Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.55 | 44.55 |
USD | 42.38 | 42.98 |
Все курсы банка |
В банке хорошо развито IT и в связи с этим много полезных банковских продуктов, аналогов которых нет больше нигде. Есть очень важное предложение, которое оставлял через сайт банка под номером 41464 от 4.06.20, но его в системе банка сотрудники не видят. Дело в том, что в новых ресайклинговых банкоматах нет возможности снять деньги по qr-коду, для работы с таким банкоматом необходимо вставить карту, поэтому предлагаю и в таких банкоматах внедрить эту функцию.
Дякуємо за пропозицію. Ми постійно працюємо над покращеняям сервісу. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили деталі, щоб перевірити інформацію по Вашому зверненню на сайті.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Неможу здійснити переказ з картки на картку, пише помилка, потрібно активувати картку
На жаль, через те, що даний канал звернень недостатньо захищений, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення інформації та вирішення питання Ви можете звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
Написать комментарий
Дозвольте пояснити, що у разі проведення платежу за допомогою терміналу іншого банку, регламент проведення платежів може складати до до 3 банківських днів.
У разі проведення платежу за допомогою терміналу ПриватБанку, для ідентифікації і більш детальної перевірки Ви можете звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
Написать комментарий
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити питання, що виникли.
Написать комментарий
Написать комментарий
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити питання, що виникли.
Написать комментарий
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити питання, що виникли.
Написать комментарий
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити питання, що виникли.
Написать комментарий
Ми б не хотіли, щоб у Вас складалося неправильне враження про Банк. При виплаті зарплат і соціальних виплат Банк є одержувачем коштів від бухгалтерії підприємства (ВНЗ, Фонду по соц. виплатах), тому одразу як кошти надійдуть в ПриватБанк, вони в той же день будуть зараховані Вам на картку.
Написать комментарий
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити питання, що виникли.
Написать комментарий
Ви можете здійснити даний платіж в найближчому нашому відділенні. Труднощів з оплатою немає. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити усі питання.
Написать комментарий
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити питання, що виникли.
Написать комментарий
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб допомогти у вирішенні питання.
Написать комментарий
Так, Ви можете розраховуватись в магазині за допомогою картки.
Написать комментарий
Авторизацию подчинили, спасибо. А то, что все карты куда-то исчезли — это, надеюсь, будет исправлено? Или уже все?
Вибачте за тимчасові незручності.
Комментарии (1)
Дякуємо Вам за розуміння.
Комментарии (1)
Сообщите пож когда начнет работать система
У зв’язку з аварійною ситуацією мережевого обладнання виникли тимчасові незручності з авторизацією у Приват24 та дзвінками до контакт центру банку. Наші фахівці роблять все можливе для якнайшвидшого відновлення роботи. Для уточнення інформації по вашому питанню ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
Вибачте за тимчасові незручності.
Написать комментарий
Написать комментарий
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі платежу.
Комментарии (1)
У зв’язку з аварійною ситуацією мережевого обладнання виникли тимчасові незручності з авторизацією у Приват24 та дзвінками до контакт центру банку. Наші фахівці роблять все можливе для якнайшвидшого відновлення роботи. Для уточнення інформації по вашому питанню ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
Вибачте за тимчасові незручності.
Комментарии (1)