×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 40.9 | 41.3206 |
EUR | 44.88 | 45.4401 |
Все курсы банка |
Взламує інстаграм сторінки і просить скинути гроші
5375 4141 0875 3582
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Написать комментарий
О работе сотрудников монобанка
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Написать комментарий
Безпідставне блокування рахунку
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування.
Ми не можемо повідомити які саме критерії ми аналізуємо та перевіряємо, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
Щодо відмови в обслуговуванні, банк залишає за собою право відмовити в обслуговуванні клієнту, у тому числі не називаючи причини прийнятого рішення.
На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
Комментарии (8)
Не повертають кредитний ліміт протягом вже півтора роки
Спочатку можна було самостійно через додаток запрашувати підвищення кредитного ліміту, але останні пів року чи рік ця опція в мене попросту неактивна й неклікабельна (сіра). Підтримка кожного разу відписується одним й тим самим:
«Проаналізували інформацію по заявці. Наразі ми не можемо запропонувати кредитний ліміт. Спробуйте подати заявку через 30 діб. Рекомендую використовувати картку для повсякденних витрат: покупки в магазинах, оплата комуналки, отримання зарплати або виплати ФОП. Отримана інформація підвищить шанси на встановлення ліміту надалі.»
Карткою користувався і продовжую системно користуватися + є картка АТБ + навіть є невеликі накопичення, але банк продовжує ігнорувати мене як потенційного користувача кредитом без об'єктивних на те причин. Розумію, що за умовами вони не мають нічого пояснювати, але ситуацію це не змінює — неприємно відчувати себе обмеженим незрозуміло з яких причин.
Можливо, такий вид звернення дозволить детальніше проаналізувати мою ситуацію та отримати більш конкретну відповідь, ніж те що пишуть у підтримці.
Перегляньте, будь ласка, в застосунку
Комментарии (3)
Самий мутний банк
І казали ж усі не зв’язуватись
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (3)
Заблокували всі рахунки і доступ у додаток без попередження, вже більше 2 тижнів не повертають кошти
Причину блокування рахунків сказати не можуть. Поводяться як шахраї. Також дзвонила на гарячу лінію і там адекватної відповіді я не почула, співробітник банку лише мені сказала, що Монобанк не є юридичним представником Універсал банку, це інший продукт)), відправляє мене в так звану «службу турботи клієнтів», де мені кожного дня надсилають одні і ті ж самі шаблонні відповіді, які я описала вище. Як зупинити це замкнуте коло? Це просто шахрайство, безпідставно утримувати мої кошти і не повертати їх, а також не виконувати свої обовʼязки! Заява була подана ще 2.10.2023 року і по сьогоднішній день не виконана!"
Обов'язково проаналізуємо та проведемо роботу над помилками
На поточний момент кошти було надіслано згідно з заявою
Комментарии (6)
можно ли обжаловать решение банка о закрытии счета?
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Комментарии (12)
Обурений😡
У нас військова тематика-пов'язано з дронами які мочать русню.
Заблокували платіж 455 тис, уже 14 днів несуть що розбираються і розібратися неможуть.
Документи всі що потрібно було банку надали, все в чисто працюємо у нас все Ок.
Зверталися і намагалися працівникам донести що ми це все на фронт, це потребують військові і це дуже допомагає їм.УВАГА!!! звертаюсь до людей які займають керівні посади у банку — гроші дуже потрібні.
Я дико обурений що працівники не чують що ми доносим що військовим потрібні дрони, всі це знають як дрони допомагають.
Це можна вирішити за 1−3 дня, но мабуть банку вигідно такі платижі затримувати є мабуть якісь в тому інтиреси.
Прикро що з такою байдужістю відносяться.
Жалію що відкрив фоп у монобанку, НЕРЕКОМЕНДУЮ.
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам
На поточний момент, питання знаходиться в роботі у колег
Щойно буде нова інформація для вас, колеги з вами одразу зв'яжуться
Комментарии (3)
Списання коштів з карти, фактично кошти не отримані.
Питання:1. Якщо банкомат Ощадбанку не видав гроші, тому що вийшов з ладу, не було підтвердження завершення операції з моєї сторони, на якій підставі відбулось списання коштів моєї картки Монобанку?
2. Чому після звернення через додаток Універсал Банк зайняв позицію мовчазного очікування до 11.10.2023 р., хоча в Ощадбанку зразу надали відповідь, що поверненням має займатись банк-емітент карти.
3. Якщо для вирішення ситуації потрібно лише запросити акт надлишку в Ощадбанку, для чого чекати спочатку 12, а потім ще до 60 днів?
4. Коли і ким будуть повернуті мені мої грошові кошти?
При знятті коштів в банкоматів додаткове підтвердження відсутнє, оскільки зняття проводиться при вводі ПІН-коду. Банк до нас надіслав запит на списання суми, саме через це ми її списали
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. По правилам платіжної системи, ми можемо подати запит лише після надходження запиту на остаточне списання коштів, який надходить протягом 11 днів, після проведення операції. Додатково, якщо запит за 11 днів не надійшов, то кошти автоматично повертаються на ваш рахунок і в цьому випадку нема потреби проводити оскарження
Кошти будуть повернуті, щойно буде завершено оскарження. Зі свого боку, ми робимо все, щоб якомога швидше цей процес було завершено
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Комментарии (8)
Заблокировали денежные средства и требуют непонятно что
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації.
Комментарии (52)
Вопросы по карте
Написать комментарий
Не розблокоаують особистий рахунок 2 тижні!
Я перевищив місячний ліміт переводу коштів.
Я торгував на біржі «HXT» USD.
Всі доказові документи доходу я надав.
Зворотнього зв’язку від банку я не бачу, одні відмовки, що йде перевірка чекайте.
Я вимушено переміщена особа, всі мої кошти знаходяться на карті, мені немає за що жити, харчуватись, сплачувати орендну житла.
Щойно для вас буде нова інформація, колеги одразу з вами зв'яжуться
Комментарии (15)
не купуйте картку АТБ Монобанку
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (4)
Монобанк разглашает конфиденциальную информацию
Комментарии (12)
Відгук на роботу працівника підтримки
Написать комментарий
ШАХРАЙСТВО МОНО-БАНКА
Інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує ситуацію
На жаль, повідомити дані можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим
Рекомендуємо в такому випадку звернутися в правоохоронні органи
Ми надіслали вам шаблон заяви, з допомогою якого ви зможете звернутися до правоохоронних органів
Комментарии (9)
На монобанк нельзя надеятся…меняет кредитный лимит как ему хочется
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Комментарии (3)
МОНО БАНК ворует деньги с карт! БУДЬТЕ ВНИМАТЕЛЬНЫ!
Уверяю всех вас, рано или поздно вы столкнетесь из подобной проблемой!
МОНО БАНК — МОШЕННИКИ И ВОРЫ! ОБХОДИТЕ СТОРОНОЙ!!!
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (9)
Космолот Монобанк
Коли банк проводить фактичну відправку коштів нам через Платіжну систему VISA/MasterCard, сума зараховується на картку
Як правило це займає не більше 3-4 календарних днів, в деяких випадках може бути трішки довше
Комментарии (4)
Служба підтримки
Не дуже розуміючи структуру кредитного ліміту, звернувся в чат за допомогою. За півгодини Тетяна не тільки відповіла на усі мої питання та пояснила всі моменти, ще й поділилася як я можу повпливати на свій ліміт.
За один чат були вирішені усі мої питання, ще й завдяки допомоги Тетяни й ліміт підвищили.
Дуже вдячний за допомогу, монобанк ніколи не засмучує своєю якість!
Написать комментарий