Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Alboo 22 августа 2022, 9:09
При мобилизации в начале марта в военкомате оформили зарплатную карту ПриватБанка, пол года приходила зарплата все было нормально. В начале августа позвонили из банка и сказали что с 1 сентября счёт будет заблокирован, так как у меня прописка г. Луганск. Для продолжения обслуживания нужна справка о регистрации на подконтрольной территории. Позвонил оператору для уточнения там все подтвердили справка о прохождении службы в ЗСУ им не походит, другие документы у меня предоставить нет возможности. С картами других банков таких проблем пока не возникает.
Приватбанк
Ответ банка
22 августа 2022, 16:36
Вітаємо.
Безпека наших клієнтів і стабільна робота банківської системи є пріоритетними для нас. Ми дослухаємось до наших клієнтів і не припиняємо шукати найкращі рішення, щоб зробити наші послуги ще зручнішими і швидшими.
Нам відомо про ситуацію, що склалася, і ми тісно співпрацюємо з Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України та Донбас SOS задля того, щоб зробити процедуру актуалізації даних клієнтів з ТОТ максимально зручною та доступною.
Ми розуміємо, наскільки чутливою є тема тимчасово окупованих територій та вимушених переселенців для українського суспільства, але просили клієнтів оновити інформацію з міркувань безпеки, а не задля блокування рахунків.
Ми й надалі працюватимемо з урядом, НБУ та неурядовими організаціями задля вдосконалення обовʼязкових для банків процедур верифікації клієнтів, які через війну опинилися на тимчасово окупованих ворогом територіях чи змушені евакуюватися у безпечні регіони країни.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Rostislav48 21 августа 2022, 20:27
Положил доллар на текущий счёт. Банк не отдаёт
Приватбанк
Ответ банка
22 августа 2022, 10:11
Вітаємо.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації.
Доступна можливість попередньо замовити необхідну суму до зручного відділення в Приват24, меню 'Всі послуги — Послуги — Замовлення готівки' або ж за зверненням на клієнтську підтримку банку.
38504962 21 августа 2022, 12:30
На карте был кредитный лимит по оплате частями 44000.В июле взял товар на сумму 35000 грн.В кредит на 5 платежей.В следующем месяце кредит полностью погасил и лимит понизили до 29000 грн.Интерестная ситуация-выплачиваешь кредит досрочно и за это срезают лимит.Работаю легально в ЗСУ.Связи с банком нет.Договор 22071433147454.
Приватбанк
Ответ банка
21 августа 2022, 13:28
Добрий день!
Розуміємо, що для вас зменшення ліміту могло стати несподіванкою.
Кожного дня система перевіряє в автоматичному режимі багато чинників за якими видається кредитування (наявність кредиту в інших установах, протерміновані платежі, та ще багато іншого).
Ви можете перевіряти ліміт раз на декілька днів, бо змінитися він може в будь-яку мить.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Катерина Фінкевич 21 августа 2022, 0:38
Дуже хороше обслугокування на касі. Приїхала в банк, щоб зняти 150 євро, і думала що мені відмовлять через те, що я не замовляла готівку на касу. Але мені видали валюту і чек. Обслуговування просто не очікуване. Безпроблемне. І дуже швидке без заморочок. Я би всім рекомендувала Приват Банк. Він суперовий.
Приватбанк
Ответ банка
21 августа 2022, 11:22
Вітаємо!
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримували тільки найкращий сервіс :)
Проблема решена
Яків Івахненко 20 августа 2022, 22:16
Якщо чесно зіпсувався давним давно. Колись була проблема з оплатою частинами з якою перестав боротись перейшовши на монобанк.
Так тепер нове. ПриватБанк є дестриб’ютором продажу колекційних монет НБУ. Мало того що банк почав продавати монети самим останнім (в серпні). Коли почав продаж монети «В єдності сила» та «Червона калина» були тільки звичайні монети, срібних монет не має. Постає питання де срібні монети? На це питання відповідь дати банк не може. Так щей до цього банк визначив перелік відділень що продають. Так вони щей обмежують продаж монет для простих людей. Тому що в переліку визначено відділення для простих та «premium» клієнтів. Так щей є міста в яких є тільки 1відділення для продажу і то «premium» в якому прості люди купити не можуть. Якась дискримінація виходить. Шкода що такий банк продає монети
Приватбанк
Ответ банка
21 августа 2022, 11:18
Добрий день!
Нам шкода, що ви відчули незручності. Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців. По результату ви будете сповіщені.
Проблема решена
avdeeva86 20 августа 2022, 14:03
Качество работы банка сильно просело. Список недостатков весьма велик. Например, сегодня я трижды пыталась перевести деньги внутри банка с карты на карту. Деньги нужно было отправить в течение 15 минут. В итоге я провозилась около 40 минут и не смогла сделать перевод. Банк помимо обычной авторизации (логин и пароль) затребовал звонок. И тут началось. Номер 3700 был недоступен. Мы в окупации, связи нет. Начали звонить на мобильный в роуминге. Нас соединили с роботом. Мы выслушали лекцию и ответили на вопросы. Потом соединили с оператором, который всего задал больше 10 вопросов. Пока я отвечала на них связь оборвалась. Все. Я потратила не только время, но и не перевела деньги. Из-за этого сорвалась договоренность с людьми. Вторая попытка с другим человеком привела к аналогичному результату. Чтобы избежать часовых бредо проверок системы безопасности я решила перевести деньги на свою другую карту. Прошла третий раз процедуру надуманной авторизации и заплатила 54 гривны комиссии (ибо банк отличался) за отвратительный сервис. После чего за минуту перевела людям деньги с моно банка. Если так дело будет идти дальше, я откажусь от испозования карты привата. Негодный сервис. В чате банка вообще уже полгода нет операторов. Жалко. Был хороший банк раньше
Приватбанк
Ответ банка
20 августа 2022, 16:24
Добрий день!
Ми піклуємось про безпеку коштів клієнтів та приносимо свої вибачення, якщо дана ситуація доставила вам незручності. Операція потребувала додаткового підтвердження з міркувань безпеки. При дистанційному обслуговуванні, в тому числі при підтвердженні платежу по телефону, ми маємо ідентифікувати того, хто звертається. Таким чином ми можемо впевнитись в тому, що звертається саме власник картки.
Olga64219 20 августа 2022, 2:48
Отделение по адресу: Житомир, ул. Киевская, 84
Мала намір відкрити карту для виплат ,інші карти та послуги банку не цікавили. На моє прохання відкрити цю карту менеджер категорично заявила, що неможливо видати карту для виплат без кредитки. Хоча, на гарячій лінії банку 3700 мені чітко і ясно сказали, що я маю повне право не брати кредитки, але менеджер у цьому відділенні у грубій та агресивній формі відмовила мені в обслуговуванні (бо ж не вдалося «впарити» кредитку).Свавілля такого ще не зустрічала.
Приватбанк
Ответ банка
20 августа 2022, 9:53
Доброго ранку!
Ми запросили ваші контактні дані в приватному повідомленні, щоб провести перевірку по описаній вами ситуації. Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
Проблема решена
Khakimov 19 августа 2022, 20:56
Я 2007 року е клієнтом приват банку. Був завжди шановний Михайло Юрійович. А зараз у в зв’язку з тим що находжусь на окупованій території і території банк заблокув мені вхід до приват банку 24 і до моїх карток! Щоб зробити верифікаціюи мені після операції треба проїхати через росії до України 2800 км, що я не взмозі зробити, тільки до росії е виїзд, але це не входить до моїх планів. Що робити? Щоб доїхати до Європи беруть 30000 гроші перевізника, а грошей у мене немає. І я такий не один в окупації і без грошей бо приват банк іх вкрав! Скажіть будь ласка що робити?
Приватбанк
Ответ банка
20 августа 2022, 9:50
Доброго ранку!
Питання розглядають профільні фахівці. З вами додатково зв'яжуться.
Porutski 19 августа 2022, 17:58
Після моєї скарги на роботу співробітниці у відділені Приватбанку за адресою: місто Київ, вул.Шептицького,10 — Долгової Людмили, співробітники Приватбанку влаштували на мене справжнє цькування. Так, 18.08.2022р. я звернувся у відділення по вул. Сверстюка з приводу отримання переказу Western Union, попередньо замовивши гроші. Касир відділення — Мазур Олена, заявила, що номер переказу вказан некоректно. Те саме підтвердила і менеджер відділення. Після цього, я звернувся у відділення Іншого Банку, де за цим же номером переказу моє питання було вирішено без проблем. Я є клієнтом вашого банку багато років, але, якщо Приват Банк відмовляється від співпраці зі мною, то прошу надати мені з цього приводу офіційне повідомлення. З повагою, Олексій Поруцький.
Приватбанк
Ответ банка
19 августа 2022, 18:15
Добрий вечір!
Перепрошуємо за незручності. Вже передали інформацію колегам для перевірки за ситуацією. З вами додатково зв'яжуться.
fixerlt 19 августа 2022, 17:26
Нахожусь за границей, для попупки онлайн здесь необходимо «позвонить по указанному бесплатному номеру для подтверждения». Номер в итоге платный, при звонке отвечают «вам перезвоним», сбрасывают, не перезванивают. Спросил у оператора в чате, которого нужно ждать ~10 минут, чтобы узнать, что по-другому подтвердить оплату невозможно. Раз говорят «перезвоним» — почему бы сами не набрали?
Приватбанк
Ответ банка
19 августа 2022, 18:10
Добрий вечір!
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактів та перевірки інформації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
bondarnik 19 августа 2022, 13:48
В Херсоне нет украинской мобильной связи. Помогите войти в приват24 с компьютера через пин код. Я хочу погасить кредит и заплатить коммунальные
Приватбанк
Ответ банка
19 августа 2022, 15:31
Добрий день!
Банк надає можливість увійти в Приват24 різними способами. Якщо у вас відсутній мобільний зв'язок, то зачекайте при вході доки система запропонує обрати «інший спосіб». Якщо при цьому у вас виникають складності, то наші колеги в чаті на сайті pb.ua радо допоможуть вирішити питання та увійти в акаунт.
Проблема решена
Pavlo Kulagin 19 августа 2022, 10:29
Неуважаемый мной и миллионами украинцев Приватбанк. Вы уже много раз пробивали дно, казалось бы, куда уже ниже, но этот новый факап — это нечто, нарушение всех известных норм действующего законодательства, Декрета КМУ О Расчетах в национальной валюте ЗУ О банках и банковской деятельности и многих других. Так 18 августа с удивлением узнал, что все терминалы самообслуживания перестали принимать купюры номиналом свыше 200 грн!!! Вот готовлю в НБУ жалобу, пусть проверят ваш лицензионных условия, раз вы сами решили, что купюры свыше 200 грн уже не актуальны!!!
Приватбанк
Ответ банка
19 августа 2022, 13:10
Добрий день!
Ми проводимо технічні роботи для збереження можливості надалі приймати купюри номіналом 500 та 1000 грн. Ви можете виконати операцію в ТСО та АТМ ресайклінгового типу купюрами менших номіналів (50, 100, 200) у будь-якому пристрої. Купюри номіналом 500 та 1000 можна використовувати при операціях у касах нашого банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
patriot70 18 августа 2022, 20:15
Отделение по адресу: Киев, ул. Строителей, 36
Обратился в Минфин, как в последнюю инстанцию. Банкомат выдал меньшую сумму, чем была заказана. Смс пришла о получении заказанной суммы. Приватбанк долго морочил голову, на две заявки ответил, что «серьезных нарушений в работе банкомата не выявлено». После вмешательства Минфина еще раз «включил дурака» — ой, а вы подробнее опишите… Потом выждал время и отчитался Минфину о том, что «ваша проблема из заявки #56457 была рассмотрена и решена.» Как решена?
Приватбанк
Ответ банка
19 августа 2022, 9:39
Добрий день!
Інформацію по описаному вами питанню та заявкам ми маємо змогу надати лише власнику картки. ПриватБанк неухильно дотримується правил конфіденційності і не може надати інформацію по карткам/операціям клієнта за зверненням третьої особи.
Власник картки може самостійно звернутись в підтримку через авторизовані канали для отримання інформації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Вячеслав Докукін 18 августа 2022, 18:32
День добрый! хочу обратить внимание сотрудников Минфин и Приват банка в том …что в отделении Приват Банка в г. Харьков по адресу пр. Героев Сталинграда 150б сотрудники отделения.а именно менеджер Алина и управляющая Евсюкова Юлия Вячеславовна отказываются перевыпустить мне карту Социальную для выплат…в контракте которой указано выпускаются бесплатно!!!
Приватбанк
Ответ банка
18 августа 2022, 18:56
Добрий вечір!
Раніше ми зверталися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та провести перевірку стосовно даної ситуації, однак, на жаль, ви не відповіли. Просимо вас надати зворотний зв’язок.
Проблема решена
Viktorija1991 18 августа 2022, 17:22
12.06.2022 близько о 23:00 год. з крединої картки яка невикористовувалась, небула привязана до жодної платіжної системи окрім приват 24 та фізично знаходилась вдома, невідома особа рівними частинами списала грошові кошти на загальну суму 12000 гривень. Звернулись в представництво, сказали чекати, картку заблокували однак кожного місяця за кредит потрібно сплачувати суму.
Як бути?
Приватбанк
Ответ банка
18 августа 2022, 18:35
Вітаємо!
Подібні операції могли пройти тільки при володінні інформацією про номер картки, СVV коду і терміну дії. Ці дані мають бути відомі лише її власнику. Реквізити картки шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, передання картки до рук при оплаті, ненадійні сайти). Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
В подібних випадках, за зверненням клієнта в підтримку, ми можемо подати заявки на оспорювання платежів в міжнародну платіжну систему, що ми і зробили у вашому випадку.
Банк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
Просимо звернути увагу, що терміни розгляду заявок встановлені не банком, а міжнародною платіжною системою. Ми виступаємо в ролі заявника і завжди докладаємо максимум зусиль для того, щоб вони були розглянуті на користь клієнта. За результатом їх розгляду ви будете сповіщені додатково.
З повагою, ПриватБанк.
Вячеслав Докукін 18 августа 2022, 16:25
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Байрона, 150-Б
День добрый!
Хочу обратить внимание на управляющего Евдокимова Юлия Вячеславовна…по моей просьбе открыть Дубликат Карты для выплат через Приват 24 -наотрез получил отказ…тем более русофобным[русским) языком …что нарушает 30 статью Украины и вводит в мошенничество клиентов банка открывая пля клиентов только Карты Универсальные…
Приватбанк
Ответ банка
18 августа 2022, 18:16
Добрий вечір!
Описана вами ситуація потребує ретельної перевірки. Ми написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратися детальніше.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Strangers 18 августа 2022, 13:46
Отделение банка по этому адресу
Не работает
Дажэ банкомат на улице
Забронирован
Минфин
Ответ администратора
18 августа 2022, 14:56
Спасибо, что обратили наше внимание. Правки внесены.
Проблема решена
alex6765 18 августа 2022, 9:52
Отделение по адресу: Днепр, ул. Набережная Победы, 30
Добрый день. Сотрудники Приватбанка видимо нарочно не присылают официальный ответ на мое обращение от 8 августа, только в чате написали короткий ответ, но мне нужен официальный email (такие и ранее присылали) или обычное письмо. Могу подойти в отделение. 16 августа в чате создал заявку № 6220706.
Сегодня чат отвечает «Ми намагаємося відповідати всім, але звернень у кілька разів більше, ніж можуть прийняти наші оператори.»
Приватбанк
Ответ банка
18 августа 2022, 15:28
Вітаємо!
З початком повномасштабного вторгнення навантаження на службу підтримки виросло в рази. Наші колеги намагаються допомогти усім, проте іноді, дійсно, потрібно трохи зачекати. Вибачте за ці незручності.
Ми отримали ваш письмовий запит та вже готуємо на нього відповідь у термін, який не перевищує регламент розгляду звернень громадян, згідно вимогам чинного законодавства України. Ми докладемо максимум зусиль, щоб ви отримали листа найближчим часом.
З повагою, ПриватБанк.
ukrainkairysua 18 августа 2022, 8:41
Добрий день, хочу поскаржитись на систему цифровізацію приватбанку та про співпрацю з клієнтами.
Приватбанк все зробив, щоб з спеціалістом не розмовляти, розмовляешь з роботом і свої питання вирішити неможливо (((Мені перерахували кошти в валюті із-за кордону. Ще 12.08.22, сьогодні уже 17.08.22 я не можу не добитись, не відслідкувати, де кошти.На рахунок вони не прийшли.Що це за неподобство. Писала в чаті про цю проблему, мені скинули підсказку, як їх знайти, але немає.Поспілкуватися з спеціалістом, по 3700, не можна.Що ж це таке твориться, вже терпець уриваеться, невеликі кошти та ті не можливо отримати.Добре що кврадені кошти, депутатів, олігархів одразу переводят на соломонові острови (((. Не зв’язуйтесь з бандітским банком (((.
Приватбанк
Ответ банка
18 августа 2022, 10:07
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Halia 17 августа 2022, 23:22
Отделение по адресу: Черкассы, ул. Небесной сотни, 28
Дуже задоволена обслуговуванням відділення в ТЦ Аладдін. Ірина Заєць вирішила усі мої проблеми) З усмішкою, дуже позитивна дівчина. Дякую!!!
Приватбанк
Ответ банка
18 августа 2022, 9:45
Вітаємо!
Ірина — справжній профі. Ваш відгук її ще більше мотивує продовжувати в тому ж дусі:)
Беремо і допомагаємо!

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.3
USD 41.25 41.85
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.3
USD 41.25 41.85
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝