Чекаю SWIFT-переказ 3 тижні
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Монобанк дуже мене розчарував. 3 тижні тому, 16.12.2022 мені був відправлений SWIFT-переказ, який досі не надійшов. Неодноразово зверталася у підтримку монобанку, але моє питання так і не було вирішене. Служба підтримки відповідає шаблоними фразами, які зовсім не є відповідями на мої питання. Служба підтримки посилає мене до банка-відправника, я ж, в свою чергу, до банка-відправника неодноразово з цим питанням зверталася, всі необхідні документи та іниормацію від банка-відправника отримала і передала монобанку, який все рівно стверджує, що грошей «нема», хоча банк-відправник стверджує, що переказ усспішний і квитанцію про успішний переказ мені надсилає. Підозрюю, що гроші застрягли у банку-посереднику Монобанку. Але Монобанк нічого робити з цим не хоче, а лише футболить мене по 10 колу до банка-відправника. Така проблема не тільки в мене, але Монобанк абсолютно нічого не хоче з цим робити.

Ответ банка
monobankua
5 января 2023, 15:09
Для перевірки інформації та для того, щоб розібратися в ситуації, наш співробітник зв'язався з вами по телефону
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 11
Скорее всего проблема в банке посреднике и назначении платежа.
Да и шо там с местом регистрации у автора отзыва?
Я переводы на ФОП счет получаю достаточно регулярно, все проводятся за 1−1.5 дня.
Да и шо там с местом регистрации у автора отзыва?
Я переводы на ФОП счет получаю достаточно регулярно, все проводятся за 1−1.5 дня.
- +
- +2
-
- SergeyNina
- 5 января 2023, 6:29
- #
Попробуйте обратиться в суппорт универсал банка. Да это немного дико, но может вам там помогут получить перевод
Ну если перевод остановил посредник, то какие вопросы к моно? Моно конечный получатель и у них денег нету, или сапорт должны *** эти деньги потому что вы так хотите?
Моно должен рассказать, где они застряли. Показать цепочку посредников и дать список
1 банк норм
2 банк норм
…
N банк проблема
…
Моно ждёт
1 банк норм
2 банк норм
…
N банк проблема
…
Моно ждёт
- +
- +1
-
- Ksenia Viktorovna
- 26 января 2023, 14:15
- #
Вы персональный защитник Монобанка или вам просто за комментарии доплачивают? Под каждым отзывом вы как в бочке затычка. А по теме вопроса — это банк-корреспондент Монобанка. И с ним постоянно проблемы. Историй таких, как у меня — тысячи, только вот не делается с этим ничего. У клиентов Привата почему-то таких проблем с переводами нет. Вероятно, потому что Приватбанк сразу справку ВПО требует. А Монобанк нет. Как видно, не заинтересован в том, чтобы клиенты оставались его клиентами и дальше. А еще, как оказалось, это не единственный банк-корреспондент Монобанка, есть другой, с которым таких задержек не возникает, можно указать это в переводе, только кто об этом знает? Автоматом все переводы по умолчанию идут через проблемный банк
- +
- 0
-
- Ksenia Viktorovna
- 26 января 2023, 14:17
- #
UPDATED. 16.12.2022 мені був відправлений SWIFT-переказ, який досі не надійшов. На початку січня зі мною зв’язався представник монобанку, він відправив неофіційний запит у банк-кореспондент, який зазначив, що мій платіж на розгляді, бо у мене прописка Луганської області. Представник порадив вирішити це питання через банк-відправник. Що я і зробила. Через банк-відправник банку-кореспонденту було надано уточнюючі дані щодо мого постійного проживання та перебування у місті Києві. 17.01 банку-відправнику було надано дані від банка-кореспондента, що мої дані уточнені, їх розгляд завершено у позитивному ключі та що кошти будуть зараховані мені протягом 2−5 днів (залежить від мого банка-отримувача, тобто МОНОБАНКА). Але пройшло 9 днів, 6 з яких робочі, а грошей немає. Підтримка Монобанку у месенджерах вкрай некомпетентна. Вони просто не читають запитання. Бо як ще пояснити те, що ти задаєш одне питання, а відповідь отримуєш на інше. Також, як з’ясувалося, такі проблеми виникають тільки з банком-кореспондентом Монобанку — DeutscheBank. При цьому у людей, які обслуговуються у Приваті, таких проблем з затримками платежів немає.
І в мене аналогічна ситуація. Чекаю з 29 грудня перказ на свій підпріємніцькій рахунок. Monobank стоїть на тому, що всі питання до відправника, видправнік піше, що кошті списано і надсилає квитанції ((((Дуже засмучує таке відношення і відсутність допомоги зі стороні Monobank та інструкцій, що робити в такій ситуації ((
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.25 | 41.6597 |
EUR | 44.75 | 45.4504 |
Все курсы банка |