×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 40.87 | 41.3206 |
EUR | 44.84 | 45.4401 |
Все курсы банка |
Отказ в рассрочке
На даний момент ми не можемо запропонувати бажану суму ліміту.
Рекомендуємо використовувати картку для повсякденних витрат: покупки в магазинах, оплата комуналки, отримання зарплатні.
Фінансова активність по карті підвищить шанси на встановлення ліміту в подальшому.
Комментарии (1)
Блокування рахунку за виконавчим провадженням
Служба підтримки клієнтів через месенджер запропонувала звернутися до виконавця з проханням вислати листа до банку про те, що провадження закрите. Але в моєму випадку Виконавець знаходиться на тимчасово окупованій території і всі його контакти — стаціонарні телефонні номери…
Ось тут я не розумію, що заважає юристам Банку самостійно за зверненням громадянина взяти інфо із відкритих джерел для зняття блокування? Чому потрібно все так ускладнювати?
До останнього часу на свій рахунок Монобанку я отримував офіційну заробітну платню. Тепер доведеться шукати інший банк, або писати заяву про сплату з/п готівкою… А все так добре починалося…
06.05 набув чинності Закон України, згідно з яким Банки вимушені встановлювати обмеження на рахунки клієнта, в разі отримання постанови про арешт коштів від виконавчої служби.
Як і встановлення арешту, так і цього зняття відбувається за запитом виконавця.
При всьому бажанні вам допомогти, ми не маємо можливості зняти арешт без рішення виконавця.
Рекомендуємо знайти альтернативні варіанти звернення до виконавчої служби, щоб вони надіслали в банк повідомлення про зняття арешту.
Виконавча служба може відправити постанову про зняття арешту з накладеним ЕЦП по електронній пошті УніверсалБанку contact@universalbank.com.ua
Як тільки ми отримаємо інформацію про зняття арешту – обмеження буде знято.
Комментарии (19)
Не сняли арест с карты согласно решения исполнителя
Кошти згідно виконавчого документу, виконавчий збір та витрати ВП стягнуто в повному обсязi.
Монобанк в свою очередь не снимает арест и придумал еще какой то несуществующий арест!
Також виконавча служба може відправити постанову про зняття арешту з накладеним ЕЦП по електронній пошті УніверсалБанку contact@universalbank.com.ua.
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Комментарии (14)
Арешт рахунку
06.05 набув чинності Закон України, згідно з яким Банки вимушені встановлювати обмеження на рахунки клієнта, в разі отримання постанови про арешт коштів від виконавчої служби.
При всьому бажанні вам допомогти, ми не маємо можливості зняти арешт без рішення виконавця. Рекомендуємо звернутися до виконавця (контакти якого є у повідомленні від нас), щоб він надіслав в банк повідомлення про зняття арешту. Як тільки ми отримаємо інформацію про зняття арешту – обмеження буде знято.
Комментарии (2)
Врут и не решают проблемы клиентов
Обов'язково перевіримо діалоги з підтримкою
На поточний момент питання в роботі, але через велике навантаження, може вирішитися не так швидко, як очікувалось
Приносимо вибачення за незручності
Комментарии (2)
Довгий вивід коштів
Дійсно бачимо сповіщення про те, що банк, який обслуговує відправника, планує провести зарахування на картку
Коли банк проведе фактичну відправку коштів нам через Платіжну систему VISA/MasterCard, сума буде зарахована на вашу картку
Як правило це займає не більше 3-4 календарних днів, в деяких випадках може бути трішки довше
Комментарии (1)
Заблокували без попередження
06.05 набув чинності Закон України, згідно з яким Банки вимушені встановлювати обмеження на рахунки клієнта, в разі отримання постанови про арешт коштів від виконавчої служби.
При всьому бажанні вам допомогти, ми не маємо можливості зняти арешт без рішення виконавця. Рекомендуємо звернутися до виконавця, щоб він надіслав в банк повідомлення про зняття арешту. Як тільки ми отримаємо інформацію про зняття арешту – обмеження буде знято.
Комментарии (11)
заблокували двічи
Комментарии (19)
Заблокували рахунки при закритому провадженні
Не подіяло. Заблокували і вимагають, щоб звернулась до виконавця за постановою.
Вибачте, я звернулась відразу і він мені вислав всі постанови! В реєстрі боржників теж всі постанови підтягнуті (я мовчу про те, що за рішенням суду я нічого нікому не повинна платити!).
Дуже цікаво працює банк — блокує відразу як отримує постанову, а розблокувати, щоб користуватись СВОЇМИ коштами, потрібно ще кланятись і додаткові папери збирати, при тому, що все є. Шановні банкіри, ви свій карман з чужим випадково не поплутали?
Мені це дуже скидається на незаконне користування банком чужими коштами. А що… Бачу, що нас тут багато. Непогано було б фінмоніторингу перевірити діяльність цього банку.
При зверненні в чат — «хвилька» обертається в очікування більше 3 годин. Ні вибачень, ні нормального роз«яснення немає.
Ми надіслали вам в мобільний застосунок повідомлення про зняття арешту.
Перевірте, будь ласка
Комментарии (3)
ФОП, SWIFT, Підтримка
Ситуація:
— з payoneer відправ кошти на моно
— вже місяць як їх немає
— моно нічого не знає і зробити не може, йдіть до відправника
— payoneer робить розслідування і надає всі документи підтверджуючі що платіж має бути
— mono нічого не знає, ніяких порад, перевірки за кодом, відхилення платежу, хоть щось
— payoneer «трохи здивовані» що моно нічого не знають, пообіцяли що далі будуть займатись цим платежом…
Далі буде, сподіваюсь гроші просто повернуться на payoneer.
Друга ситуація, гроші в той же час як і з payoneer, були відправленні з адсенсу. Теж на рахунок вже місяць не прийходять, від моно допомоги вже якось і не чекаю…
Короче сумно це все, особливо що я можу дозвонитись в payoneer за 5 хв, де мені дійсно намагаються допомгти. А от в моно вже пішла друга година, як в чаті немає відповіді, та й наперед відомо що будуть відмахуватись скриптами.
Комментарии (1)
Блокування коштів.
Як тільки ми отримаємо інформацію про зняття арешту – обмеження буде знято.
Комментарии (3)
Теперь и в моих глазах этот банк — драная кошка.
Комментарии (17)
Безпідставно блокують картку.
Надав документи про закриття що є в ДІЯ — не підходять. Навіщо тоді та ДІЯ?
Але жахливо, що ти не застрахований від дурості МОНО Банку, в будь який момент тобі можуть заблочити картку, а потім ходи й доказуй, що ти не боржник. Ліпше зняти все з картки під нуль.
Комментарии (30)
Чудова діджиталізація
При всьому бажанні вам допомогти, ми не маємо можливості зняти арешт без рішення виконавця. Як тільки ми отримаємо інформацію про зняття арешту – обмеження буде знято.
Також ви можете звернутися до Виконавчої Служби із запитом дозволити проводити розхідні операції з рахунку в сумі 13 400 грн на місяць (дві мінімальні зарплатні). Після отримання банком відповідного документу у вас буде змога користуватися цими коштами на своєму рахунку.
Комментарии (7)
Наймите юриста с Приватбанка
Комментарии (8)
Вообще банк тупой
При всьому бажанні вам допомогти, ми не маємо можливості зняти арешт без рішення виконавця. Як тільки ми отримаємо інформацію про зняття арешту – обмеження буде знято.
Також ви можете звернутися до Виконавчої Служби із запитом дозволити проводити розхідні операції з рахунку в сумі 13 400 грн на місяць (дві мінімальні зарплатні). Після отримання банком відповідного документу у вас буде змога користуватися цими коштами на своєму рахунку.
Комментарии (9)
Безпідставнй арешт коштів
І тут виникає «цікава ситуація», мені моно банк блокує кошти, по двом старим виконавчим провадженням, срок дії яких вже закінчився. Друге, там написано, що заблокували суму 12416 грн, всі інші кошти, що вище, я можу ними користуватися у звичайному режимі. Але не все так просто, вони просто взяли, сумували два старі одинакові виконавчі провадження, і тепер я зовсім не можу користуватися рахунком.
І це просто дика ситуація, як для банка, який не має доступу до баз боржників, і який може просто заблокувати кошти, за виконавчим провадженням, срок якого закінчився в 2017 році.
Тобто якщо у вас було якесь закрите провадження допустимо десь навіть у 2013 році, то все рівно ваші кошти в небезпеці, так як банк не має доступу до реального стану виконавчих справ, їм хватає тільки того, що у вас просто було виконавче провадження.
Я в шоці, так як 3 роки підряд користувався тільки цим банком, і був впевнений в його надійності.
При всьому бажанні вам допомогти, ми не маємо можливості зняти арешт без рішення виконавця. Як тільки ми отримаємо інформацію про зняття арешту – обмеження буде знято.
Також ви можете звернутися до Виконавчої Служби із запитом дозволити проводити розхідні операції з рахунку в сумі 13 400 грн на місяць (дві мінімальні зарплатні). Після отримання банком відповідного документу у вас буде змога користуватися цими коштами на своєму рахунку.
Комментарии (37)
Не прошел перевод SEPA, банк отправителя — говорит прична в Моно, в Моно отказываются давать комментарии.
Бачимо колеги склали запит за вашим зверненням для уточнення ситуації щодо SEPA переказу та передали фахівцям.
Ми надамо вам відповідь, як отримаємо інформацію за вашим питанням
Написать комментарий
Блокування картки
У зв'язку з набуттям чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих особливостей організації примусового виконання судових рішень та рішень інших органів під час дії воєнного стану», банк вимушений встановити арешти на рахунки клієнтів, відповідно до рішення виконавчої служби.
Якщо ми не отримували від виконавчої служби запиту про зняття обмеження, ми не маємо можливості зняти арешт без рішення виконавця.
Бачимо колеги склали запит за вашим зверненням, та надамо вам відповідь, як отримаємо нову інформацію
Комментарии (6)
Дозвонитись неможливо. Підтримка не відповідає
Написав в підтримку, отримав відписку що є якийсь арешт від виконавчої служби, тому транзакцію здійснити не можуть. Попросив надати номер та дату постанови.
Не відписують.
Телефонні дзвінки неможливі. Після стандарного програвання робота зєднання з оператором не відбувається, просто вибиває. І так 8 разів.
Пишу на Вайбер, не відповідають протягом 2год.
Початок нових діалогів у Вайбер також не допомагає.
Звязався з виконавчою, там повідомили що арешту немає. Це якась помилка і що нехай банк надасть номер та дату постанови.
А з банком ЗВ«ЯЗОК ВІДСУТНІЙ!!!
І чим ви кращі за ПриватБанк??? До них хоч дозвонитись можна.
Питання вирішують за 30хв.
З сервісного банку МОНОБАНК перетворився у СОВКОВУ КОНТОРУ!!!
Хочемо вибачитись за те, що можемо відповідати вам повільніше, ніж зазвичай…
Зараз у нас ажіотаж у зв'язку з відновленням накладання арештів виконавчої служби на рахунки.
Бачимо ваше питання вже вирішене.
Але додатково ми передали ваше звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Вибачте, що ми дещо розчарували вас.
Зробимо все можливе, щоб більше вас не засмучувати.
Питання вирішили за 30хв
Комментарии (1)