×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 42 | 42.3693 |
| EUR | 49.23 | 49.9301 |
| Все курсы банка | ||
Банк відмовився реєструвати та активувати куплену картку
У приватбанку картка є, відкрили без проблем. Хотіла відкрити дебетову карту (без кредитного ліміту, про що акцентувала неодноразова співробітникам банку) у монобанку.
Детально все перевірили та переглянули відмову в обслуговуванні
Наразі, можна продовжити реєстрацію
Комментарии (5)
Цілковита некомпетентність
Відповіді мені надали аж 17.12
За цей час про моє питання забували безліч разів. Керівництву банку варто звернути увагу на роботу операторів чату.
Пишеш питання тобі кажуть кілька хвилин і зникають. Через дві години новий оператор, знову кілька хвилин і зникають.
Жахливе ставлення до клієнтів.
Це не в перше.
А питання банальніше нікуди, чому по рахунку фоп не приходять сповіщення вночі. Через 4 дні відповідь це так і має працювати. Ок, якщо так має працювати чому співробітники не знають цього.
Запитала після саме в який час вони не надходять, бо для мене це важливо, бо платежі мені приходять до 24 години, і мені треба знати коли самостійно моніторинг, а коли сповіщення буде… мені знову повернемось з відповіддю завтра. На наступний день ніхто нічого не пише. А коли сама переписана, що з мої питанням знову чудо, ваші питання вирішені. Бажаю, щоб всім вам надавали такий «швидкий» та «якісний» сервіс.
Обов'язково перевіримо діалоги з колегами та вживемо заходів
Дійсно, сповіщення про поповнення не надходять з 21:00 до 09:00, це було зроблено для комфорту клієнтів, щоб в цей час їх не турбувати. Наразі уточнюємо детальніше, стосовно увімкнення сповіщень в нічний час індивідуально вам
Щойно у нас буде інформація, колеги вам нададуть зворотний зв'язок
Комментарии (1)
Занадто гарний фінансовий моніторінг.
Маю як мінімум 5 джерел доходів.
1. Гроші від мінфіну за погашення ОВДП. Не прийняли до уваги. Тому що треба надати довідку про дохід за який я купив ОВДП. Гроші були білими для Банку-брокера, для Мінфина який їх отримав але не для Monobank.
2. Гроші з депозитів не показував тому що там насправді приймають любі гроші, знав що не буде враховано.
3. Гроші отримані від державного Приватбанку з кредитного ліміту. Не прийняли до уваги. Відповідь: На жаль, документ з приват банку повною мірою не відображає джерела коштів. (в довідки є номер договору, і сума заборгованості по картці, що перекриває суму яку просить підтвердити Monobank)
4. Показав договір спадщини згідно чого отримав нерухомість і гроші, але так дійсно нотаріус не записав готівкові гроші в перелік майна у документі(він не вважав що це потрібно зробити). Тому відмова.
5. Отримував гроші від родича з Америки. Ці гроші теж не прийняли до уваги, тому що в мене запросили американську податкову декларація цієї людини, а в мене її немає.
Результат: рахунки заблоковані.
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Комментарии (2)
Заблокували рахунок
Написав в підтримку вже четвертий день маринують що сьогодні, сьогодні все вирішать.
Лежать там кошти і ще карта для виплат.
Банк ухвалює рішення щодо відмови у подальшому обслуговуванні, ґрунтуючись на детальному аналізі інформації з різних перевірених джерел.
Протягом трьох днів у застосунку з’явиться повідомлення для здійснення виведення залишку коштів.
Крім того, ми передали ваше звернення до служби підтримки для перевірки якості комунікацій і вживемо необхідних заходів.
Комментарии (1)
Мошенник 4441 1110 6232 4433
Комментарии (1)
Вдячність за професіоналізм
Написать комментарий
Звернення до Монобанку
Обов'язково перевіримо всі дії колег та проведемо роботу над помилками
У випадку, якщо операція не повинна була пройти, рекомендуємо звернутися до ресурсу, від якого надійшло списання
Зробимо все, щоб в майбутньому ви отримували лише якісний сервіс
Комментарии (2)
Русский блогер принимает оплату за курсы на карту моно
Бачимо колеги прийняли ваше звернення та зафіксували інформацію.
Вживемо заходів згідно з внутрішніми процесами банку
Написать комментарий
Подяка співробітнику
Написать комментарий
Чим більше стає банк — тим гірше ставиться до клієнтів
Не дуже користувався цим лімітом — зазвичай на карті свої гроші. Максимум пару днів в рамках пільгового періоду.
Маю велику кількість успішно виплачених розстрочок, жодних прострочених платежів і т.д. — кредитна історія відмінна.
Після мобілізації в одній з розмов зі службою підтримки сказав, що я тепер військовослужбовець. Банк написав сторінку тексту як він гаряче підтримує і дякує, та попросив документи на підтвердження. Документи я їм скинув.
Наступного дня зі здивуванням побачив вимкнені в нуль всі кредитні функції в додатку.
На питання до служби підтримки: чому так — отримав відповідь в стилі «це все алгоритми», «ми вручну не ставимо», «змінити неможна», «рекомендуємо більш активно користуватись картою», «спробуйте пізніше» і т.д.
Ось така реальна підтримка військових з боку банку.
При цьому у мене в цьому ж банку відкритий ФОП з стабільними місячними надходженнями більше, за розмір кредитної лінії. Тобто жодних питань до спроможності віддати кредит — не могло бути.
Єдина причина урізання кредитів — це вимоги чинного законодавства, які не дають банкам заробляти відсотки на кредитах військовим.
Тобто не бажаючи упускати свою можливу вигоду, банк ставиться до військових як до людей нижчого сорту, застосовуючи немотивовані обмеження послуг і при цьому ще й нахабно бреше, тримаючи людей за дурнів.
Наступний «дзвіночок» — масовий перевипуск карток. Знову ж в погоні за надприбутками банк примусово закриває людям картки Мастеркард, примушуючи переходити на Віза. Я у квітні заплатив банку кошти за перевипуск карти Мастеркард зі збереженням номеру і терміном дії до 2029 року. Карту отримав. А вже у жовтні мені повідомили про те, що карту мою, за яку заплачені кошти — закривають вже у 2024-му. Мало того, що мені проблематично бігати отримувати нову карту — так ще й на прохання компенсувати кошти за неналежно надану послугу (оплачена карта не пропрацювала з вини банку визначений термін) — служба підтримки сказала, що повернення не передбачено і взагалі вони не винні і підстав скаржитись немає.
Чим більше розростається цей банк — тим більше він перетворюється на Приват в найгірших проявах.
Нещодавно треба було перевести по IBAN 150 тис. грн. — так Приват взяв за це 3 грн., а Моно хотів 190!
Рішення про встановлення або збільшення ліміту приймається системою з урахуванням детального аналізу.
Ми передали запит щодо ліміту на додатковий розгляд. На жаль, рішення не змінилось.
При цьому ліміт по розстрочці у вас активний та можна продовжувати ним користуватись. Можливо у майбутньому ліміт по картці також буде переглянуто.
Також розуміємо, що пропозиція зміни платіжної системи була для вас несподіванкою.
Час від часу платіжні системи переглядають умови роботи з банками. VISA запропонувала більш вигідні умови роботи для нас на наступні 5 років. Ці умови дозволяють нам зберегти поточні стандарти якості обслуговування, тому ми пропонуємо клієнтам перейти на VISA.
Бачимо, що кошти за попередній перевипуск було нещодавно повернуто системою на рахунок кешбек.
Також ми додатково передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку комунікацій та вживемо відповідних заходів.
Кожен банк має свої унікальні тарифи та умови і часом деякі послуги можуть бути вигіднішими в окремих установах. Проте, загалом, монобанк пропонує одні з найзручніших і найпрозоріших тарифів на ринку.
Якщо казати про тарифи на проведення платежів за IBAN
З особистих коштів:
Проведення платежу в рахунок єдиних реквізитів будь-якого українського банку чи на рахунок фіз.особи будь-якого українського банку буде безкоштовно.
Проведення платежів на адресу юридичної особи сумарно до 20 000 грн за календарний місяць (але сума одного платежу не перевищує 10 000 грн) буде безкоштовно.
Якщо більше 20 000 грн за календарний місяць (або сума одного платежу перевищує 10 000 грн) то 0,5%, але не більше 190 грн
Комментарии (18)
Як Монобанк допомогає шахраям.
Логіка роботи сервісу дуже проста: банк або фінансова установа, яка проводить платежі клієнтів за їхнім розпорядженням, надає кожній транзакції окремий код, який разом з обмеженими даними про транзакцію передає державному сервісу. На жаль, щоправда, перелік підключених до сервісу установ доволі обмежений.
Код квитанції, це 16-значний буквено-цифровий набір символів, який підключені установи вказують у кожному чеку. Насправді, платнику навіть не обов’язково надсилати отримувачу всю квитанцію pdf-документом. Достатньо надіслати лише код.
Начебто дійсно дуже корисно впровадження. І так воно і було. Але хіба міг тоді, у 2019 році пан Дмитро уявити, що він створює інструмент, який в майбутньому стане додатковим інструментом для шахраїв?
Ви заінтриговані, про що йде мова? За пару хвилин зрозумієте.
Дійсно впроваджений сервіс дуже корисний: ввів назву установи, що виконувала платіж, та код квитанції у відповідне поле на сайті, і можеш бути впевненим, що гроші вже у отримувача. Так би мовити «взула та забула». Особливо це було корисно тим платникам, хто дуже активно користувався картками МОНОБАНК для P2P переказів з картки на картку (довідково — МОНОБАНК був одним із перших банків, який було підключено до сервісу check.gov.ua)
Але життя може вносити свої корективи.
У листопаді 2024 року НБУ ввів суттєві тимчасові обмеження на P2P перекази, з метою посилити контроль за рухом грошей. Лімітів не вистачає але перекази робити треба? Тому клієнти МОНОБАНКУ, яким не вистачає місячного ліміту на перекази у розмірі 150 тисяч гривень, мають використовувати платежі з використанням IBAN, через систему міжбанківських платежів НБУ (СЕП).
Але якщо платіж з картки на картку виконувався за личені секунди, міжбанківський платіж через СЕП виконується на протязі 30−60 хвилин (а за регламентом він може виконуватися до 3 діб), то швидкість обігу грошей суттєво зменшується. І здавалось би: маючи під рукою сервіс check.gov.ua можна не чекати, коли гроші, відправлені з МОНОБАНКУ, зайдуть на рахунок отримувача!!! Перевірив квитанцію від платника та віддай йому те, за що чекав оплату. Але все зовсім не так складно, як здається.
Уявляється, що після платежу з використанням IBAN в додатку МОНОБАНК формується квитанція, яка проходить перевірку на вищезгаданому сервісі. Але в цьому ж додатку після виконання платежу за реквізитами IBAN є можливість скасування платежу протягом 10 хвилин!!! Тобто шахрай здійснює міжбанківський переказ з МОНОБАНКУ, формує квитанцію, яка успішно!!! проходить перевірку на державному сервісі, надає отримувачу її номер. Отримувач в свою чергу перевіряє квитанцію і впевнений, що гроші надійдуть протягом години. Потім шахрай скасовує платіж (протягом 10 хвилин), начебто відправлені гроші повертаються на рахунок шахрая і надана раніше отримувачу квитанція зникає з бази державного сервісу.
Звернення до служби підтримки МОНОБАНКУ з питання того, як таке взагалі можливе: появлення платіжних квитанції на державному сайті з перевірки квитанцій до того, як гроші фактично будуть відправлені в банк отримувача, та можливість зникнення платіжних квитанцій після формування документа в додатку МОНОБАНК?, — ні до чого не призвело: фахівці «служби турботи» роблять від, що не розуміють, що в них запитують.
Тому, шановне панство, будьте дуже уважні, коли вам надають квитанцію про оплату з МОНОБАНКУ за реквізитами IBAN. Не ведітеся на прохання пришвидши розрахунки. Чекайте фактичне зарахування коштів на свій рахунок, яке знайде відображення у виписці по рахунку.
Шахраї постійно вигадують нові схеми для обману, тому завжди важливо бути уважними.
На поточний момент платежі через IBAN зараховуються майже миттєво, тому радимо трохи почекати фактичного зарахування. Якщо кошти не з’являться на рахунку, ми готові допомогти розібратися.
Для уточнення деталей ми зв’яжемося з вами в особистих повідомленнях
Комментарии (5)
Подяка співробітнику
Написать комментарий
Повернення помилково списаних коштів
Потрапив у халепу — помилково поповнив мобільний рахунок на значну для мене сумму, аби підключити передплату на рік. Втім, з’ясувалося, що дану послугу я можу підключити лише через декілька місяців, а отже, гроші просто «зависли» на мобільному рахунку.
Я звернувся по допомогу до Служби підтримки «Монобанку», і — отримав так потрібну мені допомогу. Хочу відмітити високо кваліфіковані дії фахівця на ім'я Богдан (т/н 10932), який моментально організував повернення грошей на картку. Красно дякую пану Богдану і, в цілому, колективу Монобанку, які прийшли мені на допомогу.
Ваші слова мотивують нас надавати ще кращі послуги.
Комментарии (2)
не дают кредитный лимит
Комментарии (2)
Як перевести клієнта з промоутера на детрактора за день
При цьому нікого із підтримки Монобанку не цікавило вирішення «проблеми». Не було запропоновано ні надати документи, що надають права на торговлю холодною зброєю, ні сертифікати про те, що ножі на сайті не є холодною зброєю. Навіть видалити цю категорію не запропонували. Більше того, коли я сам пропонував шляхи вирішення — менеджер зникав у роздумах на декілька годин, а потім зʼявлявся з копіпастом старого повідомлення про заборону. На уточнюючі питання відповідав набором фраз про покращення сервісу наче я спілкувався із поганою АІ
Цікаво, що з неповоротким великим банком не з такою «людяною» підтримкою все легко вирішилось наданням відповідних сертифікатів. А правила заборон на надання послуг еквайрингу слово в слово однакові для обох банків. І коли говориш про це підтримці Моно — отримуєш черговий стандартний текст наче згенерований АІ
Разом з еквайрингом перевів до банку не з «людяною» підтримкою рахунок ФОП і ПРРО. Дивно, що до цього рішення Монобанк прям силоміць штовхав
Наразі надали вам детальніший зворотний зв'язок в месенджері та чекаємо вашої відповіді
Комментарии (4)
Моно банк шахраї заблокували кошти і не хочуть відавати
Мені моно банк заблокував кошти і попросив підтвердження на 155 тисяч гривень я надала всі документи і тоді вони сказали що потрібно надати за весь рік на 1 міліон 400 тисяч хоча спочатку хотіли на 155 я надала ще документи і вони говорять що не вистачає я прошу закрийте мені рахунок, а вони говорять що ні і утримують мої кошти незаконно що я тільки не робила вони просто відповідають по шаблону просто всі кошти були від мого хлопця карткою завжди користувалась у власних цілях не тримайте там кошти вони шахраї і незаконно утримують кошти (((
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам
Колеги додатково написали вам в месенджері, для уточнення інформації
Комментарии (1)
Лучший оператор
Написать комментарий
Штраф ТЦК
Когда-то это был действительно лучший продукт в данном сегменте, но постепенно он стал превращаться в ДНОбанк.
Мастер кард только для премиум клиентов, если срок карты не вышел и вы не хотите переходить на визу, то не беда мы вам кэшбэк отключим.
Приложение со вкладкой маркет, это вообще что??? Напоминает почту, когда кроме газет там продают стиральный порошок, конфеты и т. д.
Не много отступления и вот подходим главному.
«Как будет действовать монобанк, если с исполнителей службы прийдёт лист взыскать штраф Н-количесво грн., у клиента банка нет своих денег на счету, но есть кредитный лимит с Н-ой суммой, будет ли погашен штраф за деньги кредитного лимита???»
p. s. дайте ответ только по последнему вопросу
Списання в рахунок виконавчої служби не будуть проходити, якщо на карту накладено арешт і на цій карті тільки кредитні кошти
Ми постійно працюємо над новими проєктами, нам шкода, що вам не сподобався маркет. Ваш відгук ми врахуємо
На жаль, за останні декілька років були суттєво змінені умови роботи, для банківських карток: зниження інтерчейнджа та збільшення податку на прибуток банків. Проте, ми прагнемо зберегти для наших клієнтів комфортні умови користування, тому домовилися з VISA про партнерство, яке дозволить нам зберегти поточний рівень обслуговування клієнтів
Комментарии (4)
моно пробиває дно
Ідентифікація проводиться згідно з законом про ідентифікації клієнтів банку
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Комментарии (15)
Закриття рахунку без причин
При спробі зайти — повідомлення, що монобанк вирішив закрити мої рахунки. Я очікую на надходження коштів на картку, тепер не зрозуміло як ними скористатися та і взагалі немає ніяких пояснень і причин, в мене немає ніяких інших проблем у інших банках, ніяких розстрочок і кредитів у інших банках. Тобто коли монобанк каже що вивчив якісь данні — фактично не зрозуміло що саме вони аналізували. Не зрозуміло чому закриття рахунків без причин стало такою тенденцією в моно банку
На мої питання весь час відповідають різні люди в чаті, кожен відповідає різне. Ніби це жарт і я веду діалог з роботом
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Комментарии (6)