Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Сьогодні зіткнулася з махінацією по вимаганню грошей у відділені ощадбанку у м.Долина, вул.Грушевського 26А.
Мені надійшов переказ як ВПО від чеської благодійної оргазаціі, про що прийшло СМС повідомлення від ощадбанку. Я звернулася до вищевказаного відділення ощадбанку у м.Долина. Простоявши в черзі приблизно 30−40хвилин (часу в мене було обмаль) я нарешті отримала змогу забрати свій переказ. Але чомусь оператор мене спросила чи сума переказу більша 9000грн. Сума була більша. Тоді вона тихо і не чітко щось сказала про сплату 150грн. Я перепитала її 2 раза. І тільки на третій раз оператор вже чітко відповіла, що я ЗОБОВЯЗАНА купити якусь страховку за 150грн. Я відмовилась. Вона сказала, що це обовязково. Я перепитала дуже голосно і чітко «Для того щоб я отримала свої гроші я повинна обовязково купити у них продукт, який мені не потрібен?» Вона чітко відповіла «Так. Тому що це прописано в регламенті банку». Я сказала, що мені потрібен цей переказ. Дозволу або згоди на купівлю страховки я не надавала, але вона все рівно забрала 150грн з грошей переказу і оформила цю страховку не надавши ніяких роз’яснень що це таке і для чого. Потім підсунула квитанції, які я підписала. Без мого дозволу, без моєї згоди з грошей, які мені перерахувала благодійна оргвнізація забрали 150грн.
Я подзвонила на гарячу лінію, де мені порадили звернутися до начальника відділення і вона зобов’язана показати мені регламент де це прописано. Я так і зробила, але керівниця категорично відмовилась мені його показувати. Я ще раз чітко сказала, що мені не потрібна була ця страховка і її оформили проти моєї волі. На що отримала відповідь, що раз мені видали квитанцію, то це автоматично означає мою згоду. А те що мені відмовились видавати гроші без підпису квитанції про купівлю цієї страховки, то це мої проблеми. Є у місті інші відділення, треба було діти туди (це взагалі законно?!).
Все це відбувалось у присутності свідків. Також я впевнена, що у відділені є камери спостереження. І дуже сподіваюсь вони записують звук.
Це все підпадає під шахрайські дії шокує те що це відбувається у відділені державного банку
Ощадбанк
Ответ банка
21 октября 2022, 10:12
Добрий день. При отриманні грошового переказу ви дійсно можете обирати самостійно чи бажаєте відкривати страховку чи ні. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності та надану недостовірну консультацію працівником відділення. Ми цінуємо кожного клієнта, тому обов'язково перевіримо інформацію та проведемо роботу із працівниками відділення, для того щоб в майбутньому не виникало таких ситуацій.
Life15 20 октября 2022, 18:27
Доброго дня! Сьогодні отримував пенсію в Слов’янську відділення вул.Поштова ,44 взяли гроші за страховку 69…грн.навідь нічого не пояснюючи це я вже побачив дома по квітанції як не соромно вам дівчата мені 73 роки я плохо бачу, а ви вирішили нажитися на пенсіонерах… Не банк, а якась шарашкіна контора кідал і обманщіків …І взагалі що це таке брати гроші с пенсіонерів на страховки в такий важкий період…
Ощадбанк
Ответ банка
21 октября 2022, 9:55
Добрий день. При зверненні у відділення банку працівники дійсно можуть запропонувати вам оформити страховий поліс, та ви самостійно обираєте чи бажаєте відкривати страховку чи ні. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності. Обов'язково проведемо роботу із працівниками відділення, для того щоб в майбутньому не виникало таких ситуацій.
lipakovamaria 20 октября 2022, 13:01
Отделение по адресу: Киев, ул. Сосюры Владимира, 4
Працівники себе поводять просто жахливо, хамлять пенсіонерам, між мобою перекрикуються мовою окупанта. Абсолютна неповага до людей. Повітряна тривога до 11.30, а в 13.00 вже уходять на обід триваліст'ю в годину! Що це за передитки совка? Яка година обід, беріть приклад з приватбанку як мінімум! У багатьох є лише цей обід, щоб сходити в банк! Я в шоці і дуже неприємно здивована
Ощадбанк
Ответ банка
20 октября 2022, 14:47
Добрий день. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності. Ми проведемо роботу із працівниками відділення, щоб таких ситуацій в подальшому не виникало. Відділення банку працюють за різним графіком, в якому може бути обідня перерва до години, та є відділення які працюють без обідньої перерви. Тому для отримання послуг ви можете обрати зручне відділення для обслуговування. Більшість послуг можна оплачувати онлайн в додатку Ощад, що є дуже зручно. Також якщо вам потрібно буде відвідати відділення Ощадбанку, ви завжди може призначити зустріч на відповідний час за посиланням https://appointment.oschadbank.ua/?fbclid=IwAR14Nq4hQ9AmoooNNMJPPNKoRw7_svOwrfnb4_rYkCaMValeADCa8hCbvYw, та менеджер відділення буде вас очікувати.
Anastasia1Anas 20 октября 2022, 11:44
24.02 всі банки України війшли в положення громадян та ввели кредитні канікули.

Як виявилось, усі крім Державного Ощадбанку.

Канікули у ньому начебто тривали 3 місяця, але по їх закінченню, треба було погасити всі пропущені платежі одназу. Дуже цікаво, як клієнт який не мав змоги платити місячний платіж потім мав знайти суму одразу на 4 місяця? В разі неспплати всіх пропущених платежів виставили договір на просрочення та вимагають повного погашення всієї суми боргу. Не враховуючи, що з червня всі платежі вносилися по графіку.

Просто жахлива поведінка банку, який ще й є державним. Я вперше і в останнє скористалася послугами цього банку.
Ощадбанк
Ответ банка
20 октября 2022, 14:34
Добрий день. Дійсно Ощадбанк впроваджував кредитні канікули, які тривали до 31.05.22 та рекомендував при можливості частково сплачувати платежі щоб зменшити фінансове навантаження. Зараз також ми не нараховуємо пеню або ж штрафні санкції через прострочену заборгованість. Ми завжди ідемо на зустріч своїм клієнтам та намагаємося якнайшвидше вирішувати складні ситуації, тому в нас також є можливість зробити реструктуризацію кредиту.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
maraszka 20 октября 2022, 10:37
Отделение по адресу: Львов, пр-т Свободы, 24
Через абсолютну неуважність, брак організованості та байдужість до своїх безпосередніх обов’язків п. Тетяни Іваночко, працівниці відділення Ощадбанку (вона ще й, виявляється, провідний економіст!), що знаходиться у м. Львів, пр. Свободи, 24. Нею було загублено й відтак вчасно не передано до Пенсійного Фонду важливого документу. Це стало причиною подальших непорозумінь, через які постраждала літня жінка — пенсіонерка, пенсію якої не перевели вчасно на банківську карту Ощадбанку! Хто тепер відшкодує погіршення стану її здоров’я?!
Це неприпустимо для фінансової структури, яка передовсім заявляє, що «цінує свою репутацію надійної фінансової установи» й «в своїй роботі керуються трьома корпоративними цінностями» перша з яких є Людина!
Прошу звернути увагу на неприпустимо погану роботу вашої працівниці — може хоча б це зупинить погіршення загальної репутації Ощадбанку України та його відділень у Львові?!
Ощадбанк
Ответ банка
20 октября 2022, 11:59
Добрий день. Нам дуже прикро що сталася така ситуація. Ми цінуємо кожного клієнта, тому обов'язково проведемо роботу зі співробітниками задля унеможливлення виникнення таких ситуацій в майбутньому та щоб не виникало різних непорозумінь в обслуговуванні. Перепрошуємо за незручності.
Ponomarenkoel 20 октября 2022, 1:42
Мне пришол перевод манигрей, я вывела евро через ощад 24 на евровую карту (карта активна) НО деньги уже 4дня как не приходят на карту?? что делать? я нахожусь за границей в отделение прийти не могу… всё деньги пропали?? как так?
Ощадбанк
Ответ банка
20 октября 2022, 9:16
Добрий день. Після зарахування переказу MoneyGram, кошти одразу доступні для використання. Для детальної інформації по отриманні переказу на карту, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером (044) 247−84−18. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
a9019 18 октября 2022, 17:23
Дублюю тут, тому що коментар до банку не дійсний; Я вважаю так, що керівництво нічого не вирішує! Гнобити людей, та вимушувати робити все за власні кошти, це не рішення питання. Чи пан Наумов згіден що співробітники мають купувати страховки за власні кошти для його мотивації? Пан Клічук вимагає щоб усі співробітники купували страховки та брали Кеш кредити для своїх родичів, дали виконувати плани. Питання, перевірте чому він сам кредит на авто та автострахівки робить в інших фін установах. При цьому постійно кричить що це не дорого. в нас не такі зарплати щоб це було не дорого. Я би написав відкритий відгук, но це ми вже проходили, ти не задоволен, тебе будемо ганьбити до кінця життя. Не той час змінювати роботу. При попереднім керівництві ГУ було поважніше.
Ощадбанк
Ответ банка
19 октября 2022, 14:52
Все, що співробітники мають робити — це виконувати свої посадові обов'язки та планові показники, якщо бажають отримувати передбачену за це мотивацію.
Дякуємо вам за відгук.
GavriilT 18 октября 2022, 17:15
Я отримую пенсію в цьому банку вже декілька років. Мені 71р. Зараз виникла така вкрай неприємна ситуація для мене, як для пенсіонера!!! Банк закрив (підкреслюю, що саме ЗАКРИВ, а не заблокував) карту 3 жовтня 2022, на яку я отримував пенсію і субсідію. Хоча карта дійсна до 25 року. На якій підставі було її закрито мені невідомо. Можна було надіслати повідомлення про це в додаток??? Чи написати на мій номер телефону заздалегідь? А зараз гроші на картці є, а скористатися їми не можна завдяки вам. Навіть IBAN не активний, щоб перевести СВОЇ ГРОШІ. Пенсійний Фонд гроші переводить, а ви… Вирішити ці питання на гарячій лінії неможливо. Відповідь дуже проста, зверніться до найближчого відділення банку! А чи є в мене можливість туди попасти зараз, кому це цікаво. В нас же в країні все спокійно, ніякої війни!!!
Я вимушений звертатися до суду!
Ощадбанк
Ответ банка
18 октября 2022, 17:23
Добрий день. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваші ПІБ, номер телефону та адресу вашого обслуговуючого відділення банку.
Donani 18 октября 2022, 15:34
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Московский, 190/1
Добрый день
Очень хамское отношение у сотрудниц к клиентам. Оформляли пенсию 03/10, орали как бешеные. А сегодня опять обратились с вопросом начисленных средств. Мама даже не успела спросить, сказать что за вопрос, сразу повышают голос … до крика! Объяснить, что делать в нашей ситуации, не потрудились, сказали приходить на следующий день утром, т.к. процедура занимает время!
Хотя, потом, в ДРУГОМ отделении ОБ сотрудницы все объяснили маме и выдали деньги без «процедуры, которая занимает время»

Просто хамки в отделении на московском 190/1
Ощадбанк
Ответ банка
18 октября 2022, 16:14
Добрий день. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності. Ми обов'язково проведемо роботу із співробітниками відділення в яке ви зверталися щоб вони проявляли клієнтоорієнтованість та допомагали у вирішенні питань, адже для нас важливий кожен клієнт.
Yaryna 18 18 октября 2022, 12:37
Отделение по адресу: Львов, ул. Сечевых Стрельцов, 9
07.07.2022 року я звернулась в Ощадбанк (м.Львів, вул. Валова) для оформлення заявки для отримання кредиту за Програмою 5−7-9 для поповнення обігових коштів для діючого бізнесу. На момент 9.08.2022 були зібрані всі необхідні документи, які вимагав банк. Більше місяця часу я очікувала висновку юристів (Львівської філії Ощадбанку). Не дочекавшись висновку, документи були відправлені у юридичний відділ Ощадбанку у Києві. Після цього банк поставив вимогу у ще одному документі, а саме — висновку органу опіки про дозвіл здійснення правочину з квартирою під заставу, в якій не прописаний ніхто з членів сім'ї і яка є у власності одного з подругів до моменту реєстрації шлюбу. Дивуючись з правомірності такої вимоги, все ж я отримала довідку з органу опіки і передала (7.10.2022 р.) її в банк. До сьогодні я не маю відповіді.
Що дивує у цій всій бюрократії — особливо зараз, неймовірно важливо підтримувати бізнес, який не лише залишився в Україні, але і розвивається. Відсутність чесної відповіді, чому не видається кредит, як мінімум підриває повну довіру до банку як до інституції, яка кредитує за державною програмою.
Ощадбанк
Ответ банка
18 октября 2022, 13:56
Добрий день. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваші ПІБ та номер телефону.
rovenski200 18 октября 2022, 12:15
Отделение по адресу: Киев, ул. Ревуцкого, 15
Зайшов в відділення Ощадбанку щоб обміняти монети на гривню, а вони сказали що це довго і так багато людей, ви не встигнете, а касир взагалі збісилась!!! Відношення до клієнтів погане!!!
Ощадбанк
Ответ банка
18 октября 2022, 12:28
Добрий день. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності. Ми обов'язково проведемо роботу з працівниками для унеможливлення виникнення таких ситуацій в майбутньому. Також якщо вам потрібно буде відвідати відділення Ощадбанку, ви завжди може призначити зустріч на відповідний час за посиланням https://appointment.oschadbank.ua/?fbclid=IwAR14Nq4hQ9AmoooNNMJPPNKoRw7_svOwrfnb4_rYkCaMValeADCa8hCbvYw, та менеджер відділення буде вас очікувати.
Керівництво Київського вищого професійного училища будівництва і дизайну висловлює подяку і глибоку вдячність Керуючому ТВБВ № 10026/098 АТ «Державний ощадний банк України» Лебедовському Сергію Володимировичу та співробітнику Кулік Світлані Валеріївні за своєчасно оформлені банківські картки для здобувачів освіти.
Злагоджена, якісна і своєчасна робота, дозволяє нам здійснювати своєчасні виплати учасникам освітнього процесу в умовах складної фінансової ситуації в країні. Висловлюємо впевненість в збереженні дружніх відносин та нашій подальшій плідній співпраці на благо спільних інтересів!
Ощадбанк
Ответ банка
18 октября 2022, 11:26
Дякуємо. Раді що допомогли у вирішенні вашого питання.
00igo35 17 октября 2022, 16:22
Доброго дня! При знятті готівки більше 4000грн в касі банку з пенсіонерів, які довгий час не могли отримати свою пенсію через те що банк не працював знімають 150 грн на якусь не зрозумілу страховку за зняття коштів … Ганьба в країні війна, а вони вирішили заробити на людях в такий час.Це відділення знаходиться в Слов’янську
Ощадбанк
Ответ банка
17 октября 2022, 16:35
Добрий день. При знятті готівки ви дійсно можете обирати самостійно чи бажаєте відкривати страховку чи ні. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення, адресу відділення в яке ви зверталися. Ми обов'язково проведемо роботу із працівниками відділення, для того щоб в майбутньому не виникало таких ситуацій.
GerbertWells 17 октября 2022, 13:43
Отделение по адресу: Киев, ул. Васильковская, 38
Представляючи інтереси об'єднання співвласників багатоквартирного будинку, яке має дахову котельню, зіткнувся з наступною ситуацією при підписання тристороннього договору між ТОВ НафтогазТрейдинг, ОЩАДБАНКОМ та ОСББ. Договір підписується електронними підписами. За процедурою банк підписує останнім. І ось вже підписаний Нафтогазом і ОСББ договір ОЩАДБАНК відмовився підписувати з такої підстави: «…неналежним чином підписано з боку клієнта, підпис повинен бути тільки КЄП виданий А Т Ощадбанк.»
Ми з боку ОСББ підписали договір ключем, згенерованим на керівника підприємства Державною Податковою інспекцією. Наші зауваження, що Нафтогаз використав КЕП ОЩАДУ для фізичної особи та електронну печатку не ОЩАДУ, а також ДПІ, але банк це пропустив — залишились без уваги.
Для з’ясування підстав та правомірності такої відмови 26.09.2022 довелось відвідати відділення банку за адресою: Київ, вул. Васильківська, 38. Маючи при собі довіреність на представництво інтересів ОСББ, та діючи коректно та виключно в рамках Закону, на прямі запитання від службовця АТ ОЩАДБАНК Овсянникова Оксана Дмитріївна, Головний економіст Служби мікро-, малого та середнього бізнесу, кілька разів не отримав конкретної відповіді, а після чергової спроби отримати її — вона відмовилась відповідати на запитання щодо вказаної відмови у підписання банком договору. Натомість вказаний спеціаліст зателефонувала керівнику ОСББ та закотила істерику, застосовуючи фрази: «Ізбавьте меня ат абщєнія с етім чєлавєком!», що я чув на власні вуха. Отже, рівень адекватності та професіоналізму даного спеціаліста Державного банку викликає великі сумніви. Зустріч нічим не закінчилась: відповідей не надано, час втрачено.

Вважаю за необхідне:
1. Отримати роз’яснення чи вимагає Постанова КАБМІНУ № 812 підписання тристороннього договору з Нафтогаз Трейдингом та банком використання електронних засобів підписання взагалі та чи вимагається КЕП — тільки лише ОЩАДБАНКУ.
2. Провести перевірку та надати оцінку правомірності вимоги АТ ОЩАДБАНК підпису тристоронньго договору — виключно КЕП АТ ОЩАДБАНК з точки зору зловживання становищем при підписанні вказаних договорів та антимонопольного законодавства.
3. Притягти керівництво АТ ОЩАДБАНК до відповідальності за результатами перевірки.
4. Надати оцінку непрофесійним діям Овсянникової Оксани Дмитріївни, Головний економіст Служби мікро-, малого та середнього бізнесу, притягти її до дисциплінарної відповідальності та направити на переатестацію.

Обходьте цю сберкасу, в якій встановили комп’ютери, стороною і все у вас буде добре.
Ощадбанк
Ответ банка
17 октября 2022, 14:33
Добрий день. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваші ПІБ, номер телефону та назву вашої ОСББ.
Gene555 15 октября 2022, 14:56
Отделение по адресу: Чернигов, пр-т Мира, 19
Сьогодні годину чекав відкриття установи. Через тривогу була закрита. Коли підійшла черга сказав, що мені треба здати металеві монети по 1 гривні. Старший касир Донець Л. В. сказала, що не буде приймати. Розкривалася. Вигнала мене з черги. Почала обслуговувати інших людей. Знову підійшов до каси. Через 30 хвилин вони соизволили меня принять. Хто дав право знущатися так з людей? Тим паче літнього віку! Я клієнт банку ще з 1977 року. Ви ж правонаступник Сбербанка СССР? ГАНЬБА! ВИМАГАЮ НЕГАЙНОГО ВИБАЧЕННЯ! ПОКАРАННЯ КАСИРУ! ЇЖТЕ МОСКАЛІВ, А НЕ ЛІТНІХ УКРАЇНЦІВ! ГИДКО ТА БРИДКО!
Ощадбанк
Ответ банка
17 октября 2022, 9:54
Добрий день. Під час повітряної тривоги дійсно відділення Ощадбанку не працюють, оскільки працівники відділення мають слідувати в укриття, що рекомендуємо також робити всім клієнтам задля безпеки. Стосовно того що працівник відділення не надала вам одразу послугу обміну монет, ми обов’язково перевіримо інформацію для унеможливлення таких ситуацій в майбутньому. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності.
Inna5656 14 октября 2022, 22:29
На протязі декількох днів сподівалися потрапити на прийом до начальника відділення що на вулиці Депутатська. Як не прийдешь, її не має на роботі. Розумію, що керівник не відчитується перед підлеглими. Коли застали, дуже неприємна жіночка на вході, сказала що керівник зайнятий, чекайте. Через скло було видно, як людина розмовляє по телефону. Ми вийшли на вулицю, прогулювались перед вікнами, а начальниця сиділа вперившись у вікно і базікала по мобільному телефону. Це все тривало десь хвилин 40, потім побачили що вона ніби закінчила розмову, поки перетнули вулицю, вон пронеслася повз нас одягнена в сусідній дім. Хоч нам і зручне розташування банку, але гадаю що ми вибрали невдалий відділ. Підемо зі своєю проблемою в інший відділ. Вибачте. Просто неприємний осад.
Ощадбанк
Ответ банка
17 октября 2022, 9:37
Добрий день. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення адресу відділення в яке ви зверталися, та ми обов’язково перевіримо інформацію, для унеможливлення виникнення таких ситуацій в майбутньому. Також якщо вам потрібно буде відвідати відділення Ощадбанку, ви завжди може призначити зустріч на відповідний час за посиланням https://appointment.oschadbank.ua/?fbclid=IwAR14Nq4hQ9AmoooNNMJPPNKoRw7_svOwrfnb4_rYkCaMValeADCa8hCbvYw, та менеджер відділення буде вас очікувати.
Руслан Шевченко 14 октября 2022, 19:53
Каждый месяц я, а также мои сослуживцы по службе сталкиваемся с одной и той же проблемой — почему зар.плата на приват приходит раньше чем на ощад??? Мы служим в одном все вместе, но те, кто открыл карты в Ощаде, получают зарплату с задержкой в несколько дней! Как я понимаю финансирование на все банки перечисляют одновременно на всех, но по какой причине зарплата на разные банки заходит по разному остаётся загадкой. Вот и сейчас, в канун праздника, на приват всем зарплата зашла, а на Ощаде глухо. Ещё и на горячей линии врут, что все происходит автоматически и своевременно. Как же так? Кто виновен? Ответить никто не может. То ли это банк в целом, то ли отдельные сотрудники, то ли это вина фин.части подразделения, я хочу понимать! Прошу отреагировать на мою жалобу в самые короткие сроки так как нет больше желания сотрудничать с этим банком.
Ощадбанк
Ответ банка
17 октября 2022, 9:26
Добрий день. Ощадбанк не затримує виплати заробінтьої плати. Як тільки вони будуть зараховані в Ощадбанк, вони одразу будуть перераховані на Ваш картковий рахунок.
Проблема решена
23aponod 14 октября 2022, 12:31
12 жовтня з карти Приватбанку знімала гроші.Операція підтверджена, але замість видачі коштів на екрані з’явилося повідомлення :«Банкомат тимчасово не працює".Гроші з рахунка було списано, через кілька хвилин- повернуто назад.Сьогодні ,14 жовтня, прийшло знову повідомлення про списання коштів з карти.Куди звертатися?
Ощадбанк
Ответ банка
14 октября 2022, 12:36
Добрий день. Якщо ви знімали готівку з карти Приват банку в банкоматі Ощадбанку і банкомат вам не видав кошти, то в такому разі рекомендуємо Вам зателефонувати в службу підтримки Вашого банку і уточнити порядок повернення коштів. Перепрошуємо за незручності.
Проблема решена
bars1444 14 октября 2022, 10:35
Мені зателефонував менеджер банку з вимогою приїхати до відділення для оновлення особистих данних. Навіщо потрібні такі візити у банк якщо я переоформлював свою пенсійну карту два роки тому, та ії строк діі ще три роки. Там як завжди черга та скупчення людей, що в цей час не безпечно!
Ощадбанк
Ответ банка
14 октября 2022, 11:11
Добрий день. Дійсно працівники Ощадбанку можуть зателефонувати та запросити вас у відділення якщо потрібно оновити дані та повідомити нову корисну інформацію для клієнтів. Зараз ви можете користуватися картою як і звичайно. Якщо ж у вас виникнуть будь-які запитання стосовно користування картою звертайтеся, будемо раді допомогти. Також якщо вам потрібно буде відвідати відділення Ощадбанку, ви завжди може призначити зустріч на відповідний час за посиланням https://appointment.oschadbank.ua/?fbclid=IwAR14Nq4hQ9AmoooNNMJPPNKoRw7_svOwrfnb4_rYkCaMValeADCa8hCbvYw, та менеджер відділення буде вас очікувати.
Ульяна Тарусова 14 октября 2022, 9:09
***— банк, моя країна! І знову я мала необачність зв’язатися з цим банком, отримала переказ Western Union (це допомога від ООН, моїм дітям) Яке ви маєте право не віддавати кошти? Мені знову звертатися до НАЦбанку ???
Гроші не можливо ні зняти, ні сплатити комунальні, чи мобільний рахунок! Як зазвичай і відбуваеться у відділенні 10023/034 м. Черкаси не знають в чему саме справа, ми вам зателефонуємо, і все!!! Ось такі у вашому банку спеціалісти кваліфіковані! Я не працюю в банку та взагалі до банківської системи не маю відносин ні яких, та я більш розумію ніж ваші співробітники;)))))) На гарячу лінію взагалі не має ніякого сенсу дзвонити, повний …
Вирішуйте це непорозуміння на протязі цієї доби, це вам моя порада.
Зв’яжіться зі мною
Ощадбанк
Ответ банка
14 октября 2022, 9:23
Добрий день. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваші ПІБ та номер телефону.

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.4
PLN 9.7 10.4
USD 42.15 42.8
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.4
PLN 9.7 10.4
USD 42.15 42.8
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝