти на мій рахунок так і не повернуті. Банк визнає свою помилку (в усній формі), затягує час та годує мене брехнею (протягом доби, протягом п«яти днів, а сьогодні вже протягом 120 днів). Ось такий державний банк! Я зробила свої висновки та прийняла рішення відмовитись від послуг АТ КБ «ПРИВАТБАНК».
Приватбанк
Ответ банка
3 мая 2022, 16:39
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності. Інформація про поточний баланс картки і виписка вже відображаються коректно і доступні для перегляну у вашому Приват24. Кошти фактично не були списані, а знаходились в резерві на картці. Після повернення суми з резерву операція списання у виписці не відображається, адже фактичного списання не відбулося.
Якщо виникнуть питання, будемо раді допомогти в приватних повідомленнях.
Сергій Ковтун 3 мая 2022, 13:17
Почну з того, що приват в односторонньому порядку розірвав зі мною договір, тому що фін моніторингу щось не сподобалося, хоч я і пояснив всі рухи коштів на рахунках, але суть не в тому.

Так як в разі розірвання договору рахунки блокуються, треба їхати писати заяву на вивід коштів.

Тому я поїхав перший раз пояснив ситуацію, мені дали бланк, який я заповнив і почав чекати кошти. Клас, з фізичних рахунків прийшла гривня, але доллари і з рахунку фоп нічого.

Зателефонував, сказали що для фопу потрібно писати окрему заяву. Тут вам дякую що не сказали перший раз і не надали такий бланк.

Поїхав знову. Виявилося що з рахунку фоп, можна вивести лише на рахунок фоп, тут ще раз дякую що не попередили. Але я швидео відкрив рахунок і написав заяву.

Чекаю… нічого… звоню.

Кажуть треба знов їхати у відділення. Тут вам знову дякую за це, дуже скучив за вами.
По фопу інфу можна дізнатися лише в відділенні, по долларам не вистачає даних, але я хаповнив всі поля.

Короч їду 3й раз, але відчуваю що не останній раз.

А взагалі хотілося б сказати, що я став кліентом майже відразу як виповнилося 16 років. Тобто вже майже 20 років. І не просрочував платежів, був завжди хороший рейтинг кредитний. І завжди коли мені потрібна була допомога банку, сервіс був жахливий.

Скільки будете мучати, поверніть будь-ласка гроші і допобачення
Приватбанк
Ответ банка
3 мая 2022, 15:09
Добрий день!
Перепрошуємо, якщо при першому зверненні до відділення виникли складнощі з написанням заяви і не всі необхідні дії були виконані співробітником. Ви можете надати в приватному повідомленні ваші контакти, щоб ми перевірили дану інформацію.
Керуючись чинним законодавством банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝