Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
TechnoSmith 20 августа 2024, 21:01
Не розумію, як тут додати скріншоти з діалогу з банком. Звернувся до підтримки, щодо непрацюючих переказів між картками. Результат — 0.
Марія По 20 августа 2024, 17:18
Отделение по адресу: Киев, ул. Академика Янгеля, 4
Замовляла послугу отримання великої суми в касі банку на тиждень. Наступного дня мені зателефонували з банку та повідомили, що я можу забрати готівку, думала, що будуть проблеми, бо суми великі, але все пройшло швидко та просто. Касир Людмила швидко та професійно мене обслужила, була дуже віічливою і посміхалася, загалом дуже приємне враження залишилося після спілкування.
Також була присутня ввічлива дівчинка менеджер, привіталася коли я зайшла в банк. Про банк загалом враження теж хороше: чисто, світло приємна атмосфера, ремонт хороший, є зручний диван для очікування клієнтів, є вода в кулері і стаканчики. Ще раз вдячна працівникам за професіоналізм.
valutafinance 19 августа 2024, 17:47
Отделение по адресу: Киев, ул. Крещатик, 7/11
Я Вінокуров І.С зіткнувся із ситуацією, коли мій банківський рахунок було заблоковано після того, як на нього протягом 19 днів надійшло 15 410 грн у вигляді п’яти окремих переказів. Один із цих переказів був використаний для покупки товарів у супермаркеті. Водночас мої офіційні доходи підтверджуються сумою у 4 млн грн. Усі ці кошти використовувалися виключно для особистих потреб, зокрема на оплату житла, покупку ліків, товарів повсякденного вжитку тощо.

Вважаю дії банку необґрунтованими, оскільки сума в 15 410 грн не є такою, що потребує застосування заходів блокування рахунку. Відповідно до статті 1060 Цивільного кодексу України, банк зобов’язаний виконувати платіжні доручення клієнта, якщо вони не суперечать вимогам законодавства.банк має право відмовити у виконанні операції лише у випадках, передбачених законом, зокрема, якщо є підозра на відмивання коштів або фінансування тероризму.

Я не займаюся жодною діяльністю, що могла б кваліфікуватися як незаконна, і не здійснюю фінансових операцій, які б мали ознаки відмивання коштів. Тому Крім того, відповідно до Закону України «Про банки і банківську діяльність», банк має право відмовити у виконанні операції лише у випадках, передбачених законом, зокрема, якщо є підозра на відмивання коштів або фінансування тероризму.

Закликаю банк до негайного розблокування мого рахунку та надання письмового пояснення щодо причин цих дій. В разі відмови залишаю за собою право звернутися до Національного банку України, а також до суду з метою захисту своїх прав відповідно до статті 55 Конституції України та статей 16, 17 Цивільного кодексу України. б мали ознаки відмивання коштів.
tbezn63 17 августа 2024, 9:48
Відкрила собі валютну картку віртуальну, періодично купляю долари. Вчора підійшла до відділення, хотіла зняти готівку. В банку в цьому відмовили без наявності фізичної картки. Тобто банк відмовив у знятті власних коштів з рахунку! Все більше впевнююся, що Ощадбанк застряг в минулому столітті.
ShevOl ShevOl 15 августа 2024, 15:39
Отделение по адресу: Киев, пр-т Берестейский, 97
13 червня 2024 року звернулися до відділення 10026/0126 м. Києва на оформлення грошового вкладу, який належить померлому клієнту Ощад. У відділення були надані всі документи в оригіналі, в тому числі Свідоцтво про право на спадщину, на підставі документів була видана пластикова карта на яку мали зарахувати гроші. До сьогодні зарахування не було. Сьогодні, 15.08. звернулись у відділення і почули, що треба заново подавати всі документи, оскільки працівник який їх приймав 2 місяці назад наразі у відпустці, а до цього часу вона не змогла чи не хотіла оформити вклад. Чи може вкрала?
Така політика ощад до родин загиблих Захисників?
Kulyk2804 14 августа 2024, 13:54
Зателефонувала на гарячу лінію з приводу питання по депозиту. Представник контакт-центру взагалі не зміг нічим допомогти. Був грубим. Депозит повернули на карту, яка давно вже не дійсна. Постає питання яким чином відбувалась пролонгація депозиту по картковому рахунку, який давно вже закритий. Найбільше мене вразив той факт, що працівник наголосив на тому, що я як минулий працівник банку маю знати все за депозити. На той момент я не працювала в Ощаді вже як 2 роки, не займалась дапозитами і взагалі телефоную як користувач. Хто буде відповідати за розголошення такої інформації? Чому взагалі незнайома мені людина вказує мені де я працюю і що маю знати? Шокована!
Олена Якубенко 13 августа 2024, 19:34
Мені заарештували в Ощадбанку Пенсійний рахунок, на який я отримую пенсію на дітей по втраті годувальника. Виконавець сказала, що бак не повинен був блокувати даний рахунок і що це питання я зможу легко вирішити в Головному відділенні банку м.Київ, вул.Госпітальна 12 г. Я туди поїхала. Співробітниця банку навіть не глянула ні документів, ні мої рахунки. Просто сказала, що якщо заблокували, то все правильно і шаблонно що їм потрібне розпорядження від Виконавця. На мої аргументи, що їх дії незаконні вона почала мені доказувати що таких рахунків як Пенсійний чи Для соціальних виплат взагалі не існує. Коли ж я показала довідку, видану відділенням Ощадбанку, де я відкривала данний рахунок де написано що він Пенсійний співробітниця мене грубо послала в моє відділення. «То йдіть туди, де вам цю довідку видали!!!» Вибачте, це компетентна відповідь працівника??? Повне небажання вислухати і розібратися в питанні. В онлайн чаті лише шаблонні відповіді. Я пішла повторно у своє відділення, де мені спокійно все роз’яснили. АЛЕ я вважаю, що Ощадбанк порушив закон, заблокувавши кошти на дітей.
57660678 13 августа 2024, 13:18
Отделение по адресу: Одесса, ул. Ильфа и Петрова, 63/1
Раніше не мав суттєвих претензій до банку. Стикнувся з абсолютно некомпетентним персоналом. Треба було обміняти $100 серії 1996 року. По-перше, касир десь вешталася протягом 10 хвилин. Інша каса не працювала з якихось технічних причин (касир рахувала дріб'язок). Коли повернулася «працююча» касир — відмовилася прийняти купюру, бо десь щось там у неї засвітилося. Підстав і заяв щодо несправжньості не було. Захотіла її забрати під комісію, при чому з терміном очікування 6 місяців, а плати зараз (!). Тобто віддай гроші, ще й сплати за це. Не дивлячись на те, що на купюрі не було жодних видимих недоліків, згідно з державним сайтом сполучених штатів, що надає детальний опис відповідності. Також, згідно з постановою НБУ про валютний ринок, згідно з завіреннями дирекції ощадбанку, що проблем не виникне з будь-якими долларами сша, будь-якого року, і про те, що банк не має права відмовити клієнту в прийнятті купюри, справжність якої можна перевірити (що і було зроблено) навіть керівник відділення пояала вигадувати причини, які не співпадали зі словами касира, користувалася суб'єктивними думками, які неможливо довести і відверто не знається на правилах (шукала 15 хвилин на сайті ощадбанку, як би відмовити, не знає постанови нбу і ощадбанку). При всьому не було надано жодних підтверджень своїх слів. Було використано в спілкуванні: ваша купюра неплатоспроможна, потім можливо неплатоспроможна, потім ми ж не знаємо, треба звертатися до нбу. Виходячи з вищезазначеного — я бачу некомпетентність і відверту відсутність орієнтації на клієнта. Як добре, що закрив рахунки в цій організації рік тому.
І наостанок, саме в цьому відділенні постійні перебої в роботі банкомату.
Якщоья вказав адресу неправильно — уточнення, на розі вулиць Архітекторська та Ільфа і Петрова.
NRNadinni1 10 августа 2024, 10:43
Отделение по адресу: Ужгород, ул. Минайськая, 34 В-Г
Зверталася з приводу отримання спадщини.Поиїхала з-за кордону, подала всі документи та сформувала в відділенні заяву.Менеджер Марина повідомила, що у будь-якому разі зателефонує через 7 днів, щоб повідомити результати подання заяви.Вона так і не зателефонувала, натомість я намагаюсь другий тиждень кожного дня додзвонитися і вони не беруть слухавку.Це якийсь жарт, мені треба їхати з-за кордону, щоб по факту також не отримати ніякої інформації.
SvitlanaKelly 9 августа 2024, 16:05
Отделение по адресу: Хмельницкий, ул. Каменецкая, 67
На рахунку банку заблоковано кошти у сумі 28000 гривень з 1.08.2024. Картка активна. Банк не попереджав про блокування. Кошти мало того, що власні то ще й кредитні з мфо взяла. Скористатись ними не можу. Банк не компетентний навіть у фінансовому законодавстві. Згідно нього, він може або відмовити у обслуговуванні або ж обслуговувати як слід. Згідно зі слів банку блокування відбулось на суму 10 400 гривень, бо клієнт монобанку подав скаргу щодо переказу на вказану суму. Однак клієнт моно подавав скаргу на 1400 які вже повернено і даний переказ був навіть не на карту ощаду, а на мою картку іншого банку. А сума 10400 гривень переказана з мого банку на мій же рахунок Ощадбанку. Контакт центр відправляє на відділення. У відділенні керуюча не компетентна у питаннях взагалі. Каже, що мають право забрати мої кошти і не повертати. Геніально! Також підвищує тон, дозволяє собі поводитись не професійно та засуджувати клієнтів, навіть не маючи інформації чіткої. І не в змозі вирішити питання. Прошу банк прийняти міри стосовно даної особи та поставити її на місце. І навчити етичному та професійному спілкуванню з клієнтами. Також прошу звернути увагу, що банк незаконно утримує мої кошти. Банк або відмовляє в обслуговуванні або ж розблоковує доступ до коштів. Також передаю дану скаргу до НБУ. Будьте обережні. Прізвище керуючої Мудрик
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ira2001 8 августа 2024, 15:52
Я клієнт ПриватБанку, я запитала кошти в банку Ощадбанку. Банкомат не видав готівку, але кошти були списані з рахунку, заявка передана в опрацювання ще в день здійснення операції. Вже пройшов термін опрацювання, але банк не реагує на заявку і не врегульовує питання. Кажуть ще чекати. Кошти не повернули, вважати це шахрайством і звертатись в поліцію?
Сергей Поломанный 7 августа 2024, 15:53
Сегодня потратил полдня что бы выяснить вопрос связанный с моей картой Ощадбанка.
Добиться так ничего не смог. Сначала отвечает мне их робот София затем переключает на специалиста которого надо дождать как минимум до 10 минут и более, затем переключают на другого специалиста которого или нет в помине или просто некому работать. Так продолжалось 5 раз и все это заняло три часа. Банк превратился в колл центр с отсутствующими специалистами которые могут ответить на насущные вопросы Такого позора еще небыло. Это не ужас это мрак. Если банк не может организовать работу с клиентами можно представить что твориться внутри и можно ли уже доверять такому если можно сказать банку. Позорище.
Дуже жахливе відношення до клієнтів, рішити якусь проблему це не ріально. Виконавча відправила постанову на видоткові операції, ще 25.07.2024.До банку дійшло 02.08.2024 Приходишь до банку Керуюча кричить хамить ніякої поваги до клієнтів, з іншими людьми обговорює кліента.Моє питання рішити неможе, бо в неї немає контактів куди дзвонити. Прошу навести порядок в банку, пояснити робітникам банка що б мали дістанцію з кліентами не розказували що клиент повинен був оплатити ареш, а потім приходити до банку
Игорь Дьяченко 6 августа 2024, 7:47
Ощадбанк закрив мій зарплатний рахунок через півроку після початку війни аргументуючи це тим, що у мене виникла заборгованість в розмірі 5 грн. На картковому рахунку. Ця заборгованість виникла після того як Укрзалізниця не своєчасно виплатила мені кошти після мого звільнення. На час закриття рахунку я знаходився на окупованій території. Всі відділення і банкомати не працювали також мені ніхто не повідомив про закриття рахунку. Термін дії картки 2025 рік. Після нарахування грошей на рахунок я отримав смс повідомлення про зарахування коштів на рахунок. я хотів отримати свої законно зараховані гроші, але не зміг. Неодноразові звернення до банку ні до чого не привели. Я отримував одну відповідь, що я повинен прийти до любого відділення банку, щоб відновити рахунок, при тому на мої питання: 1. Як я міг погасити заборгованість, якщо всі відділення були закриті. 2. на якій підставі мені закрили рахунок (оскільки чинним договором між мною та банком невелика заборгованість на протязі кількох місяців не передбачає закриття рахунку в односторонньому порядку банком без мого погодження), 3. Яким чином я з з окупованої території можу відвідати відділення банку, я відповіді не отримав. Більш того два дні тому я отримав повідомлення, що з мого рахунку було знято 100 грн за обслуговування закритого банком рахунку оскільки я не користувався ним більше року. Я знову звернувся до оператора банку і отримав таку ж саму відповідь як і раніше. Дуже дивна і неадекватна поведінка банку, який неодноразово декларував, що продовжує дію навіть прострочених карт, якщо люди знаходяться на окупованій території, але в моєму випадку банк просто залишив мене без чесно зароблених грошей і не хоче нічого робити для вирішення мого питання.
SvitlanaKelly 5 августа 2024, 23:49
Отделение по адресу: Хмельницкий, ул. Каменецкая, 67
02.08 хотіла зняти кошти з картки, однак зіткнулась з ситуацією, коли не вдалось цього зробити. При дзвінку у підтримку банку, мене відправили у відділеня. У відділенні я прочекала біля 3 годин поки менеджер зрозуміє що з карткою і що з цим робити. По факту, мені сказали, що була скарга за операцією і типу тому є обмеження. Однак операція за якою виникли питання, це переказ власних коштів собі ж з рахунку іншого свого банку. Отже, доступу до коштів досі немає, менеджер не допомогла нічим і сказала, що коштів я не отримаю. Отже банк привласнює мої кошти? Це не занадто? Написавши у чат підтримки отримала направлення у відділення банку) вказавши, що мені там ніхто не допоміг почали ігнорувати та обходити питання
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ostanovjoi 5 августа 2024, 22:48
Банкомат смт.Десна видав квитанцію на списання 10000грн., але грошей не видав.
Bonzay 5 августа 2024, 21:56
Звонок в службу поддержки на горячую линию: мин.20 никто не отвечает, включается оператор, озвучиваю вопрос, далее переключает на другого оператора, опять длительное время никто не отвечает, а потом и просто отключается связь. Набираю второй раз: говорю уже боту соединить с оператором по конкретному вопросу, опять длительное ожидание…отвечает оператор, задаю вопрос и опять далее переключает на другого оператора, опять в эфире долгая музыка и все операторы заняты…
Итог: я так и не дождался ответа оператора и не решил свой вопрос.
А, что если критическая ситуация?!
Жалоба на 1- длительное ожидание, 2- некомпетентность операторов, 3- абсолютно не нужный бот.
Scarydeny 3 августа 2024, 22:38
Отделение по адресу: Одесса, ул. Преображенская, 49/51
Значит начну сначала.
Стабильно пользовался ощадом для p2p переводов, оплат покупок и прочего. Никогда не был кредитным клиентом у них.
Сотрудничество началось весной в 2021 году.
Очень недоволен ограничениями и комиссиями на переводы.
Ограничения: бывает блокируют карту за перевод на любую сумму на моно. Каждый раз приходится писать заявление на разблокировку.
Комиссии: за снятие и даже перевод на карту ощада или другого банка — комиссии по 1−2% за раз.

Дальше, блокнули за перевод снова, в который раз. Пришел, сказали финмониторинг. Подписал кучу бумаг о том, чтоб лимиты в месяц были по 400−500к (оборот).
Снова блок, при обороте 150к примерно. Снова заявление, и по кругу.

Новостью стало сообщение что наложен арест на счета, 17 июня. Зашел — смотрю, дебетовую гривневую карту загнали в минус 12.5к и долларовую на 305 долларов в минус. И написано ежемесячный платеж 1800грн))
Суммарно у меня на счетах было гривен 100−150.
Думаю выплачивать, задумываюсь кому. «Забиваю болт.»
Спустя месяц приходит уведомление снова же от банка, чтоб я не обращал внимание на сообщение про арест, мол ошибка, но со мной все равно свяжется мой персональный менеджер для беседы про «подозрительные операции по карте».
Мало того, что никто не связывался, так звоню на горячую — говорят идите в отделение.
Пошел в отделение — подписал заяву на разблокировку личного кабинета. Женщина говорит — «а я смотрю на ваш счет снова наложили арест». Ну, я в шоке, как вообще работает тогда сб банка вообще? То да, то нет, неопределенность.
Кабинет спустя неделю не разблокировали.
Приходит уведомление мол долг 5 грн погасите и лк будет разблокирован. По номеру карты пытался перевести — возвращает перевод. Сделал перевод по iban, заполнил все четко, ошибиться не мог так как с фопами работал, помогал с такими переводами. Уже который день несчастные 20 грн не приходят. Уведомлений никаких нет.
Если банк думает что я буду выплачивать «долг» 12.5к на гривневой и 300 баксов на долларовой — глубоко ошибается. Если надо — явлюсь в отделение, по которому и регистрировался, еще раз! Надоела эта возня, свяжитесь со мной здесь или по Эмайл. Все операции не с целью дохода и дохода в них увидеть нельзя. У меня сколько приходит столько и уходит, я не имею ничего с p2p переводов.
Если опять же вы видите только заходящие суммы, но не видите уходящие — соболезную. Доход это другое.
К итогам:
Исполнительных производств на свое имя спустя более полтора месяца ни в каких реестрах не нашел.
Жду ответных действий по заявке, нужную запрашиваемую инфу предоставлю. Выплачивать якобы долг не буду. В противном случае полиция, заявление на удаление данных.
Pavlyk1 3 августа 2024, 16:36
Отделение по адресу: Черновцы, ул. И. Миколайчука, 1
Першого серпня приїхала з закордону в місто і треба було зняти терміново готівку. Подивилася в Ощад24/7 найближче до мене відділення. Цим відділенням виявилося відділення по вул. Миколайчука 1. В 18: 05 там мене чекало розчарування!!! Банкомат не працював!!! Скільки будуть повторюватися такі проблеми?! Я клієнт банку з 2007 року, але зараз я все частіше замислююся над переходом до іншого банку. Я розумію, зараз почнуться відповіді, що можно було зняти в іншому бакоматі, але дорогі мої- це не повинно так працювати. Я маю картку world і я хочу комфорту.
vvav79 1 августа 2024, 22:48
Добрий день! Кегичівське відділення Ощадбанку, працівник Марія. Видала зарплатну карту в якої комісія за обслуговування 300 грн за місяць. Впевнивши, що обслуговування по даній картці буде безкоштовним. Прошу розібратися в даній ситуації. Дякую!
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝