Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Жахливий і шахрайський банк 🤬
Комментарии (1)
Банк обмежив карту і не повертає кошти
Написать комментарий
Банк не повертає кошти та ігнорує в підтримці
Написать комментарий
банк дурить людей приховуючи умови
дня місяця, що слідує за звітним. У випадку не повернення та/або часткового повернення Клієнтом, станом
на кінець Пільгового періоду, суми загальної заборгованості за Кредитом, на яку розповсюджується дія
Пільгового періоду, Банк донараховує проценти за користування Кредитним лімітом на фактичну суму
заборгованості, на яку розповсюджувалась дія Пільгового періоду, за весь період існування заборгованості
протягом Пільгового періоду за звичайною ставкою, передбаченою Тарифами Банку, що розміщені на сайті
Банку та у Мобільному застосунку «izibank». Цю інформацію банк приховує і не нагадує клієнтам про обов’язкові платежі. Підтримка жахлива…відповідають через 5−6 годин і відповідь дають тільки на зручні для них запитання. Не раджу користуватися їхніми послугами…банк-шахрай!
Комментарии (2)
Банк-шахрай, забирає гроші, ніколи не стававайте клієнтом цього банку!!!
Написать комментарий
Неадекватним банк
Комментарии (1)
Жахливий банк
Абсолютно жахливий банк, ніякої комунікації з клієнтами. Написала в чат оператору, і він просто зник — так завжди. Неможливо поставити жодне питання. За використання кредитного ліміту знімаються високі відсотки, навіть під час пільгового періоду. Немає жодного позначення, до якого числа і яку суму мені потрібно сплатити. Наприклад, як у ПриватБанку чи monobank, все чітко прописано, до якого числа і яку суму потрібно заплатити. Тут же нічого не зрозуміло, яка сума потрібна для оплати. Відсотки знімаються навіть під час пільгового періоду. Абсолютно безглуздий банк, рекомендую ніколи не мати справи з ним і якнайшвидше закрити активну карту в цьому банку.
Комментарии (2)
Зняття з заблокованої карти платіжа за обслуговування неактивної карти.
Написать комментарий
Жахлива якість підтримки, непогана ставка по депозитам
Пишеш у чат — в середньому очікування на оператора 3−5 годин. Далі коли оператор відповів і задав питання, в разі відсутності відповіді від клієнта протягом 5хв закривають чат та твій кейс і все починай спочатку. Останній раз написав їм о 19−00, мені оператор відовів о 5−30 ранку і о 5−35 закрив чат, бо «ми не дочекались вашої відповіді».
Дзвониш по телефону — ніхто не відповідає по 20 хв і кажуть писати у чат. Ага, я вже спробував в продовж 3х днів, поки не вдалося.
Єдине, що них гарне в підтримці — це музика при очікуванні, але після 20 хв очікування, навіть вона починає дратувати.
Із того, що сподобалось — це висока % ставка на безстрокові грн депозити — 10%.
Але це не рятує від жахливого сервісу і фактичної відсутності підтримки.
Дуже не рекомендую і планую закривати рахунки.
Написать комментарий
Привласнили кошти
Відповідно до статті 55 Закону України «Про банки і банківську діяльність» клієнта мають інформувати про зміни в умовах договору у спосіб, який забезпечує належне отримання інформації. Пуш-сповіщення не дає можливості підтвердити, що клієнт дійсно ознайомився з інформацією.
Згідно з статтею 56 цього ж закону, клієнт має право на своєчасне отримання повної інформації щодо тарифів і умов обслуговування, а банк зобов’язаний надати її у доступній формі. Неналежне інформування про зміну тарифів порушує це право.
Прошу банк повернути безпідставно списані кошти та в подальшому надавати інформацію про важливі зміни в обслуговуванні згідно з вимогами законодавства, наприклад, через офіційні листи або повідомлення в особистому кабінеті, що дозволяє підтвердити факт отримання інформації клієнтом.
Написать комментарий
ніякого звʼязку та наростаючі комісії
Підтримка в телеграм не відповідає на протязі дня. Колцентр також.
Як замовити зняття валюти — незрозуміло, що відбувається також. Явно банк пішов у статус проблемних.
Комментарии (1)
Лотерея на кешбеках
Прийшов у великий будівельний магазин, обрав категорію Ремонт і будівництво (МСС 5200, 5211), зробив невеличку покупку. Кешбеку немає. Дивлюсь в Гуглі МСС 5200 — шпалери, фарби і тд. Все це є в магазині. Пишу у підтримку, там кажуть кешбек не нараховано, бо у магазина МСС 5231 (як у багатьох Епіцентрів), так само торгівля шпалерами, фарбами і тп.
Потім скидають якісь правила з сайту за 2021 рік, де взагалі немає цих всіх МСС у вказаній категорії.
Питаю, що мені робити якщо я обрав категорію де товари в магазині збігаються з переліком в МСС.
Відповідь «геніальна» — уточніть в торгівця перед купівлею.
Тобто по суті банк робить для клієнта лотерею, бо з двох суміжних категорій з однаковим переліком товарів активує тільки одну, і що вам випаде в чеку ніхто не знає, як і касири про МСС.
Вважаю це введенням в оману споживача!
Комментарии (1)
Відгук
Написать комментарий
Крадуть гроші
Зателефонував на службу підримки, пояснив ситуацію, кажуть що нічого не можуть вдіяти.
Написав до поліції про шахрайство. Моніторю ситуацію
Комментарии (1)
Заблокували мої кошти, та не виводять вже декілька днів!
Комментарии (1)
Привласнили 20%
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написать комментарий
Привласнили кошти
Написать комментарий
Достучаться до оператора
Написать комментарий
Типова проблема, яку банк не лікує
Підтримка відповідає через 72 години. Ставе запитання і пропадає на 30 хвилин. Потім пише досвідоссс.
Вирішив закрити рахунок. Після двох заходів по 72 години сформував, повний пакет документів і відповідей. Відразу як у третій раз мені відповіли, то все дав у чат.
І що ви думаєте, знов після 30 хвилин мовчання мені пишуть, чи зручно мені відповісти на кілька фінансових питань. І через 6 хвилин чат закривають. Розумію, що хотіли знов тупо спрощувати, а чому, а залиштесь, а ми найкращщщщщі.
Банк дуже не зручний, до цього опит користування 3 роки. Лише негатив.
Ну що знову 72 години до наступної відповіді :)
Комментарии (1)
Закриття рахунку… Але я вижив після цього всього
На лінію не зміг дозвонитися, вирішив написати у чат, відповідь мені у чаті дали через 10 годин… і я її отримав десь о 6−7й годині ранку, там було написано «Чим вам допомогти», «окей, раз ви не даєте відповідь то зверніться повторно».
Ну все буває, я вирішив звернутись ще, пишу вже у вайбер і телеграм, нуль на масу, відповідь через годин 5/8 це мінімум. Пишу треба закрити картку, вони уточнюють який у мене кредитний ліміт, далі номер картки, ПІБ. Ну це одним словом відбувалося щось незрозуміле… далі оператор пропав, я пишу йому «Ви заснули?» Оператор наступний бере компутер і пише «Ви спілкуєтесь слішком грубо в нашому чаті, я вимушений звершити діалог» і тут я вже вибачте не міг стриматись… Навіть не така термінова задача щоб карту закрити але саме відношення ніби я прийшов до Івана додому і вимагаю з нього кави… Потім підключився Денис, потім Марина… і хто там тільки не був… мінімум 7−8 операторів, і нарешті ця Марина мені скидає заяву, я написав, підписав, далі приєднується Володимир, запитав у мене два рази який ліміт встановлено, і взагалі питали одне й те саме по декілька разів, враження про банк просто жахливе, нарешті подав заяву через Марину і Володимира, це було щось таке дуже складне, здається на Говерлу швидше я збирався ніж закривав рахунки.
Оператори не знають як закрити рахунок, ображаються коли їм пишеш щоб нарешті включались у роботу, одразу чат завершується. На лінію щоб розуміли, телефонував разів 6−7, хотів запитати що там відбувається, але поняв що вони там всі настільки зайняті що мене вони там зовсім не чекають!
Шановані клієнти і ті хто хоче стати клієнтом цього непорозуміння, обходьте стороною, ви підтримки не отримаєте.
Тому до керівництва велике прохання, перегляньте регламент надання відповіді, або закрийте свій чат від якого толку «0».
Комментарии (3)