Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
vbryfnf 7 мая 2025, 11:34
Отделение по адресу: Киев, пр-т Науки, 4
Від банка постійно надходили сповіщення, що потібно оновити дані. Зв’язалась з підтримкою з’ясувала які потрібні документи та інші деталі. Також мою увагу звернули на те що у червні закінчується термін дії карти, її треба пролангувати. Манера спілкування підтримки то окрема тема, не буду ее чепати (хоча є приємні, клієнтоорієнтовані співробіпники).

Відпросилася на роботі, прийшла у відділення на пр Науки 4. Відразу хочу відмітити це було о 9 ранку, я єдиний відвідувач, співробітників на місці немає, дякую приберальниці яка покликала хоч когось. Працівниця банку віслухала що мені подрібно і каже: «Можу записати Вас на червень до спеціалиста».
Тобто на червень? Якщо потрібен запис, чому підтримка про це не каже, не записує? Або, можливо, сотїть черга і раніше червня нікто із спеціалістів не звільниться? Або на робочему місці окрім цієї дівчини та приберальниці нікого не було, просто не було кому вирішувати питання? Я вже мовчу про те що для вирішення питання снову доведеться спізнюватись на роботу.

Процедуру оновлення данних до цього проходила ще в кількох банках. В одному за допомогою застосунку — дякую, чудове рішення. В другому це зайняло десь10 хвилин і все це з усмішкою, без жодних проблем — дякую за чудовій сервіс. А от Ощадбанку подякувати нема за що ((((((

Враховуючи той факт, що не лише не оновили дані, а і не прийняли заявку на пролонгацію карти (під час якої я би подала документи і відбулося оновлення данніх) банку не потрібні кліенти, тримачі карток ((((

Виникає питання, а чи мені так вже потрібна та картка ощада (хочу є іх клиентом років 20)? Чи простише зняти з картки заощадження і працювати з іншим банком?
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
QAZWSX123123 5 мая 2025, 20:23
Дуже цікаво читати коментарі які оправдовують безвідповідальність та порушення в кредитуванні клієнтів працівниками Ощадбанку.
Ощадбанк працює зг.Договора комплексного банківського обслуговування фізичних осіб N 694.
В даному договорі є пункт:
Порядок збільшення ліміту Кредиту:
1.7.1 Виходячи з фінансового стану Клієнта та його кредитоспроможності, Клієнту може збільшуватись розмір кредиту.
За цією інформацією банк звертається до УБКІ.
Кредитна історія — це інформація про всі Ваші кредити та про дисципліну їх погашення, що УБКІ (Українське бюро кредитних історій) отримує від банків, страхових і лізингових компаній, кредитних союзів та інших фінансових інститутів.
А клієнт який не бажає отримувати кошти закриває свою кредитну історію, а саме: активізує функцію FREEZE.
Завдяки опції FREEZE можна додатково захистити себе і свою кредитну історію від шахрайських дій. При активованій опції FREEZE кредитор НЕ отримає вашу кредитну історію, при цьому він побачить повідомлення про те, що ви не хочете зараз оформляти кредити.
Це відповіть тим хто написав: А что такое УБКІ?
Добрий день мені заблокували додаток 01.01.2025
в середині месяця, я звенурлась до відділення в місті Одеса під номером 506 на шо мені співробітники банку повідомили шо мій рахунок заблокаваний по причині фінансового моніторингу, я надала документи але мені не разблокували мій рахунок вже пройшло майже 4 місяці а мое питання не вирішене прощу співробітників банку дати змогу мені розірвати ділові відношення за банком та забрати своії кошти на шо мені відмовляють силаються на фін моніторинг як так я не можу користуватися своіїма коштами більше 3 місяців будласка зверніть увагу на мою скаргу та допоможіть вирішити питання це ганьба під час війни не довати доступа до грощей які потрібні я залізла в кредит через те що там знаходились мої кошти
positiv7 5 мая 2025, 14:34
Отделение по адресу: Киев, ул. Строителей, 23-А
Звернула увагу, коли зайшла в ощад 24, що з моєї картки 5167 8031 1349 4111 невідомим особам без моєї згоди Ощадбанк тричі перерахував мої кошти в суммі1300гр. Зазвичай я отримую смс, коли з ощад 24 проводяться розрахунки з моєї картки, але цього разу жодного смс не було. Якийсь kingdom, в ігри я не граю, дані картки нікуди не вводила. Доступ до моєї картки має тільки я і працівники ощадбанку. Після цього звернулася на гарячу лінію і мені заблокували картку. Потім звернулася з заявою до поліції. Працівник поліції порадив мені звернутися до ощадбанку з заявою, щоб надали інформацію на який рахунок перерахували мої кошти, що я і зробила. Але працівник ощадбанку в м. Київ вул. Будівельників 23 Бовкун М. М. повідомила мені, що якщо я хочу отримати відповідь на свою заяву я повинна написати нову заяву, що погоджуюсь, щоб з картки зняли 980 гр за отримання відповіді на першу заяву, що це за маячня? Звісно я не погодилася і мені відмовили надати відповідь на мою заяву. Прошу повернути мені кошти на мою нову картку, оскільки це не законно без згоди клієнта перераховувати кошти.
QAZWSX123123 5 мая 2025, 9:53
Ощадбанк безпідставно, в порушення свого договору, а саме п. 1.7.1 не аналізуючи фінансовий стан клієнта, його платіжоспроможність збільшив кредитний ліміт (у мене закрита кредитна історія в УБКІ).Банк зняв самостійно ліміт на зняття коштів з рахунку і дав шахраям можливість зняти кошти з мого рахунку.
А тепер банк вимагає з мене погашення цих коштів.
Зверталась з цим питанням до НБУ.Але НБУ не може і не хоче пояснити Ощадбанку що клієнт у якого закрита кредитна історія в УБКІ не бажає отримувати кошти.
Банки ідуть на порушення для того щоб виконувати планові показники та отримувати премії знаючи що відповідальності вони нести не будуть.
А НБУ повністю знімає з себе відповідальність та контроль за роботою Ощадбанку.
Хочу висловити подяку менеджеру відділення ГЕРАСИМЕНКО, за професіоналізм, комунікабельність та швидкість при обслуговуванні клієнтів банку.
Минфин
Ответ администратора
7 мая 2025, 9:14
Відгук зараховано (на 07.05.2025).
Користувач надав докази за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
yurii9 1 мая 2025, 17:22
Загалом, з початку квітня 2025 року почав отриувати регулярні смс із повідомленнями про заборгованість по кредиту, хоча активних рахунків у банку не маю. Пробував дзвонити на гарячу лінію вже 3 рази, підтверджували що по наданому номеру телефону активних рахунків немає. Більше нічим не можуть/не хочуть допомогти. Пробитись десь вище або подати заявку на перевірку чи виправлення помилки просто не реально.
F1234 29 апреля 2025, 18:16
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Науки, 115
Обслуживание в банке хорошее, но сама система работы банка отстой! Из-за этого работники банка получают часто негатив. Зайти в банки и сходу решить плевый вопрос!!! НИКОГДА!!! НЕ ПОЛУЧИТЬСЯ!!! Ни у одного, а если и получается у кого-то, то это чистая случайность. У них все настроено не для помощи клиенту, а чтоб ***. Нам не надо внешнего врага, у нас есть ощад который задолбёт непонятными требованиями. Постоянно надо что-то уточнить, донести какую то бумажку и т.п… Я зашёл к ним просто обновить данные после вклейки фото в паспорте потратил 15 мин и ничего НЕ РЕШИЛ потому как надо донести свид о смерти моей бабушки, потому что какой то дурак подвязал мой фин номер телефона к её фамилии. Зачем, это вообще было делать?!? Человека никогда не имел мобильного тел, а эти банковские дибилы прицепили к ней мой номер!!! А отъеденить теперь немогут. Помимо ощада уточнял свои данные еще в двух банках, сумарное время 10 мин и все решено! Тут же «вам надо принести нам справку» Не клиентооринтированый банк. Не рекомендую этот банк для сотрудничества.
Olia1234 28 апреля 2025, 17:45
Двічі подумайте перед тим як відкрити рахунок у цьому банку. Онлайн банкінг максимально незручний! Коли ви втратите карту, ви автоматично втрачаєте доступ до онлайн банкінгу і ваших коштів. В кол центрі вам запропонують заблокувати втрачену картку, і тільки потім скажуть що до заблокованої картки втрачається будь який доступ. І саме голоіне, щоб відновити картку, треба ваша особиста присутність у відділенні. Якщо ви за кордоном, то треба робити нотаріальну довіренність на третю особу і тільки тоді вам можливо видадуть картку, і тільки тоді ви знов отримаєте доступ до своїх коштів!!! Онлайн замовити перевипуск картки неможливо. Блокування картки платне!!!
Нікому не рекомендую!
Sanejkee777 28 апреля 2025, 12:23
Столкнулись с проблемой, жду перевод по IBAN в размере 6000 3 неделю. Отправляли деньги с Ощадбанка на монобанк по данным реквизитам UA043220010000026200306924500. Девушке служба поддержки расписывала в телеграмм, что день будут зачислены 25.04.2025 до 18:30. Деньги так и не поступили
YLIIA20 26 апреля 2025, 14:07
У мене є зарплатний рахунок в ощад банку. Одного разу приватний виконавець заблокував мені його (Говоров Іван) на суму 4137грн. Що робить банк, арешт наклали на всі мої рахунки навіть на ті що були закриті давно в цьому банку. Ці кошти були списані з моєї заробітної плати. Всі документи приватний виконавець надіслав у банк, щоб з моїх рахунків було знято арешт. Але його так і не зняли. По всім моїм карткам навіть ті що вже давно закриті цього банку так і стоїть -4137грн. А на зарплатній карті стоїть сума -2900грн., хоча кредитів я в ощаді не брала. Це просто моя зарплатна карта. Прошу розібратись в цій ситуації, бо звернення в банк нічого не дає. Вони стоять на своєму, що я винна їм кошти.
Irun8721 25 апреля 2025, 16:00
Отделение по адресу: Киев, ул. Бальзака Оноре, 66
Здравствуйте! Я мама с четырьмя детьми!!! Мы ВПО!18.03.2025 г. После того как знакомые перевели на карту ребёнку на сладости сумму 150 грн, пришло смс о том что, мне поставили Обмеження на проведенная будь яких операцій по карті!!! И на сегодняшний день 25.04.2025 г.до сих пор ничего не сняли и не разблокировали!!! На прошлой неделе мне на карту пришла социальная выплата ВПО!!! И я не могу снять эти деньги!!! В отделении слышу одно и тоже (Ждём ответ от фин мониторинга)Это всё Фин мониторинг! Но!!! Проверку поступления средств проводят в течении 3-х рабочих дней!!! Но, никак не больше месяца!!! Мне нечем платить за съём квартиры!!! Меня с детьми выгоняют на улицу!!! Жить тоже не на что!!! Уже обратилась к адвокату!!! Сил просто нет! Почему мне не дают снять личные средства??? Социальную мощь переселенцам!!! Что это такое??? Как мне жить с детьми!!! Внятного ответа и причину мне не говорят почему вообще не снимаю эти ограничения!!! И почему я не могу получить собственные средства???
Минфин
Ответ администратора
29 мая 2025, 12:53
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/05/29/151746338/
QAZWSX123123 25 апреля 2025, 9:32
Ощадбанк безпідставно, в порушення свого договору, а саме п. 1.7.1 не аналізуючи фінансовий стан клієнта, його платіжоспроможність збільшив кредитний ліміт (у мене закрита кредитна історія в УБКІ).Банк зняв самостійно ліміт на зняття коштів з рахунку і дав шахраям можливість зняти кошти з мого рахунку.
А тепер банк вимагає з мене погашення цих коштів.
OVV77 22 апреля 2025, 22:06
Недо банк придумав нову тему як збільшити свій кредитний портфель та як нав’язати людям кредити: Ящо Ви переводити кошти з мобільних заощаджень на свій поточний картковий рахунок то тепер особисті перекази вони опрацьовують кілька днів, я отримала переказ і через кілька годин ним скористалася. Вони не встигли опрацювати платіж, і тому типу видали в борг МЕНІ МОЇ ВЛАСНІ ГРОШІ. Після цього, я перевела гроші з мобільних заощаджень і вже більше двох годин ці гроші не активні. підтримка мені сказала, що ці кошти можуть бути доступні протягом двох днів. тому думайте чи потрібні вам ці мобільні заощадження, тому що поки ці гроші будуть 2 дні гуляти вони вам будуть недоступні і відсоток ви по ним не отримаєте.

***

не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Dorik31 11 апреля 2025, 17:54
Це жах, здійснювала оплату за комунальні послуги, послуга була не успішна, я повторила і знову не успішно. Не зауважила, що вказала більша сума ніж була на рахунку так от за не успішний переказ списано 3грн.
14092020An 11 апреля 2025, 11:49
Прийшла на початку березня, щоб написати заяву про переказ коштів з мого рахунку на інший банк, переказують кошти більше місяця, це просто жах, телефоную шоб дізнатися як швидко мені прийдуть кошти, на що мені дають відповідь «людина ще по сьогодні не підтвердила переказ» ви шо там знущаєтесь чи що? Більше місяця розглядати заяву на переказ коштів. Жах, а не банк.
Abrakadabraa 8 апреля 2025, 15:34
По перше, вони замість покращувати якість обслуговування і швидкість переказів, вклалися в розробку системи, яка вам ваші власні кошти видає як кредит.
Я мала в банку лише зарплатну картку, ніяких кредитів.
По карті проходила лише з/п або інші власні кошти.
Коли я вперше побачила повідомлення про заборгованість, мені ледве не трапився інфаркт.
Підтримка пояснила, що це тому, що особисті перекази вони опрацьовують кілька днів, А я отримала переказ і через кілька годин ним скористалася. Вони не встигли опрацювати платіж, і тому типу видали в борг МЕНІ МОЇ ВЛАСНІ ГРОШІ.

По друге, щоб отримати якусь відповідь від підтримки, треба назвати цифри і дані власної картки.

І ці вади, які їх дуже відрізняють від інших банків України подають як власну ексклюзивність.

Я користувалася послугами лише кілька місяців, і вже більше півроку не отримую надходження на їх картку.
Останні гроші були списані в жовтні.
І ось я почала отримувати повідомлення і дзвінки від колекторів про заборгованість перед Ощадбанком за кредитом.
Якого я в Ощадбанку не маю! Не маю навіть їх кредитної картки.
Потім отримую смс від банку про списання коштів.
Ніяких надходжень не було, повідомлень про надходження — також.

Адекватних пояснень не дають.
Колектори посилаються на договір, укладений з банком в березні 2025(не зі мною!)
Банк морозиться і хоче номер картки, яку я вже позбулася, бо не користуюся з вересня 2024,
Пояснити, звідки взялося списання, якщо не було надходжень, вони не можуть.
Що за кредит також.
Банк жодного разу не звертався до мене з приводу якихось міфічних заборгованостей.

Це виглядає просто як шахрайство, де банк зливає дані клієнтів шахраям і колекторам, які шукають лохів.
Ab1981981Ab 7 апреля 2025, 4:58
Карточка ощаду це зарплана карта тому я не можу кинути цей (банк), А все було так: відкрив я і кредитну карту, Два роки я працюю в Черкасиобленерго все з банком було більшмен до 5 квітня 25року'а саме 4 квітня банк блокуе мою зарплатну карту збіг в цей день приходить зарплата (інших доходів в мене не мае)я поїхав в одне відділення в друге в трете о всюди одне і теж вони не знають причину по якій заблокували’але поміж всіх версій вибирають одну що це через посрочку кредитної карти (карта ощада) і просять мене погасити заборгованість'причому моя зарплатна заблокована’як мені сказали ідіть позичте десь, і пообіцяли до кінця робочого розібратися и подзвонити,(не подзвонив і не розібрався) 2 дні вихідних я без копійки машину кинув соляра кінчилась мало того вони на цю кредитку щей процент кинули тому що не погасив, Як завтра добиратися на роботу не знаю 25 км машина сподіваюсь там ще стоїть, а ще в мене трое дітей яким важко пояснити що хліба не мае за що купити бо якийсь під** на тобі зарлбляе вибачте емоції, когось ще так кидали якщо да то напишіть що ви робили або номер юриста який зможе щось підказати, а ще краще подати до суду, Дякую
Alex08522 6 апреля 2025, 20:30
Шановні друзі, став свідком зневаги до військових пенсіонерів у ОщадБанк!!! Військовий пенсіонер, який перебуває за кордоном, через те, що його не може прогодувати рідна держава, яку він захищав, помітив у себе блокування особистого кабінету (Підозріла активність) При зверненні на гарячу лінію до вашого недобанку, не можна дозвонитися, щоб вирішити питання. Коли людина нарешті дозвонилися та пройшла вашого геніального робота, щоб вирішити своє питання, ваші дівчата на колцентрі тільки хіхікали біля телефону і сказали, — Вас не чути, перезвоніть, залишивши людину на призволяще з її проблемою. Як би дійсно були проблеми зі зв’язком — ніхто б навіть не дозвонився, та не чув співрозмовника з іншого боку. Подія сталась 06.04.2025 в другій половині дня. Просто так Ощад Банк обмежив доступ до кабінету та карток з незрозумілій причині(підозріла активність) ви серйозно ??? Людина звертається по допомогу, а її футболять до голосового помічника, або просто знущаються, що її не чути!!! Це ваша професійність та рівень вирішення проблеми у державному банку? Ганьба і сором вашому банку, який принижує людей, а особливо військових, банк, який не здатний вирішити жодне питання. Ганьба вашому банку і всі вашій підтримці!!! Люди хто думає відкривати тут рахунки, зарплатні проекти, брати кредити, ні в якому разі не робіть цього!!! Закривайте рахунки та покидайте цей нещасни банк, який доживає свій вік. З будь-яким питанням вас просто покинуть на призволяще та на допомогу ніхто не прийде! Нікому в житті не порекомендую даний банк та буду відмовляти всіх отримувати послуги у йому, а особливо військові, які вас захищають будуть вас пам’ятати довіку за ваші незрозумілі підступи та насмішки! Ганьба ОЩАД БАНКУ!!!
marfemn 5 апреля 2025, 20:58
uvaha! Fiksuiemo netypovu aktyvnist po vashii karti. Do kintsya dnia vsi operatsii v Mobilnyi Oshchad potribno pidtverdzhuvaty sekretnym parolem z SMS. Nikomy ne povidomlayte parol. Yakshcho vy ne provodyly operatsii, zablokuite kartku
отримав таке повидомлення, кинув сьогдни 3 перекази, можливо з цим повязано? щось мен потрибно робити чи не?

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.2 49.9
PLN 10.95 11.85
USD 42.1 42.55
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.2 49.9
PLN 10.95 11.85
USD 42.1 42.55
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝