Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Кредобанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.06 | 49.38 |
| PLN | 11.55 | 11.82 |
| USD | 41.97 | 42.33 |
| Все курсы банка | ||
кредобанк разорвал деловые отношения из-за высокого риска абз. 3 ч.1 ст. 15
картой пользовался редко. летом приходило 2 платежа по 5000 гривен от родственника. а 20 ноября блок прилетал
Комментарии (5)
НЕ ВІДКРИВАЙТЕ РАХУНОК В ЦЬОМУ БАНКУ
Написать комментарий
Повага до клієнтів на рівні 0
Дуже прикро що відношення до мене як клієнта дуже погане, ціна питання 250 грн!!!
На даний момент я не хочу мати з цим банком нічого спільного, бажання закрити всі рахунки як фіз особі і як юр. особа, якщо банк «розкидається» клієнтами які працюють з ним по 10 років із за якихось 250грн. «гріш ціна в базарний день» такому банку.
Написать комментарий
Відмова у наданні послуг
Наступного дня дзвонить працівниця банку, питає чи я задоволена якістю послуг і тд.
Через 1−2 дні отримую СМС-повідомлення про відмову у співпраці через підвищений ризик і
підозру і відмиванні коштів.
Ніяких довідок про доходи і тд при реєстрації мене не запитували, мобільний додаток «сирий», не могла нормально пройти реєстрацію як ФОП
Написать комментарий
Кредобанк за місяць втретє кидає на гроші
Написать комментарий
Дуже ненадійний банк стосовно переказів.
Комментарии (1)
Повага до клієнтів.
Написать комментарий
Перевод SEPA из Латвии в Украину
-договорились с человеком о переводе СЕПА с его банка Луминор на мою карту банка КредоБанка
— на горячей линии КредоБанка уточнил как провести перевод (два раза звонил во избежании попадания на не опытного зеленого сотрудника), подсказали одинаково операторы нужен айбан и на этом все.
— сделали перевод через два дня мне позвонили из кредо и сказали что перевод пришел, но в переводе нет данных отправителя, а в КредоБанке сказали это у них обязательно, и они вунуждены отправить деньги обратно, самое интересное и взять еще 20 евро коммисси за это
— позвонил человек в Луминор ему сказали что отправителя при таких переводах указывать не нужно, что и подтверждается в самом приложении там даже пункта такого нет
— позвонил в кредобанк говорят если нет такого пункта значит нужно вписать в пункт там где указывается адрес
-ощущение такое как будто банк просто подзаработал кинув на 20евро отправителя
в приложении кредобанка не написано что нужно имя и фамилия
Комментарии (2)
Недопрацьований додаток
Залишила скаргу на ГЛ — подивимось, що буде, але це реально факап шановні.
Написать комментарий
Гіршого сервісу і додатку на українському ринку немає!
Комментарии (3)
Жах, а не застосунок.
Написать комментарий
Скасування web-версії + непрацюючий застосунок
Написать комментарий
Сервіс на грані фантастики
Щось у вас дуже деградує технічний сервіс
Ситуація наступна —
замовляли додаткову картку до мого рахунку Craft Black на мою дружину
Навіщось працівниця відділення запропонувала відкрити «правильну картку» моїй дружині,
на що вона погодилась.
Коли прийшла карта дружини до мого Craft Black рахунка — працівниця відділення навіщось перевипустила PIN «правильної карти». А лише потім карти Craft Black. Чим збила PIN «правильної карти»
Сьогодні ввечері 7 серпня 2025 р прийшов з дружиною до зони самообслуговування щоб допомогти їй закинути 350 грн на її «правильну карту» про яку вона так радувалася
за адресою
проспект Свободи 35/36
м. Ужгород, 88015
Зона 24/7 | Термінал самообслуговування
Підійшли до терміналу, саме до терміналу, а не до банкомату
Дружина двічі ввела той пін код що вона ж встановлювала раніше в банкоматі Але як ви вже здогадалися він був невірний бо був навіщось перевипущений.
Вийшли на свіже повітря на 5 хв бо нема чим дихати навіть ввечері в тій зоні самообслуговування
Зайшли знову до терміналу
Дружина вставила карту — термінал навіть не став її зчитувати — не питає ні пін код вже, нічого.
І не віддає ту карту, — Що за хрінь???
Телефонуємо на лінію підтримки де після обіцянки зачекати декілька хвилин — ніхто на протязі 27 хвилин не відповідає. Що за хрінь???
Завтра в 4 ранку у нас трансфер закордон — в нас зайвого вільного часу ходити до куточків самообслуговування немає взагалі.
Карта дружини чомусь стала віртуальною завдяки вашому терміналу.
Найближчий місяць ми будемо в Єгипті так що коли і куда ви зможете її нам передати дізнаємось тільки у вересні
В банк вже написав окремо сьогодні — це для історії
Комментарии (1)
Позбавили доступ до операцій із власними коштами
Яке ви мали право відключити старий застосунок, коли ця ваша синенька фігня ще не відтестована і ви її допрацьовуєте на колєнкє? Ви наперед вирішили, що нічого страшного якщо клієнти посидять без грошей?
Комментарии (9)
ІТ-відділ — нижче за плінтус
І вирішив Кредобанк це все оновити. Радісно розсилав повідомлення про оновлення, закликав «готуватися до тап-тап» і т.д. Аж нарешті настав час оновлення. У п’ятницю ввечері застосунок перестав працювати під гучні обіцянки до неділі все запустити… І от сьогодні понеділок. 4-е число серпня. З 1-го нічого не працює, ані застосунок, ані онлайн-банкінг. Онлайн-банкінг, до речі, і не обіцяють підняти, тепер «буде лише застосунок». Колись. Можливо. Додатково ще й сайт упав. Як можна через оновлення мобільного застосунку впустити сайт — не уявляю, спитайте у фахівців ІТ-відділу Кредобанку, вони таке вміють.
А відділення працюють нормально, без претензій. Просто у 2025 році люди розраховують на дещо більше, ніж особистий візит до відділення. Все ж не 1995-й зараз.
Комментарии (2)
Некорекность и безответственность
Но потом каждый платеж стал проверяться на предмет его происхождения.
Как попугай, отвечая на одни и те же вопросы, банк возвращал международные платежи еще беручи за это комиссию.
Очень удобная позиция, мало того что деньги висят на счету Кредобанка неделями, так еще комиссия за возврат взымается.
Очень удобная позиция как без ответственности щипать чучуть, пользовать чужие деньги. И нагло при этом игнорировать клиента. Служба поддержки реагирует через раз.
Так называем финансовый отдел ссылается на некие пункты которые указаны в их правилах.
Но если разобраться глубже, данные пункты очень размытые.
Вывод:
Если вы хотите нервотрепки, и ощущения что вы никто и звать никак. Это идеальное «учереждение»
Комментарии (1)
Не віддають гроші
Такі дії є порушенням норм чинного законодавства України, зокрема:
🔹 Згідно з ч. 5 ст. 1076 Цивільного кодексу України, договір банківського обслуговування може бути розірваний клієнтом у будь-який момент, якщо інше не передбачено умовами договору.
🔹 Згідно з ст. 8 Закону України «Про електронні довірчі послуги», юридично значимі дії (зокрема закриття рахунку) можуть бути вчинені дистанційно з використанням КЕП (кваліфікованого електронного підпису).
🔹 Постанова НБУ № 162 від 28.12.2019 прямо дозволяє банкам здійснювати обслуговування клієнтів дистанційно, включаючи відкриття та закриття рахунків з ідентифікацією через BankID або КЕП.
Таким чином, якщо мій рахунок було відкрито дистанційно, то я маю повне право закрити його таким же способом.
📌 Незважаючи на мої численні звернення та надання всіх необхідних документів, банк відмовляється виконати законну вимогу клієнта. Я вважаю такі дії безпідставним затягуванням та блокуванням моїх коштів
Вимагаю негайного виконання моєї заявки на закриття рахунку та переказ залишку коштів на зазначений мною рахунок в іншому банку. Всі необхідні документи були надані.
Комментарии (6)
Блокування картки й рахунку без доказів — посилання одразу на пп. 7.6.3, 1.13, 5.1
Що заявив банк
• 7.6.3 — «можливі технічні збої / підозра шахрайства»;
• 1.13 — «підозра несанкціонованого використання»;
• 5.1 — «мовірне неправомірне використання БПК / ПВК/ФТ».
Що є насправді
✔ Усі операції — власні перекази між моїми рахунками;
✔ Лімітів не перевищував, кредитних боргів немає;
✔ Документи KYC актуальні, додаткові дані банк не запитував;
✔ Контакт-центр не озвучив жодної конкретної транзакції, яка нібито викликала підозру.
Наслідки для клієнта
• >7 робочих днів без доступу до власних коштів;
• зрив платежів за оренду та перед контрагентами;
• повна відсутність прозорості й чітких строків розблокування.
Прошу банк
1. Вказати конкретний підпункт кожного згаданого пункту (7.6.3, 1.13, 5.1) та подати докази «підозрілих» дій;
2. Надати витяг із журналу подій і точну дату поновлення доступу;
3. Переглянути внутрішні процедури, аби клієнти не залишалися без коштів через формальні шаблони без пояснень.
Написать комментарий
жахливий інтернет банкінг — iFOBS
Написать комментарий
дуже погано
Комментарии (1)