×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.2 | 49.9 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42.1 | 42.55 |
| Все курсы банка | ||
Не приходять смс
Комментарии (6)
Щодо припинення надсилання смс з кодом підтвердження для входу в ощад 24 пенсіонерам тимчасово переміщеним особам, які знаходяться за кордном
Комментарии (6)
постійне смс-інформування яке не можливо відключити (не був ніколи клієнтом банку)
Комментарии (3)
ганьба Ощадбанку
Складається враження, що відключення підтвердження платежів через SMS у роумінгу було зроблено навмисно, з метою обмеження доступу клієнтів до власних коштів за кордоном.
Жодного попередження, жодної альтернативної схеми підтвердження (push-сповіщення, дзвінок, тимчасовий код) — лише повне блокування критичної функції.
Такі дії виглядають як свідоме порушення моїх прав, гарантованих:
• ст. 4 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів» — гарантований доступ до власних коштів;
• ст. 4 Закону України «Про захист прав споживачів» — право на якісну та безпечну фінансову послугу;
• п. 2.5. Положення НБУ № 705 — банк зобов’язаний забезпечувати клієнту можливість користування рахунком безперервно.
Комментарии (4)
В банку № 10026/0124 відчула себе непотребом, хоча регулярно сплачую за карту Еліт
Комментарии (1)
Блокування рахунку
Комментарии (3)
Хуже банка нет!
Комментарии (2)
Оператор К Ц Євгенія — зразок професійності
Написать комментарий
Коміссія банку
Комментарии (6)
Надання послуг про котрі не просить клієнт.Порушення вимоги пункту три статті 55 «Закону України про банки та банківську діяльність» від 07.12.2000 року
Написать комментарий
Гірший банк в Україні
Комментарии (6)
компенсация на оплату коммунальных услуг
Ляховецкая Ю. В.
Комментарии (1)
Ощадбанк ***** которые не хотят возвращать деньги категорически никому не советую этот банк
Комментарии (1)
Оновлення персональних даних в Ощадбанку
Виходить, що мільйони людей, які зараз знаходяться за кордоном або в зоні окупації не можуть дистанційно підтвердити свої дані в Ощадбанку??? Навіщо тоді такий банк, який робить усе не для людей, а тільки б їх позбавитися. Це свавілля та нехтування інтересами клієнтів. Всі клієнти просто перейдуть до других банків у яких спокійно можна пройти дистанційне підтвердження своїх персональних даних, тим паче маючі ВСІ документи у додатку «Дія».
Комментарии (5)
Банк часів срср
Комментарии (3)
Ощад застосунок ЖАХ
Зайти в неї це квест!!!
Маю, ще й приват, проблем практично не буває, зате ощад не вистачає терпіння (попросіть Приват хай вам допоможуть).
На тему, самих працівників банку все ОК.
Комментарии (1)
Дякую за допомогу
Написать комментарий
Банк не розблоковує мої гроші з 25 березня 2025 при подачі усіх документів, що підтверджують доходи, того ж дня — 25.03.2025
Я продала власну квартиру за гривню за програмою «ЄВідновлення». Кошти надійшли мені на рахунок ПриватБанку. Мені потрібна була готівка, щоб обміняти її на долари, щоб купити нове, житло. Щоб пришвидшити процес її знімання (обмеження — 100000 грн/день в одному банку), я почала переказувати кошти на власний рахунок Ощадбанку. З 18 по 25 березня я переказувала по 29 999 грн (по 3 платежі на день).
Раптом, 25 березня 2025 так званий фін. моніторинг заблокував мій рахунок. Того ж дня, 25 березня 2025, я подала до відділення Ощадбанку ФІЗИЧНО оригінал свого договору куплі-продажу квартири. Працівниця відсканувала його і подала до фін. моніторингу при мені!!! Сказала, що рахунок мають розблокувати протягом 2-х ТИЖНІВ!!! Рахунок і досі не розблокували ПО СЬОГОДНІ!!!
Я регулярно телефоную завідуючій відділенням, до якого я подавала свій договір куплі-продажу квартири, а вона кожного разу каже:
— Черга на розблокування дуже велика. Дуже багато незадоволених людей. Всі чекають. І ви чекайте. Хтось чекає уже 4 місяці.
— Я підіймаю це питання на кожному робочому зумі. Поки що безрезультатно.
— Термінів ніяких немає. Ніхто не знає, скільки часу займе розблокування. Але вам нічого хвилюватись, бо ж у вас є легальне підтвердження походження коштів.
Людоньки, це свавілля!!! Коли це припиниться? Пишіть публічно, скаржтесь усі, у кого така ж ситуація!!! В нашій країні розголос має ефект!!!
Написать комментарий
Шахрайство!
А сьогодні випадково зайшли в додаток і побачили, що у нас якійсь кредит, якого ми ніколи не брали, і борг! На гарячій лінії банку співробітник повідомив, що гроші переказу ще не зараховані і тому оформлено кредит. Хотілось би дізнатися, як це може бути, що гроші прийшли і відображаються на карті, але банк каже, що вони ще не зараховані? Ми не проти чекати два дні, коли гроші будуть зараховані, але навіщо ви показуєте їх на карті, як переказ, який вже прийшов, і без нашої згоди навʼязуєте нам кредит і борг, навіть не попереджаючи нас про це. Чому гроші на картці не висвітлюються після реального зарахування, а показуються, коли їх ще немає, а клієнт банку навіть цього не знає? Це цинічне, зухвале шахрайство і навʼязування кредиту обманним шляхом!
Якщо Ощадбанк не зробив зарахування, чому ми повинні мати проблеми і платити за те, що ви безвідповідальні?
Ми багато років вже клієнти Ощадбанку, але після такого шахрайства більше жодна гривня не буде відправлена через Ваш банк.
Вимагаємо належним чином оформити переказ і анулювати фальшивий кредит і борг!
Комментарии (10)
Жесть перекази не приходять додзвонитися не можливо ! Сайт ощад 24 завжди висне
Написать комментарий