Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
KravezzzRT 18 декабря 2022, 14:21
Открыл правильную карту и не жалею. Удобная карта, она выгодная, так как не снимается плата за использование, нет процентов при снятии в банкомате и при переводах между картами. Приложение банка классное и удобное, пользуюсь им ежедневно, минусов не нашел.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 19 декабря 2022, 17:22
Дякуємо за відгук.
Нам приємно, що Вас все влаштовує.
Tatia12 7 декабря 2022, 14:15
Абсолютно згодна з негативними відгуками щодо закриття рахунку он-лайн. По-перше, при відкритті рахунку не повідомляють, що закриття можливе тільки за особистої присутності, по-друге в новинах банку зазначено, що можливе відкриття он-лайн … звучить дивно відкрити он-лайн можливо, закрити он-лайн, немає можливості. …Чому інші банки дають таку можливість, особливо у реаліях сьогодення? Щодо мене особисто, я принципово не повертатимуся в Україну через відсутність коштів, а також на тлі закликів уряду «по можливості виїхати в місця безпечні для громадян, а також економії електроенергії та іншого».Чому Мінфін не сприятиме одному рішенню для всіх банків в умовах війни залишається загадкою.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 8 декабря 2022, 17:01
Добрий день!
Дякуємо за зворотний зв'язок.
Ми постійно працюємо над розширенням спектру онлайн-послуг і над можливістю закриття рахунку без відвідування відділення в тому числі.
Як тільки це стане можливим ми одразу висвітлимо цю інформацію в новинах на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/about/pres-sluzhba/news
greatemouse 28 ноября 2022, 9:16
Банк користуючись становищем коли в країні йде війна, не надае можливості припинити співпрацю із ним і закрити усі рахунки у віддаленому режимі, а вимагае особистої присутності. Я знаходжуся за кордоном і не маю наміру наразі повертатися та ризикувати своїм життям, задля вирішення питань із цим банком. І до речі, це в КРЕДОБАНК таке ВІП обслуговування.

НАЙЖАХЛИВІШЕ ВІП ОБСУГОВУВАННЯ КРЕДОБАНК!!!
КРЕДОБАНК ЦЕ НАЙГІРШИЙ БАНК З УСІХ.
НАЙГІРШИЙ ОНЛАЙН БАНК ЦЕ КРЕДОБАНК — не мае необхідного функціоналу.
НАЙГІРШИЙ МОБІЛЬНИЙ ДОДАТОК ЦЕ КРЕДОБАНК — не мае необхідного функціоналу.

Банк пользуясь положением, когда в стране идет война, не дает возможности прекратить сотрудничество с ним и закрыть все счета в отдаленном режиме, а требует личного присутствия. Я нахожусь за границей и не намерен возвращаться и рисковать своей жизнью, для решения вопросов с этим банком. И кстати, это в КРЕДОБАНКе такое ВИП обслуживание.

САМЫЕ УЖАСНЫЕ ВИП ОБСУЖДЕНИЯ КРЕДОБАНК!!!
КРЕДОБАНК ЭТО ХУДШИЙ БАНК СО ВСЕХ.
ХУДШИЙ ОНЛАЙН БАНК ЭТО КРЕДОБАНК — не имеет необходимого функционала.
ХУДШЕЕ МОБИЛЬНОЕ ПРИЛОЖЕНИЕ ЭТО КРЕДОБАНК — не имеет необходимого функционала.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 28 ноября 2022, 15:30
Добрий день!
Станом на сьогодні, закриття рахунку можливе виключно на підставі належним чином поданої заяви у будь-якому відділенні АТ «КРЕДОБАНК» та за умови відсутності заборгованості. Заяву можна подати не тільки особисто, а це може зробити і Ваша довірена особа. Довіреність має бути оформлена згідно чинного законодавства України та передбачати повноваження на закриття рахунку/-ів.
Разом з тим, ми прагнемо забезпечити якомога комфортніше дистанційне обслуговування наших клієнтів, тому постійно вдосконалюємо наші сервіси онлайн-обслуговування.
Як тільки з’явиться можливість дистанційного закриття рахунку ми Вас обов’язково проінформуємо.
Три літри 22 ноября 2022, 16:55
Минулого грудня оформив кредит на новое авто. На відміну він Приватбанку процес пройшов бистро, з мінімумом бюрократії. Погасити кредит можна взагалі не відвідуючи відділення: на горячій лінії уточним суму, переказав — в той же день кредит був закритий.

Цілком задоволений роботою банку.

Окремо хочу сказати про УБКІ про яке тут було декілька відгуків з прив‘язкою до Кредобанку. Тільки що перевірив: інформація про закритий кредит вже присутня в УБКІ. Одночасно с цим мій поточний кредитний рейтинг (барабани та тривожна тиша) 309. Цензурно описати цей результат неможливо, а лаятись у відгуку не хочеться.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 23 ноября 2022, 11:46
Добрий день!
Дякуємо за зворотний зв'язок. Ми і надалі ставатимемо кращими для вас.
Nawal55 17 ноября 2022, 10:53
Відкрив на Мінфіні депозит на рік. Дуже зручно онлайн оформлення. Сподіваюсь і далі буде на відмінно!
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 17 ноября 2022, 17:39
Добрий день!
Дякуємо за зворотний зв'язок та просимо у приватні повідомлення уточнити про який саме продукт банку ви залишили відгук.
Проблема решена
Natalies 16 ноября 2022, 18:55
Я клієнт Кредобанку з серпня поточного року. Відкриваючи депозит тричі спитала чи зніматиметься комісія при майбутньому знятті коштів.
Віхарєва Дарія Олегівна запевнила мене, шо ні. За тиждень до закінчення депозиту (11 листопада 2022року об 11:25, про що маю відповідні скріни), я вже вирішивши, що зніматиму кошти, шляхом переписки звернулась на мобільний номер Віхарєвої з запитанням щодо замовлення коштів. Відповіді, нажаль, не отримала взагалі.
Зателефонувавши, дізналася, що гроші треба замовляти за два дні, або запитати в касі. Зважаючи на необхідність, я приїхала до відділення і звернулась до Віхарєвої особисто. Перевіривши чи є необхідна сума в касі, Дарія почала виписувати мені квитанцію на зняття. Квитанції рівно на суму, яку я знімала.
За робочим столом (під камерами, що легко перевірити) з метою отримання консультації, я продемонструвала Віхарєвій свій додаток, в якому кошти відображадися на рахунку Кишеня.
Жодної інформації щодо необхідності сплати комісії за зняття цих коштів працівниця банку мені не назвала.
Більше того, надала квитанцію рівно під сумму зняття.
Я з власної волі відправила кошти з поточного рахунку (на який вони прийшли з депозитного, сума відповідна, легко відслідкувати) на рахунок Кишеня, і не відмовляюсь від цього свого вчинку. Те, що це гроші з депозиту може зрозуміти і відслідкувати навіть мала дитина. Але система, за словами Дарії, розпізнала ці гроші як мої власні кошти, з поточного рахунку, в результаті чого з мене було знято комісію у розмірі 1,5%.
Наче не критична сума, але вкрадена свідомо.
Про те що гроші на ощадному рахунку Віхарєва вже знала. О 14:00годині про це не складно подивитися камери спостереження.
З якої причини вона мені не повідомила — мені не принципово, або з наміром забрати мої гроші на користь Кредобанку або через власну некомпетентність, значення для мене це не має.
Але жодної квитанції на комісію мені не дали. Крім того, списали ці кошти з рахунку Кишеня, адже на поточному достатньої суми не було.
Жодного бажання співпрацювати з крадіями більше не маю.
Не лінуватимусь розповідати про це, щоб в інших людей не крали грошей.

Те, що вкрадене мені не повернуть я розумію, але скаргу свою вважаю справедливою.
І хотілося б зрозуміти чи визнаєте ви, що працівники Кредобанку свідомо обманюють людей, чи ви просто приймаєте на роботу осіб, які не в стані повідомляти всю необхідну інформацію.
У відповідь на питання чого ж ви не сказали, Дарія збрехала спочатку, шо не знала, що гроші на Кишені, потім визнавши, що знала сказала, що вона не персональний менеджер і взагалі не мусила нічого повідомити.

Компетентні у вас лише персональні менеджери? Чому не персональний менеджер особисто нагадує мені, що депозит закінчується, але не повідомляє про інші суттєві умови зняття моїх коштів? Що треба зробити, аби мати персонального менеджера в Кредобанку, який в ідеалі не дуритиме мене і не сприятиме крадіжці моїх коштів?
Це запитання скоріше з цікавості, адже подальшої роботи з Кредобанком я не розглядаю.
Розумію, що скоріше за все, мені нададуть відповідь про доступність тарифів на сайті або в умовах, тощо. Наголошую, що моє питання не в цьому.
Чому так відбулося я зрозуміла. Чому мене запевнили в брехливій інформації, надали недостатньої інформації, не надали квитанції, от що хотілося б дізнатись.
Для з’ясування ситуації з радістю надам всю необхідну інформацію.

Заздалегідь, дякую.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 17 ноября 2022, 16:20
Добрий день!
Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами обов'язково надамо зворотний зв'язок.
Mykola1976 11 ноября 2022, 18:29
31 жовтня 2022 року знімав з картки Кредобанк польські злоті. Банк порахував мені курс по 8,40 грн, тоді коли інші банки рахували по 7,90 грн. за польський злотий. Із відсотками банку курс вийшов 8,65 грн., тоді коли на Україні можна було злотий купити по 8,35 грн. І то ще не все, 3 листопада 2022 року банк мені у додатку пише, що я ще винен 179, 60 грн. ВИХОДИТЬ 31 жовтня я знімав свої кошти з картки Кредобанку по завищеному курсу, і крім того банк без мого відома і погодження загнав мене у мінус 179,69 грн, хоча картка не кредитна. У спеціалістів Кредобанку немлжливо нічого взнати, не можуть пояснити який офіційний курс злотого був при конвертації. Це просто ЖАХ!!! Можна влетіти у великі гроші, а банк наживається. Ще говорять, шо банк польський. Буду звертатись із скаргою у Нацбанк.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 14 ноября 2022, 9:51
Добрий день!
Дякуємо за зворотний зв'язок. Ми проаналізуємо Ваш відгук та надамо відповідь у приватні повідомлення.
IRINA1236 8 ноября 2022, 10:43
После расчета картой и снятия наличных получаются минусы! Карта не кредитная, как вообще банк без моего ведома может загонять меня в долги?! Когда как-то рассчитываешь на собственные средства на счете, а утром сюрприз — ты еще должен банку! Возврат обещают в течении аж 30 дней! Конвертация после снятия наличных в течении 3−7 дней это тоже интересно, снимаешь по одному курсу в итоге выходит другая сумма! В общем я разочарована, больше года отличного сотрудничества теперь такие не приятные сюрпризы!
Кредобанк
Ответ банка
Гость 9 ноября 2022, 11:10
Добрий день!
Дякуємо за зворотний зв'язок. Ми проаналізуємо Ваш відгук та надамо відповідь у приватні повідомлення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
zelyabodya 31 октября 2022, 15:35
В КредоБанку консультанти це люди яких навчають обманювати людей. Цей недобанк гірший за будь-яку кредитну спілку. НІКОМУ і ніколи не радив би зв’язуватися з КредоБанком.
Кредобанк
Ответ банка
2 ноября 2022, 11:57
Для нас дуже важливо отримувати Ваші коментарі стосовно обслуговування в Банку, з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі. Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас та перепрошуємо за спричинені незручності.
Оскільки інформації, яку Ви надали, не достатньо для розгляду звернення, просимо детальніше описати ситуацію для того щоб ми могли розглянути та надати вичерпну відповідь.
Проблема решена
elenasergienko 26 октября 2022, 12:05
Никогда не связывайтесь с этими цыганями! Если хотите ни за что платить этому банку, просто за то, что у Вас там открыт счёт-платить несуществующие задолженности, даже если Вы никогда не помышляли у них что-то одалживать. Мало того, что там обдираловские комиссии, так они принудительно сдерут с Вас бешенные деньги за обслуживание по много раз за меся, причём с каждого счёта, с доллорового, с злотого и гривневого. И вместо 20 грн. в месяц, как они обещали (в случае, если нет движения по карте), с Вас принудительно будут снимать по 100−200 грн. в месяц, с пометкой ЗАДОЛЖЕННОСТЬ…которой никогда не было. Да ещё и Вам будут при случаи снятия со счёта распечатывать «случайно задвоенную комиссию», если вы конечно не посчитаете на своём калькуляторе и не укажите на ошибку. КАТЕГОРИЧЕСКИ не советую связываться.
Кредобанк
Ответ банка
27 октября 2022, 16:42
Добрий день!
Вже аналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами обов'язково надамо зворотний зв'язок.
Проблема решена
iboom 30 сентября 2022, 16:56
Після того, як банкомат не видав пластик, у середині серпня було замовлено перевипуск карти. Пройшло вже півтори місяці, а карти ще не виготовили
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 3 октября 2022, 17:42
Добрий день!
Ми з'ясуємо чому виникла затримка та надамо Вам зворотний зв'язок у приватні повідомлення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Andry22 26 сентября 2022, 15:37
Навмисно деактивують пластикові картки щоб платити за перевипуск.
Опис: Відкрив рахунки отримав 3 безкоштовні картки, вони перестали працювати через 2 днів (перестав працювати чіп в всіх 3 карток одразу) перевипустив на відділені 3 картки заплативши 300 грн.і о чудо, ці картки також перестали працювати (сказали вийшли з ладу чіпи (відразу в трьох карток) і знову банк говорит робити перевипуск і платити 300 грн.
Шахраї НАВМИСНО ДЕАКТИВУЮТЬ картки щоб брати гроші за перевипуск.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 3 октября 2022, 17:40
Добрий день!
Вже аналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами обов'язково надамо зворотний зв'язок.
zqnikals 15 сентября 2022, 18:35
Протягом року без проблем щомісяця платив кредит. Почалася війна, через 3 місяці отримав повідомлення, що маю «прострочку» та прохання сплатити її до кінця місяця, щоб не погіршувати свою кредитну історію. Зв’язався з банком, виявилось, що забув сплатити кредит в березні. В той же день сплатив. Через місяць виявилось, що в мене прострочка в кредитній історії. Зв’язався з підтримкою, вони запевнили, що це помилка, і протягом місяця кредитна історія виправиться. Пройшло півтора, проблема залишається. На перевірку стану кредитної історії витратив вже 300 гривень.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 19 сентября 2022, 12:55
Добрий день!
Ми з'ясовуємо в чому проблема. Як тільки розберемось, одразу надамо Вам зворотний зв'язок.
saw1 13 сентября 2022, 10:43
Отделение по адресу: Житомир, ул. Киевская, 116
Майже щоденно обслуговуюсь в Кредобанку в Житомирі.Здається тут підібрали найкращих співробітників- від управляючої відділенням до спеціалістів і касирів.Дівчата завжди привітаються, швидко допоможуть у вирішенні необхідних питань, ненав'язливо розкажуть про нові продукти банку, запропонують нові можливості обслуговування і т.д.А дівчатам на касі окрема подяка за ввічливе і швидке обслуговування.Молодці, так тримати!
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 19 сентября 2022, 12:53
Дякуємо за теплі слова подяки. Ми і надалі ставатимемо кращими для вас.
Проблема решена
Natalii000 10 сентября 2022, 7:53
Отделение по адресу: Житомир, ул. Киевская, 116
Під час отримання консультації про погашення залишку кредиту отримала негативні враження про роботу банку. Менеджерка запропонувала зателефонувати до того менеджера, який оформив кредит (7 років назад!!!), після моїх уточнюючих запитань почала неохоче надавати усю необхідну інформацію (залишок по кредиту та як правильно зробити проплату останньої суми). Результат розмови -втрата дорогоцінного часу і зіпсовані нерви.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 12 сентября 2022, 13:16
Добрий день.
Дякуємо за зворотний зв'язок. Для нас дуже важливо отримувати коментарі стосовно обслуговування в нашому банку з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання сервісу найвищої якості. Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас та перепрошуємо за спричинені незручності.
Повідомляємо, що викладена Вами інформація доведена до відома профільного підрозділу банку для здійснення відповідного аналізу та вчинення всіх необхідних дій задля покращення якості обслуговування.
Проблема решена
Marinext 6 сентября 2022, 20:23
Дуже багато років співпрацюю з цим банком для юридичних осіб. Для юр у порівнянні з іншими банками ще досить непогано. Якщо ж порівнювати для юр і для фіз осіб це суцільне жахіття!
Три роки вже намагаюся зайти в онлайнбагкінг для фіз осіб!
ТРИ!
Користувалася послугою зарплатна карта, працювало лише смс сповіщення.
Спроби авторизуватися чи зайти в онлайн банкінг завжди завершуються помилкою авторизації та порадою звернутися на гарячу лінію.
Гаряча лінія годинами повідомляє, що все авторизовано, все працює, трохи зачекайте.
І ці кола пекла вже продовжуються довгий час.
На сьогодні виникла потреба переглянути виписку по картці- і знов те саме, ні пароль змінити, ні зареєструватися наново, ні авторизуватися! Завантаження додатку не змінює ситуації.
А на сьогодні, знаходячись ще й за кордоном- до всього не дозвонитися на гарячу лінію. Запропонований онлайн-консультант по часу збігає з особистим робочим часом, що зовсім не є зручним.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 7 сентября 2022, 11:52
Добрий день!
Вже з'ясовуємо чому у Вас виникає проблема з користуванням Онлайн-банкінгом. Як тільки розберемось в ситуації, одразу з Вами сконтактуємо.
Перепрошуємо за незручності.
Проблема решена
Геннадий Бортников 2 сентября 2022, 12:42
28 серпня зробив доручення переказу на 5 тис. грн в Приватбанк через сайт Кредобанку. Платіж прийнятий в обробку, але ані ввечорі, ані на наступні 2 дні переказ не виконаний. Служба сервісу повідомила, що трансакція запинена і на на перевірці в департаменті безпеки. Перед цим був двізнок зі Львова 28 серпня, але я відхилив, оскільки не знав абонентаі і перебуваю у відпустці. Виявилось згодом, що це була служба сервісу. Дзвінки з іншої країни не приходили, і лише 2 вересня вдалос дозвонитися. Нічого не пояснили, але пообіцяли розібратися. Згодом прийшло повідомлення, що моє звернення передали у службу сервісу. Тоді питання — куди я дзвонив? Чому така незначна сума викликає у банку підозри? Така проблема виникла уперше. Вимушений був првоести цю операцію через інший рахунок в банку ПУМБ — виконано за 5 хвилин, без дзвінків.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 5 сентября 2022, 10:00
Добрий день!
Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та надамо зворотний зв'язок у приватні повідомлення.
loginvgeisnye 1 сентября 2022, 17:53
Отделение по адресу: Львов, ул. Я. Мудрого, 1
Абсолютно непрофесійний персонал і нахабна керуюча, яка, не назвавшись, вклинюється в розмову клієнта з операціоністом, перебиває і хамить. Крім того відмовилась надати мені копію МОГО ж договору з банком!!! Відмовились пояснити, чому в мене з’явилась заборгованість перед банком, і чому банк 3 місяці мене не повідомляв про заборгованість, зате не забував нараховувати відсотки на нібито протерміновану заборгованість. Крім того банк порушує вимоги НБУ про відсутність в договорі дрібних шрифтів, додаткових посилань на інші документи. Ніколи і нікому не раджу звертатись в цей банк
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 5 сентября 2022, 9:53
Добрий день!
Дякуємо за зворотний зв'язок. Для нас дуже важливо отримувати коментарі стосовно обслуговування в нашому банку з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання сервісу найвищої якості. Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас та перепрошуємо за спричинені незручності.
Повідомляємо, що викладена Вами інформація доведена до відома профільного підрозділу банку для здійснення відповідного аналізу та вчинення всіх необхідних дій задля покращення якості обслуговування.
Якщо у Вас залишились будь-які зауваження щодо роботи банку чи невирішені питання, просимо сповістити нас зателефонувавши на інформаційну лінію банку за одним із номерів: 0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
allallalla 31 августа 2022, 11:13
Отделение по адресу: Николаев, пр-т Центральный, 71
Кредобанк без попередження закрив усі відділення у м. Миколаєві. Жодного повідомлення про закриття відділень! Ні у мобільному додатку, ні на електронну пошту, навіть на дверях відділень досі жодного повідомленя про закриття! Тільки на гарячій лінії повідомили, що так Кредобанк нібито «піклується про безпеку». Ось тільки банк піклується тільки про свої гроші, і аж ніяк про гроші своїх клієнтів, які довірили їх банку! Щоб зняти валюту, мені запропонували поїхати в Одесу!!! Чудовий вихід!
Кредобанк, ви знаєте, що клієнтів необхідно попереджати про свої наміри?
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 31 августа 2022, 16:14
Добрий день!
Інформація про роботу відділень банку в умовах воєнного стану розміщена на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/private/stay-safe/robota-viddilen
Інформацію про зміни в роботі банку, а зокрема і відділень, ми розміщуємо за посиланням: https://kredobank.com.ua/about/pres-sluzhba/news
Водночас, звертаємо Вашу увагу на те, що зважаючи на ситуацію в країні, на жаль, складно спланувати роботу відділення у м. Миколаїв, тому, просимо перед візитом до відділення уточнювати інформацію про роботу у свого менеджера або зателефонувавши на інформаційну лінію банку за одним із номерів: 0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
Окрім того, інформація щодо графіку роботи та розташування відділень розміщена за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/map
Перепрошуємо за незручності та дякуємо за розуміння.
Олесій Олексій 26 августа 2022, 11:07
Моя історія не відрізняється від багатьох інших. При знятті коштів за кордоном виник технічний овердрафт. Просив узгодити відтермінування — марно. Оплатив, з метою забути за цей банк назавжди. На карті нулі. Проте періодично приходить смс о нарахуванні заборгованості. Кошти перераховував на карту, вони автоматично знімались і від операторів получав підтвердження що більше нічого не винен. Картку не можу закрити, бо нема поруч відділень. Сьогодні отримав чергове смс…
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 26 августа 2022, 15:24
Добрий день!
Напишіть нам у приватні повідомлення свої ПІБ та ІПН. З'ясуємо чому виникає заборгованість та надамо Вам зворотний зв'язок.

Курс валют в Кредобанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.71 45.14
PLN 10.38 10.74
USD 41.01 41.39
Все курсы банка

Курс валют в Кредобанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.71 45.14
PLN 10.38 10.74
USD 41.01 41.39
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Кредобанк 💰 / Отзывы о Кредобанке 📝