Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Олег Ксановский 2 ноября 2023, 12:29
Отделение по адресу: Одесса, ул. Преображенская, 49/51
Працюю в Одеському Р У.
Вчора керівник відділення мені повідомив, що відділення тепер працює з клієнтами на пів години більше (не до 17:30, а до 18:00).
До того, я виходив з роботи не раніше шостої, просто тому що це так званий «операційний час», навіть якщо робота вже вся виконана (а за час, проведений на роботі логічно що не доплачували).
Хоча я на роботі й так вісім годин. А на що я їх витрачаю, на зведення каси чи на роботу з клієнтами, це вже проблеми роботодавця.
Тепер ж офіційно я працюю до 18:00, хоча цілком пропорційно з роботи буду виходити не раніше 18:30. Але керівництво нічого не каже про доплати за ці 30 хвилин на день. Трохи більше двох додаткових годин на тиждень. Той час, який я проведу з клієнтом.
Саме кумедне, що навіть наказ на пошту не приходив.
Це дуже демотивує. І так зарплати низькі в порівнянні з іншими банками.
Такими темпами можна і до 20:00 працювати.
Ще й з цією обідньою перервою незрозуміло. Ніби вона відсутня (по факту «плаваюча»), але на сайті показується графік з 13 по 14.
Банк видно мало що не хоче доплачувати, так ще й не вказує актуальну інформацію.
Я дійсно вже втомився від цього. Навіть не знаю, куди скаржитися, щоб щось змінити.
YEVHEN1986 2 ноября 2023, 12:08
Самостійно та безпідставно блокують рахунки. Інформацію про те ким, на якій підставі заблоковано рахунок — не надають. Самостійно та без повідомлень списують кошти на користь сторонніх осіб, на якій підставі, також не повідомляють (скарга вже в НБУ). Коли намагаєшся зареєструвати скаргу на гарячій лінії — кидають трубку, піднімають голос та кричать (розмовляв з оператором спокійно та врівноважено). Дозвонитись у відділення м. Івано-Франково (Львівська обл.) взагалі не можливо.
Минфин
Ответ администратора
2 ноября 2023, 12:54
Відгук зарахований (на 02.11.2023).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Lesya140590 2 ноября 2023, 9:33
Протягом місяця не можу зайти в новий додаток Ощад! Після введення номера телефону номер з банку не телефонує! Оператор каже що дзвінки з банку направляються і мої спроби їм щось пояснити не приносять результату! Зі сторони мобільного оператора проблем немає, скоріше що додаток у Баку не працює… Допомогу вони мені не надали! Банк і обслуговування на нульовому рівні! Не рекомендую цей банк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ami123 1 ноября 2023, 13:07
На відділення у м.Гостомель звернулась моя мати, яка є переселенкою з Луганської області. Спочатку невірно її проконсультували щодо тарифів по картці, після того, як я зайшла на сайт банку та все ж таки вибрала необхідну картку, їй Комнацька Олена Анатоліївна відмовила у відкритті, через те, що довідка переселенця була в ДІї з неповною інформацією та оформлена на м.Київ.
Мама дала слухавку їй, щоб я уточнила, і на питання, на підставі чого ви відмовляєте-отримала відповідь, що не може відкрити рахунок, бо як вона вкаже місце прописки Луганська область, а фактичне місце проживання зі слів клієнта не вносять (тільки в їх банку, напевно).
До яких пір громадян України будуть за місцем народження/прописки чи ще чогось дискримінувати!!! Вважаю роботу Олени некомпетентною, так як у всіх без виключення банках ОКРІМ ОЩАДУ, рахунки відкривають без проблем. Прошу провести роботу з даним співробітником та надати зворотню відповідь щодо законни підстав даної відмови. Дякую!!!
Anastasia14789 31 октября 2023, 14:14
исполнительной службой был наложен арест на все счета 15.05.2023, снятие ареста исполнительной службой и рассылкой писем о снятие ареста датируется 31.08.2023. так вот вопрос почему Ощадбанк накладывает арест на счет 27.10.2023. куда обращаться??? с тем что в отделение посылают в исполнительную, с исполнительной есть документ для банка о снятие ареста, но в отделение сказали что им «эта бумажка"(как сказала работница) не нужна. также по моей просьбе исполнительный повторно отправляет письмо в банк, но говорит что оно станет в конец очереди.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
sashahlbv 30 октября 2023, 19:59
Ощадбанк — є самим жахливим банком (на мою думку). Наприклад, заблокував я картку, коли мені потрібно її розблокувати у програмі Ощад то пише «функціонал тимчасово не працює» або візьмуть 20 грн після успішної розблокування картки, в інших банках розблокування є безкоштовним (наприклад: ПриватБанк, Monobank). Ще, коли відкриваєш нову картку, то перша зміна пін-коду є безкоштовним, якщо в друге хочеш змінити, то вже 10 грн чи навіть більше, в інших банках це теж є безкоштовним, сьогодні ходив у відділення закривати картку та це правильне рішення для мене. З плюсів є додаток, він виглядає гарно але мало функціоналу, деякі з них взагалі не працюють, потрібно робити все через чат-бота.
Минфин
Ответ администратора
2 ноября 2023, 12:20
Відгук не зарахований (на 02.11.2023).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
LHelena 30 октября 2023, 16:17
Отделение по адресу: Киев, ул. Хорива, 27-А
Після того, як у нас розбомбило квартиру в Ірпені. На той час мама жила з нами. Ми продали преватизовану квартиру у Житомирі, яка належала нам. І вирішили в такий спосіб щось купити, щоби десь жити. Покупець купував квартиру за програмою ЄОселя, і гроші перевели на карти людей, яким належала квартира. АЛЕ! В Ощадбанку ми не мали змоги зняти гроші за довіреністю мами. Їй 82 роки, і вона не виходить із дому за станом здоров’я. А на своїх картах у нас списували податок за зняття грошей. Це свавілля. Мафія якась. Постає питання, на якій підставі існує неможливість зняти гроші з картки Ощадбанку за дорученням? Чому я не можу зняти свої гроші? Чому ніхто не пояснює мені списання податку за зняття грошей? Хоча зазначено, що це не оподатковується? Скільки триватиме таке ставлення до українців? І отримати відповідь на свої запитання?
alina276545675 30 октября 2023, 13:54
На разі мене доводе до сказу той факт що Ощад заебує військових які зробили зарплатні карточки в цьому недобанку. То їм списків не дали, то Ощад сам собі гроші не перевів то ще щось,і це під час того як в військових що мають зарплатні карти інших банків вже як 3−7 днів зарплату отримали. Алло, ощадбанк, може якось пора рости в цьому плані? По друге, ну не може банк називатись національним де дійсно, якщо вірити банку, завжди затримки, навіть у переводах миттєвих. Переводить на приват /моно/ідею банк -займає 2 секунди. Але ж Ощад бачить кошти хоч би на 2й день. Якого біса?
AK1971 30 октября 2023, 12:11
Доброго дня Дуже не задоволена обслуговуванням Вашого банку. Це моя друга вже скарга. По перше Мазур Віра втручається в не свої справи, закриває рота кліентам, хамить і не спілкується державною мовою у Державному закладі. Взагі всі співробітники невічливі, це я побачила по чоловіку після важкого поранення з палицею на дверях о 8.15 якого не пустили, як і всю чергу, бо в них запускають компьютери.(А не повинні вони приходити трохи раніше для цього і до 8 години налаштувати?) А сьогодні в мене знову проблема з вашим банком і саме через персонал. Я мешкаю в селі 70 км від міста.Коштує моя дорога 300 гр в обидві сторони і я була 27.10 у банку, а зараз мушу їхати ще? Мені дали не повні реквизити по мойому кредиту і я не змогла сьоогдні закрити кредит в іншому банку, через відсутність повної інфррмації.Тепер мені знову шукати кошти на дорогу? А чия це провина? Хто мені оплате дорогу? ЗвільнитЬ весь склад! Не причиняйте людям неудобства, як що сидять не грамотні фахівці це не є показатели обслуговування!
Звернулася до Ощадбанку з приводу оплати держмита. Світлана Миколаївна зустрічала клієнтів при вході питанням про потребу та відразу орієнтувала по віконцях, хоча була зайнята оформленням документів. Клієнтів було вдосталь та всім приділяли певну увагу.
Мені тактовно запропонували інші продукти банку і я відкрила рахунок та застрахувалася від нещасного випадку. Була приємно здивована уважному відношенню, мені було приділено стільки часу, що не залишилося жодного питання.
Висловлюю щиру подяку співробітникам відділення √10004/0219, зокрема Коваленко Світлані Миколаївні, за сумлінне виконання службових обов’язків, ввічливе обслуговування та високий професіоналізм у своїй справі! Бажаю успіхів у роботі та високого рівня заробітної плати!
Бувайте здорові, сміливі та вільні!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Alexey55 27 октября 2023, 21:28
Отделение по адресу: Киев, ул. Васильковская, 38
Хочу выразить искренние слова благодарности коллективу отделения № 11 (г.Киев, ул. Васильковская, 38) и отдельно Главному экономисту Соболевой Ольге Леонтьевне!
Я, Гугуев А. А., пользуюсь услугами Ощадбанка много лет. Неоднократно в операциях мне помогала Соболева Ольга Леонтьевна и считаю, что такими работниками можно гордиться и брать с них пример в работе и культуре общения с клиентами Вашего банка.
Во-первых, большая умница, настоящий профессионал.
Во-вторых, доброжелательная, добросовестная, вежливая, терпеливая. Каждый раз, когда у меня возникают проблемы, я обращаюсь к Соболевой Ольге Леонтьевне. Потому, что в обращении к ней с вопросами я ни разу не сомневался в её компетенции. Главное, никогда не слышал раздражительного тона. А ведь все мы очень нуждаемся в этой доброте!
Сколько раз она тратила, по крайней мере, на меня своё обеденное время — и нисколько ни сожаления, ни досады я не замечал. Спасибо ей огромное.

Желаю здоровья, успехов, всех благ и терпения. Она хороший пример честности и добропорядочности, в чём у меня, и надеюсь у других Ваших клиентов, были реальные случаи убедиться и сказать ей большое спасибо за это!

Желаю доброго здоровья, благополучия и дальнейших успехов в сложной, но так необходимой нам Вашей работе!
Qaz123wsx 25 октября 2023, 14:47
с. зимна вода
Пустомитіаський р-н
UkkaSanna 23 октября 2023, 22:40
Отделение по адресу: Черкассы, бул. Шевченко, 320
Хожу по відділенням ТОВ ОЩАДБАНК — не можу закрити рахунок і розірвати з цим недобанком договір. Вцепилися за картку, як кліщами і впираються усіма кінцівками, як на смертному одрі у судоргах, — за кожного клієнта тримаються із останіх сил, мабудь що діло їхнє дуже плачевне. Понабирали працівників-дармоїдів, яким треба платити. У залі сиділо штук 10 осіб персоналу, а вони обслуговували лише одну людину, а дві сиділи в черзі. Усі начебто зайняті, проте коли я звернулась з питанням, а чим це вони усі так зайняті, то почалося як у курятнику: гвалт і кудахтання, і усі одразу стали не зайнятими.
Не рекомендую цю компанію від слова зовсім. Тримайте свої кошти налом у гаманцях, щоб не мати проблем з такими горепрацівниками.
olegdonn 23 октября 2023, 21:09
У мене є доларовий картковий рахунок. Сьогодні виявив, що з серпня у мене чарівним чином зняли 9 доларів по 3 дол щомісяця. Глянув у мережі, що Ощадбанк так заробляє щомісяця по 100 грн. на неактивних рахунках. Що найцікавіше, що в історії по рахунку в мобільному додатку такої операції немає. А гроші знято! Ощадбанк як злодюжка вкрав і нічого не показує у витраті. Ганьба! Що таке? Соромно та бракує на чорну ікру з лобстерами?
Вікторія Тюріна 23 октября 2023, 19:21
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Науки, 64
Зареєструвала карту у цьому банку, для отримання соціальних виплат (ВПО), виплата від держави прийшла о 12 годині ночі і через 15 хвилин була переведена на якусь іншу карту.Коли зранку прокинулась і побачила цю картину, відразу зателефонувала на гарячу лінію і мені порадили заблокувати карту, але конкретної допомоги не надали.При відвідуванні відділення, оператор сказав що карту ні в якому разі блокувати не треба було, бо тепер неможливо перевірити кому був виконаний переказ.Тепер навіть і заяву в поліцію неможливо написати, бо немає інформації по рахунку.Ця допомога в розмірі 10к гривень була дуже потрібна для оренди житла, так як своє зруйновано.
Alyona7 21 октября 2023, 23:27
Отделение по адресу: Запорожье, ул. Добролюбова, 15
Я не користувалася довго карткою і у мене зараз ліміт на зняття грошей (1000 грн на день). Півтора місяці тому я написала заяву у цьому відділенні для зняття ліміту. Леміш Ірина Костянтинівна сказала, що вона відправила її на Київ і протягом двох днів ліміт буде знято (вона навіть не сканувала мої документи, тільки взяла заяву — це вже було дивним, але я подумала, що їй краще знати). Пройшов тиждень, вона сказала почекати ще тиждень, адже якісь терміни змінилися, але мені обов’язково вона зателефонує (звичайно ніхто не телефонував). Пройшло 1.5 місяці, я так зрозуміла, що вона навіть і не відправляла мою заяву, а просто бреше. Дуже цікаво, чому такі співробітники, які навіть не знають, що потрібно хоча б взяти документи для заяви, досі працюють?
marmyul 20 октября 2023, 14:09
Так звана «служба підтримки» — треш.
Сидять школярки-пенсіонерки не здатні адекватно реагувати на проблеми з їхнім же так званим «сервісом». Систематичні глюки офсайту при оплаті комунальних через персон. кабінет. Проходиш п’ять рівнів ідентифікації тільки щоб вказати їм на їхні ж косяки і після всіх питань — відповідей якась «клава» «Юля"(так назвалась) відповідає: «ваш № телефону не є фінансовим!» Серйозно??? Вказаний № телефону (з нього і дзвоню) зазначений у договорі при відкритті рахунку у вашому «супер банку»!!! Намагаюся «ткнути носом» у некомпетентність «Юлю», кидає трубку під приводом «обмежений час на спілкування з одним клієнтом» !?
OlhaO 18 октября 2023, 23:30
Вікрила картку для соціальних виплат у відділенні по вул. Генерала Азмазова (колишня Кутузова), 9. Ніякі платежі не здійснювала, гроші не знімала. Проте через 15 днів з’ясувалося, що гроші з картки списані, ще й у валюті. Але окрім мене та співробітника банку, картку ніхто не бачив і в руках не тримав. Досить дивною була реакція кол-центру: не захотіли передавати звернення до безпекового підрозділу банку. Порадили звернутися до поліції, що я і зроблю. Також цікаво, що органи соціального захисту наполягали на відкритті рахунку саме у цьому банку.
NickUA1983 18 октября 2023, 21:31
Отделение по адресу: Киев, ул. Энтузиастов, 39
18.10.2023 до відділення Ощадбанку, яке знаходиться за адресою м. Київ, вул. Ентузіастів, 39 звернулися з питанням обміну пошкодженою банкноти номіналом 500 грн
Банкнота була декілька разів випрана та з надривами. Зберіглося більше 60% банкноти, її серійний номер та захисна стрічка
У відділенні відмовили в обміні, мотивуючи тим, що у низ відсутні технічні можливості перевірки купюри на справжність, хоча за законом банківські установи зобов‘язани проводити обмін пошкоджених банкнот гривні чи взяти таку банкноту на експертизу.
Також зазначу, що до відділення зверталася особа похилого віку, якій фізично важно ходити по іншим відділенням. Операціоніст сказала, що потрібно звертатися до центрального відділення Дніпровського району м. Києва.
Певно, співробітники Ощадбанку нічого не знають про клієнтоорієнтовний підхід до клієнтів та не мають навіть людської імпатіі, що б допомогти пенсіонеру обміняти пошкоджену банкноту.
Написана скарга в контакт-центр Ощадбанку, очікую пояснення, на якій підставі операціоніст відмовив в обміні пошкодженої банкноти
vikavik198 18 октября 2023, 13:56
Ніколи не було проблем з банками, але зіткнулась з Ощадбанком. Прочитала відгуки та зрозуміла, що це система, на яку Ощадбанк ніяк не реагує. Хочу розповісти і про свій досвід співпраці з цим «банком».
Все життя була клієнтом іншого банку. Але на роботі почали вимагати перейти на Ощадбанк.
На початку липня 2023р я стала клієнтом А Т Ощадбанк. Вже через тиждень мені почали надходити дзвінки з різних телефонів про стан мого рахунку: заблокований рахунок, хтось намагається зняти кошти з карти тощо.
06.09.2023 р. я помітила, що на моєму кредитному рахунку 03.09.2023 були здійснені транзакції невідомою мені особою на суму вісім тисяч дев’ятсот гривень. Ці транзакції виглядали сумнівно та не були пов’язані з моїми фінансовими діяльностями.
Про факт шахрайства мною негайно було повідомлено банк. На гарячій лінії банку мені повідомили, що шахраї обійшли систему та зайшли в Ощад24, де зняли кредитні кошти.
Також я звернулася до органів поліції, на даний момент відкрите кримінальне впровадження за ст. 190 ч.1 КК України від 06.09.2023р, де я є потерпілою.
Крім того, я звернулась до АТ «Ощадбанк» з приводу проведення розслідування стосовно шахрайських транзакцій з моєї кредитної карти на рахунок руху коштів по моєму банківському рахунку за 06.09.2023, наданням мені конкретної інформації щодо особи, яка здійснила зняття коштів. Однак на даний момент розслідування не проводиться, про його рух мені не повідомлено. Хоча на сайті банку написано що Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян», звернення розглядаються і вирішуються невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання — ті, які не потребують додаткового вивчення. Загальний термін розгляду звернень не повинен перевищувати одного місяця від дня їх надходження. Наразі вже 18.10.23р.
Незважаючи на це, Ощадбанк продовжує вимагати від мене сплату кредиту та процентів, пов’язаних з цим кредитом.
Склалося враження, що Ощадбанк навмисно зробив спрощену систему безпеки та співробітники зливають клієнтів або самі займаються шахрайством. Клієнтом банка я була 2 місяці. Нікому не рекомендую цей банк.

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.3 49.95
PLN 11.05 11.9
USD 42.05 42.55
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.3 49.95
PLN 11.05 11.9
USD 42.05 42.55
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝