Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
vitamilhaylova 27 апреля 2025, 1:35
Пользовалась картой для личных нужд, никаких лимитов не превышала, и в один прекрасный день банк увидела в приложении информацию о том, что расходные операции по карте были ограничены по непонятным мне причинам. Служба поддержки запросила пояснения об экономической сути операций по карте. В тот же день отправила им информацию по моим платежам за последнее время и уже неделю жду от них ответ. Как можно рассчитывать на сотрудничество с банком, планировать в нем какие-либо депозиты да и вообще пользовать его услугами, если в один прекрасный момент по непонятным причинам банк ограничивает твои действия и на твои вопросы отвечает неделями?
stor23159 25 апреля 2025, 7:06
15.04.25 10⁰¹ в мобільний банк izibank прийшло push повідомлення такого змісту:
даруємо сертифікат в Сільпо на 500 грн! 💰 відкрий депозит під 16% річних від 10 000 грн на 3+ місяці в застосунку izibank — і отримай сертифікат в Сільпо на 500 грн! ❤️ лише гарантований подарунок! акція діє з 15.04.25 по 31.05.25 — не зволікай, кількість сертифікатів обмежена.
Вигідна пропозиція скажете ви :)
Тому було прийняте рішення 15.04.25 р. 11⁴⁵ про відкриття депозиту на суму 10001 грн.
15.04.25 16⁴³ в мобільний банк izibank прийшло push повідомлення такого змісту:
умови Акції «500 грн до депозиту» — виконано! очікуйте повідомлення з сертифікатом на 500 грн до Сільпо протягом 10 робочих днів. ми докладемо всіх зусиль, аби ви отримали свій подарунок якнайшвидше! 💙
Ну все чекаємо 10 днів на сертифікат і не відбувається нічого…
25.04.25 написав на підтримку де консультант відповів що це виявляється мав бути розіграш сертифікатів, хоча про розіграш в push повідомленнях нічого. Розіграш сертифікатів виявився розіграшем лохів :)
Посилання на скрін push від банку:
https://drive.google.com/file/d/1fQt9lgR7iA5QuPiqsMg5RgrchlZsXWGo/view?usp=drivesdk
15.04.2025 отримав акційну пропозицю на отримання сертифіката сільпо 500 грн. при відкритті депозиту. Відкрив депозит, виконав вимоги банку для отримання сертифікату. Хотів зв’язатись телефоном і чатом для подробиць отримання сертифікату, вже майже 3 години ні чат, ні телефон не відповідає. Інші банки зазвичай одразу відгукуються.Чи є якісь норми НБУ на зворотній зв’язок? Треба надалі добре подуматичи продовжувати співпрацю з цим банком.
Заблокировали карту, туда перекидывал зарплату, и семье на покушать, я военный с 2022 года, и вот в очередной раз перекидывал туда деньги, и мне заблокировали карту, точнее ограничили переводы, мне нужно кормить семью, я писал в тех поддержку, ответили с 4-го раза, ждал около недели, просто ответа, жал им все справки о доходах, сказали в районе 5 дней разберутся, по итогу прошло 5 дней, не кто не в чем не разобрался, деньги все ту же заблокированы, я отдаю здоровье за эту страну, а она мне блокирует мои де деньги, мне нужно кормить семью, и кушать самому, ладно если бы там было на карте 200 гривен, а так так сума не маленькая, если разблокируют удалю отзыв, а пока что пусть будет тут, и чтоб люди видели как там и что, последние цифры карты 4714, может увидев это обращение, что-то поменяется.
Дмитрий Бикеев 10 апреля 2025, 11:39
Це мій перший відгук на Мінфіні за 10 років мого перебування на цьому сайті.

1)
Підтримка — точніше, її відсутність.
Я звертався до підтримки 4 рази за 2 роки.
0 реакції — завжди всі оператори зайняті.
Пишу вже о першій ночі в надії отримати відповідь.
Пишу повне запитання зі скріншотами та всією інформацією.
(У мене 5 років одна картка, один рахунок у гривні)
О 6:10 підключається оператор, питає останні 4 цифри картки (до цього вже тричі писав номер картки, з якою звертаюсь).
О 6:25 чат закривається.
В жодному іншому банку у мене не питають останні 4 цифри картки.

Дзвінок на гарячу лінію — 15 хвилин музики, відповіді немає, немає номера в черзі (щоб хоча б зорієнтуватися, чи варто чекати відповіді).
Вдень така ж ситуація: пишеш о першій дня — відповідають о п’ятій вечора.
Це найгірша підтримка, з якою я коли-небудь стикався.

2)
Додаток — він постійно лагає.
І тут проблема не в моєму телефоні і не в тому, що він якось гальмує.
Проблема в тому, що їхній бекенд надсилає пуш про неуспішну транзакцію.
Але в додатку ця транзакція взагалі не відображається (її просто немає ні у виписці по картці, ні в самому додатку).
Також для цього банку не новина — зникнення транзакцій з історії.
Вони просто зникають через деякий час. (проблема була в 2021 так і залишилась)

3)
Випадок з додатком Сільпо та оплатою через Masterpass.
Кожного разу — відмова в оплаті. (Інтернет-ліміт та все інше було в порядку)
Звертався в підтримку — знову ж таки, відповіли через кілька годин.
Відповіли, що вебтермінал Сільпо не відповідає вимогам НБУ.
Протягом 2 тижнів оплачував: ПриватБанком, Монобанком, ПУМБом, А-банком — все було добре.
Через 2 тижні оплата через них знову запрацювала.

Іншими послугами цього банку не варто користуватися, особливо при роботі з великими сумами, оскільки існує ризик втрати коштів, а служба підтримки може або не відповісти, або надати недостовірну інформацію.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Sergey Babich 7 апреля 2025, 16:12
Хотів залишити негативний відгук про необгрунтовано заблоковану карту, висмоктаний з пальця фін моніторінг, відсутність зворотнього зв’язку від служби підтримки і все таке, але потім почитав відгуки, зрадів, що заблокували кредитну карту, а не депозит чи поточний рахунок, та вирішив просто послати банк за російським кораблем, видалити аккаунт, карту і додаток. 5 зірок за те, що вони після цього не будуть за мною бігати і чогось просити))) бо яка нормальна людина щось своє десть цьому банку?) До речи ТАС також за ним.
canchizess1337 5 апреля 2025, 22:16
Всем здравствуйте, заблокировали карту на которой лежало 157к+ грн, до поддержки хрен достучишься, но когда достучишься, будут максимально долго тянуть время, месяц они проверяли мои данные, потом еще пол месяца принимали мое заявление на вывод средств.
Сначала написали что выведут через 3 рабочих и 3 календарных дня, на 5 день с ним из связываюсь уточнить, пишут что за 6 дней, не получится вывести, сейчас ожидайте до 30 дней.
Скамина лютая.
IZIBANK, представители, если вы это читаете, советовал бы заняться вопросом по этой сумме.
Пока оставляю гневный отзыв, если проблема будет не решена, подаю в суд, настроен я серьезно.
Kravsova35 5 апреля 2025, 17:23
Я вже не можу це терпіти. Я дійсно боролась як могла з ними, але це вже просто не допустимо! Після можї блокіроки картки я надала всі документи що мала для її розблокування, але їм цього не висточилио. Я про себе думаю, «Добре, поверніть хочаб кошти». Вони мені пишуть кошти так просто зараз ми вам віддати не зможемо, тільки от коли закриємо рахунок. Я погодилась, все заповнила, куди мені повернути мої гроші, а на картці дійсно не мала сума була. Я все заповнила, надала їм пдф файл з моїм підписом. Вони мені сказали чекати 45 днів, точніше у продовж 45 днів вам надійдут ці кошти. Подавала цей документ 12 лютого. Наразі вже 5 квітня, ніхто мені нічого не надіслав. Пишу я у підтримку мене ігнорують по 15−20 годин. Одного разу я дописалась, вони написали ну в нас багато людей і тд. Я взагалі у шоці! Вже пройшло більш ніж 50 днів. Мої гроші досі в них. Підтримка і далі ігнорує. Я не знаю що взагалі робити!
kiribas 4 апреля 2025, 18:01
Две недели пытался зарегистрироваться, по сей день ничего так и не получилась. При попытке регистрации, приложение виснет на проверке подписи. Поддержка, ни какая. Скорей всего дети сидят. Поддержка пишет одно и тоже и чаще всего не в тему. Пользы никакой.Скорей всего, без платно работают. Какой дурак будет платить за такую работу??? Поддержка в основном пользуется ботом, который так же без полезен как и они сами. Сами отвечать на вопросы не хотят. В общем НЕ РЕКОМЕНДУЮ пользоваться услугами не компетентных людей.
LetaevaKris 1 апреля 2025, 15:37
Може хтось зтикався. Використала колись кредитний ліміт, чесно платила мінімалки. Почала закидувати більше грошей (замість 2тис 2500 для початку), щоб вже потрохи закривати, і здивувалась, м’яко кажучи — скільки не закидуй, скільки б днів у місяці не було, чудо-відсотки списують все під 0. Чітко кожного разу. Підтримка просто… не описати в межах цензури. Простіше кажучи я зовсім не розумію, як в них це працює. Більше кидати страшно бо гроші на дорозі не лежать, а як закину повну суму щоб закрити все відразу — воно і це зпише під 0???
Додала б скріни, але тут не можна.

— Поясніть будь ласка, по якому принципу списується відсотки за користування, бо списує кожен раз різну суму так, що на рахунку залишається 0
— нараховуються відсотки залежного від користування кредитною лінією. (через 10хв) дякуємо, що звернулись до нас! гарного вечора

Запитую знову у іншого оператора вже:
— Я нею не користуюсь, буквально просто закидую мінімалку + трохи зверху, списання не по якимось чітким правилам проходять бо суми були б однакові
— уточніть ваше питання, будь ласка
— Чому при одному й тому самому мінусі списує різні суми по відсоткам?
— це залежить від кількості днів у місяці і точної суми залишку на картці
— Точна сума залишку завжди 0, тобто закину я 2000 чи 2500 списує завжди під 0
— бачу по виписці, що суми залишків у вас різні були, також все залежить від кількості днів на місяць
— (кидаю їм скріншот) Ок, тут різниця в 2 рази, як к-сть днів в місяці на це впливає?
— в лютому списання відбулося двома платежами
— У вас є доступ до історії списань?
— так
— Якщо переглянете — побачите, що кожного разу сума поповнення однакова, а списання хаотичні. Я просто не розумію, це якісь нюанси додатку чи що це? Якщо я 3000 закину воно і їх під 0 також спише на різні відсотки?
— система списує відсотки відповідно до суми залишку на рахунку та наявності поповнень рахунку
Сергей Соловьев 30 марта 2025, 17:15
В пятницу 28 марта обнаружил, что все мои карты заблокированы. Несколько часов не мог связаться с поддержкой, наконец получилось. Говорят, что это из-за необходимости пройти актуализацию данных. Быстро все сделал, но карты так никто и не разблокировал. Третий день после этого не могу связаться с поддержкой, никто не отвечает.
Ужасный банк, как можно так работать!
Валерій Антюхов 29 марта 2025, 23:49
Сьогодні зайшов у додаток банку і побачив, що карту з кредитним лімітом заблоковано. Причина дій банку невідома, але скоріш за все це означає кінець та вихід з ринку самого банку. З підтримкою зв’язатися неможливо, вона просто не відповідає. Власних коштів в даному банку не тримав, тому почивай з миром ізібанк. Колись це був більш менш привабливий проект але нажаль всьому приходить кінець. Якщо хтось ще й досі тримає там власні кошти, то виводьте їх якомога швидше якщо звісно ще є така можливість
Alinajjjj 25 марта 2025, 13:28
Доброго дня!
Вже приблизно пів року ізі банк не повертає кошти!
Підтримка просто не відповідає! Як на це можно вплинути?
Lazarek 21 марта 2025, 6:37
Являюся клієнтом izi банку вже декілька років, нарікань не було.Але зараз це просто якийсь жах, карту заблоковали (треба пройти актуалізацію даних, пройшла її двічі!!), на гарячу лінію не додзвонитися від слова взагалі(вони і не були такі, що відразу відповідали, але чекала більше ніж 30 хв, а відповіді так і не отримала), в месенджері так само відповіді нуль.Як взагалі з ними звʼязатися??? Навіть дзвонила на гарячу лінію Таскомбанк, але вони кажуть що інформацією не володіють, дзвоніть до ізі 🤬😡
d1so4ka 16 марта 2025, 11:17
Все было хорошо, пользовался банком. В один момент вижу что операции по витратам обмежені, нужно обратится в тех. поддержку. Я им написал, в ответ они мне говорят что я пишу не с того финансового номера, года 2 я сменил номер в телеграм на новый, они пишут чтобы я писал с него (тот который у меня сейчас в телеграм и в личном кабинете банка) я предоставляю доказательства что у меня стоит тот номер, который им нужен в ответ получаю это — На жаль наша розмова стає циклічною, я надав вище відповіді на ваші запитання. Завжди раді допомогти вам💪 Якщо у вас будуть якісь побажання або ж труднощі — ви обов’язково звертайтесь🤝 Дякуємо за звернення та бажаємо вам гарного дня ⭐
paros 15 марта 2025, 17:28
Заблокували карту, попросили документи про доходи, все надав, пообіцяли розгляд до 30 днів. Кожного тижня відповідали «ще не отримали відповідь по вашій заявці». Через 60! днів попросили додаткові документи. Коли я їх надав, через тиждень приходить лист про відмову від підтримання ділових відносин. Підтримка жахлива, відповідати можуть через 1−2 дні, інколи довше. Найгірший досвід співпраці з банками (а був клієнтом в багатьох), хоча раніше питань ніколи не було. Нікому не рекомендую.
Три літри 12 марта 2025, 19:46
Маю в цьому банку картку єПідтримки. Раптом з’ясувалось що в січні 2025 року закінчився строк дії картки.

Гадаєте в застосунку є можливість самостійного перевипуску віртуальної картки? Ні.

Може думаєте банк сам перевипустив картку? Також ні.
Parasolka1987 11 марта 2025, 15:10
Без причин заблокували карту коли сума була 40+.
І підтверджуй що кошти твої…
Підтвердив.Чекайте
Крім того чекав і в кінці (Закрили рахунок без причин (Гроші переоахували невідомо КУДИ з моєї карти без моєї згоди)
І ТЮТЮ грошенята.
ЧАТ ЧИ ГАРЯЧА ЛІНІЯ ТРЕБА ПО 6годин чекати і то не факт що трубку візьмуть чи відпишуть (бо гроші ВАШІ в них)
НЕМАЙТЕ ДІЛА ЦЕ ПРОСТО (АФЕРИСТИ ЯКІ привласнюють чужі кошти)
OlgaCherneta 10 марта 2025, 16:06
Маю в ізі банку кредитну карту, вже багато років. На сьогодні по цій карті заборгованість 7500 грн. Проценти сплачу вчасно, прострочених платежів не маю і ніякої активності по цій карті теж не маю. Сьогодні заказним листом, мені повідомили, що припиняють зі мною всі відносини. Але, які? Карта на 7500? У листі ссиляються на 15 статтю закону. Причина: відмив грошей, фінансування тероризму, розповсюдження зброї масового знищення. І це все стосується мене, мами в декретній відпустці, яка живе за копійки чоловіка. Отримавши лист, я досі не можу прийти до тями!
Дозвонилась до гарячої лінії, мені сказали, що не знають чому саме ця стаття і припинити відносити банк залишає за собою право в будь який момент.
Збираюсь звертатися до суду, бо такий наклеп це вже занадто!
Oalina 7 марта 2025, 14:11
Купилася на їхні вигідні ставки для послуги «Заначка», перевела туди свої накопичення (доволі несуттєві). У відповідь на що банк спочатку заблокував мої рахунки, а коли я надала підтвердження того, що кошти — особисті, тупо закрив мої рахунки. Спочатку обіцяли повернути заблоковані там кошти через три дні, а потім вже через 45.
За службою підтримки треба буквально бігати. На телефонні дзвінки ніхто не відповідає, в чаті повідомлення ігноруються по дві доби.

Курс валют в izibank

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.7
USD 42 42.4
Все курсы банка

Курс валют в izibank

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.7
USD 42 42.4
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / izibank 💰 / Отзывы о izibank 📝