×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.96 | 42.3693 |
| EUR | 49.14 | 49.7389 |
| Все курсы банка | ||
мутки на курсах
повернули кошти за авіаквитки. відправник обіцяв вернути в гривнях і отримав гривневі реквізити. але відправив свіфт в євро. монобанк провів платіж по меншому курсу з двох можливих.
по публічній оферті монобанк міг зарахувати на єврову картку, але звісно краще було сконвертувати в гривню.
монобанк відмовив у наданні довідки про затвердження курсів на день зарахування платежу.
НБУ надавав відповідь що мав бути використаний таки вищий курс, але розбиратись я повинен напряму з банком без втручання НБУ.
різниця в курсах біля 5 грн. смачного, Універсалбанк. надіюсь спред ви потратили з розумом. швидше за все зустрінемось у суді після нового року
Ми надали вам офіційні відповіді з детальною інформацією по курсу, який був застосований при отриманні переказу
Написать комментарий
Бесцеремонно отказали в обслуживании (Нахожусь в Европе)
Мне 17 лет, кредитов нигде и никогда не имел и иметь не мог, имеются счета в других банках Украины.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Комментарии (10)
Мошеник
Сплатили по картці
MonoBank
4441 1144 0531 6140
Володимир Кругляк
Після чого людина не бере слухавку і не відповіда на листування
+38 050 221 48 04
Для уточнення інформації написали вам в особистому повідомленні
Комментарии (4)
Відділ служби турботи про клієнта в МОНОБАНКУ ви найкращі!
За їхнє терпіння, витримку, професійний підхід, повагу до кожного клієнта банку, за їхню особисту підтримку!
Ви найкращі.
Особиста подяка службі турботи про клієнта!💛💙 За допомогу від якої я і не очікувала в наш теперішній нелегкий час!
Написать комментарий
Ідеальний приклад того, як не повинне бути
Моя довірена особа не змогла зняти валюту НА ПРОТЯЗІ МІСЯЦЯ. МІСЯЦЯ, КАРЛ. Працівники банку постійно проявляли у діях лише байдужість та відсутність хоч якоїсь компетенції. То вони забули, що валюту взагалі знімати буде довірена особа, а не я. Потім — раптово — почали перевірку мого рахунку, та мені довелось підготувати купу документів. При тому, що про це (перевірку) мені взагалі не змогли повідомити! Людина приїхала у відділення банку, а валюти немає, транзакція заблокована… Більш того, мені навіть саппорт не зміг сказати, що є перевірка! Я втратив кошти, втратив час! Втратив нерви!
А що далі? А далі я вкотре замовив валюту для зняття, чекав довго, поки настануть потрібні дати. Але до останнього було відчуття, що банк знову щось придумає, щоб не дати зняти валюту. Було вже враження, що «банк» проти цього, але не може сказати прямо про це. Виявилося, що я був правий — «банк» відмінив зняття. Інформація про це з’явилася ввечері перед зняттям! Це нормально? А знаєте, що «банк» зробив наступного дня, коли також повинне було бути зняття? — правильно! — відмінив ввечері, перед зняттям!
Все. Баста! Я втратив ще раз гроші. Не можливо комфортно себе почувати з банком, котрий на стільки не компетентний та не надійний.
Вивів усі кошти, закриваю рахунки.
Вибачте за емоції, але я краще обмажсь увесь варенням за залізу у мурашник, ніж колись повернусь до вашого вкрай некомпетентного «банку».
P. S. Ще виявилось, що довіреність у довіреної особи забирають. А в неї вона лише одна. «спеціалісти» свідомо «забули» заздалегідь про це повідомити, коли була можливість та ми її оформляли.
Вибачте нам, будь ласка, ми намагаємося зробити все можливе, щоб замовлення та отримання валюти не викликало у клієнтів та довірених осіб труднощів, однак війна вносить свої корективи.
Тому іноді ми не можемо виконати всі замовлення через великий ажіотаж.
Також ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу.
В цій ситуації з боку співробітників дійсно були затримки у відповідях через ажіотаж, але консультації були проведені коректно, згідно з процесами банку.
Сподіваємося на те, що надалі наша з вами співпраця буде приносити тільки позитивні емоції
Комментарии (28)
Заблокировали карту по неизвестной причине
Все началось с того что при оплате в магазине картой платеж не прошел. Я обратился в поддержку, мне ответили мол я больше не могу пользоваться картами этого банка. На вопрос в чем причина отвечают мы не можем ее называть.На просьбу пересмотреть дело отвечают это невозможно. Не пользуйтесь этим банком если не хотите что бы об вас вытерли ноги и в один прекрасный момент вы остались без еды и средств. НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЭТОТ БАНК!!!
Оскільки в заявці на мінфін вказана недійсна інформація, написали вам в особисті повідомлення, для уточнення даних
Комментарии (13)
Вже другий місяць затримують мені валюту
17.11 на 07.12 скасовано
07.12 мені сказали що доступна дата на 28.12
Тобто мені вже не відають мої кошти майже два місяці
Комментарии (29)
Неможливо отримати валюту
19.11, замовлення на 28.11. Скасовано.
27.11, замовлення на 01.12. Скасовано.
01.12, замовлення на 06.12. Скасовано.
Чому ви не можете розрахувати свій ліміт?
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Комментарии (8)
Замовлення готівки
Я розробник, також працюю з банкінгом. Не повинна нормальна система так працювати. Якщо так стається, то ви повинні зміщати по часу всі заявки, а не викидати заявки «невдах» взагалі. Але ж це складно, треба заморочитись.
Просто капець
Мабуть це був останній раз, коли я завів гроші на монобанк.
На жаль ми не змогли виконати всі замовлення через великий ажіотаж
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Комментарии (6)
Шахраї
Оскільки при переказі було вказано інше ім'я отримувача, нам довелося повернути платіж відправнику
З нашого боку відсутня комісія при зарахуванні або поверненні платежу, при цьому, в залежності від типу стягнення комісії, яку вибрав відправник, а також від відносин банку-відправника з банками-посередниками, які брали участь у проведенні платежу, можуть бути комісії інших банків
Більш детальну інформацію ви можете отримати звернувшись до відправника та запросити у них свіфтовку в форматі МТ103
Комментарии (4)
Убрали лимит до 0 и не хотят повышать.
Через месяц меня уже может не быть (возможно, в этом и причина).
Ми розуміємо, що ви розраховували на кредитні кошти. Наразі такої можливості, на жаль, немає.
Це не остаточне рішення, тому є можливість збільшення кредитного ліміту у майбутньому.
Комментарии (6)
Обман своїх покупців
Або можете користуватися кредитом. Тоді до кінця наступного місяця треба буде внести мінімальний платіж.
На заборгованість будуть нараховуватися відсотки за ставкою 3.1% в місяць.
Інфо про це вказано в застосунку на головному екрані під балансом (якщо натиснути — буде детальна інфо)
Для уточнення інформації написали вам в особистому повідомленні
Комментарии (7)
Пітвердження рахунку
Банк хотів пітвердження коштів що проганялись по карті, я їх повідомив що не причетний до цього і відповідно подав заяву в поліцію, спеціалісти спочатку обіцяли вийти на зв’язок за добу.
Вже йде четверта, я досі не можу користуватись переказами кожен день запитую коли, відповідають немає термінів.
В країні війна, і я елементарно не можу купити їсти тому що моя картка заблокована
Зараз колеги займаються цим питанням, та триває перевірка
Ми зв'яжемося з вами як буде нова інформація
Комментарии (9)
Банк превратили в помойку.
Приехав в отпуск оставил мне свою валютную карту и оформили доверенность от его имени на меня на случай необходимости.
Сейчас он находится в районе Бахмута, со связью перебои, об остальном и говорить нечего. Попросил меня снять с его карты валюту. Приехал я в отделение А-банка (банк партнер) и оттуда меня послали, сказав что с монобанка по доверенности можно снять только в кассах Юниверсал банка.
Я обратился в поддержку моно, описал ситуацию, пытался узнать что и как, каков порядок действий, а в ответ они заблокировали карту и сказали что мало того что нужно ехать в Киев к ним в отделение («очень удобно, всем рекомендую»), так еще им обязательно нужно что бы клиент сам написал им и дал добро.
Я напоминаю это при наличии доверенности которая дает мне право представлять его интересы в ЛЮБЫХ структурах, в том числе разумеется в банке, открывать/закрывать счета, снимать/пополнять и т. д.
Когда на вашу карту заводят деньги/открывают депозит — у вас никаких вопросов не возникает.
Когда же клиент хочет просто снять СВОИ деньги — у вас начинается квест. Пойди туда, сделай то, убей дракона и спаси принцессу. Бред корочё.
Диалог в поддержке вел с агентом № 8278, при необходимости скрины диалога скину.
Это просто сюр какой-то.
Что политика банка в условиях войны, что некомпетентность работников поддержки. Раньше всегда топил за моно, но что-то у вас пошло не так. Теперь потеряете пару десятков клиентов в лице нашей семьи, а так же близких и друзей из-за такого отношения.
Перед зняттям саме клієнту (власнику рахунка) необхідно звернутися в підтримку, передати документ для перевірки та попередити про зняття.
Також важливо, щоб у момент зняття у довіреної особи була на руках довіреність, паспорт та ІПН (для того, щоб касир міг переконатися, що це довірена особа).
Нам шкода, що цей процес викликав у вас негативні емоції.
Також ми передали ваше звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Комментарии (19)
monobank скасовує всі замовлення зняття готовки у валюті
Банк або працівники банку вигадують різні причини аби не віддавати готівкову валюту
Для уточнення інформації написали вам в особистому повідомленні
Комментарии (2)
Непрофесійний контакт центер та Вимагають гроші , нараховують енні відсотки немають перерахунку відсотків , немають реструктуризації
Ми телефонуємо, щоб нагадати про необхідність внести мінімальний платіж, для збереження вашої кредитної історії та щоб ви не вийшли на прострочку
Діалоги з колегами обов'язково перевіримо та проведемо роботу над помилками
Приносимо вибачення за незручності
Комментарии (7)
Монобанк — банк шахрай
Повідомлення про прохання надати документи та обмеження рахунків ми вам надсилали у застосунок
На поточний момент питання в роботі у колег, щойно буде інформація для вас — одразу з вами зв'яжемося
Комментарии (7)
4441 1144 4843 5394
Карта 4441 1144 4843 5394
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
Комментарии (3)
Прощавай монко
Але це не остаточне рішення.
Рекомендуємо:
— частіше здійснювати різні операції карткою monobank (перекази, поповнення, витрати та оплати послуг, відкриття депозитів);
— Слідкувати за тим, щоб не виникало прострочених заборгованостей за кредитними продуктами в інших банках.
Ці активності позитивно впливають на можливість збільшення кредитного ліміту у майбутньому.
Комментарии (14)
5375 4114 1367 1301 Курченко Максим
5375 4114 1367 1301
На олх попросил предоплату за доставку товара. После чего перестал отвечать, товар не отправил.
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
Комментарии (3)