Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Sergei380 8 ноября 2022, 13:23
Отделение по адресу: Киев, бул. Шевченка Тараса, 58
Свяжите меня хоть с кем, кто занимается данной услугой, так как совершить заказ через кц нельзя, на сайте тоже информации нет.
Надо заказать примерку на отднление
Ощадбанк
Ответ банка
8 ноября 2022, 14:00
Добрий день. Для замовлення NFC-кільця, рекомендуємо перейти за посиланням https://www.oschadbank.ua/cards?category=premialni, натиснути — Замовити біля продукту «Кільце-NFC», та ввести свої дані.
LSE 8 ноября 2022, 9:44
В банке, как переселенцы оформляли карту киянина. При оформлении карты работник банка заставил оформить страховку, аргументы об отказе оформить страховку не действовали. Заплатила 150 грн. Потом узнала, что такая участь постигла не только меня, а и других переселенцев.
Ощадбанк
Ответ банка
8 ноября 2022, 9:49
Добрий день. При оформлені карти Ви дійсно можете обирати самостійно чи бажаєте відкривати страховку чи ні. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності та надану недостовірну консультацію працівником відділення. Напишіть нам, будь ласка, в приватні повідомлення адресу відділення в яке Ви зверталися, та ми проведемо роботу із працівниками, для того щоб в майбутньому не виникало таких ситуацій.
Olga19581958 7 ноября 2022, 10:59
В період з 04.11.2022 по 07.11.2022 не маю змоги здійснити оплату. Причини не це різні: 1. Повітряна тривога; 2. Відключення світла; Окей, погоджуюсь живемо в період військового стану, тому відношусь до вказаної ситуації з розумінням. Третя причина: банк працює до 16:00, натомість зайшовши до відділення о 15:45 в робочий день в період коли не було повітряних тривог та було світло отримала відповідь: платежі приймаємо до 15:45. Досить дивно, оголошень ніяких ніде немає. Наш квест на цьому не закінчився: 05.11.2022 прийшовши до відділення банку о 8:20 та зайнявши чергу з таких бажаючих як і ми здійснити певні платежі, знову змарнували час, так як о 8:30 ДТЕК було відключено електроенергію. При цьому відділення працює до 14:00, а світло дали о 12:00, після чого програма запускалась приблизно хвилин 20, якщо не більше. І як наслідок до другої години ми звісно не встигли. Чергова спроба здійснити платіж — 07.11.2022, знову не вдало. Світло є, тривоги немає, дочекались нарешті своєї черги, отримали квитанцію, підходимо до каси для здійснення оплати і знову невдача — на терміналі біля касира не можливо розрахуватись через відповідний додаток з телефону. При зверненні на гарячу лінію Ощадбанку спеціалістом було вказано на те, що Ощадбанк не забезпечений відповідним програмним забезпечення, тому приймають лише готівкові кошти або ж лише карта.
З огляду на викладене та з метою надання належних послуг громадянам вщент зруйнованого населеного пункту (Бородянка), прошу розглянути питання щодо виділення генератора для без перебійної роботи банку, а також розглянути питання щодо виділення коштів на встановлення програмного забезпечення, яке в подальшому надасть змогу здійснювати безконтактну оплату через відповідні додатки з телефонів. Ми живемо в ХХІ сторіччі, і досить багатогромадян в своєму повсякденному житті користуються безконтактною оплатою, але чомусь Ощадбанк в даному випадку гальмує процес свого розвитку.
Ощадбанк
Ответ банка
7 ноября 2022, 11:24
Добрий день. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності. Дійсно при оплаті послуг в касі немає змоги здійснити оплату за допомогою мобільного додатку та ми приймемо до уваги вашу пропозицію. Також хочемо повідомити, що більшість послуг ви можете оплачувати одразу в мобільному додатку Ощад 24/7 не виходячи з дому, що є дуже зручно.
270881sv 7 ноября 2022, 9:43
Ощад — найгірший банк…коли мама лежала в лікарні і я разом з нею, то дійшли мої руки до смс повідомлень (батьки живуть в селі, на двох один кнопковий телефон, але смс самі не відкривали — вік, зір, дрібний шрифт, купа операцій…): натрапила на повідомлення, що за обслуговування картк.рахунку знято 100 грн… Тоді мама померла, купа всяких питань, забула про цей нюанс… Знаю, що тато мав пенсійну картку ощаду, але знову ж вік і знімати пенсію треба їхати в місто (раз був натиснув не ті цифри, картку заблоковано було і т. Д.), тому уже більше аніж рік-два як отримував у селі на пошті. Нещодавно дав мені його картку, щоб я перевірила залишок (було 500 грн) і щоб по можливості ми потім туди якісь кошти поклали для збереження. Як результат — коштів на картці не було. Позавчора телефоную з телефону (куди надходило смс), пояснюю, що тато погано чує, що він сидить поряд (ні операторка торочить, дайте слухавку ПВ, татові) і питаю, чому спиралися кошти, які 100 грн і за що…
Ві'дповідь: мол карткою не користуються більше ніж рік-рік, тому щомісяця знімаються кошти — по 100 грн… Питаю, ви серйозно??? З пенсійної картки? З пенсії у 2000 тис. грн? У людини, якій 79 років???
І судячи з смс — почали знімати, на хвилиночку, з березня 2022 року…
К Питаю, так там може вже пенсіонера загнали в мінуса??? Відповідає операторка: мол раз грошей на картці вже нема, то не знімають…
Ну не дибілізм???
Тобто якщо б в тата там була, н-д, пенсія чи більше, то вони б мовчки знімали б і все, відправляюючи по-тихому смс… Мама покійна інсулін отримувала через коди на телефон і то бігала просити молодь в місцевий магазин… Я, на жаль, живу за 150 км від них і щотижня їздити не могла перевіряти смс від ощада та і подумати не могла, що з картки, якою не користуються, щомісяця!!! знімають по 100 грн!!! З пенсійної картки!!! Найгірший банк, картку закриємо…
Ощадбанк
Ответ банка
7 ноября 2022, 10:40
Добрий день. Якщо картою не користуватися протягом 12 місяців, тобто не було жодних зарахувань та списань, то списується комісія за обслуговування неактивного рахунку в розмірі 100 гривень в місяць, якщо на рахунку менше 100 гривень то списується доступний залишок. Якщо на карті немає коштів то в мінус комісія за обслуговування карти не буде списуватися. З тарифами ви завжди можете ознайомитися на сайті нашого банку. Рекомендуємо здійснювати операції по карті, щоб в подальшому не відбувалося списань комісії. Перепрошуємо за незручності.
Моя мама, инвалид, плохо видит, 31.10.22 вышла с банка с плачем и тресущимися руками. Обслуживалась на второй кассе, через волнение не запомнила имя кассира, к сожалению. Из-за того что самой было трудно увидеть где именно заверить документы, кассир начала её унижать. Кидаться документами. Мама предупредила ее что она после операции и её зрение плохое. Достаточно было просто со стороны кассира тыкнуть пальцем где нужно было прописать. Слава богу в банке есть и нормальные люди, которые помогли. Но оскорбление со стороны кассира не прекратились. Я не понимаю что мотивирует кассиров себя так вести и почему никто из сотрудников, в т. ч. начальник отделения на это не реагирует. Данную ситуацию так не оставлю пока не получу разьяснение мотивов такого хамского поведения
Ощадбанк
Ответ банка
7 ноября 2022, 9:39
Добрий день. Дозвольте перепросити за завдані незручності. Нам дуже прикро що у вашої матері сталася така ситуація. Така поведінка працівників банку неприпустима. Для нас важливий кожен клієнт, і ми намагатимемось докладати всіх зусиль щоб покращити клієнтоорієтованість нашого персоналу. Ми перевіримо ситуацію та проведемо роботу із працівниками відділення в яке зверталася Ваша мати, для уникнення таких ситуацій в майбутньому.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Оля Сурай 4 ноября 2022, 18:20
Вцілому банк задовільний, але дуже не зручний мобільний додаток. Не приходять повідомлення про фінансові операції зняття/поповнення. Здебільшого якісь технічні неполадки. Ввечері зовсім не запускається. Практично неможливо контролювати баланс по карті. Прохання оптимізувати додаток. Дякую
Ощадбанк
Ответ банка
7 ноября 2022, 9:30
Добрий день. Функціонал додатку постійно розширюється, та в наступних оновленнях ми додамо більше можливостей для комфортного використання додатку. Стосовно не надходжень смс повідомлень або ж перепідключення послуги смс-інформування, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800. Перепрошуємо за незручності.
Миру Вам 4 ноября 2022, 17:40
Не банк, а «казка»…

Зайшов платіж і був у статусі «обробляється». 4 листопада 2022 о 4-й годині ранку у веб-банкінгу «Статус оброблено»: Номер операції 000884600621

Але СМС про надходження не було.

Під час спроби здійснити переказ між власними картками, «Статус невдало»: Номер операції 230885103268
та надходить СМС:

04.11.22 04:10:12 Card:5545* Sum:xx.00 USD WEB Banking
Uvaga! Vy ne mozshete vykonaty operatsiu.
oschadbank.ua/chat
bit.ly/0Bcurrent

СМС про зарахування коштів ще не надходило, то операція 000884600621 не до кінця обробилася? чи шо там відбувається?

contact-centre@oschadbank.ua мовчить і на електронні листи не реагує
Ощадбанк
Ответ банка
7 ноября 2022, 9:23
Добрий день. Для детальної перевірки, чому Вам не надходить смс повідомлення та відхиляється платіж при здійсненні операції, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800. Перепрошуємо за незручності.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
TorpedoFrank 4 ноября 2022, 14:14
Мошенник взломал телеграм знакомой и вымогает деньги на карту 5167803269128968.
Могу предоставить скриншоты переписки для подтверждения.
На горячей линии ничем помочь не смогли.
Ощадбанк
Ответ банка
4 ноября 2022, 14:27
Добрий день. В даному випадку рекомендуємо звернутися вашій знайомій в технічну службу підтримки Телеграм для відновлення акаунту, та звернутися до правоохоронних органів для подання відповідної заяви стосовно шахрайства.
yurikiev 4 ноября 2022, 12:57
Касир, головний спеціаліст, відмовилась продавати валюту без страховки.
Сказала, що є розпорядження, згідно якого ніякого обслуговування без придбання страховки.
Після того як я зателефонував на гарячу лінію, де всі її нісенітниці було спростовано, вона мені все ж таки продала валюту.

Це вже сто першій раз, коли мені нав’язують непотрібну послугу в Ощадбанку.

Я зняв депозит, завтра всі гроші заберу й позакриваю всі картки.

Прощай Ощад. Слава богу не буду більше твоїм клієнтом.
Ощадбанк
Ответ банка
4 ноября 2022, 14:24
Добрий день. Дійсно при купівлі валюти працівники банку можуть запропонувати купити страховку, та ви самостійно обираєте чи її купувати. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності. Ми обов'язково перевіримо ситуацію по відділенню банку в яке ви зверталися, для уникнення таких ситуацій в майбутньому.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Serg48 4 ноября 2022, 12:53
04. 11.2022, після вимкнення мережі«комп'ютери включалися" 40хв, у відділенні 4 стола для менеджерів на роботі 2, 10 чоловік в черзі, обслуговування займає 25 — 30 хв це отримання карти яка вже є на відділенні, бардак страшний отримую карту півтора місяця, коли не прийдеш повітряна тривога, немає світла у відділенні приват, агріголь, райффайзен, працюють генератори, тут бардак, отримаю карту зніму кошти, поміняю на приват, є світло немає, карту дають через 20 хв, в той же день, а не ждать 45 днів, і не отримав і досі, СТРАШЕННИЙ БАРДАК, ЯК ЧИРИПАХИ
Ощадбанк
Ответ банка
4 ноября 2022, 14:13
Добрий день. Під час повітряної тривоги працівники ідуть в укриття, що радимо також робити й клієнтам. Після закінчення тривоги, потрібно деякий час щоб працівники повернулися на своє робоче місце з укриття та увімкнули техніку для роботи. Клієнти звертаються з різними запитаннями, тому на деякі з них потрібно більше часу для консультації. Перепрошуємо за незручності. Також ви завжди можете призначити зустріч на відповідний час за посиланням https://appointment.oschadbank.ua/?fbclid=IwAR14Nq4hQ9AmoooNNMJPPNKoRw7_svOwrfnb4_rYkCaMValeADCa8hCbvYw, та менеджер відділення буде вас очікувати.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Svet8412 4 ноября 2022, 12:39
Банк безосновательно пользуется деньгами вкладчиков, снимает со счета каждый месяц по 100 грн и при этом никаких документов не предоставляет где подтверждается на основании чего это всё происходит.Каждый пускай подумает перед тем как иметь дело с таким банком.
Ощадбанк
Ответ банка
4 ноября 2022, 12:52
Добрий день. Згідно тарифів банку, якщо картою не користуватися протягом 12 місяців, то списується комісія за обслуговування неактивного рахунку в розмірі 100 гривень в місяць, якщо на рахунку менше 100 гривень то списується доступний залишок. З тарифами ви завжди можете ознайомитися на сайті нашого банку. Рекомендуємо проводити операції по своїй карті щоб в подальшому не виставлялося комісій.
Alla7700 3 ноября 2022, 21:35
Сервис на нуле! КЕП не работает, в ту же Дию не зайти, пишет сертификат поврежден или не действителен, хотя еще два дня назад все работало, новый через Вайбер или Телеграм сгенерировать невозможно. Служба поддержки банка на нуле, пояснить ничего не могут. Неужели нельзя поручить IT специалистам исправить недостатки системы?
Ощадбанк
Ответ банка
4 ноября 2022, 9:27
Добрий день. Вхід у застосунок Дія по карті Ощадбанку та сервіс генерації КЕП працює. Рекомендуємо спробувати згенерувати новий КЕП повторно. Перепрошуємо за незручності.
Layzerg 3 ноября 2022, 15:47
Доброго дня! Сьогодні 03.11.2022 р у банкоматі ощадбанку знімав готівку у розмірі 8000 з картки монобанку. По факту гроші були списані з картки, але не видані. Звернулись до монобанку, який відправив заявку в ощадбанк, який відповів, що потрібно чекати до 14. 11. 2022. Але ці гроші мені потрібні терміново, сьогодні. Тому я звернувся до контакт центру ощад, де зіткнувся з повною некомпетентністю працівника Юрія, який на протязі всієї розмови так і не зміг пояснити, як вирішити цю проблему швидко, пояснюючи, що банк не контролює роботу банкоматів, також не надав контакти більш компетентного в цьому питанні працівника.
Поясніть, будь ласка, яким чином повернути мої власні кошти, які мені потрібні дуже терміново!!!
Ощадбанк
Ответ банка
3 ноября 2022, 16:16
Добрий день. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності. Якщо банкомат Ощадбанку не видав кошти з карти іншого банку, то запит на повернення коштів ініціює Ваш банк. Якщо Ви дійсно не отримали кошти, вони будуть повернуті Вам на рахунок. Строки повернення коштів потрібно уточнювати у Вашому банку.
Стосовно консультації оператора контакт-центру, ми обов'язково перевіримо інформацію. Також коли ви телефонуєте до контакт-центру, Вас з'єднує з вільним оператором для консультації, тому на жаль інших контактів працівників не змогли надати.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
anl190686 2 ноября 2022, 18:53
Державний банк відкриває рахунки для шахрвйських схем. Людини перераховують гроші за товар на картку 5167 8032 3878 1731 ця людина Швец А. М. товар не відправляє, людей кидає і я впевнена що державний банк навіть дані про зарахування коштів на рахунок не контролю і шахрайка і податки не сплачує. Тобто банк є співучасником злочину.
Ощадбанк
Ответ банка
3 ноября 2022, 9:19
Добрий день. В даній ситуації рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів для подання відповідної заяви та обов'язково будуть прийняті відповідні міри.
Виктор Дубинчук 2 ноября 2022, 16:06
Отделение по адресу: Киев, ул. Ореста Левицкого, 25/37
01.11.2022 року при отриманні пенсіонером, моєю жінкою, Мельник Надією Іванівною співробітниця банку вимагала перерахувати 100 гривень на поточний рахунок картки киянина. Хочу запитати, на підставі яких документів? Наскільки мені відомо, картка киянина видається пенсіонерам безкоштовно. І потрібна вона тільки для проїзду в громадському транспорті. Що стосується банківських послуг Ощадбанку-ми не хочемо користуватися їми. Можу назвати причину. Яка у Вас найбільша ставка по депозитному вкладу? Яка у Вас ставка по кредиту? Різниця віж значення просто шалена. А яка облікова ставка НБУ? Я думаю Ваші економісти все знають. Прошу пояснити, на підставі яких документів співробітники банку вимагають перерахування коштів на картку киянина?
Ощадбанк
Ответ банка
2 ноября 2022, 16:35
Добрий день. Дійсно, перерахування коштів на карту киянина не є обов'язковим. Ми обов'язково перевіримо ситуацію по відділенню банку в яке ви зверталися, для уникнення таких ситуацій в майбутньому. Перепрошуємо за незручності. Стосовно депозитів та кредитів, то ми постійно пропонуємо клієнтам нові продукти із вигідними відсотковими ставками. Якщо цікавитимуть якісь із них, будемо раді надати вам консультацію.
Oleska7782 2 ноября 2022, 12:34
Відділення ощадбанку Черкаси вул. Сумгаїтська 39. Касири тричі відмовили прийняти гривневі монети старого зразка, то людей багато, а касирка одна (тут я ще можу погодитися), то немає машинки для рахування (взагалі щось дивне). Сьогодні касирів було двоє, людей в каси не було взагалі, але монети прийняти відмовились і відправили в центральне відділення.
В той же час у відділені по 30 років Перемоги 22 дуже привітна касир Людмила спокійно прийняла монети, за що я їй дуже-дуже вдячна!
Ощадбанк
Ответ банка
2 ноября 2022, 12:40
Добрий день. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності. Ми обов'язково перевіримо інформацію, чому працівники відділення в яке ви зверталися відмовили в наданні послуги.
TemaW12 2 ноября 2022, 10:16
Отделение по адресу: Киев, пр-т Берестейский, 75/2
1 ноября 2022 года по ул. Щербаковской в банкомате Приватбанка я снимал 1000 грн с карточки Ощадбанка. Вставил карту, ввел пин-код, выбрал услугу, выбрал сумму и нажал дальше. Банкомат начал отсчитывать внутри себя купюры (люблю этот шелестящий звук), но тут внезапно пропал свет. И мне выехала только карта. Деньги остались в банкомате. Так как причина невыдачи денег, по большому счету произошла по вине агрессора, Приватбанк я не считаю виноватым. Однако, позвонив в колл-центр Приватбанка я узнал, что мне нужно обращаться в отделение банка-эмитента карты, т. е. Ощадбанк. Ближе к вечеру, я написал заявление в Ощадбанке (отделение по адресу пр. Победы 75/2) о возврате средств. Будем ждать…
Ощадбанк
Ответ банка
2 ноября 2022, 10:21
Добрий день. Якщо ви вже написали заяву на повернення коштів, то в даному випадку рекомендуємо очікувати їх повернення. Перепрошуємо за незручності.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
osvieshnikova 1 ноября 2022, 14:01
У відділенні Ощадбанку у місті Прилуки Чернігівської області на запит, чому їй не прийшла е-допомога, пенсіонерка отримала відповідь, що хай її годують її діти. Це все було сказано в грубій формі на підвищених тонах. Банк оформляв заявки пенсіонерам, то хай набереться терпіння і працює з людьми по-людськи. Людина весь вік працювала, має величезний стаж і не її вина або її дітей у тому, що зараз відбувається в державі. Не не з її кишені чи за рахунок Ощадбанку надається ця допомога. Просто огидно.
Ощадбанк
Ответ банка
1 ноября 2022, 14:24
Добрий день. Нам дуже прикро що сталася така ситуація. Така поведінка працівників відділення неприпустима, та ми обов'язково проведемо роботу для унеможливлення виникнення таких ситуацій в майбутньому. Напишіть нам, будь ласка, в приватні повідомлення адресу відділення в яке зверталася клієнтка для перевірки інформації.
Стосовно виплати, то єДопомога нараховується міжнародними організаціями, тому як тільки вона буде зарахована, клієнтка одразу зможе її отримати. Перепрошуємо за незручності.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Audi5000 1 ноября 2022, 10:13
Співробітникам було введено індивідуальну премію. Але самі показники для приміювання за жовтень доведи 1 листопада, з датою оновлення на 19 жовтня (це говорить про те, що показники керівництву були відомі ще в жовтні) але їх довели в 09:00 1 листопада.
Для того щоб співробітники не знали які особисті показники потрібно зробити для преміювання та не отримати свою премію.
При цьому, ще й хочуть деприміювати співробітників, які, як би не виконали плановий показник.
Але щось не сходить арифметика, як говорить пан Клічук
Як можна виконувати плани, коли ти навіть не розумієш, які цифри потрібно виконати.
Цікава виходить теорія. Виникає питання, навіщо було тоді вводити індивідуальне преміювання ?! А ну для того, щоб співробітники прагнули виконати щось, а в результаті отримали «дулю»
Мотивація на вищому рівні
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
dddm 31 октября 2022, 17:16
Пенсіонер отримував пенсію на картку ощадбанку. Замовив нову картку, але ще не забрав. В зв’язку з активними військовими діями терміново виїхав за кордон, однак як виявилось Ощадбанк заблокував картку в зв’язку з випуском нової, яка ще не отримана. Служба підтримки пропонує лише один варіант вирішення проблеми, а саме приїхати на не дуже безпечну територію літній людині і тільки тоді вона буде мати право розпоряджатись своїми коштами. Саме так Державний банк підтримує своїх пенсіонерів які вимушено покурили рідні домівки, залишаючи їх без коштів для існування. Ганьба!
Ощадбанк
Ответ банка
1 ноября 2022, 9:30
Добрий день. При перевипуску карти з новим номером, попередня карта автоматично закривається. Тому для можливості користування коштами на рахунку потрібно отримати нову карту у відділенні Ощадбанку. Також при можливості можна буде отримати кошти з рахунку у будь-якому відділенні Ощадбанку. Перепрошуємо за незручності.

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.4
PLN 9.7 10.4
USD 42.15 42.8
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.4
PLN 9.7 10.4
USD 42.15 42.8
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝