Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Кредобанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.51 | 44.99 |
PLN | 10.46 | 10.99 |
USD | 41.31 | 41.69 |
Все курсы банка |
Будьте осторожны, в этом банке могут обмануть.
Меняю 300 долларов, вместо 12483 грн., получил 12453грн, на 30 грн, с легкой руки кассира обдурили.
Был у начальника отделения, толку ноль! А если бы менял больше,
Делайте выводы!!! Бойтесь их!!! Ищите более порядочные банки!!!
Написать комментарий
очередная благодарность!
Я уже наверно побывал во всех ваших отделениях в Киеве!
Сегодня, по причине невозможного трафика (с левого на правый берег) и «тянучки» в сторону «ленинградки» (Дарницкой площади), заехал в отделение на Ахматовой.
Могу сказать. что у вас нечего не поменялось… Все несравнимо хорошо и приятно… спасибо! Новые купюры, достойное обслуживание и т. п.
.только пакетик для денег не предложили… но это так, мелочи!
Спасибо!
Ну и для всех кому что-то не нравится -вы сначала определитесь для каких целей и какие именно «услуги» этого банка вы собираетесь использовать, ну, а потом задайте себе вопрос — почему? И только потом пишите отзывы.
Написать комментарий
Дичина в КредоБанку
Я прочекав весь вечір вчора і коли зателефонував на гарячу лінію, то там повідомили, що Кредобанк не отримував ніяких коштів взагалі для мене.
А сьогодні я прийшов у теж саме відділення, щоб з’ясувати, що відбувається. І дійсно той платіж зник, як повідомила та сама менеджер. Але від Кредобанку жодних повідомлень про стан і долю моїх грошей немає. На гарячій лінії теж нічого не знають.
Зрештою наголосив, щоб менеджер банку розібралася, де мої гроші — зателефонувала до керівництва чи ще кудись. Уявіть ситуація — був платіж, він зник, гроші не поступали взагалі і всім байдуже — шо менеджеру, що начвідділення Ірині Кара, і все це під вивіскою «Правильний банк, ЄС вже тут»)
Такі шось почало рухатися і з внутрішніх відділів надали відповідь, що фінмон заблокував кошти і вимагає до кінця робочого дня (!) надати документи стосовно транзакції. Менеджер Кредобанку і начвідділення роздрукували мені назву статті про діяльність фінмону, але жодних положень вони не знають і роблять що в голову прийде, порушуючи закон. А згідно тої статті фінмон має право накласти арешт на добу на мої кошти, якщо вони підозрілі і до 30 днів, якщо є кримінальне провадження. Фінмон не може притримувати кошти десь там у повітрі і під виглядом зарахування до трьох діб, щось робити з моїми грошима — це порушення закону. Але в цьому банку всім на порушення байдуже.
Коли все це намагався донести до начвідділення Кредобанку — що банк має створювати екосистему з цінностями прозорості, відповідальності, актуальності, щоб клієнти відчували передбачуваність банку, ця Ірина Кара взагалі незахотіла мене слухати і погрожувала випхати мене з відділення. Тепер я зрозумів, що це не її рівень — це завдання для топ-менеджерів банку, щоб вони налагодили процеси в банку так, щоб люди знали, що відбувається, але у відділення так всі поводилися, наче перевірка фінмона це щось надзвичайне в їх житті — ніхто не знає ані процедури, ані термінів, ані закону. І вони просто хочуть позбавитися мене, а що з моїми грошима їм абсолютно байдуже. Процеси в Кредобанку спотворено, це просто жах, ніхто не знає, що робити і робить щось на власний розсуд, не кажучи вже про цінності — прозорості, відповідальності і актуальності!
По друге, це правова сторони питання — ніхто не знає про цей закон взагалі, вимагали, щоб я до кінця дня надав документи менеджеру. Ніякий фінмон взагалі зі мною не зв’язувався і не повідомив, що мої кошти заблоковано на такій--то підставі. Вони просто зараховують їх в рамках 3-денного терміну зарахування. Це ж шахрайство, Кредобанк вдається до шахрайських дій замість прозорості всіх цих процесів.
А по-третє, менеджер і начвідділення Ірина Кара взагалі не зацікавлені в наданні сервісу, не кажучи вже про якісний сервіс — я звернувся і вони самі все залагодили.
Основна мотивація у Кредобанка це не потрапити під штрафи від НБУ, а на клієнтів можна в ціннісному, в правовому і сервісному сенсах покласти…
Шановні, ви що з глузду зїхали? За ціннісну організацію всіх процесів вам тверда одиниця, за правову сторони питання вам тверда одиниця, за сервіс вам тверда одиниця.
Зарахуйте мої кошти і надайте вибачення у вигляді компенсації!
Комментарии (1)
Банк-***
Комментарии (11)
Не рекомендую цей банк.
Комментарии (1)
Найкраще обслуговування.
Нам приємно отримувати теплі слова подяки. Ваше повідомлення передане профільним підрозділам Банку.
Ми і надалі будемо ставати кращими для Вас.
Написать комментарий
система sms не працює нормально
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу Банку. Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду надамо відповідь у приватні повідомлення.
Комментарии (1)
Заблоковано рахунки без причини
Комментарии (1)
Нова ставка
Комментарии (2)
Банк — шахрай
Приходить повідомлення «Shanovnyj kliente! Vam vidmovleno u pidtrymanni dilovyh vidnosyn z xx.xx.xx. Pidstava — nepryjn’atno vysokyj ryzyk, abz. 3 ch. 1 st. 15 ZU #361-IX vid 06.12.19»
Звичайно ж на гарячій лінії не змогли пояснити в чому ризики. А також сказали, що не я не зможу тепер отримати карти, а також повернути сплачені кошти.
Виникає запитання чи не шахрайство це? Я замовив послугу і НЕ отримав її. Кошти за невиконану послугу я також НЕ отримав. Як на мене це шахрайство.
З огляду на те, що подібних відгуків чимало можливо, взагалі, основною діяльністю банку і є проста схема: відкрити рахунок, почекати поки клієнт заведе кошти, а потім його заблокувати без усяких пояснень? Дуже зручно.
Комментарии (4)
Не закривають пустий рахунок, вимагають фізичної присутності чи спеціальної довіреності
Комментарии (5)
Бардак
Нам прикро, що у вас склалось негативне враження щодо обслуговування в нашому Банку та перепрошуємо за спричинені незручності. Для того, щоб ми могли розібратись у ситуації напишіть нам у приватні повідомлення свої ПІБ та детальніше опишіть ситуацію, яка призвела до погіршення Вашого досвіду обслуговування в Банку.
Написать комментарий
Незаконне блокування рахунку
Текст повідомлення додаю
Shanovnyj kliente! Vam vidmovleno u pidtrymanni dilovyh vidnosyn z 26.12.24. Pidstava — nepryjn’atno vysokyj ryzyk, abz. 3 ch. 1 st. 15 ZU #361-IX vid 06.12.19
Дзвінок в підтримку жодних деталей не прояснив і на моє прохання дати офіційну відповідь сказали чекати до 30 днів, що суперечить вашому ж повідомленню що я мою час до 26.12
Проаналізувавши інформацію із різних перевірених джерел, Банк прийняв рішення щодо відмови Вам у підтриманні ділових відносин, про що Вас було поінформовано, надсиланням смс повідомлення.
Що стосується переказу коштів на власний рахунок, який відкрито в іншому банку, то для цього необхідно звернутись у будь-яке наше відділення. Можливість здійснити таку операцію дистанційно — відсутня.
Кошти доступні для безготівкового переказу при особистому візиті або через Вашого представника (за наявності довіреності, яка передбачає такі дії) у нашому відділенні протягом 3 років.
Комментарии (1)
Не держіть в цьому банку гроші
Проаналізувавши інформацію із різних перевірених джерел, Банк прийняв рішення щодо відмови Вам у підтриманні ділових відносин, про що Вас було поінформовано, надсиланням смс повідомлення.
Що стосується переказу коштів на власний рахунок, який відкрито в іншому банку, то для цього і справді необхідно звернутись у будь-яке наше відділення. Можливість здійснити таку операцію дистанційно — відсутня.
Кошти доступні для безготівкового переказу при особистому візиті або через Вашого представника (за наявності довіреності, яка передбачає такі дії) у нашому відділенні протягом 3 років.
Комментарии (2)
Правила банку
А врешті оказалось що кошти, яких мені не вистачило заблокував банк і на картці 0.00
Це було 14.11 і до цієї пори кошти не повернулись, в банку сказали, що по правилах банка треба чекати до 30 днів. Це жарт якийсь? Що це за правила на утримування Клієнтських грошей???
Завжди якщо не вистачає коштів, то операція не проходить і кошти не знімаються-відбувається просто відмова. А тут взяли заблокували, бо такі правила банку.
Такі дрібні речі дійсно спонукають задуматись, чи безпечно користування послугами Кредобанку.
І чи не схочуть вони заблокувати рахунки.
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу Банку. Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду надамо відповідь у приватні повідомлення.
Написать комментарий
У мене зникли гроші.
Вчора я зайшла у додаток і побачила що на балансі нуль. Я полумала що це тезнічні роботи. Сьогодні вранці теж саме. Подзвонила у банк і мені сказали що не бачать кошти і вони не надходили. Ви смієтесь???
Нам прикро, що у вас склалось негативне враження щодо обслуговування в нашому Банку.
Для того, щоб ми могли проаналізувати описану ситуацію, необхідна додаткова інформація від Вас. Просимо у приватні повідомлення написати Ваші персональні дані, час операції та яким способом внесено кошти.
Комментарии (2)
Відкривати картки Craft Black в БЦ — приємно та тепло на серці
Коли прийшов відкривати картки Craft Black,
— навіть поцікавилися чи я не змерз та зробили мені гарячу каву))!!!
Додатково проконсультували по всім моїм питанням та лімітам, бо НБУ навидумляв нам трошки складнощів (
Знову хочу подякувати співробітницям Білоцерківського відділення.
Змерз, але зігрівся :)
Дякую за найкращій сервіс!
Нам приємно отримувати теплі слова подяки. Ваше повідомлення передане до відома керівника відділення, менеджерам та профільному підрозділу Банку.
Ми і надалі будемо ставати кращими для Вас.
Комментарии (1)
Банк не може надати відповіді стостовно переказу
Обіцяють кожного дня що гроші будуть зараховані на протязі робочого дня, по факту нічого немає, грошей як не було так і немає, конкретної відповіді стосовно коштів я так і не почув.
Не зв’язуйтесь з кредобанком якщо не хочете втратити свої кошти.
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу Банку. Щоб проаналізувати ситуацію необхідна додаткова інформація від Вас. Просимо Вас у приватні повідомлення написати Ваші персональні дані та деталі переказу (дата, отримувач-відправник).
Комментарии (2)
Блокуванням переказу
Нам прикро, що у вас склалось негативне враження щодо обслуговування в нашому Банку.
Для того, щоб ми могли проаналізувати описану ситуацію, необхідна додаткова інформація від Вас. Просимо у приватні повідомлення написати Ваші персональні дані.
Додатково інформуємо, що у своїй роботі Банк неухильно дотримується вимог законодавства України, а також керується нормативно-правовими актами та рекомендаціями Національного банку України, тому в залежності від виконуваної операції, може вимагати у клієнта підтвердження фінансової операції.
Написать комментарий
Відкриття рахунку ФОП у відділенні
Дуже дякую співробітницям Білоцерківського відділення.
Нам приємно отримувати теплі слова подяки. Ваше повідомлення передане до відома керівника відділення, менеджерам та профільному підрозділу Банку.
Ми і надалі будемо ставати кращими для Вас.
Написать комментарий