×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.96 | 42.3693 |
| EUR | 49.14 | 49.7389 |
| Все курсы банка | ||
Монобанк без згоди списав кошти з моєї картки о 4:52 ранку
Усі наші карти підтримують протокол захисту 3DS.
При цьому не всі сайти його використовують, та проводять операції без підтвердження. В налаштуваннях безпеки у застосунку можна або заборонити взагалі такі операції, або встановити ліміт на день.
Якщо ресурс не використовує протокол захисту 3DS, то ризики за такими операціями він бере на себе, а значить успіх оскарження дуже високий.
Колеги за вашим зверненням зафіксували заявку.
Вона знаходиться в роботі. Зараз ми очікуємо, що ресурс зробить повернення в термін до 11 днів (це той регламент, коли вони можуть остаточного списати або повернути суму на карту).
Якщо повернення не відбудеться — ми будемо готувати пакет документів в платіжну систему для оскарження транзакції.
Щоб уникнути таких ситуацій ми рекомендуємо клієнтам, в цілях безпеки, не передавати персональні дані по карті і саму карту третім особам.
Не вводити дані карти на сумнівних ресурсах.
Співробітники також банку ніколи не запитують персональні дані, такі як: ПІН-код, пароль з смс, CVV2-код, термін дії карти.
Крім налаштування лімітів ще можна встановити свій або активувати динамічний CVV2 код у застосунку моно (Картка — налаштування безпеки)
Комментарии (1)
Свернули не туда
Не могут нормально разобраться или объяснить, куда списываются средства.
На просьбу официального ответа от банка (письма о данных транзакциях), съезжают, мол в банкинге берите выписку…
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Комментарии (3)
Пошук і створення ФОП
Допоміг знайти кума і дядька, а також поговорили про створення ФОП і мені стало зрозуміло що робити далі, дякую вам велике.
Комментарии (2)
Разрыв договора со стороны банка с задолженностью
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо
Погашення заборгованості відбувається згідно з умовами та правилами, з якими ви погоджувались при відкритті рахунку: 10.6. Сторони узгодили, що в разі розірвання Договору за ініціативою Банку або Клієнта/ФОП та за наявності у Клієнта/ФОП невиконаних зобов’язань, що підлягають сплаті на користь Банку за будь-якими договорами, в тому числі кредитними, укладеним між Клієнтом та Банком, в т.ч. тих, строк виконання яких не настав, Клієнт/ФОП зобов'язується виконати такі зобов'язання в повному обсязі до спливу тридцятиденного строку з дня ініціювання однією зі Сторін розірвання Договору
Комментарии (13)
Поганий рівень безпеки банку.
Дійсно, у нас є процес, який попереджає про ризиковий переказ, на картку власника якого вже надходили скарги в банк. На жаль, на цю картку раніше скарг не було, тому у нас не було причин зупиняти переказ та отримувати від вас додаткову згоду на його проведення
Розслідуванням та пошуком зловмисників займаються правоохоронні органи. Банк сприятиме такому розшуку в рамках чинного законодавства. Звертаємо увагу, що кошти, які були вкрадені шахраями, можуть бути компенсовані за рішенням суду.
Комментарии (6)
Заблокували громадянську дружину
Вирішили в розтермінування купити з громадянською дружиною квартиру, так як договір був оформлений на неї, платником повинна бути вона. До зазначеної дати проплати, я зі своїх карток перевів гроші на її рахунок, вона проплатили, і через пару годин її заблокували, з запитом звідки гроші,
Я офіційний ФОП, і могут підтвердити навіть більшу суму, я витягнув офіційні довідки, і вона їх відправила, монобанк трішки подумав, і відхилив довідки.
Тепер довідки потрібні від дружини, яка не працює (маленька спільна дитина), і без довідок її не розблокують)
Моя переписка з поясненням ситуації нічого не дала.
Честно кажучи дуже розчарований, я такого очікував від Приватбанку, але не мого улюбленого моно, надати довідки яких не може бути тому що гроші заробляв чоловік)
Передали запит колегам, щоб зв'язалися з клієнтом, детально все перевірили, пояснили які документи потрібно надати, та допомогли у вирішенні питання
Комментарии (16)
Шахрайка 5375411425024622
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Комментарии (8)
Розірвали стосунки без уточнення ОБСТАВИН
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо
Комментарии (3)
Жахлива робота сапорту та кредитних лимітів
Витративши купу часу на спілкування з службою підтримки, я не отримав жодної конкретної відповіді, лише вибачення і обіцянки «уточнити питання». Ситуація ще більше дратує, коли кожен раз доводиться пояснювати одне й те ж, але результату нема. Ваші клієнти заслуговують на краще ставлення і надійний сервіс, а не на постійний хаос і стрес. Чому так відбулося мені, до речі, так ніхто і не пояснив.
Якщо раніше я міг рекомендувати Monobank друзям і знайомим, то тепер навіть сам задумуюсь про те, щоб піти. Що з вами сталося? Зверніть увагу на якість обслуговування, інакше втратите багатьох клієнтів
Ми прагнемо розібратися в ситуації
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Комментарии (4)
Кошти не зараховані
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Комментарии (1)
Найкраща служба підтримки
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написать комментарий
Благодарность Олесе из ХитМола
Олеся очень хорошо, с уважением, отнеслась к моей Маме, которая пришла уточнить как работает мобильное пииложение. Отдельно отмечу, что моя Мама слабовидящая и Олеся выполнила свою работу так, что она не почувствовала своей болезни. Это очень важно. Огромная благодарность Олесе из ХитМола.
Написать комментарий
Розірвали відносини
Розірвали відносини без пояснення, хоча ніяких підозрілих операцій не робила.
На поточний момент відносини не розірвані.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку коректності проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Також передали інформацію колегам, щодо запиту інформації про походження коштів. Вони зв'яжуться з вами, щоб допомогти у вирішенні питання.
Комментарии (2)
Закрили рахунок без пояснення !
В певний момент потрібно було купити дорогу річ в магазині терміново, потрібно було вивести гроші з криптовалюти в грн на картку моно, прийшло 10.000 грн по 2 тисячі платежами
Банк розпочав перевірку за цією сумою, так як на їх думку це поповнення картки було підозрілим. Нагадаю ніяких скарг на мене не було і тд. Переказ мені надійшов за продаж криптовалюти і сума не значна 10 тис грн.
Наразі операції з крипто валютами та активами не заборонені законодавством
Тому не зрозуміло чому ці дії підозрілі, якщо немає ніяких підстав
повідомили що тривати може до 60 днів, а до цих пір користування карткою буде обмежене, а саме заморозили мені рахунки. Через 14 днів повідомили, що банк закрив мій рахунок без пояснення. Як на мене це повністю не професійно, я бачу зараз багато скарг на монобанк, чого не бачу про деякі інші банки. Що це за політика? За незначну суму блокувати рахунок, нема ні скарг, ні претензій до мене, ні пояснення?
Не раджу нікому користуватись банком, тому що взагалі не зрозуміло в який момент вони заблокують вам рахунок. Після інших відгуків я зрозуміла що це відбувається в них кожного дня і клієнти не знають як отримати свої гроші назад і взагалі втрачають час і нерви, замість сервісу.
Ми передали запит колегам, щоб уточнити всі деталі та допомогти з цим питанням.
Фахівці зв'яжуться з вами для уточнення інформації, отримання документів та пояснень по зарахуваннях
Комментарии (16)
Отказ в обслуживании
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
Комментарии (6)
Закриття картки і рахунків
Дійсно, при зверненні клієнта з проханням закриття рахунків, для нас дуже важливо розуміти, чому з'явилось бажання їх закрити, щоб працювати над покращенням сервісу/продукту
Дякуємо за відгук!
Написать комментарий
Блокировка счета уже 10 месяцев
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Комментарии (46)
Не дай Боже вам колись пересіктися із МОНО
Передали запит колегам, та детально проаналізували дані.
Маємо для вас хорошу новину.
Номер видалено з обдзвону, та більше не будемо турбувати вас дзвінками.
Вибачте, будь ласка, за ситуацію.
Будемо раді бачити вас знову серед наших клієнтів у майбутньому.
Дякуємо за розуміння.
Комментарии (4)
Чудова підтримка
Комментарии (1)
Не закривається рахунок
Але послугами я не користуюсь давно, хотілося б закрити рахунок та видалити додаток, аби не було якихось приколів у майбутньму. Але в додатку такої можливості немає, кнопки закриття просто не існує, хоча вона завжди була в меню картки. В підтримці кажуть все працює, можна закрити. Але не працює))
У поширенних питаннях теж блок про закриття картки кудись дівся. Чи можна закрити картку у відділеннях УніверсалБанку?
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Комментарии (1)