×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Кредобанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.61 | 44.09 |
PLN | 10.16 | 10.54 |
USD | 41.81 | 42.29 |
Все курсы банка |
Добре проконсультували
Щиро вдячні, за залишений відгук. Нам приємно отримувати теплі слова подяки. Ваша підтримка важлива для нас.
Написать комментарий
У банка постоянно проблемы с процесингом и постоянные технические проблемы
Нам прикро, що Вам довелось зіштовхнутись із труднощами, проте, бачимо, що Вашу проблему вирішено, деталі проаналізовано та надіслано відповідь на Вашу особисту скриньку, вказану в момент оформлення звернення на сайті банку.
Вибачаємось за спричинені незручності.
Написать комментарий
Неудобная служба поддержки
Надеюсь, банк исправится!
Дякуємо за Ваше зауваження щодо обслуговування в АТ «КРЕДОБАНК».
З метою покращення обслуговування клієнтів Ваше зауваження направлено у профільні підрозділи Банку, для здійснення аналізу.
Додатково інформуємо, що з Банком можна сконтактувати через мережу Facebook написавши у приватні повідомлення. Також, на сайті Банку можна замовити онлайн консультацію, за посиланням https://kredobank.com.ua/internet-banking/video-consultant
Написать комментарий
Некомпетентна подача функції «Зберігай курс»
Текст повідомлення «Дуууже зручно, якщо отримуєте надходження у валюті. Послуга «Зберігай курс» — це автоматичне зарахування валюти з вашого рахунку ФОП на ваш приватний рахунок.
Як це працює: спочатку маленьке звірятко конвертує валюту з рахунку ФОП у гривню за курсом продажу. Пізніше гривню конвертує назад у валюту за цим же курсом, але вже на ваш приватний рахунок. Тобто без подвійної конвертації і комісії. Все просто. І не потрібно бігати по обмінниках.
Замовляйте послугу у найближчому відділені Кредобанку."
«Нарешті» — подумав я — «можна зняти долари, не втрачаючи на подвійній конвертації» і пішов у відділення.
Спочатку мене не зрозуміли правильно і думали що я хочу зняти долари за старою схемою (долар — гривня -долар), відкрили мені валютний рахунок фізособи і сказали, що це можна зробити через їхній додаток. Але я зателефонував на гарячу лінію і мені там повідомили, що потрібно підписати угоду, щоб ця послуга спрацювала і я отримав долари без втрат на подвійній конвертації.
І знову я прийшов у відділення, попросив оформити цю угоду. Так як працівники банку вперше надавали таку послугу, вони консультувались з колегами по телефону (це все тривало години півтори), і виявилось, що комісія все ж таки буде (39 + 39 грн за обслуговування рахунку ФОП, плюс близько 1000 грн за обмін валюти), але це вийде дешевше за рахунок єдиного курсу обміну валюти. Окей, поповнив рахунок ФОП і фізособи гривнею на необхідні суми, але на цьому етапі виявилось, що мій тарифний план не сумісний з послугою «Зберігай курс». Ну добре, домовляємось, що я підписую заяву на зміну тарифного плану (добре хоч за це грошей не беруть) і як тільки він зміниться, вони підготують пакет документів на підпис для активації даної послуги.
На наступний день мені телефонує працівник банку і питає, чи не здійснював я обмін валюти (а я не здійснював, просто чекав поки активується необхідна мені послуга). Заходжу я в додаток і бачу, що валюта конвертувалась в гривню. Спочатку подумав що послуга вже наполовину активована, і скоро я отримаю валюту на рахунок фізособи. Але пізніше мені знов зателефонував співробітник банку і повідомив, що через «технічний збій» послуга спрацювала неправильно, мої долари просто конвертувались в гривню і все що мені залишаться — це перевести собі їх на рахунок фізособи і купити долари по комерційному курсу, так як відмінити операцію вже неможливо. Занавєс.
Виникає багато питань:
1. На якій підставі банк чіпав мої гроші без підписаної угоди?
2. Хто буде компенсувати втрати на комісіях
Я вимагаю в АТ «Кредобанк» вирішити цю проблему за власний кошт, так як ця помилка сталась по їхній вині і надати мені дану послугу так, як це описано в рекламному повідомленні. Дресируйте краще своїх «маленьких звіряток», які займаються конвертаціями, інакше мені доведеться звернутися до суду.
Дякуємо Вам за відгук та перепрошуємо за спричинені незручності. Для того, щоб ми могли детально проаналізувати ситуацію, яка склалась та прийняти міри задля її виправлення, просимо надіслати нам у приватні дату проведення транзакції, про яку йдеться у зверненні та Ваш ІПН.
Комментарии (2)
Банк постоянно списывает деньги с карточного счета
«Доброго дня, шановний Денисе Ігоровичу!
Користуючись нагодою, АТ «КРЕДОБАНК» (далі — Банк) висловлює Вам свою повагу.
Дякуємо за звернення, які Ви залишили на сайті Банку 11.02.2021 року. Для нас дуже важливо отримувати Ваші коментарі стосовно обслуговування в Банку, з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання Вам сервісу найвищої якості.
Ситуація, описана у Ваших зверненнях, пов’язана із частковим збоєм у роботі автоматизованої банківської системи, який призвів до того, що Банк двічі зарахував Вам на рахунок кошти по операціях Р2Р, а саме чотири операції по 190,00 грн. та три операції по 250,00 грн. При виявленні вищевказаної проблеми, Банком було вжито невідкладні заходи задля її вирішення. Станом на 11.02.2021 р. ситуацію виправлено, що призвело до зменшення залишку по Вашій банківській платіжній карті.
Додатково інформуємо, що відповідно до п. 2.13. Правил надання комплексних банківських послуг фізичним особам в АТ «КРЕДОБАНК» Підписанням Заяви-Договору Клієнт (Держатель БПК) доручає Банку самостійно проводити списання помилково перерахованих Банком сум щодо яких Клієнт (Держатель БПК) є неналежним отримувачем та/або надлишково виданих коштів в процесі здійснення операцій у Банкоматах Банку), у тому числі, якщо Клієнт (Держатель БПК) самостійно не повернув таку неналежно отриману суму.
Повідомляємо, що Ваше звернення доведено до відома відповідних профільних підрозділів Банку для уникнення подібних ситуацій у майбутньому.
АТ «КРЕДОБАНК» просить вибачення за спричинені незручності, сподівається на Ваше розуміння та збереження хороших взаємовідносин.
«Но деньги как пропадили так и продалжают пропадать со счета. Так в чем же ситуация исправлена???
Прошу вас провести служебное расследование. И вернуть мне списанные деньги.
Нам прикро, що у Вас був негативний досвід у роботі із банком. Ми обов'язково проаналізуємо причини виникнення ситуації, описаної у відгуку. Зробимо все можливе, щоб проаналізувати його в найкоротші терміни.
Написать комментарий
Обманщики ! Ужасный банк! Поборы растут!
Открыла в банке счёт в злотых в январе, по акции цена 200 грн. Менеджер Катерина сказала, через 2 недели прийти в банк за картой.
Я пришла за картой, а она мне сказала, что карту дала вместе с договором. Смотрит прямо в глаза и нагло врёт!!!
Я обратилась к заведующей отделением,
бесполезно, что либо выяснять.
Меня обвинили, что я потеряла… что я ещё дома найду… ну да! большой, оранжевый конверт, который мне забыли дать! А новая карточка стоит 100 грн., открывайте!
НЕПРИЯТНО и ПРОТИВНО быть клиентом Кредобанка!!!
Обходите этот банк, есть огромный выбор, куда вкладывать деньги!
Нам прикро, що у Вас склалось негативне враження. Ми б хотіли проаналізувати ситуацію, описану у Вашому відгуку. Для цього, надайте, будь ласка, нам у приватні повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та контактний номер телефону аби ми могли вжити заходів та недопустити повторення подібної ситуації у майбутньому.
Написать комментарий
Рассмотрение ипотечного кредита
Нам прикро, що Вам довелось зіткнутись із такими труднощами у отриманні іпотечного кредиту. Дякуємо, що повідомили нам про це та перепрошуємо за спричинені незручності. Для того, щоб ми могли вжити заходів, які дозволять уникнути подібних ситуацій у майбутньому, просимо надіслати нам у приватні повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та контактний номер телефону.
Написать комментарий
некачественная консультация
Дякуємо Вам за відгук та перепрошуємо за спричинені незручності. Для того, щоб ми могли вирішити ситуацію, яка склалась та прийняти міри задля її виправлення, просимо надіслати нам у приватні повідомлення Ваші ПІБ, номер телефону, з якого Ви звертались на Інформаційну лінію Банку, дату та приблизний час звернення.
Написать комментарий
Пропали гроші з карти,і не повертають…
по роботі перевелии мені суму 5000 грн але на карті не хватало 1100грн залишок 3900грн, позвонила на лінію 0800500850 провірили всі транзакції по картці ніяких операцій по карті не було, тобто причини у банку, подали запит у Департамент, чекати відповіді до 30 днів, стільки часу я не можу чекати, я довірилася банку, а гроші зникли і пояснити причину і коли повернуть не можуть, консультанти на лінії нічого не знають, просто обривають зв’язок, жахливе неподобство і ставлення до клієнта, пропали гроші тні пояснень ні вирішень, а просто «чекайте», чому в такий ітак важкий час, банк приносить клієнтам незручності а навіть і проблеми, бо іза цієї ситуації в мене виникли проблеми по роботі, хто має за це відповідати, як бути в такій ситуації і куди звертатися? Карту я хочу закрити, бо в останній час забагато у Кредобанк проблем, які приносять незручності і збитки, але як мені забрати всю суму яку мені надіслали. Одне радує що це не сталося в момент коли на карті були набагато більші суми, але як я зрозуміла від цього я не застрахована)
Дякуємо Вам за відгук та перепрошуємо за спричинені незручності. Для того, щоб ми могли вирішити ситуацію, яка склалась та прийняти міри задля її виправлення, просимо надіслати нам у приватні повідомлення Ваші ПІБ, ІПН, номер телефону, з якого Ви звертались на Інформаційну лінію Банку та дату та приблизний час звернення. Також просимо вказати дату проведення транзакції, мова про яку йде у зверненні.
Написать комментарий
Ужасная поддержка
Дякуємо Вам за відгук та перепрошуємо за спричинені незручності. Для того, щоб ми могли вирішити ситуацію, яка склалась та прийняти міри задля її виправлення і недопущення подібного у майбутньому, просимо надіслати нам у приватні повідомлення Ваші ПІБ, ІПН, номер телефону, з якого Ви звертались на Інформаційну лінію Банку та дату та приблизний час звернення.
Написать комментарий
Обманули с закрытием счёта и кредита
Дякуємо за Ваш відгук. Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас, перепрошуємо за спричинені незручності та повідомляємо, що Ваша заявка #28882 передана профільним підрозділам Банку для проведення відповідного аналізу та перевірки зазначеної Вами інформації.
Відповідь, за результатом перевірки, Вам буде надано на електронну скриньку, вказану Вами при реєстрації на сайті https://minfin.com.ua в термін визначений законодавством (не пізніше 45 днів від дати залишеного відгуку).
Написать комментарий
Акція Złotówka
Написать комментарий
Стягнення чужого кредита
Комментарии (1)
Хищение средств
Написать комментарий
Благодарность
Комментарии (1)
Ужасное обслуживание
Написать комментарий
Увага!!! Бандитизм.
Ще в липні 2018 року, взяв кредит в «Кредобанк», на свою дурну голову, сума 60тис., на термін 5 років.
Добросовісно вчасно виплачувала за цим кредитом на протязі 25 місяців.
На данний час нажаль є протермінування за 2 місяці.Згідно діючого закону України, в зв'язку з короновірусом банки не мають права до 01.01.2021р., нараховувати пеню за несвоєчасне погашення за кредитом.Але працівники банку зробили, взагалі як бандити, вони просто продали мій борг колекторській компанії, працівники якої постійно дзвонять і погрожують, тобто діють за методом залякування.Отже попереджаю усіх, люди старайтеся не брати ніяких кредитів, краще позичити любі кошти в рідних та близьких, або у друзів, але ні в якому разі ні в банках, ні в кредитних спілках не беріть жодної копійки.Як таке свавілля дозволяють контролюючи структури я не знаю.Можу зробити тільки один висновок, що контролюючи структури з ними за одне.Потрібно за такий бандитизм просто забирати ліцензію на діяльність банку.
Написать комментарий
Никакой обратной связи
2 ноября пришла СМС что документы проверены, следом через пару часов повторили что документы проверены и в течении 5 рабочих дней со мной свяжется сотрудник банка. Вечером сообщения о том как получить ПИН-код, и что подключена услуга МОБИНФОРМ.
В числах 12-13 ноября я звоню в колл-центр, спрашиваю про судьбу моей карты. Заверяют, что работники не позвонили, так как карта ещё не готова, и 5 рабочих дней — это минимум, обычно до 15-20 дней (!!!!) карту выпускают с адресной доставкой. Сегодня утро 23-го ноября. Выводы делайте часи!
Карта мне уже не актуальна, и я буду звонить и просить отменить мой заказ, так как уже прошли все мыслимые и немыслимые сроки и заказал карту в злотых в монобанке. Обидно лишь то, что поделился своими личными данными с этим банком. Единственное для чего он годится, это для оплаты визового сбора в консульство Польши, и то, давно уже Приват предоставляет аналогичную услугу.
Комментарии (2)
Шахрайство
Отримала відповідь про те, що незаконні карткові рахунки скасовані
та служба безпеки готує докуме до поліції. Але коли у відділенні надавали довідку, працівники навіть не попросили паспорт паспорт! Тобто надали невідомо кому довідку! Як можливо, щоб співробітники фінансової установи перед тим, як надавати інформцуію чи довідку не встановлюють особу.Наразі зрозуміло, чому було взято до уваги втрачений паспорт, та відкрито картковий рахунок, котрий мені не належить.
Написать комментарий
Колхоз с банковской лицензией
Контакт центр не владеет информацией — просят оставить номер и «вам перезвонят». Никто конечно же не перезванивает.
Звоню в контакт центр, прошу дать телефон сотрудника, которому уже я могу перезвонить и узнать. Дают номер. Номер этого сотрудника конечно же мертвый (надеюсь, сотрдуник хоть живой).
Звоню по телефонам отделений в Киеве: телефоны отделений по Антоновича, Петлюры, Тимошенко — не отвечают.
По ул. Бандеры и Петлюры — проконсультировать не могут, говорят перезвонит начальник отделения… В Общем все то же — никто не перезванивает.
Ранее писал им на «Запитання до співробітника інф. лінії» (сообщение). Вообще цирк — человек перезванивает, прямо говорит что он НЕ знает условий по нужному кред. продукту и тут же начинает «впихивать» какой-то быстрый кредит…
Резюме:
ниже читал отзыв о том, что Кредобанк — это колхоз у которого случайно оказалась банковская лицензия. Абсолютно согласен.
Написать комментарий