Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Roman Bieliaiev 1 сентября 2022, 11:13
Отделение по адресу: Киев, ул. Тулузы, 3-А
У мобільному додатку Ощадбанку є опція «Повідомлення по картках» у якої є два варіант вибору:
1. Отримувати SMS по операціях на суму більше 1000 грн., вартість послуги по картці — 7 грн./міс
2. Не отримувати повідомлення

Але при виборі другої опції, приходить SMS з таким текстом: «Vybachte, u tsiliakh bezpeky SMS-banking za vashoiu kartkoiu X-XXX* ne mozhe buty vidkliucheno.»

Така собі ілюзія вибору… От нашо така опція у додатку, коли вана не працює (питання риторичне, бо я знаю відповідь: Ощадбанк — совкове лайно)

І, якби ж то, воно було безкоштовним, як усіх людських банках, так тут же платно і не дають змоги відмовитися від цієї «послуги».

І питання навіть не в 7 гривнах, а в тому що картка Ощадбанку використовується нами один раз на місяць — зняти кошти у банкоматі, після того як надійшли виплати (а це можна перевіряти через додаток, замість СМС), бо по іншому картку цього збоченого банку використовувати не можна, і ось списання ціх 7 грн заважає знімати всю суму, що надійшла та регулярно формуєтьс я мінусовий баланс через ці 7 грн.

Я то знаю вихід, переводити ті 7 з іншої картки кожний раз, щоб була рівна сумма і щом не було мінісу, проте якого біса я це маю робити, ще і за свій кошт?

Ощадбанк — це те що не зміниться ніколи.
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 1 сентября 2022, 13:49
Доброго дня.
Для використання Ощад 24/7 обов'язковою умовою має бути наявність підключення до смс-інформування. Ця послуга є платною і може складати 7 грн або 0 грн, в залежності від тарифного пакету по якому відкрито карту. Потрібно це для отримання одноразових паролів в підтвердження операцій. Дійсно, в додатку, є можливість відключення по карті смс, але тільки не по тій, за якою в клієнта відбувалася реєстрація в системі. Якщо ви не бажаєте сплачувати комісію в розмірі 7 грн в місяць, ви можете він неї відмовитися по дзвінку до контакт-центру 0800210800. Також, ви можете повідомити оператору про необхідність зміни каналу інформування з смс на Push — повідомлення. Після цього ви будете отримувати Push -повідомлення з інформацією про стан вашого рахунку, рух по ньому коштів та зможете й надалі користуватися Ощад 24.
lucia122 31 августа 2022, 22:58
З0.08.22г у меня закончился срок депозита, 31.08.22 г. я пришла в банк забрать свои!!! деньги, но банк мне отказал, мотивируя тем, что они его пролонгировали. Разорвать договор отказали, предложили написать заявление и позвонить на горячую линию. Через час мне перезвонили и сообщили об отказе, на горячей линии сказали, что такими вопросами они не занимаються. 26
08.22 мне звонили из банка и спрашивали буду ли я продлевать договор, я оветила нет, не буду.
Я сотрудничаю с многими Украинскими Банками, но такого беспредела!!! еще не встречала, мало того, что не работает программа 24/7, постоянно какие- то сбои, так и в отделении я не могу забрать свое. Я считаю, что в такое тяжелое время для страны ощадбанк должны помогать своим клиентам, а не доводить пожилых людей до инфарктного состояния. Никому не рекомендую сотрудничать с этим банком. Вам должно быть стыдно!!!
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 1 сентября 2022, 9:10
Доброго дня. В депозитному договорі зазначено умови розміщення депозиту та його автопролонгація у випадку, якщо клієнт впродовж терміну депозиту не відміняє її. Відмінити пролонгацію клієнт може подавши заяву у відділенні банку в межах області де відкрито рахунок або дистанційно через Ощад 24. Тоді, кошти по завершенні терміну депозиту, перераховуються на карт.рахунок клієнта який він вказав для виплати. Оскільки, за весь час депозиту пролонгація не була відмінена, то депозит знову було перерозмішено на умовах, що діяли на момент операції. Також, в умовах депозиту зазначено, що дострокового розірвання депозиту не передбачено.
ArtyWhite 31 августа 2022, 17:13
Батько робив платіж по реквізитам lBAN, на жаль при введені ІПН отримувача вказав усі 0. Свою помилку визнаєм. Банк отримувача зробив запит на уточнення платежу, щоб можна було вказати достовірний ІПН, зателефоонували на гарячу лінію, щоб дізнатись де можна побачити цей запит або як внести корегування в платіж. Спілкувались з консультантом Ольгою, 31.08.22 в 15.47. Відповідь спочатку була, щоб банк отримувача вніс зміни, а потім взагалі що це міжбанківська справа. У висновку кошти не можуть надійти на рахунок отримувача і будемо вимушені чекати до 3х робочих днів на повернення коштів. Свою помилку ми визнаємо при внесені даних, але хотіли її оперативно вирішити, а не вийшло.
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 1 сентября 2022, 8:57
Доброго дня.
Одним з ключових параметрів для платежу за реквізитами рахунку є правильний іпн. Якщо ви його не вказали, то по факту кошти перебувають на транзитному рахунку і вплинути на термін повернення коштів(а саме пришвидшити процедуру повернення) неможливо. В даному випадку кошти повернуться на рахунок відправника продовж декількох днів. Очікуйте, будь ласка.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Tani2803 31 августа 2022, 12:12
Відділення: м. Київ, вул. Закревського, 93а. Моя мама звернулась 31.08.2022 р. щодо перевипуску «карти киянина «в зв’язку з закінченням терміну дії. А ще була рада, що отримала соц. виплату у розмірі 300 грн., хотіла її отримати. Так от співробітник банку сказав, що карту не перевипустить без укладання договору від нещасних випадків з компанією «Метлайф» (який є необов’язковим), вартітсть якого 70 грн., а термін дії місяць. Це яким законом керуються у цьому банку? Це просто ганьба, зрада і корупція в одному. Прикро, безвідповідально. Мама ці кошти заплатила, але такої «нахабності» не з боку співробітника. а з боку головних шахраїв в банку я не очікувала. Сам папірець і не поліс зовсім. і назви цього договору навіть немає. Припиніть дурити самих беззахисних.
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 31 августа 2022, 14:54
Доброго дня. Дозвольте принести вам вибачення від імені банку за дії співробітників однієї з наших установ. Дійсно, пропозиція додаткових послуг, крос-продаж — це стандартна практика в багатьох компаніях, в тому числі і банках. Співробітники можуть лише запропонувати вам додаткову послугу(оформлення страхового полісу), але якщо він не потрібний, ви можете від нього відмовитися. Роботу співробітників відділення обов'язково проаналізуємо.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Александр ВВВ 31 августа 2022, 9:26
Я живу на проблемной территории Луганской области, почему-то убрали услугу (подтверждения операции отпечатком пальца) и невозможно ее включить только смс подтверждение, а связь то не работает зачем создавать такие проблемы людям. Да новое приложение скачал, но оно еще сырое часто глючит, не работает обмен валют верните отпечаток пальца в старое приложение.
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 31 августа 2022, 11:01
Доброго дня.
Увімкнути підтвердження операції за допомогою Touch -id ви можете перейшовши в налаштування додатку. Окремо його ніхто не вимикав. Що стосується додатку, то іноді сервіс дійсно може бути недоступним у зв'язку з проведенням регламентних робот і впровадженням нових опцій. На рахунок сервісу обміну валюти вчора надали вам відповідь.
Nezlamnuy 30 августа 2022, 22:22
Сьогодні хотів оплатити у відділенні ощадбанку квитанцію за газ.Термінал показував мені що я заблокований.Я звернувся до касси, вони не знали що відповісти, сказали звернутись до менеджера.Підійшов до менеджера, менеджер пішов до старшого)Вийшла посміхаючись і почала казати шо були якісь махінації…Які махінації якщо я до ощадбанку ніколи не мав ніякого відношення?
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 31 августа 2022, 8:26
Доброго дня.
Швидше за все, ви не заблокований, а змінився постачальник послуг і тому ви бачите відповідне повідомлення на екрані пристроїв. Рекомендуємо ще раз перевірити реквізити для оплати спожитих послуг і повторити спробу. А взагалі, у вас є можливість сплачувати комунальні послуги через Ощад 24, це набагато зручніше, швидше та вигідніше, ніж кожного разу звертатися до установи банку для виконання подібних операцій.
Александр ВВВ 29 августа 2022, 21:26
Не могу поменять (уже вторая неделя пошла) свою валюту на гривну, обмен валют отключен …просто нет слов.когда наконец ее починят.
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 30 августа 2022, 8:32
Доброго дня.
Сервіс купівлі/продажу валюти в Ощад 24/7 наразі вимкнений у зв'язку з технічними проблемами. Вирішення проблеми ще в процесі та потрібує втручання розробників. Перепрошуємо за незручності
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Liliat 29 августа 2022, 19:57
Зробила замовленя, проплатили, і більш на зв’язок не виходять і заблокували
5167 8032 5186 7904 шахрай, банк не реагує
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 30 августа 2022, 8:33
Доброго дня.
Якщо ви стали жертвою шахрайства, то в даному випадку вам потрібно звертатися до правоохоронних органів.
Alisunya 27 августа 2022, 15:52
Отделение по адресу: Житомир, ул. Победы, 15
Если банк захочет, он снимет то количество денег которое ему нужно. То есть если вам Если нужно 5000, он снимет у вас 5000грн, но на руки вы получите только где-то 4000−4500грн. Как получилось у меня, снимала 5300грн — а получила 4300грн потому что так решил банкомат. А вернуть назад 1000 грн назад это что-то из мира фантастики, если человек находится не в Украине. И не важно пенсия или что-то другое. Они обанкротили меня на 1000грн. И им все равно когда звонишь на горячую линию. Они скажут что это «судебное дело» если я звоню и говорю от имени своей бабушки которая предоставила мне доступ и разрешила мне это делать (бабушке 80 лет она в целом до конца не понимает эти банковские структуры и ей не имеет значение каким я образом смогу вернуть её деньги которые она заработала по закону, так как я её родная внучка, дочь ее дочери, дозвонится с теретории на которой нет Ощадбанка очень до них очень сложно, тем более когда они придумывают любые отмазки ради того что бы не возвращать деньги человеку который заработал и заслужил чтобы их получить). Прошу продумать и принять альтернативные методы для возращения денег, так как это не честно наживаться на пожилых людях и грабить их за счёт их беспомощности. Прошу вернуть деньги которые ваш банкомат посчитал нужным забрать у моей 80-летней бабушки с инвалидностью (банкомат г. Житомир, вул. Перемоги 15), если этого не случится это будет на вашей совести. И наймите нормальных людей в коллцентр которые знают какие права есть у банка на который они работают, а не тех кто на тебя наорут по телефону и когда и спросишь чем они помогут в этом вопроси они не будут мычать и рассказывать версии которые не основаны на действительности!!!
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 29 августа 2022, 8:11
Доброго дня.
Банкомат, як і будь-яка інша техніка час від часу може дати збій в своїй роботі і не виконати операцію клієнта яку він задав. Якщо в момент отримання готівки сума була видана частково, то власнику карти необхідно буде звернутися до установи банку для подання заяви-притензії. В заяві зазначається день проведення операції, час, сума запиту і номер карти, для повернення коштів. Важливо, що заява подається лише від держателя карти. Третя особа подати відповідну заяву не може. Щодо терміну подання заяви- клієнт може подати її не пізніше 120 днів з моменту проведення операції
afanasy 27 августа 2022, 15:24
Как был *** так и остался, заоблачные ставки кредитования и лицемерие.
На главной странице банка огромными буквами указанно 2 условия для получения кредита:
1. Ви — резидент України
2. Співвідношення ваших доходів і витрат

В лучших традициях Ощадбанка — провалились сразу на первом пункте, сказав что не кредитую людей с пропиской в Харькове. Или может Ощадбанк тонко намекает, что Харьковчане больше не резиденты?
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 29 августа 2022, 8:01
Доброго дня.
Банк здійснює кредитування в тих регіонах, де це можливо за поточних умов. На сьогоднішній день не у всіх регіонах банк надає можливість отримання кредиту. Сподіваємося на розуміння
Sonceee 27 августа 2022, 11:19
Сплачено 48.37 грн за обслуговування рахунка. Щоб не сплачувати комісію щомісяця, користуйтесь рахунком.

Вперше прийшло таке від банку Ощад.Це що таке???
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 29 августа 2022, 7:56
Доброго дня.
Дане повідомлення означає що по рахунку утрималася комісія за обслуговування неактивного карткового рахунку. Вона складає 100 грн в місяць. Утримання її відбувається лише в тому випадку, якщо клієнт більше 12 місяців не користується рахунком. Оскільки на рахунку не було всієї суми заборгованості, то списався лише залишок. Для уникнення списань в майбутньому рекомендуємо хоча б раз на рік проводити хоча б одну активну операцію (зняття готівки, розрахунок картою в магазині чи інтернеті, поповнення мобільного і т.д)
Геннадий Егоров 26 августа 2022, 9:39
Как можно у беженцев из Лесичанска забрать помощь от красного креста??? сначала орки освободили от всего имущества оставив одни тапочки, а потом вы сначала предложили оформить карту для выплат помощи, а потом как только Красный крест перевёл пять тысяч вы обвинили их в машенничестве и заблокировали карту, я понимаю что для вас это не деньги, раз в ресторане покушать, а для людей которые месяц просидели на подвале это спасательный круг…и это не единственный такой случай, я знаю много людей которые пострадали от вашей любимой схемы всех называть машенниками, я тоже пострадал точно также, заблокировали пять тысяч в прошлом году, а вчера решил проверить и оп, а там уже три с половиной, где полторы тысячи??? Бог вам судья и очень скоро каждый получит за грехи.
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 26 августа 2022, 14:45
Доброго дня.
Перевірити інформацію про списання коштів по рахунку, а також причину блокування доступу до коштів ви можете по дзвінку до контакт-центу. Також, оператор зорієнтує вас щодо подальших дій для відновлення доступу до рахунку.
FCSD 26 августа 2022, 8:41
Ув. сотрудники ощадбанка. Донесите пож. до своего руководства эту мысль. Много людей из неподконтрольной части Украины с 1-го августа остались без своих средств существования, когда ОЩАДБАНК в одностороннем порядке заблокировал им вход в личный кабинет.
Придумайте пож. как вашим клиентам (пенсионерам, зарплатчикам) можно было бы оформить любую вашу КАРТУ ОНЛАЙН не посещая отделения банка. Ведь по сути в этом нет проблемы, так как все их документы есть у вас. Так же у вас в системе есть их фин-номера. У вас прекрасный чатбот, через который все это можно сделать.
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 26 августа 2022, 14:46
Доброго дня. Дякуємо за пропозицію. Обов'язково її розглянемо.
DENz1 26 августа 2022, 0:39
Не смотря на постановку НБУ, что граждане могут перечислять деньги заграницу в эквиваленте 30000 грн мес с гривневых карт и 100 000 с валютных в банке этой услуги нет, хоть банк и государственный. В итоге государственный банк не выполняет то, что гарантирует это государство.
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 26 августа 2022, 8:16
Доброго дня.
Банк дотримується чинного законодавства України а також рішень та постанов НБУ. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваше ПіБ, номер телефону та опишіть детальніше про ситуацію, яка склалась.
Роман Улітко 24 августа 2022, 23:42
Ми мобілізовані, чому Ощадбанк затримує виплати заробітної плати військовим? Ті хто оформив виплати через ПриватБанк, отримали зарплату два дні тому, а хто оформив через Ощадбанк досі не отримали коштів?
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 25 августа 2022, 7:19
Доброго дня.
Банк жодним чином не затримує виплату заробітної плати. Як тільки кошти та списки надходять до банку, кошти автоматично зараховуються на рахунки клієнтів.
dicomp 24 августа 2022, 10:52
Отделение № 10026/0533
КИЇВ вул. Володимирська, 27, в котором у меня есть ячейка, самостоятельно, без моей просьбы, без предупреждения открыли текущий счёт и карту, подделав документы. Уведомление я получил по мс, что карта готова. В колл центре, мне сообщили, что я лично 18.08 открыл этот счёт. В отделении ссылаются на внутреннюю (закрытую) инструкцию, что всем держателя ячеек открывается счёт и карта. Дать фамилию сотрудника оформивший договор, увидеть копию договора со «своей подписью» никак нельзя, все секрет.
Что ещё оформили на меня, или чего я возможно лишился, не говорят.
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 25 августа 2022, 7:03
Доброго дня.
Ситуацію перевіряємо. Як тільки буде інформація, зв'яжемося з вами для надання зворотного зв'язку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Popi7890 23 августа 2022, 20:35
Отделение по адресу: Херсон, пр-т 200-летия Херсона, 16
Якщо на соціальній картці ввів 3 рази неправильно пін код, вона блокуються на добу? Чи повністю блокується???
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 24 августа 2022, 7:41
Карта блокується повністю. Для розблокування карти рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру 0800-210-800
Уляна Танакова 23 августа 2022, 18:46
Доброго дня зробила переказ з Польщі на ощадбанківську карточку 200злотих гроші з польської карточки зняло більше місяця гроші не з’явилися на ощад карточці в ітозі з 200зл повернулися на мій польський рахунок 70 зл з поясненням що ощад не приймає перекази з Польщі об’ясніть будь-ласка де ще моїх 130зл і ви банк чи лохотрон якщо ви не приймайте перекази з за кордону та так і напишіть, а не місяць користуватися моїми коштами, а потім ще й вернути менше половини
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 24 августа 2022, 7:40
Доброго дня.
Дане питання ви маєте уточнити в банку відправнику через який виконували операцію.
Проблема решена
Ogurka 22 августа 2022, 22:00
21получила перевод, и так же 22 числа, естественно деньги снимались и были платежи в магазине ,21зная что был перевод на карту, хотела снять, в итоге не смогла так как банк забрал сумму, в банкинге по кредитам, хоть у меня их нет, в итоге дозвонилась к консультанту и мне сказали что я потратила деньги которые не были зачислены на мой счёт, хоть смс с переводом имеется и на счету сумма была, странно, и у меня поэтому заблокировали 1900с копейками, и сказали вернут до 3деей, сейчас зашла в банк уже 1700 заморожены вместо 1900, но на основной счёт не положены.Извините, но я не имею высшего образования, но хотелось знать почему я не смогла сегодня снять свои деньги и оплатить очень важный для меня в то время платеж ???
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 23 августа 2022, 7:56
Доброго дня.
Коли вам виконується переказ, то кошти проходять повне фінансове списання з одного рахунку та зараховуються на інший. Процедура зарахування може тривати від 2-годин до 3 робочих днів. Статус зарахування ви при цьому можете перевіряти в мобільному Ощад. Якщо ви вже почали використовувати кошти, що ще не зараховані, а лише в процесі цього, то по факту ви користуєтеся коштами банку, а не власними. Після повного зарахування суми на які ви розрахувалися/зняли банківськими коштами погашаються автоматично. Для уникнення таки випадків рекомендуємо дочекатися поки ваші кошти пройдуть повне зарахування, а вже потім виконувати операції
makedon73 22 августа 2022, 19:35
22.08.2022 звернувся в центральне відділення банку в м.Ніжин Чернігівська обл. для зняття доларів зі свого рахунку на що отримав відповідь касира, що у зв’язку з військовим станом зняти кошти можливо лише в національній валюті по курсу купівлі Банком, який діє на даний момент. На гарячій лінії ніякої конкретної інформації також не надано.На скільки це взагалі правомірно? Чим керується Банк мені не зрозуміло.
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 23 августа 2022, 7:49
Доброго дня.
Просимо повідомити в особисті повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та адресу установи банку за якою ви зверталися. Перевіримо інформацію.
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝