×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| PLN | 11.05 | 11.9 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Все курсы банка | ||
Де доплати, Карл? (Або як порушити трудове законодавство)
Вчора керівник відділення мені повідомив, що відділення тепер працює з клієнтами на пів години більше (не до 17:30, а до 18:00).
До того, я виходив з роботи не раніше шостої, просто тому що це так званий «операційний час», навіть якщо робота вже вся виконана (а за час, проведений на роботі логічно що не доплачували).
Хоча я на роботі й так вісім годин. А на що я їх витрачаю, на зведення каси чи на роботу з клієнтами, це вже проблеми роботодавця.
Тепер ж офіційно я працюю до 18:00, хоча цілком пропорційно з роботи буду виходити не раніше 18:30. Але керівництво нічого не каже про доплати за ці 30 хвилин на день. Трохи більше двох додаткових годин на тиждень. Той час, який я проведу з клієнтом.
Саме кумедне, що навіть наказ на пошту не приходив.
Це дуже демотивує. І так зарплати низькі в порівнянні з іншими банками.
Такими темпами можна і до 20:00 працювати.
Ще й з цією обідньою перервою незрозуміло. Ніби вона відсутня (по факту «плаваюча»), але на сайті показується графік з 13 по 14.
Банк видно мало що не хоче доплачувати, так ще й не вказує актуальну інформацію.
Я дійсно вже втомився від цього. Навіть не знаю, куди скаржитися, щоб щось змінити.
Комментарии (4)
Вбережи вас від такого недобанка
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (1)
Не працює додаток Ощад
Комментарии (2)
Відмовили у відкритті рахунку м.Гостомель
Мама дала слухавку їй, щоб я уточнила, і на питання, на підставі чого ви відмовляєте-отримала відповідь, що не може відкрити рахунок, бо як вона вкаже місце прописки Луганська область, а фактичне місце проживання зі слів клієнта не вносять (тільки в їх банку, напевно).
До яких пір громадян України будуть за місцем народження/прописки чи ще чогось дискримінувати!!! Вважаю роботу Олени некомпетентною, так як у всіх без виключення банках ОКРІМ ОЩАДУ, рахунки відкривають без проблем. Прошу провести роботу з даним співробітником та надати зворотню відповідь щодо законни підстав даної відмови. Дякую!!!
Комментарии (2)
почему арест счета произошел через два месяца после снятия этого самого ареста
Написать комментарий
Ощадбанк | Самий жахливий банк (на мою думку)
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (1)
Держава в державі
Комментарии (2)
Самий тугий банк
Комментарии (5)
ОБслуговування
Комментарии (1)
Приклад для наслідування.
Мені тактовно запропонували інші продукти банку і я відкрила рахунок та застрахувалася від нещасного випадку. Була приємно здивована уважному відношенню, мені було приділено стільки часу, що не залишилося жодного питання.
Висловлюю щиру подяку співробітникам відділення √10004/0219, зокрема Коваленко Світлані Миколаївні, за сумлінне виконання службових обов’язків, ввічливе обслуговування та високий професіоналізм у своїй справі! Бажаю успіхів у роботі та високого рівня заробітної плати!
Бувайте здорові, сміливі та вільні!
Комментарии (3)
О работе Главного экономиста Отделения Ощадбанка № 11 Соболевой Ольги Леонтьевны
Я, Гугуев А. А., пользуюсь услугами Ощадбанка много лет. Неоднократно в операциях мне помогала Соболева Ольга Леонтьевна и считаю, что такими работниками можно гордиться и брать с них пример в работе и культуре общения с клиентами Вашего банка.
Во-первых, большая умница, настоящий профессионал.
Во-вторых, доброжелательная, добросовестная, вежливая, терпеливая. Каждый раз, когда у меня возникают проблемы, я обращаюсь к Соболевой Ольге Леонтьевне. Потому, что в обращении к ней с вопросами я ни разу не сомневался в её компетенции. Главное, никогда не слышал раздражительного тона. А ведь все мы очень нуждаемся в этой доброте!
Сколько раз она тратила, по крайней мере, на меня своё обеденное время — и нисколько ни сожаления, ни досады я не замечал. Спасибо ей огромное.
Желаю здоровья, успехов, всех благ и терпения. Она хороший пример честности и добропорядочности, в чём у меня, и надеюсь у других Ваших клиентов, были реальные случаи убедиться и сказать ей большое спасибо за это!
Желаю доброго здоровья, благополучия и дальнейших успехов в сложной, но так необходимой нам Вашей работе!
Написать комментарий
Не вказано на сайті про обідню перерву
Пустомитіаський р-н
Комментарии (5)
Не закривають рахунок з червня місяця
Не рекомендую цю компанію від слова зовсім. Тримайте свої кошти налом у гаманцях, щоб не мати проблем з такими горепрацівниками.
Комментарии (2)
Хоч вовни жмут…
Комментарии (9)
Вкрали гроші з рахунку
Комментарии (4)
Неповага до своїх клієнтів
Комментарии (3)
«служба підтримки» — електронний кабінет
Сидять школярки-пенсіонерки не здатні адекватно реагувати на проблеми з їхнім же так званим «сервісом». Систематичні глюки офсайту при оплаті комунальних через персон. кабінет. Проходиш п’ять рівнів ідентифікації тільки щоб вказати їм на їхні ж косяки і після всіх питань — відповідей якась «клава» «Юля"(так назвалась) відповідає: «ваш № телефону не є фінансовим!» Серйозно??? Вказаний № телефону (з нього і дзвоню) зазначений у договорі при відкритті рахунку у вашому «супер банку»!!! Намагаюся «ткнути носом» у некомпетентність «Юлю», кидає трубку під приводом «обмежений час на спілкування з одним клієнтом» !?
Комментарии (5)
шахрайство
Комментарии (2)
Відмова в обміні пошкодженої банкноти номіналом 500 грн
Банкнота була декілька разів випрана та з надривами. Зберіглося більше 60% банкноти, її серійний номер та захисна стрічка
У відділенні відмовили в обміні, мотивуючи тим, що у низ відсутні технічні можливості перевірки купюри на справжність, хоча за законом банківські установи зобов‘язани проводити обмін пошкоджених банкнот гривні чи взяти таку банкноту на експертизу.
Також зазначу, що до відділення зверталася особа похилого віку, якій фізично важно ходити по іншим відділенням. Операціоніст сказала, що потрібно звертатися до центрального відділення Дніпровського району м. Києва.
Певно, співробітники Ощадбанку нічого не знають про клієнтоорієнтовний підхід до клієнтів та не мають навіть людської імпатіі, що б допомогти пенсіонеру обміняти пошкоджену банкноту.
Написана скарга в контакт-центр Ощадбанку, очікую пояснення, на якій підставі операціоніст відмовив в обміні пошкодженої банкноти
Комментарии (6)
Мій короткий та сумний досвід клієнта Ощадбанку.
Все життя була клієнтом іншого банку. Але на роботі почали вимагати перейти на Ощадбанк.
На початку липня 2023р я стала клієнтом А Т Ощадбанк. Вже через тиждень мені почали надходити дзвінки з різних телефонів про стан мого рахунку: заблокований рахунок, хтось намагається зняти кошти з карти тощо.
06.09.2023 р. я помітила, що на моєму кредитному рахунку 03.09.2023 були здійснені транзакції невідомою мені особою на суму вісім тисяч дев’ятсот гривень. Ці транзакції виглядали сумнівно та не були пов’язані з моїми фінансовими діяльностями.
Про факт шахрайства мною негайно було повідомлено банк. На гарячій лінії банку мені повідомили, що шахраї обійшли систему та зайшли в Ощад24, де зняли кредитні кошти.
Також я звернулася до органів поліції, на даний момент відкрите кримінальне впровадження за ст. 190 ч.1 КК України від 06.09.2023р, де я є потерпілою.
Крім того, я звернулась до АТ «Ощадбанк» з приводу проведення розслідування стосовно шахрайських транзакцій з моєї кредитної карти на рахунок руху коштів по моєму банківському рахунку за 06.09.2023, наданням мені конкретної інформації щодо особи, яка здійснила зняття коштів. Однак на даний момент розслідування не проводиться, про його рух мені не повідомлено. Хоча на сайті банку написано що Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян», звернення розглядаються і вирішуються невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання — ті, які не потребують додаткового вивчення. Загальний термін розгляду звернень не повинен перевищувати одного місяця від дня їх надходження. Наразі вже 18.10.23р.
Незважаючи на це, Ощадбанк продовжує вимагати від мене сплату кредиту та процентів, пов’язаних з цим кредитом.
Склалося враження, що Ощадбанк навмисно зробив спрощену систему безпеки та співробітники зливають клієнтів або самі займаються шахрайством. Клієнтом банка я була 2 місяці. Нікому не рекомендую цей банк.
Комментарии (2)