×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 42.1 | 42.5405 |
| EUR | 49.26 | 49.96 |
| Все курсы банка | ||
Відгук
Написать комментарий
Є можливість отримати квитанцію по платежу
Написать комментарий
Подяка
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Відмінне обслуговування у місті Одеса!
Написать комментарий
Якщо казати про Владислава, то покажіть хто кращий ? Це неможливо
Гороховський Олег Володимирович Прошу видати премію Владиславу (Владислав табельний номер 10643) у розмірі вищі посаді на одну ступінь та кращому з кращих, придивіться до спеціаліста по роботу з клієнтами,
Написать комментарий
Про людське відношення, працівника монобанку
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Звереувся по допомогу, з вирішенням проблеми по відновленню карти.
Була дуже вічлива, терпелива та добра. Допогла вирішити усі питання та проблеми. Також допомогла у подальшому з вирішенням нових питань. Також підтримувала протягом усього часу вирішення питань.
А саме головне усе було швидко і зручно.
Написать комментарий
Дивні ставки ОВГЗ
Було б чесно вкласти ту комісію у вартість та вказати реальну дохідність.
Дивно, що одні ОВГЗ продаються в них з комісією, у той час як нінші без комісії.
Зрештою, сервсі у них достойний та стабільний, без зайвих загонів.
Ви праві — комісія впливає на фактичну дохідність, і в застосунку ми це зазначаємо.
Біля облігації є іконка календаря з відсотками.
Якщо натиснути на неї є опис, що враховано складний відсоток.
Виплати мають реінвестуватися. Щоб отримати усі 18,4%, вам треба буде реінвестувати усі проміжні виплати. Тому бажано придбати ці облігації у кількості, кратній 12 шт., щоб їх було достатньо для цього
Якщо проміжні виплати не реінвестувати, дохід буде меншим. Також він може зменшитися за наявності комісій
Комментарии (5)
Позитивні враження
Написать комментарий
Монобанк — необоснованная блокировка счета, ложь поддержки
Что сообщил банк:
В уведомлении было сказано, что на меня поступила жалоба от конкретного человека (ФИО было указано). Якобы он не получил от меня товар или услугу. При этом о самой блокировке счета в уведомлении не было ни слова.
Мои действия и общение с поддержкой:
Я сразу связался с поддержкой, предоставил все детали операции. О блокировке они ничего не сказали.
Только когда я отдельно спросил, заблокирован ли счет, они это подтвердили.
Я написал человеку, который перевел мне деньги. Он был в полном недоумении и заявил, что никаких жалоб не подавал. Более того, он обнаружил, что и его счет в Райффайзен Банке тоже заблокирован.
Самое интересное:
Я снова обратился в поддержку Monobank, чтобы уточнить, действительно ли этот человек подавал на меня жалобу. Ответ меня ошеломил:
Поддержка уверенно подтвердила, что отправитель денег обратился именно к ним в чат.
Мне заявили, что никакую информацию по делу я не получу, пока не закончится суд.
Я был в шоке и снова связался с отправителем. Из-за такой уверенности банка я, признаться, засомневался в его словах.
Разоблачение:
Чтобы доказать свою правоту, отправитель денег сам написал в поддержку Monobank и прислал мне скриншоты их диалога. В этой переписке:
Банк не задавал ему ни одного вопроса о его «жалобе» на неполучение товара.
Вместо этого поддержка начала расспрашивать его о совершенно другом переводе, который уже он получал от кого-то.
Я отправил эти скриншоты в чат с поддержкой как доказательство их лжи и введения в заблуждение.
Итог:
С этого момента банк, пойманный на лжи, перестал давать какие-либо внятные ответы. Я получаю только стандартные отписки: «Ваш вопрос рассматривается, ожидайте».
Ми вже передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення консультацій та вживемо відповідних заходів.
Наразі триває перевірка наданих вами документів та пояснень.
Ми зв’яжемось із вами, щойно з’явиться оновлена інформація.
Комментарии (13)
Кривий Ріг Сонячна Галерея Каміла
Написать комментарий
Відмова в перерахунку кредиту
Відповідно до законодавства, ми можемо зупинити нарахування відсотків за кредитом, в зв'язку з проходженням військової служби вашого чоловіка.
На поточний момент бачимо, що вам надані кредитні канікули і призупинено нарахування відсотків з дати шлюбу.
Зверніть увагу, кредитні канікули не розповсюджується на період до вступу в шлюб, та на розстрочку/покупку частинами.
Комментарии (9)
Гарна підтримка та зручний функціонал
Особисто телефонував до служби підтримки, коли дійсно була потрібна допомога по достроковому знятті депозиту, але потім не треба було, оператор з яким я спілкувався проявив до мене зацікавленість, все гарно пояснив, та навіть морально підбодрював — це дійсно приємно коли відчуваєш людяність у спілкуванні з оператором.
Єдиний мінус, що у мене поганий телефон і іноді застосунок може підвисати, але нічого страшного, готовий стерпіти із-за гарного сервісу
Написать комментарий
Подяка працівниці
Написать комментарий
Заблокували гроші, не хочуть віддавати.
Я відкрив ФОП-рахунок у цьому банку та, не знаючи внутрішніх правил, здійснив кілька (три) перекази з рахунку ФОП на картку фізичної особи. Йдеться про суми по 2−3 тисячі гривень. Ці перекази були успішно проведені, але одразу після цього банк заблокував мій рахунок.
Після блокування я надав у відповідь на всі запити банку повний пакет документів, а саме:
декларації;
накладні на закупівлю та продаж товарів;
договір, за яким здійснювався переказ коштів фізичній особі;
письмові пояснення щодо призначення платежів.
Незважаючи на це, вже четвертий день рахунок залишається заблокованим. На рахунку знаходяться оборотні кошти у розмірі 38 000 грн, які мені терміново потрібні для ведення господарської діяльності.
Я неодноразово звертався до банку з проханням або:
1. Розблокувати рахунок, якщо всі документи їх влаштовують, або
2. Розірвати договір обслуговування, якщо банк не бажає надалі співпрацювати.
На жаль, реакції з боку банку немає. Складається враження, що рахунок було заблоковано на невизначений термін без об'єктивних причин, а сам банк таким чином просто користується грошима клієнтів.
Прошу Міністерство фінансів звернути увагу на подібну практику та, за можливості, ініціювати перевірку таких випадків. Таке ставлення до підприємців підриває довіру до банківської системи України.
Згідно з вимогами НБУ, банки зобов’язані перевіряти всі платежі, що зараховуються на рахунки клієнтів. Будь-яке надходження може потрапити під додаткову перевірку — у таких випадках необхідно надати документи, що підтверджують походження коштів.
Наразі триває перевірка наданих вами документів та пояснень.
Ми зв’яжемось із вами, щойно з’явиться оновлена інформація.
Комментарии (26)
Дякую Уляні
Тепер задоволена йду купляти товар)))
Вдалої покупки!
Написать комментарий
Позитивний відгук
Написать комментарий
Самая лучшая обслуживание
Написать комментарий
Підтримка
Надо отметить, что сейчас уровень компетентности операторов несоизмеримо выше того, который был шесть лет назад. Во всяком случае тех, которые были на связи со мной.))
Недавно также обращалась в службу поддержки в ночное время, в связи с кражей телефона, ответил оператор Андрій, тоже проконсультировал быстро, полностью ответил на все вопросы.
И вообще, сейчас мне нравится уровень, на который вышел сервис Монобанка, скорость решения вопросов.
Спасибо всем, кто способствует его развитию и помогает решать проблемы клиентов.
Комментарии (1)
Допомога з шахраєм
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий