Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Моя мама, инвалид, плохо видит, 31.10.22 вышла с банка с плачем и тресущимися руками. Обслуживалась на второй кассе, через волнение не запомнила имя кассира, к сожалению. Из-за того что самой было трудно увидеть где именно заверить документы, кассир начала её унижать. Кидаться документами. Мама предупредила ее что она после операции и её зрение плохое. Достаточно было просто со стороны кассира тыкнуть пальцем где нужно было прописать. Слава богу в банке есть и нормальные люди, которые помогли. Но оскорбление со стороны кассира не прекратились. Я не понимаю что мотивирует кассиров себя так вести и почему никто из сотрудников, в т. ч. начальник отделения на это не реагирует. Данную ситуацию так не оставлю пока не получу разьяснение мотивов такого хамского поведения
Ощадбанк
Ответ банка
7 ноября 2022, 9:39
Добрий день. Дозвольте перепросити за завдані незручності. Нам дуже прикро що у вашої матері сталася така ситуація. Така поведінка працівників банку неприпустима. Для нас важливий кожен клієнт, і ми намагатимемось докладати всіх зусиль щоб покращити клієнтоорієтованість нашого персоналу. Ми перевіримо ситуацію та проведемо роботу із працівниками відділення в яке зверталася Ваша мати, для уникнення таких ситуацій в майбутньому.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Оля Сурай 4 ноября 2022, 18:20
Вцілому банк задовільний, але дуже не зручний мобільний додаток. Не приходять повідомлення про фінансові операції зняття/поповнення. Здебільшого якісь технічні неполадки. Ввечері зовсім не запускається. Практично неможливо контролювати баланс по карті. Прохання оптимізувати додаток. Дякую
Ощадбанк
Ответ банка
7 ноября 2022, 9:30
Добрий день. Функціонал додатку постійно розширюється, та в наступних оновленнях ми додамо більше можливостей для комфортного використання додатку. Стосовно не надходжень смс повідомлень або ж перепідключення послуги смс-інформування, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800. Перепрошуємо за незручності.
Повелитель Солнцеликий 4 ноября 2022, 17:40
Не банк, а «казка»…

Зайшов платіж і був у статусі «обробляється». 4 листопада 2022 о 4-й годині ранку у веб-банкінгу «Статус оброблено»: Номер операції 000884600621

Але СМС про надходження не було.

Під час спроби здійснити переказ між власними картками, «Статус невдало»: Номер операції 230885103268
та надходить СМС:

04.11.22 04:10:12 Card:5545* Sum:xx.00 USD WEB Banking
Uvaga! Vy ne mozshete vykonaty operatsiu.
oschadbank.ua/chat
bit.ly/0Bcurrent

СМС про зарахування коштів ще не надходило, то операція 000884600621 не до кінця обробилася? чи шо там відбувається?

contact-centre@oschadbank.ua мовчить і на електронні листи не реагує
Ощадбанк
Ответ банка
7 ноября 2022, 9:23
Добрий день. Для детальної перевірки, чому Вам не надходить смс повідомлення та відхиляється платіж при здійсненні операції, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800. Перепрошуємо за незручності.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
TorpedoFrank 4 ноября 2022, 14:14
Мошенник взломал телеграм знакомой и вымогает деньги на карту 5167803269128968.
Могу предоставить скриншоты переписки для подтверждения.
На горячей линии ничем помочь не смогли.
Ощадбанк
Ответ банка
4 ноября 2022, 14:27
Добрий день. В даному випадку рекомендуємо звернутися вашій знайомій в технічну службу підтримки Телеграм для відновлення акаунту, та звернутися до правоохоронних органів для подання відповідної заяви стосовно шахрайства.
yurikiev 4 ноября 2022, 12:57
Касир, головний спеціаліст, відмовилась продавати валюту без страховки.
Сказала, що є розпорядження, згідно якого ніякого обслуговування без придбання страховки.
Після того як я зателефонував на гарячу лінію, де всі її нісенітниці було спростовано, вона мені все ж таки продала валюту.

Це вже сто першій раз, коли мені нав’язують непотрібну послугу в Ощадбанку.

Я зняв депозит, завтра всі гроші заберу й позакриваю всі картки.

Прощай Ощад. Слава богу не буду більше твоїм клієнтом.
Ощадбанк
Ответ банка
4 ноября 2022, 14:24
Добрий день. Дійсно при купівлі валюти працівники банку можуть запропонувати купити страховку, та ви самостійно обираєте чи її купувати. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності. Ми обов'язково перевіримо ситуацію по відділенню банку в яке ви зверталися, для уникнення таких ситуацій в майбутньому.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Serg48 4 ноября 2022, 12:53
04. 11.2022, після вимкнення мережі«комп'ютери включалися" 40хв, у відділенні 4 стола для менеджерів на роботі 2, 10 чоловік в черзі, обслуговування займає 25 — 30 хв це отримання карти яка вже є на відділенні, бардак страшний отримую карту півтора місяця, коли не прийдеш повітряна тривога, немає світла у відділенні приват, агріголь, райффайзен, працюють генератори, тут бардак, отримаю карту зніму кошти, поміняю на приват, є світло немає, карту дають через 20 хв, в той же день, а не ждать 45 днів, і не отримав і досі, СТРАШЕННИЙ БАРДАК, ЯК ЧИРИПАХИ
Ощадбанк
Ответ банка
4 ноября 2022, 14:13
Добрий день. Під час повітряної тривоги працівники ідуть в укриття, що радимо також робити й клієнтам. Після закінчення тривоги, потрібно деякий час щоб працівники повернулися на своє робоче місце з укриття та увімкнули техніку для роботи. Клієнти звертаються з різними запитаннями, тому на деякі з них потрібно більше часу для консультації. Перепрошуємо за незручності. Також ви завжди можете призначити зустріч на відповідний час за посиланням https://appointment.oschadbank.ua/?fbclid=IwAR14Nq4hQ9AmoooNNMJPPNKoRw7_svOwrfnb4_rYkCaMValeADCa8hCbvYw, та менеджер відділення буде вас очікувати.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Svet8412 4 ноября 2022, 12:39
Банк безосновательно пользуется деньгами вкладчиков, снимает со счета каждый месяц по 100 грн и при этом никаких документов не предоставляет где подтверждается на основании чего это всё происходит.Каждый пускай подумает перед тем как иметь дело с таким банком.
Ощадбанк
Ответ банка
4 ноября 2022, 12:52
Добрий день. Згідно тарифів банку, якщо картою не користуватися протягом 12 місяців, то списується комісія за обслуговування неактивного рахунку в розмірі 100 гривень в місяць, якщо на рахунку менше 100 гривень то списується доступний залишок. З тарифами ви завжди можете ознайомитися на сайті нашого банку. Рекомендуємо проводити операції по своїй карті щоб в подальшому не виставлялося комісій.
Alla7700 3 ноября 2022, 21:35
Сервис на нуле! КЕП не работает, в ту же Дию не зайти, пишет сертификат поврежден или не действителен, хотя еще два дня назад все работало, новый через Вайбер или Телеграм сгенерировать невозможно. Служба поддержки банка на нуле, пояснить ничего не могут. Неужели нельзя поручить IT специалистам исправить недостатки системы?
Ощадбанк
Ответ банка
4 ноября 2022, 9:27
Добрий день. Вхід у застосунок Дія по карті Ощадбанку та сервіс генерації КЕП працює. Рекомендуємо спробувати згенерувати новий КЕП повторно. Перепрошуємо за незручності.
Layzerg 3 ноября 2022, 15:47
Доброго дня! Сьогодні 03.11.2022 р у банкоматі ощадбанку знімав готівку у розмірі 8000 з картки монобанку. По факту гроші були списані з картки, але не видані. Звернулись до монобанку, який відправив заявку в ощадбанк, який відповів, що потрібно чекати до 14. 11. 2022. Але ці гроші мені потрібні терміново, сьогодні. Тому я звернувся до контакт центру ощад, де зіткнувся з повною некомпетентністю працівника Юрія, який на протязі всієї розмови так і не зміг пояснити, як вирішити цю проблему швидко, пояснюючи, що банк не контролює роботу банкоматів, також не надав контакти більш компетентного в цьому питанні працівника.
Поясніть, будь ласка, яким чином повернути мої власні кошти, які мені потрібні дуже терміново!!!
Ощадбанк
Ответ банка
3 ноября 2022, 16:16
Добрий день. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності. Якщо банкомат Ощадбанку не видав кошти з карти іншого банку, то запит на повернення коштів ініціює Ваш банк. Якщо Ви дійсно не отримали кошти, вони будуть повернуті Вам на рахунок. Строки повернення коштів потрібно уточнювати у Вашому банку.
Стосовно консультації оператора контакт-центру, ми обов'язково перевіримо інформацію. Також коли ви телефонуєте до контакт-центру, Вас з'єднує з вільним оператором для консультації, тому на жаль інших контактів працівників не змогли надати.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
anl190686 2 ноября 2022, 18:53
Державний банк відкриває рахунки для шахрвйських схем. Людини перераховують гроші за товар на картку 5167 8032 3878 1731 ця людина Швец А. М. товар не відправляє, людей кидає і я впевнена що державний банк навіть дані про зарахування коштів на рахунок не контролю і шахрайка і податки не сплачує. Тобто банк є співучасником злочину.
Ощадбанк
Ответ банка
3 ноября 2022, 9:19
Добрий день. В даній ситуації рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів для подання відповідної заяви та обов'язково будуть прийняті відповідні міри.
Виктор Дубинчук 2 ноября 2022, 16:06
01.11.2022 року при отриманні пенсіонером, моєю жінкою, Мельник Надією Іванівною співробітниця банку вимагала перерахувати 100 гривень на поточний рахунок картки киянина. Хочу запитати, на підставі яких документів? Наскільки мені відомо, картка киянина видається пенсіонерам безкоштовно. І потрібна вона тільки для проїзду в громадському транспорті. Що стосується банківських послуг Ощадбанку-ми не хочемо користуватися їми. Можу назвати причину. Яка у Вас найбільша ставка по депозитному вкладу? Яка у Вас ставка по кредиту? Різниця віж значення просто шалена. А яка облікова ставка НБУ? Я думаю Ваші економісти все знають. Прошу пояснити, на підставі яких документів співробітники банку вимагають перерахування коштів на картку киянина?
Ощадбанк
Ответ банка
2 ноября 2022, 16:35
Добрий день. Дійсно, перерахування коштів на карту киянина не є обов'язковим. Ми обов'язково перевіримо ситуацію по відділенню банку в яке ви зверталися, для уникнення таких ситуацій в майбутньому. Перепрошуємо за незручності. Стосовно депозитів та кредитів, то ми постійно пропонуємо клієнтам нові продукти із вигідними відсотковими ставками. Якщо цікавитимуть якісь із них, будемо раді надати вам консультацію.
Oleska7782 2 ноября 2022, 12:34
Відділення ощадбанку Черкаси вул. Сумгаїтська 39. Касири тричі відмовили прийняти гривневі монети старого зразка, то людей багато, а касирка одна (тут я ще можу погодитися), то немає машинки для рахування (взагалі щось дивне). Сьогодні касирів було двоє, людей в каси не було взагалі, але монети прийняти відмовились і відправили в центральне відділення.
В той же час у відділені по 30 років Перемоги 22 дуже привітна касир Людмила спокійно прийняла монети, за що я їй дуже-дуже вдячна!
Ощадбанк
Ответ банка
2 ноября 2022, 12:40
Добрий день. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності. Ми обов'язково перевіримо інформацію, чому працівники відділення в яке ви зверталися відмовили в наданні послуги.
TemaW12 2 ноября 2022, 10:16
Отделение по адресу: Киев, пр-т Победы, 75/2
1 ноября 2022 года по ул. Щербаковской в банкомате Приватбанка я снимал 1000 грн с карточки Ощадбанка. Вставил карту, ввел пин-код, выбрал услугу, выбрал сумму и нажал дальше. Банкомат начал отсчитывать внутри себя купюры (люблю этот шелестящий звук), но тут внезапно пропал свет. И мне выехала только карта. Деньги остались в банкомате. Так как причина невыдачи денег, по большому счету произошла по вине агрессора, Приватбанк я не считаю виноватым. Однако, позвонив в колл-центр Приватбанка я узнал, что мне нужно обращаться в отделение банка-эмитента карты, т. е. Ощадбанк. Ближе к вечеру, я написал заявление в Ощадбанке (отделение по адресу пр. Победы 75/2) о возврате средств. Будем ждать…
Ощадбанк
Ответ банка
2 ноября 2022, 10:21
Добрий день. Якщо ви вже написали заяву на повернення коштів, то в даному випадку рекомендуємо очікувати їх повернення. Перепрошуємо за незручності.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
osvieshnikova 1 ноября 2022, 14:01
У відділенні Ощадбанку у місті Прилуки Чернігівської області на запит, чому їй не прийшла е-допомога, пенсіонерка отримала відповідь, що хай її годують її діти. Це все було сказано в грубій формі на підвищених тонах. Банк оформляв заявки пенсіонерам, то хай набереться терпіння і працює з людьми по-людськи. Людина весь вік працювала, має величезний стаж і не її вина або її дітей у тому, що зараз відбувається в державі. Не не з її кишені чи за рахунок Ощадбанку надається ця допомога. Просто огидно.
Ощадбанк
Ответ банка
1 ноября 2022, 14:24
Добрий день. Нам дуже прикро що сталася така ситуація. Така поведінка працівників відділення неприпустима, та ми обов'язково проведемо роботу для унеможливлення виникнення таких ситуацій в майбутньому. Напишіть нам, будь ласка, в приватні повідомлення адресу відділення в яке зверталася клієнтка для перевірки інформації.
Стосовно виплати, то єДопомога нараховується міжнародними організаціями, тому як тільки вона буде зарахована, клієнтка одразу зможе її отримати. Перепрошуємо за незручності.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Audi5000 1 ноября 2022, 10:13
Співробітникам було введено індивідуальну премію. Але самі показники для приміювання за жовтень доведи 1 листопада, з датою оновлення на 19 жовтня (це говорить про те, що показники керівництву були відомі ще в жовтні) але їх довели в 09:00 1 листопада.
Для того щоб співробітники не знали які особисті показники потрібно зробити для преміювання та не отримати свою премію.
При цьому, ще й хочуть деприміювати співробітників, які, як би не виконали плановий показник.
Але щось не сходить арифметика, як говорить пан Клічук
Як можна виконувати плани, коли ти навіть не розумієш, які цифри потрібно виконати.
Цікава виходить теорія. Виникає питання, навіщо було тоді вводити індивідуальне преміювання ?! А ну для того, щоб співробітники прагнули виконати щось, а в результаті отримали «дулю»
Мотивація на вищому рівні
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
dddm 31 октября 2022, 17:16
Пенсіонер отримував пенсію на картку ощадбанку. Замовив нову картку, але ще не забрав. В зв’язку з активними військовими діями терміново виїхав за кордон, однак як виявилось Ощадбанк заблокував картку в зв’язку з випуском нової, яка ще не отримана. Служба підтримки пропонує лише один варіант вирішення проблеми, а саме приїхати на не дуже безпечну територію літній людині і тільки тоді вона буде мати право розпоряджатись своїми коштами. Саме так Державний банк підтримує своїх пенсіонерів які вимушено покурили рідні домівки, залишаючи їх без коштів для існування. Ганьба!
Ощадбанк
Ответ банка
1 ноября 2022, 9:30
Добрий день. При перевипуску карти з новим номером, попередня карта автоматично закривається. Тому для можливості користування коштами на рахунку потрібно отримати нову карту у відділенні Ощадбанку. Також при можливості можна буде отримати кошти з рахунку у будь-якому відділенні Ощадбанку. Перепрошуємо за незручності.
Prostak11 30 октября 2022, 13:13
Ситуація яка сталася сьогодні. Дві картки зарплатна та мій конфорт з лімітом з повним доступним кредитним лімітом. Картками користувався для оплат, переказів. Ну як звичайно. Сьогодні в 10.32 на телефон прийшло декілька сповіщень від Ощадбанку про якісь рухи на картках. Десь через 10 хвилин я відкрив СМС та побачив, що йдуть перекази за рахунок кредиту на зарплатну карту декілька раз і зразу переказ з зарплатної на карту іншого банку. Поки я входив в додаток та пробував блокувати картки, потім набрав гарячу лінію, то все вже було списано. Гаряча лінія — «нічого не знаємо, у нас все добре. Йдіть в поліцію.» Я ніяких кодів не підтверджував та нічого не вводив. Телефон нікому не передавав. Це в когось був доступ до ще одного додатка?
Чіткго порядка дій оператор не надав. Все списано і все. Як таке могло статися? В шоці від того, що сталося та від допомоги банку.
Ощадбанк
Ответ банка
31 октября 2022, 10:27
Добрий день. Якщо ви нікому не передавали коди підтвердження операцій, які надіслані в смс, третім особам, то ніхто не може скористатися вашою картою. Рекомендуємо перевипустити карту у відділенні банку, або ж зателефонувавши до контакт центру за номером 0-800-210-800, та здійснити нову реєстрацію в ощад 24/7 для уникнення шахрайства в подальшому. Також рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів для написання заяви про вчинення шахрайських дій по вашій карті.
Brexna 30 октября 2022, 2:47
Я тричі зверталась заблокувати картку, струдниця банку каже погасіть заборгованість, після того як я гашу заборгованість і притензій до мене немає прошу мені заблокувати картку зв’язку з втатою, струдниця Ощадбанку каже, ваша карта вже заблокована і так ось буде третій раз.Чому після погашення боргу мізерного зпереплатою коштів я кожен місяць знову переплачую і мені не блокірують картку в трачену, це що банку так вигідно, чи це така тактика загнання вборг людей.А цей раз зніму на скриту камеру для ютуба, можливо це допоможе.А цю картку дали мені якби внагрузку до іншої.
Ощадбанк
Ответ банка
31 октября 2022, 10:02
Добрий день. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності. Ми перевіримо інформацію по відділенню банку в яке ви зверталися, чому карту вам одразу не заблокували. Якщо ваша карта досі не заблокована, рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру за номером 0-800-210-800, та заблокувати її. Хочемо звернути увагу, що коли карта заблокована, то заборгованість по кредитній лінії теж буде виставлятися. Також зателефонувавши до контакт-центру, вам зможуть надати детальні роз'яснення яку суму боргу потрібно оплатити, та за що саме вона була нарахована.
Simba7 29 октября 2022, 14:25
Отделение по адресу: Одесса, пр-т Добровольского, 125
Екварінгові гроші знимати кожен раз з пригодами.Картку ФОПа оформляли місяць, тому що неправильно записали їм'я.Через тиждень вона розмагнитилась і все гроші можна зняти через «правой п’яткой ліве вухо», нову картку чекати ще два тиждня, але то не точно.Дякую не треба.Відмовляюсь з вами співпрацювати, наскількі це можливо.Відмовляюсь від еквайрінгу, питаю як це зробити зручнійше.Менеджер: принесіть його нам на відділення, так буде скорійше.Серьозно? Зняло з картки 150грн за обслуговування, котрі повинні зниматись на другий рік користування карткою.Скарга розглядається місяць.Гроші за екварінг приходять не зранку, як в нормальних банках, а коли зранку, коли після обіду, а один раз на наступний день.Зайти на ваш дебільний корплайн можна тількі з компа і з флешкою ключем, це дуже зручно, я ж завжди маю під рукою ноут, ключ.Платежі обробляються банком по півдня і не факт шо пройде.В вашому банку навіть робот хамить.Питає по якому питанню дзвоните, кажу обробка платежу.Питає шо саме з платежом цікавить, кажу обробка.Робот каже будете так відповідати покладу слухавку.Ви взагалі цінуєте клієнтів, чи гадаєте на бюджетних платежах виїхать.Практично по кожному питанню треба йти в банк, по телефону нічого не можливо вирішити.Як з’ясовується через некомпетентність ваших сотрудників в самому банку теж нічого не вирішишь.Як може менеджер не знати тарифів на еквайрінг.Каже 0.6, питаю може підняли, каже зараз подивлюсь, а так підняли 1.3, ви прям краще мене знаєте.
Ощадбанк
Ответ банка
31 октября 2022, 9:48
Добрий день. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності. Для нас важливий кожен клієнт, тому ми проведемо роботу зі співробітниками відділення в яке ви зверталися для того щоб надавалася коректна консультація. Стосовно розгляду скарг, звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця згідно ЗУ «Про звернення громадян». Коли ви телефонуєте до контакт-центру та задаєте запитання голосовому помічнику, рекомендуємо більш детальніше уточнювати запитання задля того щоб вас одразу з'єднали з необхідним спеціалістом. Також для консультації клієнтів ФОП, ви можете телефонувати за номером 0-800-219-800, з понеділка по п'ятницю з 8.00 до 20.00.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
EvaZakharova 28 октября 2022, 10:43
У банка есть приложение, но не всегда удается в него войти. Есть отделения по городу, но они работают до 15 часов. Интересно, как люди, которые работают в это время, могут успеть попасть в кассу? В общем гораздо проще иметь еще одну карту другого банка, чем пользоваться только одним Ощадом.
Ощадбанк
Ответ банка
28 октября 2022, 11:06
Добрий день. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності. Для предметної перевірки облікового запису Ощад 24/7, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800.
Відділення банку працюють за різним графіком, тому для отримання послуг ви можете обрати зручне для себе відділення для обслуговування. Також ви завжди можете призначити зустріч на відповідний час за посиланням https://appointment.oschadbank.ua/?fbclid=IwAR14Nq4hQ9AmoooNNMJPPNKoRw7_svOwrfnb4_rYkCaMValeADCa8hCbvYw, та менеджер відділення буде вас очікувати.
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝