×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Кредобанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.61 | 44.14 |
PLN | 10.04 | 10.29 |
USD | 41.26 | 41.69 |
Все курсы банка |
Дуже вигідна карта
Умови всі більш-меньш влаштували.
При розрахунку в маркетах проблем не було. Зняття готівки без %. Дякую.
Комментарии (1)
Не виплатили обіцяний бонус!
Мною здійснено усі оплати вчасно (протягом місяця), а банк їх враховує на своїх умовах.
Щоб ми могли перевірити чому Вам не нараховано бонус та чи не допущено помилки, просимо написати нам у приватні повідомлення Ваші ПІБ та номер телефону.
Написать комментарий
Знущання на відділенні, некомпетентні менеджера
І та менеджер сказала щоб отримати довідку про закриття рахунку з печаткою і підписом потім писати заяву вручну, багато тексту керівнику відділення.
Відмовився писати, уточнив чи є шаблон щоб тільки підпис і ініціали, вона сказала шаблона немає, тільки вручну все писати
Без заяви може дати довідку без печатки банку і підпису ,і таку видала.
читаючи довідку я перевернув на іншу сторону той аркуш і Увага там був шаблон заяви для керівника відділення щоб отримати довідку з печатками, хотя менеджер повідомила що такого шаблону немає, То як так вийшло що шаблон є і був чомусь надрукований на інший стороні тої довідки, но менеджер все рівно продовжувала говорити що такого шаблону немає і писати все вручну? фото можу в приватні скинути, як це все виглядає.Потім що шаблон є на інший стороні коли був вдома
Комментарии (3)
Збій роботи банку
Комментарии (1)
Зручно та швидко
Ваше повідомлення передане керівнику відділення та менеджеру, яка Вас обслуговувала.
Написать комментарий
Проблеми з валютними платежами
Вже кілька років у мене відкритий рахунок для ФОП і все йшло добре до кінця 2022 року, коли набуло чинності розпорядження НБУ, яке посилило вимогу до призначення платежів для SWIFT платежів. Валютний відділ кредобанку розіслав попередження про те, що набули чинності нові вимоги і про те, що платежі, які не відповідатимуть їм, будуть перевозитися на рахунок «до з’ясування». Це повідомлення валютний відділ звичайно ж відправив в клієнт банк, який ФОП на кшталт мене відкривають раз на місяць для того, щоб подати заявку на обмін валюти, що надійшла (а то й взагалі з налаштованим автопродажем не відкривають клієнт-банк зовсім).
Як наслідок — свій платіж я не отримав. Він опинився з-поміж тих, де бухгалтерія відправника не вказала дату інвойсу (номер самого інвойсу та номер контракту зазначені були). Через два тижні гроші все ще знаходяться на рахунку «до з’ясування», незважаючи на відправлені з мого боку до банку пояснення.
Чи варто говорити, що з’ясовувати, що трапилося з платежем, мені довелося самому через службу підтримки. Ні повідомлення від банку, ні дзвінка про проблему я не отримав. На моє зауваження щодо інформування клієнтів співробітник валютного відділу сказав, що повідомлення в системі iFobs — єдиний засіб донесення інформації регламентований банком (привіт менеджерам, які пропонують відкрити депозит або отримати кредитку всіма можливими способами).
Дуже сподіваюся, що ситуація незабаром вирішиться і банк все ж таки знайде можливості розширити доступні канали донесення новин і важливої інформації до своїх клієнтів.
П.С. всі співробітники компанії, з якою у мене укладено договір, отримали свої платежі вчасно в інших банках, хоча призначення платежу від мого нічим не відрізнялося.
Дякуємо за зворотний зв'язок.
Ми врахуємо Ваш відгук в подальшій роботі.
Написать комментарий
Поганий онлайн-банкінг і неправильне відображення дати операції
Але онлайн-банкінг кредобанку це просто ужас. Враховуючи те, що в мене є картка ощадбанку і приватбанку, де онлайн-банкінги на високому рівні, у кредобанку це просто п*зд*ц. Пробував зробить виписку за цілий 2022 рік, мені вибиває помилку Invalid date specified. Пробував виставить період пів року, та сама історія. Можливо зробить виписку тільки на один місяць. Але мені потрібна виписка в одному документі за цілий рік. Ще одне, 31 грудня було зарахування грошей на рахунок, у виписці карти за грудень ця операція не відображається, а відображається в виписці за січень, а дата пише 31.12.
Виписка некоректно відображається. Як зробить мені електронну виписку за цілий рік?
Бо онлайн-банкінг це просто треш.
Дякуємо за відгук та повідомляємо, що максимальний період для формування виписки в Онлайн-банкінгу становить 3 місяці (підряд). Банк постійно працює над вдосконаленням системи та на майбутнє передбачено формування виписок за більший період. Станом на сьогодні, для отримання виписки за період більше 3 місяців, рекомендуємо звернутися до найближчого відділення АТ «КРЕДОБАНК».
Просимо вибачення за тимчасові незручності.
Разом з цим звертаємо увагу, що Національний банк України визначив регламент роботи системи електронних платежів Національного банку (далі – СЕП) та порядок роботи банківської системи України у період завершення 2022 року та на початку 2023 року. Зокрема, 31 грудня 2022 року банківський день у СЕП відкривається датою 02 січня 2023 року. Тому, зарахування коштів, про яке йдеться у відгуку, відображено у виписці за січень 2023 року.
У разі виникнення додатковий питань, просимо звертатися на інформаційну лінію банку за номерами телефонів: 0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 032 297 23 45, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
Комментарии (4)
Застереження для клієнтів
Працівники цього банку обманюють клієнтів, беручи кошти за перевипуск не працюючих карток (хоча по тарифах це безкоштовно)
Знайте що перевипуск картки, яка вийшла з ладу безкоштовний, а банк дурить людей і працівники відділення беруть за це гроші.
Тим самим банк заробляє кошти на вашій неуважності.
Скільки людей по всіх Україні банк так обдурив?
Банк не відмовлявся проводити розслідування щодо описаної Вами ситуації. Ми розглянули Ваше звернення та вжили заходів щоб подібні непорозуміння не повторювались.
Повторно наголошуємо, що перевипуск картки при пошкодженні є безкоштовним та картка замінюється зі старим терміном дії, а при зверненні у відділення Вам не робили перевипуску картки, а видали нову, тому комісія відповідала тарифам банку.
Комментарии (2)
проблемы с кредитом
в августе месяце потерял возможность платить процент
согласно принятым законопроектам банк имеет право начислять проценты, НО я как клиент имею полное право их не платить на время военного положения и 30 дней после (законодательсво сняло с меня, как с физ лица отвесвенность за нуплату). Я не уклоняюсь от уплаты, сделаю оплату процентов и тела как будет возможность. НО начинаются угрозы в писменной форме — подачи в суд (во время военного положения не работают испольнительные органы они не могу взыскать и не имеют права). по телефону предлагают реструктуризацию. На мое требование предоставить мне договор реструктуризации, для того что бы юрист его изучил, мне предлагают взять юриста с собой в отделение банка. Такой возможности нет. Соотсвесвенно зашли в тупик. В одно из разговор с банком, мне преложили заключить реструктуризация на словах по телефону) Сегодня в телефонном режиме предупредил что если будут угрозы и дальше, разговор перейдет в плоскость обшений с адвокатом.
мало того, что банк продолжает начислять проценты всю войну, окей. НО наглое игнорирование законов с действием на нервы. Не пердоставляют договор реструктуризации, так как предпологаю что в нем новые кабальные условия. Договор на 10 страниц а4 мелким шрифтом мой юрист будет изучать спокойно у себя в кабинете, а не в отделении банка!
Из ожиданий клиента бонусы чего и близко нет
1) рестуктризация предпологат снижения кредитной ставки до приемлемых 23 процентов, в замен 35. Об этом ничего не было сказано.
2) Или к примеру сделать акцию — погашая весь кредит сразу (c телом). Мы оплатим 20 процентов. По аналогии с другими банками
еще раз я не отказываюсь платить, но немного уважения законов и человечности банку не достает
Дякуємо за відгук.
Вже аналізуємо Ваше звернення та надамо зворотний зв’язок у приватні повідомлення.
Комментарии (2)
Банк працює 23/7
В Кредобанк гроші вже прийшли. А в ПУМБ очікувано ні.
Комментарии (1)
POWER BANKING на мінімалках. В касі не виявилось всього лише 4500 грн для обміну 500 злотих
В перший раз начебто не було гривні в касі, увага лише 4500 грн! І це в центральному і єдиному відділенні в області!!!
В другий, перераховуючи стопку по 200 гривень, відмазка була, що начебто під замовлення клієнта.
Додам, що курси на прийом, в ті дні були звичайні ринкові 9.07 та 8.98.
Питання, до чого наліпка на дверях про POWER BANKING, якщо в касі «відсутня» 4,5 тис. грн.
Відношення персоналу теж бажає кращого, не тільки до мене, а і до інших присутніх в залі!
Просимо вибачення за спричинені незручності. Ми з'ясуємо чому виникло таке непорозуміння та вплинемо на те, щоб подібні ситуації не повторювались.
Комментарии (2)
Відділенні Велика Васильківська 101а — відмінно!
Ваше повідомлення передане керівнику відділення та менеджеру, яка Вас обслуговувала.
Написать комментарий
Шахраї на відділенні
Згідно тарифів перевипуск картки яка вийшла з ладу (перестав працювати чіп і тд) має бути безкоштовним, працівниця Алла Якобчук займається шахрайським діями і не діє згідно тарифів ,і бере оплату за перевипуск картки яка вийшла з ладу ,і привласнює кошти, тип самим дурить клієнтів на гроші, щоб розібратись в цьому. мені зайняло це 8 місяців ,і тільки через 8 місяців банк повернув мені кошти і признав що данна співробітниця обдурила мене.
Хто також натрапив на цю шахрайку яка вас обдурила, вимагайте гроші назад, бо згідно тарифу перевипуск безкоштовний
Ми вже аналізували описану Вами ситуацію та надавали Вам зворотний зв'язок. Зокрема, як ми уже повідомляли Вам в особисті повідомлення, перевипуск картки при пошкодженні є безкоштовним та картка замінюється зі старим терміном дії.
Однак, Вам у відділенні видали нову картку з новим терміном дії. Саме тому, згідно тарифів, Ви заплатили комісію. Тобто, комісію Ви сплатили за нову картку, а не за перевипуск старої.
Тому, Ваше твердження про шахрайські дії з боку менеджера відділення не відповідає дійсності.
Разом з тим, ми не заперечуємо, що менеджер допустила помилку не перевипустивши Вам стару картку, а видала нову. Тому, протягом місяця з того моменту як Ви звернулись до банку із цією проблемою, Вам було повернуто 100 грн.
Комментарии (3)
Кредобанк один з найкращих банків України.
Комментарии (1)
Відгук
Працюю з ним вже більше 5 років.
Написать комментарий
Найгірше обслуговування за все моє життя, повна некваліфікація, брехня, перекидання відповідальності з один на одного.
14.12 я нарешті отримала реквізити відкритого рахунку, на моє запитання «Чого це зайняло 7 робочих днів (а не 3, як того вимагає законодавство)? отримала відповідь «Була повітряна тривога». Хм, цікаво — в Києві повітряна тривога була 7 днів тільки за однією адресою??? ПОМИЛКА № 1.
Оскільки я ФОП, мені ще потрібні були ключі і доступи до клієнт-банку IFOBS, які звісно ж не прийшли. На запитання «Коли?» була знову отримана відповідь «Очікуйте». Через день очікування я звернулася на гарячу лінію IFOBS, де мені повідомили, що заявку на отримання ключів не була залишена співробітниками відділення. ПОМИЛКА № 2.
Заявку оформили в онлайн-режимі. До кінця дня мені передзвонили і повідомили, що співробітники відділення банку вказали не всю необхідну інформацію, і отримати ключі я не можу. ПОМИЛКА № 3
Нерви мої вже почали здавати, було ще кілька звернень у колл-центр, розмова закінчувалася однаково — «Чекайте, ми розберемося і передзвонимо», але на жаль, довгоочікуваного дзвінка я так і не отримала. Мої прохання поєднати мене з кимось із керівних осіб — були жорстко відхилені. Наступного дня до обіду (а це 3 робочі години) я також не отримала ніякої інформації.
Наступним етапом був дзвінок до Головного банку, де теж була доволі цікава розмова. Висловитись мені не дали, весь час перебивали наступними фразами: «Мені ніколи», «Я зайнята» «Це не моє питання», і моє улюблене «Жіночка, давайте не будемо псувати настрій перед святами». Так ось «ЖІНОЧКА, ВИ НАПЕВНЕ ВЧАСНО ЗАРПЛАТНЮ ОТРИМУЄТЕ І МОЖЕТЕ СПЛАТИТИ ВСІ ВАШИ ВИТРАТИ. Я 2 ТИЖНІ СИДЖУ БЕЗ ЗАРПЛАТИ, ОСКІЛЬКИ ЗВЯЗАЛАСЬ З ВАШИМ ТАК ЗВАНИМ „БАНКОМ“». Як результат — мені зателефонували з відділення та сказали, що ключі будуть, знову очікуйте. І дійсно, вони прийшли, але тільки на пошту (СМС повідомленням не було). На моє запитання «Коли буде СМС?», була відповідь «Протягом 30 хвилин». Через ще пів години виявилося, що на цей час у ГБ обід і зробити цю операцію прямо зараз вони не можуть. Тобто, співробітник нахабно збрехав про час очікування або настільки некваліфікований, що не знає точний час обіду її колег. ПОМИЛКА № 4.
Зрештою через 2 тижні очікування я змогла отримати всю необхідну інформацію. А також наостанок відбулася дуже цікава розмова з керівником цього «прекрасного» відділення, де я не отримала жодної відповіді на свої запитання, окрім наглої брехні і більше того, переді мною навіть ніхто не вибачився. І так, були поставлені наступні запитання:
1) — «З якої причини банк порушивши вимоги законодавства відкривав рахунок 7 робочих днів?»
— «3 дні документи були на нашій стороні, 3 дні на ГБ»
Що саме банк по 3 дні вивчав у заяві на відкриття рахунку вже існуючого клієнта банку — залишається загадкою.
До того ж я вимагаю щоб банком були встановлені точні терміни, коли інформація була передана на ГБ, оскільки найімовірніше що вона була передана 13−14.12 в день безпосереднього відкриття рахунку
2) — «Чого не було залишено заявку на отримання доступів IFOBS?»
— «Такого бути не може. Заявка „нібито“ залишається при відкритті рахунку».
Наскільки я розумію, співробітники колл-центру бачать більш достовірну інформацію в системі і помилитися не могли, але все ж таки виникає питання — хто є більше некваліфікований — співробітники відділення, які не залишили з якоїсь причини заявку і нахабно брешуть що такого бути не може або співробітники служби підтримки? Я схиляюсь до першого варіанту. На додаток, всі розмови з контактом центром записуються, легко можна відстежити що саме було сказано.
3) — «Яка інформація була не вказана в заявці та з якої причини?»
— «Система „сама“ переплутала 1 цифру у номері телефону».
Чому це сталося і чи зверталися співробітники відділення до компанії розробника — була отримана відповідь «Це не у моїй компетенції». Тобто банк знову не захотів розібратися у істинних причинах цієї проблеми та хоча б частково зняти з себе відповідальність. Питання яке напрошується само по собі- «А що взагалі в компетенції начальника відділення?». Виходячи з діалогу, взагалі нічого.
А тепер з приводу цього питання можу сказати як людина, яка пропрацювала 5 років у компанії, що супроводжує ПЗ, встановлене в даному банку — вкотре нахабна брехня. Не може система просто так підтягнути не ту інформацію,«не ту цифру у мобільний телефон", оскільки вся вона зберігається у базі, а я не змінювала свій телефон. І навіть тут я можу припустити, що співробітники забули змінити мою адресу прописки, про яку вказано на початку цього повідомлення — ось істина причина.
Як результат: 2 тижні я не могла отримати необхідну інформацію у повному обсязі, 2 тижні мені довелося криком і скандалами вимагати інформації з приводу здавалося би простого відкриття рахунку. 2 тижні без зарплати, декілька безсонних ночей, тиждень п’ю заспокійливі, трапився на нервовому срив та напад астми чого не було не те що 2 роки, не було жодного разу за всю війну. Брехня, повне ігнорування тебе як клієнта, перекидання відповідальності з однієї людини на іншу, відсутність вибачень, але ось насамкінець останні питання — за яке «обслуговування» рахунку мені тепер платити цьому «банку» і хто мені відшкодує фізичну та моральну шкоду? Я вимагаю жорсткого покарання всіх винних у цій ситуації.
Цікаво скільки би часу прийшлось очікувати якби я не дзвонила?
Скільки би часу прийшлось чекати, наприклад, літнім людям які не можут відстояти свої права у повній мірі?
Бажаю всім співробітника причетних до цієї ситуації подібного обслуговування вас у інших центрах надання послуг, але вже як клієнтів, протягом 14 робочих днів, та ще і з подібним відношенням. Ось такий клієнтоорієнтований підхід в Кредобанку. Добре поміркуйте перш ніж звертатися до так званої «фінансової установи», а особливо до відділення за адресою м.Київ, пр. Перемоги 96
Вже аналізуємо описану ситуацію та за результатами розгляду обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Комментарии (1)
Карта Правильная
Нам приємно, що Вас все влаштовує.
Комментарии (1)
Погане обслуговування
Дякуємо за зворотний зв'язок.
Ми постійно працюємо над розширенням спектру онлайн-послуг і над можливістю закриття рахунку без відвідування відділення в тому числі.
Як тільки це стане можливим ми одразу висвітлимо цю інформацію в новинах на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/about/pres-sluzhba/news
Написать комментарий
Банк відмовляеться припиняти дію договору віддалено.
НАЙЖАХЛИВІШЕ ВІП ОБСУГОВУВАННЯ КРЕДОБАНК!!!
КРЕДОБАНК ЦЕ НАЙГІРШИЙ БАНК З УСІХ.
НАЙГІРШИЙ ОНЛАЙН БАНК ЦЕ КРЕДОБАНК — не мае необхідного функціоналу.
НАЙГІРШИЙ МОБІЛЬНИЙ ДОДАТОК ЦЕ КРЕДОБАНК — не мае необхідного функціоналу.
Банк пользуясь положением, когда в стране идет война, не дает возможности прекратить сотрудничество с ним и закрыть все счета в отдаленном режиме, а требует личного присутствия. Я нахожусь за границей и не намерен возвращаться и рисковать своей жизнью, для решения вопросов с этим банком. И кстати, это в КРЕДОБАНКе такое ВИП обслуживание.
САМЫЕ УЖАСНЫЕ ВИП ОБСУЖДЕНИЯ КРЕДОБАНК!!!
КРЕДОБАНК ЭТО ХУДШИЙ БАНК СО ВСЕХ.
ХУДШИЙ ОНЛАЙН БАНК ЭТО КРЕДОБАНК — не имеет необходимого функционала.
ХУДШЕЕ МОБИЛЬНОЕ ПРИЛОЖЕНИЕ ЭТО КРЕДОБАНК — не имеет необходимого функционала.
Станом на сьогодні, закриття рахунку можливе виключно на підставі належним чином поданої заяви у будь-якому відділенні АТ «КРЕДОБАНК» та за умови відсутності заборгованості. Заяву можна подати не тільки особисто, а це може зробити і Ваша довірена особа. Довіреність має бути оформлена згідно чинного законодавства України та передбачати повноваження на закриття рахунку/-ів.
Разом з тим, ми прагнемо забезпечити якомога комфортніше дистанційне обслуговування наших клієнтів, тому постійно вдосконалюємо наші сервіси онлайн-обслуговування.
Як тільки з’явиться можливість дистанційного закриття рахунку ми Вас обов’язково проінформуємо.
Комментарии (2)
Кредит на авто
Цілком задоволений роботою банку.
Окремо хочу сказати про УБКІ про яке тут було декілька відгуків з прив‘язкою до Кредобанку. Тільки що перевірив: інформація про закритий кредит вже присутня в УБКІ. Одночасно с цим мій поточний кредитний рейтинг (барабани та тривожна тиша) 309. Цензурно описати цей результат неможливо, а лаятись у відгуку не хочеться.
Дякуємо за зворотний зв'язок. Ми і надалі ставатимемо кращими для вас.
Комментарии (5)