Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Прокинувшись в понеділок 26.08.24 я побачила, що о 4:52 ранку з моєї картки були списані кошти в розмірі 1622 грн 69 коп — $39.11 на рахунок якогось TIKTOK SHOP. Не розумію, чому банк не відправив запит на підтвердження транзакції, бо в мене така функція увімкнена. Моно, чи не здається вам підозрілими платежі в доларовому еквіваленті на якийсь тікток шоп о майже пʼятій ранку?
monobank
Ответ банка
monobankua 27 августа 2024, 9:50
Розуміємо, що ситуація неприємна.
Усі наші карти підтримують протокол захисту 3DS.
При цьому не всі сайти його використовують, та проводять операції без підтвердження. В налаштуваннях безпеки у застосунку можна або заборонити взагалі такі операції, або встановити ліміт на день.
Якщо ресурс не використовує протокол захисту 3DS, то ризики за такими операціями він бере на себе, а значить успіх оскарження дуже високий.
Колеги за вашим зверненням зафіксували заявку.
Вона знаходиться в роботі. Зараз ми очікуємо, що ресурс зробить повернення в термін до 11 днів (це той регламент, коли вони можуть остаточного списати або повернути суму на карту).
Якщо повернення не відбудеться — ми будемо готувати пакет документів в платіжну систему для оскарження транзакції.

Щоб уникнути таких ситуацій ми рекомендуємо клієнтам, в цілях безпеки, не передавати персональні дані по карті і саму карту третім особам.
Не вводити дані карти на сумнівних ресурсах.
Співробітники також банку ніколи не запитують персональні дані, такі як: ПІН-код, пароль з смс, CVV2-код, термін дії карти.
Крім налаштування лімітів ще можна встановити свій або активувати динамічний CVV2 код у застосунку моно (Картка — налаштування безпеки)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Manicort 26 августа 2024, 17:23
Начинают участвовать в мошенничестве либо безприпятствовать подобного рода действиям.
Не могут нормально разобраться или объяснить, куда списываются средства.
На просьбу официального ответа от банка (письма о данных транзакциях), съезжают, мол в банкинге берите выписку…
monobank
Ответ банка
monobankua 26 августа 2024, 18:12
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Saburo 25 августа 2024, 23:48
Якщо бажаєте залишити відгук, вас обслуговував оператор Ігор 9964 :)

Допоміг знайти кума і дядька, а також поговорили про створення ФОП і мені стало зрозуміло що робити далі, дякую вам велике.
monobank
Ответ банка
monobankua 26 августа 2024, 10:50
Вдячні за ваш відгук!
Мне заблокировали доступ к приложению MonoBank и просят чтобы я заплатила задолженность, при этом не имея доступ к приложению, при этом я каждый месяц платила проценты и уменьшала сумму кредитного лимита. Причина блокировки не была озвучена сказали что это политика банка. Сказали звонить оператору и узнавать сумму задолженности, Со мной банк разорвал договор, Оператор сказал что я уже не являюсь клиентом банка. И при этом меня просят чтобы я заплатила задолженность
monobank
Ответ банка
25 августа 2024, 10:59
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо
Погашення заборгованості відбувається згідно з умовами та правилами, з якими ви погоджувались при відкритті рахунку: 10.6. Сторони узгодили, що в разі розірвання Договору за ініціативою Банку або Клієнта/ФОП та за наявності у Клієнта/ФОП невиконаних зобов’язань, що підлягають сплаті на користь Банку за будь-якими договорами, в тому числі кредитними, укладеним між Клієнтом та Банком, в т.ч. тих, строк виконання яких не настав, Клієнт/ФОП зобов'язується виконати такі зобов'язання в повному обсязі до спливу тридцятиденного строку з дня ініціювання однією зі Сторін розірвання Договору
Проблема решена
Samoiliuk 23 августа 2024, 18:51
22.08.2024. Зловмисники взламали один з месенджерів моєї мами, після чого попросили мене надіслати кошти у розмірі 14 500 гривень. Кошти було переказано на банківську карту, після чого всю переписку було видалено. Банк не застеріг мене перед здійсненням платежу як робив це раніше (двічі проходив верифікацію на предмет самостійного здійснення платежу) і на прохання допомогти повернути кошти, порадили мені звернутись до поліції. «На жаль, на цьому етапі нічим не можемо домогти. Чекаємо на витяг ЄРДР, який отримати на пошту не можливо» Претензія у тому, що коли я двічі робив перекази на підозрілі картки, банк застерігав мене та переконувався в дійсності операції, попередньо звʼязавшись зі мною через додаток. На жаль, коли це дійсно була шахрайська операція, банк такого захисту мені не надав.
monobank
Ответ банка
24 августа 2024, 10:46
Нам дуже прикро, що сталася така ситуація
Дійсно, у нас є процес, який попереджає про ризиковий переказ, на картку власника якого вже надходили скарги в банк. На жаль, на цю картку раніше скарг не було, тому у нас не було причин зупиняти переказ та отримувати від вас додаткову згоду на його проведення
Розслідуванням та пошуком зловмисників займаються правоохоронні органи. Банк сприятиме такому розшуку в рамках чинного законодавства. Звертаємо увагу, що кошти, які були вкрадені шахраями, можуть бути компенсовані за рішенням суду.
Проблема решена
stefmaster 22 августа 2024, 21:50
Не думав що така ситуація станеться з моїм улюбленим банком, але це сталося.

Вирішили в розтермінування купити з громадянською дружиною квартиру, так як договір був оформлений на неї, платником повинна бути вона. До зазначеної дати проплати, я зі своїх карток перевів гроші на її рахунок, вона проплатили, і через пару годин її заблокували, з запитом звідки гроші,
Я офіційний ФОП, і могут підтвердити навіть більшу суму, я витягнув офіційні довідки, і вона їх відправила, монобанк трішки подумав, і відхилив довідки.
Тепер довідки потрібні від дружини, яка не працює (маленька спільна дитина), і без довідок її не розблокують)
Моя переписка з поясненням ситуації нічого не дала.

Честно кажучи дуже розчарований, я такого очікував від Приватбанку, але не мого улюбленого моно, надати довідки яких не може бути тому що гроші заробляв чоловік)
monobank
Ответ банка
monobankua 23 августа 2024, 11:10
Розуміємо, що ситуація неприємна.
Передали запит колегам, щоб зв'язалися з клієнтом, детально все перевірили, пояснили які документи потрібно надати, та допомогли у вирішенні питання
Минфин
Ответ администратора
20 сентября 2024, 18:40
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/09/20/134793898/.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Xenonv 22 августа 2024, 9:33
5375411425024622 мошенница. Продажа личных фото и предложение встречи. Кидает после получения денег. Юліана М.
monobank
Ответ банка
22 августа 2024, 10:50
Дуже шкода, що сталась така ситуація
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Dansv1234 22 августа 2024, 0:03
Доброго дня, у зв, язку з спробою себе у ролі продавця, та отримання від родичів допомоги у виді коштів отримав блокування рахунку. Хочу бути Фоп та розблокування рахунків, мої дії та думки були не почуті. Дякую, Моно.
monobank
Ответ банка
22 августа 2024, 10:46
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо
Varkhole 21 августа 2024, 12:50
Я був клієнтом Моно протягом тривалого часу, але останні події змусили мене серйозно задуматися про зміну банку. За останні два дні мій кредитний ліміт (яким я навіть не користуюсь) вже тричі зникав і з’являвся знову. Це виглядає як повний безлад. До того ж, мій кредитний ліміт було остаточно забрано з незрозумілих причин, мотивуючи це тим, що у мене начебто є якісь борги.

Витративши купу часу на спілкування з службою підтримки, я не отримав жодної конкретної відповіді, лише вибачення і обіцянки «уточнити питання». Ситуація ще більше дратує, коли кожен раз доводиться пояснювати одне й те ж, але результату нема. Ваші клієнти заслуговують на краще ставлення і надійний сервіс, а не на постійний хаос і стрес. Чому так відбулося мені, до речі, так ніхто і не пояснив.

Якщо раніше я міг рекомендувати Monobank друзям і знайомим, то тепер навіть сам задумуюсь про те, щоб піти. Що з вами сталося? Зверніть увагу на якість обслуговування, інакше втратите багатьох клієнтів
monobank
Ответ банка
21 августа 2024, 13:00
Приносимо вибачення за негативний досвід
Ми прагнемо розібратися в ситуації
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Oksana1333 21 августа 2024, 12:28
Монобанк не зарахував оплату на новій пошті, 894 грн з карти списано. Обіцяли за 20 днів повернути, потім ще 60 днів чекати. Повернути кошти на карту це проблема? Якими нормативними документами регулюються перекази грошові?
monobank
Ответ банка
21 августа 2024, 12:56
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Vselennaya37048 20 августа 2024, 23:32
Кожного разу, коли виникає якесь питання стосовно налаштувань у застосунку або банківських продуктів, отримую чітку, конструктивну відповідь.Дуже чемні оператори, а саме № 10372.Жодного разу не пожалкувала що я є клієнтом monobank!
monobank
Ответ банка
21 августа 2024, 9:47
Дуже дякуємо за відгук!
Минфин
Ответ администратора
22 августа 2024, 16:33
Відгук не зарахований (на 22.08.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
LiubovP 20 августа 2024, 11:24
Выражаю благодарность сотруднику Олесе, которая работает в Хит Моле — монобанк.
Олеся очень хорошо, с уважением, отнеслась к моей Маме, которая пришла уточнить как работает мобильное пииложение. Отдельно отмечу, что моя Мама слабовидящая и Олеся выполнила свою работу так, что она не почувствовала своей болезни. Это очень важно. Огромная благодарность Олесе из ХитМола.
monobank
Ответ банка
monobankua 20 августа 2024, 11:45
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
Проблема решена
Христина Зелді 19 августа 2024, 21:49
Добрий день
Розірвали відносини без пояснення, хоча ніяких підозрілих операцій не робила.
monobank
Ответ банка
monobankua 20 августа 2024, 9:31
Насамперед просимо вибачення за некоректну інформацію.
На поточний момент відносини не розірвані.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку коректності проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Також передали інформацію колегам, щодо запиту інформації про походження коштів. Вони зв'яжуться з вами, щоб допомогти у вирішенні питання.
Проблема решена
Olga Piano 19 августа 2024, 5:51
Користувалась карткою для особистих потреб
В певний момент потрібно було купити дорогу річ в магазині терміново, потрібно було вивести гроші з криптовалюти в грн на картку моно, прийшло 10.000 грн по 2 тисячі платежами
Банк розпочав перевірку за цією сумою, так як на їх думку це поповнення картки було підозрілим. Нагадаю ніяких скарг на мене не було і тд. Переказ мені надійшов за продаж криптовалюти і сума не значна 10 тис грн.
Наразі операції з крипто валютами та активами не заборонені законодавством
Тому не зрозуміло чому ці дії підозрілі, якщо немає ніяких підстав
повідомили що тривати може до 60 днів, а до цих пір користування карткою буде обмежене, а саме заморозили мені рахунки. Через 14 днів повідомили, що банк закрив мій рахунок без пояснення. Як на мене це повністю не професійно, я бачу зараз багато скарг на монобанк, чого не бачу про деякі інші банки. Що це за політика? За незначну суму блокувати рахунок, нема ні скарг, ні претензій до мене, ні пояснення?
Не раджу нікому користуватись банком, тому що взагалі не зрозуміло в який момент вони заблокують вам рахунок. Після інших відгуків я зрозуміла що це відбувається в них кожного дня і клієнти не знають як отримати свої гроші назад і взагалі втрачають час і нерви, замість сервісу.
monobank
Ответ банка
monobankua 19 августа 2024, 9:42
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми передали запит колегам, щоб уточнити всі деталі та допомогти з цим питанням.
Фахівці зв'яжуться з вами для уточнення інформації, отримання документів та пояснень по зарахуваннях
Проблема решена
Samuraiii 17 августа 2024, 0:35
Я может и сам виноват в сложившейся ситуации, но я не могу понять одного. Что же все-таки стало причиной отказа в обслуживании. Случилось это года полтора назад. У меня был кредитный лимит, я соответсвенно вовремя не выплачивал, как и любой молодой человек в своё время, там проценты накапали. В один прекрасный день, я его выплачиваю полностью до копеечки и мне после его закрытия сразу же приходит отказ в обслуживании. Это очень грустно и печально. Сейчас, к сожалению, как бы мне не хотелось, я не могу открыть карту в этом банке, хотя очень хочется ((
monobank
Ответ банка
17 августа 2024, 13:17
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
57660678 16 августа 2024, 12:53
Все майже відмінно, писав через додаток, менеджер, звісно, намагався переконати, що не треба йти, ось вам купа цікавих пропозицій. Ці рухи були хвилин 5, за це мінус зірка, бо витрачали мій час. Коли повідомив, що рішення не обговорюється і я розумію, що в людини така робота, одразу почали продедуру. Я просив довідку на електронну пошту, без питань, надали з цифровим підписом на наступний робочий день або через один, не скажу точно. Також, вплинуло на оцінку питання зарахування валюти на рахунок. Це було в 22 році (може таким було рішення НБУ, я не відслідковував), спеціально відкрив валютну віртуальну картку, відправнику надав саме її, але переказ все одно зайшов на гривневу. Мені воно не особливо критично, але сам факт. З позитивних моментів я виділю кешбек, по монетці збирається на якусь дрібницю. Я не люблю усілякі кредити, поза межами лімітів з пільговим періодом, і то, як резерв, але оплата частинами в цьому банку дуже і дуже нормальна. По-перше, комісії немає (я не кажу про несвоєчасні виплати і штрафи, які, судячи з відгуків, трапляються). По-друге, якщо на балансі не вистачає власних грошей, платіж буде виконано, а рахунок ліміту, знову ж таки, без комісії. По-третє, більшість платежів, що стосується побутових моментів (комуналка, поповнення рахунку мобільного і т.п.) не мали комісії, на момент мого користування, навіть при сплаті кредитним лімітом. Тому, виключно для побутових питань, чому б і ні, нормально.
monobank
Ответ банка
16 августа 2024, 14:12
Нам дуже прикро, що ви вирішили закрити рахунки
Дійсно, при зверненні клієнта з проханням закриття рахунків, для нас дуже важливо розуміти, чому з'явилось бажання їх закрити, щоб працювати над покращенням сервісу/продукту
Дякуємо за відгук!
unclesem 15 августа 2024, 17:18
В октябре 2023 был заблокирован счет (на счету было 5к + грн), по истечению месяца после блокировки, затребовали документы о происхождении одной из транзакций, средства были получены за продажу юсдт на бирже хуоби (сумма ордера 3к + грн), все документы предоставил, в ответ получил ожидайте, мы с вами свяжемся, поддержка ничего конкретного не говорит, цитирую: «Інформація стосовно ваших рахунків знаходиться на перевірці у фахівців. При зміні ситуації ви будете одразу повідомлені» «Вопрос, по какому праву вы удерживаете деньги 10 месяцев!, не называя причин «проверки, за что как и почему ??? Поддержка говорит стандартными фразами, буд- то общаешься с роботом. Я, честно говоря был лучшего мнения о вашем банке, никому не советую связываться от слова совсем.
monobank
Ответ банка
monobankua 15 августа 2024, 17:51
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Проблема решена
Марія Підлубна 14 августа 2024, 14:10
Почалася ця історія декілька років потому… Мені почали телефонувати щодо заборгованості людини до якої я не має взагалі ні якого відношення, це не мій родич. Колись працювали в одній компаніі, проте тісно не спілкувалися. Минуло багато років ну і як то буває якщо не спілкуєшся із людиною то і забуваєш хто там він такий. Я не фанат пам’ятати усіх із ким колись працювала. І от ці дзвінки продовжувлись протягом досить великого проміжку часу. Одного разу мені навіть пообіціяли що більше не будуть турбувати. Але ж обіцянку біло порушено. Дзвінки продовжувались.Навіть худі подарували у якості компенсації за те що обманули. У кожного терпіння є свій край. Ось і мій настав. Після чергового дзвінка я попросила співробітника мені допомогти вирішити це питання. Мені запропонували звернутися до чату підтримки та надати деяку інформацію, а саме підтвердження що це мій номер. Надала, відповіді очікувала 1 тиждень та 1 день. Щодо термінів відповіді клієнтам виявилось що в моно зовсім нема регламенту))) Тобто ви як клієнт із складним питанням можете чекати вічно)))) ніхто вам навіть умовних сроків не зможе назвати. Відповіть була така: Що дзвінки припинити не можемо, бо знаємо що ви колеги. Допоможіть знайти цю людину. Це ж просто кринж!!! Вимушена була закрити усі рахунки в цьму банку, бо ставлення до клієнтів нижче ніж будь де…
monobank
Ответ банка
monobankua 14 августа 2024, 16:48
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації.
Передали запит колегам, та детально проаналізували дані.
Маємо для вас хорошу новину.
Номер видалено з обдзвону, та більше не будемо турбувати вас дзвінками.
Вибачте, будь ласка, за ситуацію.
Будемо раді бачити вас знову серед наших клієнтів у майбутньому.
Дякуємо за розуміння.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
MangUA 12 августа 2024, 17:48
Реєстрував Базу, зіткнувся з деякими труднощами, підтримка швидко і професійно усе вирішила. Дуже дякую 100 з 10!
monobank
Ответ банка
12 августа 2024, 18:37
Дякуємо за ваш відгук!
reshetova 12 августа 2024, 15:07
В цілому я задоволена послугами банку. Банк модерновий та адекватний, особливо на фоні отого на П.
Але послугами я не користуюсь давно, хотілося б закрити рахунок та видалити додаток, аби не було якихось приколів у майбутньму. Але в додатку такої можливості немає, кнопки закриття просто не існує, хоча вона завжди була в меню картки. В підтримці кажуть все працює, можна закрити. Але не працює))
У поширенних питаннях теж блок про закриття картки кудись дівся. Чи можна закрити картку у відділеннях УніверсалБанку?
monobank
Ответ банка
12 августа 2024, 16:22
Нам дуже прикро, що у вас виникло бажання закрити рахунок
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.96 42.3693
EUR 49.14 49.7389
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.96 42.3693
EUR 49.14 49.7389
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝