Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
rus31 30 ноября 2025, 12:52
кредобанк разорвал деловые отношения из-за высокого риска абз. 3 ч.1 ст. 15.
картой пользовался редко. летом приходило 2 платежа по 5000 гривен от родственника. а 20 ноября блок прилетал
Петро Остапчук 20 ноября 2025, 12:09
Відкрив онлайн карту собі в банку для власного користування, покупок, отримав 5000 грн приблизно за 2 тижні на карту від друзів щоб через банкомат не поповнювати, однак банк заблокував мені карту і припинив дідові відносини зі мною без жодного дзвінка, попередження або запитання. Якщо ти депутат або корупціонер — то банки будуть із задоволенням допомагати красти гроші, однак якщо закинув 5000 то обслуговувати тебе не будуть. Оминайте третьою дорогою цей банк, на мою думку, який існує лише для того щоб допомагати Міндічам відмивати лаве, а не для простих людей
Yuri Bubela 27 октября 2025, 16:02
Зі мною сталася дуже прикра історія. Працюю з Кредобанк буде давно напевно більше 10 років, не тільки як фізичка особа, а і як юридичне підприємство яке має і розрахункові рахунки, валютні контракти ітд., але виникла така ситуація особисто зі мною, якимсь чином виник технічний овердрафт, що коли і як я не знаю, можливо не прослідив, але почалися дзвінки від працівників банку, а також роботи про те що у мене є КРЕДИТНИЙ ДОГОВІР і є заборгованість, на мій запит на електронну пошту банку після 30 дні банк прислав мені ДОВІДКУ по кредитному договору, потім зробив письмовий запит про надання документів по КРЕДИТНОМУ ДОГОВОРУ, знову очікував 30 дні в отримав відповідь «НІПРО ЩО» уже мій кредитний договір не договір, а ТЕХНІЧНИЙ ОВЕРДРАФТ, ЖОДНОГО ДОКУМЕНТУ підтверджуючого виникнення даного овердрафту немає, зателефонував і банк з проханням роз’яснити їх відповідь…(тут куча не цензурних слів) під кінець дня зателефонував спеціаліст і знову зафіксував звернення про надання підтверджуючих документів по овердрафту!!!
Дуже прикро що відношення до мене як клієнта дуже погане, ціна питання 250 грн!!!
На даний момент я не хочу мати з цим банком нічого спільного, бажання закрити всі рахунки як фіз особі і як юр. особа, якщо банк «розкидається» клієнтами які працюють з ним по 10 років із за якихось 250грн. «гріш ціна в базарний день» такому банку.
airakharechko 9 октября 2025, 23:29
Відкрила віртуальну правильну картку як фізична особа.
Наступного дня дзвонить працівниця банку, питає чи я задоволена якістю послуг і тд.

Через 1−2 дні отримую СМС-повідомлення про відмову у співпраці через підвищений ризик і
підозру і відмиванні коштів.
Ніяких довідок про доходи і тд при реєстрації мене не запитували, мобільний додаток «сирий», не могла нормально пройти реєстрацію як ФОП
vanavano 2 октября 2025, 15:16
На рахунок поступали кошти перекази в валюті, де суми були 50, 120 та 110 євро. Всі три рази з мене стягнули по 10 євро і кошти відправили назад. Сьогоднішній останній переказ, прийшло смс в кабінеті застосунку банку, що я не прийняв дзвінок і не заповнена адреса відправника. Це цирк, бо ніхто не телефонував, я зробити можу виписку від мобільного оператора і були заповненні всі поля адреси. Ось так, 30євро забрали за місяць. Підписані як менеджер Надія та Оксана.
riwalir 23 сентября 2025, 10:26
Більше місяця тому переказував кошти у злотих на свій рахунок в Кредобанку. На наступний день мене телефоном повідомили, що гроші прийшли, але мені вони їх не зарахують — відсутня адреса відправника. У відсутності адреси виникли великі сумніви. При переказах на інші банки завжди бачу адресу відправника у вхідній квитанції, але Кредобанк дані про вхідний платіж надавати відмовився. Крім того, за поверення грошей з мене взяли комісію, а поверення зробили некоректно. Гроші повернули не на рахунок відправника, а на рахунок якось банка. Можливо, це банк-посередник, але це точно не банк відправника. В підсумку, гроші знаходяться невідомо де. Банк, з якого був ініційований переказ, не визнає квитанцію Кредобанка. Кажуть, що у квитанції вказаний рахунок іншого банку, а не рахунок ініціатора переказу. Написав у підтримку, почекаю, що скажуть з цього приводу. До цього разів 5 довелося звертатися, щоб отримати квитанцію про повернення. Це був ще той квест. Не рекомендую використовувати Кредобанк для переказів. З великой ймовірністю загублять ваші кошти, витратите багато сил на нервів на їх пошук з невідомим результатом.
Коррера Наталія 19 сентября 2025, 21:22
Зі мною сталася дуже прикра історія. Відкрила рахунок в Кредобанк. На той момент не було іншого вибору. Я отримую пенсію по втраті годувальника. Все б нічого. Навіть на драконівські комісії вже не звертала уваги. Але в силу обставин, була змушена виїхати за кордон. Хто ж знав, що банку захочеться зробити новий додаток? Було повідомлення, що з 1 по 3 серпня додаток працювати не буде, а після цього буде новий. Я отримала пенсію і щоб не чекати три дні перевела кошти на рахунок іншого банку. І ось проходить місяць. Надходять кошти, а мене блокують в додатку. Подзвонити зі свого номера ніяк не вдається. Банк до мене дзвонить, я тільки бачу пропущені дзвінки. Подзвонила з іншого номера. Пройшла детектор брехні у всіх питаннях, пояснила ситуацію, і у відповідь почула ми нічого не можемо сказати, це конфіденційна інформація. Подзвоніть зі свого фінансового номеру, аж тоді ми вам щось зможемо відповісти. Виходить, що клієнт банку в надійних руках. Навіть самого клієнта до власних коштів не підпускають. На сьогодні нічого так і не добилася. Вхід у додаток заборонено.
Vyacheslav44 1 сентября 2025, 9:18
Добрый день, кратко и по делу
-договорились с человеком о переводе СЕПА с его банка Луминор на мою карту банка КредоБанка
— на горячей линии КредоБанка уточнил как провести перевод (два раза звонил во избежании попадания на не опытного зеленого сотрудника), подсказали одинаково операторы нужен айбан и на этом все.
— сделали перевод через два дня мне позвонили из кредо и сказали что перевод пришел, но в переводе нет данных отправителя, а в КредоБанке сказали это у них обязательно, и они вунуждены отправить деньги обратно, самое интересное и взять еще 20 евро коммисси за это
— позвонил человек в Луминор ему сказали что отправителя при таких переводах указывать не нужно, что и подтверждается в самом приложении там даже пункта такого нет
— позвонил в кредобанк говорят если нет такого пункта значит нужно вписать в пункт там где указывается адрес

-ощущение такое как будто банк просто подзаработал кинув на 20евро отправителя
в приложении кредобанка не написано что нужно имя и фамилия
Минфин
Ответ администратора
27 октября 2025, 18:53
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/10/22/160885966/
snatalia 31 августа 2025, 18:54
Доброго дня! Нещодавно банк оновив додаток, але не доопрацював всі сервіси, зокрема не має можливості зробити виписку по картковому рахунку. Зробила запит через операторів банку, щоб вислали через додаток виписку, але отримала відповідь що виписку можу отримати або у відділенні банку, або мені вишлють на електронну адресу після сплати комісії в розмірі 300 грн. Тобто, баг на вашому боці, а ви не можете запропонувати нормальну альтернативу? Не працює онлайн виписка — то хоч відправляйте її безкоштовно по запиту через додаток.
Залишила скаргу на ГЛ — подивимось, що буде, але це реально факап шановні.
Bey 19 августа 2025, 22:45
При переказі коштів через додаток кредобанку показує комісію. Ти підтверджуєш операцію. А в результаті тебе чекає сюрприз! Комісія в 6 раз більша! В 6 РАЗ! Ви жартуєте. Це як називається! ***! Додаток не показує комісі банку при здійсненні операції… дно. працівник онлайн лінії з насмішкою і ухмилкою доказує що додаток не має показувати комісії банку, а додаток показує комісію посередника! Шановний кредобанк, хватить тишком грабувати людей!
Valentin73 13 августа 2025, 13:02
Фахівці банку в черговий раз підтвердиди — не торкайся того, що працює, бо залишишся взагалі без усього. Так і вийшло. Застосунок працює раз через сотню спроб. Переведення кудись грошей через це їхнє «ноу хау», перетворилося в сотню додаткових серій блокбастеру «Міссія неможлива». Мало того, що обмежили до 30 тисяч на добу перекази на інші картки, так там, не те що 30 тисяч, і 30 гривень перевести неможливо. Довелося відкривати картки в інших банках, хоча до цього, кілька років користувався виключно карткою Кредобанку.
Olena Remezova 10 августа 2025, 23:47
Недавно «Кредобанк» закрив можливість користування для клієнтів web-версією, натомість навязує всім встановлення на смартфон явно непрацюючого застосунку. Мені взагалі незручно користуватись застосунком у смартфоні, маю вади зору. Все робила через web-версію. Тепер змушена сплачувати комуналку через особисті кабінети або платіжні системи, а раніше в web-версії у мене були збережені шаблони для цього. Зараз витрачаю купу часу на оплату. На мій не новий смартфон застосунок неможливо встановити. Купувати нові гаджети під час війни- це просто треш якийсь!
Volodymyr Pochernin 7 августа 2025, 20:49
Отделение по адресу: Ужгород, пр-т Свободы, 35/36
Доброго

Щось у вас дуже деградує технічний сервіс

Ситуація наступна —
замовляли додаткову картку до мого рахунку Craft Black на мою дружину
Навіщось працівниця відділення запропонувала відкрити «правильну картку» моїй дружині,
на що вона погодилась.
Коли прийшла карта дружини до мого Craft Black рахунка — працівниця відділення навіщось перевипустила PIN «правильної карти». А лише потім карти Craft Black. Чим збила PIN «правильної карти»

Сьогодні ввечері 7 серпня 2025 р прийшов з дружиною до зони самообслуговування щоб допомогти їй закинути 350 грн на її «правильну карту» про яку вона так радувалася
за адресою
проспект Свободи 35/36
м. Ужгород, 88015
Зона 24/7 ​| Термінал самообслуговування

Підійшли до терміналу, саме до терміналу, а не до банкомату

Дружина двічі ввела той пін код що вона ж встановлювала раніше в банкоматі Але як ви вже здогадалися він був невірний бо був навіщось перевипущений.

Вийшли на свіже повітря на 5 хв бо нема чим дихати навіть ввечері в тій зоні самообслуговування

Зайшли знову до терміналу
Дружина вставила карту — термінал навіть не став її зчитувати — не питає ні пін код вже, нічого.
І не віддає ту карту, — Що за хрінь???

Телефонуємо на лінію підтримки де після обіцянки зачекати декілька хвилин — ніхто на протязі 27 хвилин не відповідає. Що за хрінь???

Завтра в 4 ранку у нас трансфер закордон — в нас зайвого вільного часу ходити до куточків самообслуговування немає взагалі.
Карта дружини чомусь стала віртуальною завдяки вашому терміналу.

Найближчий місяць ми будемо в Єгипті так що коли і куда ви зможете її нам передати дізнаємось тільки у вересні

В банк вже написав окремо сьогодні — це для історії
Tiana26 5 августа 2025, 16:09
Кредобанк напевно вважає нормальним через своє бажання випустити сирий застосунок мовчки відключити послугу обміну валюти в застосунку, щоб мати змогу надіслати гривні. Оператор колл-центру вважає себе королем: терміни усунення бага не повідомляє, відмовив з'єднати з керівником або хоча б супервізором. «нам не сказали терміни, якщо хочете, зателефонуйте ще раз в колл-центр». «ми подзвонимо коли відновиться послуга, наразі не знаємо, коли це буде». Come on, ребята, ви серйозно заблочили мені доступ до моїх коштів і вважаєте себе в повному праві мене «дисциплінувати»? Ви хто такі?
Яке ви мали право відключити старий застосунок, коли ця ваша синенька фігня ще не відтестована і ви її допрацьовуєте на колєнкє? Ви наперед вирішили, що нічого страшного якщо клієнти посидять без грошей?
pavloslav 4 августа 2025, 15:41
Отделение по адресу: Киев, ул. Верхний Вал, 18
Був у Кредобанку онлайн-банкінг на сайті і застосунок. Поганенькі, якщо чесно, до Моно чи Привата як до неба рачки; особливо епічний був вибір депозиту, де замість списку доступних депозитних програм пропонувалося набрати самому потрібні умови (валюта, сума, пролонгація, можливість поповнення, частота виплат і т.д.), і в абсолютній більшості випадків воно відповідало «за цими параметрами нічого не знайдено» без жодних підказок. Але хоча б оплати і перекази працювали.
І вирішив Кредобанк це все оновити. Радісно розсилав повідомлення про оновлення, закликав «готуватися до тап-тап» і т.д. Аж нарешті настав час оновлення. У п’ятницю ввечері застосунок перестав працювати під гучні обіцянки до неділі все запустити… І от сьогодні понеділок. 4-е число серпня. З 1-го нічого не працює, ані застосунок, ані онлайн-банкінг. Онлайн-банкінг, до речі, і не обіцяють підняти, тепер «буде лише застосунок». Колись. Можливо. Додатково ще й сайт упав. Як можна через оновлення мобільного застосунку впустити сайт — не уявляю, спитайте у фахівців ІТ-відділу Кредобанку, вони таке вміють.
А відділення працюють нормально, без претензій. Просто у 2025 році люди розраховують на дещо більше, ніж особистий візит до відділення. Все ж не 1995-й зараз.
Dmitriy9696 25 июля 2025, 19:32
Пользовался банком пару месяцев все ок.

Но потом каждый платеж стал проверяться на предмет его происхождения.
Как попугай, отвечая на одни и те же вопросы, банк возвращал международные платежи еще беручи за это комиссию.

Очень удобная позиция, мало того что деньги висят на счету Кредобанка неделями, так еще комиссия за возврат взымается.
Очень удобная позиция как без ответственности щипать чучуть, пользовать чужие деньги. И нагло при этом игнорировать клиента. Служба поддержки реагирует через раз.
Так называем финансовый отдел ссылается на некие пункты которые указаны в их правилах.
Но если разобраться глубже, данные пункты очень размытые.

Вывод:
Если вы хотите нервотрепки, и ощущения что вы никто и звать никак. Это идеальное «учереждение»
kabanylia97 22 июля 2025, 21:27
Вже понад півтора року Кредобанк не повертає мені мої кошти та відмовляє у закритті рахунку дистанційно, попри те, що цей рахунок було відкрито онлайн, без візиту до відділення.

Такі дії є порушенням норм чинного законодавства України, зокрема:

🔹 Згідно з ч. 5 ст. 1076 Цивільного кодексу України, договір банківського обслуговування може бути розірваний клієнтом у будь-який момент, якщо інше не передбачено умовами договору.
🔹 Згідно з ст. 8 Закону України «Про електронні довірчі послуги», юридично значимі дії (зокрема закриття рахунку) можуть бути вчинені дистанційно з використанням КЕП (кваліфікованого електронного підпису).
🔹 Постанова НБУ № 162 від 28.12.2019 прямо дозволяє банкам здійснювати обслуговування клієнтів дистанційно, включаючи відкриття та закриття рахунків з ідентифікацією через BankID або КЕП.

Таким чином, якщо мій рахунок було відкрито дистанційно, то я маю повне право закрити його таким же способом.

📌 Незважаючи на мої численні звернення та надання всіх необхідних документів, банк відмовляється виконати законну вимогу клієнта. Я вважаю такі дії безпідставним затягуванням та блокуванням моїх коштів

Вимагаю негайного виконання моєї заявки на закриття рахунку та переказ залишку коштів на зазначений мною рахунок в іншому банку. Всі необхідні документи були надані.
Dmytro Dmytro 22 июля 2025, 20:21
21 липня 2025 р. о 21:50 отримав SMS про повне блокування картки й поточного рахунку. Офіційна відповідь банку містить одночасне посилання на п. 7.6.3, 1.13 та 5.1 Правил, без уточнення підпунктів і без жодного фактичного доказу.

Що заявив банк
• 7.6.3 — «можливі технічні збої / підозра шахрайства»;
• 1.13 — «підозра несанкціонованого використання»;
• 5.1 — «мовірне неправомірне використання БПК / ПВК/ФТ».

Що є насправді
✔ Усі операції — власні перекази між моїми рахунками;
✔ Лімітів не перевищував, кредитних боргів немає;
✔ Документи KYC актуальні, додаткові дані банк не запитував;
✔ Контакт-центр не озвучив жодної конкретної транзакції, яка нібито викликала підозру.

Наслідки для клієнта
• >7 робочих днів без доступу до власних коштів;
• зрив платежів за оренду та перед контрагентами;
• повна відсутність прозорості й чітких строків розблокування.

Прошу банк
1. Вказати конкретний підпункт кожного згаданого пункту (7.6.3, 1.13, 5.1) та подати докази «підозрілих» дій;
2. Надати витяг із журналу подій і точну дату поновлення доступу;
3. Переглянути внутрішні процедури, аби клієнти не залишалися без коштів через формальні шаблони без пояснень.
olenavvv 27 мая 2025, 16:58
iFOBS жахливо працює, не знаю як іт працівники могли таке розробити. Шоб залогінитись, потрібно внести безліч даних і кроків, теж саме, коли підтверджувати платіж. Це все час, дорогі розробники цього продукту. Поле «платіжні доручення» таке вузьке, як для сліпих, включає лише 2 графи велетенським шрифтом по відношенню до решти інформації, решту платіжок потрібно гортати, що жахливо незручно, хоча сторінка донизу надалі пуста без будь якої інформації, розширте це поле! У списку «платіжних доручень» забрали інформацію про «назву контрагента отримувача», це можна побачити лиш відкривши окрему платіжку і надалі там шукати цю інформацію. Це жахливо незручно, особливо, коли вводиш не один платіж. Виписка по рахункам працює через раз, буває шо формується декілька хвилин. Ні в одному банку я не бачила такого кривого незручного продукту. Або змініть ваших програмістів розробників, або змініть банкінг на людське користування. Цим продуктом проста непересічна людина просто не зможе користуватись і розібратись в ньому.
AK5920764 20 мая 2025, 15:33
При встановленні мобільного застосунку банку та підписання договору через застосунок «Дія» карткою та рахунком не користувався, застосунок було встановлено для ознайомлення з його функціоналом. Наступного дня виявляється, що для того, щоб закрити карту, та рахунок, відкриті через мобільний застосунок — цей банк — УВАГА — вимагає від клієнта ОСОБИСТОЇ ПРИСУТНОСТІ у відділенні банку та власноручного написання заяви про закриття карти та рахунків. Враховуючи обставини та ситуацію, що людина може знаходитись далеко від установи банку чи не мати можливості відвідати її — це просто зухвалий цирк. Банку ганьба, а Україна понад усе!

Курс валют в Кредобанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.06 49.38
PLN 11.55 11.82
USD 41.97 42.33
Все курсы банка

Курс валют в Кредобанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.06 49.38
PLN 11.55 11.82
USD 41.97 42.33
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Кредобанк 💰 / Отзывы о Кредобанке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Кредобанке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.