×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.4 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 42.15 | 42.8 |
Все курсы банка |
Обман в ощадбанку при отриманні переказу.
Мені надійшов переказ як ВПО від чеської благодійної оргазаціі, про що прийшло СМС повідомлення від ощадбанку. Я звернулася до вищевказаного відділення ощадбанку у м.Долина. Простоявши в черзі приблизно 30−40хвилин (часу в мене було обмаль) я нарешті отримала змогу забрати свій переказ. Але чомусь оператор мене спросила чи сума переказу більша 9000грн. Сума була більша. Тоді вона тихо і не чітко щось сказала про сплату 150грн. Я перепитала її 2 раза. І тільки на третій раз оператор вже чітко відповіла, що я ЗОБОВЯЗАНА купити якусь страховку за 150грн. Я відмовилась. Вона сказала, що це обовязково. Я перепитала дуже голосно і чітко «Для того щоб я отримала свої гроші я повинна обовязково купити у них продукт, який мені не потрібен?» Вона чітко відповіла «Так. Тому що це прописано в регламенті банку». Я сказала, що мені потрібен цей переказ. Дозволу або згоди на купівлю страховки я не надавала, але вона все рівно забрала 150грн з грошей переказу і оформила цю страховку не надавши ніяких роз’яснень що це таке і для чого. Потім підсунула квитанції, які я підписала. Без мого дозволу, без моєї згоди з грошей, які мені перерахувала благодійна оргвнізація забрали 150грн.
Я подзвонила на гарячу лінію, де мені порадили звернутися до начальника відділення і вона зобов’язана показати мені регламент де це прописано. Я так і зробила, але керівниця категорично відмовилась мені його показувати. Я ще раз чітко сказала, що мені не потрібна була ця страховка і її оформили проти моєї волі. На що отримала відповідь, що раз мені видали квитанцію, то це автоматично означає мою згоду. А те що мені відмовились видавати гроші без підпису квитанції про купівлю цієї страховки, то це мої проблеми. Є у місті інші відділення, треба було діти туди (це взагалі законно?!).
Все це відбувалось у присутності свідків. Також я впевнена, що у відділені є камери спостереження. І дуже сподіваюсь вони записують звук.
Це все підпадає під шахрайські дії шокує те що це відбувається у відділені державного банку
Комментарии (1)
Взяли гроші за страховку
Написать комментарий
Це жах
Комментарии (3)
Обман клієнтів та порушення законів
Як виявилось, усі крім Державного Ощадбанку.
Канікули у ньому начебто тривали 3 місяця, але по їх закінченню, треба було погасити всі пропущені платежі одназу. Дуже цікаво, як клієнт який не мав змоги платити місячний платіж потім мав знайти суму одразу на 4 місяця? В разі неспплати всіх пропущених платежів виставили договір на просрочення та вимагають повного погашення всієї суми боргу. Не враховуючи, що з червня всі платежі вносилися по графіку.
Просто жахлива поведінка банку, який ще й є державним. Я вперше і в останнє скористалася послугами цього банку.
Написать комментарий
Неуважність та неорганізованість працівника банку Тетяни Іваночко!
Це неприпустимо для фінансової структури, яка передовсім заявляє, що «цінує свою репутацію надійної фінансової установи» й «в своїй роботі керуються трьома корпоративними цінностями» перша з яких є Людина!
Прошу звернути увагу на неприпустимо погану роботу вашої працівниці — може хоча б це зупинить погіршення загальної репутації Ощадбанку України та його відділень у Львові?!
Комментарии (1)
Проблема
Написать комментарий
Відношення до співробітників
Дякуємо вам за відгук.
Комментарии (11)
Дійсно шахрайські схеми!
Я вимушений звертатися до суду!
Комментарии (3)
Некомпетентные хамки
Очень хамское отношение у сотрудниц к клиентам. Оформляли пенсию 03/10, орали как бешеные. А сегодня опять обратились с вопросом начисленных средств. Мама даже не успела спросить, сказать что за вопрос, сразу повышают голос … до крика! Объяснить, что делать в нашей ситуации, не потрудились, сказали приходить на следующий день утром, т.к. процедура занимает время!
Хотя, потом, в ДРУГОМ отделении ОБ сотрудницы все объяснили маме и выдали деньги без «процедуры, которая занимает время»
Просто хамки в отделении на московском 190/1
Написать комментарий
Відсутність відповіді по заявці на отримання кредиту за Програмою 5−7-9
Що дивує у цій всій бюрократії — особливо зараз, неймовірно важливо підтримувати бізнес, який не лише залишився в Україні, але і розвивається. Відсутність чесної відповіді, чому не видається кредит, як мінімум підриває повну довіру до банку як до інституції, яка кредитує за державною програмою.
Написать комментарий
Неприпустимо
Комментарии (1)
Якісний сервіс, швидке оформлення банківських карток
Злагоджена, якісна і своєчасна робота, дозволяє нам здійснювати своєчасні виплати учасникам освітнього процесу в умовах складної фінансової ситуації в країні. Висловлюємо впевненість в збереженні дружніх відносин та нашій подальшій плідній співпраці на благо спільних інтересів!
Написать комментарий
Не зрозумілі страхування
Комментарии (1)
Про договори договірного списання з ОЩАДБАНКОМ при підписання договору ПСО з Нафтогаз Трейдингом згідно Постанови КАБМІНУ № 812.
Ми з боку ОСББ підписали договір ключем, згенерованим на керівника підприємства Державною Податковою інспекцією. Наші зауваження, що Нафтогаз використав КЕП ОЩАДУ для фізичної особи та електронну печатку не ОЩАДУ, а також ДПІ, але банк це пропустив — залишились без уваги.
Для з’ясування підстав та правомірності такої відмови 26.09.2022 довелось відвідати відділення банку за адресою: Київ, вул. Васильківська, 38. Маючи при собі довіреність на представництво інтересів ОСББ, та діючи коректно та виключно в рамках Закону, на прямі запитання від службовця АТ ОЩАДБАНК Овсянникова Оксана Дмитріївна, Головний економіст Служби мікро-, малого та середнього бізнесу, кілька разів не отримав конкретної відповіді, а після чергової спроби отримати її — вона відмовилась відповідати на запитання щодо вказаної відмови у підписання банком договору. Натомість вказаний спеціаліст зателефонувала керівнику ОСББ та закотила істерику, застосовуючи фрази: «Ізбавьте меня ат абщєнія с етім чєлавєком!», що я чув на власні вуха. Отже, рівень адекватності та професіоналізму даного спеціаліста Державного банку викликає великі сумніви. Зустріч нічим не закінчилась: відповідей не надано, час втрачено.
Вважаю за необхідне:
1. Отримати роз’яснення чи вимагає Постанова КАБМІНУ № 812 підписання тристороннього договору з Нафтогаз Трейдингом та банком використання електронних засобів підписання взагалі та чи вимагається КЕП — тільки лише ОЩАДБАНКУ.
2. Провести перевірку та надати оцінку правомірності вимоги АТ ОЩАДБАНК підпису тристоронньго договору — виключно КЕП АТ ОЩАДБАНК з точки зору зловживання становищем при підписанні вказаних договорів та антимонопольного законодавства.
3. Притягти керівництво АТ ОЩАДБАНК до відповідальності за результатами перевірки.
4. Надати оцінку непрофесійним діям Овсянникової Оксани Дмитріївни, Головний економіст Служби мікро-, малого та середнього бізнесу, притягти її до дисциплінарної відповідальності та направити на переатестацію.
Обходьте цю сберкасу, в якій встановили комп’ютери, стороною і все у вас буде добре.
Комментарии (2)
НЕ ЇЖТЕ СВОЇХ СПІВВІТЧИЗНИКІВ
Комментарии (2)
Персонал
Написать комментарий
Жалоба на своевременное зачисление заработной платы
Комментарии (7)
Банкомат гроші не видав, а з рахунка списало
Комментарии (1)
Дзвінок менеджера
Написать комментарий
Мій переказ Western Union, банк думає що лишив собі ?!
Гроші не можливо ні зняти, ні сплатити комунальні, чи мобільний рахунок! Як зазвичай і відбуваеться у відділенні 10023/034 м. Черкаси не знають в чему саме справа, ми вам зателефонуємо, і все!!! Ось такі у вашому банку спеціалісти кваліфіковані! Я не працюю в банку та взагалі до банківської системи не маю відносин ні яких, та я більш розумію ніж ваші співробітники;)))))) На гарячу лінію взагалі не має ніякого сенсу дзвонити, повний …
Вирішуйте це непорозуміння на протязі цієї доби, це вам моя порада.
Зв’яжіться зі мною
Написать комментарий