×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Кредобанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.96 | 45.39 |
PLN | 10.44 | 10.84 |
USD | 41.21 | 41.64 |
Все курсы банка |
Хамское обслуживание
Написать комментарий
Нет слов
Комментарии (4)
Депозит
Комментарии (2)
Банк отказывается закрыть счет и начисляет оплату за обслуживание счета
Я обращался неоднократно в техническую поддержку банка с просьбой закрыть счет, но все мои обращения были проигнорированы. Банк продожает снимать деньги за обслуживание счета, который мне не нужен, но не дает возможности мне закрыть счет.
Менеджеры банка говорят, что нельзя закрыть счет онлайн, для этого я обязан лично явиться в отделение банка. Однако я не могу этого сделать, о чем я писал выше. В договоре нет такого условия о закрытии счета и я не был проинформирован об этом при открытии счета.
Написать комментарий
Категорично не рекомендую брати іпотеку
Порадили звернутися до відділення у Києві, оскільки квартира була в Києві. І тут починається розводняк:
— я заплатив за оцінку квартири 3600 грн (це десь в 3 рази вище ринкової ціни такої оцінки. Оцінщик напевно дає відкат банкові);
— я заплатив за техпаспорт квартири (він теж був обов'язковий для іпотеки);
— я заплатив завдаток власникові квартири, хоча банк цього не вимагає (але ніякий адеквартний власник квартири по-іншому чекати не буде);
— пройшов бюрократичні процедури, такі як реєстрація дитини, зібрав весь пакет документів (обов'язково в PDF, але на сканері, бо конвертоване фото в PDF не підходить!).
Загалом я витратив близько 500 доларів та купу часу і нервів.
Після подачі документів, виявилось, що банк може дати вже не 70%, а лише 60% від вартості квартири. Ну та й ладно, погодився і почав чекати. З моменту першого контакту з банком у Києві пройшло 2 тижні. І ось нарешті, після купи нагадувань та пришвидшень з мого боку, отримую інформацію, що мені відмовлено в іпотеці. Причина — недостатній стаж як ФОП!!! Не вистачало близько 1 міс. При цьому, що на попередньому місці роботи в мене був тривалий стабільний дохід протягом 4 років (приблизно того ж рівня).
Коли я сказав: «мені ж мені говорили, що я проходжу як ФОП, враховуючи попередній стаж». Сказали: «це питання до відділення у Вінниці». Але ж письмових підтверджень, що у Вінниці мені дали попередню позитивну відповідь в мене не було, бо говорили по телефону!
Коротше, ніхто не винен, а винен *** , тобто я. Таким чином 500 доларів коту під хвіст. Так, я читав погані коментарі про цей банк перед рішенням щодо іпотеки. Але не думав, що кидалово реальне і воно торкнеться мене. Тому й пишу цей коментар — застереження для інших. Бережіться і оминайте цей банк десятою дорогою! Краще переплатіть цей зайвий відсоток чи два і йдіть за іпотекою в нормальний банк.
Комментарии (1)
Кредитование на приобретение авто
Позже я выяснила на сайте банка, что у них есть более выгодные программы по кредитованию на приобретение авто. Но почему-то нам их никто не озвучил и мы взяли более дорогой кредитный продукт (который нам предложил банк).
Категорически не советую кредитоваться в этом банке, если кредитуетесь будьте очень внимательны!!!
Прозрачные условия кредитования и Кредобанк — несовместимые вещи.
Написать комментарий
Отделение на улице Анны Ахматовой работает нормально
Все оформили нормально. Я сначала проконсультировался, какая карта какие преимущества дает. Решил, что пока хватит карты «Стандарт». Оформили без проблем.
Общение вежливое, но есть очереди. Самой картой доволен полностью.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Кредобанк краде гроші
30.08. Оплатила Візовий збір через онлайн проплату. Протягом наступного робочого дня мав надійти PTN-код з посиланням на квитанцію, не надійшов. Почекала ще день і почала дзвонити на їхню гарячу лінію. Дівчина сказала що все вияснить і перетелефонує (зворотнього зв'язку не було). Почала дзвонити щодня, розповідаючи щоразу свою ситуацію, на що отримувала обнадійливу відповідь що ось ось все вирішиться. Але нічого не вирішувалось, час минав, і запис на студентську візу все відстрочувався, а початок навчання вже скоро.
Вирішили оплатити вдруге так як терміни піджимають. 08.09 зробили другу оплату і благо вона пройшла успішно і запис до візового центру отримали на два тижні пізніше очікуваного від першої проплати.
Працівники гарячої лінії взагалі не компетентні, відповідають стандартно, як папуги і нічого не можуть зробити, окрім того що сформувати заявку і сказати, що перетелефонують (а насправді цього не роблять).
Сьогодні 22 вересня, гроші мені так і не повернули, мотивуючи це тим, що в них термін розгляду заявки 30 днів. Це досить зручно користуватися місяць чужими грошима, а я така не одна.
Питання не вирішено.
Комментарии (2)
Відсутня довідка
Написать комментарий
Некомпетентність працівників просто вражає
На наступний робочий день (понеділок) я знову подзвонила у відділення аби підтвердити що кошти надійшли і пані Амурова сказала що вже в цей день закриється рахунок. Пізніше того ж дня мені зателефонували і сказали що рахунок закриється завтра зранку і тоді ж вишлють скани довідок на електронну пошту. Натомість, лише під кінець робочого дня я отримала листа на пошту, але не з довідками, а з проханням перерахувати ще одну комісію на рахунок. Чому вже другий тиждень обіцяють одне, а роблять інше!?
Написать комментарий
Ни одна проблема еще не решилась нормально
Нужно закрыть счет ФЛП, по которому небыло движения с 2016 года. Пришёл в отделение, меня известили о задолжености в 40 гривен по счету, которая не понятно откуда взялась, ну да ладно. Еще сказали, что закрыть счет стоит 300 гривен, ну да ладно, странная штука, но не стал спорить, поидее когда-то давно когда открывал счет, я с этим был согласен.
После чего почти час пытались создать заявку на закрытие, завели и попросили перевести 340 гривен НА ЭТОТ СЧЕТ. Я переспросил, можно ли это сделать без перевода(у меня по прежнему счет физлица в Кредо), нет, сказали без перевода — никак. Хорошо, перевёл. Это всё было 7.09.2020
8.09.2020 мне звонят и говорят «Тут проиозшла такая ситуация, вы перевели деньги, пошло движение по счету, и поэтому списали 150 гривен по тарифу, не могли бы вы перевести еще 150 гривен на этот счет?»
Отказался, позвонил на гарячую линию, заявку приняли и сказали «Рассмотрение 30 дней».
Всё, ребят, последняя капля, разбираюсь с этим, закрываю вообще все счета в кредо и перехожу куда-то, еще не знаю куда, ибо никакие чудесные тарифы не могут невилировать проблемы и постоянные сложности при решении малейших проблем.
Написать комментарий
С уважением, клиент
Написать комментарий
Некомпетентный банк «Кредо»
Пользователь предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Никогда не связывайтесь с этим банком!
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Непрофессионализм!
Написать комментарий
Обслуговування клієнтів
Отримавши картку кур'єром, мені її не активували! Кур'єр їздив 3-4 дні кожного дня, брав копії документі, робив фото та все вічно чогось не вистачало!
Віділення в Івано-Франківську всі закриті, крім центрального! 1 відділення на ціле місто??!!!
Черга в центральному відділені аж до вулиці! В умовах карантину в черзі не дотримуються правил, всі дихають один одному в спину, штовхаються, хамлять!
Як виявилось рахунок онлайн мені досі не активували, 2 тижні вже як отримала картку!
Нікому не рекомендую цей банк, поваги до інших людей і до їхнього часу взагалі немає!!!
Написать комментарий
Некомпетентный персонал
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Не раджу нікому цей банк!
Написать комментарий
История об ипотеке
Обратился в начале августа 2020 г. в отделение Кредобанка по адресу Киев, Антоновича, 91/14 за ипотечным кредитом под залог недвижимости. Все необходимые справки и оценку недвижимости собрал быстро в течение недели. 10 августа (понедельник) все необходимые документы были в отделении банка. Менеджер, пани Л*** сказала, что кредитный комитет рассматривает заявки до 5 рабочих дней. Но во вторник 18 августа (прошло 6 рабочих дней) она заявила, что решение не принято и когда будет принято не известно. Через 2 дня, 20 августа у меня заканчивался договор бронирования квартиры у застройщика и я оказался в неопределенной ситуации, когда было поздно обращаться в другой банк и я понял, что с кредитом в Кредобанке меня «прокатили» и предупреждать об этом вовсе не собирались. Вместо этого зачем-то, видимо в качестве «отмазки», менеджер Л*** сказала, что ей надо съездить и сфотографировать мой дом. На «горячей линии» меня тоже ничем не порадовали. Надо сказать, что связаться с Л*** удавалось не всегда, часто не отвечала в Вайбере, трубку брала через 1-2 раза. В результате, пришлось заключать с застройщиком договор с рассрочкой, что меня не вполне устроило. За 2 недели мытарств с Кредобанком, цена за 1 кв.метр выросла на 1000 грн. Итого имеем:
1. Ненужная оценка квартиры («развод» на 3500 грн без чеков, квитанций и т.д.).
2. Упущенная выгода (увеличение стоимости квартиры на 45 тис. грн.)
3. Моральный ущерб и отсутствие каких бы то ни было извинений со стороны Кредобанка.
Спасибо что вы есть. Без лоха и жизнь плоха…
С уважением, ваш несостоявшийся клиент, А**** Алексей
Написать комментарий
Несанкціоновані списання коштів з картки, не вирішена проблема з розрахунком картко
Я вважав, що ситуація вирішена і закрив попередній відгук, але я помилився.
Після повернення коштів мережею Вишиванка м. Львів, до якої в мене немає жодної претензії, яке відбулося 31 липня 2020 року, я пішов до відділення Кредобанку на вул. Перфецького м. Львів і менеджер з обслуговування показала мені на екрані комп'ютера, що кошти були зараховані, аж сьогодні 17 серпня 2020 о 12.50 я отримую СМС повідомлення про списання 400грн. Зателефонувавши на лінію підтримки мені сказали, що кошти списали, оскільки мені Вишиванка не підтвердила повернення коштів, яке насправді відображається у виписці, і також маю квитанцію, надану мені про повернення, і це є штраф за невідповідно надану інформацію. Я був, чесно, шокований таким ганебним сервісом та непрофесіоналізмом даного банку. Відразу створив в телефонному режимі дві скарги на неправомірне списання коштів та на відсутність підтримки транзакційної цілісності платежів карткою. Того ж дня, 17 серпня звернувся до відділення на вул.Наукова, м. Львів і написав заяву на розслідування та повернення неправомірно списаних 400 грн. Маю фото заяви, маю квитанцію від Вишиванки про повернення коштів, також дана сума відображається в самій банківській системі Кредобанку. Банком і обслуговуванням повністю не задоволений. Ситуація не вирішена!!! нагадаю, що даний відгук спричинений збоєм Кредобанку при розрахунку карткою від 31 січня 2020року на суму
169.90грн і цей безлад триває вже більше пів року, працівники Кредобанку зовсім нічого не роблять, щоб клієнт був задоволений та ситуація вирішена!
Комментарии (3)