×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.2 | 49.9 |
| PLN | 10.95 | 11.85 |
| USD | 42.1 | 42.55 |
| Все курсы банка | ||
Клієнтоорієнтованість дорівнює 0
Відпросилася на роботі, прийшла у відділення на пр Науки 4. Відразу хочу відмітити це було о 9 ранку, я єдиний відвідувач, співробітників на місці немає, дякую приберальниці яка покликала хоч когось. Працівниця банку віслухала що мені подрібно і каже: «Можу записати Вас на червень до спеціалиста».
Тобто на червень? Якщо потрібен запис, чому підтримка про це не каже, не записує? Або, можливо, сотїть черга і раніше червня нікто із спеціалістів не звільниться? Або на робочему місці окрім цієї дівчини та приберальниці нікого не було, просто не було кому вирішувати питання? Я вже мовчу про те що для вирішення питання снову доведеться спізнюватись на роботу.
Процедуру оновлення данних до цього проходила ще в кількох банках. В одному за допомогою застосунку — дякую, чудове рішення. В другому це зайняло десь10 хвилин і все це з усмішкою, без жодних проблем — дякую за чудовій сервіс. А от Ощадбанку подякувати нема за що ((((((
Враховуючи той факт, що не лише не оновили дані, а і не прийняли заявку на пролонгацію карти (під час якої я би подала документи і відбулося оновлення данніх) банку не потрібні кліенти, тримачі карток ((((
Виникає питання, а чи мені так вже потрібна та картка ощада (хочу є іх клиентом років 20)? Чи простише зняти з картки заощадження і працювати з іншим банком?
Написать комментарий
Шахрайські дії
Ощадбанк працює зг.Договора комплексного банківського обслуговування фізичних осіб N 694.
В даному договорі є пункт:
Порядок збільшення ліміту Кредиту:
1.7.1 Виходячи з фінансового стану Клієнта та його кредитоспроможності, Клієнту може збільшуватись розмір кредиту.
За цією інформацією банк звертається до УБКІ.
Кредитна історія — це інформація про всі Ваші кредити та про дисципліну їх погашення, що УБКІ (Українське бюро кредитних історій) отримує від банків, страхових і лізингових компаній, кредитних союзів та інших фінансових інститутів.
А клієнт який не бажає отримувати кошти закриває свою кредитну історію, а саме: активізує функцію FREEZE.
Завдяки опції FREEZE можна додатково захистити себе і свою кредитну історію від шахрайських дій. При активованій опції FREEZE кредитор НЕ отримає вашу кредитну історію, при цьому він побачить повідомлення про те, що ви не хочете зараз оформляти кредити.
Це відповіть тим хто написав: А что такое УБКІ?
Комментарии (2)
4 місяця заблоковарнний додаток
в середині месяця, я звенурлась до відділення в місті Одеса під номером 506 на шо мені співробітники банку повідомили шо мій рахунок заблокаваний по причині фінансового моніторингу, я надала документи але мені не разблокували мій рахунок вже пройшло майже 4 місяці а мое питання не вирішене прощу співробітників банку дати змогу мені розірвати ділові відношення за банком та забрати своії кошти на шо мені відмовляють силаються на фін моніторинг як так я не можу користуватися своіїма коштами більше 3 місяців будласка зверніть увагу на мою скаргу та допоможіть вирішити питання це ганьба під час війни не довати доступа до грощей які потрібні я залізла в кредит через те що там знаходились мої кошти
Написать комментарий
Ощадбанк без моєї згоди перераховує кошти шахраям
Комментарии (3)
*** дії
А тепер банк вимагає з мене погашення цих коштів.
Зверталась з цим питанням до НБУ.Але НБУ не може і не хоче пояснити Ощадбанку що клієнт у якого закрита кредитна історія в УБКІ не бажає отримувати кошти.
Банки ідуть на порушення для того щоб виконувати планові показники та отримувати премії знаючи що відповідальності вони нести не будуть.
А НБУ повністю знімає з себе відповідальність та контроль за роботою Ощадбанку.
Комментарии (4)
Бобровиця
Користувач надав докази за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Не маю рахунків у банку але регулярно приходять смс про заборгованість
Комментарии (8)
Ощад это банк — ***
Комментарии (1)
Жахливий сервіс
Нікому не рекомендую!
Комментарии (1)
Игнорирование регламента отправки средств по IBAN
Комментарии (3)
Прошу розібратись в моїй ситуації
Комментарии (1)
Не дают снять социальные выплаты!!!
Написать комментарий
Шахрайські дії
А тепер банк вимагає з мене погашення цих коштів.
Написать комментарий
Новий «розвод»
Комментарии (5)
***
Комментарии (7)
Дуже довго думають
Комментарии (6)
Шахрайство
Я мала в банку лише зарплатну картку, ніяких кредитів.
По карті проходила лише з/п або інші власні кошти.
Коли я вперше побачила повідомлення про заборгованість, мені ледве не трапився інфаркт.
Підтримка пояснила, що це тому, що особисті перекази вони опрацьовують кілька днів, А я отримала переказ і через кілька годин ним скористалася. Вони не встигли опрацювати платіж, і тому типу видали в борг МЕНІ МОЇ ВЛАСНІ ГРОШІ.
По друге, щоб отримати якусь відповідь від підтримки, треба назвати цифри і дані власної картки.
І ці вади, які їх дуже відрізняють від інших банків України подають як власну ексклюзивність.
Я користувалася послугами лише кілька місяців, і вже більше півроку не отримую надходження на їх картку.
Останні гроші були списані в жовтні.
І ось я почала отримувати повідомлення і дзвінки від колекторів про заборгованість перед Ощадбанком за кредитом.
Якого я в Ощадбанку не маю! Не маю навіть їх кредитної картки.
Потім отримую смс від банку про списання коштів.
Ніяких надходжень не було, повідомлень про надходження — також.
Адекватних пояснень не дають.
Колектори посилаються на договір, укладений з банком в березні 2025(не зі мною!)
Банк морозиться і хоче номер картки, яку я вже позбулася, бо не користуюся з вересня 2024,
Пояснити, звідки взялося списання, якщо не було надходжень, вони не можуть.
Що за кредит також.
Банк жодного разу не звертався до мене з приводу якихось міфічних заборгованостей.
Це виглядає просто як шахрайство, де банк зливає дані клієнтів шахраям і колекторам, які шукають лохів.
Комментарии (5)
Ощад банк розводить людей
Комментарии (3)
Знущання з військових пенсіонерів у ОЩАД Банку
Комментарии (2)
нетипова активнсть
отримав таке повидомлення, кинув сьогдни 3 перекази, можливо з цим повязано? щось мен потрибно робити чи не?
Комментарии (1)