Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
taras1406 22 февраля 2021, 20:06
На роботі нав’язали ощадбанк. Потім виявилось, що в договорі є пункт про згоду на те, що з мене будуть знімати 7 грн щомісяця за смс-інформування. Відключити цю послугу можна тільки разом з інтернет-банкінгом. Тобто, або ви щомісяця віддаєте їм 7 грн, або зовсім не маєте інформації про свій рахунок. Зміна пінкоду — 10 грн (в їхньому банкоматі) або 20 грн (в чужому). В жодному разі не зв’язуйтесь з цим банком.
Ощадбанк
Ответ банка
23 февраля 2021, 11:07
Доброго дня! Підключення смс-банкінгу до картки, по якій здійснюється реєстрація, відбувається автоматично для можливості користування сервісом. При цьому створити реєстрацію можна по будь-якій картці, в тому числі з безкоштовним смс-інформуванням. «Моя карта» оформлюється в будь-якому відділенні миттєво та безкоштовно. Детальніше за посиланням: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/my-card
Евгений Шепель 22 февраля 2021, 19:21
21 февраля оплатил 92,25грн. За домашний интернет. 22 февраля к вечеру деньги на счет интернет провайдера не поступили. Позвонил на службу поддержки, сказали что операция прошла успешно, но деньги ещё не списались с моего счета, притом что в приложении уже стояла галочка что транзакция проведена. Я говорю как же может быть операция успешна, если деньги интернет провайдер не получил в течении двух дней от меня через приложение ощад 24. Мне еще раз сказали что операция для них успешна. У нас с ощадбанком разные понятия успешности операций. Я так понял это норма для ощадбанка.
Ощадбанк
Ответ банка
23 февраля 2021, 11:01
Доброго дня! Міжбанківський переказ виконується в термін до трьох операційних днів. Зазначимо, що затримка може виникати також з боку отримувача.
andrei22 22 февраля 2021, 17:43
Даже одной звездочки не заслуживают. Веббанкинг никогда не работает. Больше недели пытаюсь открыть веббанкинг. Звонки и смс с кодом не приходят, а они все сваливают на Vodafone.
Ощадбанк
Ответ банка
22 февраля 2021, 17:58
Доброго дня! Рекомендуємо перевірити статусу вашої реєстрації в Ощад 24/7 через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800. На сайті банку можна залишити запит на послугу зворотного дзвінка:
https://www.oschadbank.ua/ua/callback
luncasu 22 февраля 2021, 17:09
Отделение по адресу: Одесса, ул. Базарная, 17
Голові філії Одеського обласного Управління АТ «Ощадбанк»
Древницькому Д. А.
від населення громади с. Комишівка Ізмаїльского р-ну Одеської обл.
Офіційне прохання.
Просимо Вас, посприяти в питані про незакриття філіалу Ощадбанка, якій знаходиться за адресою: вул. Миру 3, с. Комишівка Ізмаїльского р-ну, Одеської обл. Село знаходиться за 40 км від райцентру, та має3491 населення, до якого прилягає також с. Муравлівка з населенням 1213ч.
Пенсіонери села мають пенсійні картки цього банку, робітники школи, дитячого садка та інших установ,-мають зарплатні картки Ощадбанку. Більшість населення сплачує комунальні послуги через це віделення, також підприємці села сплачують податки.
Будь ласка прийміть до уваги наше прохання.
Сподіваємось на підримку з Вашої сторони.
З повагою, населення громади.
Ощадбанк
Ответ банка
22 февраля 2021, 17:54
Доброго дня! Зазначимо, що керівництво банку постійно здійснює аналіз діяльності підпорядкованих установ, за результатами якого в разі необхідності вживає заходів фінансового оздоровлення. Закриття відділень банку здійснюється у виключних випадках, коли після вжиття всіх можливих заходів подолати неприбутковість таких підрозділів не вдається.
Дякуємо за зворотній зв'язок, вашу пропозицію розглянемо.

З повагою, команда Ощадбанку.
Проблема решена
DMYTRO11111 22 февраля 2021, 14:55
Добрий день! Сказати що я не задоволений обслуговуванням Ощадбанку, — значить нічого не сказати!!!
Все почалося з того, що я отримав чергове нагадування 23.01.2021 в вайбер про мінімальний платіж 382 грн за кредною картою (дякую и на цьому що хоч нагадуєте (ні)).
07.02.2021 вніс мінімальний платіж у розмірі 400 грн. Зайшов в ощад24 і перевірив, кошти зарахувались на карту.
Про інтерфейс Ощад24 це окрема тема… це просто ЖАХ! Бідні клієнти!!!

Йдемо далі. 19.02.2021 я отримав повідомлення:

«Шановний клієнте! З технічних причин поповнення Кредитної карти в повному обсязі зараховано на погашення тіла кредиту. На жаль, % за користування кредитними коштами не кредиту.
Щоб не виникла заборгованність, просимо до 24.02.2021 погасити відсотки по рахунку».

Що це за «ТЕХНІЧНИЙ СБІЙ»??? Чому я повинен вносити ще раз, якщо за умовами я вніс необхідну суму??? У кожного клієнта є бюджет. Я розумію що 382 грн це сума не велика, але тут відсутня логіка повторного внесення. Тому я виріщив звернутись до клієнтської підтримки шановного (ні) ощадбанку!
Сьогоні, вранці, о 09:47 я зателефонував и чекав на вільного оператора 21хв08сек після чого завершився дзвінок. Це до речі вже не перший раз коли намагаєшся зв’язатися з оператором і слухаєш музику 20 хвилин після чого обрив зв’язку.
Ну ничого … Буває, правда? Чому у ПБ для того щоб з'єднатися з оператором вистачає меньш однієї хвилини у будьякий час доби? Чому чат-онлайн Моно відповідає відразу? Я швидше з бубном викликаю Пікову даму ніж оператора вашого банку!
Ну вирішив написати до телеграму, можливо я там отримаю відповідь…
Мені здається, що тут вже такий сценарій що можна телефонувати Свтівену Кінгу и писати нову книгу з жанром жахи.
В телеграм боті мені я обрав коллбек, запит був в 10:18. Мені перетелефонувала оператор Олена о 13:42. Через 3.5 години! мммм…
Пояснивши суть питання оператор Олена як папуга, маючи зухвалий голос та не маючи бажання у голосі допомогти повторювала те саме — що стався технічний сбій та я ЗАБОВ«ЯЗАНИЙ внести кошти. Відповіді на те що сталося у банку и чому я ЗАБОВ»ЯЗАНИЙ знову вносити кошти я не отримав.

Нікому не порекомендую цей банк! Дуже прикро.
Знайомим, родичам, в соц мережах буду давати рекомедаціїї подалі триматись від Ощадбанку. Більшого негативного досвіду чим в цому банку в моєму житті ніколи не було!

Підвівши підсумки:
1. Комунікація жах.
2. Лояльність жах.
3.Додаток жах.

PS Чому я можу обрати тільки 3 пункти?)) у вас їх 33, можу парахувати!
Ощадбанк
Ответ банка
22 февраля 2021, 16:03
Доброго дня! Приносимо вибачення за завдані незручності в результаті технічного збою. Оскільки було погашено частину використаного кредитного ліміту, у наступному періоді вам буде нараховано меншу суму відсотків.

Для зв'язку із контакт-центром рекомендуємо використовувати послугу зворотного дзвінка на сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/callback

З повагою, команда Ощадбанку.
В октябре 2020 года у меня закончилась пенсионная карточка (военный пенсионер).Прописан я в г. Житомир, но проживаю на данный момент в г. Малин Житомирской обл. Зашел я в отделение Ощадбанка, чтобы оформить новую карточку. Мне ответили, что это не возможно и необходимо ехать в г. Житомир или обратиться на линию Ощадбанка с просьбой о перевыпуске карточки. Оператор мне объяснил, что перевыпуск карточки будет стоять 30 грн. Я согласился. Доставка карточки будет стоить еще 40 грн. Я согласился. Дальше мне сказали, что эту карточку заблокируют и при получении за разблокировку я должен заплатить 50 грн. Тут я уже не выдержал и порекомендовал им ее у себя оставить. Пошел я в отделение опять и там мне оформили перевыпуск и сказали, что надо будет лишь за доставку заплатить 40 грн. Карточка должна быть через 2 недели. Пришел за карточкой через 3 недели. И оказалось, что ее и в помине нет и не будет.
Ощадбанк
Ответ банка
22 февраля 2021, 14:30
Доброго дня! Уточніть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та адресу відділення, до якого звертались. Ситуацію обов'язково перевіримо та надамо зворотній зв'язок.
Проблема решена
pavlyshynmi 21 февраля 2021, 16:58
Сьогодні розрахувався карткою через онлайн платежі за доставку суші дітям в недільний день. Гроші банк списав швиденько з мого карткового рахунку, а от перерахувати мої кошти одержувачу непоспішає. У виписці рахунку в ощад24 пише, що мій платіж «очікує обробки»… Подзвонив на гарячу лінію банку, сказали що це нормально, платіж має право (ощадбанк таке право надав собі) виконуватись від двох годин до ТРЬОХ банківських днів. «Шановні» ощадбанківці, — я мав бажання скуштувати суші з дітьми в сьогодні, в НЕДІЛЮ!!!, а не тоді коли у вас буде настрій перерахувати МОЇ (НЕ ВАШІ) кошти за замовлений товар чи послугу. Так поступають лише ШАХРАЇ і АФЕРИСТИ — беруть ЧУЖЕ і користуються на ВЛАСНИЙ РОЗСУД. На щастя у мене є картки ІНШИХ БАНКІВ, якими також користуюсь і з якими у мене НІРАЗУ не було подібних ПРОБЛЕМ, усі кошти приходили відразу і в усіх напрямках. Тому до ТРЬОХ банківських днів — це ПРАВИЛО ЛИШЕ ОЩАДБАНКУ.
Ощадбанк
Ответ банка
22 февраля 2021, 11:19
Доброго дня! Термін зарахування коштів на карту з моменту переказу регламентовано Законом України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» стаття 8, пункт 8.4 де зазначається «Міжбанківський переказ виконується в термін до трьох операційних днів». Контролювати статус обробки операції можна через Ощад 24/7.
Александр Чугуй 21 февраля 2021, 11:38
Оплатил обязательный платеж на тело + проценты пришла смс оплатите проценты с трудом дозвонился потратив более 1 часа потому что пинают от одного специалиста колл центра к другому и сказали с техническим сбоем все ушло на тело кредита и теперь я срочно должен оплатить проценты, а то будет просрочка.Т.е технический сбой -это моя проблема я спокоен что уплатил 08.02 а теперь беги оплачуй срочно.А связь с колл центром это что-то ужастное можно потерять несколько часов.
Ощадбанк
Ответ банка
22 февраля 2021, 11:08
Доброго дня! Просимо вибачення за завдані незручності. Наразі ми працюємо над вирішення даної ситуації. Оскільки було погашено частину використаного кредитного ліміту, у наступному періоді вам буде нараховано меншу суму відсотків.
Для зв'язку із контакт-центром рекомендуємо використовувати послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/ua/callback

З повагою, команда Ощадбанку.
KaterinaS92 20 февраля 2021, 1:20
Я не можу повернути гроші з терміналу уже 15 днів, здавала виручку з магазину в якому працюю і термінал виключився на середині здачі, в термінал було покладено більшу половину суми, а це не менше ніж моя місячна заробітня плата. Через відсутність працівника який відповідає за термінали заяву на повернення було написано через 2 дні, потім складено її повторно тому що вона на розгляді до цього часу. Що мені казати своєму начальству? Я немаю такої суми і немаю чого її повертати з свого карману, скільки днів мені потрібно ше ходити в відділення Вашого банку, щоб мені повернули кошти? Чи потрібно вже звертатись вище щоб мене було почуто? Якщо до цього часу Ваш банк не повертає кошти з Вашого ж терміналу це рахується шахрайством, чому я як представник юридичної особи маю чекати стільки часу, якщо повернути їх мали не більше ніж за 10 днів. Якщо у Вас проблеми з обслуговуванням терміналу чого мене це має обходити? Поверніть будь ласка кошти, бо я буду вимушена звернутись до суду.
Ощадбанк
Ответ банка
22 февраля 2021, 10:42
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та адресу відділення, до якого звертались. Ситуацію перевіримо детальніше.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
K3041094mav 19 февраля 2021, 20:27
Звертаюсь повторно. Раніше я писала про свою проблему з відключенням смс банкінгу. Звернувшись у відділення я отримала відмову у відключені даної послуги. Теж саме мені і відповіла оператор контакт центру. Причина у всіх одна має бути у цьому місяці списання коштів. Як це так??? Выходить банк мені тупо впарює свій смс банкінг в якому я не потребую.
Банк мені отписує на самому сайті Мінфіна що відключити можна в контакт центрі!!! У якому контакт центрі якщо мені там відмовляюсять… Банк отписує одні фрази даже не читаючи моєї проблеми?
І взагалі як це так можливо, з зверталася 2 рази у відділення, 3 рази до контакт центру + писала скаргу уже тут. З 6 працівників банкцмені ніхто не може відключити смс банкінг. Так навіщо цим людям плати зарплату? Нехай ідуть в супермаркет на касу!!!
Ощадбанк
Ответ банка
22 февраля 2021, 10:39
Доброго дня! Для уточнення інформації написали вам в особисті повідомлення. Перевірте, будь ласка.
Проблема решена
Ksu0550 19 февраля 2021, 16:02
Мне арестовали счета, испол служба уже направила письмо на разблокировку зарплатной карты, но на горячей линии не видят этого и не хотят видеть. Говорят ждите 30 дней
Ощадбанк
Ответ банка
22 февраля 2021, 10:28
Доброго дня! Зняття арешту, як правило, відбувається того ж дня, коли постанова від виконавчої служби надійшла до банку. В окремих випадках процедура може зайняти декілька днів.
Проблема решена
Катерина Блощинская 19 февраля 2021, 14:06
Добрий день. Я пенсіонерка, зверталася вже декілька разів до відділення ощадбанку за адресою: М. Київ, вул. Закревського 93-А, щоб закрити кредитну карточку, яку мені насильно видали. Карточку жодного разу не використовувала.
Мені двічі відмовляли. Бруй Ганна сказала, що треба обов’язково розрахуватися кредитною карточкою на суму 300 грн. і тільки потім мені зможуть її закрити посилаючись на наказ їхнього начальства.
На гарячій лінії ощадбанку мені пояснили, щоб закрити кредитну карточку, потрібно звернутися до відділення ощадбанку і подати заяву, платити нічого з кредитної карточки НЕ ТРЕБА.
У відділенні банку я повідомила, яку інформацію отримала на гарячій лінії, тоді у відділенні банку сказали, то нехай вам гаряча лінія ощадбанку і закриває вашу кредитну картку.
Але я не розумію, ЧОМУ Я МАЮ ПЛАТИТИ 300 ГРН., щоб закрити кредитну карточку, якою я не користувалася зовсім? Допоможіть розібратися!
Ощадбанк
Ответ банка
19 февраля 2021, 14:43
Доброго дня. Перепрошуємо за дану ситуацію. Звісно, проводити жодних платежів для закриття кредитної карти необхідності немає. Наші співробітники зв'яжуться з вами для надання роз'ясненя та вирішення ситуації.
Полезный комментарий
Катерина Блощинская 24 февраля 2021, 10:45
Добрий день. Тільки після повторного звернення до Мінфін 23.02.21 мені зателефонували з відділення ощадбанку для закриття кредитної картки. Сьогодні 24.02.21 мені врешті закрили кредитну картку без жодних платежів.
ДЯКУЮ МІНФІН ЗА ДОПОМОГУ У ВИРІШЕННІ МОЄЇ ПРОБЛЕМИ.
Liudmyla38 19 февраля 2021, 9:21
Користуюсь послугами Алі Експресу, оплачую товар двома картами Приват і Ощадбанку. За непоставлений товар гроші на Приват поверталися неодноразово, а на Ощад — двічі не повертались, хоча з моменту повідомлення повернення пройшло більше ніж 30 днів. Алі підтвердив, що повернув гроші 8.01!!! Це грабунок.
Ощадбанк
Ответ банка
19 февраля 2021, 11:07
Доброго дня. Кошти на рахунок повертає організація, на яку Ви перераховували їх. На боці банку кошти не затримуються. Тому рекомендуємо звернутися до онлайн підтримки сайту AliExpress.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
333aikon9966 18 февраля 2021, 20:08
Даже по решению суда взыскивают 20% Ощадбанк просто тупо забирает 90% просто потому что им так удобнее!!!
Деградация «работничков» меня огорчает. Я вполне обеспеченный. Пусть посмотрят статистику, закрыли около 200 филиалов. этот путь в никуда!
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 19 февраля 2021, 10:47
Доброго дня.
Керівництво банку постійно здійснює аналіз діяльноості підпорядкованих установ, за результатами якого в разі необхідності вхиває заходів фінансового оздоровлення проблемних установ, в тому числі з залученням органів місцевої влади та громади. При відсутності протягом визначеного періоду позитивних тенденцій у діяльності таких установ керівництву АТ «Ощадбанк» надаються пропозиції про їх закритя. Саме тому закриття відділень це вимушений захід.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
yuriikutuzov 18 февраля 2021, 15:39
Такое впечатление, что в банках работают бездушные биороботы.
У вас наверно вместо сердца внутри односторонний счётчик купюр стоит с маниакальной одержимостью что все вокруг воры и мошенники.
Пытаться разговаривать о проблемах с этой роботизированной нечистью лучше не начинать.
Лучше вообще не иметь с ними никаких дел, вести бизнес через бартер и долговые расписки.
Ощадбанк
Ответ банка
18 февраля 2021, 16:54
Доброго дня! Яке питання не вдалось вирішити? Будемо раді допомогти. Опишіть ситуацію детальніше, будь ласка, в особисті повідомлення.
Минфин
Ответ администратора
19 февраля 2021, 18:11
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 19.02.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
IrinaMakovets 18 февраля 2021, 12:47
Рахунок був відкритий для виплати відсотків по депозиту. Якийсь час не заходила на свій картковий рахунок, а коли відвідала, а згодом побачила, що банк знімає з нього по 20 грн щомісяця. Виявилося, що за відсутність руху коштів на рахунку. Це мене обурило, але довго сваритися не стала. Поклала гроші на «мобільні заощадження». З них падали відсотки на рахунок. Тобто, БУВ рух коштів!!! Через 10 місяців виявилося, що гроші з мене далі знімають, та ще й не по 20 грн, а вже по 100 грн. І головне!!! Ніяких смс про зміну тарифів не надходило!!! Так, би мовити «персональний банкір» жодного слова про те, що у Вас знімають Ваші гроші!!! Коли змінювала картку на нову, теж
нічого не сказали.
ПС. У мене в цей час народилася недоношена дитина, яка потребує особливого догляду і я сподівалася, що у мене є ці збереження у державному банку, але Ощадбанку вони потрібніші!!!
Шахраї!!!
Ощадбанк
Ответ банка
18 февраля 2021, 14:16
Доброго дня! Комісію за обслуговування неактивного рахунку передбачено тарифами банку (розділ загальні тарифи): https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
Тут також зазначено, що переказ коштів за допомогою послуги «Мобільні заощадження» не відноситься до операцій зарахування або списання коштів по рахунку. Таким чином, для того, аби уникнути списання комісії за обслуговування неактивного рахунку, достатньо хоча б один раз протягом року провести будь-яку операцію переказу, оплати чи внесення коштів на рахунок.
Про зміни в тарифах банк завчасно попереджує на сайті.

З повагою, команда Ощадбанку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
VNovosad 18 февраля 2021, 10:04
Дуже вдячний колективу Мінфіну за турботу і допомогу в професійному і оперативному вирішенні проблеми.
Ощадбанк
Ответ банка
18 февраля 2021, 12:22
Доброго дня! Раді, що питання вдалось вирішити. Дякуємо вам за позитивний зворотній зв'язок.

З повагою, команда Ощадбанку.
Проблема решена
Jannin 18 февраля 2021, 0:18
Мне сделали перевод денежных средств- 3398, 00 грн 15.02.2021 г. через ваше отделение, г. Берислав, Ощадбанк. Перевод был внесен наличными через кассу вашего банка на Приватбанк на мою карточку. Сегодня уже 18.02. 2021 г. А деньги до сих пор не поступили на мою карточку. Вопрос сколько еще времени мне нужно ждать поступление денежных средств? Мне с Европы деньги приходят за один день. Прошу разобраться в данном вопросе! Мой тел +380687121931
Ощадбанк
Ответ банка
18 февраля 2021, 9:16
Доброго дня! Міжбанківський переказ виконується в термін до трьох операційних днів. Рекомендуємо очікувати зарахування.

З повагою, команда Ощадбанку.
Проблема решена
Zhenya Pryimachuk 17 февраля 2021, 12:46
Выполнил перевод не на ту карту. Попросил отменить перевод, так как получатель ошибочный не отвечает на звонки и связаться невозможно. В обратном переводе и каком-то решении проблемы банк помочь отказался. «Сам виноват, что не туда отправил».
Ощадбанк
Ответ банка
17 февраля 2021, 16:50
Доброго дня! Банк зобов'язаний перерахувати кошти саме за тими даними, які ви вказали, і не може їх самостійно змінювати. Аналогічно відсутня можливість провести списання по рахунку іншого клієнта у вашу користь. Сподіваємося на розуміння.

З повагою, команда Ощадбанку.
K3041094mav 16 февраля 2021, 20:16
Приблизно місяць назад закінчився термін дії картки. Звернулася до відділення щоб її перевипустити. Не питаючи мого дозволу підключили Смс інформування. Я просила не підключати, оскільки воно коштує 7 грн за смс, а мені приходить допомога 1500 грн. Плюс до того я не працюю. Це моє єдине джерело доходу. Два рази зверталася до різних операторів щоб відключити дану послугу, два рази отримала відмову, мовляв в цьому не можемо відклюти тільки у наступному.
Підскажіть як відключити дану послугу чи куди звернутися щоб її відключили бо від цих недопрацівників толку взагалі нема?!!!
Ощадбанк
Ответ банка
17 февраля 2021, 9:13
Доброго дня! Для відключення смс-інформування можна цілодобово звернутись до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800. Написали вам також в особисті повідомлення для уточнення деталей ситуації. Перевірте, будь ласка.
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝