Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Kate1106 10 июля 2024, 2:26
Здравствуйте, производила перевод денег со своей карты, но операция вызвала подозрения у системы. Мне моментально заблокировали приложение. Нахожусь за границей и прийти в отделение банка нет возможности. Позвонила оператору, на что он мне сказал что ничем помочь не может. В итоге я осталась без возможности их перевести. На просьбу перевести их в онлайне тоже отказали. У банка нет возможности ничем мне помочь.
0307oo 9 июля 2024, 23:37
Комісія за касове обслуговування — це справжнє здирництво!!! За платіж у сумі 215 гривень комісія становить 35 гривень!!! А якщо сплачувати карткою іншого банку, то додаткова комісія 2,5%
Наложилі арешт на всі картки, приватний виконавець відправив до банку впровадження для зняття з арешту але банк не знімає, всі кошти які приходять я не можу користуватися, але по закону України повинно бути одна карта яка має бути активна, але Ощадбанк каже так постанова є, чекайте своєї черги, ніхто нічого не говорить.Повині знати арешт до 3 днів, а вони тягнуть
Vasily Pupkindt 9 июля 2024, 15:41
Всяке бачив, але щоб при розрахунку з пенсiйной картки здерло 123 грн комiсii при купiвлi товару на Пром.юа — таке в мене вперше!
Вiдносини з банком — то гра в косяки. Зазвичай, банк в розумiннi споживача косячить, так чи iнакше. Так-так, правила-шмавила, все в договорi. Але для мене це косяк, вже третiй. Далi — нашi вiдносини зводяться до отримання раз на мiсяць кешу з банкомату, бо картковий бiзнес — то не про Ощад.
Минфин
Ответ администратора
24 августа 2024, 9:59
Даний відгук став учасником редакційного огляду https://minfin.com.ua/ua/2024/08/21/133196027/
Вікторія Гончаренко 7 июля 2024, 12:46
Отделение по адресу: Львов, пр-т Свободы, 24
Відкрила картку в цьому банку для отримання заробітної плати. Банк без мого прохання відкрив мені кредитну картку. Коли я спробувала відмовитися від неї, оператор стверджував, що це входить до тарифу і відмовитись не можна. Згодом я заблокувала кредитку в мобільному додатку і не користувалась кредитними коштами. Через певний час до мене телефонував співробітник банку з проханням розблокувати кредитку і скористатись кредитними коштами.

Через певний час, я змінила місце роботи і рахунок в Ощад мені був більше не потрібен. Я хотіла закрити рахунок, зробити це онлайн неможливо. Для закриття рахунку спершу треба закрити кредитку (яка у мене була заблокована і я жодного разу нею не скористалась). Працівниця банку зазначила, що кредитку можна закрити лише у тому відділенні, де відкривали, адже необхідно спершу знизити кредитний ліміт до 0 грн. На інформаційній лінії сказали, що закрити кредитку можна у будь-якому відділенні. Після донесення цієї інформації працівниця банку все ж погодилась знизити кредитний ліміт, але щоб закрити кредитку і рахунок треба ще раз прийти в банк. Також вона зазначила, що буде змушена писати пояснення на керівника, чому саме вона закривала кредитку.

Це неприйнятний досвід для сучасного банку! Ощадбанк має бути орієнтованим на клієнта, а не створювати штучні перешкоди для закриття рахунків та кредитних карток.
oreon15 5 июля 2024, 17:04
сьогодні 5 червня цілий деньнамагався почути людську мову. але лише боти щось транділи. так і не зміг звязатисьз фахівцем.може вони всі вимерли.
Назарій Шевченко 5 июля 2024, 9:42
З мене було знято виконавче впровадження, і всі мої рахунки в інших установах були розблоковані. Але тільки в Ощадбанку мене не хочуть чути і арешт не знімають, та навіть не надають інформації в які строки це буде зроблено. Я звертався і в банк і на гарячу лінію, але ніхто навіть чути мене не хоче, кажуть що про зняття арешту з мого рахунку нічим допомогти не можуть і не знають куди мені звертатись, не надають навіть приблизної інформації коли рахунок розблокують. По суті мої кошти вкрали … Зрозуміло, що буду звертатись до суду і надам всі підтвердження, але це якщо в мене будуть сили, бо зарплатню мені не віддають, а їсти хочеться кожного дня. Так чекав гроші по зарплатні, та відпустки, бо потрібна медична допомога, але безнадійність і розпач пропонує Ощадбанк… Це просто жах. Всіх людей прошу не ігнорувати цей коментар, та бути обережним з вашим вибором банку.
Vasilevich0403 4 июля 2024, 12:21
Доброго дня! 03.07.2024, банк наклав арешт на мій рахунок, відкритий в цьому відділенні Ощадбанку. Підстава — Постанова виконавчої служби. Але на сайті МінЮста по мені не відкрито жодних проваджень чи іншого, взагалі мене там НЕМАЄ. В ДІЯ також жодних штрафів, стягнень чи судових рішень НЕМАЮ. Контакт-центр Ощадбанку нічого не можу пояснити чи допомогти, кажуть звертатись до відділення. Звертаюсь через дзвінок, але як і в інших коментарях ніхто не бере слухавку (в робочий час). Також звертався до двох виконавців по Київській області, вони також підтвердили, що я не маю перед ними зобов’язань чи інших стягнень або судових рішень. Дуже прикро і нічого не зрозуміло та ніхто не може допомогти хоча б пояснити, з якого приводу мій рахунок арешували?! Як знаю, що ПриватБанк надсилає повідомлення в такому випадку, з детальним поясненням та номером судового рішення.
Прохаю Вас надати хоч якісь пояснення!
Заблокували пенсію по інвалідності лежачому хворому через прострочку в 500грн. по кредитці. На її звернення відправляють до виконавця, адже кажуть що рахунок арештований. Перевіряли на сайті Мін'юсту в реєстрі боржників не закритих проваджень по даній людині не має. Обіцяють кожен раз зняти після перевірки інформації арешт і цього не роблять. Шарашкіна контора і шахраї. Не раджу зв’язуватись.
Clavdia1947 1 июля 2024, 15:18
Был арестовал счет, 19.06 сумма для погашения поступила на счет, с 19 числа до сих пор не перечислены деньги исполнителю, на кол центре кормят завтраками — перечислим, день два, сумма не маленькая — как итог арест с других банков не снимается, просто в наглую пользуются деньгами!
18.06.2024 року виконавець наклав арешт на мою пенсійну карту номер виконавчого провадження 75334972 потім 21.06.2024 року виконавець відправив постанову про повне зняття арешту з моєї карти і арешт до цього часу не знятий постанову відправили онлайн через АСВП скільки ще треба тратити своїх нервів щоб ваш банк зняв арешт??? Я отримаю ще одну пенсію і закрию цей рахунок не хочу я ніяких справ мати з вашим банком і другим людям рекомендую не відкривайте рахунки в цьому банкові. Томущо куча тих операторів і ніхто нічого не знає категорично не рекомендую
Володимир Саприкін 27 июня 2024, 9:17
Я прошу розглянути мою скаргу.
23.01.2024р. на мій банківський рахунок в Ощад банку було накладено арешт, згідно виконавчого провадження 65026922. Картковий рахунок був заблокований.
05.02.2024р. було зарахування пенсії, а 07.02.2024р. було списання частини боргу у сумі 9506,40грн. Після цього зарахування залишок склав 9087,57грн.
05.03.2024р. було зарахування пенсії у розмірі
9993,34грн. виконавець надіслав до банку
платіжну інструкцію на суму9087,57грн. платіжних- інструкцій вже було надіслано декілька 05.03.2024р, 19.03.2024р, і ще у квітні та травні неодноразово були надіслані виконавцем інструкції до банку, але на сьогодні на 05.06.2024р. і досі не перераховані кошти банком на вимогу платіжних інструкцій, а також не розблокована карта. На мої звернення в Ощад банк, мені не надають ні
якої інформації чому склалась така ситуація,
прошу допомогти з вирішенням даної ситуації, розраховую на швидке вирішення мого питання. Прошу відповідь надіслати на адресу mila04102012@gmail.com
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Alya3668778 27 июня 2024, 8:22
Отделение по адресу: Чернигов, ул. Кирпоноса, 26
Звернулась моя мама (жінка у віці) за консультацією. Замість того щоб нормально пояснити, консультант почала на її кричати!!! Яке ви маєте право так розмовляти?! Чи ви думаєте що відповісти вам не можуть!!! Якщо не знаєте конституції України то нічого працювати в таких установах+навчіться з повагою відноситься до клієнтів які тримають у вас рахунки і ви отримуєте зарплату!!! Я дуже обурена таким відношенням, і це не перша ситуація!!!
marmyul 27 июня 2024, 3:50
Відділення 10026/08, вул. Гетьмана П. Скоропадського, 23, менеджер Вікторія Гончар честь та хвала, людина однозначно на своєму місці. 15 хвилин — картрахунок викрито пластик отримано + вичерпна інформація по продукту. Відділення 10026/020, вул. Вінстона Черчілля, 35, три мадам «менагери» — ​​40 хвилин втраченого часу, 8 аркушів паперу і результату «0», цілковита не компетентність!
Grandpa2024 22 июня 2024, 15:26
Отделение по адресу: Киев, ул. Гоголевская, 1-3
Закінчувався в 06 місяці срок дії карти киянина. Прийшов у відділення на Гончара/ Гоголівська. Сказали- срок дії карти буде подовжено, а нову буде замовлено. За 10 днів карта зникає в додатку. Горяча лінія відповідає- карта заблокована, нову ніхто не замовляв. То виправте ситуацію, кажу їм!!!
— ми не при ділах, це у відділенні. Туди звертайтесь. При тому, що я не в Києві, в мене відпустка і картою я регулярно користуюсь для проплат в неті…
У відділення я піду, коли повернуся, але за всі негативні емоції, та втрачені можливості буду вимагати грошову компенсацію, або звільнення того обдовбаного блокувальника моєї карти, бо маємо невідповідність до займаємої посади.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Irina4545454545 22 июня 2024, 12:20
Чемне та уважне відношення до клієнта. Дякую!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Valer11 22 июня 2024, 8:33
ВНИМАНИЕ! Не открывайте социальные и другие карточки, на которые вам выплачивают ЕДИНСТВЕННЫЙ ВАШ ДОХОД: социальная помощь или пенсия, через банки Украины, находящиеся в «красной зоне». В частности — в Запорожье.

Тут абсолютно другие условия обслуживания: вы не только рискуете остаться без денег, но и будете голодать. Ощадбанку до этого дела нет. Здесь грубо нарушают права пенсионеров и инвалидов, крадут их пенсии и отказываются отдавать даже по распоряжению судебного исполнителя.

Никаких «очередей» на рассмотрение распоряжений о разблокировке карт в Ощадбанке Запорожья нет. Если вам так сказали, то лгут из-за незнания или умышленно.

Пример: в Ощадбанк зашло распоряжение на разблокировку киевской соц.карты на 2 дня позже, чем зашло распоряжение на разблокировку запорожской соц.карты. Киевскую разблокировали на 6-й день. Запорожскую, с пенсией инвалиду в два раза меньше минимальной заработной платы, не разблокировали и на третьей неделе после требования судебного исполнителя (требование послано через автоматизированную систему).

Доступ к Ощад 24/7 и личному кабинету на сайте Ощадбанка инвалиду закрыли полностью.

Инвалид голодает. Ему больше 70-ти лет. Пенсия это единственное, что у него есть.
Но это инвалид из Запорожья, что Ощадбанку не интересно. Банк заблокировал инвалиду уже вторую пенсию подряд и пользуется этими деньгами без стыда и совести.

НЕ ОТКРЫВАЙТЕ ПЕНСИОННЫЕ КАРТОЧКИ В ЗАПОРОЖЬЕ!!! Вы будете голодать! Вы не сможете купить даже килограм вишни по 40 гривен! Потому что вам купить их будет не на что.

Карту открывали в запорожском отделении банка Ощад.

Еще: инвалид больше не пойдёт в отделение выяснять, кто его берёт измором. На улице 30-ти градусная жара.

P. S. Уважаемые читатели, старайтесь вообще не открывать банковские карты в отделениях на восточном берегу Днепра. Тут могут быть «особые» условия обслуживания, которых нет в западноукраинских отделениях Ощадбанка.
Сьогодні 21.06. о 14:00 годині я оплачував за квартиру, за світло.
Касирша у касі номер 3 була дуже не вічлева, розмовляла у грубій формі, кидала папір до клієнта.
stansilavvv00 21 июня 2024, 11:15
21.06.24 о 10:10 звернувся у відділення м.Дніпро Фабра 39 (10003/0610) для того, щоб перевипустити зарплатну картку замість втраченої, я хотів одразу отримати картку «без іменну», але працівник сказала, що цю картку можна отримати тільки з обов’язковим платижем за страхування життя на 1рік! Прийшлося оформлювати іменну картку і тепер чекати 10діб і знов йти у відділення поміж відключення світла та постійні повітряні тривоги.
Ігор Жук 20 июня 2024, 13:46
ФОПи працюють на дизелях, Розетка поруч працює, Ощад зачинений «світла не має». Банк з 22 року нічого не зробив, а зараз мабуть чекають на ремонт Трипільської ТЕС. Проблема не відділення, а філії!
Минфин
Ответ администратора
20 июля 2024, 9:29
Даний відгук став учасником редакційного огляду https://minfin.com.ua/ua/2024/07/19/131202072/

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.15 41.65
EUR 43.35 44.3
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.15 41.65
EUR 43.35 44.3
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝