Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Alex654321 2 сентября 2022, 17:34
Банк украл деньги!
700 грн!!!((((

Пополняли с приват терминала карту ощад.
Деньги пропали.
Сейчас шантажируют что вернут только на мобильный. Я столько за год не трачу ((((
Либо заставляют шантажем открывать у них карты чтоб получить свои деньги обратно (((!!!
Решили нагнать клиентскую базу и заработать на пополнении мобильных!(((
Позор!!!
Мошенники Аферисты Воры!!!

Требуем перевести деньги по назначению!!!
Приватбанк
Ответ банка
2 сентября 2022, 18:13
Добрий вечір!
Нам шкода, що трапилась така прикра ситуація. Якщо ви не являєтесь нашим клієнтом — то для вирішення даного питання радимо оформити картку банку, щоб ми могли повернути кошти ідентифікованій особі.
Після повернення суми, вам не обов’язково бути нашим клієнтом. Ви відразу можете зняти кошти та закрити картку.
З повагою, ПриватБанк.
Bank0987 2 сентября 2022, 16:15
Доброго дня
Сьогодні зранку завітала у відділення Приватбанку біля Т Ц Гермес у м.Біла Церква.
Майже підійшла моя черга до каси, коли співробітниця, яка сиділа весь цей час поруч, побачила мій самокат, який стояв під стіною і нікому не заважав — сказала що не можна з самокатом. Я вибачилась, сказавши що зараз пару хвилин і вже виходжу. На вулиці на пів години я ніяк не можу його залишити, це не автомобіль і не велосипед, а їхала я до вас з іншого району, щоб встигнути швидко на роботу. В загалом мене — вашого клієнта вже багато років попросили вийти зі словами — «Надо было ещё на дельтоплане залететь, на двери написано, что нельзя на велосипеде и самокате сюда заезжать…»
Я людина терпляча, але вийшовши на вулицю я прочитала те оголошення- «До відділення Приватбанку не можна заходити з велосипедом, самокатом, дельтапланом і байрактаром»!!!
Скажіть будь ласка, в країні де йде війна чи можливо таке формулювання оголошення???
До того ж співробітник українського банку який розмовляє російською мовою!!!
В час, коли завдяки цим самим байрактарам вона має тепле місце, та спокійний сон, і здається зовсім не цінує тихого комфортного життя в нашому місті. Напевно ця невдоволена життям жіночка стала автором того самого фамільярного оголошення.
В даній ситуації можливо я не права що зайшла до відділення з самокатом, зайшла — не заїхала, бо на вулиці його залишити просто неможливо, та найбільше неприємно відношення співробітників до ситуації в нашій державі…
Бажання зайти тепер до того відділення не має і не буде …
P.S. Довелось зайти в інше відділення Приватбанку, оголошення при вході що в середину не можна з самокатом та байрактаром відсутнє, співробітники розмовляють українською мовою.
Робіть свої висновки, але такі індивідууми дуже псують репутацію закладу, в якому працюють.
Приватбанк
Ответ банка
2 сентября 2022, 17:24
Добрий день!
Приносимо вибачення, що після звернення до відділення у вас залишився неприємний осад. Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та провести перевірку стосовно даної ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
IgorIgorovich 2 сентября 2022, 15:51
Отделение по адресу: Винница, ул. В. Черновола, 29
шо це за цирк з доларом прикриваючись логістичними проблемами, на початку війни ніяких проблем із зняттям свої валюти не було, а зараз маючи в рази кращу ситуацію у них вдруг проблеми з логістикою, цирк ні? це точно не стимулює мене заводити валютні кошти в Україну, чи країні щас це не потрібно?
Приватбанк
Ответ банка
2 сентября 2022, 16:21
Добрий день!
Дійсно, наразі є тимчасові складнощі у логістиці доларових банкнот з-за кордону. Ми приносимо вибачення за надані незручності та пропонуємо сформувати нову заявку на отримання валюти. Якщо замовлення коштів буде виконане — ви отримаєте про це повідомлення.
Kyiv277 2 сентября 2022, 13:00
Банкомат не выдал деньги, после долгой обработки высветил ошибку. При этом с карты деньги списали. Т.к. карта другого банка, то ваш бот на горячей линии отправил в тот банк и звонок завершил. А в моем банке сказали, что теперь нужно ждать месяц!!! ответ от Привата, по скольку по их данным операция прошла успешно!
Приватбанк
Ответ банка
2 сентября 2022, 16:02
Вітаємо!
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Якщо з боку банку, що обслуговує вашу картку була подана заявка на оскарження операції — просимо очікувати на результат її розгляду. Ми готові посприяти в її вирішенні й надати всі необхідні дані. Дійсно, виставлення фінансової претензії — це тривалий процес, у зв´язку з тим, що Міжнародна Платіжна Система дає час кожній стороні зібрати і надати необхідну інформацію.
Сподіваємося на позитивне для вас рішення по заявці.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Elvirkaa 2 сентября 2022, 12:47
Хочу подякувати операторам за їх працю, допомогли вирішити всі мої питання, та повернути кошти на рахунок, які зняли шахраї.
Приватбанк
Ответ банка
2 сентября 2022, 13:11
Вітаємо!
Беремо і допомагаємо!:)
Минфин
Ответ администратора
5 сентября 2022, 15:51
Відгук не зарахований (на 05.09.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Wheat 2 сентября 2022, 9:11
10 дней в городе Днепр не могу снять со своей карты наличный доллар. 3 раза отказывали в разных отделениях, даже центральном. На 3700 операторы врут, что нету доллара в кассе банка. Но от куда он появится, если Приват Банк на 10% дешевле принимает чем обменники. Не один человек в здоровом состоянии не пойдет в Приват Банк менять деньги. А в обменщиках там каждые 5 минут происходят операции. Приват просто грабит людей вынуждая менять деньги по заниженному курсу в приложении, 4+ грн на 1$. А на 100$ разница 400 разница с реальным рынком. А как сладко врут операторы. Закажите на другое время, на другое отделение. Да инкассация привозить должна наличный доллар под заказ в отделение, всегда так было. Ну просто решили скосить денег с народа. А что удобно 10%+ процентов годовых в долларах, не счищая того что курс будет только расти. Да любые банки мира завидуют таким доходам. А люди, пусть и дальше терпят грабеж на ровном месте. Перевожу всю деятельность в другой банк, где курс рыночный. Це ЗРАДА Приват Банка.
Приватбанк
Ответ банка
2 сентября 2022, 10:10
Добрий день!
Заявка на замовлення готівки може бути скасована по причині тимчасових складнощів у логістиці доларових банкнот з-за кордону. Ми приносимо вибачення за надані незручності та пропонуємо сформувати нову заявку. Якщо замовлення коштів буде виконане — ви отримаєте про це повідомлення.
mel123 1 сентября 2022, 20:48
Какого-то хера, у меня пропало 1000 грн. Я снимаю их скопилки, прошло два дня из так и нет!!! Вы просто ужасны!
Приватбанк
Ответ банка
2 сентября 2022, 10:06
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
godzila77ua 1 сентября 2022, 18:49
Приватбанк став на бік шахраїв. При продажі криптовалюти на біржі через р2р, отримав платіж з терміналу. І в той же день Приват мені блокує карту, через скаргу третьої особи. Ніби-то третя особа помилково скинула мені саме ту суму, саме в той час, коли в мене відкрили ордер на біржі. Треба зауважити, що при відкритті ордеру людина сама вказує сумму покупки (вона може відрізнятися від суми в оголошенні) і час на оплату ордеру всього 15 хвилин. Співпадіння неможливе. І Приват не вникаючи у деталі, блокує мені карту. Схожі випадки були і в моєї дружини і у інших трейдерів на біржі (ми спілкуємося на каналі в Телеграм), але банк завжди просив надати докази, що цей платіж очікували. Зазвичай достатньо було надати скріншоти біржової угоди р2р і на цьому приват повідомляв скаржників, що їхню скаргу не задоволено і радив звертатися у поліцію. Зрозуміло що у поліцію ці шахраї ніколи не зверталися. Афера досить поширена, суть — отримати і криптовалюту і вимагати чарджбек в банку. Платіж майже завжди проводиться з терміналу, такий платіж неможливо повернути і неможливо ідентифікувати особу платника. Тобто якби я не відпустив їм криптовалюту, то вони б у службу підтримки біржі надали чек транзакції з терміналу і отримали б свою криптовалюту, а якщо відпустив, то намагаються через службу підтримки банку отримати чарджбек. Зазвичай банки дуже прискіпливо ставляться до таких заяв, але в моєму випадку, без будь-яких пояснень заблокували карту. Були дзвінки в банк, банк роз’яснив ситуацію, але навіть не намагався вияснити правду. Мої аргументи навіть слухати не хотіли. Ні разу я не зміг пояснити природу цього переказу. Мене відправили у поліцію. Я звернувся в кіберполіцію, ті відфутболили справу в мій міськвідділ, а ті спустили її дільничому. І дільничий, не маючи ні повноважень ні інструментів впливу на банк, написав мені відмову. І воно й не дивно: кримінальної справи не відкрито, він навіть запит у банк не може дати. А кримінальну справу немає підстав відкривати, бо гроші в мене не вкрали, лише банк заблокував карту, а це не привід відкривати кримінальну справу. Знову зв’язався з банком. Служба підтримки Приватбанку порадила мені подати на Приватбанк в суд, для розблокування карти. Я навіть скріншот такої поради зробив. Питав чи подала та сторона заяву на мене в поліцію, бо якщо — так, то в мене є шанс, що поліція з міста скаржника справиться з цією ситуацією краще ніж моя місцева, то банк відповів, що їм про це нічого невідомо. Тобто тепер щоб заблокувати карту людині, достатньо скинути через термінал їй певну суму і подати скаргу в Приватбанк. Аферист з біржі — Заболотнюк Костянтин, скаржник у банк — Кирдода Максим, термінал — м. Львів, безтолкова і беззуба поліція — м. Луцьк. Про поліцію треба писати окремий відгук. І подаючи заяву в кіберполіцію і пишучи заяву в міськвідділі, я вказував конкретних осіб, яких було ідентифіковано і можна розшукати. Кирдода Максим ідентифікував себе в банку, пишучи скаргу. Заболотнюк Костянтин, від якого я отримав платіж на біржі, пройшов верифікацію KYC (знай свого клієнта) на біржі. А поліція пише «не встановлені особи», щоб не додавати собі роботи і відмовити у відкритті кримінальної справи. І поліція і банк нічого не роблять щоб зупинити шахраїв.
Приватбанк
Ответ банка
1 сентября 2022, 19:52
Добрий вечір!
Ваше питання було розглянуто профільними фахівцями та за результатом надано зворотній зв'язок.
Проблема решена
scorpDB 1 сентября 2022, 16:32
Здирають з добровольців відсотки за використання кредитних коштів під час воєнного стану.
Реєструють послугу «страхування кредитного ліміту» і не пропонують скористатись цією послугою в скрутний час.
До оператора додзвонитись нереально, відповідав на запитання пів години якщо не більше.
Приватбанк
Ответ банка
1 сентября 2022, 19:49
Добрий вечір!
Інформацію щодо страхування та списання відсотків по вашій картці було надано за вашим зверненням в підтримку. У разі настання страхового випадку клієнт може подати заявку в Приват24, адже страхова компанія і банк не можуть знати про настання страхової події, якщо сам клієнт про це не повідомить.
Також зазначимо, що банк надає кредитні канікули військовослужбовцям, для цього у відділення чи в чат на сайті https://privatbank.ua/ можна надати документи, що підтверджують проходження військової служби.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Dzedze 1 сентября 2022, 11:50
Сегодня, терпения хватило на 8 звонков.
Виртуальный помощник Яна не понимает слово безопасность ни на русском ни на украинском. Это новая схема отгородиться от клиентов.
Приватбанк
Ответ банка
1 сентября 2022, 12:07
Добрий день!
Перепрошуємо за можливі незручності. При зверненні в підтримку по телефону ви можете озвучувати голосовому помічнику питання більш розгорнуто, щоб система могла більш точно визначити якого фахівця підключити до діалогу. Окрім того ви завжди можете звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.
Якщо у вас є невирішені питання, будь ласка, напишіть нам в приватному повідомленні.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Segii 1 сентября 2022, 10:34
Ви не питає втратила людина роботу чи ні.В країні закінчилася війна? Штрафи також повертаєте? Навіть міжнародні організації скасували 20 млрд обов’язкові кредитні виплати державі та відстрочили їх виплати.
Приватбанк
Ответ банка
1 сентября 2022, 11:17
Добрий день!
Розуміючи всю складність ситуації банк з самого початку приймав ті чи інші рішення, які були покликані знизити кредитне навантаження на клієнтів і полегшити погашення заборгованості. Також наш банк пропонував влітку нашим клієнтам додаткові умови по сплаті щомісячних платежів та зменшену відсоткову ставку по кредитній картці. Приймаючи непросте рішення щодо повернення до стандартних умов ми матимемо змогу ще більше підтримувати кредитування наших клієнтів та економіку України.
Проблема решена
Nicol406 1 сентября 2022, 10:14
Отделение по адресу: Полтава, ул. Чураивны, 5-А
Вже дві неділі приватбанк не видає мої кошти в доларах США які знаходяться на моїй карті. Це виходить, якісь танці з бубном. Кожен день я замовляю валюту в різні відділення. Кожен раз приходить відмова. Це відбувається в м. Полтава., де не йдуть бойові дії, і готівку можна безпечно доставити.

В касі кажуть, що готівкових доларів немає, але вони є. І в касі їх було не мало. Попереднього разу, коли замовляла валюту, просила касира зняти більшу суму, ніж замовляла, але мені відмовили, хоча я прийшла в кінці робочого дня, і наступного клієнта касир не встигла б прийняти. Це стосовно попереднього замовлення. Міняти по грабіжницькому курсу банка я не збираюсь. Більше не планую користуватись посугами даного банку. Та нікому не раджу. Йде війна, а цей банк наживається на людях, та приймає неправомірні дії по відношенню до клієнтів.
Приватбанк
Ответ банка
1 сентября 2022, 11:27
Добрий день!
Ваша заявка на замовлення готівки була скасована по причині тимчасових складнощів у логістиці доларових банкнот із-за кордону. Ми приносимо вибачення за надані незручності та пропонуємо сформувати нову заявку. Якщо замовлення коштів буде виконане — Ви отримаєте про це повідомлення.
При замовленні і доставці певної суми готівки на відділення вона резервується за клієнтом. Касир має змогу видати саме ту суму, яку замовив клієнт. Якщо в касі є інша наявна готівка, яка замовлена іншими клієнтами, вона за ними зарезервована і недоступна для розпорядження касиру, окрім, як для видачі тим клієнтам, які її замовили.
Andrey139 31 августа 2022, 20:40
Приватбанк отключил услугу оплату частями без предупреждения, а согласно своим же правилам банк должен был уведомить меня об этом за 24 часа до отключения. Понятно, идет война с росиией, но это не освобождает ПБ от выполнения своих же правил. Читал статьи, что банк возобновил кредитование клиентов с мая 2022 года, но по факту на 31 августа 2022 года, мне эта услугу не доступна, хотя уже на протяжении 15 лет являюсь клиентом Приватбанка. На данный момент имею кредитный лимит 5000 грн. и не могу взять кредит оплата частями на сумму 2000 грн. Обращался в техподдержку ПБ с просьбой разъяснить, почему услуга оплата частями мне не доступна, оператор объяснил, что эта услуга подключается как-то рандомно, какой-то программой, а кому, по какому принципу и когда подключат конкретно меня — оператор объяснить не смог.
Приватбанк
Ответ банка
1 сентября 2022, 10:01
Добрий день!
Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту. Серед них також враховується кредитна історія та рух коштів по рахунках, однак це не єдині критерії на підставі яких банк приймає остаточне рішення, тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу.
На даний момент банк займається відновленням кредитуванням клієнтів, тому ліміти з Оплати Частинами повертаються поступово та переглядаються автоматично. Якщо наразі на картці встановлено кредитний ліміт, а за сервісом «Оплата частинами» його немає, то в такому разі ми радимо очікувати. Банк може переглянути своє рішення в майбутньому.
zharko 31 августа 2022, 20:20
Я знаходжусь за кордоном. Доступ до приват втрачено, так як втратила сім карту. Пробую дозвонитися до слкжби підтримки, але чат бот Яна несе якусь маячню і не зєднкє з оператором. Потрібно оплатити комкнальні. Жахлиаий сервіс. Повернуся і першим ділом поміняю банк.
Приватбанк
Ответ банка
1 сентября 2022, 10:03
Добрий день!
Ви можете звернутись в онлайн чат на сайті https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти зі зміною фінансового номеру. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Vadum1221 31 августа 2022, 18:44
кинула на деньги
в банкинге подписана Елизавета К 5375 4141 2259 9490
Приватбанк
Ответ банка
31 августа 2022, 20:13
Добрий вечір!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Stepan767 31 августа 2022, 16:44
При попытке перевести деньги пишет нет карт! При оплате платежа с корзины пишет ошибка, захожу и по QR и через номер телефона, одинаковая история! На 3700 говорят ждите, скоро все будет! Когда они начнут работать???
Приватбанк
Ответ банка
31 августа 2022, 17:15
Добрий день!
Наразі платежі в терміналах самообслуговування проходять в звичайному режимі. Ми написали вам в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі та перевірити інформацію.
iosiuk 31 августа 2022, 11:53
При підтвердженні платежу була вказана одна сума — а після здійснення платежу по факту списалась інша, з комісією. Ця комісія не була ніде вказана при оформленні платежу.
Приватбанк
Ответ банка
31 августа 2022, 12:06
Добрий день!
На жаль, у відгуці недостатньо даних, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію за платежем. Для уточнення деталей ми звернулись в приватному повідомленні.
Проблема решена
Leblen 31 августа 2022, 0:41
На наше підприємство півтора місяці тому відправлені кошти з Молдови, весь цей час кошти знаходяться на рахунку банку-корреспонденту, на всі наші запити стосовно грошей, ПриватБанк, клієнтами, якого ми являємося, відповідає «ми нічого не знаємо, ми нічого не можемо зробити, замовляйте платний розшук (розшук вже замовляв наш контрагент), є якась причина, тільки вам її ніхто не скаже». Таким чином, банк вже півтора місяці безоплатно ганяє наші кошти, заробляє на операціях розшуку, зриває нам контракт, що викликає значні фінансові втрати для підприємства. Таким чином, якщо ситуація не буде вирішена в найближчий час, то її доведеться вирішувати в судовому порядку.
Приватбанк
Ответ банка
31 августа 2022, 9:44
Доброго ранку!
Фахівці перевірять інформацію по вашому платежу та зв'яжуться за результатом.
Nochka88 30 августа 2022, 17:03
Я, Челушкіна Олександра, Дуже вдячна Кол-Центру ПриватБанка за вчасне реагування та чітку роботу!
Шахраї під ім'ям Квасюк Валентина Олександрівна, зняли з моєї картки 5000грн під приводом «Соціальна допомога для ВПО».
Я вже попрощалась з грошима, але через два дні мені подзвонила спеціаліст банку та сказала, що моє питання вирішено і гроші повернули рівно через добу!
Думаю, Ви згодні, що це дуже рідкий випадок, тому дуже приємно, що мій Банк так захищає мої грощі!
Надалі лишаюсь з ПриватБанком, найкращій із усіх))) Дякую
Приватбанк
Ответ банка
30 августа 2022, 17:55
Вітаємо.
Раді, що ваше питання успішно вирішено. Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
Анастасія Скубач 30 августа 2022, 16:38
Отделение по адресу: Днепр, ул. Набережная Победы, 30
Була спроба зняти готівку в банкоматі у Грузії. Сума 500 ларі (близько 7000 гривень). Кошти були списані з рахунку, та не видані банкоматом.

Служба підтримки повідомила, що з’ясування ситуації займе 120 днів!
Приватбанк
Ответ банка
30 августа 2022, 17:44
Вітаємо.
Виставлення фінансової претензії — тривалий процес, у зв´язку з тим, що Міжнародна Платіжна Система дає час кожної зі сторін зібрати і надати необхідні документи. На жаль, Банк ніяк не може прискорити розгляд заявки.
Сподіваємося на позитивне для нас з вами рішення.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝