Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
seryoga 6 марта 2021, 12:03
При оплате были не правильно введены реквизиты. Деньги не вернули и даже толком не подсказали как вернуть обвинив меня что я подписал квитанцию.
Реквизиты были даны правильно, но квитанция заполнена не полностью.
Пивденный
Ответ банка
банк "Пивденный" 12 марта 2021, 13:52
Доброго дня! Дякуємо за звернення!
Нагадуємо, що при здійсненні оплати за реквізитами в касах банків, клієнти підписанням касового документа підтверджують правильність реквізитів.
Для вирішення питання стосовно платежа рекомендуємо написати заяву на повернення грошових коштів отримувачу на транзитний рахунок банку з подальшою можливістю або забрати кошти, або оформити новий платіж
maks8788 22 февраля 2021, 19:28
Получал я зарплату в банке пивденном, потом нас перевели на ОТП банк. Пришел я сдать карты и закрыть счета в пивденном банке, чтоб не наростали долги за обслуживания счетов. Мне там сказали не каких долгов и платы за обслуживание счетов не будет. Закончится срок карточки, выбрасите ее и все. Прошел год и у меня -50 грн за месяц за обслуживание счетов.
Пивденный
Ответ банка
26 февраля 2021, 13:37
Доброго дня! Дякуємо за звернення!

Для вирішення Вашого питання просимо уточнити в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН або звернутися до Центру Клієнтської підтримки Банку Південний
Добрий день. На Укртатнафта, де я працюю, кілька разів змінювався банк для отримання заробітної плати. До квітня 2020 року у нас був банк Південний. Потім нас перевили на інший банк. В багатьох, в тому числі й у мене залишилися зарплатні карти банку Південний. Коли ми намагалися їх здати в відділення банку, яке розташоване на теритирії підприємства, нам сказали, що здавати непотрібно, що можуть знову повернути виплату заробітної плати на цей банк і що не буде ніяких прихованих комісій за обслуговування карток. До цього місяця ніяких комісій дійсно не було. А в цьому місяці, лютий 2021року, без будь яких попереджень з карток зняли по 25 грн. за обслуговування карток. Так як у всіх на картах грошей не було, то загнали в мінуса. При цьому ніхто нас ні про що не інформував. Ні по телефону ні по почті. Хоча мені на почту регулярно надходить реклама з цього банку то про страховку, то про депозити, то про кредити. Про зняття коштів не прийшло і смс повідомлення. Дізнався випадково від колег. А якби не дізнався, то заганяли б в мінуса доки б накопичилася досить пристойна сума і подали б на мене до суду чи нацькували б колекторів??? Крім того є люди, які вже давно звільнилися з Укртатнафти і у них можуть бути активні картки, і вони навіть не підозрюють, що з них знімають кошти??? На гарячій лінії посилаються на те, що на сайті інформація про зміну тарифів за обслуговування карток розміщена, але ми майже рік не користувалися послугами цього банку, то чому б ми заходили на їх сайт…
Пивденный
Ответ банка
26 февраля 2021, 13:35
Доброго дня! Дякуємо за звернення!

Інформування клієнтів стосовно змін Тарифів Банку здійснюється згідно Договору комплексного банківського обслуговування за допомогою розміщення інформації на офіційному сайті Банку, що було зроблено 01.12.2020 року та 31.12.2020 року. Для збільшення загального рівня інформованості клієнтів новина про зміни в Тарифах додатково публікується в інтернет-банкінгу «Південний MYBANK» до моменту вступу Тарифів в силу.
Додатково зазначимо, що комісія не нараховується (не списується), якщо в минулому місяці Ви здійснили покупки в торгівельно-сервісній мережі та мережі інтернет зі сплатою карткою на суму від 1500 грн
Tedwin2006 17 февраля 2021, 11:10
Добрый день! Хочу поделиться впечатлениями от сотрудничества с этим банков. Решили взять машину, не хватало некоторой суммы, решили взять потребительский кредит. Выбирали хороший тариф, нашли привлекательный с низкой ставкой в этом банке. Подали заявку, одобрили, подписали договор. Обслуживание в отделении понравилось, персонал вежливый, консультант рассказал условия в подробностях, не оставил вопросов без ответов. В целом только положительные впечатления от обращения в этот банк.
Юрий Папакин 15 февраля 2021, 23:03
Отделение по адресу: Херсон, пр-т Ушакова, 32
Я клієнт банку.
Застерігаю громадян (клієнтів, або майбутніх клієнтів), не планувати користуватися послугами банку за кордоном.
Шукати банки з більш надійною підтримкою клієнтів.
Банк Південний заблокував відсилання СМС повідомлень на мій номер телефону.
Мені потрібно відновити пароль до особистого кабінету. У звичайній ситуації відновити пароль можливо за допомогою оператора на гарячій лінії підтримки. Але за-того що банк заборонив надсилання мені СМС повідомлень, оператору заборонено обслуговувати мене та я знаходячись у Індійському океані повинен з паспортом піти у відділення банку у місті Херсон!
На даний час я знаходжусь у рейсі і не маю, та не матиму змоги відвідати відділення банку ще з пів роки. Таке блокування для мене, як клієнта свідчить:
1.) Ненадійність банка у підтримці клієнтів.
2.) Відсутність бажання зі стороні банка допомагати клієнту.
3.) Відсутність інструментів для вирішення питань дистанційними методами. (Які є у банках конкурентів, Укрсиб-банк, приват банк. Де я обслуговувався раніше та завжди знав що такі питанням маю змогу вирішити по телефону).
4.) Банк не піклується про клієнтів під час COVID-19 пандемії, для мінімізації візитів клієнтів у відділення банку під час пандемії. Та мінімізації розповсюдженню Короно вірусної інфекції.
5.) Не надійність банку у випадку відрядження, бо у будь який час банк вимагатиме візит у відділення.
6.) Не надійність Банка для клієнтів які планують довгий час перебувати за межами України.
Пивденный
Ответ банка
26 февраля 2021, 13:26
Доброго дня! Дякуємо за звернення!
Проаналізувавши історію надісланих Вам смс-повідомлень, запевняємо, що Банком «Південний» були надіслані на Ваш номер смс-повідомленя по кожній операції. У випадку, якщо на Ваш мобільний телефон повідомлення не надходять рекомендуємо:
— переконатися, що Ви знаходитесь не у роумінгу;
— перевірити наявність вільної пам’яті в телефоні;
— перевірити обмеження на прийом смс-повідомлень в настройках телефону.
Додаткова зазначимо, що співробітники Центру клієнтської підтримки здійснюють цілодобове консультативне, інформаційне та сервісне обслуговування клієнтів та не клієнтів банку без обмежень та заборон в межах своїх повноважень та намагаючись захистити клієнтів Банку від шахрайських дій
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Volodumur654321 28 января 2021, 14:19
власник картки 4029 6100 3289 8905, назвався Оніщенком В’ячеславом вчиняє шахрайські операції. Подає об’яви на сайти продажу товарів, отримує предоплату, а товар не поставляє.
здійснено переказ коштів 1100 грн. за замовлений товар на зазначену картку, зараховано 25.01.2021р. в 16:24. Увага ШАХРАЙ.
Проблема решена
Kasya1959 15 января 2021, 11:16
6 января перед праздником банкомат, который находится в офисе не выдал значительную сумму (зарплату). Деньги со счета списались. Сразу перезвонила в банк, сказали подождать до завтра. Подождала, деньги на ссет не вернулись. Перезвонила на следующий день, сказали ждать до инкассации банкомата 7−8 дней. Попросила решить проблему поскорее, перезвонила через 4 дня. Ответ опять тот же ждите 7−8 дней инкассации. Оставила жалобу, сказали рассмотрят и через 1−2 дня перезвонят. Никто не перезвонил. Перезвонила сама, довольно грубо мне не отвели ждите месяц, будут решать вопрос. Это вообще нормально!!! Если проблема в вашем банкомате. Банкомат находиться в центре Киева, в офисе, где люди снимают зарплату. Считаю недопустимое отношение. Банк, который заботиться о своем престиже не должен так поступать. Теперь вообще сомневаюсь, что увижу свои деньги. Но это я так не оставлю.
Пивденный
Ответ банка
19 января 2021, 9:24
Доброго дня!
Дякуємо за звернення!
Для вирішення Вашого питання просимо уточнити в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
49535305263 11 января 2021, 23:24
29.12.2020 перерахувала 1950 грн на карту 4029 *** 6560 (банк Південний). Карта зареєстрована на Пічуріна Ольга Степанівна. Як виявилось дана карта використовується для шахрайських дій. Будь ласка не покривайте шахраїв.
Пивденный
Ответ банка
19 января 2021, 9:20
Доброго дня!
Дякуємо за звернення.
Для вирішення питання рекомендуємо звернутися до правоохоронних огранів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Karhina 8 января 2021, 20:10
Неможливо заблокувати рахунок шахрая, банк ховається за статею цивільного кодексу, нібито він (банк) не має права блокувати. 25.12.2020 на карту Пичурина Ольга Степановна 4029 хххх хххх 6560 перерахувала суму 2100 грн. І все. Ні грошей, ні товару Заяву я написала в поліцію. Питання: що це за фінансова установа, де повно шахрайських рахунків
Пивденный
Ответ банка
19 января 2021, 9:19
Доброго дня!
Дякуємо за звернення.
Для вирішення питання рекомендуємо звернутися до правоохоронних огранів.
У питанні дій пстосовно рахунків клієнтів Банк Південний керується законодавчими нормами.
TanyaV 7 декабря 2020, 19:19
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Науки, 23
Открывал счет для юридического лица в банке Пивденный Харьков (проспект Науки). Очень порадовал уровень обслуживания, менеджер Инна очень компетентный, грамотный и квалифицированный сотрудник, разъяснила все детали и нюансы работы, все очень доходчиво и понятно. Спасибо Вам за работу!!!
Zagarin 2 декабря 2020, 13:21
Подошёл к концу срок действия карты.
Обещанного, предупреждающего смс не получил. В приложении my bank счёт стал неактивен, любые операции невозможны.
В отделении банка 3-4 дня перевыпуск карты.
В этот период я немогу пользоваться счётом.
При наличии денег на счету банк не перевыпускает карту заранее, только после заявления клиента. За месяц до истечения срока действия, обращался в отделение, сказали у вас ещё целый месяц остался.
Пивденный
Ответ банка
4 декабря 2020, 8:09
Доброго дня!
Дякуємо за звернення!

Приносимо вибачення за будь-які незручності в користуванні продуктами або послугами Банку.

Стосовно відправки СМС щодо закінчення строку дії платіжних карток повідомляємо, що Банком на щомісячній основі здійснюється інформаційна розсилка повідомлень.
Для визначення причин неотримання Вами повідомлення та врегулювання питання, ми будемо вдячні якщо Ви залишите Ваш контактний номер телефону на idea@pivdenny.ua
Iwi 11 ноября 2020, 21:09
Жахлива система та жахливий банк, Здійснювала операцію зняття готівки в банкоматі партнера банку в розмірі 50 грн. Три рази підряд. Система розпізнала мої дії як шахрайські після чого заблокувала картковий рахунок, при чому повідомили мене про це 4 дні після здійснення операцій самі представники банку. Після раду питань підтвердження особи тричі один і тих же, вони ж заблокували мій банкінг, мобільний додаток. Під час розмови надсилали смс на телефон які надходять з після години закінчення розмови. З проханням контакти для подання скарги відмовились аргументуючи тим що система зберігає мої кошти від шахраїв. Хоча насправді система зберігає мої кошти від мене. Крім того дзвонячи впродовж дня на контактний номер телефону до 18.00 трубки ніхто не піднімав, зате зранку на наступний день в 7.00 на робочих місцях є кому телефонувати клієнтові. Не рекомендую, жахливий сервіс та банк!!!
Пивденный
Ответ банка
18 ноября 2020, 12:16
Доброго дня!
Дякуємо за звернення та оцінку якості обслуговування!

Приносимо вибачення за будь-які незручності в користуванні продуктами або послугами Банку.

Ми будемо вдячні, якщо для врегулювання питання та надання інформації щодо Вашої ситуації, Ви залишите Ваш контактний номер телефону на idea@pivdenny.ua

Наш фахівець обов'язково зателефонує Вам
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
mravm 6 ноября 2020, 10:16
Зачем такой банк сдался! Оформить кредит нельзя если ты не клиент банка или у тебя зарплата ниже 10000 грн.! Как в нынешней ситуации, с минимальными зарплатами в 5500 выйти в 10000 грн., если нужно 30000. У банка клиентов миллион, что они ввели такие ограничения?
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Oklahoma 24 октября 2020, 14:44
Хочу повідомити, що 21.10.2020 року клієнтом Вашого банку (номер рахунку 4029 6100 3894 4919), яка представилася як Сайко Поліна Сергіївна (Sayko Polina Sergiyivna), було вчинено шахрайство.
Деталі: 20.10.2020 на платформі OLX я знайшла оголошення про продаж тканини. В оголошенні був вказаний номер телефону +380634364561 та підписаний як Поліна.
Деталі щодо уточнення покупки ми з даною особою проводили через Вайбер, по номеру вказаному вище. Після уточнення деталей, ми з нею домовилися, що гроші за тканину в сумі 1232 грн. я переведу їй на карту, а вона в свою чергу відправить замовлення мені Новою Поштою. Товар я так і не отримала. На зв'язок дана особа на сьогоднішній день зі мною не виходить.
Розумію, що з моєї сторони було не вірним пересилання коштів до отримання товару, але ж це не означає, що шахрай не повинен відповідати за скоєне. Прошу допомогти Вам у вирішенні даної ситуації.
23.10.2020. мною була написана заява до правоохоронних органів про вчинення шахрайства відносно мене.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
prymenkosa 20 октября 2020, 23:05
Доброй ночи! Прошу руководство банка отреагировать на данную ситуацию. 17.10.2020 в интернет-магазине (детских товаров)мною была совершена покупка на сумму 1850 грн, к сожалению продавец оказался не добросовестным и не отправил товар. Взывая к справедливости хотелось бы вернуть средства которые были переведены на карту 4029 61** **** 9632.данная карта находится в стоп-листе по информации MyBank. Если решение вопроса представляется возможным, прошу связаться со мной по номеру 096-708-45-24
vsebudedobre 4 октября 2020, 17:21
Отделение по адресу: Киев, ул. Саксаганского, 74
01.10.2020 года совершал обмен валюты в отделении банка. Соответствие курса валют и на сайте и в отделении. Обмен прошел без проблем, Кассиры профессионалы быстро и качественно обслужили. Спасибо Вам за вашу качественную работу.
Проблема решена
Максим Антоневич 21 сентября 2020, 13:39
Отделение по адресу: Львов, ул. Генерала Чупринки, 11
Рік тому я відкрив депозит в цьому банку, і тепер не можу отримати свої гроші.
Користуюся послугами цього банку вже більше 5 років.
Депозит відкривав через їх онлайн-систему. Тоді це було в них «новинка». І депозит оформлявся відразу з «автопролонгацією».
Трохи мене це насторожило, але я тоді прочитав договір до депозиту, і їх тодішній «договір комплексного обслуговування», і там написано, що автопролонгація вступає в дію тільки тоді, коли клієнт НЕ звернеться до банку раніше або в день закінчення депозиту.
За чотири дні до закінчення депозиту, 11.09 (п'ятниця) мені подзвонили з банку, нагадали про закінчення депозиту. Я подякував, і сказав, що буду забирати гроші. Мені сказали що для того щоб відмінити автопролонгацію, потрібно написати в системі онлайн-банкінгу повідомлення оператору про те, що «я хочу відмінити». Знову-таки, згідно їх договору, електронні повідомлення прирівнюються до паперової заяви і мають юридичну силу.
Відразу, 11.09 я це написав оператору про відміну автопролонгації депозиту.
Мені відписали, що отримали. Проте посилаючись на те що вже п'ятниця, написали що опрацювання відбудеться пізніше. Також якось дивно «рекомендували перевірити заявку 14.09». Ніби це не банк, а зграя будівельників, яких потрібно постійно перевіряти.
14.09 (понеділок, день закінчення депозиту) я їх, якщо чесно, не перевірив, понадіявся на банк.
17.09, дзвоню, щоб замовити кошти, а виявляється що мій депозит «автопролонгували» ще на один рік. Під 0.001% річних євро. І забрати гроші вже не можна, треба чекати ще рік.
Виявляється, в «договорі комплексного обслуговування клієнтів», яким керується банк, є пунктик, в якому банк «може ЗМІНЮВАТИ в односторонньому порядку БУДЬ-ЯКІ УМОВИ цього Договору комплексного банківського обслуговування, змінювати (вводити) нові Тарифи, а також інші умови надання послуг за цим Договором;», повідомляти клієнта всього лише «на сайті банку».
Коли я підписував договір – був пункт що я мав повідомити банк ДО останнього дня депозиту включно. А по НОВИМ правилам і в новому договорі (про який я звичайно не знав) я «маю вже попереджати про відміну автопролонгації не менше за 2 операційні дні».
Гарно подумайте, чи мати справу з банком, з таким ставленням до клієнтів. З банком, який може міняти свої правила «на ходу». Вам тоді прийдеться щодня заходити на їхню сторінку, щоб подивитися, чи нічого там не поміняли. І що їм тепер завадить прописати якесь «нове правило», що потрібно за депозитом приходити за 20 днів до закінчення, кланятися чотири рази перед входом, і ночувати в банку кожного дня, бо інакше нічого не отримаєте?
korem 9 сентября 2020, 23:17
В кінці серпня отримав від банку повідомлення про можливість отримання кешбеку при активації картки у Apple Pay. Підключив карту, провів 15 операцій — сьогодні отримав 500,0 грн. кешбек. Що обіцяють — те й роблять. Дякую.
dsytnikov 11 августа 2020, 17:03
Были совершены мошеннические действия, клиентом данного банка, банк не реагирует и всячески не утверждаю но предполагаю способствует данным мошенникам или я так понимаю по отзывам просто бездействует служба безопасности и другии подразделения, но мое обращение ни ответа не привета, схема сделана очень интересно, суммы мошеннических операций незначительные и полиция не принимает заявление на такую сумму, если бы банк на основании обращений зафиксировал всех пострадавших и направил данные или хотя бы заблочил карту до разбирательства, как делают другие адекватные банки на примере того же приват банка, то возможно такого не было. Как говорится на ошибках учиться и сумма для меня не значительная.
Но теперь ни когда в жизни ни я ни мои родственики и друзья не будут клиентами данного банка, супругу заставил закрыть карту и уйти на другой банк на зарплату, благо на предприятии выбор из трёх банков. И теперь не оплачу не единый счёт партнёра, который открыт в данном банке, а также не единого перевода на карту физ. лица на этот банк не будет, лично для меня теперь клиент данного банка априори мошенник, что и всем советую, проверяте Бин карты это 6 первых цифр, просто забейте в интернете проверить Бин если видите, что карта пивденного, я бы очень аккуратно отнесутся к перечислению средств, если вы этого человека не знаете. Понятно, что мошенники являются клиентами и других банков, но там хоть как то пытаются это предотвратить и реагируют на обращения, тут на мое обращение, я так просто забили и послали. Вот такое первое впечатление о банке, хот сам и не клиент и очень рад, что уже и жена не является клиентом данного банка
Arina12 24 июля 2020, 10:47
Будьте бдительны работает мошенник 4029 6100 3232 5677
под фейковым именим Valeriya Borovikova
Банк Південний Visa/Master Card Уже очень давно схема махинаций, не первый год.Заявки на мошенничество Банк отклоняет, на уступки не идет, даже с полицией не работает.Ужасное обслуживание, зачем вы покрываете мошенников и не закрываете их счета, и не возвращаете деньги потерпевшим.У вас же есть Все данные вашего клиента-мошенника, который как уже 2 года получает краденные деньги Ужасный Банк Не рекомендую с ним связываться

Курс валют в Банке Пивденный

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.3 45.5
USD 41 41.6
Все курсы банка

Курс валют в Банке Пивденный

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.3 45.5
USD 41 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Пивденный 💰 / Отзывы о Банке Пивденный 📝