×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.2 | 49.9 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42 | 42.45 |
| Все курсы банка | ||
Не приходят смс при добавлении карты в МастекардБольше
Написать комментарий
Снятие лимита для расчетов по коммуналке в интернете
Когда раньше звонила с просьбой снять лимит через Call-центр, озвучивалось следующее: «Ліміт знято до кінця поточної доби», и, действительно, функция «лимит» возвращалась. Почему такая разная реакция?
Получается, что мне нужно потом возвращать лимит «на место»?
Звичайно, ми рекомендуємо встановити ліміти в цілях безпеки. Проте кожен клієнт сам вирішує як розпоряджатись даними обмеженнями.
Комментарии (4)
В квитанции нет сведений об отправителе
В Ощад 24/7 для формування виписки потрібно обрати ваш рахунок (наприклад, «Зарплатний») — далі розділ «Сервіси» і пункт «Сформувати виписку», потім обираєте «За довільний період».
Написать комментарий
Похід за карткою киянина в 10 епізодах і з матюками
Далі всі розмови та події викладаю максимально стисло.
Епізод 1.
На початку вересня телефоную в «своє» відділення Ощадбанку на Харківському шосе:
— Вам потрібно прийти у відділення з документами і замовити перевипуск.
— На цю суботу можна записатись?
— Ні, найближча дата — 29 вересня (майже через 3 тижні). Можете прийти в суботу і зайняти живу чергу.
— Замовляти потрібно у вашому відділенні, чи можна в будь-якому по Києву?
— Подати заявку можете в іншому, а отримати тільки в нашому.
Епізод 2.
В суботу приходжу в «не своє» відділення на пр-ті Перемоги:
— В суботу ми документи на перевипуск карток не приймаємо. Тільки з понеділка.
— Але мені сказали, що можна прийти і подати документи в суботу.
— Нічого не знаю, у нас програма не працює.
— Не працює саме сьогодні саме у вашому відділенні, чи взагалі?
— Приходьте з понеділка.
Вийшов на вулицю, телефоную у «своє» відділення:
— Так, в суботу подати заявку на перевипуск картки не можна.
— Але ви мені сказали, що можна прийти в суботу?
— Я вам такого не говорив.
Телефоную на гарячу лінію, заходжу здалеку:
— Можна в суботу замовити перевипуск картки киянина?
— Можна.
— А у відділенні сказали що не можна.
— Значить не можна.
Видихнув, подивився навколо чи немає жінок чи дітей, висловив свої емоції. Місцеві алкаші на лавочці заплодували та запропонували сто грам. Такого вони ще не чули.
Епізод 3.
Наступного тижня в будній день прийшов в інше «не своє» відділення. Заявку на перевипуск картки прийняли. Хоча не без моментів, але від матюків я утримався. Сказали, що протягом 2 робочих тижнів картка буде у відділенні, про що мені прийде смс.
Епізод 4.
Наприкінці другого робочого тижня телефоную у відділення. Картки ще немає. Дали телефон карткового відділу:
— Ви коли поміняли паспорт і отримали id-картку не подали копії в соцзахист, тому картку ще не випустили. Надайте їм копії і потім нам зателефонуйте.
Добре, мій косяк. Коли отримав id-картку, про те, що потрібно надати копії в соцзахист, навіть не подумав. Приємна несподіванка — в соцзахист можна подати копії через електронну пошту.
Повідомив у картковий відділ, що копії у соцзахисті прийняли електронною поштою. Здивувались — у вас там що, родичі працюють? Попросили зателефонувати наступного тижня.
Епізод 5.
Телефоную наступного тижня:
— Я подивилась, картку ще не випустили, я їм нагадаю щоб пришвидшили випуск, а ви зателефонуйте через тиждень.
Епізод 6.
Ще через тиждень:
— Картку випустили, але оскільки ви не користувались карткою три роки, то рахунок закрито. Вам потрібно прийти у будь-яке відділення з паспортом та кодом і відкрити новий рахнок та карту.
Оскільки в мене відібрало мову, я не зміг уточнити, як вони збирались випускати карту при закритому рахунку.
Епізод 7.
Знову приходжу у відділення на пр-ті Перемоги. Поки діставав документи, запитав у менеджера, чи можна подати документи на перевипуск карти у суботу.
— Так, можна.
— Тоді чому мені сказали що не можна?
— У якому відділенні?
— У вашому.
— ???
Не було в мене ні сил ні бажання розбиратись. Хотілось лише подати документи і втікти.
Але Ощадбанк так просто не здається:
— У вас є фото 3×4?
— ???
— Для перевипуску картки потрібно фото 3×4. Але зараз я подивлюсь, може воно у вас є.
— Чому я дізнаюсь про це тільки зараз?
— Я не знаю.
Поки шукала, завис комп’ютер чи система. Хвилин через 10 фото знайшлось.
Поки підписував документи, менеджер «просвітила» мене з приводу нових правил:
— Якщо ви не будете користуватись карткою понад три місяці, її заблокують і вона може піти в мінус.
— Як може піти в мінус безкоштовна соціальна дебетова картка, якщо я не буду користуватись нею як платіжною, і на ній не буде жодної копійки нічиїх коштів і жодної операції?
— Такі правила, вони є на сайті.
— Знайдіть будь ласка.
Хвилин через 10:
— Ой, я помилилась, це стосується зарплатних і пенсійних карток, а не картки киянина.
Прийняли документи, сказали чекати 2−3 тижні. Картка прийде у їхнє відділення на пр-ті Перемоги і мені надішлють смс.
Епізод 8.
Через тиждень приходить смс: Ваша картка у відділенні на Харківському шосе. Підозра, що щось не так, виникла відразу. Але оскільки все одно планував бути в тих краях, вирішив не телефонувати, а заїхати у відділення.
Епізод 9.
Відділення на Харківському шосе.
Підозри не були марними. Вони доставили картку, яку я замовив першою. За цей час вийшла постанова НБУ про блокування рахунків, неактивних понад 3 місяці.
Тобто.
Я замовив перевипуск картки. Оскільки вийшла постанова НБУ то банк заблокував рахунок. Але оскільки я замовив перевипуск картки, то банк картку випустив. Але оскільки рахунок заблоковано, то і картка теж відразу була заблокована. Але оскільки картку випустили, то її доставили у відділення і надіслали мені смс. І тепер я можу її отримати. Але оскільки і рахунок і картка заблоковані, то все що я можу — отримати заблоковану картку і використовувати її для проїзду у громадському транспорті до кінця місяця (аж цілих 6 днів!).
Принаймі так я зрозумів пояснення менеджера.
Як так сталось, що банк заблокував рахунок і при цьому випустив картку, яку відразу заблокував, і запропонував її отримати, при тому що я вже написва заяву на відкриття нового рахунку і нової картки, і чому про це все я дізнаюсь лише зараз — адекватної відповіді я не отримав.
На цей раз я заматюкався просто у відділенні.
Епізод 10.
Прийшло смс, що картку доставлено у відділення на пр-ті Перемоги, де я відкривав новий рахунок. Зібрався з духом, прийшов.
— Я прийшов отримати картку киянина. Вона вже у відділенні.
Рецепшіоністка (та ж сама, яка сказала, що в суботу КК замовити не можна):
— Зачекайте, менеджери зайняті.
Через 10 хвилин з’явилась менеджер (та ж сама, яка сказала, що в суботу КК замовити можна). Розказую, за чим прийшов.
— Так вам не до мене, вам в першу касу, там видають картки.
Ще хвилин 10 стою в черзі до першої каси. Черга утворилась, поки я чекав менеджера.
Отримавши картку, через пару годин заходжу в метро. Картка не спрацьовує. Працівниця метро біля турнікетів не в курсі, але вказала на номер телефону, на який в такому випадку потрібно телефонувати.
З другої спроби вдалось вияснити, що транспортна функція активується протягом 5 днів:
— Вам же в банку повинні були це пояснити!!!
Всього на заміну картки киянина пішло 2 місяці. Зате тепер в мене є кілька років життя без відвідування відділень Ощадбанку. Принаймі я так сподіваюсь.
Смс-повідомлення про доставку картки до відділення відправляється автоматично, навіть якщо рахунок було обмежено. У разі виникнення будь-яких питань, ми рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 або безпосередньо до відділення.
Активація транспортного додатку відбувається, як правило, впродовж від одного до трьох робочих днів.
Комментарии (2)
Карта Киянина
Тепер я не працюю, живу на вул. М. Ушакова. Щоб отримати карту за місцем проживання банк хоче здерти з мене 40₴ за пересилку. А що означає перевипуск карти за 80₴. Я в шоці, де, в якому ще банку такі жлобські умови. Коли вони наїдяться. Я інвалід по зору з пенсією 1700₴, на сьогодні для мене це значна сума.
Дякую за увагу.
https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
Комментарии (3)
Халатное отношение
В общем, перепутала «Утримання будинків і прибудинкових територій» с «борг попередніх періодів житлові орг-ії (жбк, осбб та інші м. київ)». Якобы, банковская программа не отображает первое, и она провела деньги по второй.
Пришел с этим вопросом через пару дней к тому же кассиру — говорит, что все нормально, и в следующей платежке сумма отобразится где нужно, т. к это одна и та же услуга.
Платежку за ноябрь получил — оплаты за октябрь в ней в нужной графе, разумеется, нет.
Прихожу опять к тому же кассиру через 10 дней. В этот раз ошибку признали, и даже взяли номер телефона, но никто так и не звонит.
Писал о проблеме и руководству банка — письмо проигнорировали.
В общем, я не буду устраивать войну за 300 грн, но больше с оплатой коммуналки в этот банк я обращаться не буду.
Все происходящее было в отделении по адресу Петра Григоренка 22/20, но в раскрывающемся списке его почему-то нет.
Комментарии (9)
Банк снимает неправомерную плату
При оформлении карты мне и другу сказали, что необходимо заплатить по 70 гривен «за выпуск пластика, так как он поменялся».
70 гривен я оплатил в кассу и мне дали квитанцию, в которой стоит получатель «МетЛайф», который не имеет никакого отношения к производству пластика.
Мной был задан вопрос на Минфине по поводу данного непонятного платежа, на что представители Банка взяли мои данные и пообещали провести возврат денежных средств за псевдо услугу «Выпуск модного пластика» под видом аферистичной страховки.
Сегодня, 19.11.2021, мне перезвонили с отделения банка на Ивана Пулюя, 5 и сообщили следующее:
«При открытии Муниципальной карты идёт услуга обязательного страхования на 1 месяц, которое и стоит 70 гривен. Ваша карта в производстве и по готовности сможете прийти за ней в банк».
Итог: на сайте Банка этой информации нет, я и мой друг заплатили по 70 гривен какой-то шарашкиной конторе «МетЛайф» за «выпуск модного пластика».
Естественно, толку что здесь написал мне представитель «Мы организуем возврат денег» — полный ноль.
На официальном сайте Банка и в разделе «Тарифы» нет ни единого упоминания про обязательную страховку в 70 грн. при открытии карты.
ПОЗОР ГОСУДАРСТВЕННОМУ БАНКУ с его аферизмом.
Не связывайтесь с Ощадом и обходите его стороной! Не дайте на себе набивать отделениям план по впариваниям непонятных страховок.
Комментарии (4)
Первый у мире государственный банк которому плевать на указы правительства
Отримати картку у відділенні вже можна за допомогою додатку «Дія», за умови, документи, за якими клієнт раніше був ідентифікований банком відповідає документам, що завантажені в мобільний додаток «Дія».
Комментарии (3)
банк супер
Нету времени разглагольствовать и хвалить надо искать денег мама в больнице
Комментарии (1)
советская система обслуживания
Пришел на Алмазова. Из 4 столов работает только один. Ну это ладно. Очереди большой не было. Ждал минут 15−20.
Сверили паспорт и все! Сказали прийти через две недели, забрать. Задал риторический вопрос: а нельзя было сверить паспорт во время получения, чтобы два раза не ходить, а заказать услугу по телефону? Ответ: нельзя)
Да и еще. Поскольку пришел не в свое (!) отделение Ощадбанка (хотя оператор, когда узнавал логистику действий, об этом не сказал), придется за доставку уплатить 30 грн.)
Короче, за что там топ-менеджеры получают такие деньги? При этом со слов рядовых сотрудников — их зарплаты (рядовых сотрудников) просто нищенские. И жалко, и стыдно, и некому руку подать…)))
Отримання картки у відділенні банку, де відкрито рахунок, не тарифікується. Водночас, згідно тарифів, переадресація картки в інше відділення в межах області буде вартувати 30 грн., поза межами області — 75 грн.
Написать комментарий
Пропонують те, що потрібно банку, а не обсуговують клієнтів.
Комментарии (3)
Робота банкомантів
Написать комментарий
Не банк, а ганьба!!!
Комментарии (1)
ужасно
17.11.2021 счета не оплачены
Комментарии (1)
Не банк, а сплошная проблема
Я коммуналку собирался платить этими деньгами! Кто пеню теперь будет платить за поздние платежи???
Тут одно из двух опций; либо непрофессионализм персонала, либо отсутствие четкого регламента. Лишь бы отфутболить клиента!
Другой случай. Месяц назад в этом же отделении открывал депозит и новую карту под него. Супер специалист уверял меня, что перевод между своими картами без комисии.
Перебросил деньги с карты на карту — 100грн списывается. Спрашиваю этого горе-банкира, Как же так? Руки разводит: Вибачайте…
Махровый непрофессионализм персонала и постоянные технические сбои мобильного приложения, ну и как выше описано, работы терминалов.
Закончится депозит и прощай ущербный банк навеки!!!
Перед будь-яким переказом в Ощад 24/7 відображається інформація про комісію.
Написать комментарий
Невозможно аусоризоваться с картой Ощадбанка в Дие
Комментарии (1)
Наследство
Згідно ст.1058 ЦК, за договором банківського вкладу (депозиту) одна сторона (банк), що прийняла від другої сторони (вкладника) або для неї грошову суму (вклад), що надійшла, зобов'язується виплачувати вкладникові таку суму та проценти на неї або дохід в іншій формі на умовах та в порядку, встановлених договором.
Частиною 3 ст.1060 ЦК передбачено, що за договором банківського строкового вкладу банк зобов’язаний видати вклад та нараховані проценти за цим вкладом із спливом строку, визначеного у договорі банківського вкладу. Повернення вкладникові банківського строкового вкладу та нарахованих процентів за цим вкладом на його вимогу до спливу строку або до настання інших обставин, визначених договором, можливе виключно у випадках, якщо це передбачено умовами договору банківського строкового вкладу.
Таким чином, враховуючи норми ЦК, повернення вкладу вкладнику до спливу строку його повернення, визначеного договором, можливе виключно у випадках, якщо це передбачено умовами договору банківського строкового вкладу. Аналогічні норми щодо умов дострокового повернення вкладу передбачені й у Положенні про порядок здійснення банками України вкладних (депозитних) операцій з юридичними і фізичними особами, затвердженому постановою Правління НБУ 03.12.2003 № 516.
У відповідності до ст.608 ЦК, зобов'язання припиняється смертю кредитора, якщо воно є нерозривно пов'язаним з особою кредитора. Оскільки зобов‘язання, передбачене умовами договору банківського вкладу не є таким, що нерозривно пов‘язане з особою кредитора, відсутні підстави щодо його припинення, отже воно продовжує діти до повного його виконання з боку боржника.
Відповідно до ст. 512 ЦК самостійною підставою заміни кредитора в зобов'язанні є правонаступництво.
Об'єкти цивільних прав (одним з яких є майнові права, як-от право вимоги щодо повернення вкладу) можуть вільно відчужуватися або переходити від однієї особи до іншої в порядку правонаступництва чи спадкування або іншим чином, якщо вони не вилучені з цивільного обороту, або не обмежені в обороті, або не є невід'ємними від фізичної чи юридичної особи (ст.178 ЦК).
Таким чином, зобов‘язання, передбачене умовами договору банківського вкладу, не є невід‘ємним від особи кредитора (нерозривно пов‘язаним з ним), тому смерть кредитора (вкладника) не призводить до припинення такого зобов'язання. У разі наявності правонаступників вкладника (тобто спадкоємців, які прийняли спадщину), до таких правонаступників переходять всі права та обов‘язки вкладника, в тому числі за діючими зобов‘язаннями. Таким чином відбувається заміна кредитора у зобов‘язанні та перехід прав вкладника за договором вкладу до його спадкоємця, який прийняв спадщину.
Враховуючи викладене вище, Банк має розглядати спадкоємця вкладника, який прийняв спадщину та має відповідні підтверджуючі документи, як нового кредитора у зобов‘язанні. Банк, як боржник, має виконувати зобов‘язання у строки, передбачені договором банківського вкладу, дотримуючись при цьому вимог закону.
Оскільки приписами закону не передбачено іншого, Банк має повертати вклад спадкоємцю вкладника на загальних підставах, тобто у відповідності до умов повернення, передбачених договором банківського вкладу.
Умовами діючих в АТ «Ощадбанк» договорів строкового банківського вкладу не передбачена можливість повернення вкладникові банківського строкового вкладу та нарахованих процентів за цим вкладом на його вимогу до спливу строку.
Таким чином, з огляду на викладене вище, у Банку відсутні правові підстави повертати спадкоємцю вкладнику такий вклад достроково.
Комментарии (7)
работа банкоматов
Написать комментарий
Перевыпуск карты
Почитав тарифы пакета «Зарплатный» на сайте банка, увидел, что можно снять наличные в кассе банка в случае, если карта перевыпущена и ещё не доставлена. Так и быть, попал на 40 гривен, подумал я. Обратился в отделение в Киеве на проспекте Мира, где специалист Кравчук Мария вежливо и мило сказала, что комиссия всё равно будет, на мои возражения — послала на горячую линию. После консультации на горячей линии, где мне подтвердили, что в моём случае, снять можно без комиссии, я снова отправился к Марии за перевыпуском карты, где она, всё-таки заверила, что не смотря на то, что написано в тарифах — мы так уже делали много раз и комиссия всё равно будет.
Спасибо Ощадбанку, что оставили без денег, спасибо что содрали деньги за перевыпуск карты не по моей вине, спасибо что не дали снять деньги в кассе без комиссии, напомню, с карты «зарплатная». Но самое веселое, что снять наличку через POS-терминал в банке можно только через 2−3 банковских дня после перевыпуска карты, а улетаю из Украины я сегодня.
Через месяц забираю карту, снимаю деньги и закрываю счёт. Спасибо за предоставленные неудобства!
Комментарии (1)
Шахрайство в ощадбанке
В листопаді після звернення в банк 11.11.2021 з заявою про дострокове часткове погашення кредиту, 12.11.2021 були списані кошти з рахунку, при цьому за користування кредитом був знят процент в розмірі 91,91%, згідно договору процент складає 56,0% річних. Хотілося зрозуміти коли в банке почнуть чесно виконувати умови договору. Якщо можливо надайте будь ласка консультацію по даному питанню за електронною адресою — ksana3950@gmail.com
Комментарии (1)