Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Volodymyr Dozirtsiv 7 декабря 2022, 20:05
остаточне «вирішення» ситуації за липень 2022
повернули кошти за авіаквитки. відправник обіцяв вернути в гривнях і отримав гривневі реквізити. але відправив свіфт в євро. монобанк провів платіж по меншому курсу з двох можливих.
по публічній оферті монобанк міг зарахувати на єврову картку, але звісно краще було сконвертувати в гривню.
монобанк відмовив у наданні довідки про затвердження курсів на день зарахування платежу.
НБУ надавав відповідь що мав бути використаний таки вищий курс, але розбиратись я повинен напряму з банком без втручання НБУ.
різниця в курсах біля 5 грн. смачного, Універсалбанк. надіюсь спред ви потратили з розумом. швидше за все зустрінемось у суді після нового року
monobank
Ответ банка
8 декабря 2022, 10:34
Шкода, що у вас склалася така думка
Ми надали вам офіційні відповіді з детальною інформацією по курсу, який був застосований при отриманні переказу
Ярослав Логонюк 7 декабря 2022, 18:54
Оформил физическую карту полтора года назад когда был в Украине. Пользовался банком без каких либо серьезных проблем до сегодняшнего дня. Пытался пополнит счёт телефона, транзакция не прошла после чего появилось оповещение о наложении ограничений на мою карту. Написал в тех.поддержку узнать в чём дело, мне сообщили об отказе обслуживании моих карт. Причину не объяснили.
Мне 17 лет, кредитов нигде и никогда не имел и иметь не мог, имеются счета в других банках Украины.
monobank
Ответ банка
monobankua 7 декабря 2022, 20:16
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
fatonsto 7 декабря 2022, 17:57
Замовили запчастину з сайту авто про (магазин Тренд Авто) 4 роки!!!
Сплатили по картці
MonoBank
4441 1144 0531 6140
Володимир Кругляк
Після чого людина не бере слухавку і не відповіда на листування
+38 050 221 48 04
monobank
Ответ банка
monobankua 7 декабря 2022, 20:09
Нам дуже шкода, що сталася така ситуація
Для уточнення інформації написали вам в особистому повідомленні
Ulia271080 7 декабря 2022, 14:15
Немає стільки слів висловити велику подяку спеціалістам МОНОБАНКу!
За їхнє терпіння, витримку, професійний підхід, повагу до кожного клієнта банку, за їхню особисту підтримку!
Ви найкращі.
Особиста подяка службі турботи про клієнта!💛💙 За допомогу від якої я і не очікувала в наш теперішній нелегкий час!
monobank
Ответ банка
monobankua 7 декабря 2022, 19:51
Дякуємо за теплі слова на нашу адресу :)
Проблема решена
peterzelenskyy 7 декабря 2022, 12:47
Банк з найгіршим сервісом серед тих, з ким мені доводилось співпрацювати. Через некомпетентність та недбалість втратив кошти. А мій останній діалог зі службою підтримки можна взагалі розібрати на скриншоти та показувати працівникам інших банків на предмет того, як НЕ ТРЕБА робити.
Моя довірена особа не змогла зняти валюту НА ПРОТЯЗІ МІСЯЦЯ. МІСЯЦЯ, КАРЛ. Працівники банку постійно проявляли у діях лише байдужість та відсутність хоч якоїсь компетенції. То вони забули, що валюту взагалі знімати буде довірена особа, а не я. Потім — раптово — почали перевірку мого рахунку, та мені довелось підготувати купу документів. При тому, що про це (перевірку) мені взагалі не змогли повідомити! Людина приїхала у відділення банку, а валюти немає, транзакція заблокована… Більш того, мені навіть саппорт не зміг сказати, що є перевірка! Я втратив кошти, втратив час! Втратив нерви!
А що далі? А далі я вкотре замовив валюту для зняття, чекав довго, поки настануть потрібні дати. Але до останнього було відчуття, що банк знову щось придумає, щоб не дати зняти валюту. Було вже враження, що «банк» проти цього, але не може сказати прямо про це. Виявилося, що я був правий — «банк» відмінив зняття. Інформація про це з’явилася ввечері перед зняттям! Це нормально? А знаєте, що «банк» зробив наступного дня, коли також повинне було бути зняття? — правильно! — відмінив ввечері, перед зняттям!
Все. Баста! Я втратив ще раз гроші. Не можливо комфортно себе почувати з банком, котрий на стільки не компетентний та не надійний.
Вивів усі кошти, закриваю рахунки.
Вибачте за емоції, але я краще обмажсь увесь варенням за залізу у мурашник, ніж колись повернусь до вашого вкрай некомпетентного «банку».
P. S. Ще виявилось, що довіреність у довіреної особи забирають. А в неї вона лише одна. «спеціалісти» свідомо «забули» заздалегідь про це повідомити, коли була можливість та ми її оформляли.
monobank
Ответ банка
monobankua 7 декабря 2022, 14:20
Нам шкода, що процес зняття валюти викликав у вас негативні емоції.
Вибачте нам, будь ласка, ми намагаємося зробити все можливе, щоб замовлення та отримання валюти не викликало у клієнтів та довірених осіб труднощів, однак війна вносить свої корективи.
Тому іноді ми не можемо виконати всі замовлення через великий ажіотаж.
Також ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу.
В цій ситуації з боку співробітників дійсно були затримки у відповідях через ажіотаж, але консультації були проведені коректно, згідно з процесами банку.
Сподіваємося на те, що надалі наша з вами співпраця буде приносити тільки позитивні емоції
Проблема решена
Andrey2113 6 декабря 2022, 22:10
Отделение по адресу: Чернигов, пр-т Мира, 118
Предыстория:
Все началось с того что при оплате в магазине картой платеж не прошел. Я обратился в поддержку, мне ответили мол я больше не могу пользоваться картами этого банка. На вопрос в чем причина отвечают мы не можем ее называть.На просьбу пересмотреть дело отвечают это невозможно. Не пользуйтесь этим банком если не хотите что бы об вас вытерли ноги и в один прекрасный момент вы остались без еды и средств. НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЭТОТ БАНК!!!
monobank
Ответ банка
monobankua 7 декабря 2022, 19:47
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, з урахуванням детального аналізу інформації із різних перевірених джерел.
Оскільки в заявці на мінфін вказана недійсна інформація, написали вам в особисті повідомлення, для уточнення даних
Проблема решена
MyuriiM 6 декабря 2022, 19:24
Я замовив валюту на 18.10 на 17.11 скасовано
17.11 на 07.12 скасовано
07.12 мені сказали що доступна дата на 28.12
Тобто мені вже не відають мої кошти майже два місяці
monobank
Ответ банка
monobankua 7 декабря 2022, 11:24
Для надання інформації на замовлення, написали вам в особисті повідомлення
Проблема решена
Artamam 6 декабря 2022, 12:14
Замовила валюту:
19.11, замовлення на 28.11. Скасовано.
27.11, замовлення на 01.12. Скасовано.
01.12, замовлення на 06.12. Скасовано.

Чому ви не можете розрахувати свій ліміт?
monobank
Ответ банка
6 декабря 2022, 12:41
Приносимо вибачення за незручності
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Проблема решена
detyar 5 декабря 2022, 21:20
16.11 замовив готівку валютою на відділення Універсалбанку через саппорт в монобанкбот. Найближча дата була — 6.12. Сьогодні (05.12) в додаток прийшло повідомлення, що заявка скасована с проханням звернутись в монобанкбот. Звертаюсь і думаю — ну зараз перезапишуть мене через кілька днів. Ага, найближча дата — 26.12. Тобто, якщо твоя заявка скасована не по твоїй вині, то тебе переміщують в самий кінець черги знову. Це взагалі як? Тобто людина, яка замовила готівку на 19 днів пізніше за мене, в теорії отримає її раніше за мене? Класно) Звісно, якщо її теж не прокидають.
Я розробник, також працюю з банкінгом. Не повинна нормальна система так працювати. Якщо так стається, то ви повинні зміщати по часу всі заявки, а не викидати заявки «невдах» взагалі. Але ж це складно, треба заморочитись.
Просто капець
Мабуть це був останній раз, коли я завів гроші на монобанк.
monobank
Ответ банка
6 декабря 2022, 11:02
Приносимо вибачення за незручності
На жаль ми не змогли виконати всі замовлення через великий ажіотаж
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Проблема решена
Dotsenko1405 5 декабря 2022, 16:49
Повернули назад кошти, і утримали 10 %. Компанія перераховувала кошти за повернений товар, і в реквізитах невірно написали ім'я власника. При зверненні до Монобанку, з копією платіжного доручення від компанії, нам запропонували чекати ще три дні, потім ми звернулись знову, тоді нам запропонували повернути кошти, тому що вказали не вірне Ім'я. А чому ніхто не попередив, що за повернення коштів візмуть 10%. Це що за відновлення до клієнтів.
monobank
Ответ банка
6 декабря 2022, 10:16
Розуміємо, що ситуація неприємна
Оскільки при переказі було вказано інше ім'я отримувача, нам довелося повернути платіж відправнику
З нашого боку відсутня комісія при зарахуванні або поверненні платежу, при цьому, в залежності від типу стягнення комісії, яку вибрав відправник, а також від відносин банку-відправника з банками-посередниками, які брали участь у проведенні платежу, можуть бути комісії інших банків
Більш детальну інформацію ви можете отримати звернувшись до відправника та запросити у них свіфтовку в форматі МТ103
Проблема решена
sepulcher 3 декабря 2022, 19:03
У меня отличная кредитная история, лимит сами сделали выше крыши (мне столько и не нужно было), а стоило остаться в Запорожской области в 2022 году — снизили лимит до 0. Сказали, покупайте в магазинах или получайте з/п у ФОП, через месяц посмотрим.
Через месяц меня уже может не быть (возможно, в этом и причина).
monobank
Ответ банка
monobankua 4 декабря 2022, 15:09
Рішення про збільшення ліміту приймається системою з урахуванням детального аналізу.
Ми розуміємо, що ви розраховували на кредитні кошти. Наразі такої можливості, на жаль, немає.
Це не остаточне рішення, тому є можливість збільшення кредитного ліміту у майбутньому.
Isa13 3 декабря 2022, 11:28
Обман своїх покупців я користувалась монобанком досить тривалий час останній раз Я переглянула з якої картки мені краще зробити покупку сплатила всі внески які були вказані на сайті та зробила покупку через декілька днів я побачила що з мого рахунку були списані відсотки про які мене не повідомляли тобто інформація була надана не повністю і неправильно Якби я знала що з мене знімуть відсотки Я б не користувалась цим банком Зазвичай ми просто то не переглядаємо свої витрати які надходять через декілька днів причому ці витрати зазначені тільки в додатку смс-повідомлення цього не було Я рахую що цей банк надає неправдиву інформацію та обманює своїх клієнтів моєму випадку було зазначено що мені потрібно внести таку суму для того щоб я залишилась пільговими періоді і не зазначали що я повинна сплачувати ще якісь відсотки оскільки я мала знаходитися у підлітковому періоді зараз в даний час коли іде війна вони вже взагалі обнаглели із заробляння коштів для себе без відома клієнта крім цього мені повідомили що ту суму яку я сплатила щоб залишатись у пільгового періоді її зарахували до моїх коштів, а потім на ці кошти нарахували відсотки які повинна сплатити банку це взагалі якісь маразм вимагають провести перевірку та Прийняти міри до таких банків
monobank
Ответ банка
monobankua 3 декабря 2022, 14:24
Після того, як починаєте користуватися кредитним лімітом, банк надає можливість користуватися пільговим періодом. Тоді буде необхідно суму витрат одного місяця внести до кінця наступного.
Або можете користуватися кредитом. Тоді до кінця наступного місяця треба буде внести мінімальний платіж.
На заборгованість будуть нараховуватися відсотки за ставкою 3.1% в місяць.
Інфо про це вказано в застосунку на головному екрані під балансом (якщо натиснути — буде детальна інфо)
Для уточнення інформації написали вам в особистому повідомленні
artemnarovets 3 декабря 2022, 11:05
Моїм рахунком заволоділи треті особи, як тільки в мене з’явилось світло я повідомив про це банк і ми через відеоверифікацію відновили доступ.
Банк хотів пітвердження коштів що проганялись по карті, я їх повідомив що не причетний до цього і відповідно подав заяву в поліцію, спеціалісти спочатку обіцяли вийти на зв’язок за добу.
Вже йде четверта, я досі не можу користуватись переказами кожен день запитую коли, відповідають немає термінів.
В країні війна, і я елементарно не можу купити їсти тому що моя картка заблокована
monobank
Ответ банка
monobankua 3 декабря 2022, 14:05
Нам шкода, що сталась така ситуація.
Зараз колеги займаються цим питанням, та триває перевірка
Ми зв'яжемося з вами як буде нова інформація
Проблема решена
Анатолий Данкевич 2 декабря 2022, 21:08
Мой брат военный.
Приехав в отпуск оставил мне свою валютную карту и оформили доверенность от его имени на меня на случай необходимости.
Сейчас он находится в районе Бахмута, со связью перебои, об остальном и говорить нечего. Попросил меня снять с его карты валюту. Приехал я в отделение А-банка (банк партнер) и оттуда меня послали, сказав что с монобанка по доверенности можно снять только в кассах Юниверсал банка.
Я обратился в поддержку моно, описал ситуацию, пытался узнать что и как, каков порядок действий, а в ответ они заблокировали карту и сказали что мало того что нужно ехать в Киев к ним в отделение («очень удобно, всем рекомендую»), так еще им обязательно нужно что бы клиент сам написал им и дал добро.
Я напоминаю это при наличии доверенности которая дает мне право представлять его интересы в ЛЮБЫХ структурах, в том числе разумеется в банке, открывать/закрывать счета, снимать/пополнять и т. д.

Когда на вашу карту заводят деньги/открывают депозит — у вас никаких вопросов не возникает.
Когда же клиент хочет просто снять СВОИ деньги — у вас начинается квест. Пойди туда, сделай то, убей дракона и спаси принцессу. Бред корочё.

Диалог в поддержке вел с агентом № 8278, при необходимости скрины диалога скину.
Это просто сюр какой-то.
Что политика банка в условиях войны, что некомпетентность работников поддержки. Раньше всегда топил за моно, но что-то у вас пошло не так. Теперь потеряете пару десятков клиентов в лице нашей семьи, а так же близких и друзей из-за такого отношения.
monobank
Ответ банка
monobankua 3 декабря 2022, 18:06
Зняття валюти по довіреності можна зробити у будь-якому відділенні Універсал Банку.
Перед зняттям саме клієнту (власнику рахунка) необхідно звернутися в підтримку, передати документ для перевірки та попередити про зняття.
Також важливо, щоб у момент зняття у довіреної особи була на руках довіреність, паспорт та ІПН (для того, щоб касир міг переконатися, що це довірена особа).
Нам шкода, що цей процес викликав у вас негативні емоції.
Також ми передали ваше звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
dlysi 2 декабря 2022, 19:58
Вже двічі замовляв зняття готівки в касі і двічі монобак скасовував замовлення. Коли я попросив назвати причину скасування, то спочатку це було «У кожного відділення є свій ліміт і він вже вичерпаний». Коли я сказав, що як тоді в мене могли взяти замовлення на дату, на котрій ліміт вже вичерпаний, то причина змінилась на «Нам повідомили про відсутність валюти для видачі у відділенні».

Банк або працівники банку вигадують різні причини аби не віддавати готівкову валюту
monobank
Ответ банка
monobankua 3 декабря 2022, 12:50
Нам дуже шкода, що сталася така ситуація
Для уточнення інформації написали вам в особистому повідомленні
Pavlenko1994 1 декабря 2022, 16:11
Телефонують за тиждень до початку нового місяця мов нагадати про платіж (навіть коли немає просрочки) прикриваючись фразами (цеважливо доя економікі внесіть за 2 дні платіж) я розумію, що ваші коллектори хотять заробляти бонуси, але в мене є 30 днів на погашення, чому ви займаєтесь телефонним терором та щей погрозами (про кредитну історію) блокуть картки на користування для оплати в магазинах в так далі (поки не внесу платіж я не можу поповнити іншу карту)Ніяких підьгових періодів немають. Дуже цікаво, що так звані росрочки у вас списуться просто в мінумовий баланс. Я вношу щомісячні платежі- але ці колекторські діяння ще до початку списання платежа — неадекватні. Співробітники деякі спілкуються зверхньо.Навіть коли кажеш що будеш платити тобі все рівно будуть ще писати-дзвонити.Будь ласка, я не виходжу вже на просрочки ви не маєте права мене тереризувати.До війни мені подоболась користуватись Моно, додаток зручний та простий, банк видає файний ліміт на кредит та росрочку- але, можна хоть трошечки поваги доклієнта який не виїхав за кордон в намагається щомісяця гасити хоча б мінімальні плаиежі. Я знаю про свої обов‘язки і знаю що маю платити. І щоб співробітники які телефонують хоча б слухали що їм кажуть, а не просто читали скрипт
monobank
Ответ банка
1 декабря 2022, 16:44
Нам дуже прикро, що у вас склалася така думка
Ми телефонуємо, щоб нагадати про необхідність внести мінімальний платіж, для збереження вашої кредитної історії та щоб ви не вийшли на прострочку
Діалоги з колегами обов'язково перевіримо та проведемо роботу над помилками
Приносимо вибачення за незручності
Проблема решена
TamaraV 1 декабря 2022, 13:57
Монобанк безпідставно та без попередження блокує власні кошти, та вимагає довідки підтвердження про їх походження для перевірки. Поповнили картку власними коштами через I-бокс, виїхали за кордон, щоб купити генератор. І саме там, закордоном, дізнаємось, що карткою Монобанку не можемо ні розрахуватися, ні зняти готівку у банкоматі. Нас чекав сюрприз від Монобанку. Вже тиждень ведемо переписку з банком і так ні до чого не добились. Прийдеться звертатись до юриста, та писати позовні заяви.
monobank
Ответ банка
1 декабря 2022, 15:06
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам
Повідомлення про прохання надати документи та обмеження рахунків ми вам надсилали у застосунок
На поточний момент питання в роботі у колег, щойно буде інформація для вас — одразу з вами зв'яжемося
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
SER82 1 декабря 2022, 8:45
Мошенник с OLX. Берет предоплату и пропадает!
Карта 4441 1144 4843 5394
monobank
Ответ банка
1 декабря 2022, 14:33
Нам очень жаль, что произошла такая ситуация
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
Проблема решена
JimmMorison 29 ноября 2022, 14:23
Став клієнтом одразу коли моно почало діяти, користувався рострочкою, кредитним лімітом ніколи не прострочував виплати по кредиту, тепер моно заблокувало все і кредитний ліміт і рострочку так що прощавай моно ти був чудовий банк!
monobank
Ответ банка
monobankua 29 ноября 2022, 15:02
Рішення приймається на підставі системного аналізу всієї доступної інформації про клієнта і вирішуються індивідуально. На даний момент банку недостатньо даних для прийняття позитивного рішення.
Але це не остаточне рішення.
Рекомендуємо:
— частіше здійснювати різні операції карткою monobank (перекази, поповнення, витрати та оплати послуг, відкриття депозитів);
— Слідкувати за тим, щоб не виникало прострочених заборгованостей за кредитними продуктами в інших банках.
Ці активності позитивно впливають на можливість збільшення кредитного ліміту у майбутньому.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
zdcvdyg 28 ноября 2022, 9:59
Мошенник Курченко Максим
5375 4114 1367 1301
На олх попросил предоплату за доставку товара. После чего перестал отвечать, товар не отправил.
monobank
Ответ банка
28 ноября 2022, 11:56
Нам очень жаль, что произошла такая ситуация
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.96 42.3693
EUR 49.14 49.7389
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.96 42.3693
EUR 49.14 49.7389
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝