×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.9 | 45.9 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Є-Підтримка
Де і як дізнатись чи можна ще на щось сподіватись ???
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
Комментарии (3)
Связь с оператором
Приносимо свої вибачення за незручності, що пов'язані зі зверненням в підтримку. Наші фахівці живуть в різних регіонах та містах, тому може бути таке, що частина з них вимушена йти в укриття під час тривоги, щоб бути в безпеці. В такому разі, в чат можна звернутись пізніше, або дочекатись приєднання іншого оператора до діалогу в чаті.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію щодо ваших питань до банку.
Комментарии (8)
я vip кліент, відмовлено в кредитному ліміті, хоч на депозит 50тис+ фоп
В міру безпеки я не люблю кредити, і встановив 0.
На якийсь час мені треба було кредитний ліміт на 20 000 грн. У кредитному ліміті відмовлено без причини!
На депозит на % лежить на 50 тис. грн
Ваше питання вже розглядають наші профільні фахівці та по результату вам зателефонують.
Комментарии (3)
Поддержка нулевая
Нам шкода, що при зверненні в підтримку ви відчули незручності. У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. Додатково вам буде направлена офіційна відповідь банком з даного питання.
Комментарии (3)
Вы что там такое забористое курите???
З наступного місяця списуватиметься по 20 грн/міс. з кожного рахунку,"
Господа Приватовцы, вы что там такое курите или чем таким «долбитесь»? У МЕНЯ МНОГО ЛЕТ НЕТ НИ КАРТ НИ СЧЕТОВ В ВАШЕМ БАНКЕ. Даже когда у меня вышли сроки действия «приватовской карты», я, на всякий случай, сходил со своими документами в отделение вашего банка и закрыл все счета, все карты, отказался от открытия новых кредитных карт. У меня нет ни копейки задолженности перед вами.
ТАК КАКОГО ХРЕНА ВЫ ШЛЕТЕ МНЕ ТАКИЕ ПИСЬМА ??? Я много лет ни имею ничего общего с вашим банком.
Честно говоря, это очень нервирует. Сейчас вы мне прислали письмо, что за то, что я не пользуюсь услугами вашего банка вы будете снимать с меня по 20 грн в месяц, а завтра вам взбрендит в голову снимать с меня не по 20 грн, а по 500 грн. И не в месяц, а в день. А что бы было откуда снимать — так вы мне и счет откроете кредитный, что бы он в «минуса» уходить мог.
Давайте вы как-то разберетесь с этими вашими мутными схемами и не будете доставать людей, которые с вами много лет ничего общего не имеют.
Если у вас просто «робот» так настроен, что отсылает без разбору всем «неактивным» клиентам такую чушь, то перепрограммируйте его.
П.С. А вообще то это все равно грабеж какой то получается — если у человека есть активные карты и счета в Привате и он ими не пользовался, не имел долгов перед банком, не было никаких пунктов в договоре, что клиент платит за то, что если счет какое то время неактивен, то банк непонятно с каких хренов имеет право взять и решить снимать с него деньги просто так.
Відповідно умов договору по картці, в разі, якщо ви не проводите операцій по ній протягом 12 місяців, банк списує 20 грн за обслуговування такого рахунку. Щоб цього уникнути, потрібно зробити витратні операції по картці.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (11)
Вдячна за роботу
Вдячні вам за такі теплі слова. Богдан, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде радий допомогти вам знову:)
Беремо і робимо!
Комментарии (2)
Приват банк
Фахівці перевірять інформацію щодо документу на підставі якого встановлено обмеження і зв'яжуться з вами за результатом.
Написать комментарий
Приватбанк займається самоуправністю. Ухвалюючи рішення не засновані на нормі права, які сигналять про корупцію у керівництві банку та лобіювання інтересів нотаріальних контор.
На жаль, за даними з відгуку не вдалось вас ідентифікувати, щоб перевірити інформацію. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контактні дані.
Комментарии (13)
Мошенники и воры Приват
Оставила заявку на перезвон, в течении 3х дней так никто и не перезвонил. Наконец-то получила связь с оператором в чате приложения, где детально объяснила всю ситуацию и что необходимо отменить 2й перевод. Оператор мне в помощи отказал, подтверждая что: Да, приложение иногда сбоит, но помочь не можем. В следующий раз рекомендуем проверять архив.
На мои слова объяснить, что баланс я обновляла и списаний не было, меня просто отключили. Вот так приват банк, зная, что приложение работает через одно место, просто украл деньги комисси. Банк- мошенник нашёл способ зарабатывать на людях в условиях войны.
Поражает, что Моно, если возникают такие проблемы решает в течении 5 минут и делает все, чтобы сохранить лицо перед клиентами. А привату лишь бы содрать деньги с человека за свою же лажу!
Ужасный банк, отвратительный. Воры и мош***и!
Наші колеги перевірять інформацію по описаній вами ситуації та зв'яжуться за результатом.
Комментарии (2)
Бездіяльність
Ми уважно та відповідально ставимось до безпеки коштів наших клієнтів. При зверненні в підтримку для підтвердження ризикової чи нетипової операції, ми маємо ідентифікувати того, хто звертається, щоб впевнитись, що це саме власник картки. Перелік питань для ідентифікації є таким, відповіді на які знає лише власник картки. Відповідно до вимог регулятора (НБУ) клієнти повинні самостійно слідкувати за актуальністю даних, які були надані в банк та своєчасно оновлювати дані, якщо вони змінювались.
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактних даних та перевірки інформації за ситуацією.
Комментарии (4)
Оплата частинами
Кредитний ліміт на картку та ліміт за сервісом Оплата частинами це два окремі ліміти, які банк розраховує для кожного клієнта індивідуально. Дійсно, буває таке, що по картці доступний кредитний ліміт, а Оплата частинами недоступна або має менший ліміт. Зазначимо, що згідно умов договору банк самостійно визначає розмір кредиту, який може дати клієнту для використання. Ви можете скористатись наявним лімітом на картці і в майбутньому банк може переглянути суму доступну за сервісом Оплата частинами.
Комментарии (1)
Вирішення проблеми через помилку з карткою.
Ми завжди поряд і готові прийти на допомогу. Дякуємо, що ви з нами :)
Написать комментарий
Кредитний ліміт
Наразі вам не доступна Оплата частинами у зв'язку із поточною ситуацією в країні.
Банк займається відновленням кредитуванням клієнтів, тому ліміти з Оплати Частинами повертаються поступово та переглядаються автоматично.
Такі фактори, як операції по картці, наявність депозитів за отримання виплат на картку значно підвищують шанси отримати бажаний ліміт.
Написать комментарий
Банкоматы не выдают деньги, со счета деньги списаны
Так, інколи техніка може спрацювати некоректно та ми прагнемо, щоб всі наші сервіси завжди працювали на 100% і безперервно проводимо їх модернізацію.
Банк надає можливість користуватись своїми послугами як клієнтам, так і користувачам інших банків, розуміючи, що наша система банкоматів і терміналів доступна майже повсюди.
Що ж стосується звернень до підтримки, то дійсно, саме той банк, що випустив картку має проводити запит щодо коректності проведення операції, якщо клієнт не згоден з нею, адже лише банк емітент може бачити чи дійсно кошти списані.
Ми будемо раді допомогти вам в прискорені розгляду заявки.
Якщо вона дійсно була вже адресована до нас, то просимо надати в особистих повідомленнях деталі та по можливості підтвердження, що вона дійсно вже була направлена до нашого банку.
Комментарии (3)
Отвратительная работа службы безопасности
Виходячи з описаної вами ситуації, ймовірно, що мало місце введення даних картки на шахрайському сайті. Справа в тому, що для проведення оплати в інтернеті необхідно ввести дані картки, які відомі лише її власнику. Заявки на оскарження операцій проведених на сторонніх ресурсах оброблюються за правилами міжнародної платіжної системи. Після розгляду такої заявки ми інформуємо клієнта.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв. Нами постійно модернізуються програмні та технічні засоби, що дозволяють запобігти шахрайським діям зі сторони третіх осіб, вводиться додаткова перевірка при нетиповості операцій.
В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Комментарии (1)
Незаконне утримання грошових коштів (swift)
Банк здійснює незаконне утримання грошових коштів, посилаючись на розпливчасті вимоги НБУ.
Наразі у зв´язку з доповненням постанови НБУ №18 та отриманням роз´яснень від НБУ — Російська Федерація та Білорусь заблоковані для проведення переказів. Перекази з цих країн заблоковані до особливого розпорядження НБУ.
Також повністю закрито можливість для всіх клієнтів здійснювати наступні операції:
• з використанням російських рублів та білоруських рублів;
• учасником яких є юридична або фізична особа, яка має місцезнаходження (зареєстрована/постійно проживає) в Російській Федерації або в Республіці Білорусь.
Комментарии (6)
Чат бот сдох
З метою дотримання вимог чинного законодавства в сфері фінансового моніторингу рахунки були заблоковані. Щодо можливості розблокування інформація була надана раніше профільними фахівцями в телефонному режимі.
Комментарии (2)
Перетворився в совковий банк, в кращіх його традиціях.
Почали блокувати комунальні платежі, вимагають офіційно у призначенні платіжки (наприклад у водоканал, або за вивіз мусора і т.і.) вписувати повне ім'я призвіще побатькові та дату народження! Т. е. особисту, секретну інформацію! І після цього один чорт блокують!
З’вязатися практично неможливо, особливо для літньої людини.
Зв’язався я — заблокували фінансовий телефон. Це вже втрете. Триндець який-то. Зараз поїду, візьму картку, понесу в банкомат.
Не банк, а дурня.
Виходячи з відгуку блокування операцій відбувається саме через те, що банк хоче впевнитись в тому, що операції проводить власник рахунку і що доступ до коштів клієнта не мають треті особи.
Якщо при підтвердженні тієї чи іншої операції клієнт не пройшов ідентифікацію то фахівець не може бути певен, що спілкується з клієнтом і як наслідок, банк не має впевненості, що саме власник картки проводить з нею операції. Що в даній ситуації вами було підтверджено, адже ви робите платежі не зі своєї картки.
Розуміємо вас та попри все бажання піти назустріч клієнту ми не маємо змоги ігнорувати правила і вимоги безпеки. При зверненні власника картки в підтримку фахівці завжди раді допомогти. У разі звернення третіх осіб, навіть з фінансового номеру клієнта, ми не маємо змоги надавати інформацію і тим паче проводити будь-які операції по рахункам клієнта.
Комментарии (1)
Ще одне розчарування
У підсумку — уже 2 місяць банк годує обіцянками та відтягує до кращих часів. Дуже прикро та неприємно. Розчаровані. Витратили купу часу, нервів та сил.
Доступу до рахунку так і не отримали досі. Менеджер не відповідає.
Будьте обережні та оминайте Приватбанк, якщо цінуєте свій час та бізнес
На жаль, за даними з відгуку не вдалось вас ідентифікувати. Щоб перевірити інформацію та розібратись в питанні ми звернулись в приватному повідомленні.
Комментарии (1)
недобанк
Приносимо свої вибачення за незручності пов'язані зі зверненням в підтримку. Наші фахівці живуть в різних регіонах та містах тому може бути таке, що частина з них вимушена йти в укриття під час тривоги, щоб бути в безпеці. Можливо, що в цей момент саме у вашому місті чи області не буде тривоги і ми будемо раді, якщо це так і ви будете в безпеці. В такому разі в чат чи на 3700 можна звернутись пізніше або дочекатись приєднання іншого оператора до діалогу в чаті.
Наші колеги зв'яжуться з вами для вирішення питання з яким ви звертались в підтримку.
Комментарии (3)