×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в izibank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| USD | 42 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Расходные операции ограничены.
Комментарии (2)
Як банк «залучає» клієнтів у депозити.
даруємо сертифікат в Сільпо на 500 грн! 💰 відкрий депозит під 16% річних від 10 000 грн на 3+ місяці в застосунку izibank — і отримай сертифікат в Сільпо на 500 грн! ❤️ лише гарантований подарунок! акція діє з 15.04.25 по 31.05.25 — не зволікай, кількість сертифікатів обмежена.
Вигідна пропозиція скажете ви :)
Тому було прийняте рішення 15.04.25 р. 11⁴⁵ про відкриття депозиту на суму 10001 грн.
15.04.25 16⁴³ в мобільний банк izibank прийшло push повідомлення такого змісту:
умови Акції «500 грн до депозиту» — виконано! очікуйте повідомлення з сертифікатом на 500 грн до Сільпо протягом 10 робочих днів. ми докладемо всіх зусиль, аби ви отримали свій подарунок якнайшвидше! 💙
Ну все чекаємо 10 днів на сертифікат і не відбувається нічого…
25.04.25 написав на підтримку де консультант відповів що це виявляється мав бути розіграш сертифікатів, хоча про розіграш в push повідомленнях нічого. Розіграш сертифікатів виявився розіграшем лохів :)
Посилання на скрін push від банку:
https://drive.google.com/file/d/1fQt9lgR7iA5QuPiqsMg5RgrchlZsXWGo/view?usp=drivesdk
Комментарии (3)
Відверте знущання
Комментарии (4)
первый раз пишу в отзыв и сразу в Минфин.
Комментарии (11)
Нет поддержки, Ужасное приложение, Ужасный операционный блок.
1)
Підтримка — точніше, її відсутність.
Я звертався до підтримки 4 рази за 2 роки.
0 реакції — завжди всі оператори зайняті.
Пишу вже о першій ночі в надії отримати відповідь.
Пишу повне запитання зі скріншотами та всією інформацією.
(У мене 5 років одна картка, один рахунок у гривні)
О 6:10 підключається оператор, питає останні 4 цифри картки (до цього вже тричі писав номер картки, з якою звертаюсь).
О 6:25 чат закривається.
В жодному іншому банку у мене не питають останні 4 цифри картки.
Дзвінок на гарячу лінію — 15 хвилин музики, відповіді немає, немає номера в черзі (щоб хоча б зорієнтуватися, чи варто чекати відповіді).
Вдень така ж ситуація: пишеш о першій дня — відповідають о п’ятій вечора.
Це найгірша підтримка, з якою я коли-небудь стикався.
2)
Додаток — він постійно лагає.
І тут проблема не в моєму телефоні і не в тому, що він якось гальмує.
Проблема в тому, що їхній бекенд надсилає пуш про неуспішну транзакцію.
Але в додатку ця транзакція взагалі не відображається (її просто немає ні у виписці по картці, ні в самому додатку).
Також для цього банку не новина — зникнення транзакцій з історії.
Вони просто зникають через деякий час. (проблема була в 2021 так і залишилась)
3)
Випадок з додатком Сільпо та оплатою через Masterpass.
Кожного разу — відмова в оплаті. (Інтернет-ліміт та все інше було в порядку)
Звертався в підтримку — знову ж таки, відповіли через кілька годин.
Відповіли, що вебтермінал Сільпо не відповідає вимогам НБУ.
Протягом 2 тижнів оплачував: ПриватБанком, Монобанком, ПУМБом, А-банком — все було добре.
Через 2 тижні оплата через них знову запрацювала.
Іншими послугами цього банку не варто користуватися, особливо при роботі з великими сумами, оскільки існує ризик втрати коштів, а служба підтримки може або не відповісти, або надати недостовірну інформацію.
Комментарии (3)
Про те, як пробити банківське дно
Комментарии (4)
Скорее всего, БАНК хочет закрыться и смыться с нашими деньгами!!!
Сначала написали что выведут через 3 рабочих и 3 календарных дня, на 5 день с ним из связываюсь уточнить, пишут что за 6 дней, не получится вывести, сейчас ожидайте до 30 дней.
Скамина лютая.
IZIBANK, представители, если вы это читаете, советовал бы заняться вопросом по этой сумме.
Пока оставляю гневный отзыв, если проблема будет не решена, подаю в суд, настроен я серьезно.
Комментарии (4)
Крадії!! Не віддають кошти!
Комментарии (1)
Без заголовка
Комментарии (3)
Погашення кредиту
Додала б скріни, але тут не можна.
— Поясніть будь ласка, по якому принципу списується відсотки за користування, бо списує кожен раз різну суму так, що на рахунку залишається 0
— нараховуються відсотки залежного від користування кредитною лінією. (через 10хв) дякуємо, що звернулись до нас! гарного вечора
Запитую знову у іншого оператора вже:
— Я нею не користуюсь, буквально просто закидую мінімалку + трохи зверху, списання не по якимось чітким правилам проходять бо суми були б однакові
— уточніть ваше питання, будь ласка
— Чому при одному й тому самому мінусі списує різні суми по відсоткам?
— це залежить від кількості днів у місяці і точної суми залишку на картці
— Точна сума залишку завжди 0, тобто закину я 2000 чи 2500 списує завжди під 0
— бачу по виписці, що суми залишків у вас різні були, також все залежить від кількості днів на місяць
— (кидаю їм скріншот) Ок, тут різниця в 2 рази, як к-сть днів в місяці на це впливає?
— в лютому списання відбулося двома платежами
— У вас є доступ до історії списань?
— так
— Якщо переглянете — побачите, що кожного разу сума поповнення однакова, а списання хаотичні. Я просто не розумію, це якісь нюанси додатку чи що це? Якщо я 3000 закину воно і їх під 0 також спише на різні відсотки?
— система списує відсотки відповідно до суми залишку на рахунку та наявності поповнень рахунку
Комментарии (1)
Блокировка всех карт
Ужасный банк, как можно так работать!
Комментарии (3)
Блокування рахунку
Комментарии (1)
Не повертають заблоковані кошти!
Вже приблизно пів року ізі банк не повертає кошти!
Підтримка просто не відповідає! Як на це можно вплинути?
Комментарии (4)
Підтримка
Комментарии (2)
Поддержка
Комментарии (2)
Жахлива підтримка
Комментарии (1)
прострочена картка єПідтримки
Гадаєте в застосунку є можливість самостійного перевипуску віртуальної картки? Ні.
Може думаєте банк сам перевипустив картку? Також ні.
Комментарии (4)
АФЕРИСТИ ЯКІ КРАДУТЬ ВАШІ ГРОШІ
І підтверджуй що кошти твої…
Підтвердив.Чекайте
Крім того чекав і в кінці (Закрили рахунок без причин (Гроші переоахували невідомо КУДИ з моєї карти без моєї згоди)
І ТЮТЮ грошенята.
ЧАТ ЧИ ГАРЯЧА ЛІНІЯ ТРЕБА ПО 6годин чекати і то не факт що трубку візьмуть чи відпишуть (бо гроші ВАШІ в них)
НЕМАЙТЕ ДІЛА ЦЕ ПРОСТО (АФЕРИСТИ ЯКІ привласнюють чужі кошти)
Комментарии (1)
Наклеп
Дозвонилась до гарячої лінії, мені сказали, що не знають чому саме ця стаття і припинити відносити банк залишає за собою право в будь який момент.
Збираюсь звертатися до суду, бо такий наклеп це вже занадто!
Комментарии (1)
Не раджу з ними зв’язуватись
За службою підтримки треба буквально бігати. На телефонні дзвінки ніхто не відповідає, в чаті повідомлення ігноруються по дві доби.
Комментарии (3)