Курс валютв Кредобанке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 48.91 | 49.29 |
| PLN | 11.51 | 11.77 |
| USD | 41.86 | 42.34 |
| Все курсы банка | ||
Отделение Кредобанка: Харьков, ул. Ярослава Мудрого, 29-А
Безбарьерное отделение. Дежурное отделение работает в условиях длительных перебоев с энергоснабжением.
Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Нам прикро, що у вас склалось негативне враження щодо обслуговування в нашому Банку.
Для того, щоб ми могли проаналізувати описану ситуацію, необхідна додаткова інформація від Вас. Просимо у приватні повідомлення написати Ваші персональні дані.
Додатково інформуємо, якщо Ви не маєте можливості звернутись у відділення самостійно, та/або оформити нотаріальну Довіреність, то Ви можете дистанційно змінити діючий пакет обслуговування на пакет з безкоштовним обслуговуванням, не залежно від надходжень чи інших додаткових умов. Для цього, Вам необхідно звернутись в телефонному режимі на інформаційну лінію банку. Працівники інформаційної лінії допоможуть Вам дистанційно змінити діючий пакет на пакет з безкоштовним обслуговуванням.
Звертаємо Вашу увагу, дзвінок повинен бути здійснений обов’язково з Вашого фінансового номеру телефону.
Що стосується пенсійного рахунку, то Банк не блокує пенсійні картки через нездійснену ідентифікацію. Згідно постанови Кабінету міністрів України Про затвердження Порядку виплати пенсій та грошової допомоги через поточні рахунки в банках України від 30 серпня 1999 р. № 1596 зі змінами: Банк зобов'язаний повідомити в Пенсійний фонд або органи соціального захисту про одержувачів пенсії які не здійснюють видаткові операцій з використанням банківської платіжної картки протягом року, а також з ними не проведено фізичку ідентифікацію; про одержувачів пенсії видаткові операції по рахунку якого відбуваються з використанням довіреності більше року.

Разом з тим, ми не відмовляємо у наданні банківських послуг не клієнтам нашого банку. Зокрема, щоб скористатись послугою обміну валют не обов’язково бути клієнтом нашого банку.
Цілком задоволений роботою банку.
Окремо хочу сказати про УБКІ про яке тут було декілька відгуків з прив‘язкою до Кредобанку. Тільки що перевірив: інформація про закритий кредит вже присутня в УБКІ. Одночасно с цим мій поточний кредитний рейтинг (барабани та тривожна тиша) 309. Цензурно описати цей результат неможливо, а лаятись у відгуку не хочеться.

Дякуємо за зворотний зв'язок. Ми і надалі ставатимемо кращими для вас.

Вже аналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами обов'язково надамо зворотний зв'язок.
Выражаю огромную благодарность сотрудникам банка Полонской Елене и Милешко Елене за великолепную работу и содействие!!!
Оформление ипотеки на жилье, благодаря слаженной и четкой работе, произошло быстро, в срок и с учетом всех интересов клиента!
Спасибо огромное!
Всем рекомендую Кредо Банк для решения своих финансовых вопросов!

Вже цілий тиждень не проходять платежі через iFOBS.Чому я повинна постійно передзвонювати до Львова, і просити що б провели платіжку. Платежі проводяться через 4-5 годин а іноді і на наступний день. В чому проблема?
Чи вже потрібно міняти банк?
Можливо Засновникам цього банка потрібно більш знати як працюють іхні гроші.
Марно шукати проблемі в відділеннях, тому як у них немає інструменту для вирішення таких проблем, в основному проблемі з технічним відділом у Львові. Притензій до роботи Харківської філії у мене немає. Ви Європейський банк-а працюєте ну ніяк не по Європейськи.Оцінка з обслуговуванням менш чим 1 зірка, тобто 0.
З повагою ваш кліент Наталія.

2. Перед этим разговором звонил в колл-центр банка, где оператор ответил, что баланс по моему счету 0 грн. На мой вопрос закрыт счет или нет, ответ ждал около минуты, пока оператор с кем-то «советовалась». О последнем платеже у оператора информация отсутствовала. Зачем Кредобанку колл-центр вообще не понятно, т.к. основной, достоверной информацией они не владеют. Всегда «отправляют» в свое отделение.
3. Система интернет-банкинга «Кредо Дайрект» работает некорректно. Проведение операций показывает с большой задержкой, а если поступает перевод на счет с другого банка, может вообще не показать. Данные о проведенных операциях показываются не в полном объеме. Специалисты отделения банка сами не рекомендуют пользоваться и доверять информации этой программы!
4. Работа отделения оставляет желать лучшего. Так, отделение открывается по графику в 9.00, а фактически кассы и операторы приступают к работе около 9.15. Операторов просто нет на местах, а кассы с 9.15 только открывают жалюзи. После чего может оставаться работать только одна касса, в других «тех.перерыв». График работы отделений с 9-18, сб, вс — выходные. То есть клиенты могут совершать операции в отделении только в основное рабочее время.
картой пользовался редко. летом приходило 2 платежа по 5000 гривен от родственника. а 20 ноября блок прилетал