×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.2 | 44.2 |
Все курсы банка |
НЕ МОЖУ ЗАБРАТИ СВОЇ КОШТИ
Комментарии (5)
Не возврат средств с банкомата
Написать комментарий
хамка
Комментарии (3)
Не віддали депозит, бо відкритий в іншій області
Ситуацію з відкриттям рахунку в тарифному пакеті «Мій комфорт» перевіримо детальніше. Оскільки для депозитних рахунків відкривається рахунок в тарифному пакеті «Мій рахунок», в якому зняття без комісії. Дякуємо вам за зворотний зв'язок.
Комментарии (1)
Зачем открывать «социальный» счет???
(частина третя статті 52 із змінами, внесеними
згідно із Законом України від 21.12.2016 р. N 1798-VIII). Вопрос к Банку. Зачем тогда возня со всякими «социальными счетами» для ПФУ, УСЗН и т. д??? «Звезданутое» правительство дало всем в руки инструмент беспредела???
Банк діє в межах існуючого законодавства України та має право накласти арешт на рахунок за вимогою виконавчої служби. Зазначимо, що в АТ «Ощадбанк» відсутні спеціальні рахунки, призначені виключно для виплати зарахувань заробітної плати/соціальних коштів тощо. Всі рахунки в банку є поточними і допускають зарахування як цільових коштів, так і особистих.
З приводу зняття арешту рекомендуємо звернутися до виконавчої служби.
Комментарии (3)
нет пенсии!
Комментарии (2)
В «ощадбанк» сама жахлива робота з клієнтами з якою я тільки зустрічався.
1) Станом на сьогодні 9 годину 13.07.21 р. залишки пільг не проведені (принаймні мені, на мою картку)
2) Про те що моя картка заблокована (по причині мінусового балансу, аж цілих 39 грн.) ваш оператор мені повідомив тільки вчора, 12.07. (хоча я спілкувався з оператором кал-центру і 30.06. і 08.07 і 10.07., записи розмов є в наявності), і запевнив що як тільки заборгованості буде погашена кошти відразу прийдуть на картку. (чому не можна списати заборгованість із тих коштів які мали б поступити на картку???) Заборгованість була погашена через 10 хвилин, тобто 12.07.21 близько 10 години ранку. І на картці на той час був, і зараз є плюсовий баланс!!!
3) 8 різів!!! Вісім разів я звертався за допомогою до операторів контакт-центру, жоден з них не допоміг мені у вирішенні питання розблокування картки, а головне жоден з них не дав відповіді на питання: як на ЗАБЛОКОВАНУ картку можуть надходити і списуватися кошти!!! (за перевірку балансу картки в телефонному режимі), а от повернення залишків пільг провести неможливо.
Субсидію не може бути перераховано, якщо картка заблокована. Картка не може бути розблокована, якщо заборгованість не погашена. Заборгованість погашається автоматично після фінансового зарахування коштів.
Очевидно з опису ситуації, операція поповнення вашої картки ще не завершена і знаходиться в процесі обробки. Максимальний термін фінансового зарахування — три робочі дні. Як правило, зарахування відбувається значно швидше, але максимальний термін саме такий. Термін зарахування коштів на карту з моменту переказу регламентовано Законом України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» стаття 8, пункт 8.4.
Як тільки операцію буде виконано, заборгованість буде погашено.
Комментарии (5)
Монетизація пільги
Написать комментарий
Самий жахливий і не чесний банк України
На кінець опалювального періоду (травень 2021) був сформований залишок МОЇХ коштів (кошти які були мною сплачені за комун. послуги в повному обсязі) близько 5.9 тисяч грн. Обіцяли після перерахунку перевести на картку для соц. виплат до кінця червня. 30 червня працівниця банку повідомила що поступила вказівка від керівництва банку повідомляти таким як я що «на даний момент коштів немає, будуть перераховані до 10 липня (»
Сьогодні, 12 липня, кошти ще не надійшли (На численні звернення на гарячу лінію банка ідуть відмовки про нібито заблоковано картку (при цьому що баланс на картці плюсовий, і благополучно зписуються по 3 грн. за кожну перевірку рохунку в телефонному режимі) Багаторазові звернення на гарячу лінію банка не тільки не допомогли у вирішенні питання, а навіть не дали відповіді на чіткі питання, і не пояснили ситуацію. Урядова лінія 1545 взагалі мовить, додзвонитися не реально в будь який час («всі оператори зайняті» навіть в 2 години ночі((() Шановні громадяни, обережи Вас Бог стати клієнтом цього шахрайського «банку».
В даному випадку ви можете:
— розблокувати картку (процедура залежить від причини блокування, детально можна уточнити контакт-центрі);
— відкрити новий рахунок у відділенні банку.
Ми рекомендуємо, звичайно, розблокувати вашу попередню картку. Особливо, якщо вона була заблокована із причини заборгованості, оскільки це є порушенням ДКБО.
Комментарии (2)
Поповнив рахунок мобільного, кошти з карти зняли, а на рахунок оператора не перерахували
1. Операцію було відхилено або вона знаходиться в процесі обробки
Щоб перевірити, чи успішно пройшла операція в Ощад 24/7 потрібно обрати картку, по якій проводили платіж та натиснути «Історія операцій». Далі відповідно до позначки навпроти операції:
° Знак оклику — операцію відхилено, кошти не було списано з рахунку
° Значок годинника — операція виконується, потрібно зачекати
° Значок галочки — операцію завершено та успішно виконано
2. Мобільний номер телефону було вказано некоректно
Перевірити, який номер телефону було поповнено можна в Ощад 24/7 так само в історії операцій. Обираєте операцію в історії, яку провели, та натискаєте кнопку «Повторити». Не переживайте, без підтвердження паролем операцію не буде повторено. Проте дані автоматично буде заповнено як в минулій операції і ви побачите, який мобільний було поповнено.
3. Затримка з боку оператора мобільного зв'язку
Якщо ви перевірили ситуацію відповідно до двох попередніх пунктів і операцію було успішно виконано, а номер телефону було вказано коректно — слід звернутися до мобільного оператора. В такому випадку банку виконав свою частину операції та успішно перерахував кошти.
Комментарии (2)
Антисоціальний банк
Банк діє в межах існуючого законодавства України та має право накласти арешт на рахунок за вимогою виконавчої служби. Зазначимо, що в АТ «Ощадбанк» відсутні спеціальні рахунки, призначені виключно для виплати зарахувань заробітної плати/соціальних коштів тощо. Всі рахунки в банку є поточними і допускають зарахування як цільових коштів, так і особистих.
З приводу зняття арешту рекомендуємо звернутися до виконавчої служби.
Комментарии (1)
ЖАХ, БЮРОКРАТІЯ, ЗНЕВАГА!
1) кол-центр взагалі не дає інформації, направляє з питаннями до відділення
2) відділення НІКОЛИ не бере слухавку, додзвонитися неможливо
3) у відділені ЗАВЖДИ жива черга, всі питання в одну кашу, люди очікують на вулиці, з приміщення їх виганяє менеджерка криками і образливими словами
4) менеджери відділення дають різну інформацію, НЕ ДОПОМАГАЮТЬ вирішити проблему. лише з третього візити вони вирішили, що мені таки потрібно перевипустити карточку (до рахунку який я прийшла закривати — це ж геніально). Для того, аби в мене прийняли заяву треба було їхати ще раз.
5) запитали довідку про доходи — не можуть сказати за який період, кажуть ну за той коли ви клали гроші (а я змінила телефон, і вайбер-повідомлення не збереглися)… в системі дивитися дати відмовили
6) карточку перевипустили, щоб забрати треба приїхати і знову чекати ту адську чергу. Щоб записатися в електронну чергу треба теж постояти в черзі до стажера (ЯК ВАМ ПРИЙШЛО ЦЕ В ГОЛОВУ?), повторюся, тому що трубку вони не беруть.
7) хамство і крик — звичний тон спілкування старших менеджерів (напр., особливо із людьми похилого віку…
Стосовно дзвінків у відділення банку без відповіді, хотіли б зазначити, що в період завантаженості пріорітет обслуговування надається клієнтам, що звернулись особисто. Сподіваємось на розуміння. Отримати консультацію в телефонному режимі цілодобово можна через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.
Опишіть, будь ласка, в приватні повідомлення, більш детально — яка саме проблема виникла із карткою. Будемо раді допомогти та хотіли б перевірити якість обслуговування.
Працюємо над тим, аби у відділенні банку черги ставали меншими. Саме тому продовжуємо вдосконалювати дистанційні канали обслуговування, аби клієнти мали змогу якісно вирішити питання без звернення до відділення. За допомогою чат-ботів, контакт-центру та Ощад 24/7 можна виконувати все більшу кількість операцій — від перевірки стану рахунку до зняття обмежень/отримання виписок/здійснення переказів та платежів тощо.
Комментарии (5)
хамское отношение к клиенту
Написать комментарий
Карта киянина
Перевірка балансу тарифікується наступним чином:
— через чат-бот або Ощад 24/7 — без комісії;
— у касі/банкоматі/терміналі Ощадбанку — перший запит на добу не тарифікується, кожен наступний — 3 грн.;
— у банкоматі іншого банку — 5 грн.
В даному випадку, для того щоб округлими суму на рахунку на зняти кошти, ви можете поповнити ваш рахунок. Це можна зробити переказавши кошти за номером картки або рахунку.
Комментарии (4)
Невиплачений залишок субсидії
Щодо питання: терміни виплати фінального залишку постійно змінювалися Ощадбанком, спочатку протягом червня, до/після 10 липня. Ввічливі співробітники гарячої лінії повідомляли, що треба чекати смс про зарахування коштів, причини затримки теж були суперечливими від технічних причин, до відсутності узгодженності між державними органами, які дають дозвіл на виплату.
Наразі банк нарешті все узгодив і усунув технічні недоліки субсидіанти і пільговики отримали належне, але моє питання залишається й досі невирішеним. В результаті моїх щоденних звернень на гарячу лінію Ощадбанку виявилося тільки сьогодні 10 липня, що мені не можуть перерахувати залишок, у зв’язку з некоректними даними мого паспорту і зі слів одного працівника треба почекати 15 числа цього місяця, коли відбудеться верифікація даних, а інший співробітник порадив зателефонувати в УПСЗН і попросити внести вірні дані паспорту.
Може тут отримаю ще одну слушну пораду, як отримати гроші, які я зекономила на рахунку банку і бажано не в грудні місяці
Комментарии (3)
Шахрайство!
Коли я подзвонила у Кол центр Ощадбанку, мені сказали, що моє питання може вирішити лише і тільки працівники даного відділення (2 шок)… Скаргу прийняти відмовилися!
Звернулася до чат-ботів Ощадбанку, які розміщенні на офіційному сайті. Залишила приблизно десяток повідомлень що по питанню шахрайства! І проханням перетелефонувати. «Телефонують» вже більше години (сарказм) а я все чекаю…
Це жах! І це позиція банку, який себе позиціонує «фундаментом» української банківської системи?
Я в розпачі. Куди дивляться контролюючі інстанції???
Шановні, обходьте, обїжджайте, оминайте цю банківську установу десятими стежками. Не робіть моєї помилки і не будете мати таких невдалих фінансових днів.
Комментарии (2)
Максимально некомпетентный персонал
Відділення у м. Києві за адресою вул. Хорива, 27А працює з обідньою перервою з 13:00 до 13:45. Інформацію про актуальний графік роботи завжди можна звірити на сайті банку: https://oschadbank.ua/ua/map
Безпосередньо поблизу входу до відділення графік роботи або зміни до графіку зазначаються в інформаційних повідомленнях.
Номер телефону клієнта не може бути змінено самовільно. Тому дуже хотіли б прояснити цю ситуацію. Будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Будемо вам дуже вдячні.
Інформацію щодо закриття картки та заборгованості можна уточнити в контакт-центрі або відділенні банку. Тому щоб ми мали змогу перевірити ситуацію більш детально та надати вам зворотний зв'язок з приводу причини виникнення заборгованості, будемо очікувати ваші дані.
З повагою, команда Ощадбанку.
Комментарии (2)
Продолжили депозит без моего согласия
Вывод- звонят специально, под видом сервиса, а на самом деле замыливание глаз и ни слова про автопролонгацию, о которой они конечно же знают, но не сообщают, чтобы были показатели на следующий год.
Обслуговування депозитного рахунку здійснюється на підставі договору, що визначає всі моменти взаємодії сторін. Пролонгацію депозиту передбачено умовами договору. Ознайомитися можна за посиланням:https://oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
Працівники банку дійсно можуть телефонувати клієнтам, аби уточнити, чи потрібно підготувати готівку для видачі. Це лише технічний момент, аби забезпечити необхідний розмір готівки. Це не змінює умов обслуговування — не залежно від цього, обслуговування депозиту відбувається згідно договору.
Комментарии (1)
Карта киянина
Для здійснення пільгового проїзду по картці киянина не неї записується спеціальний транспортний додаток, технічною підтримкою якого займається
КП «ГІОЦ» за номером телефону +38 044 366 5555.
У випадках виникнення складнощів із використанням пільгового проїзду рекомендуємо:
1. Зателефонувати до контакт-центру Ощадбанку за номером телефону 0-800-210-800, аби перевірити, що картка активна та не заблокована.
2. Звернутись до технічної підтримки КП «ГІОЦ».
Комментарии (2)
Хамство кассира
Не слід забувати також про людський фактор. Саме тому наголошуємо, аби після проведення платежу клієнт перевіряв решту не відходячи від каси.
Написать комментарий