×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.4 | 41.8305 |
EUR | 43.6 | 44.24 |
Все курсы банка |
Робота моно)
Написать комментарий
Крысы
Ми залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі.
Комментарии (1)
Владислав — легенда
Написать комментарий
Дякую на наклейки
Написать комментарий
Гарний банк, але є нюанси
Я про інше хотіла розповісти. Порадила мамі відкрити Моно, бо все-таки мені ця «кредитка» була завжди зручнішою ніж Приват наприклад.
Мама пройшла всі перевірки, а в результаті- приїдьте за картою до відділення. Дрібниця? Але чому раніше все можна було зробити дистанційно без проблем?
Відкрили для мами карту ІзіБанку.
Чомусь мені здається, що Монобанк з таким підходом просто втрачає клієнтів
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі та перевірити ситуацію
Комментарии (8)
Незаконное списание с кредитного лимита
Второй момент, сказали ждать 60 дней, я надеюсь, что комисия за использование кредита на меня за это время не ляжет?
Писать ли в полицию, открывать разбирательство ?? или ждать от вас вестей? Почему так произошло?
Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження платежу не відбувається так швидко, як очікується:
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Наразі вже відбулося часткове скасування операцій від торгової точки, кошти були повернуті на ваш рахунок. По іншим операціям наразі очікуємо і, якщо не буде повернення, то ми будемо їх оскаржувати через платіжну систему
Якщо диспут буде виграний, банк може зробити перерахунок боргу і повернути вам нараховану суму відсотків, якщо вони будуть. Наразі рекомендуємо вносити суми на карту, хоча б в розмірі мінімального обов'язкового платежу, щоб у вас не утворювалося простроченої заборгованості
Зробимо все, щоб якомога швидше повернути ваші кошти
Комментарии (17)
Чому я люблю моно банк
Написать комментарий
Чудове обслуговування
Написать комментарий
Самый кидала банк
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Комментарии (1)
Жахливий банк
Детально перевірили інформацію та зняли всі обмеження
Наразі можна продовжити реєстрацію
Комментарии (3)
Люблю Монобанк
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Подяка за оперативну роботу
Дякую!
Написать комментарий
Шахрайство, Крадіжка, Злиття даних карток Монобанк
https://youtu.be/PbVDueg109w
Моя думка стосовно ситуації така, що я думаю що замішані співробітники банку, бо інакшого чогось навіть уявити неможливо, звідки в шахарїв може взятись повна комбінація даних корток.
Підтримка, ходила по колу, звинувачуючи мене що це я у всьому винний.
Врешті решт, кошти мені повернули, але те, як це було зроблено, заслуговує окремого обговорення. тому я записав ще одне відео, про те, як мені нарахували відсотки на вкрадені кошти.
https://youtu.be/ZOspBRkYTwg
Весь цей час, мені нараховували відсотки за користування кредитним лімітом, на всю суму (біля 16 тис грн) вкрадених коштів.
Монобанк, це не про сервіс. Це контора типу «швидко гроші», або тупо ломбард.
Безпека коштів пріоритет у банку.
Усі наші картки підтримують протокол захисту 3DS, але не всі сайти використовують протокол захисту 3DS, тому деякі ресурси проводять операції без підтвердження, без введення CVV/CVC тощо. В налаштуваннях безпеки в застосунку можна включити заборону на проведення платежів без підтвердження, або встановити денний ліміт на такі операції.
При цьому ризики за такими операціями сайти/ ресурси беруть на себе, а значить успіх оскарження таких списань дуже високий.
Кошти за цими операціями було вже оскаржено.
Через те, що це оскарження зайняло час, за цей період системою було нараховано відсотки на кредитний ліміт.
Але наші колеги вже склали запит на перерахунок цієї суми, та питання вже в роботі.
Вибачте, будь ласка, що перерахунок відсотків займає більше часу ніж планувалось, фахівці зв'яжуться з вами відразу як буде нова інформація
Комментарии (15)
Морозяться, не надають довідки
Ми бачимо, що за вашим запитом, колеги формували та відправляли довідки на вказаний вами імейл.
Зараз колеги склали новий запит, щоб відправити документи на альтернативну електрону пошту, та питання в роботі.
Додатково ми передали цю ситуацію на перевірку якості проведення комунікацій та вживемо відповідних заходів.
Комментарии (9)
Не возвращают деньги несколько месяцев. Издеваются жутко.Помогите!!!
Часы общений и кучу нервов с поддержкой, справка в доходах — мало, чеки, расписки о части возврата долгов- мало, было явно видно что просто не хотят давать деньги
Объясняла много раз что нужны на лечение, спустя ещё месяц снова пишу, снова показываю те же документы, сначала один оператор сказал разблокирована, пробую- нет, пишу, говорят там ошиблись, нам нужны такие то документы и список.
Спустя ещё время (5 дней назад) пишу, показываю те же документы
Мне тут же отвечают «банк разрывает с вами сотрудничество итд»
Спрашиваю — А как же мои деньги?
Говорят дайте реквизиты, в течении 3 дней переведём.
И тут самое жуткое.
3 дня прошло, я им пишу сегодня сама.
И ответ — БЫЛ ВОЗВРАТ СРЕДСТВ, дайте реквизиты другого банка
Отвечаю что у меня только приватбанк.
Говорю покажите чек, отвечают можем только на почту скинуть.
Я говорю почту не помню, а доступ в моно мне закрыли.
Говорят хорошо дайте время скинем в чат.
Не скинули
Потом сказали когда возврат средств идёт — чека нет
Просто клоунада и людей за дураков держат.
Хуже банка и отношения ещё не было.
Звоню в приват, Говорю мне по Ибану монобанк делал перевод, сказал был возврат
Почему?
Оператор привата говорит никаких попыток не видно, никто ничего не пытался вам зачислить и возврата не было.
Я это говорю оператору моно, покажите какое то доказательство что был возврат
Конечно, они несут фигню, мол разберёмся, ваша заявка в работе, дайте новые реквизиты
Я говорю ещё 3 дня ждать я не буду, тк вы мне снова скажете был возврат, потому что ничерта вы не перевели ни тогда, ни щас не собираетесь.
Говорю 4 месяца вы издеваетесь над больным человеком, кучу нервов, и теперь уже по 3 дня кормить меня не получится.
Что я буду звонить в НБУ, сыпать их письмами, лично идти в, А банк и требовать прекратить этот балаган и вернуть мои деньги
МОНО, я вам их не подарю, даже не мечтайте.
А в НБУ как и было сказано оператору, жду сутки после того как дала реквизиты, и начинаю действовать.
Этот банк нарушает все что можно и нельзя.
И кстати когда дали доступ к приложению чтобы подписать документ, на карте 0.
Деньги куда ушли, на их счёт личный где они пытаются кинуть таких же как и я?
С рук вам это не сойдёт, будьте уверены.
Так подло, нагло и цинично со мной ещё никто не поступал, я уж не говорю о потраченных нервах, при моих хронических болезнях в 60 лет и перенесенном инсульте пару лет назад.
А вы МОНО — нелюди какие то.
Но деньги мои вы мне вернёте, самый жуткий банк страны.
Ми передали ваші комунікації зі службою підтримки на перевірку якості та вживемо відповідних заходів.
Також передали запит колегам, стосовно виведення залишку коштів, вони зв'яжуться з вами, щоб допомогти у вирішенні питання.
Комментарии (32)
Самий жахливий банк
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Комментарии (1)
Позорище, а не банк. Не могут оперативно решить вопрос и блокируют карты других банков.
Дійсно, у випадку, якщо нам надходить сигнал про шахрайство, ми зобов'язані оперативно реагувати та повідомляти інший банк, якщо кошти було переказано на нього. На подальші дії з рахунком в іншому банку ми ніяк вплинути не можемо, оскільки їх приймає банк-отримувач коштів
Для уточнення інформації стосовно переказів, ми написали вам в особистому повідомленні
Комментарии (17)
Відгук працівнику
Написать комментарий
Подяка за обслуговування
Написать комментарий
Монобанк украл мои деньги!
Однак, інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує все що та чому відбулося.
На жаль, повідомити всі дані під відгуком можливості немає. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.
Ми передали запит колегам, вони зв'яжуться з вами для допомоги у вирішенні питання
Комментарии (11)