×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.96 | 42.3693 |
| EUR | 49.14 | 49.7389 |
| Все курсы банка | ||
Незрозумілі умови кредитування
Тож, історія полягає в тому, що мені недоступна функція кредитного ліміту, а саме підвищення. Наразі мій кредитний ліміт 0, але до війни він був близько 15000. Я користувався кредитними коштами і через якийсь проміжок часу я погасив свою заборгованість і вирішив понизити кредитний ліміт до нуля, щоб зайвий раз не використовувати його. Але коли мені дійсно знадобились кредитні кошти, банк відмовляє мені в підвищенні ліміту. З моменту постійних відмов щодо підвищення кредитного ліміту пройшло приблизно 5 місяців — постійно 0, підтримка рекомендує користуватися власними коштами частіше, щоб вірогідність підвищення ліміту стала вище, але до сьогоднішнього дня нічого не змінилося. Кожен раз відмова, підтримка завжди говорить що система приймає рішення щодо підвищення ліміту і вони ніяк не можуть на це вплинути. Я не маю поганої кредитної історії, відкритих кредитів тощо. Я офіційно працевлаштований. Не розумію чому банк, яким я користуюсь декілька років не цінить своїх клієнтів і змушує отримувати негативний досвід при користуванні його послугами. Сподіваюсь на вирішення даної проблеми!
Банк приймає рішення на підставі детального аналізу всієї доступної про клієнта інформації
Це не остаточне рішення, і в майбутньому ліміт може бути встановлений
Комментарии (11)
Мошенник OLX карта 5375414133056498 телефон 0986190237
его тема обмана это услуги Telegram, боты итп
создает объявления на OLX про услуги в Telegram
до оплаты услуг активно общается, после оплаты — молчит как рыба!
Представляется как В’ячеслав
tg: @premiumBots_official
карта монобанка 5375414133056498
сообщал об этом мошеннике в службу поддержки OLX они ничего не предприняли и предложили обратится в полицию, написал заявление через интернет в киберполицию жду теперь с моря погоды…
Будьте осторожны! не наступайте на те же грабли что я (
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
Комментарии (1)
Банк доводить до самогубств
Звільнилась з роботи бо дізналась що вагітна в серпні 2021, після того не працювала. В лютому місяці 2022 я була на 7му місяці вагітності. В той момент недобанк повідомив, що не обовязково вносити платіж по кредиту, але це брехня як виявилось. Бо це стосувалось тільки кредитів які оформились в лютому… отже пропустимо той факт, що йде війна і люди без роботи лишились, перейду до суті. Чоловік теж має кредит в МБ, але з лютого його фірма закрилась і всіх звільнили, тому роботи офіційної немає. Я в декреті, не отримала ще навіть материнські. Банк почав списувати овердрафт і нараховувати відсотки на мінусовий баланс по карті. Тобто, заборгованість тепер в мене 60к і кожен місяць росте. Я неодноразово повідомляла в МБ що я не маю чим платити кредит, бо я в декреті, дитина на суміші, я після важкої операції, всі зароблені кошти ми витрачаємо на підгузки та суміші. Просила дати реструктуризацію. Але ж в цій конторі дбають лише про кишені власників банку, а на людей їм начхати. Реструктуризації вони не дають. Наголошують на тому, що я можу платити мінімальні платежі, а це на секунду, 2300 грн кожен місяць. Але від того що я плачу мінплатіж кредит меншим не стає. Я просто в тупу витрачаю гроші, борг зростає. Куди мені звернутись, якщо мені ніде позичити/перепозичити гроші? Перший раз в такій ситуації… я не відмовлялась від кредиту, я прошу дати можливість погасити кредит нормально.
І хочу сказати, що телефонувати мені кожен день і казати одне й те саме по скрипту не потрібно, я не тупа. А ось почути мене банк відмовляється. Банк свідомо вганяє людей в кредитну яму. І не дає ніякої можливості погасити кредит під час війни. Я не маю грошей. Загальна сума боргу по кредиту моєму і чоловіка 130к, в чоловіка така сама ситуація, але банк вимагає 10к обов’язкового платежу внести, і каже що він бреше. Але навіть не запитали документів, які можуть підтвердити наші слова.
Доводять до самогубства, вимагаючи оплати.
Терористи!
Ніколи в житті нікому не побажаю стати клієнтом монобанку. Ну хіба що щоб МБ відправили в мордор обслуговувати орків.
Не знаю, як закрити питання з цим банком, якщо вони тупо глухі. Мої батьки військові, в перші місяці ми всі збереження віддали на ЗСУ і пологи. Тепер я банкрот. В мене доходів ніяких. Я не можу платити, а кредит банк ще більше мінусує. Просто жах
Розуміємо, що в поточних умовах виконати зобов'язання щодо кредиту – не найпростіше завдання.
Поточні кредитні канікули за розпорядженням НБУ — це скасування штрафів та підвищених відсотків. Нарахування стандартної процентної ставки не було скасовано і ми ніколи не обіцяли повної відсутності нарахувань відсотків
Але оскільки ми маємо зобов'язання перед вкладниками, ми змушені проводити списання по кредитних продуктах.
Для уточнення інформації, написали вам в особисті повідомлення
Комментарии (24)
Абсолютно непрозорі умови кредитування
Надіслали запит колегам на перегляд лімітів.
Перевірте, будь ласка, ліміти у додатку
Комментарии (4)
Не визнання помилок, перекладання проблем на кліента,крадіжка грошей.
Наступного дня не зміг розрахуватися у магазині.
«Ви перевищили один з лімітів, але це проблема.Це сталося через те, що ви користувалися карткою активніше за 98% користувачів. Зверніться будь ласка, в підтримку -вони допоможуть»
У підтримці сказали, чекайте. Карта заблокована, проводиться перевірка.
А 23 серпня о 17:48 Монобанк із моєї картки проводить платіж на суму 5012,17 грн.
І ЦЕ з заблокованої Монобанком картки!!!
Проте, що картка розблокована дізнався тільки 28 серпня!!!, після звернення на гарячу лінію.
Отримав офіційну відповідь з Монобанку
«20 серпня 2022 року з рахунку своєї картки № 4441 1144 4563 2126 Ви здійснювали
переказ коштів у розмірі 5012,17 грн. на рахунок картки АТ „А-БАНК“ № 5375 **** **** 5508.
20 серпня 2022 року АТ „УНІВЕРСАЛ БАНК“ (далі — „Банк“) успішно перерахував даний
платіж до АТ „А-БАНК“.
Додатково Банк отримав підтвердження від АТ „А-БАНК“, що вищезазначений переказ у розмірі 5012,17 грн. був успішно зарахований 20 серпня 2022 року на рахунок картки АТ
„А-БАНК“ № 5375 **** **** 5508.
Повторно звертаємо Вашу увагу, що при проведенні даного переказу 20 серпня 2022 року
АТ „УНІВЕРСАЛ БАНК“ перерахував кошти до АТ „А-БАНК“, проте не списав із Вашого
рахунку.
Тож 23 серпня 2022 року грошові кошти у розмірі 5012,17 грн. було списано з рахунку
Вашої картки № 4441 **** **** 2126″.
Написав вже три скарги в НБУ. Чекаю відповідь на третю.
В кожній відповіді нова версія!
Відповідь№ 1:
„20 серпня 2022 року АТ „УНІВЕРСАЛ БАНК“ (далі — „Банк“) успішно перерахував даний
платіж до АТ „А-БАНК“.
Додатково Банк отримав підтвердження від АТ „А-БАНК“, що вищезазначений переказ у розмірі 5012,17 грн. був успішно зарахований 20 серпня 2022 року на рахунок картки АТ
„А-БАНК“ № 5375 **** **** 5508.
Повторно звертаємо Вашу увагу, що при проведенні даного переказу 20 серпня 2022 року
АТ „УНІВЕРСАЛ БАНК“ перерахував кошти до АТ „А-БАНК“, проте не списав із Вашого
рахунку.
Тож 23 серпня 2022 року грошові кошти у розмірі 5012,17 грн. було списано з рахунку
Вашої картки № 4441 **** **** 2126.“ розрахунків по картці, а також 24 серпня 2022 року о 13:13, через мобільний додаток Банку, проінформував Вас про закінчення проведення перевірки та можливість здійснювати операції за платіжною карткою».
Відповідь№ 2:
«Банком було повідомлено, що блокування за рахунком клієнта було здійснено 20 серпня 2022 року. А також у ході цієї перевірки було встановлено, що у вказану дату блокування рахунку було здійснено саме клієнтом з мобільного додатку Банку, але після того як, від клієнта надійшло розпорядження з мобільного додатку Банку щодо розблокування рахунку — картка була розблокована.»
Під час так званих вибачень (не принятих) з Монобанку в телефоном режимі мені сказали, що стався технічний збій і тому так сталося!
Це якийсь серіалізм! Блокують переказ і картку, відправляють заблокованні гроші з заблокованної ними картки, потім кажуть всьго цього не було!!!
Коли ми отримали інформацію від А-Банку, що суму успішно зарахували одержувачу, ми були змушені списати суму переказу.
Крім обмеження від банку під час перевірки, бачимо також, що дійсно карта кілька разів блокувалася клієнтом із додатка.
Для вирішення питання з переказом рекомендуємо звертатися до одержувача або до Цивільного суду.
Вибачте, що ми дещо розчарували вас.
Комментарии (19)
Дякую!
Скоро в мене в будинку буде тепло, завдяки Моно♥️
P. S. Недарма я свою кредитну історію тримаю вже не один десяток років кришталево чистою.
Комментарии (2)
Блокування додатку монобанк
P.S В мене діє на даний момент пільговий періо, д до кінця жовтня місяця була заборгованість 500 з чимось гривень точно не скажу бо не можу подивитися тепер, але позвчора я зробив покупку на сайті розетка у іншого продавця на суму 1622 гривні і оплатив переказом на картку ФОП цього продавця в рахунок кредитних коштів сплативши комісію монобанку у розмірі 34 гривні, мені не зрозуміло чого таке відношення до своїх добросовісних клієнтів у банка, ніколи прострочок за весь час по кредиткі не мав та і ліміт кредитний основний був невеликий.
У мене одне запитання, яка у мене може бути в мене заборгованість коли діє пільговий період на даний час, неадекватна поведінка монбанка чи збої в їх скриленговій системі та некомпетентність служби підтримки мене шокувала чесно кажучи, тепер сто разів подумаю чи мати справи надалі з такою неблагонадійною шарашкиною канторою
Дійсно на поточний момент, ваша карта працює на погашення заборгованості, а вхід до додатка тимчасово обмежений.
Після погашення необхідно буде звернутись до підтримки, для уточнення інформації
Комментарии (12)
сняли денюжку=(((
в мастеркард уже подал возврат
Комментарии (2)
Не можна замовити валюту в м. Одеса
Дійсно, не у всі відділення А-Банку можливо замовити суму, в деяких містах зняття готівки можливе лише у випадку наявності суми в касі банку
Можливо, до моменту закінчення депозиту умови зміняться і вже можна буде замовити суму у місті, де ви знаходитесь
Комментарии (10)
Закрили рахунки і відмовили в обслуговуванні без будь-яких на те причин
Пропав доступ до мобільної аплікації, при спробі з’ясування що трапилось, отримав відповідь від «служба турботи monobank».:
«ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про відмову в подальшому обслуговуванні.»
На всі мої спроби прояснити ситуацію або розібратись даній в причині даного рішення оператор повторював непробивні тези, зразка:
— «банк може відмовити в обслуговуванні без пояснення причини», «Я не можу надати вам більше інформації…»
і особливо фраза яка мене просто поставила в ступор:
-«Я розумію, що ваші очікування не збігаються з реальністю, але допомогти ніічим не можу…»
Даним вчинком Монобанк знівелював всі роки позитивного досвіду співпраці.
Також оператором було доведено до мого відома, що Монобанк ніколи не обслуговуватиме мене ні як фізичну ні як юридичну особу (без жодного пояснення даної позиції)
Від себе скажу що дана карта використовувалась виключно при повсякденних розрахунках (продукти, пальне, будматеріали, донати на ЗСУ…), завжди виключно власні кошти. В місяць поповнялась на суму 10−70 тис грн на місяць (в середньому 25тис.грн/міс)
Жодних незаконних дій чи бодай намірів з моєї сторони як клієнта ніколи не було.
Вважаю дану ситуацію ненормальною, а вчинок банку неадекватним.
Даною дією імплементованою в даний спосіб, банк змусив мене відчути себе абсолютно безправною нікчемою.
Це не є нормальною лінією комунікації з клієнтом, типу, ви йдете нахрін тому, що 1. Ми так вирішили
2. Ми не будемо Вам пояснювати причину нашого рішення
3. Ми так вчиняємо бо це прописано в наших «Умови і правила обслуговування» і відповідно ми можемо так вчинити…
П.С.
Нікому не бажаю пережити описаний досвід.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Комментарии (10)
Банк не повертає кошти
Ми передали запит колегам, намагатимемося прискорити цей процес.
Також готуємо офіційну відповідь на ваш запит і надамо в обумовлені терміни
Написать комментарий
Відгук про моно
1) Замовляв зняття готівки (1000$) 5 вересня. Сказали, що зможуть видати 9 вересня. Все пройшло чудово)
2) Замовляв зняття 1000$ 5 жовтня. Сказали, що зможуть видати 26 жовтня, але попередили, що може бути відміна і в разі чого прийде сповіщення. Вчора якраз прийшло сповіщення, що на 26 не вийде і можуть перенести на 7 листопада. У теперішній ситуації я вважаю, що це нормально і вдячний банку, що попередив мене не за день, а за 2 тижні.
Буду слідкувати за ситуацією далі, і скоріше всього спробую розмістити депозит у $. Як пройде 3 місяці — відпишу ще 1 відгук чи вдасться зняти готівку
Написать комментарий
Моно шантажує
Написать комментарий
Воры
Написать комментарий
топ
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написать комментарий
УКРАЛИ ДЕНЬГИ С КАРТЫ ВПО
В данном случае, мы были вынуждены списать средства с вашей карты в счёт погашения пропущенного платежа, так как этот платёж является обязательным.
Согласно п. 5.27 УиП. для своевременного выполнения денежных обязательств Клиента перед Банком по Договору, в том числе оплаты платежей и комиссий и / или возврата кредита и / или уплаты процентов и / или любых других денежных обязательств Клиента перед Банком, Клиент уполномочивает Банк списывать средства с любых счетов Клиента, в т.ч. использовать остатки на его счетах в качестве обеспечения исполнения обязательств Клиента перед Банком, в случаях наступления сроков / сроков уплаты денежных обязательств Клиента перед Банком в установленном порядке по Договору.
Так как мы являемся представителями банковской сферы в Украине и несём ответственность за поддержание экономики нашей страны, для нас также необходимо внесение минимальных платежей нашими клиентам. Это даёт нам возможность оставаться «на плаву» и продолжать предоставлять полный спектр услуг.
Комментарии (16)
Задержка зачисления средств на карту monobank
Действительно, к сожалению, средства поступили нам лишь этой ночью, после чего сразу были вам зачислены на счет
Проверьте, пожалуйста, в мобильном приложении выписку
Комментарии (5)
Відмовляються в обслуговуванні
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про закриття вашого карткового рахунку та відмову в подальшому обслуговуванні.
З повагою, команда monobank»
Ось з цього почався мій день)Словом, причини немає, на карті переводів майже не було, сімку не міняв, нікуда не переїжав.Просто відмовили.Но це ще не все, дали можливість вивести кошти з карти (Вже обрадувало)но, потім я вирішив розібратися, пройшло близько 3години.Висновок ось такий
Взяли ІПН, закордонник, паспорт, (кожний саппорт брав різне) і словом всі в кінці писали звернктися на гарячу лінію, де відразу ж говорили після привітання, вам відмовленно.Банк був чудовим до цієї ситуації, надіюсь тут поможуть рішити проблему.
Комментарии (1)
Несправедливо
І я з цим звернутися в підтримку моно і ось що мені відповіли:
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку.
У зв’язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користування нашою карткою.
Я запитав яка причина закриття рахунку, мені сказали що не можуть сказати!
За місяць до цього я зробив депозит в долларах по курсу ~37.5 а зараз вони примусово хочуть його розірвати й порахувати по курсу ~36.5.
Й хочуть всі акції продати в моноінвест (як раз в той момент коли весь фондовий ринок падає)
До цього інциденту я вважав цей банк найкращій і навіть рекомендував друзям його.
А тепер все навпаки, коли в мене запитують як мені моно Я їм розповідаю цю історію.
Необгрунтована несправедливість
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Щодо виведення коштів, колеги підготують вам відповідь на ваш запит і відправлять в обумовлені терміни.
Комментарии (11)
Страшенні проблеми з видачею валютних депозитів
Ми працюємо над тим, щоб ви могли зняти валюту у якомога найкоротший термін
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Комментарии (5)