Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Відкрив собі віртуальну картку в ощадбанку для того щоб розібратися як працює їх корявий застосунок, щоб пояснити своїй бабусі як їм користуватися.
Не розібрався бо він нормально не працює, відкрив бабусі карту монобанка, і таким чином вирішив свою проблему.
Карту в ощадбанку закрив.
Дивлюсь смс в телефоні а мені повідомлення 07.02.25 03:56 Uvaga! Z vashogo neaktyvnoho rakhunku Acnt:spysano 100.00 UAH za obsluhovuvannia. Korystuites rakhunkom, schob ne splachuvaty komisiiu nadali.

Якого біса, якщо рахунок не активний, НЕ АКТИВНИЙ, значить я не можу їм користуватися, значить нема за що платити!
В застосунок зайти зараз не можу, бо фізичної карти не маю, співробітники на гарячий лінії ще тоді сказали що рахунок закривається в відділенні. Але бігати часу не маю. Є і є той рахунок, це ж навіть не кредитна картка.

Ситуація просто підтвердження того що державний банк нікому не потрібний, хіба тільки пенсіонерам. І вони намагаються здерти хоч щось якщо нормальну послугу створити не здатні.
Платити не буду. Рахунок закрию в відділенні.
Olexiivanovich 26 февраля 2025, 13:52
Мені треба було дистанційно змінити фінансовий номер у Ощадбанку. У моїх друзів у двох інших топових банках це зайняло кілька хвилин від моменту звернення. Для Ощадбанку це виявилося непереборною перешкодою. Мені була призначена відеоідентифікація аж через 6 днів!!! Але це був тільки початок пригоди!
В призначений час я зателефонував до банку і почалася відеоідентифікація! Але в самому кінці процедури у Ощадбанку зависло зображення, хоча в мене все було нормально. Співробітник порадив мені все повторити, але результат був такий самий, тобто відсутність результату! А далі закінчився мій час і мені було запропоновано знову зробити заявку на цю процедуру і найближчий час доступний знову аж через 6 днів!!! На гарячій лінії мені теж не змогли допомогти! Чому Ощадбанк не може проводити ідентифікацію через Дію??? Чому найпотужніший банк України досі не став найкращим у обслуговуванні??? Я пропоную стимулювати Ощадбанк за якісну роботу і готовий зробити внесок у якісну роботу банку! Давайте зробимо Ощадбанк найкращим!
SergeySe 25 февраля 2025, 17:55
Звернувся 25 лютого 2025 року у відділення
Ощадбанку в місті Лубни по вул Я. Мудрого.
Потрібно було отримати зарплатну іменну картку, яка вже була виготовлена і чекала у відділенні.
Спеціаліст банку Луценко, очевидно нікуди не поспішає, сидить на робочому місці чекаючи закінчення «важкого«робочого дня.
При відсутній черзі, я отримав свою картку, Увага! Через 40 хвилин!!!
Якість обслуговування — жахлива!
Ніколи не рекомендуватиму Ощадбанк, та й сам не хотів би користуватися вашими «послугами».
Sarakovmk 25 февраля 2025, 10:29
Якщо не дай боже ви в претесь в фін мон їхній — вам гайки.
Заблокували мені рахунки на початку січня. Лишилось загалом близько 30 000 грн на картах.
Пішов у відділення — у мене взяли лише актуальний номер телефону від руки на клаптику паперу. І сказали чекати.
Потім зайшов в інше відділення, і виявляється що по моїй справі ніякої роботи не ведеться, бо я не писав заяву.
Два місяці ні чого не робилось
Подзвонив на своє відділення (Одеса, Ріхтера, 131), там на мене накричали РОСІЙСЬКОЮ (я розмовляв українською), і кинули слухавку.
Подзвонив на гарячу лінію лишити скаргу — мене питають що я від них хочу.
Якось так.
Наступною зараз буде скарга в НБУ,
І скарга мовному омбудсмену (дзвінок записано).
А далі вже не знаю…
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Met56 24 февраля 2025, 16:29
Отделение по адресу: Черкассы, бул. Шевченко, 320
Вперше з дружиною звернулись до банку для проведення фінансових операцій на яких не були достатньо обізнані. Звернувшись за допомогою до спеціаліста банку Прокоп'євої Тетяни Миколаївни ми отримали необхідні консультації та допомогу в оформленні документів. Хочемо висловити велику подяку за чуйне та якісне обслуговування.
Минфин
Ответ администратора
26 февраля 2025, 17:53
Відгук не зарахований (на 26.02.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
javdos 21 февраля 2025, 6:48
вчора 20 лютого 2025 намагався зняти гроші 11100 грн зі своєї зп картки. в кінці операції при видачі апарат самоперезапустився і написав що «тимчасово не працює». гроші не видав. а смс про видачу надійшло. і, відповідно, гроші з картки списали. ось так ощадбанк заробляє…
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Irishkamur 20 февраля 2025, 9:27
12.01 сделала оплату на карту 4790 7299 8139 6013 на Бурбило Наталью за обувь, уже прошел месяц на сообщение не отвечает и естественно обувь я не получила.Занимается мошеническими операциями, деньги берет, товар не отправляет
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Анастасія Шапоренко 20 февраля 2025, 9:08
Отделение по адресу: Киев, ул. Владимирская, 27
Я працювала в Ощадбанку ще з 2017 року у Донецькій області, потім пішла у декрет. Вийшла з декрету в філію Ощадьанку у м.Киів Оболонський район. Працювала відповідально і на результат,і вже за другий місяць роботи я заробила премію виконавши плани (за грудень).Премію мені повинні були виплатити в кінці січня 2025 року за грудень 2024.Але нікому не виплатили, сказали що початок року і буде трохи затримка.так склалися сімейні обставини, що мені довелося звільнитися з 1 лютого.казали, що виплатять премію 14 лютого.нікому не прийшло.добре.
Але сьогодні я дізнаюсь, що вчора всім виплатили, а мені ні! тому шо наказ на виплату премії був підписаний лютим місяцем в я вже не працювала!!! ЦЕ ШО ТАКЕ!!! це премія за грудень, яку я повинна була отримати у січні, коли я працювала!!! тобто ощадбанк затримав виплату, а я тепер крайня і без грошей! ОСТАТОЧНО зрозуміла правильність вибору про звільнення з цього банку!!! відношення як до скота!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
KoljT 19 февраля 2025, 15:24
Ввічливе обслуговування
Минфин
Ответ администратора
21 февраля 2025, 16:50
Відгук не зарахований (на 21.02.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Петро Щур 19 февраля 2025, 11:38
Все на высокому рівні!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Viktoria88888 19 февраля 2025, 11:32
Зателефонувала на гарячу лінію повідомити що клієнт вашого банку 516780329999924 займається шахрайськими діями, але підтримці ця інформація не цікава, вони те і знають тільки що повідомити зверніться до правоохоронних органів, чомусь приватбанк ці дані фіксує, і намагається, хоч якось захищати своїх та інших клієнтів… а ощад банк у нас спронсорує шахраїв. Для себе зробила висновок, що цей банк точно потрібно оминати в користуванні
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Роман Бабич 18 февраля 2025, 18:54
Чому банк блокує картки, де тільки пенсія, 3500 гривень, бабуся на окупованих територіях.Зибцева Галина Миколаївна, картка 8489 останні, запропонували у травні пройти ідентифікацію. Що людина зробила, що таке знущання, на рахунок тільки пенсія надходила.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Яна Іванова 17 февраля 2025, 16:46
Виставляють на продаж квіти по низьким цінам. Отримують попередню оплату на карту 4790 7299 5713 2343, кілька днів тягнуть с доставкою, а потім видаляють оголошення. Розуміла, що шахраї, але повелася. Нехай їм буде «Щастя».
Serge Glazov 17 февраля 2025, 12:19
В 2025 году для проведения оплаты по ВЭД контрактам нужно закладывать минимум 2−3 недели если вы работаете с Ощадбанком. Сначала все красиво. Ближе к оплате идут запросы на информацию про все! Не сразу, вы заявку сделайте, загрузите что есть, а потом… Как продаете, где продаете, какие планы, зачем такие планы, где работаете, где храните товары, сколько стоит… Все что раньше считалось личным делом каждого теперь нужно банку.
Печально видет такую банковскую систему. Ты работаешь официально, в войну, хочешь дальше работать, но все делается для того, чтобы ты закрылся.
К сожалению банк стал только хуже!
Violla7788 14 февраля 2025, 20:09
Здравствуйте. На этой неделе в банке мне нахомили, грубо отвечали .3 стол (Надежда)всегда завышена себе ведёт, постоянно грубит и некорректно отвечает на вопросы.Когда нет начальника может накричать.Неоднократно было замечено что относится хорошо только когда пожилые люди приносят сладости.Нужно ко всем относиться одинаково!!! ст
darkngell 14 февраля 2025, 16:06
Не рекомендую связываться с этим банком, он ненадежный (вы можете расчитывать сделать вечером платёж, а они тупо могут Вас заблокировать).заблокировали приложение без оснований,(пишут черезмерная активность)я не смогла вовремя по их вине сделать платеж пошла просрочка я потеряла немало в деньгах за просроченый платёж…написала заявление на разблокировку, сказали через сутки разблокируют, прошло больше чем трое суток, на горячей линии никто ничего не знает ответа не дают проблемму не решают.приложение ненадежное.зависает тормозит.указывает неправильно сумму, сто раз приходиться перезаходить.тоже не раз уже надо было срочно сделать платёж приложение на час зависало.буду закрывать счета не хочу видеть ваш банк больше.сколько нервов ушло
darkwing134 14 февраля 2025, 16:03
Безпідставне блокування рахунку та ігнорування клієнта
Ощадбанк заблокував мій рахунок без належних підстав після отримання 11 000 грн. Я отримав наступне повідомлення:

«Артеме Сергійовичу, дякую, що зачекали 🙂
Перевірила інформацію, ваш рахунок та карта активні. Коли ви намагались виконати операцію, у вас спрацювало обмеження. При відкритті будь-якого нового карткового рахунку для клієнтів віком до 22 повних років здійснюється підрахунок операцій поповнення за номером карти з інших платіжних карток. Якщо ви протягом 10 днів поповнюєте новий рахунок 10 разів на загальну суму 10 000 грн, то банком встановлюється обмеження. Для зняття даного обмеження вам потрібно звернутися до будь-якого відділення банку для проходження ідентифікації з документами, що підтверджують джерела фінансових надходжень. Після підтвердження та розблокування операцій дане обмеження відключаються назавжди.»

Відмова у закритті рахунку та неналежне обслуговування
Мені повідомили, що для зняття обмежень потрібно звернутися до відділення банку з документами, що підтверджують мої доходи. Я звернувся до відділення у м. Сарни, вул. Широка, 9, де надав квитанції переказів від друзів та повідомив про намір закрити рахунок.

Співробітник банку Кукла Юлія Андріївна (перший спеціаліст) заявила, що їй потрібні квитанції від усіх людей, які надсилали мені кошти. Я надав усі документи, які мав, але цього виявилося недостатньо. Вона відмовилася прийняти заяву на закриття рахунку.

На мою вимогу викликати начальника відділення мені відповіли:

«Його зараз немає у відділенні, він відправився по справах.»

Тобто о 10:00 ранку начальника відділення не було на робочому місці.

Я звернувся до чату підтримки, де зі мною зв’язалася оператор Наталія (номер 3930), але її відповідь зводилася лише до:

«Вирішуйте питання у відділенні.»

Подальші безрезультатні спроби вирішити проблему
Я подав скарги до підтримки Ощадбанку на дії співробітниці Кукли Юлії Андріївни за порушення моїх прав як споживача та на начальника відділення за службову недбалість.

Згодом я звернувся до іншого відділення у м. Сарни, вул. Суворова, 8, але це теж не дало жодного результату.

Висновок
На даний момент 11 000 грн заблоковано без пояснень, а співробітники Ощадбанку ігнорують мої звернення.

Я збираюся подавати скаргу до НБУ щодо незаконного обмеження фінансових операцій по моєму рахунку.
ILuk 11 февраля 2025, 20:48
Сервіс відсутній, повністю. Забула пароль від веб-банкінгу, запросила новий, для чого потрібен код. Смс з кодом не було, тозвернулася в службу підтримки, де сказали, що мені був дзвінок. Дзвінок у мене не проходить, тому я попросила, щоб мені надіслали смс. Виявилося, що доступний тільки дзвінок, хоча під строкою вводу коду написано, що очікуйте на смс, або дзвінок. Цікаво, що робити людям з вадами слуху…
І чому клієнти не мають права вибору, як їм отримати код.
Ще б хотіла відмітити незручні інтернет-банкінг і мобільний додаток.
AlinaTiapina 11 февраля 2025, 19:31
Здравствуйте.
С мая 2024 года я не могу перевести средства с мобильных сбережений на основной валютный счёт, он был заблокирован, так как не было движений в течении года, это ок, претензий нет. Я нахожусь на оккупированной територии, для разблокировки счета мне необходимо связаться с оператором горячей линии по видео-звонку и пройти идентификацию…НО это же невозможно — «ми вас не бачимо»," ми вам не чуємо, «перевірте налаштування». Прежде чем произойдет соединение с оператором, в браузере идет автоматическая проверка подключения к интернету, камере и микрофону, везде стоят галочки, я оператора вижу и слышу, а он меня якобы нет, но на мои вопросы отвечает, а потом прерывает звонок, потому что «перевірте налаштування» и так 10 минут, которые выделены для видео-звонка.
Другого способа разблокировать счёт и снять свои средства не придумали, оператор горячей линии утверждает, что «невозможность снять личные средства — это не форс-мажорная ситуация» …в смысле? А что тогда форс — мажор? Получить свои же деньги для дальнейшего существования это так себе затея ???
Завтра,12.02.2025, очередной звонок в банк. Прошу помощи в решении этой ситуации!
Петр Фамилия 9 февраля 2025, 13:55
Для відновлення доступу до веббанку пропонується дзвінок з фінансового номеру, який використовується на кнопочному телефоні. Для підтвердження потрібно ввести код з СМС у автоматичному режимі. Пока у кнопочному телефоні дійдеш до меню СМС робот сприймає це невірним вводом паролю. І все почмнається знову. Оператору не розуміють що кажуть і одне повідомлення суперечить іншому. Розблокувати в банкоматі теж неможливо. Банк як був повним непотрібом, так і залишився, ніяких змін на найкраще не видно. Повна відсутність клієнтоорієнтовності та зручності. Не рекомендую цей банк, краще обходити стороною.

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.2 49.9
PLN 10.95 11.85
USD 42.1 42.55
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.2 49.9
PLN 10.95 11.85
USD 42.1 42.55
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝