Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
helen62 20 сентября 2022, 8:59
Уже больше месяца Ощадбанк не выполняет заказы на получение валюты с карточного счета.
Киев.
Ощадбанк
Ответ банка
20 сентября 2022, 11:48
Добрий день. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваше ПІБ, номер телефону, коли та у яке відділення ви зверталися для замовлення валюти.
alexandrums 20 сентября 2022, 7:35
Отделение по адресу: Киев, пр-т Правды, 92-А
Вже місяць як закінчився термін вкладу у валюті, а співробітників різних відділень навіть не намагаються замовити валюту мотивуючи, що її і так не привозять в зв’язку з логістичними проблемами.
Шановні, коли повернете вклад?
Ощадбанк
Ответ банка
20 сентября 2022, 11:43
Добрий день. Перевіримо ситуацію та надамо вам зворотній зв'язок. Перепрошуємо за незручності.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Veronika1616 18 сентября 2022, 17:33
Помогите пожалуйста решить эту проблему.
Мошенники обокрали на 1200 гривен через сайт OLX, мало того, сказали, что карта вовсе поддельная
Ощадбанк
Ответ банка
19 сентября 2022, 11:29
Добрий день. В даній ситуації рекомендуємо спочатку зателефонувати до контакт центру за номером 0800-210-800 та заблокувати вашу карту, та потім звернутися до правоохоронних органів для подання відповідної заяви.
admyt 17 сентября 2022, 16:59
Наш університет виплачує зарплату через Ощадбанк. Мінімум з вересня 2022 року помітив, що банк суттєво затримує перерахунок зарплати на картку. Так в Ошад24 стоїть надходження про зарахування зарплати 31.08.2022, а на картці вони стають фактично доступними (видно на залишку рахунку, приходить СМС та можна зняти) аж 09.09.2022. 10!!! днів десь вони ходять. Як боротися з цим свавіллям?
Ощадбанк
Ответ банка
19 сентября 2022, 11:29
Добрий день. Ощадбанк не затримує виплату заробітної плати. Як тільки кошти надходять на банк, він одразу перераховує їх на рахунки клієнтам і ними можна користуватися. Якщо ж наприклад вам надходить на рахунок не цільові виплати, то стандартний термін їх зарахування — від 2-ох годин до 3-ох робочих днів.
alexandrabodak 17 сентября 2022, 16:28
17,09 замовила на виплату батьківську пенсію у банкоматі (маю доручення). Банкомат — несправний, грошей по факту не видав, але списав з рахунку. Служба підтримки зажадала власника. А ви розумієте, що людина у 83 роки може мати проблеми з мовленням, деменцією чи інші вади, що не дозволяють підтвердити особу. Чи у вас, геніїв, існують інші методи, що враховують потреби таких людей? Це ваша провина у неробочому банкоматі. Чому я маю витрачати свій час та нерви, щоб чекати 2 дні поки запрацює відділення, щоб прийти та надати документи і ще не відомо з яким висновком. Шахраї! Дуже шкодую, що ми з ним відкрили пенсійний рахунок у вашому банку. Ошукали хвору людину на 8400 грн.
Ощадбанк
Ответ банка
19 сентября 2022, 11:28
Добрий день. В контакт центрі інформацію по карті можуть надавати виключно власнику карти, по довіреності консультацію можуть надати у відділенні банку. Банкомати на жаль інколи теж можуть видавати збій, приносимо вибачення. Для повернення коштів рекомендуємо звернутися у відділення банку з довіреністю для написання заяви на повернення коштів.
MeSer65 17 сентября 2022, 15:53
Відкривав у Маріуполі рахунок у 2019. Сказали що відкриття коштуватиме 120 гривень, але чомусь не сказали що кожен рік. Тепер неможливо закрити рахунок коли знаходишся в іншій області. Неможливо внести у додаток картки з сусідніх областей.
Ощадбанк
Ответ банка
19 сентября 2022, 11:28
Добрий день. Дозвольте перепросити за надану консультацію працівниками банку. Дійсно, є картки в яких річне обслуговування тарифікується 120 гривень на рік. З тарифами ви завжди можете ознайомитися на сайті нашого банку. Рахунок як і раніше можна закрити тільки в тій області де ви його відкривали. Стосовно додатку Ощад 24/7, то рекомендуємо вам створити ще одну реєстрацію по карті яка відкрита в іншій області для того щоб ви могли використовувати всі свої картки.
Проблема решена
Natal0987 16 сентября 2022, 10:21
Отделение по адресу: Киев, пр-т Минский, 4
Звернулась сьогодні до відділення за адресою проспект Мінський 4 з проханням замовити долари для зняття коштів з рахунку по який надійшли валютні кошти, касир — Михайленко Альона мені з самого початку дала знати, що валюти немає, замовлень не приймаємо й хамовито себе поводила. Я розумію, що зараз складно з вільною валютою в касі, але ж я не хочу обміняти їх, я хочу отримати свої чесно зароблені кошти з безготівкової форми в готівку!
Чому я їх не можу отримати?! Чому касира не приймають навіть заявки на отримання моїх коштів?! Чому я не можу отримати свої ж кошти?

Для тих кому хочеться написати про валютні спекуляції скажу, що ситуації в усіх різні й валюта може бути терміново потрібна для різних цілей — купівля авто, нерухомості, оплата лікування.
Ощадбанк
Ответ банка
16 сентября 2022, 11:04
Добрий день. Перевіримо ситуацію та надамо вам зворотній зв'язок. Перепрошуємо за незручності.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
AnnaShulzhenko 15 сентября 2022, 10:59
Доброго дня. Зіткнулась з такою проблемою при замовленні взуття в інстаграмі, назва магазину @leboutique.dnipro. Сторінка оформлена добре, підписників 14тис., оператор відповідає швидко, фото взуття надає. Оформила замовлення, сплатила за реквізитами картка ощадбанку 4790 7299 1344 1911 Симоненко Владислав. Мені повідомили, що кошти надійшли, очікуйте на відправку. Через декілька днів я знову написала, щоб дізнатися, коли буде відправка, а у відповідь тиша. І мене заблокували.
Прошу працівників ощадбанку звернути на це увагу та припинити це шахрайство.
Ощадбанк
Ответ банка
15 сентября 2022, 11:29
Добрий день. В даній ситуації рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів для подання відповідної заяви.
dushenkivskuy 14 сентября 2022, 23:43
Отделение по адресу: Винница, ул. Соборная, 69
Доброго вечора.
Мене звати Владислав, я є вже багато років клієнтом вашого банку, завжди був задоволений робою і тд і тп.
Постійно тримав іноземну валюту на свому валютному рахунку і ніколи з цим не було проблем, але минулого тижня мені потрібно було сняти кошти з мої валютної картки на якій лежать $.Я прийшов у віділення по старі схемі (треба замовити і на наступний день валюта буде), звернувся до касира, а касир мені відповів грубим голосом «Ми валюту не видаєм і замовити в нас не можна !»
Я провів довгу розмову з працівниками даного банку і мені дали зрозуміти, що з валютної карти я не можу зняти свої власні кошти у валюті, а вони мені можуть відати тільки у гривні цю суму …
ЯК ЦЕ РОЗУМІТИ?
В мене є кошти, які зароблені і мені їх не можуть відати …
Що це робиться?
Чому?
По-перше, мені нагрузилась, а по-друге, щей не виконують свої функції.
Як мені зняти свою валюту з картки?
Ощадбанк
Ответ банка
15 сентября 2022, 11:55
Добрий день. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваші ПІБ, номер телефону, та коли ви зверталися у відділення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
sasha2066 13 сентября 2022, 13:21
Це просто жах — і ворогів не треба… Людина похилого віку (83 роки) отримувала соц.виплату, (копійки), яку приносили працівники з укр.пошти. Почалась війна, пошту і банки зайняли рашисти. Пів року приходили смс з ощадбанку з начисленними виплатами, які зрозуміло на непідконтрольній території отримати не можливо було. Правдами й неправдами, людину вивезли за кругленьку суму з непідконтрольної території. Вирішили отримати соц.виплати -, а дзуськи…В ощадбанку цих виплат чомусь немає. Дзвоню на гарячу лінію, мені повідомляють, що виплати «висять» в банку два місяці, а потім вертаються кудись назад, і відправили людину в соц.службу.А там зовсім «морок».Спочатку відправляли в ощадбанк, з відти людину знову відправили в соц. захист, де вже повідомили, що чомусь потрібно чекати місяць — і гроші її найдуть.Чому чекати місяць? Де ділися виплати? Не зрозуміло. Напрошується висновок — чи нас обслуговують такі «кваліфіковані» працівники, або шахраї.
Ощадбанк
Ответ банка
13 сентября 2022, 14:09
Добрий день. Управління соціального захисту населення здійснювало соціальну виплату через систему термінових переказів My Transfer. Після перерахування ці кошти клієнт може отримати в Ощадбанку протягом 60 днів, і вразі неотримання у відповідний термін повертається назад на рахунок соціальної служби. Відповідно вони здійснили вам повторне перерахування коштів, через що й повідомили очікувати.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Cler13 12 сентября 2022, 16:57
Працівники банку без «гарячої лінії» не можуть вирішити жодного питання. Налічки завжди немає. Начальниця відділення підвищує голос, коли чує справедливі дорікання!
Ощадбанк
Ответ банка
12 сентября 2022, 17:08
Добрий день. Якщо потрібно перевірити інформацію по карті чи ж наприклад обліковий запис ощад 24/7 то дійсно потрібно звернутися до працівників контакт центру оскільки це все потрібно перевірити в певному програмному забезпеченні. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення по якому запитанню ви зверталися у відділення банку.
Cler13 12 сентября 2022, 16:25
Карточку нещасну роблять 10 робочих днів. 2 тижні, Карл. Чому в Приваті це займає максимум 5 хвилин? Закрили кредитки. Люди готові брати кредит, бо виїхали з окупованої території і буквально все доводиться купляти, від спіднього і до холодильника! Знову ж таки провести аналогію з Приватом! Відділення конкретне не називаю, бо весь цей банк — *** !!! Не здивуюся, якщо вони і досі співпрацюють з сбербанкой фашистської рососії!
Ощадбанк
Ответ банка
12 сентября 2022, 17:07
Добрий день. Якщо ви відкриваєте іменну карту або ж здійснюєте перевипуск вашої старої карти то термін її доставки до 14 календарних днів, та в період воєнного стану термін може бути трохи більшим. Якщо ж ви вперше відкриваєте неіменну карту, то співробітники банку зможуть її вам оформити всього лише за10-15 хвилин. Зі сбербанком ми ніколи не співпрацювали.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
TimS60 12 сентября 2022, 9:08
я писал о том, что 5.09.2022 с моей пенсионной карты был сделан перевод на карту сына, который находился в больнице на лечении. деньги у меня списали, сыну на карту так и не зачислили. своевременно не смогли оплатить дорогостоящее лечение (прошло 7 дней, а деньги так и висят в статусе очікує обробки) вчера нашего сына не стало. Какое бездушие со стороны работников банка, никто не соизволил проверить статус платежа, только стрелки кидают друг на друга. у меня нет слов выразить свой гнев по этому вопросу.
Ощадбанк
Ответ банка
12 сентября 2022, 11:48
Добрий день. Ми співчуваємо вашій втраті. Ощадбанк докладає максимум зусиль для того щоб допомогти свої клієнтам та вирішити всі запитання. На жаль в нас немає такої можливості перевіряти статус платежу. Більш детальну інформацію можуть перевіряти тільки працівники контакт центру.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
halk007 11 сентября 2022, 18:06
Почему по моей карте не происходит овтамотическая конвертация валюты, я не могу ею росчитываться за границей (Банк *** полное потому что)!!! Жалею что на Пивдений не перешел ((
Ощадбанк
Ответ банка
12 сентября 2022, 11:48
Добрий день. Для детальної перевірки вашої карти рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером (044) 247−84−18.
Також ви можете здійснити веб-дзвінок через сайт нашого банку. Щоб здійснити дзвінок з сайту, Вам необхідно перейшовши за посиланням: https://www.oschadbank.ua/chat та обрати функцію веб-дзвінок.
Проблема решена
Darknes 11 сентября 2022, 17:28
Здравствуйте, я конечно все понимаю.Сбои сложности.Месяц не могу валюту поменять.Ни валюты нет не гривны нет.Это как понимать? Мне нужны деньги.Конкретных ответов нет.Кроме того как ждите, сколько ждать?
Ощадбанк
Ответ банка
12 сентября 2022, 11:47
Добрий день. Сервіс продажу/купівлі валюти в Ощад 24/7 наразі вимкнений у зв'язку технічними проблемами. Найближчим часом виправимо дану помилку. Як тільки з'явиться нова інформація, ми проінформуємо. Перепрошуємо за незручності. Валютною картою ви можете користуватися як і раніше та знімати кошти в касі.
Lima65 10 сентября 2022, 17:07
Оформлено картку тарифу Platinum, що вважається преміум тарифом. З усього, що є добре при роботі з ощадбанком, то є оформлення самої картки, гарний дизайн, гарне пакування. Все, що звязане з роботою банку- жах.
Враховуючи військовий стан комісію 300 грн було скасовано, що начебто логічно, адже банк скасував всі зобовязання зі своєї сторони. Але через два місяці правління банку (зі слів оператора) вирішило повернути положення договору, звісно тільки зі сторони віп-клієнта, адже для нього війна закінчилася, а ощадбанк продовжував «воювати» і не поновив жодної із «бонусних програм». Звісно, все це зроблено для моїх інтересів, тільки чомусь ощад забув повідомити про нову угоду клієнта. На прохання закрити такий «вигідний» проект — почув відповідь, що таку операцію можливо зробити тільки в тому відділенні в якому була оформлена картка. Дівчата, хлопчики, чи хто там сидить в правлінні — там у вас, за вікном, літаки літають разом з радіохвилями, ні не чули такого? Чи в Україні цих ощадбанків не лічино. Чому не можна зробити цього в сусідній області? Добре, не питання, їдемо через всю країну з Чернівців в Запоріжжя, для закриття картки. Звертаюсь до «свого» відділення з проханням закрити супер-пупер картку та замовляю звичайну зарплатну картку. Чекаю декілька тижнів, отримую запрошення для одержання картки, та йду до відділення. А ось вам, а не картка. Відділення працює завжди крім суботи та неділі, попасти туди працюючій людині неможливо, чогось мене це вже не дивує, також я звик до розмов з операторами, які щось постійно жують під час спілкування, у вас там голод? Нема питань — замовляємо картку на інше відділення (куди я зможу попасти під час обідньої перерви), вічливі оператори, наїлись напевно, кажуть — потрібно випускати нову картку, мене це також не дивує, звісно превезти зі столиці це ж легше чим з сусіднього відділення, ну там ще коміссія в 40 грн на користь гуртка-правління, здається уже як премія мені, могли б і 400 грн взяти. Погоджуюсь з усим. Видихаю, чекаю нову картку. Але це ощад і він презентує другу серію фільму «аось вам». До виготовлення нової картки ще 8 днів, але активна супер-пупер картка блокується банком, звісно без попередження. Звінок до оператора — і геніальна відповідь допомогти може тільке те відділення в яке я не можу попасти)) фінал. Це не банк — це якесь непорозуміння, яке живе за мій рахунок, і саме прикре — нічого зробити неможливо.
Ощадбанк
Ответ банка
12 сентября 2022, 11:44
Добрий день. Справді на початку війни банк ввів ряд змін в тарифах для зменшення фінансового навантаження. Коли ви здійснюєте достроковий перевипуск карти, то стара карта блокується і тому ви не змогли її використовувати. Стосовно закриття рахунку, то це можна зробити у відділенні банку в межах області де відкривався рахунок, а не тільки в обслуговуючому відділенні. Перепрошуємо за надану недостовірну інформацію. Стандартний термін виготовлення карток — до 14 календарних днів, та в період воєнного стану, цей термін може бути трохи більшим. До моменту отримання карти ви може звернутися у будь-яке відділення Ощадбанку та зняти кошти з рахунку по паспорту.
Ashot55 10 сентября 2022, 11:31
Уже более 3 месяцев не работает сервис генерации электронных ключей, банк ничего не предпринимает для восстановления сервиса КЕП через Вайбер или Телеграм
Ощадбанк
Ответ банка
12 сентября 2022, 11:36
Добрий день. Спеціалісти вже працюють над вирішенням проблеми. Приносимо вибачення за тимчасові незручності та рекомендуємо скористатися сервісом пізніше.
tarun 9 сентября 2022, 20:42
Отделение по адресу: Киев, ул. Елены Телиги, 35
У мене кілька запитань.

Перший момент
Сьогодні з районного відділення банку (вул, вулиця Олени Теліги, 35, Київ, 04086) зателефонували і сказали, що моя дружина не користується карткою Ощад. Через це буде зніматися 100 грн. Знімати гроші з рахунку будуть або 1 раз на місяць, або 1 раз за 3 місяці — чіткої відповіді не було, були припущення співробітника банку.
Але дружина користується цією карткою Ощад. Це зарплатна картка банку. Вона отримує гроші щомісяця і знімає все через банкомат. Один раз на місяць з карткою Ощад є одна операція.
На це нам відповіли, що має бути хоча б одна операція через мобільний додаток Ощад 24/7. Інакше з рахунку буде зніматися 100 грн.
На наші додаткові запитання відповідь одна «на сайті все написано, читайте».
У мене теж є картка Ощад. Але я отримував її в іншому районі. Мені жодного разу не дзвонили щодо 100 грн. Я теж отримую пенсію на картку Ощад і один раз на місяць знімаю всі гроші в банкоматі.
Значить це вибірково виконання співробітників банку Ощад.

Другий момент.
Мої батьки. Вони не вміють користуватися мобільним додатком Ощад 24/7. Вони завжди знімають гроші в банкоматі.
Якщо в них відібрати 100 грн. за пенсії у 2000 грн, то це означає, що банк «Ощад» примусово змушує людей голодувати кілька днів? Виходить, що Ощад влаштовує повторний голодомор 30-х років минулого століття (але в менших масштабах).

Третій момент
Коли я відкривав рахунок в Ощад і отримував картку (2 роки тому), то мені сказали, що один раз на місяць має бути хоча б одна операція з карткою. Це зробити розрахунок карткою Ощад на касі в магазині, зробити онлайн покупку, зробити переказ через мобільний додаток Ощад 24/7, тощо.
Зараз у відділенні банку нам сказали, що тільки онлайн-оплата і тільки через мобільний додаток Ощад 24/7 буде вважатися, що ми провели операцію з карткою Ощад. Виходить, що умови постійно змінюються і не на користь клієнтів.
Чому так?

Четвертий момент
Договір Ощад має 210 сторінок. На руки клієнту не видають договір. Усі кажуть, що візьмете на сайті Ощад.
Тут багато запитань. Як я можу на місці оформлення та відкриття рахунку в банку ознайомиться з Договором, якщо 210 сторінок вивчити за короткий термін неможливо?

П’ятий момент
% за операції з моїм рахунком (онлайн-покупка, купівля, переказ). Я самостійно намагався вивчити всі відсотки. Але я так і не зміг. Кількість відсотків за різні послуги/операції поміщаються на 4−6 сторінках формату А4.
Занадто велика кількість. Неможливо простому користувачеві вивчити, де знімаються відсотки за послугу, а де можна зробити безвідсоткову операцію з рахунком.
При відкритті рахунку в банку вивчити Договір і відсоткові умови використання карткою банку неможливо.

Зателефонувати на гарячу лінію Ощад марно. На будь-які запитання вони мені кажуть «на сайті все написано, читайте там». Тоді навіщо існує гаряча лінія?

Питання:
— на якій підставі Ощад зніматиме 100 грн? Цікавить офіційний нормативно-правовий документ, що дозволяє знімати 100 грн з рахунку клієнтів без дозволу і попередження клієнта банку.
— чому постійно змінюються умови банку, щоб підвищити шанси забрати 100 грн з рахунку клієнта? Для батьків це нездійсненна вимога.
— чому різні районні відділення працюють за різними правилами? Дружині дзвонили і попередили щодо 100 грн, а мені не дзвонять.
— чому Договір Ощад має 210 сторінок? Неможливо вивчити Договір за короткий термін. Конституція України має набагато менше сторінок, ніж Договір з банком Ощад.
Ніхто не знає умови договору, навіть співробітники банку. Тепер я розумію, чому мені кажуть «читайте все на сайті Ощад».
— чому дуже багато пунктів зняття відсотків за операції з рахунком (купівля, переказ)? Все заплутано і видно, що це зроблено не для користувачів банку.

Виходить, що Ощад найбільше банківське зло, підтримуване керівниками держави України.
Занадто багато негативних питань…
Одне з них — деяким категоріям пенсіонерів потрібно оформити пенсійний рахунок тільки в Ощадбанку. Чому? Приватбанк теж державний, але закон не змінюють. Значить комусь це вигідно і утискають нас і права іншого банку.
Терпимо, ненавидимо і пишемо скарги.
Ощадбанк
Ответ банка
12 сентября 2022, 11:35
Добрий день. Якщо картою не користуватися протягом 12 місяців (не обов'язково щоб це були операції в ощад 24/7), то списується комісія за обслуговування неактивного рахунку в розмірі 100 гривень в місяць, так як ви повідомили що картою користуєтеся то дана комісія з вас списуватися не буде. Перепрошуємо за консультацію нашого працівника банку. Ми обов'язково проведемо роботу із працівниками для уникнення таких ситуацій в майбутньому. Договір комплексного банківського обслуговування дійсно об'ємний, при цьому розділ карток який вас цікавить не такий великий.
OlegNezhinskiy 9 сентября 2022, 14:16
Отделение по адресу: Одесса, ул. Новосельского, 96
Дякую за обслуговування в відділенні ТВБВ № 10015/0561 прийняли монети за програмою НБУ «Смілива гривня», вручну порахували монети з посмішкою три дні поспіль, в особі касира Капанева Наталія Василівна
Ощадбанк
Ответ банка
9 сентября 2022, 14:50
Завжди раді допомогти нашим клієнтам!
Fernandez 9 сентября 2022, 12:18
07.09 у Радивилівському відділені написав заяву щодо зміни паспортних даних (стандартний бланк), співробітника перевірила, відправила — повернули, не вірно, 09.09. знову пишу заяву співробітник перевіряє відправляє — возврат, невірно. Научить співробітника працювати, а не гоняти клієнта по декілька разів у відділення. Сподіваюсь начальник Радивилівського відділення зробить кадрові або інші висновки.
Ощадбанк
Ответ банка
9 сентября 2022, 13:57
Добрий день. Ми обов'язково перевіримо інформацію стосовно відділення банку в яке ви зверталися щоб співробітники відразу надавали клієнтам зрозумілі пояснення стосовно правильності заповнення бланків, адже для нас важливий кожен клієнт. Перепрошуємо за незручності.
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝