Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
klitoshenko 19 октября 2022, 0:15
Ніколи не міг навіть подумати що колись буду писати поганий відгук про mono.
Тож, історія полягає в тому, що мені недоступна функція кредитного ліміту, а саме підвищення. Наразі мій кредитний ліміт 0, але до війни він був близько 15000. Я користувався кредитними коштами і через якийсь проміжок часу я погасив свою заборгованість і вирішив понизити кредитний ліміт до нуля, щоб зайвий раз не використовувати його. Але коли мені дійсно знадобились кредитні кошти, банк відмовляє мені в підвищенні ліміту. З моменту постійних відмов щодо підвищення кредитного ліміту пройшло приблизно 5 місяців — постійно 0, підтримка рекомендує користуватися власними коштами частіше, щоб вірогідність підвищення ліміту стала вище, але до сьогоднішнього дня нічого не змінилося. Кожен раз відмова, підтримка завжди говорить що система приймає рішення щодо підвищення ліміту і вони ніяк не можуть на це вплинути. Я не маю поганої кредитної історії, відкритих кредитів тощо. Я офіційно працевлаштований. Не розумію чому банк, яким я користуюсь декілька років не цінить своїх клієнтів і змушує отримувати негативний досвід при користуванні його послугами. Сподіваюсь на вирішення даної проблеми!
monobank
Ответ банка
19 октября 2022, 12:26
Розуміємо, що ви розраховували на ліміт
Банк приймає рішення на підставі детального аналізу всієї доступної про клієнта інформації
Це не остаточне рішення, і в майбутньому ліміт може бути встановлений
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
povlanik 18 октября 2022, 21:34
Зек купил аккаунт 2016 г регистрации
его тема обмана это услуги Telegram, боты итп
создает объявления на OLX про услуги в Telegram
до оплаты услуг активно общается, после оплаты — молчит как рыба!

Представляется как В’ячеслав

tg: @premiumBots_official

карта монобанка 5375414133056498

сообщал об этом мошеннике в службу поддержки OLX они ничего не предприняли и предложили обратится в полицию, написал заявление через интернет в киберполицию жду теперь с моря погоды…

Будьте осторожны! не наступайте на те же грабли что я (
monobank
Ответ банка
19 октября 2022, 10:04
Нам очень жаль, что произошла такая ситуация
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
aleriia 18 октября 2022, 19:02
Доброго дня. Даний банк доводить людей до ручки. Ситуація наступна. Користуюсь М Б близько 5 років, спочатку ліміт кредитний був 5к, потім банк сам підвищив ліміт декілька разів, загальна сума кредитного ліміту 35к і 30к розсрочки. До війни я працювала і мала можливість платити по кредиту мінімальні платежі і користувалась карткою як основною.
Звільнилась з роботи бо дізналась що вагітна в серпні 2021, після того не працювала. В лютому місяці 2022 я була на 7му місяці вагітності. В той момент недобанк повідомив, що не обовязково вносити платіж по кредиту, але це брехня як виявилось. Бо це стосувалось тільки кредитів які оформились в лютому… отже пропустимо той факт, що йде війна і люди без роботи лишились, перейду до суті. Чоловік теж має кредит в МБ, але з лютого його фірма закрилась і всіх звільнили, тому роботи офіційної немає. Я в декреті, не отримала ще навіть материнські. Банк почав списувати овердрафт і нараховувати відсотки на мінусовий баланс по карті. Тобто, заборгованість тепер в мене 60к і кожен місяць росте. Я неодноразово повідомляла в МБ що я не маю чим платити кредит, бо я в декреті, дитина на суміші, я після важкої операції, всі зароблені кошти ми витрачаємо на підгузки та суміші. Просила дати реструктуризацію. Але ж в цій конторі дбають лише про кишені власників банку, а на людей їм начхати. Реструктуризації вони не дають. Наголошують на тому, що я можу платити мінімальні платежі, а це на секунду, 2300 грн кожен місяць. Але від того що я плачу мінплатіж кредит меншим не стає. Я просто в тупу витрачаю гроші, борг зростає. Куди мені звернутись, якщо мені ніде позичити/перепозичити гроші? Перший раз в такій ситуації… я не відмовлялась від кредиту, я прошу дати можливість погасити кредит нормально.
І хочу сказати, що телефонувати мені кожен день і казати одне й те саме по скрипту не потрібно, я не тупа. А ось почути мене банк відмовляється. Банк свідомо вганяє людей в кредитну яму. І не дає ніякої можливості погасити кредит під час війни. Я не маю грошей. Загальна сума боргу по кредиту моєму і чоловіка 130к, в чоловіка така сама ситуація, але банк вимагає 10к обов’язкового платежу внести, і каже що він бреше. Але навіть не запитали документів, які можуть підтвердити наші слова.
Доводять до самогубства, вимагаючи оплати.
Терористи!
Ніколи в житті нікому не побажаю стати клієнтом монобанку. Ну хіба що щоб МБ відправили в мордор обслуговувати орків.

Не знаю, як закрити питання з цим банком, якщо вони тупо глухі. Мої батьки військові, в перші місяці ми всі збереження віддали на ЗСУ і пологи. Тепер я банкрот. В мене доходів ніяких. Я не можу платити, а кредит банк ще більше мінусує. Просто жах
monobank
Ответ банка
monobankua 18 октября 2022, 20:12
Доброго дня.
Розуміємо, що в поточних умовах виконати зобов'язання щодо кредиту – не найпростіше завдання.
Поточні кредитні канікули за розпорядженням НБУ — це скасування штрафів та підвищених відсотків. Нарахування стандартної процентної ставки не було скасовано і ми ніколи не обіцяли повної відсутності нарахувань відсотків
Але оскільки ми маємо зобов'язання перед вкладниками, ми змушені проводити списання по кредитних продуктах.
Для уточнення інформації, написали вам в особисті повідомлення
Проблема решена
Богдан Лошинський 18 октября 2022, 0:34
До початку війни в даному банку в мене був встановлений кредитний ліміт близько 25 000 гривень, на початку війни я його про всяк випадок обнулив, щоб випадково не використати, бо час був невдалий для цього, а під кінець літа вирішив повернути його хоча б частково. І зіштовхнувся з тим, що банк вперто вже котрий місяць відмовляє мені у встановленні будь-якого кредитного ліміту, залишаючи його на нулі. Я намагався вияснити причину, але співробітник повідомив, що рішення по цьому питанню приймається хитромудрою системою, котра бере до уваги безліч параметрів і тому варто спробувати в наступному місяці — жодної конкретної інформації. І вже декілька місяців мені приходить відмова. І це враховуючи, що я завжди вчасно закривав всі свої кредити, місце роботи не змінював, а щомісячний оборот за карткою значно перевищує ту суму, що я прошу встановити в якості кредитного ліміту. І звідкіля я повинен знати, що банк в мені не влаштовує? До війни жодних нарікань до роботи банку не було, а тепер я змушений думати про зміну банку із-за неадекватної системи кредитування.
monobank
Ответ банка
monobankua 18 октября 2022, 15:10
Нам шкода, що у вас склалася така думка.
Надіслали запит колегам на перегляд лімітів.
Перевірте, будь ласка, ліміти у додатку
Полезный комментарий
Богдан Лошинський 18 октября 2022, 15:24
Дякую за вирішення даної проблеми. Хотілося б, щоб з владнанням подібних питань могла також результативно і оперативно допомагати служба підтримки банку, без залучення подібних публічних звернень.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
miffeliz 16 октября 2022, 20:19
20 серпня о 15:03 переказував на картку № 5**************8 5508 суму 5012,17 грн.Вискочив напис: «Платіж відхиллено через скарги на одержувачів коштів у цьому сервісі. Для проведення платежу ознайомтеся з деталями у ПУШІ від банку та повторіть переказ». Більше мною ніяких дій не було і взагалі вийшов час платежу.
Наступного дня не зміг розрахуватися у магазині.
«Ви перевищили один з лімітів, але це проблема.Це сталося через те, що ви користувалися карткою активніше за 98% користувачів. Зверніться будь ласка, в підтримку -вони допоможуть»
У підтримці сказали, чекайте. Карта заблокована, проводиться перевірка.
А 23 серпня о 17:48 Монобанк із моєї картки проводить платіж на суму 5012,17 грн.
І ЦЕ з заблокованої Монобанком картки!!!
Проте, що картка розблокована дізнався тільки 28 серпня!!!, після звернення на гарячу лінію.
Отримав офіційну відповідь з Монобанку
«20 серпня 2022 року з рахунку своєї картки № 4441 1144 4563 2126 Ви здійснювали
переказ коштів у розмірі 5012,17 грн. на рахунок картки АТ „А-БАНК“ № 5375 **** **** 5508.
20 серпня 2022 року АТ „УНІВЕРСАЛ БАНК“ (далі — „Банк“) успішно перерахував даний
платіж до АТ „А-БАНК“.
Додатково Банк отримав підтвердження від АТ „А-БАНК“, що вищезазначений переказ у розмірі 5012,17 грн. був успішно зарахований 20 серпня 2022 року на рахунок картки АТ
„А-БАНК“ № 5375 **** **** 5508.
Повторно звертаємо Вашу увагу, що при проведенні даного переказу 20 серпня 2022 року
АТ „УНІВЕРСАЛ БАНК“ перерахував кошти до АТ „А-БАНК“, проте не списав із Вашого
рахунку.
Тож 23 серпня 2022 року грошові кошти у розмірі 5012,17 грн. було списано з рахунку
Вашої картки № 4441 **** **** 2126″.
Написав вже три скарги в НБУ. Чекаю відповідь на третю.
В кожній відповіді нова версія!
Відповідь№ 1:
„20 серпня 2022 року АТ „УНІВЕРСАЛ БАНК“ (далі — „Банк“) успішно перерахував даний
платіж до АТ „А-БАНК“.
Додатково Банк отримав підтвердження від АТ „А-БАНК“, що вищезазначений переказ у розмірі 5012,17 грн. був успішно зарахований 20 серпня 2022 року на рахунок картки АТ
„А-БАНК“ № 5375 **** **** 5508.
Повторно звертаємо Вашу увагу, що при проведенні даного переказу 20 серпня 2022 року
АТ „УНІВЕРСАЛ БАНК“ перерахував кошти до АТ „А-БАНК“, проте не списав із Вашого
рахунку.
Тож 23 серпня 2022 року грошові кошти у розмірі 5012,17 грн. було списано з рахунку
Вашої картки № 4441 **** **** 2126.“ розрахунків по картці, а також 24 серпня 2022 року о 13:13, через мобільний додаток Банку, проінформував Вас про закінчення проведення перевірки та можливість здійснювати операції за платіжною карткою».
Відповідь№ 2:
«Банком було повідомлено, що блокування за рахунком клієнта було здійснено 20 серпня 2022 року. А також у ході цієї перевірки було встановлено, що у вказану дату блокування рахунку було здійснено саме клієнтом з мобільного додатку Банку, але після того як, від клієнта надійшло розпорядження з мобільного додатку Банку щодо розблокування рахунку — картка була розблокована.»
Під час так званих вибачень (не принятих) з Монобанку в телефоном режимі мені сказали, що стався технічний збій і тому так сталося!
Це якийсь серіалізм! Блокують переказ і картку, відправляють заблокованні гроші з заблокованної ними картки, потім кажуть всьго цього не було!!!
monobank
Ответ банка
monobankua 17 октября 2022, 17:44
Нам дуже шкода, що сталася така ситуація
Коли ми отримали інформацію від А-Банку, що суму успішно зарахували одержувачу, ми були змушені списати суму переказу.
Крім обмеження від банку під час перевірки, бачимо також, що дійсно карта кілька разів блокувалася клієнтом із додатка.
Для вирішення питання з переказом рекомендуємо звертатися до одержувача або до Цивільного суду.
Вибачте, що ми дещо розчарували вас.
Вера М. 16 октября 2022, 17:28
Обмальовую ситуацію: живу в маленькому селі, газу у нас немає, опалюємо будинок дровами. В вересні почали палити — виявилось, що прогорів котел. Зарплата у мене невелика, тож дозволити собі придбання нового за заощадження не можу. Виручала кредитка Моно неодноразово, і зараз виручила, за що я безмежно вдячна! У такі скрутні часи, повернути ліміти на довоєнний рівень. Додам — сапорт справжні котики))
Скоро в мене в будинку буде тепло, завдяки Моно♥️
P. S. Недарма я свою кредитну історію тримаю вже не один десяток років кришталево чистою.
monobank
Ответ банка
monobankua 16 октября 2022, 18:17
Дуже дякуємо за високу оцінку і відгук :)
Проблема решена
Олексій Герасименко 16 октября 2022, 15:08
При спробі зайти в додаток мені видало зараз вхід до додатку неможливий, зверніться до служби підтримки, при звернені отримав не зрозумілу відповідь — Ваша карта зараз працює на погашення заборгованості, вхід до додатку тимчасово обмежений. Після погашення необхідно буде звернутись до нас повторно.Нам дуже шкода, що трапилась така ситуація, але на даний час ми очікуємо повного погашення використаних коштів по кредитній лінії.

P.S В мене діє на даний момент пільговий періо, д до кінця жовтня місяця була заборгованість 500 з чимось гривень точно не скажу бо не можу подивитися тепер, але позвчора я зробив покупку на сайті розетка у іншого продавця на суму 1622 гривні і оплатив переказом на картку ФОП цього продавця в рахунок кредитних коштів сплативши комісію монобанку у розмірі 34 гривні, мені не зрозуміло чого таке відношення до своїх добросовісних клієнтів у банка, ніколи прострочок за весь час по кредиткі не мав та і ліміт кредитний основний був невеликий.
У мене одне запитання, яка у мене може бути в мене заборгованість коли діє пільговий період на даний час, неадекватна поведінка монбанка чи збої в їх скриленговій системі та некомпетентність служби підтримки мене шокувала чесно кажучи, тепер сто разів подумаю чи мати справи надалі з такою неблагонадійною шарашкиною канторою
monobank
Ответ банка
monobankua 16 октября 2022, 16:35
Наш шкода, що сталась така ситуація
Дійсно на поточний момент, ваша карта працює на погашення заборгованості, а вхід до додатка тимчасово обмежений.
Після погашення необхідно буде звернутись до підтримки, для уточнення інформації
Роман Мельников 15 октября 2022, 0:34
14.10 снялось с карты 2 раза по 4000 Карту не привязывал никуда =(
в мастеркард уже подал возврат
monobank
Ответ банка
15 октября 2022, 12:56
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
Алексей Степаненко 14 октября 2022, 10:57
Користуюсь монобанком вже більше 4х років, в принципі проблем ніколи не виникало, а якщо й були то завжди оперативно вирішувались. Вирішили з дружиною відкрити депозити в валюті, з послідуючим зняттям в готівці. Але як виявлось, з а-банком вони не працюють і не можуть гарантувати наявність валюти в їх відділенях, на питання як вирішити проблему, порадили їхати в міста де є відділення Універсал банку або ж робити довіреність на знайомих в цих містах. Прикро це чути від улюбленого банку.
monobank
Ответ банка
14 октября 2022, 14:24
Розуміємо, що ситуація неприємна
Дійсно, не у всі відділення А-Банку можливо замовити суму, в деяких містах зняття готівки можливе лише у випадку наявності суми в касі банку
Можливо, до моменту закінчення депозиту умови зміняться і вже можна буде замовити суму у місті, де ви знаходитесь
Юліан Мал 14 октября 2022, 1:03
Більше як 4 роки був клієнтом Монобанку.
Пропав доступ до мобільної аплікації, при спробі з’ясування що трапилось, отримав відповідь від «служба турботи monobank».:
«ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про відмову в подальшому обслуговуванні.»

На всі мої спроби прояснити ситуацію або розібратись даній в причині даного рішення оператор повторював непробивні тези, зразка:
— «банк може відмовити в обслуговуванні без пояснення причини», «Я не можу надати вам більше інформації…»
і особливо фраза яка мене просто поставила в ступор:
-«Я розумію, що ваші очікування не збігаються з реальністю, але допомогти ніічим не можу…»

Даним вчинком Монобанк знівелював всі роки позитивного досвіду співпраці.
Також оператором було доведено до мого відома, що Монобанк ніколи не обслуговуватиме мене ні як фізичну ні як юридичну особу (без жодного пояснення даної позиції)

Від себе скажу що дана карта використовувалась виключно при повсякденних розрахунках (продукти, пальне, будматеріали, донати на ЗСУ…), завжди виключно власні кошти. В місяць поповнялась на суму 10−70 тис грн на місяць (в середньому 25тис.грн/міс)
Жодних незаконних дій чи бодай намірів з моєї сторони як клієнта ніколи не було.

Вважаю дану ситуацію ненормальною, а вчинок банку неадекватним.
Даною дією імплементованою в даний спосіб, банк змусив мене відчути себе абсолютно безправною нікчемою.
Це не є нормальною лінією комунікації з клієнтом, типу, ви йдете нахрін тому, що 1. Ми так вирішили
2. Ми не будемо Вам пояснювати причину нашого рішення
3. Ми так вчиняємо бо це прописано в наших «Умови і правила обслуговування» і відповідно ми можемо так вчинити…

П.С.
Нікому не бажаю пережити описаний досвід.
monobank
Ответ банка
14 октября 2022, 13:26
Розуміємо, що ситуація неприємна
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Tamara565 13 октября 2022, 12:59
Доброго дня. На своє звернення, як завжди отримала просто відписку банку. Але історія цим не закінчилася. Банк заблокував мої кошти і не повертає. Я просила перерахувати кошти з рахунку ФОП на мій інший рахунок ФОП (в іншому банку). Мені повідомили, що це не можливо. Я погодилася на умови, які висунув банк, а саме переказ з рахунку ФОП на чорну карту, а потім на карту іншого банку. Я оформила заявку 06.10.22 року, банк повідомив, що заявка прийнята Регламент до 3х робочих днів. Сьогодні вже 13.10.22 року гроші так і не повернулися. На мої запити мені повідомили, що не можуть сказати коли повернуть мені кошти. І це навіть не переказ на карту іншого банку, а переказ на чорну карту монобанку. Тобто 6 робочих днів банк не може переказати кошти в своїй системі і навіть повідомити не може скільки це займе часу. Потім буде переказ на карту іншого банку (не зрозуміло скільки це займе часу). Банк своїми діями вз’яв мене в «заручники». Скільки ще Ви будете користуватися моїми коштами???
monobank
Ответ банка
monobankua 13 октября 2022, 21:14
Шкода, що вирішення питання займає більше часу, ніж планувалося.
Ми передали запит колегам, намагатимемося прискорити цей процес.
Також готуємо офіційну відповідь на ваш запит і надамо в обумовлені терміни
crombal 13 октября 2022, 1:36
Користуюся монобанком вже 3 роки і повністю задоволений послугами. За цей не було ніяких серйозних проблем ні з чим. Якщо виникали якісь питання, то підтримка допомагала це вирішити дуже швидко. Під час воєнних дій також не було ніяких проблем. Стосовно зняття готівки маю два кейси:
1) Замовляв зняття готівки (1000$) 5 вересня. Сказали, що зможуть видати 9 вересня. Все пройшло чудово)
2) Замовляв зняття 1000$ 5 жовтня. Сказали, що зможуть видати 26 жовтня, але попередили, що може бути відміна і в разі чого прийде сповіщення. Вчора якраз прийшло сповіщення, що на 26 не вийде і можуть перенести на 7 листопада. У теперішній ситуації я вважаю, що це нормально і вдячний банку, що попередив мене не за день, а за 2 тижні.
Буду слідкувати за ситуацією далі, і скоріше всього спробую розмістити депозит у $. Як пройде 3 місяці — відпишу ще 1 відгук чи вдасться зняти готівку
monobank
Ответ банка
monobankua 13 октября 2022, 15:26
Сердечно дякуємо за вашу підтримку :)
SvetikA12 12 октября 2022, 16:44
З початком війни карта вийшла в просрочку, банк спочатку говорив одну сумму погашення, але ставить умови сплатити до 12.10.22. Коли я сказала, що можу заплатити частково до кінця місяця, так як я втратила роботу під час війни і була переселенкою, банк взагалі не чує те що говорить клієнт. Я не відмовляюся виплачувати, але на даному єтапі я можу тільки так. Тепер банк взагалі почав вимагати всю сумму боргу.
monobank
Ответ банка
monobankua 12 октября 2022, 17:21
Для перевірки інформації, написали вам у особисті повідомлення
Gghhhhhhhh 12 октября 2022, 12:08
К сожалению, мой отзыв о Монобанк будет негативным вывели перевод вестерн из системы Western Union и теперь ни мне не зачисляют не в систему не возвращают
monobank
Ответ банка
monobankua 12 октября 2022, 13:32
Для проверки информации по получению перевод Western Union, написали вам в личные сообщения
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Виктория Га 12 октября 2022, 10:56
Був і є найкращим інтернет-банком. Хоча не завжди їхні дії зрозумілі, але видно, що вони орієнтуються на клієнта.
monobank
Ответ банка
monobankua 12 октября 2022, 13:02
Вдячні за ваш відгук
Минфин
Ответ администратора
15 октября 2022, 9:36
Відгук не зарахований (на 15.10.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
jtretyak2709 11 октября 2022, 20:34
Банк вместо того чтобы дождаться окончания вп как только наладилось бы начала платить. Но нет же надо украсть у людей, которые еле унесли ноги из ада. Банк — мародёр. А у умников, которые советуют закрыть кредит хочу спросить когда лишилась жилья и работы и вопрос стоит купить еду и просто выжить или платить кредит, что выбрать? Мне вот, например, ещё нужны жизненно необходимые лекарства, которые стоят немало. Но банк это не волнует. Ну значит и меня не волнуют проблемы банка. Что вам нечем платить вкладчикам депозиты и т. д. Собственники уже один банк обанкротили, второй вот на очереди. Подавитесь социальными выплатами!
monobank
Ответ банка
monobankua 12 октября 2022, 13:28
Нам очень жаль, что это списание вызвало у нас негативные эмоции. Несмотря на сложную ситуацию в стране, мы стараемся идти навстречу клиентам. Именно поэтому мы не списываем штрафы и двойные проценты, если клиенты не вносят ежемесячные платежи.

В данном случае, мы были вынуждены списать средства с вашей карты в счёт погашения пропущенного платежа, так как этот платёж является обязательным.

Согласно п. 5.27 УиП. для своевременного выполнения денежных обязательств Клиента перед Банком по Договору, в том числе оплаты платежей и комиссий и / или возврата кредита и / или уплаты процентов и / или любых других денежных обязательств Клиента перед Банком, Клиент уполномочивает Банк списывать средства с любых счетов Клиента, в т.ч. использовать остатки на его счетах в качестве обеспечения исполнения обязательств Клиента перед Банком, в случаях наступления сроков / сроков уплаты денежных обязательств Клиента перед Банком в установленном порядке по Договору.

Так как мы являемся представителями банковской сферы в Украине и несём ответственность за поддержание экономики нашей страны, для нас также необходимо внесение минимальных платежей нашими клиентам. Это даёт нам возможность оставаться «на плаву» и продолжать предоставлять полный спектр услуг.
Проблема решена
Артем Константинов 9 октября 2022, 23:10
Я клиент монобанка, и использую простую черную карту для простых операций, типо перевести деньги, получить перевод, оплатить что-то в интернете либо комуналку или пополнение мобильного, то есть всяческие стандартные операции с сумами от 10 грн то 1−3 тысячи максимум. В очередной раз я совершил вывод средств в гривне с сайта онлайн игровых автоматов, сайт уведомил что запрос на вывод средств одобрен и деньги списались со счета в личном кабинете. Подобные транзакции в обе стороны я совершаю не регулярно, но на протяжении последнего года это как минимум, и никогда никаких проблем не возникало наоборот радовало что сроки этих транзакций занимали до 5 минут. В этот раз я столкнулся с тем что средства никак не поступали на карту, я обратился в тех поддержку сайта с которого был вывод денег на что они мне ответили что с их стороны никаких проблем не возникло и деньги успешно списались и предоставили мне необходимые данные по транзакции с которыми посоветовали обратится в банк и банк при наличии этих предоставленых данных сможет выполнит зачисление раз этого не произошло либо же получить всю информацию о статусе транзакции и возможных причинах задержки. Я так и сделал обратился через телеграм приложение в службу поддержки, и моему удивлению и недоумению не было границ. В ответ на предоставленый Tran ID и RRN код монобанк уточнил валюту и приблизительную сумму транзакций, я аж расстерялся немного т.к в моем понимании при наличии данных которые я им предоставил подобных вопросов не должно быть темболее что перед этим вопросом они сказали да такая транзакция есть тем самым подтвердили те самые коды. Спустя какое то время которое им понадобилось для уточнения информации они дают ответ что рекомендуем ожидать зачисления средств, что в определенных случаях подобные транзакции могут занимать 1−3 рабочих дня. В случае если через 3 дня не будет денег обратитесь к нам повторно. Я решил уточнить все-таки какая причина задержки ведь ранее не было проблем с транзакциями между этими же системами перевода и банком. Банк ответил что они получили лишь уведомление о пополнении карты, но самих средств к ним еще не поступало что они ожидают окончательного подтверждения со стороны отправителя. Мне опять стало непонятно как такое возможно и опять обратился на сайт т.н отправитель и они ответили что коды которые они мне ранее сообщили это и есть подтверждение транзакции потому что эти грубо говоря генерируються после создания успешной транзакции. Ну вообщем почти целый день я занимался тем что переходил с одной тех поддержки в другую. Потом получил информацию от сайта отправителя что причина на стороне банка получателя, мало того, по их словам эта причина возникла еще дня три назад и именно у монобанка. Я снова пишу в банк говорю обьясните пожалуйста как так, они еще часа два тупо отписывались стандартными шаблонными сообщениями (текст которых я думаю известен большинству данного банка). Потом пошли сочуствия, извенения и обещания решения в самые короткие сроки. На следующий день не получив своих денег я снова обратился в банк, но уже они сменили тактику, и просто заваливали меня ответами что мы ожидаем зачисления средств как только это произойдет мы вас уведомим, и что они никак не могут повлиять на ускорение процесса. Но когда я спрашивал по поводу того есть ли причины с их стороны они уверяли что всё в порядке и тупо не замечали сообщение о том что сайт отправитель утверждает об обратном. Вообщем я уже вышел на систему платежей которая сотрудничает с сайтом там мне подтвердили что это их транзакция и она успешна с их стороны, после уточнения дали ответ что причина задержки это доп проверка со стороны эмитента. Но банк оказался непробивным. Вот сижу жду непонятно чего, и если честно уже не уверен что когда-то эти деньги придут
monobank
Ответ банка
10 октября 2022, 15:13
Понимаем, что ситуация неприятная
Действительно, к сожалению, средства поступили нам лишь этой ночью, после чего сразу были вам зачислены на счет
Проверьте, пожалуйста, в мобильном приложении выписку
Denisboro 8 октября 2022, 13:35
«Доброго дня!
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про закриття вашого карткового рахунку та відмову в подальшому обслуговуванні.
З повагою, команда monobank»

Ось з цього почався мій день)Словом, причини немає, на карті переводів майже не було, сімку не міняв, нікуда не переїжав.Просто відмовили.Но це ще не все, дали можливість вивести кошти з карти (Вже обрадувало)но, потім я вирішив розібратися, пройшло близько 3години.Висновок ось такий
Взяли ІПН, закордонник, паспорт, (кожний саппорт брав різне) і словом всі в кінці писали звернктися на гарячу лінію, де відразу ж говорили після привітання, вам відмовленно.Банк був чудовим до цієї ситуації, надіюсь тут поможуть рішити проблему.
monobank
Ответ банка
monobankua 8 октября 2022, 17:21
Для перевірки інформації, написали вам у особисті повідомлення
В дівчини зламався телефон й вона користувалась моїм час від часу щоб зайти в додаток Монобанк (тобто на одному телефоні два аккаунти моно)
І я з цим звернутися в підтримку моно і ось що мені відповіли:
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку.
У зв’язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користування нашою карткою.

Я запитав яка причина закриття рахунку, мені сказали що не можуть сказати!

За місяць до цього я зробив депозит в долларах по курсу ~37.5 а зараз вони примусово хочуть його розірвати й порахувати по курсу ~36.5.
Й хочуть всі акції продати в моноінвест (як раз в той момент коли весь фондовий ринок падає)
До цього інциденту я вважав цей банк найкращій і навіть рекомендував друзям його.
А тепер все навпаки, коли в мене запитують як мені моно Я їм розповідаю цю історію.

Необгрунтована несправедливість
monobank
Ответ банка
monobankua 8 октября 2022, 17:19
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Щодо виведення коштів, колеги підготують вам відповідь на ваш запит і відправлять в обумовлені терміни.
Kpeoht 7 октября 2022, 18:01
Незважаючи на весь позитивний досвід обслуговування в моно, я вражений проблемами з видачею валютних депозитів. Якщо з євро це принаймні 10 днів, то на долари потрібно очікувати ледь не місяць. Керівництву варто було б активніше зайнятись цією проблемою. Досить того, що мережа відділень доволі незначна, так ще й такі жахливі затримки.
monobank
Ответ банка
7 октября 2022, 19:06
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми працюємо над тим, щоб ви могли зняти валюту у якомога найкоротший термін
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.96 42.3693
EUR 49.14 49.7389
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.96 42.3693
EUR 49.14 49.7389
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝