×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Все курсы банка |
Порванные деньги
Написать комментарий
Допоможіть вернути кошти
Залишити звернення рекомендуємо також на сайті кіберполіції: https://cyberpolice.gov.ua/declare/
Написать комментарий
Акредитований центр сертифікації ключів АТ «Ощадбанк»
Написать комментарий
Не ходите в ощад
Перед проведенням обміну валюти працівник перевіряє банкноту на відповідність вимогам та перевіряє ознаки пошкодження/зношення. Якщо банкнота не підлягає обміну, працівник може відмовити у проведенні операції.
Комментарии (1)
Примусове оформлення страховки при переоформленні картки киянина пенсіонеркою
Комментарии (1)
Худший банк!
Дизайн отвратительный и сложный, как в нем должна была разобраться моя бабушка, если даже я не сразу поняла что куда?
Вход — это отдельный разговор! Просто чудо какое-то, если получится войти с первого раза.
Виртуальной картой «єПідтримка» так же не удается воспользоваться онлайн, а нфс на телефоне нет. Как справиться с этой проблемой — не ясно)
Если вы любите страдать — этот банк для Вас.
Для користування карткою єПідтримка достатньо реквізитів картки. Якщо не вдалось виконати певну операцію, зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800 для перевірки ситуації.
Комментарии (2)
Это кошмар!!!
Комментарии (1)
Украли 1000 гривен
Комментарии (1)
Ошад24/7
Берите пример с приват 24 — программа работает четко, без сбоев
Комментарии (2)
Обслуживание клиента
Почему заранее никто не перезвонил и не предупредил что сегодня будет закрыто отделение или очень заняты сотрудники
очень важной работой? Почему у банка такое отношение к своим клиентам?
Не рекомендую банк!!!
Написать комментарий
Самый ужасный банк
Написать комментарий
Найгірший банк
Ніколи не користуйтесь послугами Ощадбанку.
Для уникнення черг можна призначити зустріч і прийти в зазначений час для вирішення питання: https://appointment.oschadbank.ua/
Комментарии (4)
Самый глупый банк
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
оформление карты
Комментарии (2)
После общения с Вашими консультантами и роботами глаз дергается
Вывод один: банк не развивается, как работали недалекие консультанты, так и продолжают работают. Как за 11 минут не понять простого вопроса я не понимаю?!
Комментарии (1)
Найгірший банк України
Не вперше маю негативний досвід обслуговування в Ощадбанку! Сьогодні ще раз переконався що банк є ЖАХЛИВИМ. Банк не для людей! Кредо банку- «обдерти тебе як липку».
Треба було оплатити нотаріальні послуги на рахунки Ощадбанку. Було 14−15 платежів від 34 грн і до 1040 грн на загальну суму біля 2100 грн. Запитав в працівників скільки будуть коштувати послуги банку. За кожну квитанцію по 35 грн на загальну суму понад 500 грн. Тобто з 2100 грн + ще четверту частину на послуги банку. Це жахливо!!! При проханні працівників банку допомогти мені оплатити ці послуги через їхні термінали тому що там би комісія склала 50−100 грн за все. Отримав відмову від працівників бо вони не знають як такі платежі проводити, лише касир може це зробити.(Ну звісно, інакше і бути не могло би. Як так, працівники Ощадбанку не знають як проводити платежі в терміналі на свої ж рахунки? Це неприпустимо. Спробував сам провести ці платежі через термінал але не вийшло бо термінал просить ввести певний код платежу який притаманний тій чи іншій нотаріальній послузі. Звісно таку інформацію знає лише касир банку!))) Бо навіщо їм щоб люди самі оплачували такі послуги нотаріусів. Прийшлось йти до каси. 5 хв і більше 500 грн прибутку в банку.
Отака турбота про громадян!
Ситуацію з оплатою в терміналі перевіримо більш детально та проаналізуємо. Дякуємо вам за зворотний зв'язок.
Комментарии (1)
Операторы консультанты
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка / данной компании.
Написать комментарий
Незаконні дії
Комментарии (1)
Найгірша служба підтримки
Потрібно було авторизуватися в Дії, для отримання сертифікату. Це єдиний мені доступний спосіб — через Ощадбанк.
Авторизуватися не вдавалося, виявилось, що проблема в тому, що при оформленні картки не була вказана область проживання (індекс, район, місто і адреса вказані)
При зверненні на гарячу лінію, сказали звертатись у відділення з документами.
Мені (пенсіонеру) в період пандемії стояти в черзі із-за помилки співробітників банку.
Ну браво, це дно. Будь який банк би вирішив це питання онлайн. Виправити свої ж помилки без моїх ризиків — було б найкращим рішенням. Просто вказати область. Знущання.
Буду змінювати банк.
Комментарии (4)
Это какой-то ужас
Комментарии (3)