Multi от Минфин
(8,9K+)
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
VADIM ON 8 марта 2025, 19:45
Хочу висловити подяку Глобус банку за виплату 20% кешбеку до нарахованого Національного кешбеку за грудень-січень.Банк не «пожлобився », хоча і міг сплатити 10% по новим правилам з 1.03.25 р. І взагалі, по кешбеку Глобус банк став найкращим серед всіх банків України.
Глобус
Ответ банка
10 марта 2025, 10:11
Вітаємо, Вадим 👋🏻
Нам дуже приємно за таку оцінку, дякуємо за ваш відгук. 
Щодня працюємо, щоб робити сервіси ще вигіднішими та зручнішими для наших клієнтів.
polynull 7 марта 2025, 15:46
Банально не відкрили рахунок. Ні онлайн через додаток, ні у відділенні. Просто звичайний рахунок щоб здійснювати платежі. Ніякі кредити чи ліміти мені не потрібні. Підтримка безпорадна. Здається, в банку засиділись зайві працівники, які займаються відвертим шкідництвом…
Глобус
Ответ банка
7 марта 2025, 15:50
Вітаємо! 👋🏻
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом.
Нам прикро, що у вас виникли труднощі з відкриттям рахунку.
Для того щоб ми могли детальніше розібратись у вашому запиті, просимо надати додаткову інформацію та контактні дані для уточнення деталей і зворотного зв’язку.
AdmsralNAV 6 марта 2025, 12:52
Банк Глобус справляє приємне враження своїм брендом, що асоціюється з надійністю та сучасністю. Співробітники завжди готові допомогти і надати необхідну інформацію. Зручний інтерфейс мобільного додатку та достеменно продумана система онлайн-банкінгу роблять управління фінансами простим і зрозумілим. Загалом, я задоволений своїм досвідом, і рекомендую Банк Глобус усім, хто шукає якісний банківський сервіс.
Глобус
Ответ банка
6 марта 2025, 14:35
Вітаємо! 👋🏻
Дякуємо за приємний відгук. Ми щодня робимо все, щоб наші клієнти отримували найкращі послуги.
Fifon 25 февраля 2025, 14:51
Не хотів писати відгук але прийшлось.Спочатку банк мене влаштовував, але при оплаті в $ э конвертація в € якась велика конвертація вийшла.Сам порахував на сайті Mastercard повина було знати менше коштів.На гарячій лінії фахівці кидають слухалку.У відділенні зовсім ні тарифів не знають.Ще 400,000 тыс стоїть обмеження але спочатку сказали що це постанова НБУ, а другий оператор сказав що внутрішні правила банку, ну оцінити оператора неможливо .І дуже багато нюансів .єДине це хороший кешбек, але так як працюю банк 🏦 я б не хотів рекомендувати його
Глобус
Ответ банка
25 февраля 2025, 17:03
Вітаємо 👋🏻
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом.
Для того щоб ми могли детальніше розібратись у вашому запиті, просимо надати додаткову інформацію та контактні дані для уточнення деталей і зворотного зв’язку.
serga74 18 февраля 2025, 20:09
Спеціалісти банку під час спілкування на гарячій лінії обіцяють надати зворотній зв’язок за результатам звернення від 02.02.2025р. після додаткового вивчення питання на протязі дня, але не виконують своїх обіцянок, двічі обіцяли. Кажуть можливо з вами не було зв’язку, м’яко кажучи говорять неправду. 18.05.2025р. залишено скаргу.
Глобус
Ответ банка
19 февраля 2025, 11:14
Вітаємо, Сергій 👋🏻
Нам прикро, що ви зіткнулися з труднощами під час оплати комунальних послуг.
Оновлений сервіс оплати комунальних послуг став доступний клієнтам лише з цього місяця, і ми постійно працюємо над його вдосконаленням.
Перепрошуємо за можливі незручності та сподіваємось, що подальші оновлення сервісу покращать ваш досвід користування.
Проблема решена
Danylo789 13 февраля 2025, 16:58
В один день мені заблокували акаунт за поповнення на суму меньше в 5 разів, ніж моя офіційна зарплата, з якої я плачу податки.

До цього також був клієнтом банку, коли у мене був ще ФОП, кидав їм всі виписки по рахунку ФОП, де було видно отримані суми і сплачені податки.

Цього разу мене майже 2 тижні тримали з заблокованою картку, потім я написав всеж у підтримку, аби процес перевірки прискорили. Це і справді зробили і картку розблокували. Захотів купити валюту, як завжди, А МЕНІ ПОМИЛКА З ЯКИМОСЬ ЛІМІТОМ.

Попросили оновити анкету клієнта для підняття ліміту, я ввів всі свої данні, де вказав офіційну запрлату, і надіслав лист у відділ підняття ліміту ДЛЯ ПОКУПКИ ВАЛЮТИ ???

Мені ж у відповідь кажуть, що я ЗАЙМАВСЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ??? З ЯКОГО ЦЕ ДИВА, НАВІЩО ЦЕ МЕНІ ???

Вимагаю негайного вирішення питання!
Глобус
Ответ банка
13 февраля 2025, 17:19
Вітаємо, Данило 👋🏻
Для того щоб ми могли детальніше розібратись у вашому запиті, просимо надати контактні дані для уточнення деталей і зворотного зв’язку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Три літри 12 февраля 2025, 11:22
Захотів переказати гроші закордон, з’ясувалось що саме в Глобусі (серед усіх банків в яких маю рахунки) курс обміну найкращій.

ОК, закидаю гривню переказом з картки на картку і … отримую відмову у зарахуванні грошей. При тому що переказ робив з застосунку іншого «банку», а точніше з застосунку Новопей.

ОК, може Глобус теж горохнувся на всю голову і банить перекази з карти небанку. Пробую переказати гроші банківським переказом — переказ пройшов (справа було до 20:00) і гроші на рахунку.

Тепер пробую зробити обмін валют і … получаю відмову у проведенні операції. І справа не в тому що грошей не вистачає — про це застосунок повідомляє окремо вказуючи суму комісії та попереджуючи що грошей не достатньо. З'єднуюсь з підтримкою і після перевірки підтримка повідомляє що треба почекати поки гроші будуть остаточно зараховані.

Якщо ви не зрозуміли про що мова (бо підтримка це і не сказала прямо) то проблема полягає в тому що картковий рахунок і звичайний існують якби паралельно і коли ви перераховуєте гроші на звичайний рахунок застосунок може показати вам що гроші нібито є в той час як насправді вони недоступні доти доки не відбудется синхронизація між картковим і звичайним рахунком. Давня відома проблема, особливо клієнтам банка Аваль який в таких випадках примудрявся нараховувати людям комісію за несанціонований овердрафт.

Почекавши пробую обміняти валюту, обмін відбуваєтся успішно, залишаєтся лише виконати переказ. І тут я помічаю що трохи помилився в розрахунках і грошей з урахуванням комісії менше ніж треба. ОК, знов роблю банківський переказ Новапей, але оскільки було вже після 20:00 він … десь підвис.

Чорт з ним, перекидаю гроші з картки іншого банку, гроші зараховані … але знов несинхонизовані картковий та звичайний рахунки і я знов чекаю коли це нарешті станется. Так і не дочекавшись йду спати.

Зранку прокинувся, сконвертував те чого не вистачало і пробую переказати гроші закордон. Але фігвам, тепер застосунок не може розрахувати комісію! Вчора все працювало і комісія рахувалась, а у випадку коли грошей не вистачало з’являлось окреме повідомлення про це. А тепер просто не рахуєтся комісія.

Звертаюсь до підтримки, але цього раху мені з підтримкою не пощастило. Не дивлячись на те що я скинув скріншот де видно повідомлення про те що комісія не розрахована через помилку дівчина Соломія каже мені що в мене не вистачає грошей. Роблю новий скріншот де пробую переказати лише 1 євро і отримую від застосунку те ж саме повідомлення. Нове питання чи в мене оновлений додаток (фейспалм)… На цьому в моє терпіння скінчилось.
Глобус
Ответ банка
13 февраля 2025, 17:06
Вітаємо! 👋🏻

Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам шкода, що ви зіткнулися з труднощами під час переказу коштів за кордон.
Щодо помилки розрахунку комісії, будемо вдячні, якщо ви надасте більше деталей про ситуацію. Будь ласка, напишіть нам у службу підтримки через чат-бот банку (доступний у Telegram, Viber), і наші спеціалісти зроблять усе можливе, щоб якнайшвидше розібратися з проблемою.
Перепрошуємо за незручності та дякуємо, що залишаєтеся з нами!
Harry13 11 февраля 2025, 15:48
Бан відмовив в кредитуванні через: «Вьі МУЖЧИНА!»
Дуже рекомендую оминати цей банк. Мало того що вимагають купу додаткових якихось незрозумілих документів, які самі можуть прекрасно отримати і подивитись, розглядають заявку хто зна скільки часу, дізнатися до розгляду заявки умови неможливо, так потім ще на гарачій лінії отримуєш ось таке пояснення. Дуже веселі клоуни, яки намагаються принизити своїх клієнтів.
Глобус
Ответ банка
11 февраля 2025, 15:54
Вітаємо!

Перш за все хотіли би зазначати, що у Банку відсутні будь-які обмеження на кредитування чоловіків, що підтверджується кредитами, які в продовж остатнніх місяців видаються банком.

Для того щоб ми могли детальніше розібратись у вашому запиті, просимо надати додаткову інформацію та контактні дані для уточнення деталей і зворотного зв’язку.
Blank97 10 февраля 2025, 20:49
Отделение по адресу: Киев, ул. Анны Ахматовой, 3
Я являюсь клиентом банка уже пол года. Активно пользуюсь картами. Позавчера выяснилось что я не могу открыть новые карты и перевыпустить. В поддержке как попугаи твердили что банк не обязан передо мной отчитываться за что они меня заблокировали. Я пошла в отделение разбираться и в отделении менеджер сказала что меня заблокировал банк по причине того, что я давала пользоваться кому-то приложением банка. Глобус банк. Вы в своем уме??? подключайте внутреннее расследование. У вас что, нет айтишников??? проверяйте по айпи и имей что вход был с одного единственного устроства начиная с дня регистрации до сегодняшнего дня!!! Мне не надо на моем инн никаких блоков! Картами в магазинах расплачиваюсь я. Можете проверять по видео где угодно! Я требую разборки и сейчас буду писать в министерство финансов. Я не собираюсь мириться с обвинениями в том, чего не совершала!!! просьба предоставить доказательства того, что я давала кому-то в использование приложение банка! На почту вам тоже написала. Ответа не дождалась!
Глобус
Ответ банка
11 февраля 2025, 9:38
Вітаємо!

Для того щоб ми могли детальніше розібратись у вашому запиті, просимо надати додаткову інформацію та контактні дані для уточнення деталей і зворотного зв’язку.

Також ви можете звернутися до нашої служби підтримки через чат-бот банку, який доступний в месенджерах Telegram, Viber – наші спеціалісти зроблять усе можливе, щоб допомогти у вирішенні ситуації.

BonyM 9 февраля 2025, 12:33
Я навіть не очикував, що так швидко та без додаткових зусиль перекажу евро на карту за кордоном жінці.
Полезный комментарий
Глобус Банк 10 февраля 2025, 9:04
Вітаємо!
Дякуємо за ваш відгук!
Ми раді, що сервіс виправдав ваші очікування та допоміг швидко здійснити переказ.
slex 6 февраля 2025, 11:11
З лютого 2025 року банк анонсував кешбек 3% за сплату комунальних платежів, проте зробив все можливе, щоб ніхто нічого не зміг сплатити через додаток. Шаблони платежів Yasno і Нафтогаза щезли з додатку, а власностворені шаблони Водоканалу або Теплоенерго не підлягають кешбеку взагалі. Три- чотири рази телефонував на гарячу лінію, намагався створити заявку, нічого конкретного не сказали, досі розбираються. Складається враження, що банком це зроблено навмисно.
Глобус
Ответ банка
10 февраля 2025, 8:47
Вітаємо!

Дякуємо, що поділилися вашим досвідом. Нам прикро, що ви зіткнулися з труднощами під час оплати комунальних послуг та отримання кешбеку.

Кешбек за категорією «Комунальні платежі» діє лише для оплат через застосунок у розділі «Комуналка» і не поширюється на платежі за реквізитами, про що додатково зазначено в описі даної категорії.

Оновлений сервіс оплати комунальних послуг став доступний клієнтам лише з цього місяця, і ми постійно працюємо над його вдосконаленням. Перепрошуємо за можливі незручності та сподіваємось, що подальші оновлення сервісу покращать ваш досвід користування.

Три літри 1 февраля 2025, 10:20
Вночі десь після опівночі відправив переказ в інший банк. Переказ досі знаходиться в стані «в обробці».

В нормальних банках таких як Монобанк і навіть в небанках таких як Новапей перекази опрацьовуються протягом хвилин.
Глобус
Ответ банка
3 февраля 2025, 12:58
Вітаємо 👋🏻

Дякуємо за ваш відгук.

Нам прикро, що ви зіткнулися з затримками під час користування застосунком. Наразі ми приймаємо всі заходи, щоб в майбутньому ситуація не повторилась.

Сподіваємось, що сервіс, який надаватиметься банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.

не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
KostBreut 28 января 2025, 20:37
Банк у цілому непоганий, користуюся час від часу. Інтернет-банкінг зручний, але неподобається те, що є затримки в роботі додатку в годину пік. Комісія за перекази могла б бути нижчою, особливо на великі суми.
Глобус
Ответ банка
29 января 2025, 11:12
Вітаємо 👋🏻

Дякуємо за ваш відгук, це цінно для нас та допомагає робити наш застосунок ще кращим. Нам прикро, що ви зіткнулися з затримками під час користування застосунком.

Щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації та запобігти цьому у майбутньому, прохання надати більше деталей та ваші контактні дані для уточнення інформації і зворотнього зв’язку

bonness 27 января 2025, 14:27
Я як клієнт ПУМБ банку робив переказ на карту але випадково скопіював не потрібний номер карти, а номер карти іншої людини в Глобус банк, одразу позвонив в підтримку Глобус банк і попросив відмінити платіж. Вони замість цього блокують рахунок цієї людини і вже майже місяць ігнорують питання повернення. Ця людина, власник карти їм написала з проханням повернути кошти на мій рахунок, я писав те саме.
Глобус
Ответ банка
27 января 2025, 15:40
Вітаємо👋🏻

Хочемо допомогти у вирішенні вашої ситуації, тому прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації і зворотнього зв’язку.

Андрій Бурлаченко 27 января 2025, 1:16
Фахівець служби підтримки Вікторія не розблокувала гроші, в результаті довелося сплачувати мікрозайм із відсотками
Глобус
Ответ банка
27 января 2025, 8:53
Вітаємо, Андрій 👋🏻
Для того щоб ми могли допомогти у вирішенні ситуації, прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації і зворотнього зв’язку
YuriySereda 17 января 2025, 22:55
На прикінці минулого року отримав смс про припинення обслуговування банківського рахунку через необхідність завітати у відділення особисто, чи поспілкуватись з банком через мобільний додаток. З міркувань забезпечення безпеки як мого особисто, так і моїх близьких у період дії військового стану відвідування відділення особисто відкидаю, оскільки відділень банку у моєму місті нема, діють постійні тривоги, прильоти, у тому числі прильоти як саме у помешкання, так і на шляху руху в обласний центр. Зв’язок з банком через мобільний додаток є недосконалим, оскільки мобільний додаток, що забезпечує цю функцію потребує наявності швидкісного інтернету, особливо прокачанного засобу мобільного зв’язку з підтримкою технології 5G, відеокамерою кращою за 8 М, наявності пакету послуг інтернет провайдера зв’язку на швидкісний інтернет. Звісно, може десь в Києві, Львові чи іншому мирному обласному центрі це норма, але у нас зв’язок на постійному роумінгу між провайдерами Life, Vodafon, тобто той програмний засіб є цілком безкорисно річ. Разом з тим, маю діючі, актуальні та дуже свіжі реквізити системи BankID. Нажаль банку працівникам банку наведенні доводи не є аргументами. Дуже вразило хамське спілкування зі мною начальника відділення та економіста відділення куди 10 років тому приніс свої кошти та відкрив депозит. Щось схоже на те, у нас теж війна не минула, але ми не боїмося. Тим часом, державна компанія Нафтогаз прислала попередження про борги за газ, і саме цікаве — пеня!, та розрахунок можливих судових збитків. Дуже потужна, та дієва схема розводу вкладників у часи нескінечного воєнного стану.
Глобус
Ответ банка
20 января 2025, 11:09
Вітаємо, Юрій 👋🏻

Нам прикро, що ви отримали негативний досвід під час користування нашими послугами.

Щоб допомогти у вирішенні ситуації, прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації і зворотнього зв’язку

Полезный комментарий
YuriySereda 29 января 2025, 18:30
Питания щодо реєстраціі в мобільному додатку вирішено фахівцем банку досить оперативно. У цілому рекомендую цей банк.
actie 27 декабря 2024, 23:12
Вітаю! Хотів закрити всі карти в цьому банку але не можу (Virtual GlobusPlus) бо чомусь такої функції не передбачено. Дуже дивно чути це в 2024 році коли всі банки мають таку можливість.
Глобус
Ответ банка
31 декабря 2024, 11:16
Вітаємо! 👋🏻

Дійсно, функція закриття даної картки онлайн наразі тимчасово недоступна. Перепрошуємо за незручності. В мобільному застосунку GlobusPlus ви можете заблокувати карту. Для цього необхідно вибрати відповідну картку, зайти в розділ «Інформація», і далі обрати «Заблокувати картку». Закриття картки відбувається в автоматичному режимі, у строк згідно чинного законодавства України.

Також, якщо необхідно, ви можете закрити картковий рахунок у відділенні нашого Банку. Перелік працюючих відділень ви знайдете за посиланням: https://globusbank.com.ua/ua/kontakti-viddilennya-bankomati.html

При виникненні додаткових питань рекомендуємо звертатись до нашої служби підтримки, яка з радістю допоможе з відповідями на питання.

не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Іванна Завідова 25 декабря 2024, 4:53
Дуже класний банк, без комісій, швидкі перекази, цікаво бонуси
Глобус
Ответ банка
25 декабря 2024, 14:29
Вітаємо! 👋🏻

Дякуємо за приємний відгук. Ми щодня робимо все, щоб наші клієнти отримували найкращі послуги.

Ksu89 24 декабря 2024, 21:34
Хочу подякувати співробітнику Банку Глобус, яка швидко і чітко відповіла на всі мої запитання. При отриманні дебетової картки, на жаль, мені не пояснили умови, тому вирішила звернутися до служби підтримки, де мені все роз’яснили.
Глобус
Ответ банка
25 декабря 2024, 9:43
Вітаємо! 👋🏻

Дякуємо за приємний відгук. Ми щодня робимо все, щоб наші клієнти отримували найкращі послуги.

Проблема решена
MaksymSm 24 декабря 2024, 17:55
Придбав валюту шляхом обміну валют онлайн, і хотів перевести собі на свій іноземний рахунок. До цього робив це не одноразово, але в цьому місяці при переказі вилітає якась помилка і платіж не проводиться. Звернувся до підтримки, спочатку вони сказали щоб я спробував відправити на іншу картку- нічого не вийшло (і на особисту, і на картку дружини в іноземному банку), потім підтримка сказала спробувати на наступний день після 12.00. На наступний день нічого не змінилося і я знову звернувся до підтримки, і вони почали мені казати що «вам не вдасться зробити переказ» і все … я спробував зробити пробний платіж з рахунку іншої людини в Глобус банку на ту саму картку свою картку в іноземному банку- і він пройшов! Я повідомив про це підтримку, але вони не придали цьому значення і просто продовжили відповідати що «вам не вдасться зробити переказ»
Я не розумію як це так, ініші люди можуть, а я ні, і підтримка абсолютно не була зацікавлена хоч в якомусь поясненні про те що відбувається і чому так !? Це виходить що одні клієнти «гарні» і можуть використовувати послуги банку які вони пропонують, а інші «погані» і їм зась…
В підсумку втратив гроші на обміні і доволі великі… прошу звʼязатися зі мною і реально розібратися і вирішити проблему, щоб в подальшому цього не ставалося.
Глобус
Ответ банка
25 декабря 2024, 15:17
Вітаємо, Максим👋🏻

Наші спеціалісти з підтримки вже зв'язались з вами для вирішення даного питання.

Дякуємо за відгук!

Главная / Банки Украины 🏦 / Глобус 💰 / Отзывы о Глобус Банке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Глобус Банке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.