×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.45 | 44.4 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.75 | 42.3 |
Все курсы банка |
Найкращий банк
Написать комментарий
Податок на «бідність»
Ніхто про таку «комісю» не розказував та і взагалі це нонсенс списувати гроші за те що їх не має, а потім на картці утворювався мінус який, впевнений, міг би вплинути на кредитну історію і тд.
Ощад, кмда, гіоц посилають один до одного і ніхто нічого не вирішує.
Працівниця банку на моє прохання показати де саме це написано відмовлялася і говорила, що «все є на сайті самі дивіться», після скандалу вона хвилин 20 обдзвонювала колег, щоб всією філією то знайти та діловитим голосом сказати, щоб я уважніше читав інформацію на сайті і перед тим, щоб виясняти щось у неї ґрунтовно ознайомитися із інформацією. Хто буде знати що «Обслуговування рахунку при обробці авторизаційного запиту на суму, яка перевищує доступний залишок» це зняття грошей за те що їх немає.
Комментарии (6)
Обманывают своих клиентов. Списывают деньги.
Комментарии (3)
Карта киянина
Комментарии (5)
обмін валюти
адмістратор банку повідомила, що це право касира.Зовні долар не пошкоджений,
Коли я сказав що буду скаржитись, адміністратор проігнорувала не надавши пояснень.
Я вкрай не задоволений обслуговуванням цього банку
Комментарии (3)
Фішинговий чатбот Ощадбанку в телеграмі
Комментарии (4)
Самовільне відкриття індивідуального сейфу
Після відкриття спадкової справи, на прохання нотаріуса, банк відмовився відкрити сейф і надати опис вмісту ячейки. Після тривалого очікування, і після отримання свідоцтва на право на спадщину, знов звернулись в відділення банку з тим самим питанням. Навіть написали офіційну заяву, прикріпивши необхідні документи. Відповідь на яку отримали лише через 4 місяці при черговому звернення у банк, в якій банк відмовив у проханні, аргументуючи тим що один з спадкоємців не вступив у права.
Потім від сторонньої людини нам стало відомо що потрібно проплатити за сховище, але при зверненні до менеджера вона запевнила що це неправда, тому що то спадкова скринька.
Не так сталося, як гадалося. Знов таки від іншої людини ми дізнались що банк хоче відкрити сховище самостійно, бо комусь те сховище потрібно.
Реагуючи на інформацію направили електронне звернення з проханням не робити протиправних дій, нарешті почати комунікувати зі спадкоємцями і відповідь надати на електронну адресу, у зв’язку з тим що знаходимося за межами України.
І що ви думаєте. Завдяки СМС дізнались що відповідь направлена звичайним листом, який ми не можемо отримати.
Питання: чи компетентні працівники там працюють і чи можна довіряти банку який неодноразово порушує права клієнта, не дотримується умов договору, не комунікує з клієнтом. Чи варто мати індивідуальне сховище, яку банк може відкрити без вашої участі порушуючи банківську таємницю.
Комментарии (2)
Врут прямо в лицо, хамят, и при всех плюют на жалобы.
Кассир взяла купюру — помяла в руках и вернула со словами — ветхая!
К слову купюра не потертая, без штампов, без разрывов, в согнутом пополам виде стоит ребром на столе, т. е. не как тряпка, а нормальная купюра — разве что не хрустит как абсолютно новая. (https://ibb.co/37fsSm6) — фото купюры.
На мой вопрос к кассиру — на чем основывается ее предположение о ветхости — был получен уникальный ответ — «Я так решила, забирайте — менять не будем!»
Тогда я попросил пригласить администратора отделения (г.Одесса, № 0583).
Подошла некая Соловьева Елена Владимировна, как она представилась и сходу (не видя купюры говорит) — мы не принимаем ветхую иностранную валюту к обмену. Это было очень странно — т.к. она купюру даже не видела и свои предположения строила сугубо на личном мнении кассира.
Тогда я процитировал постановление НБУ № 50−0006/6961, где четко перечислены признаки, по которым финучреждения ОБЯЗАНЫ принимать банкноты, не являющиеся изношенными, а именно:
— локальные потертости (частичная потеря краски на изображениях) и/или потеря бумагой жесткости;
— отпечатки штампов/печатей, надписи, включая видимые в ультрафиолетовых лучах, общая площадь которых не превышает 200 мм²;
— пятна, общее количество которых не превышает трех штук диаметром до 5 мм каждая;
— надрывы или надрезы, общее количество которых не превышает трех штук длиной до 3 мм каждый;
— отверстия и проколы, общее количество которых не превышает четырех штук диаметром не более 1 мм каждый.
Это все считается незначительными повреждениями, с которыми банки обязаны проводить валютообмен!!!
После этого Соловьева решила взять купюру в руку, покрутила ее и нашла маленький надрыв, пояснив, что из-за него как раз и не возьмут. После трех раз прочтения выше перечисленный признаков ветхой купюры — взяла линейку и пошла мерять размер надрыва — и что бы вы думали? Даааа… надрыв, по ее замерам составил… внимание… 4 мм (!)… все это есть на видео (снимал на камеру «экспертные» замеры Соловьевой с помощью прозрачной старой дешевой линейки со стертыми делениями). И тот факт, что надрыв ОДИН, а не три… ее ни как не волновал — главное по ее замерам он 4 мм, а не установленные три!
В общем послали меня вместе с банкнотой подальше, а на мои возражения, что вы занимаетесь произволом и я напишу жалобу ответили мне — «Нам все равно». Т. е. даже это их не останавливает и плевали они на все жалобы и указы НБУ…
Вот такой вот государственный банк!
Надеюсь этот отзыв найдет продолжение и все-таки людей в госучреждениях научат работать с людьми, тем более в такое время!
З.Ы. К слову — за мной стояла женщина — у нее была одна купюра с мааалеким штампом, вторая вообще новая — обе также не приняла кассир, с той же формулировкой — «И у вас ветхие». И перед лицом женщины закрыла кассу (время рабочее).
Комментарии (3)
Закриття рахунку
У країні війна. Люди, хто де, але у ощад повинен прийти саме у відділення.
Як людина прийде із Канади чи навіть із Німеччини/Польщі наприклад?
На питання, чи можна якось деактивувати рахунок, щоб не нараховувалась оплата?
Відповідь — приходьте із паспортом у відділення.
Це дніще. 100500 разів жалкую, що зв’язався із ощадом
Комментарии (5)
Заява
Комментарии (5)
Дуже непередбачуваний банк.
.
Комментарии (1)
Подяка
Комментарии (1)
Невозможно получить перевод Western Union
Комментарии (1)
Не удаётся перевести с ощад карты на ощад. Выдаёт ошибку.
И как это понимать? С чем связано? Что за беспредел?
Комментарии (2)
Ощадбанк лишил возможности пользоваться пенсией вовремя войны
Написать комментарий
Что с одноразовыми паролями?
Комментарии (1)
Ужасный банк
Написать комментарий
Не коректна робота терміналу Ощадбанк
Написать комментарий
Шахрайство через чат-бот ощадбанку
Пізніше прийшло багато смс повідомлень від ощадбанку наступного змісту: 2022−12−26 13:42:30
Dlia kartky 5−265* token ****5974 deaktyvovano!
oschadbank.ua/chat. Ще раз наголошую я нікуди не заходила та операцію не підтверджувала. Звернувшись у відділення ТВБВ № 10019/017 в Тернопільській обл., я написала заяву — скасувати платіж. Подзвонивши на гарячу лінію Ощадбанку — заблокувала картку.
Консультант підтримки порадила звернутися у кіберполіцію: заява написана, відкрите провадження, слідство триває.
На картку отримала заробітну плату, яка була вкрай необхідна. 22.12.2022 року було зарахування цих коштів, а вже наступного дня їх перевели, дуже дивно! Впевнена, що служба безпеки банку ніяким чином вирішували це питання не буде, адже відповіді на моє звернення ще досі неприйшло.
Комментарии (4)
Не вірно набраний номер
Комментарии (9)