Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
masterl1fe 15 ноября 2025, 20:57
Дивіться яка ситуація, раніше було все ок, зараз веду тут фоп, є норм оборот, але кредит ліміт не дають, знаєте чому? Тому що вони ***, була одна ситуація з а-банком, в якій вони визнали свою вину, але мене внесли в чорний список, їхній, тому що інші банки норм реагують, але абанк, або, моно, це одне і теж, тільки в профіль, як би норм було вести діяльність фоп по пумбу, то моно би нафіг не потрібен. Моно став дно. Я тільки користуюсь через синхрон з тексером, але вже пропангую, щоби там бум пумб.
monobank
Ответ банка
19 ноября 2025, 17:05
Рішення про збільшення кредитного ліміту приймається на основі скорингової моделі. Розуміємо, що ви сподівалися на додаткові кредитні кошти, але, на жаль, наразі такої можливості не має.
Це не остаточне рішення, в майбутньому ліміт може бути встановлено.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Timofey77 15 ноября 2025, 18:31
Оперативно повернули викрадені кошти, дякую🤝
monobank
Ответ банка
16 ноября 2025, 13:08
Дуже дякуємо за відгук!❤️
Проблема решена
irinarex 15 ноября 2025, 12:01
Замовила зарядну станцію на Мономаркеті по оплаті частинами 4 листопада. Перший платіж внесла, на нову пошту товар прийшов 7 листопада. Увімкнувши станцію заряд показував 0, під час заряджання на протязі години заряд не змінився, 0
Зарядну станцію прислали неробочу, в цей же день звернулась до Монобанку для повернення. На наступний день товар відправила назад до магазину.
Станом на сьогодні 15 листопада, моє питання не вирішено, банк на всі мої звернення відповідає лише одне — чекати.
Не рекомендую замовляти товари в Мономаркеті.
monobank
Ответ банка
15 ноября 2025, 16:24
Вибачте за такий неприємний досвід з зарядною станцією!
Ми зв'язались з партнером і попросили пришвидшити діагностику.
Очікуємо на результати орієнтовно у понеділок.
Тримаємо руку на пульсі і відразу повідомимо вам.
EvgenMurzik 14 ноября 2025, 20:20
Хочу висловити щиру подяку працівнику Mono Банку Владіславу (табельний номер 10643) за високий рівень професіоналізму та чудове ставлення. Він допоміг мені з наданням необхідних документів, допоміг вирішити питання по кредиту та розстрочці.

Владіслав проявив себе як дуже ввічливий, уважний, цілеспрямований і компетентний спеціаліст, який справді зацікавлений у тому, щоб клієнт залишився задоволеним.

Дякую за якісну роботу та підтримку! Рекомендую як приклад справжнього сервісу.
monobank
Ответ банка
15 ноября 2025, 10:36
Дякуємо, такі відгуки роблять наш день!
NikolayKyrlyk 14 ноября 2025, 15:12
Дуже ввічлива і приємна людина, швидко вияснила проблему і сильно допомогла в її рішенні. Хотів подякувати, за її прекрасне обслуговування. Ставлю 5 зірок, Євгенія чесно на них заслуговує!
monobank
Ответ банка
monobankua 14 ноября 2025, 16:46
Щиро дякуємо за такі теплі слова!
Ми стараємось! ❤️
Олексій А 13 ноября 2025, 15:09
Дуже давно користуюсь МОНО. Вважаю його кращим банком та самим клієнтоорієнованим. Але є побажання — при оформлені розстрочки в МОНО маркеті, булов чудово мати змогу внести власний більший перший внесок, а решту розбити на обраний строк. Так клієнт зміг би самостійно регулювати місяцний платіж прийнятний для себе.
monobank
Ответ банка
13 ноября 2025, 21:17
Класна пропозиція, вже передали команді!
Дякуємо!🫶
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Slavik3891 13 ноября 2025, 14:45
Дуже просто… Немає комісії… Дуже швидко реагують на проблеми…
monobank
Ответ банка
13 ноября 2025, 21:13
Дякуємо за відгук! Нам дуже приємно!
NeoOne 11 ноября 2025, 15:21
Монобанк нарушает действующее законодательство, начисляет штрафные санкции и двойные проценты по просроченным платежам. Прошу Нацбанк оштрафовать Монобанк, либо аннулировать лицензию.
monobank
Ответ банка
11 ноября 2025, 18:46
Розуміємо, що не розраховували на це.
Дійсно, згідно із законом від 15.03.2022 № 2120-IX, банкам забороняли нараховувати штрафи та пені за прострочення.
Однак з 24.01.2024 до Закону «Про споживче кредитування» внесли зміни — тепер неустойку можуть нараховувати за договорами, укладеними після цієї дати.
Залишили вам особисте повідомлення, для перевірки ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Вікторія Кравчук 10 ноября 2025, 15:45
Хочу подякувати Христині, за миттєву реакцію і розʼяснення проблеми. Дуже приємна в спілкуванні та досконало виконує свою роботу. Бажаю їй терпіння і легкої праці.
Сервіс 10/10, все супер❤️
monobank
Ответ банка
10 ноября 2025, 17:59
Щиро дякую за такі теплі слова!
Ми стараємось! ❤️
SOLGRAF 10 ноября 2025, 15:19
Ми йдемо до Європи… Дійсно і колись сподіваюся будемо в Євросоюзі, але, станом на зараз — суцільний «совок». Моно дуже пишається своєю толерантністю і відношенням до клієнтів, але… як завжди є «але»: в суботу (08.11.2025 року) перевозив меблі. Напевно для саме співробітників моно всі приватні вантажники приймають гроші виключно на розрахунковий рахунок, але наша реальність трішки відрізняється від монобанківської… До чого це я, а ось: коли завантажили 24м³ шафи, холодильник 148 кг. і багато чого іншого, перевезли через пів міста Києва по пробках і т. д., розвантажили в ангарі для тимчасового зберігання… Що далі, а далі — не погано розрахуватися, маючи гроші, причому не кредитні, а власні на білі картці — не зміг, бо бачте ліміт в 100'000 грн./міс. Вичерпано. Я 2 години шукав кошти (нащо було піклуватися про це заздалегідь, якщо власних коштів в досталь на рахунках моно?! Розрахувався готівкою, перетелефонував на службу «турботи» і мені сповістили, що мені треба підтвердити дохід і річний прибуток, коротше цитую: «надходження коштів»… Я приїхав додому, від фотографував декларацію і відправив її в застосунку. Відповідь була шокуюча: «нам не вдалося розпізнати документ», я сфотографував ще раз, збільшивши якість до максимуму, перевірив очима (все дуже читабельно) і відправив — відповідь та сама. Вирішив відправити сканкопію — відповідь та сама… Тоді я вже сьогодні заїхав у відділення UniversalBank і мені директорка відділенням каже, що ми не моно — відправляйте їм через застосунок. Замкнуте коло… Напевно Пану Гороховському таке, по відношенню до нього особисто було б дуже приємно, тому прийнято за основу в моно… Перетелефонував ще раз — сказали, що все брехня і в мене ліміт на перекази згідно «меморандуму» (доречі, я з жодним банком нічого подібного не підписував"), — майже пів мільйона гривень, я спробував перевести 1000 грн. на власний рахунок в іншому банку — вийшло, але ліміт не змінився… Поїхав у справах, зараз вже повернувся додому і тільки тепер ліміт вже дійсно оновився, перетелефонував на «турботу», оператор довго вибачаюся, але це не змінює загального відношення до ситуації. Резюме: мати справу з непередбачуваними партнерами в особливий період (військовий стан), вкрай не розумно — майте це на увазі, шановні форумчани.
monobank
Ответ банка
10 ноября 2025, 17:59
Перепрошуємо за неприємний досвід!
Ліміт меморандуму — це спільне рішення всіх великих банків, включно з нами. Так боремось із тіньовими схемами і «дропами». Але завжди можемо збільшити ліміт, на основі документів про доходи. Перші фото документів були нечіткі, тому і просили нові. Коли отримали скан-копії — все перевірили та підняли ліміт. Про успішну перевірку та збільшення ліміту — надсилали повідомлення у застосунок.
Вже перевіряємо, чому в застосунку не оновилась інформація. Зв'яжемось з вами, щойно все перевіримо.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Надточій Владислав 9 ноября 2025, 14:24
Гарна консультація щодо відкриття рахунку!
monobank
Ответ банка
monobankua 9 ноября 2025, 18:16
О, як приємно 🥰
Дякуємо!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Матвій Стефурак 8 ноября 2025, 8:59
Хочу подякувати дівчині зі служби підтримки monobank з табельним номером 11251. Вона дуже швидко й уважно допомогла мені знайти транзакцію. Дуже приємно мати справу з такими професіоналами 💜
monobank
Ответ банка
8 ноября 2025, 13:36
Нам дуже приємно!
Дякуємо, що поділилися!❤️
Василь Козак 7 ноября 2025, 21:54
04.11.2025 Р. (Фахівець) Марія
З чат додатку Монобанк проігнорувала моє запитання про збій в оплаті, дебетовою карткою Монобанку.
Прийняла своє особисте рішення і заблокувала мої рахунки. Через Чат я намагався втихомирити Марію не блокувати, але все марно. Мої пояснення, заперечення, не погодження з блокуванням не принімалися до уваги. Отримавши повідомлення, в цілях безпеки моїх рахунків принято рішення заблокувати.
Мої заперечення пуста трата часу. Набір загальних фраз; «Ми не змогли отримати необхідну інформацію для детального аналізу вимушені заблокувати карти».
Ніби я не причім. Прикрившись заботою про клієнта Марія видала таке пояснення, що на жаль, наразі карти вже заблоковані в цілях безпеки.
Моє обурення не має меж. Яка забота про клієнта без згоди на таку турботу самого клієнта. Висновок.
В Чат додатку монобанк не компетентні (фахівці).
monobank
Ответ банка
8 ноября 2025, 13:22
Перепрошуємо за незручності!
Ми блокували картку виключно для захисту ваших коштів — наш оператор зреагував на підозрілі дані і діяв за інструкцією. Розуміємо, що це викликало дискомфорт, але так ми захищаємо ваші кошти. Згодом все перевірили, переконались що все добре, і рахунки розблокували.
Користувався цим банком в особистих цілях все було начебто добре до поки не заблокували рахунок і не можуть рішити питання із 21 вересня, то вони перевірять, то проблема в роботі, то надай документи настільки жахливого досвіду я не мав, не хоче повертати кошти та тримають мене були їхнім клієнтом, в пункті Умов та Правил чорному по білому пише якщо не згідний із змінами то можу розірвати договір, дуже не серйозний банк не радив би нікому його до поки не повернуть мої кошти
monobank
Ответ банка
7 ноября 2025, 18:25
Розуміємо, що ситуація неприємна
Це звичайна процедура, яка допомагає банку виконувати вимоги законодавства, і ми завжди поруч, щоб допомогти та швидко владнати питання
Наразі колеги надали вам зворотний зв'язок стосовно перевірки
alex12500 7 ноября 2025, 12:27
Встановила собі на телефон додаток і в період пробного періоду скасувала підписку. Через місяць з моєї карти все одно пройшло списання. Подала заявку на повернення грошей, скоро буде місяць як я чекаю. Вже третій раз пишуть, що шанси на повернення дуже низькі і в разі відмови знімуть 19 дол коміссії за свої послуги!, бо сервіс написав, що я відмінила підписку пізніше). У мене 100% факт, який підтверджується інформацією про підписки в телефоні, а для них доказом є слова шахрайського сервісу.
monobank
Ответ банка
7 ноября 2025, 18:07
Дуже прикро, що у вас залишилось таке враження
Ми завжди намагаємось допомогти з поверненням коштів. Якщо є ризики програшу (на основі отриманої інформації) — відразу про це попереджаємо, але все одно робимо все можливе для повернення грошей
Обов'язково перевіримо діалоги з підтримкою та розберемось, що пішло не так
ANDRII1999 5 ноября 2025, 13:24
Я був клієнтом монобанку більше аніж 6 років, в якийсь момент я бачу що хтось користується моєю карткою крім мене.нвкому не передавав дані ніякі зовсім. Телефоную в підтримку, після спілкування з оператором цього не до банку, мені блокують рахунки і пишуть, вибачте ви більше не являється клієнтом нашого банку. Я телефоную знову питаю, кажуть ми бл не можемо розголошувати дані, типу так вважає за потрібне система управління банку. І через те що мене зломали тобто зломали мій банк мене ще й заблокували, просто ПЗ… +380635171541 Андрій Русланович
monobank
Ответ банка
monobankua 5 ноября 2025, 20:06
Розуміємо ваше невдоволення, справді неприємна ситуація.
Передали запит на додатковий розгляд колегам.
На жаль, рішення не змінилось.
Якщо буде можливість перегляду — зв'яжемося з вами.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Nazar25 3 ноября 2025, 13:52
Найкрутіша підтримка. Кожна проблема вирішується максимально на користь клієнта — не треба доводити свою правоту годинами, не треба писати заяви чи чекати тижнями. Пишеш у чат — і за 2−5 хвилин отримуєш рішення.
Швидкий та зручний додаток.
Мономаркет це взагалі окрема історія, дозволяє швидко та зручно шукати та обирати товари, а також замовляти їх за найкращими цінами. + розтермінування через моно
monobank
Ответ банка
3 ноября 2025, 19:14
Ваші слова мотивують нас! Дякуємо за відгук!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Alex123321 1 ноября 2025, 10:54
Отличный банк, шикарный сервис, любой вопрос или проблему решают в течении 15 минут. Не надо подавать никаких заявок просто в любой соц сети написать у меня что-то сломалось. Отремонтируют быстро. Служба поддержки очень лояльна и быстро отвечают и решают проблему. 10/10
monobank
Ответ банка
monobankua 1 ноября 2025, 13:48
Вдячні за ваш відгук!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
sadgarlic13 1 ноября 2025, 3:12
Оператор София помогла оперативно разрешить вопрос с добавлением карты в ApplePay. Без вмешательства поддержки это было невозможно. Огромная благодарность за помощь, за компетентность и доверие. Спасибо!
monobank
Ответ банка
monobankua 1 ноября 2025, 12:48
Щиро дякуємо за теплі слова! Це надихає нас працювати ще краще! :)
jwww 31 октября 2025, 15:02
Активно користуюся картою монобанку 4 роки. Не можу відкрити кредитний ліміт — дорівнює нулю. Кожного разу потрібно подавати заявку через месенджер (через працівників служби підтримки, які не можуть пояснити, чому мій кредитний ліміт дорівнює нулю). Поганої кредитної історії я не маю. Заборгованостей також не маю. Писали, що недостатньо інформації у банку. Якої інформації? Незрозуміло. Незрозуміло також, чому у друзів, які працелаштовані неофіційно, є можливість на підняття ліміту з першого дня відкриття карти.
monobank
Ответ банка
31 октября 2025, 17:18
На встановлення ліміту впливає велика кількість різних факторів. По кожному клієнту розраховується індивідуально.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, для перевірки інформації

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.98 42.4809
EUR 48.87 49.5
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.98 42.4809
EUR 48.87 49.5
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝