×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в izibank
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.2 | 42.85 |
USD | 39.3 | 39.85 |
Все курсы банка |
Насчитывает проценты по кредиту без просроченности
Комментарии (1)
Скрытая комиссия, подмена карты
Написать комментарий
Безпідставне блокування та розірвання обслуговування
Після довгої розмови таки довелось дізнатися, що я раптово став терористом, це я дізнавався у підтримки, хоча це вони повинні були мені розяснити. Домовився що це все дістану, квитанції та інше, хочаб за пару місяців. Зробив, написав шалену дічь на папері, відправив і… мені відмовлено в обслуговуванні :) Чому? Ніхто не знає, певно терорист, судячи з того що я дізнавса, але так чітко і не пояснили. Похід в атб я гадаю незаконний, та поповнення рахунку з інших карт та термінаів)
Короче кажучі це не банк, а дніще.
Комментарии (3)
Банк, з яким постійно треба бути «на чеку»
Але нещодавно банк мене неприємно «здивував».
Маю кредитний ліміт 10000 грн. розрахункова дата сплати заборгованості за кредитним лімітом — 30 число. Я сплачую зазвичай за три дні до розрахункової дати. Сплачую не мінімальний платіж, а суму заборгованості, необхідну для залишення картки у пільговому періоді.
28 березня 2023 року я як зазвичай зайшов в інтернет-банкінг і переглянув суму платежу, необхідного для подальшого збереження пільгового періоду. Заборгованість за лютий (на 28 лютого) вона склала 4624,89 грн. Саме таку суму з точністю до копійки (є у мене такий фетіш: вносити саме ту суму, яку необхідно, а не більшу) я перерахував з іншої своєї картки на свою кредитну картку izibank. Наступного дня ще раз спеціально зайшов в інтернет-банкінг і перевірив, чи пройшов платіж і чи подовжили мені пільговий період. І дійсно, в інтернет-банкінгу датою наступного платежу для збереження пільгового періоду було зазначено до 30.04.2023 р., що означало, продовження пільгового періоду на квітень. Я заспокоївся.
Яке було у мене здивування, коли зайшовши в інтернет-банкінг 03.04.2023 р., я побачив в історії операцій з карткою списання з неї відсотків у сумі 225,95 грн. за користування кредитним лімітом.
Зателефонувавши на гарячу лінію банку на моє запитання про підстави для списання відсотків оператор кол-центру банку радісно повідомила мене про те, що я вийшов з пільгового періоду, оскільки мав внести 4624,90 грн, а не 4624,89 грн. я зробив.
Таким чином, банк у абсолютно протизаконний шахрайський спосіб вивів мою картку з кредитним лімітом з пільгового періоду, потай додавши до суми заборгованості, необхідної для продовження пільгового періоду лише 1 копійку. Все просто й невимушено. Так банк заробляє гроші на нас з вами, прямо надуривши довірливого свого клієнта.
Пригадую, свого часу таку фішку з кредитним лімітом і шахрайським виведенням за межі пільгового періоду прокручував ще один банк — Forward Bank. Слава Богу, вже спочивший у Бозі.
Сподіваюся, адміністрація банку відреагує і виправить свою помилку, а в перспективі взагалі відмовиться від спроб дурити своїх постійних клієнтів!!!
Комментарии (3)
Шахрайський банк
Написать комментарий
Переселенцы не тратьте время
Комментарии (2)
Рекомендувати можна
Написать комментарий
Заблокировали карту
Думаю, ну ладно, закрывайте. Скидывают шаблон закрытия счета, где указано что я прошу мне закрыть счет. Я далее пишу в техподдержку и говорю, что я не хочу закрывать счет, зачем вы мне этот шаблон даете. Говорят другого у нас нету, нужно что бы вы заполнили.
Вопрос к банку! Зачем вы вынуждаете своих клиентов подписывать бумажки, с которыми они не согласны (это нарушение прав граждан). Не я являюсь инициатором закрытия счета, а банк!
В ваших же условиях указано в п. 12.4 как банк должен расторгнуть договор в одностороннем порядке. А мне кидают шаблоны и говорят, только такие у нас есть, вы должны сами отказаться.
В итоге вы не только закон нарушаете, но и свои правила. Как так работать можно?
В итоге теряю время, из-за банка деньги на карте заблокированы. Закрывать сами счет не хотят по своей инициативе, да и я не хочу закрывать, придется претензию подавать, а потом и в суд.
Комментарии (1)
Обмеження
А де та служба? У вб немає змоги відправити смс, у додатку такої кнопки нема. Тож що, гроші ми приймемо, але не віддамо нікому?!!!
Комментарии (1)
мошенники
Так под моим Инн приняли клиента и выдали ему кредитку.
и ничего не делают. спорю и подаю заявления в полицию уже пол года.
пользуются военным положением в стране и чудят.
отделений физических нет. работают через банк имитент Таском Банк в котором отвечают что они не при делах разбирайтесь с изи банком мы только карточки их выдаем.
мошенники одним словом.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (1)
все добре поки довольний
Написать комментарий
Перевод гривны на зарубежный счет из-за неверного МСС
Перевод или пополнение счета валютой через почты происходит на стороне украинских банков как покупка (оплата услуг почты, установлен МСС покупки, а не перевода) хотя на самом деле именно грн переводится на зарубежные счета что на данный момент запрещено НБУ.
В этом были замечены следующие почты:
⁃ POSTA BRATISLAVA (Словакия, все отделения почт в стране, название мерчанта напр. «BRATISLAVA» изменяется в зависимости от города)
⁃ AN POST MONEY (Ирландия)
⁃ POCZTA POLSKA (Польша)
В вашем банке на данный момент не ограничена оплата этим мерчантам.
Прошу вас подробно изучить и разобраться в ситуации, а также пресечь отток гривны зарубеж.
Написать комментарий
2 роки досвіду користування izibank
Із сильних сторін можу виділити наступне:
— izibank працює на базі системно важливого банку Таскомбанк
— пропонуються досить високі відсотки за депозитами (в порівнянні з конкурентами)
— є можливість зберігати кошти на безстроковому депозиті — послуга «Заначка», яка дозволяє отримувати 10% річних та вільно розпоряджатися коштами
— досить непогані категорії кешбеку; при цьому відсоток кешбеку однаковий як для власних коштів, так і для кредитних
Стосовно слабких сторін — їх набагато більше:
— з початком війни банк повністю анулював кредитний ліміт і вже рік обіцяє його відновити, але нічого не робить у цьому напрямку. Хочу зазначити, що я особисто маю один із найвищих рейтингів в УБКІ і всі інші банки (Монобанк, Приватбанк, Власний рахунок, Альфа) після початку війни тільки збільшували розміри моїх лімітів.
— періодично трапляються проблеми з мобільним додатком — він або підвисає, або дуже довго переказує кошти: наприклад, з послуги «Заначка» на поточний рахунок — і це дуже не зручно, коли ти знаходишся в магазині і тобі необхідно розраховуватися. Також неодноразово були випадки, коли додаток переставав працювати після оновлення і доводилося сидіти без доступу до грошей по кілька днів.
— курс валют, вказаний у додатку не відповідає дійсності — при здійснені оплат у валюті застосовується менш вигідний курс; для того, щоб дізнатися реальний курс — необхідно переходити на сайти платіжних систем та вираховувати все вручну.
— дуже часто спостерігається некомпетентність співробітників центру підтримки клієнтів: наприклад, з тим же курсом валют (попередній пункт) — спочатку мені дали посилання на якийсь файл у Google Docs в якому були вказані курси, а після того як вони не зійшлись — дали посилання на сайт платіжної системи. Тобто, співробітники не знають відповідей, навіть, на елементарні питання.
— в разі необхідності подання щорічної декларації про майновий стан і доходи — дуже проблематично отримати довідку від банку з інформацією про суму нарахованих доходів (відсотки та кешбек) та сплачених податків. Другий раз звертаюсь з цим питанням: перший раз час очікування склав майже місяць (при цьому прийшлося писати особисто у Фейсбук до засновника/керівника izibank), а другий раз — пройшов місяць і чекаю до сих пір: запит було просто проігноровано — прийшлося писати письмові скарги до банку та НБУ.
— виникають проблеми при блокуванні коштів на рахунку (наприклад, при онлайн купівлі — «Prom оплата», «OLX оплата») — розблокування коштів займає понад 1 місяць (для довідки: у конкурентів — декілька днів, максимум — тиждень). Про цю проблему я писав у попередньому відгуку в 2021 році.
— можливе списання комісії при оплаті послуг через різноманітні термінали. З невідомих причин подібні оплати можуть проходити як готівкове зняття коштів; навіть у випадку, коли у вас встановлена заборона на подібне зняття. І мені особисто знадобилося біля 40 хвилин часу, щоб довести оператору, що це незаконно і примусити оформити заявку на повернення списаної комісії.
— при оформленні будь-яких запитів, скарг і т.п. оператори обіцяють, що зі мною зв’яжеться співробітник банку на наступний день або протягом декількох днів, але ніхто не зв’язується — всі статуси необхідно уточнювати самостійно.
Підсумок: особисто я не можу рекомендувати користуватися izibank. В моєму особистому рейтингу з якості обслуговування, цей банк займає передостаннє місце. А враховуючи, що банк який був на останньому місці зараз визнано неплатоспроможним, то izibank автоматично перемістився на останнє.
Зараз я хочу отримати від них довідку для заповнення щорічної декларації і після цього планую закрити рахунок у цьому банку, тому що вигоди від користування izibank не перекривають втрати часу, які виникають при підготовці письмових скарг та спілкуванні з підтримкою.
Комментарии (3)
Обслуговування
Написать комментарий
Все зручно
Написать комментарий
Незрозумілі відсотки (Питання вирішене, 10.02.2023)
Дивно, яка різниця? В інших банках таких як приват, спортбанк, абанк, сенс, в яких я здійснював такі ж операції, такого не було і зараз нема.
Тоді я того ж дня 01.02.2023 попросив надати інфу, згідно якого пункту договору такі операції не є пільговими.
Сьогодні 09.02.2023 відповіді немає. При повторному зверненні, відповідь — зачекайте, ситуація не типова.
Це як? Або є такий пункт, або його немає.
Якщо нема то поверніть 546. Якщо є, то тоді питань більше нема, просто буду знати на майбутнє.
Комментарии (11)
Це капєц
Завірив епц та відправив в тех підтримку. Сказали що нічого не бачать. Запропонували продублювати на пошту. Продублював
В ітозі відповили що не надав епц. Тепер питання з якого х я повинен вам надавати свій файл для завірки документів.
Тепер ще більше після цього хочу закрити рахунок через написання заяви від руки тільки.
Висновки тепер робіть самі після такого
Комментарии (2)
Банк списывает насчитывает процент и не может объяснить за что именно
0% если пользоваться в торговых, сервисных сетях.
Пользуюсь. Оплачиваю в нужный период.
Внезапно начали начисляться проценты.
Мелочь. 0.04, дальше 0.07.
Позвонил на линию. Сказали, объяснить не могут, разберуться. Пропали.
Написал в чат. Мне начали отвечать на вопросы, которые я не задавал.
Например, сказали что я могу погасить кредит или что проценты, потому что я пользуюст кредитом.
Сотрудник отвечал на вопросы, которые сам выдумывал у себя в голове.
Написать комментарий
Радий, що звернувся саме до них
Написать комментарий
Ошибка при переводе через онлайн-обменник
А когда обращаешься в техподдержку, все ответы как по шаблону, ни разу ничем не поменялись!
Написать комментарий