×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.1 | 49.85 |
| PLN | 11.05 | 11.9 |
| USD | 41.8 | 42.35 |
| Все курсы банка | ||
Очередное одурачивание
В процесі монетизації субсидій/пільг банк проводить виплату не одноосібно, а спільно з державними органами. Як тільки всі моменти буде врегульовано, кошти будуть виплачені та зараховані на рахунки клієнтів. Орієнтовно це буде після 10.07.2021. Рекомендуємо очікувати смс — повідомлення.
Комментарии (10)
Субсидия
В даному випадку мова не йде про технічні причини. У процесі монетизації субсидій банк діє не одноосібно, а спільно з державними органами. Як тільки всі моменти буде узгоджено, кошти будуть перераховані на рахунки. Виплата буде проведена в липні, орієнтовно після 10.07.2021. Рекомендуємо очікувати смс про зарахування коштів на рахунок.
Написать комментарий
Kредитна карта
Перепрошуємо за завдані незручності.
Зі свого боку обовязково перевіримо цю ситуацію та причини невстановлення кредитного ліміту по картковому рахунку. Для перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення адресу установи банку, куди ви зверталися. Дякуємо
Написать комментарий
Негативное отношение банка к получателя субсидий (Вопрос решен, 02.07.2021)
В процесі монетизації субсидій/пільги банк проводить виплату не одноосібно, а спільно з державними органами. Як тільки всі моменти буде врегульовано, кошти будуть виплачені та зараховані на рахунки клієнтів. Орієнтовно це буде після 10.07.2021. Рекомендуємо очікувати смс — повідомлення.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (2)
Виплата залишку субсидії
Брехня і афера
В процесі монетизації субсидій/пільг банк проводить виплату не одноосібно, а спільно з державними органами. Як тільки всі моменти буде врегульовано, кошти будуть виплачені та зараховані на рахунки клієнтів. Орієнтовно це буде після 10.07.2021. Рекомендуємо очікувати смс — повідомлення.
Комментарии (4)
Говорят не правду!
На даний момент, банк, очікує підтвердження виплати від міністерства соціальної політики і як тільки це буде, кошти надійдуть на рахунки наших клієнтів.
Орієнтовно це буде після 10.07.2021. Рекомендуємо очікувати смс — повідомлення про зарахування коштів.
Комментарии (1)
Банк не выполняет свои обязательства по компенсации остатка субсидий.
Перерахування залишків субсидії/пільги, які сформувалися в облікових записах одержувачів субсидії/пільговиків станом на 01.06.2021 року буде здійснено орієнтовно після 10.07.2021. Рекомендуємо очікувати смс — повідомлення про зарахування коштів.
Написать комментарий
Обещания не выполнили
Списки субсидіантів та пільговиків, що мають залишки до виплати, попередньо погоджуються із Мінсоцполітики. Без цього погодження банк не має права здійснити виплати. Кошти будуть виплачені після всіх узгоджень з державними органами.
Зі свого боку намагаємося зробити все максимально швидко та оперативно. Очікуйте, будь ласка.
З повагою, команда Ощадбанку.
Комментарии (2)
Субсидія
Зі свого боку намагаємося зробити все максимально швидко та оперативно. Очікуйте, будь ласка.
З повагою, команда Ощадбанку.
Комментарии (1)
О хамском отношении работников Ощадбанка.
Дякуємо за сигнал. Від імені банку приносимо свої вибачення. Дуже шкода, що стався цей інцидент і нам прикро, що він мав місце та формує клієнтський досвід співпраці з нашим банком. Зі свого боку обов`язово проведемо роботу з співробітниками даного відділення банку щодо якості обслуговування та поліпшення клієнтоорієнтовності. Також ми розуміємо, що продаж додаткових послуг повинен мати місце, але можливий лише після правильної презентації продукту, а не навязуванням. Обовязково звернемо на це увагу співробітників.
Написать комментарий
Нет зачисления остатка субсидии
Зі свого боку намагаємося зробити все максимально оперативно. Рекомендуємо очікувати.
З повагою, команда Ощадбанку.
Комментарии (3)
Субсидии
Зі свого боку намагаємося зробити все максимально оперативно.
З повагою, команда Ощадбанку.
Написать комментарий
Чому не приходить соціальна виплата 3 місяці,
Як тільки кошти надходять на банк, вони одразу зараховуються на рахунки клієнтів. При цьому рішення про виплату банк самостійно не приймає. Відповідно, якщо вам не надходять кошти з соціальної служби впродовж 3-х місяців, рекомендуємо уточнювати причину в органів, що їх виплачуюють.
Написать комментарий
Мошенническим способом некомпетентные сотрудники выполняют свои планы
Ещё сказали, что будут снимать 7 грн. с меня за смс-информирование вне зависимости подключен у меня пушап сообщения в приложении ощад 24 или нет. Это как?
P. S. Если бы не субсидия, то я бы не при каких обстоятелствах не обратился в этот недобанк. Никому не рекомендую, даже врагам.
Дозвольте принести вибачення від імені банку за завдані незручності. Також, дякуємо за сигнал. Роботу співробітників обов`язково проаналізуємо для недопущення подібних випадків в майбутньому.
Комментарии (1)
Субсидия
Комментарии (1)
Ощадбанк потакає шахраям!
Дзвоню в підтримку сервісу, що зняв кошти, оператор підтверджує, що це помилка зі сторони сервісу.
Дзвоню в Ощадбанк. Хочу дізнатися ЧОМУ банк БЕЗ МОЄЇ ЗГОДИ дозволив зняття коштів з мого рахунку. Адекватної відповіді не почув, крім того що це ваші проблеми кому ви там надаєте дані щодо своєї карти. Також представник банку по телефону мені почав погрожувати що я сам шахрай і що заблокує мою карту. Просто неадекватні працівники служби підтримки в ощадбанку.
У випадку, якщо ви ознайомилися з умовами використання того чи іншого сайту/сервісу, погодилися з правилами та в подальшому розголосили дані карти для її використання на сторонньому сайті, ви самостійно несете відповідальність за втрату коштів по рахунку. Ми, як банк, постійно акцентуємо увагу на використання клієнтами лише перевірених сайтів, що мають відповідний рівень захисту та з єднання лише за захищеним сертифікатом. Окрім цього, ми рекомендуємо встановити ліміти по карті на проведення операцій в мережі інтернет і навіть при спробі виконати операцію без відома клієнта, останнього банк проінформує надіславши відповідне смс-повідомлення. Ліміт можна встановити через Ощад 24/7, по дзвінку до контак-центру та у відділенні банку. Якщо списання вже відбулося оператор зобовязаний запропонувати блокування карти для уникнення таких списань у майбутньому та зробити перевипуск карти в зручне відділення банку. Що ж стосується повернення коштів, то дане питання потрібно уточнювати в підтримці сайту, що надавав послуги.
Комментарии (5)
Субсидия
Комментарии (2)
83 года пенсионер не может снять деньги Згуровка Киевская область
Перевіримо інформацію та повідомимо можливі варіанти для отримання цих коштів.
Написать комментарий
Коммунальные платежи
24.05.2021 очередной раз оплатила ком. услуги (за апрель 2021)
терминале, установленном в отделении 10023/0149 г. Черкассы, согласно квитанций от коммунальных предприятий, но оплата за поставку тепловой энергии не поступила КПТМ Черкассытеплокоммунэнерго. Судя по квитанции за май 2021, причина не зачисления средств — открытие предприятием нового счета в АТ ПУМБ вместо счета в Ощадбанке. Горячая линия предприятия отправила решать проблему возврата средств в банк. 18.06.2021 написала заявление в отделении банка 10023/0149 с просьбой вернуть деньги на карточку, с которой прошла оплата. Вышестоящая структура в банке подтвердила наличие моих средств на счёте невыясненных сумм, но вернуть их мне отказалась, т.к. фамилия владельца карты не совпадает с фамилией владельца лицевого счета в коммунальных платежах. Почему это никого не смущало при оплате?
Пишу на сайте в виде отзыва, т.к.не вижу других вариантов решения проблемы с возвратом моих денег.
PS. Хочу отметить, что к менеджеру отделения никаких претензий не имею. Ее обслуживанием осталась довольна — внимательная, компетентная, вежливая.
Дуже шкода, що подібний інцидент стався. Дозвольте, нам детальніше розібратися в даній ситуації. Для цього просимо надати в особисті повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо.
Комментарии (2)
Деопзитные программы
Банк встановлює відсоткові ставки після аналізу фінансового ринку та відповідно до облікової ставки НБУ. За 5 років відбулися зміни відсоткових ставок усіх банків і жоден з банків не може запропонувати тих ставок, які були на момент відкриття вкладу. Також, виходячи з договору банк, залишає за собою право вносити зміни до умов та ставок для нових клієнтів, а також для клієнтів, що вирішили залишити вклад та не забирати його по завершенню терміну дії. Для останніх завжди діяли вигідніші умови. Якщо ж ви вирішили розірвати достроково вклад, то такої можливості немає, адже це не передбачено умовами розміщення депозиту. Ви зможете отримати кошти по завершенні терміну дії вкладу, звернувшись в день закінчення строку його дії у відділення банку або відмінивши завчасно автопролонгацію через Ощад 24/7 чи відділення банку.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (1)