Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ukrx 21 апреля 2023, 17:14
Заранее пополняю карту банка. Ни разу не выходил за период. Но проценты все равно насчитывают просто так. Объяснить в чате ничего не могут. Реально. Не шутка. Пишут, что я вышел за период, но объяснить когда не могут.
ukrx 20 апреля 2023, 16:11
Есть дебетовая, кредитная карта. Открыл приложение, выбрал дебетовую карту. Под картой поменялся цвет ссылок. Выбрал опцию сделать перевод. Соответственно, я ожидаю что перевода будет сделан с той карты которую выбрал. Дальше быстро вставлю из буфера номер карты куда перевести и ввожу сумму поскольку срочно надо было сделать перевод. Сделал. Потом зашел. Оказалось, списало комиссию больше 200 гривен. Оказывается, что если ты выбрал конкретную карту для работы, и из её меню выбираешь операции с ней, то это не означает что ты работаешь с этой картой. Получается, приложение банка делает подмену карты в моменты перевода, в результате которого списывается комиссия.
jjukk 13 апреля 2023, 19:16
Заблокували рахунок, не пояснивши чого, за що, що спричинио і т.д. Відразу затребували дічь, власноруч написати ВСІ поповнення які були, і це в час коли штучний інтелект вже існує, вони ще на листочках пишуть, також написати з яких карт та це все підкрипити квитанціями! По перше де їх взять ті квитанції, якщо жодна квитанція не дійсна, бо немає фізичної печатки та не завірена нотаріусом, по друге ВСІ поповнення!!! Всі йоханий бабай.
Після довгої розмови таки довелось дізнатися, що я раптово став терористом, це я дізнавався у підтримки, хоча це вони повинні були мені розяснити. Домовився що це все дістану, квитанції та інше, хочаб за пару місяців. Зробив, написав шалену дічь на папері, відправив і… мені відмовлено в обслуговуванні :) Чому? Ніхто не знає, певно терорист, судячи з того що я дізнавса, але так чітко і не пояснили. Похід в атб я гадаю незаконний, та поповнення рахунку з інших карт та термінаів)
Короче кажучі це не банк, а дніще.
Олекса Світловодський 6 апреля 2023, 23:14
Вирішив поділитися своєю історією співпраці з izibank. Вона триває вже третій рік. І донедавна вже було більш-менш зрозуміло і прийнятно.
Але нещодавно банк мене неприємно «здивував».
Маю кредитний ліміт 10000 грн. розрахункова дата сплати заборгованості за кредитним лімітом — 30 число. Я сплачую зазвичай за три дні до розрахункової дати. Сплачую не мінімальний платіж, а суму заборгованості, необхідну для залишення картки у пільговому періоді.
28 березня 2023 року я як зазвичай зайшов в інтернет-банкінг і переглянув суму платежу, необхідного для подальшого збереження пільгового періоду. Заборгованість за лютий (на 28 лютого) вона склала 4624,89 грн. Саме таку суму з точністю до копійки (є у мене такий фетіш: вносити саме ту суму, яку необхідно, а не більшу) я перерахував з іншої своєї картки на свою кредитну картку izibank. Наступного дня ще раз спеціально зайшов в інтернет-банкінг і перевірив, чи пройшов платіж і чи подовжили мені пільговий період. І дійсно, в інтернет-банкінгу датою наступного платежу для збереження пільгового періоду було зазначено до 30.04.2023 р., що означало, продовження пільгового періоду на квітень. Я заспокоївся.
Яке було у мене здивування, коли зайшовши в інтернет-банкінг 03.04.2023 р., я побачив в історії операцій з карткою списання з неї відсотків у сумі 225,95 грн. за користування кредитним лімітом.
Зателефонувавши на гарячу лінію банку на моє запитання про підстави для списання відсотків оператор кол-центру банку радісно повідомила мене про те, що я вийшов з пільгового періоду, оскільки мав внести 4624,90 грн, а не 4624,89 грн. я зробив.
Таким чином, банк у абсолютно протизаконний шахрайський спосіб вивів мою картку з кредитним лімітом з пільгового періоду, потай додавши до суми заборгованості, необхідної для продовження пільгового періоду лише 1 копійку. Все просто й невимушено. Так банк заробляє гроші на нас з вами, прямо надуривши довірливого свого клієнта.
Пригадую, свого часу таку фішку з кредитним лімітом і шахрайським виведенням за межі пільгового періоду прокручував ще один банк — Forward Bank. Слава Богу, вже спочивший у Бозі.
Сподіваюся, адміністрація банку відреагує і виправить свою помилку, а в перспективі взагалі відмовиться від спроб дурити своїх постійних клієнтів!!!
Александр Явдохин 3 апреля 2023, 19:34
На початку березня помітив що коли повертались кошти за товар то смс приходила що кошти зайшли, а їх на самому ділі не було і це можна прослідити по історії транзакцій Коли я зателефонував оператору то почув відповідь що в них так працює система і кошти повині зайти через 2−3 дні, при цьому смс вже не буде, а потрібно кожен день перевіряти залишок і що є можливість сформувати звіт за місяць і там все видно.Після цього я зробив як сказав оператор і помітив що не б'ється баланс (залишок коштів+ приход- расходи)по місяцю, після чого позвонив оператору і він теж це помітив і сказав що передасть в технічний відділ і зі мною звяжаться.Після цього я декілька разів дзвонив оператору і мені сказали що фахівці займаються, но саме цікаве коди березень місяць закінчився, мені прийшло повідомлення що зняло 845 грн і що це відсотки за кредитний ліміт, хоча в кінці місяця я заходив на свою сторінку і було написано що в цьому місяці платіж сплачено, тобто вже місяць вони мені не можуть сказати чому не б'ється баланс і ще й нарахували мені 845 грн, хоча причина технічна банка.Порада не зв’язуйтесь з цим банком, тут шахраї та дуже некомпетентні оператори (один з них мені сказав що 845грн це обов’язкова щомісячна плата за користування кредитним лімітом).
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
raimor 30 марта 2023, 18:11
Если вы переселенец, в 99, 9% вам придёт отказ, даже при наличии высокого легального подтверждённого дохода. Зачем заполняется анкета при регистрации, где указывается источники дохода, активы — непонятно, напишите сразу что жителям Донецкой, Луганской области и Крыма счета не открываем. Шлю их в далёкое эротическое путешествие и продолжаю пользоваться монобанком.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
pegas23 22 марта 2023, 15:19
Класний та цікавий інтерфейс сайту банку, доволі зручний і інтуїтивно зрозумілий у користуванні застосунок. Можна підвищувати кредитний ліміт самостійно. Дійсно можу його рекомендувати кожному, хоча техпідтримка часто довго відповідає.
3.03 вижу что заблокировали карту, обратился в чат поддержки, сказали необходимо предоставить информацию по одной транзакции. Ну я им всё предоставил, я продал криптовалюту. Последовал ответ «Банк решил не устанавливать деловые отношения, поэтому согласовано закрытие и выведения средств. Решение принято в одностороннем порядке, Банк причины не разглашает».
Думаю, ну ладно, закрывайте. Скидывают шаблон закрытия счета, где указано что я прошу мне закрыть счет. Я далее пишу в техподдержку и говорю, что я не хочу закрывать счет, зачем вы мне этот шаблон даете. Говорят другого у нас нету, нужно что бы вы заполнили.
Вопрос к банку! Зачем вы вынуждаете своих клиентов подписывать бумажки, с которыми они не согласны (это нарушение прав граждан). Не я являюсь инициатором закрытия счета, а банк!
В ваших же условиях указано в п. 12.4 как банк должен расторгнуть договор в одностороннем порядке. А мне кидают шаблоны и говорят, только такие у нас есть, вы должны сами отказаться.
В итоге вы не только закон нарушаете, но и свои правила. Как так работать можно?
В итоге теряю время, из-за банка деньги на карте заблокированы. Закрывать сами счет не хотят по своей инициативе, да и я не хочу закрывать, придется претензию подавать, а потом и в суд.
LiViKa 28 февраля 2023, 9:34
Щойно відкрила картку, статус «обмежені витратні операції, зверніться до служби підтримки»
А де та служба? У вб немає змоги відправити смс, у додатку такої кнопки нема. Тож що, гроші ми приймемо, але не віддамо нікому?!!!
honest 27 февраля 2023, 10:57
регистрируют клиентов не проверяя их данные.
Так под моим Инн приняли клиента и выдали ему кредитку.
и ничего не делают. спорю и подаю заявления в полицию уже пол года.
пользуются военным положением в стране и чудят.
отделений физических нет. работают через банк имитент Таском Банк в котором отвечают что они не при делах разбирайтесь с изи банком мы только карточки их выдаем.
мошенники одним словом.
Минфин
Ответ администратора
27 февраля 2023, 12:26
Відгук зарахований (на 27.02.2023).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
tyrk0thebest 24 февраля 2023, 20:08
Великий кредитний ліміт рятує мене впродовж всього року. Дуже зручний мобільний застосунок. Думав, що аналогів Привату та Моно вже не буде, але Ізібанк дуже здивував у такий тяжкий час
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Defender NBU 24 февраля 2023, 9:19
Добрый день, многие люди нашли лазейки обходить запрет по переводу грн за рубеж используя местные почты.

Перевод или пополнение счета валютой через почты происходит на стороне украинских банков как покупка (оплата услуг почты, установлен МСС покупки, а не перевода) хотя на самом деле именно грн переводится на зарубежные счета что на данный момент запрещено НБУ.

В этом были замечены следующие почты:
⁃ POSTA BRATISLAVA (Словакия, все отделения почт в стране, название мерчанта напр. «BRATISLAVA» изменяется в зависимости от города)
⁃ AN POST MONEY (Ирландия)
⁃ POCZTA POLSKA (Польша)

В вашем банке на данный момент не ограничена оплата этим мерчантам.

Прошу вас подробно изучить и разобраться в ситуации, а также пресечь отток гривны зарубеж.
iyanchuk 23 февраля 2023, 14:07
Я є користувачем продукту izibank орієнтовно з березня 2021 року (тобто майже 2 роки). В принципі сам по собі продукт досить непоганий.

Із сильних сторін можу виділити наступне:
— izibank працює на базі системно важливого банку Таскомбанк
— пропонуються досить високі відсотки за депозитами (в порівнянні з конкурентами)
— є можливість зберігати кошти на безстроковому депозиті — послуга «Заначка», яка дозволяє отримувати 10% річних та вільно розпоряджатися коштами
— досить непогані категорії кешбеку; при цьому відсоток кешбеку однаковий як для власних коштів, так і для кредитних

Стосовно слабких сторін — їх набагато більше:
— з початком війни банк повністю анулював кредитний ліміт і вже рік обіцяє його відновити, але нічого не робить у цьому напрямку. Хочу зазначити, що я особисто маю один із найвищих рейтингів в УБКІ і всі інші банки (Монобанк, Приватбанк, Власний рахунок, Альфа) після початку війни тільки збільшували розміри моїх лімітів.
— періодично трапляються проблеми з мобільним додатком — він або підвисає, або дуже довго переказує кошти: наприклад, з послуги «Заначка» на поточний рахунок — і це дуже не зручно, коли ти знаходишся в магазині і тобі необхідно розраховуватися. Також неодноразово були випадки, коли додаток переставав працювати після оновлення і доводилося сидіти без доступу до грошей по кілька днів.
— курс валют, вказаний у додатку не відповідає дійсності — при здійснені оплат у валюті застосовується менш вигідний курс; для того, щоб дізнатися реальний курс — необхідно переходити на сайти платіжних систем та вираховувати все вручну.
— дуже часто спостерігається некомпетентність співробітників центру підтримки клієнтів: наприклад, з тим же курсом валют (попередній пункт) — спочатку мені дали посилання на якийсь файл у Google Docs в якому були вказані курси, а після того як вони не зійшлись — дали посилання на сайт платіжної системи. Тобто, співробітники не знають відповідей, навіть, на елементарні питання.
— в разі необхідності подання щорічної декларації про майновий стан і доходи — дуже проблематично отримати довідку від банку з інформацією про суму нарахованих доходів (відсотки та кешбек) та сплачених податків. Другий раз звертаюсь з цим питанням: перший раз час очікування склав майже місяць (при цьому прийшлося писати особисто у Фейсбук до засновника/керівника izibank), а другий раз — пройшов місяць і чекаю до сих пір: запит було просто проігноровано — прийшлося писати письмові скарги до банку та НБУ.
— виникають проблеми при блокуванні коштів на рахунку (наприклад, при онлайн купівлі — «Prom оплата», «OLX оплата») — розблокування коштів займає понад 1 місяць (для довідки: у конкурентів — декілька днів, максимум — тиждень). Про цю проблему я писав у попередньому відгуку в 2021 році.
— можливе списання комісії при оплаті послуг через різноманітні термінали. З невідомих причин подібні оплати можуть проходити як готівкове зняття коштів; навіть у випадку, коли у вас встановлена заборона на подібне зняття. І мені особисто знадобилося біля 40 хвилин часу, щоб довести оператору, що це незаконно і примусити оформити заявку на повернення списаної комісії.
— при оформленні будь-яких запитів, скарг і т.п. оператори обіцяють, що зі мною зв’яжеться співробітник банку на наступний день або протягом декількох днів, але ніхто не зв’язується — всі статуси необхідно уточнювати самостійно.

Підсумок: особисто я не можу рекомендувати користуватися izibank. В моєму особистому рейтингу з якості обслуговування, цей банк займає передостаннє місце. А враховуючи, що банк який був на останньому місці зараз визнано неплатоспроможним, то izibank автоматично перемістився на останнє.
Зараз я хочу отримати від них довідку для заповнення щорічної декларації і після цього планую закрити рахунок у цьому банку, тому що вигоди від користування izibank не перекривають втрати часу, які виникають при підготовці письмових скарг та спілкуванні з підтримкою.
voduma 22 февраля 2023, 15:43
На валютній карті лежало 1660 дол. Поки кошти не потрібні були тому й не знімав карти з упевненістю що отримаю свої кошти за першою вимогою (як і передбачається договором з обслуговування рахунку). Та як виявилось отримати свої кошти можна лише попередньо замовивши і термін найближчої дати отримання майже через 2 тижні. Жодного альтернативного варіанту запропонувати не можуть (ні інше відділення для отримання ні підїхати в головний офіс і отримати свої кошти там). Тобто проблеми банку (як було озвучено це наявність готівки і логістика) стають проблемами клієнта і за користування коштами, поки клієнт очікує майже 2 неділі, банк нікому нічого не винен. Не раджу обслуговуватись в даному банку, а банку раджу вдосконалювати систему обслуговування і утримання клієнтів. Чомусь інші банки і %% можуть нарахувати на затримку і знайти альтернативні підходи (запропонувати інші відділення для отримання коштів якщо є проблеми з логістикою), а ваш персонал (чи то система така у вас), нажаль не в змозі.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Антон Бец 20 февраля 2023, 17:53
Купівля валюти під депо — зручно та повністю онлайн. Замовлення заздалегіть через підтримку в телеграм, зняття без проблем в валюті у відділенні ТАС, все чудово.
Олег Пупкин 9 февраля 2023, 11:37
Завантажив додаток, відкрив кредитку, дали ліміт 30000. Певний час не користувався. 17.01.2023 зробив операцію з кредитних коштів на сайті favbet на 26000. До кінця лютого маю закрити, щоб залишатися у пільговому періоді. Але вже 01.02.2023 мені нарахували 546 грн. відсотків. При зверненні в СП відповіли, що операції в цьому сервісі проходять по МСС 7995, який належить до категорії казино, тому такі операції не підпадають під пільгові.
Дивно, яка різниця? В інших банках таких як приват, спортбанк, абанк, сенс, в яких я здійснював такі ж операції, такого не було і зараз нема.
Тоді я того ж дня 01.02.2023 попросив надати інфу, згідно якого пункту договору такі операції не є пільговими.
Сьогодні 09.02.2023 відповіді немає. При повторному зверненні, відповідь — зачекайте, ситуація не типова.
Це як? Або є такий пункт, або його немає.
Якщо нема то поверніть 546. Якщо є, то тоді питань більше нема, просто буду знати на майбутнє.
maxavery 26 января 2023, 17:39
Хотів закрити рахунок в ізі. Написав в тех підтримку щоб надали заяву в пдф для закриття
Завірив епц та відправив в тех підтримку. Сказали що нічого не бачать. Запропонували продублювати на пошту. Продублював
В ітозі відповили що не надав епц. Тепер питання з якого х я повинен вам надавати свій файл для завірки документів.
Тепер ще більше після цього хочу закрити рахунок через написання заяви від руки тільки.
Висновки тепер робіть самі після такого
Банк предоставил кредитную линию.
0% если пользоваться в торговых, сервисных сетях.
Пользуюсь. Оплачиваю в нужный период.
Внезапно начали начисляться проценты.
Мелочь. 0.04, дальше 0.07.
Позвонил на линию. Сказали, объяснить не могут, разберуться. Пропали.
Написал в чат. Мне начали отвечать на вопросы, которые я не задавал.
Например, сказали что я могу погасить кредит или что проценты, потому что я пользуюст кредитом.
Сотрудник отвечал на вопросы, которые сам выдумывал у себя в голове.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ogedsa 24 января 2023, 15:56
Звернувся до ізібанку вперше, і був приємно здивований. Співробітниця розповіла про усі необхідні мені послуги, тому я випустив картку. Радий, що звернувся саме до них, все чітко і швидко, і головне, з розумінням.
Roman87 18 января 2023, 13:35
Постоянно какие-то ошибки при переводе средств через онлайн-обменник! И самое главное, что это происходит именно тогда, когда на счету средств нет, после пополняю карту и сразу хочу совершить операцию в обменнике, а тут мне «Ошибка»! То есть, такое впечатление, что когда деньги поступают на счет, они на какое-то время замораживаются!
А когда обращаешься в техподдержку, все ответы как по шаблону, ни разу ничем не поменялись!

Курс валют в izibank

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.2 42.85
USD 39.3 39.85
Все курсы банка

Курс валют в izibank

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.2 42.85
USD 39.3 39.85
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / izibank 💰 / Отзывы о izibank 📝