Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Подяка банку
Нам дуже приємно за таку оцінку, дякуємо за ваш відгук.
Щодня працюємо, щоб робити сервіси ще вигіднішими та зручнішими для наших клієнтів.
Комментарии (1)
тут навіть слів не добрати…
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом.
Нам прикро, що у вас виникли труднощі з відкриттям рахунку.
Для того щоб ми могли детальніше розібратись у вашому запиті, просимо надати додаткову інформацію та контактні дані для уточнення деталей і зворотного зв’язку.
Написать комментарий
Обслуговування клієнтів тут на високому рівні
Дякуємо за приємний відгук. Ми щодня робимо все, щоб наші клієнти отримували найкращі послуги.
Написать комментарий
Погане обслуговування
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом.
Для того щоб ми могли детальніше розібратись у вашому запиті, просимо надати додаткову інформацію та контактні дані для уточнення деталей і зворотного зв’язку.
Комментарии (2)
Стосовно розгляду звернень клієнтів
Нам прикро, що ви зіткнулися з труднощами під час оплати комунальних послуг.
Оновлений сервіс оплати комунальних послуг став доступний клієнтам лише з цього місяця, і ми постійно працюємо над його вдосконаленням.
Перепрошуємо за можливі незручності та сподіваємось, що подальші оновлення сервісу покращать ваш досвід користування.
Комментарии (2)
Блокують акаунт за поповнення картки
До цього також був клієнтом банку, коли у мене був ще ФОП, кидав їм всі виписки по рахунку ФОП, де було видно отримані суми і сплачені податки.
Цього разу мене майже 2 тижні тримали з заблокованою картку, потім я написав всеж у підтримку, аби процес перевірки прискорили. Це і справді зробили і картку розблокували. Захотів купити валюту, як завжди, А МЕНІ ПОМИЛКА З ЯКИМОСЬ ЛІМІТОМ.
Попросили оновити анкету клієнта для підняття ліміту, я ввів всі свої данні, де вказав офіційну запрлату, і надіслав лист у відділ підняття ліміту ДЛЯ ПОКУПКИ ВАЛЮТИ ???
Мені ж у відповідь кажуть, що я ЗАЙМАВСЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ??? З ЯКОГО ЦЕ ДИВА, НАВІЩО ЦЕ МЕНІ ???
Вимагаю негайного вирішення питання!
Для того щоб ми могли детальніше розібратись у вашому запиті, просимо надати контактні дані для уточнення деталей і зворотного зв’язку.
Комментарии (1)
Банк продовжує жити в камʼяному сторіччі - продовження історії
ОК, закидаю гривню переказом з картки на картку і … отримую відмову у зарахуванні грошей. При тому що переказ робив з застосунку іншого «банку», а точніше з застосунку Новопей.
ОК, може Глобус теж горохнувся на всю голову і банить перекази з карти небанку. Пробую переказати гроші банківським переказом — переказ пройшов (справа було до 20:00) і гроші на рахунку.
Тепер пробую зробити обмін валют і … получаю відмову у проведенні операції. І справа не в тому що грошей не вистачає — про це застосунок повідомляє окремо вказуючи суму комісії та попереджуючи що грошей не достатньо. З'єднуюсь з підтримкою і після перевірки підтримка повідомляє що треба почекати поки гроші будуть остаточно зараховані.
Якщо ви не зрозуміли про що мова (бо підтримка це і не сказала прямо) то проблема полягає в тому що картковий рахунок і звичайний існують якби паралельно і коли ви перераховуєте гроші на звичайний рахунок застосунок може показати вам що гроші нібито є в той час як насправді вони недоступні доти доки не відбудется синхронизація між картковим і звичайним рахунком. Давня відома проблема, особливо клієнтам банка Аваль який в таких випадках примудрявся нараховувати людям комісію за несанціонований овердрафт.
Почекавши пробую обміняти валюту, обмін відбуваєтся успішно, залишаєтся лише виконати переказ. І тут я помічаю що трохи помилився в розрахунках і грошей з урахуванням комісії менше ніж треба. ОК, знов роблю банківський переказ Новапей, але оскільки було вже після 20:00 він … десь підвис.
Чорт з ним, перекидаю гроші з картки іншого банку, гроші зараховані … але знов несинхонизовані картковий та звичайний рахунки і я знов чекаю коли це нарешті станется. Так і не дочекавшись йду спати.
Зранку прокинувся, сконвертував те чого не вистачало і пробую переказати гроші закордон. Але фігвам, тепер застосунок не може розрахувати комісію! Вчора все працювало і комісія рахувалась, а у випадку коли грошей не вистачало з’являлось окреме повідомлення про це. А тепер просто не рахуєтся комісія.
Звертаюсь до підтримки, але цього раху мені з підтримкою не пощастило. Не дивлячись на те що я скинув скріншот де видно повідомлення про те що комісія не розрахована через помилку дівчина Соломія каже мені що в мене не вистачає грошей. Роблю новий скріншот де пробую переказати лише 1 євро і отримую від застосунку те ж саме повідомлення. Нове питання чи в мене оновлений додаток (фейспалм)… На цьому в моє терпіння скінчилось.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам шкода, що ви зіткнулися з труднощами під час переказу коштів за кордон.
Щодо помилки розрахунку комісії, будемо вдячні, якщо ви надасте більше деталей про ситуацію. Будь ласка, напишіть нам у службу підтримки через чат-бот банку (доступний у Telegram, Viber), і наші спеціалісти зроблять усе можливе, щоб якнайшвидше розібратися з проблемою.
Перепрошуємо за незручності та дякуємо, що залишаєтеся з нами!
Комментарии (1)
Дискреминація за ознакою статті
Дуже рекомендую оминати цей банк. Мало того що вимагають купу додаткових якихось незрозумілих документів, які самі можуть прекрасно отримати і подивитись, розглядають заявку хто зна скільки часу, дізнатися до розгляду заявки умови неможливо, так потім ще на гарачій лінії отримуєш ось таке пояснення. Дуже веселі клоуни, яки намагаються принизити своїх клієнтів.
Перш за все хотіли би зазначати, що у Банку відсутні будь-які обмеження на кредитування чоловіків, що підтверджується кредитами, які в продовж остатнніх місяців видаються банком.
Для того щоб ми могли детальніше розібратись у вашому запиті, просимо надати додаткову інформацію та контактні дані для уточнення деталей і зворотного зв’язку.
Написать комментарий
Ужас!!!блокируют без разборок и объяснений
Для того щоб ми могли детальніше розібратись у вашому запиті, просимо надати додаткову інформацію та контактні дані для уточнення деталей і зворотного зв’язку.
Також ви можете звернутися до нашої служби підтримки через чат-бот банку, який доступний в месенджерах Telegram, Viber – наші спеціалісти зроблять усе можливе, щоб допомогти у вирішенні ситуації.
Комментарии (2)
Дякую за супер скрвіс
Дякуємо за ваш відгук!
Ми раді, що сервіс виправдав ваші очікування та допоміг швидко здійснити переказ.
Комментарии (1)
Недостовірна реклама
Дякуємо, що поділилися вашим досвідом. Нам прикро, що ви зіткнулися з труднощами під час оплати комунальних послуг та отримання кешбеку.
Кешбек за категорією «Комунальні платежі» діє лише для оплат через застосунок у розділі «Комуналка» і не поширюється на платежі за реквізитами, про що додатково зазначено в описі даної категорії.
Оновлений сервіс оплати комунальних послуг став доступний клієнтам лише з цього місяця, і ми постійно працюємо над його вдосконаленням. Перепрошуємо за можливі незручності та сподіваємось, що подальші оновлення сервісу покращать ваш досвід користування.
Комментарии (2)
Банк продовжує жити в камʼяному сторіччі
В нормальних банках таких як Монобанк і навіть в небанках таких як Новапей перекази опрацьовуються протягом хвилин.
Дякуємо за ваш відгук.
Нам прикро, що ви зіткнулися з затримками під час користування застосунком. Наразі ми приймаємо всі заходи, щоб в майбутньому ситуація не повторилась.
Сподіваємось, що сервіс, який надаватиметься банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
Комментарии (4)
В цілому банк непоганий.
Дякуємо за ваш відгук, це цінно для нас та допомагає робити наш застосунок ще кращим. Нам прикро, що ви зіткнулися з затримками під час користування застосунком.
Щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації та запобігти цьому у майбутньому, прохання надати більше деталей та ваші контактні дані для уточнення інформації і зворотнього зв’язку
Написать комментарий
Привласнення коштів , ігнор і порушення закону
Хочемо допомогти у вирішенні вашої ситуації, тому прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації і зворотнього зв’язку.
Комментарии (6)
Заблокували гроші
Для того щоб ми могли допомогти у вирішенні ситуації, прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації і зворотнього зв’язку
Написать комментарий
Історія як банк Глобус втратить вкладника що тримав у банку 250000грн (питання вирішено банком 29.01.2025 р.)
Нам прикро, що ви отримали негативний досвід під час користування нашими послугами.
Щоб допомогти у вирішенні ситуації, прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації і зворотнього зв’язку
Комментарии (1)
Не можу закрити картку
Дійсно, функція закриття даної картки онлайн наразі тимчасово недоступна. Перепрошуємо за незручності. В мобільному застосунку GlobusPlus ви можете заблокувати карту. Для цього необхідно вибрати відповідну картку, зайти в розділ «Інформація», і далі обрати «Заблокувати картку». Закриття картки відбувається в автоматичному режимі, у строк згідно чинного законодавства України.
Також, якщо необхідно, ви можете закрити картковий рахунок у відділенні нашого Банку. Перелік працюючих відділень ви знайдете за посиланням: https://globusbank.com.ua/ua/kontakti-viddilennya-bankomati.html
При виникненні додаткових питань рекомендуємо звертатись до нашої служби підтримки, яка з радістю допоможе з відповідями на питання.
Написать комментарий
Відгук
Дякуємо за приємний відгук. Ми щодня робимо все, щоб наші клієнти отримували найкращі послуги.
Написать комментарий
Рекомендую!
Дякуємо за приємний відгук. Ми щодня робимо все, щоб наші клієнти отримували найкращі послуги.
Написать комментарий
Проблема з переказом, некомпетентність підтримки і небажання вирішити проблему
Я не розумію як це так, ініші люди можуть, а я ні, і підтримка абсолютно не була зацікавлена хоч в якомусь поясненні про те що відбувається і чому так !? Це виходить що одні клієнти «гарні» і можуть використовувати послуги банку які вони пропонують, а інші «погані» і їм зась…
В підсумку втратив гроші на обміні і доволі великі… прошу звʼязатися зі мною і реально розібратися і вирішити проблему, щоб в подальшому цього не ставалося.
Наші спеціалісти з підтримки вже зв'язались з вами для вирішення даного питання.
Дякуємо за відгук!
Написать комментарий