Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
nanakras05 18 февраля 2024, 10:10
Все началось с того, что я получил около 22000 грн от третьих лиц.Лимит в 50к грн в месяц я не превышал, даже не успел вывести деньги с карты, как через пол часа все мои карты в аккаунт заблокированы.я писал в поддержку, на что мне ответили что вы не можете вывести деньги, что подана заявка в киберполицию.Какую еще киберполицию и какой еще суд? Я понял что я попал под обычный фин мониторинг, но все банки обязаны возвращать остаток средств на счетах на другую карту.В глобус банке не собираются возвращать мои деньги, так же на мои просьбы объяснить в чем дело-не отвечают более часа.Я даже не знаю причину заявление в киберполицию, поддержка ответила за отмыванию денег, а так же оружие.В общем как я понимаю возвращать мои деньги никто не собирается, прийдется подавать жалобу на низкорейтинговый банк ГЛОБУС.Никому не советую переводить туда выше 10 тысяч грн.Иначе даже какому то пожилому мужчине за перевод пенсии впаяют расследование киберполиции, которое не понятно сколько будет длиться…
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
pdixma 17 февраля 2024, 12:51
Курс долара на сайті відрізняється від курсу у відділенні банку.
rosstikf 9 февраля 2024, 14:05
Банк, який не видає кошти клієнта, і навіть про це ніхто не каже. Розповім коротку історію взаємодії з банком. Раніше, у 2019 році, мав рахунок у цьому банку, картку «Відсоточка», яку закрив у відділенні через більш цікаві пропозиції на ринку. Недавно помітив, що банк оновився, має новий додаток, можливо, щось змінилося, і відкрив картку дистанційно через «Дію» 01.10.2023. Відкрив дві картки — «Globus plus» та «Globus plus Light», отримав їх через нову пошту. Вирішив 05.02.2024 відкрити депозит. Тут трохи виплата депозиту відбувається по-іншому: відкривається якийсь рахунок онлайн для виплат. Відкрив депозит і побачив у додатку в розділі «рахунки», що цей рахунок заблокований. Подумав, що це може бути. Подзвонив на гарячу лінію, щоб запитати, і отримав відповідь, що мені потрібно здійснити ідентифікацію в відділенні банку, і до того часу рахунок буде заблокований, і депозит не можна зняти. На запитання, чому рахунок заблокований, якщо я відкрив рахунок 01.10.2024, і банку було надіслано копію документів, отримав відповідь, що це спрощене оформлення було, і останній раз ідентифікація була у 2019. При тому, що перекази з картки на картку все працює, також на картку іншого банку. Запитав, як можна здійснити ідентифікацію онлайн, як в інших банках, і отримав відповідь, що ніяк, тільки йти у відділення. І про це випадково дізнався, і у відповідь отримав, що банк не зобов’язаний повідомляти клієнта про необхідність ідентифікації. Добре, що хоч не відкривав депозит на велику суму. Тому написав тут, може тут більше компетентні працівники банку, ніж на гарячій лінії. І чекаю на зворотний зв’язок і відповідь на питання: чому рахунок заблокований, якщо я відкрив рахунок 01.10.2023, і документи були передані в банк, на що ідентифікація робити після скількох місяців. Чому в банку не можна здійснити ідентифікацію, як в нормальних банках онлайн через «Дію», бо для банку, як зрозумів, «Дія» це не документ. І чому не повідомляють клієнтів про необхідність повторної ідентифікації.
nefdsa 18 января 2024, 12:35
Хотіла пожалітись на роботу інтернет-банкінгу. На ноуті немає ніяких впн та іншого, що могло б тормозити роботу сайту, але при цьому періодично вибиває помилку при вході, доводиться по сто разів оновлювати сторінку, щоб потрапити до своїх рахунків. На гарячій лінії допомогти не змогли, все скидують на налаштування ноута.
natashaGra 8 января 2024, 13:58
Вчера хотела перевести деньги с одной своей карты на другую. В приложении стало появляться безальтернативно сообщение об электронной подписи, которую надо оформить. Пришлось таки эту подпись оформить. Хотя я не хотела этого делать, да и не нужна она мне. Зачем вы сделали такое «улучшение»? Обращение к разработчикам не внесло ясности в ситуацию. Это дополнительная услуга, не всем нужная. После этого мне на почту пришел договор об открытии электронной подписи. В ответ написала, что я эту подпись не просила и не хотела её оформлять.Еще отрицательного- открыть счёт в приложении можно, закрыть нельзя. Мало информации о счёт-онлайн — просто пошла в отделение узнавать.
+ Возможность пополнения в терминалах
Глобус
Ответ банка
9 января 2024, 9:41
Вітаємо!
Дякуємо за Ваш відгук.

З метою підвищення захисту електронних документів клієнтів та забезпечення доступності платежів у режимі 24/7, банком було прийнято рішення запропонувати клієнтам перейти на удосконалений електронний підпис (УЕП) в мобільному застосунку GlobusPlus. ОТР-пароль, згідно діючого законодавства відноситься до простого електронного підпису. Удосконалений електронний підпис є більш захищеним. При цьому доставка ОТР-паролю в sms повідомленні залежить від наявності покриття мобільного зв’язку.

Інформуємо, що в мобільному застосунку Банк пропонує використовувати удосконалений електронний підпис для підписання платіжних інструкцій та/або вчинення будь-яких правочинів, підписання будь-яких документів та/або при здійсненні будь-яких дій, платіжних операцій згідно з укладеним договором. Також, Ви могли відмовитись від використання електронного підпису (УЕП) в мобільному застосунку.

Банк дбає про захист клієнтів. Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати вам простий і зручний інтерфейс що одночасно відповідає вимогам законодавства і щиро сподіваємось, що здійснення платежів та інших правочинів в мобільному застосунку GlobusPlus з новим сервісом стане ще зручніше.
Ravni 5 января 2024, 17:37
По мимо того что снимает скрытую комиссию, они вообще заблокировали аккаунт, за то что пришел счет с другого банка (МОЕГО ЖЕ)! и чтобы снять ограничение, мне нужно лично прийти в банк, а то что я им говорю что я не в стране, их не волнует! ПРОСТО УКРАЛИ ДЕНЬГИ! НЕ СОВЕТУЮ ДАННЫЙ БАНК!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
webonline 26 декабря 2023, 17:52
Отделение по адресу: Киев, ул. Саксаганского, 55-А
Следует учитывать, что при оплате товара или услуги долларовой картой в валюте доллар США, банк взимает скрытую комиссию в размере 2−4%. Такая же комиссия взимается при зачислении долларов США на долларовую карту.

При этом в квитанции транзакции банк указывает верную сумму и нулевую комиссию!
Но в приложении, и реально со счета, списывается сумма с учетом комиссии.

Впервые сталкиваюсь со скрытой комиссией при списании и зачислении долларов на долларовую карту.
Банк Глобус считает это нормальной практикой?
Проблема решена
Три літри 25 декабря 2023, 13:39
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Гагарина, 1
Ще вчора вирішив що сьогодні зранку залагоджу пару справ у двох банках. Вчора ввчерочі запитав у служб підтримки чи будуть працювати відділення нащо отримав підтверджуючу відповідь.

Відразу хочу зазначити що я поважаю право банків закриватись на час повітрянних тривог. Відділення обох банків знаходились неподалік від місць влучання ракет, одне навіть постраждало і всі вікна були закриті OSB-листами. Сьогодні повітряна тривога об’являлась вже три рази, між ними були невеликі перерви.

В першому банку успішно оформив те що хотів — вони працювали навіть під час повітрянних тривог.

А другим був саме Глобус, відділення № 10. Перший раз приїхав незадовго до закінчення першої повітрянної тривоги. Трохи почекав, тривога скінчилась, але відділення залишилось зачіненим. Згодом почалась друга повітряна тривога і я поїхав по своїх справах. Вже після 12 приїхав знов, дочекався закінчення повітрінної тривоги, підійшов до дверей — вони зачінені. В середині перебували співробітники яки бачили мене, але вони абсолютно ніяк не прореагували: ніхто не вийшов і не пояснив чому відділення зачинено.

Коли підходив в перший раз на дверях серед інших папірців висіло оголошення «технічна перерва 30 хвилин». Я першого разу подумав що саме це й є причиною того що відділення зачинено. Але коли приїхав другий раз пройшло вже принаймі дві години тож ні про яку техничнку перерву мовий бути не могло. Повторюсь — ніхто з персоналу не вийшов і не появнив причину того що відділення зачиненно.

Дуже розчарований таким відношенням до клієнтів.

До слова візит до відділення мені змушує зробити сам банк бо без особистого підтвердження особи вони не дають мені можливості (ви не повірите) скористуватися BankID. Все інше працює, я можу відкривати депозити, надсилати гроші, отримувати перекази, платити картою будь де. Але щоб просто авторизуватись на якомусь сайті — маю прийти у відділення та показати паспорт.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
PatriotiKua 22 декабря 2023, 19:48
Якось дивно працює кредитний ліміт в плані дат виплат. Спочатку треба було його закривати через 2 тижні після оформлення, тепер через 30 днів. Не дуже зрозумів, як це працює
Olena53 21 декабря 2023, 16:01
Банк відмовив у відкритті рахунку по надданню документів через ГлобусПлюс, хоча кредитний рейтинг хороший. Кредитний ліміт і не був потрібен, привабили умови депозиту і кешбек. Про причину такого рішення підтримка відповіді не надала, відправила до відділення. У віддленні теж не пояснили причину, хоча сказали,
що умов для відмови відкриття рахунку нема і запропонували Ощадну картку, яка не підтримується додатком. Тобто відкрити рахунок можна, але керувати ним через додаток не вийде. Це означає, що неможливо ні перерахувати кошти,
ні поповнити мобільний, ні взагалі побачити баланс саме через додаток.
Просто фізична картка все! Отже, будьте готові, що карти ГлобусПлюс можуть не дати без пояснення причин.
fig vam 20 декабря 2023, 18:14
Отделение по адресу: Киев, ул. Анны Ахматовой, 3
Счет в банке открыт в $. Операция в $. Комиссия банка -0(по договору и выписке). Валюта операции соответствуею валюте счета, дсс нету. Банк списал на 2.5% больше, мотивирую тем, что карта мастеркард и расчеты у них в евро (Почему меня должны волнвать внутренние процедуры и аппетиты банка мне не понятно).
В квитанции этого нигде не видно. Вместо одной операции в выписке совсем другая (почему не +10%?) Чек не соответствует выписке. Банальная кража со счета.
Ruta55 20 декабря 2023, 13:28
Останнім часом дуже пагано працює додаток, треба постійно перезаходити в акаунт, не працює банк айді.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Karina1809 9 декабря 2023, 21:37
Заблокировали деньги.отказываются возвращать.не дают написать заявление на возврат денег.перенаправляют на разных операторов.приезжали в отделение, у итоге по телефону и в отделении говорят разную информацию
Глобус
Ответ банка
Банк Глобус 11 декабря 2023, 9:48
Дякуємо за Ваш відгук.

Просимо Вас надати у будь-який зручний для Вас спосіб більш детальну інформацію аби ми могли зробити наші сервіси та послуги кращими.
Минфин
Ответ администратора
14 декабря 2023, 9:43
Відгук не зарахований (на 14.12.2023).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Даниил Швец 1 декабря 2023, 19:32
1. Решил купить валюту в банке и снять ее что бы не платить процент за обналичивание. Зашел на сайте банка в валютный калькулятор для оформления депозита — увидел возможность размещения депозита на 10 дней. Дополнительно решил в телеграмме (который указан в банке как контактный) уточнить можно ли оформить карту гривневую, с нее сделать обмен валюты на долларовую, оформить депозит на 10 дней и потом без процентов его снять — да, так можно сделать ответили (в скриншотах переписка есть с сотрудником банка). В итоге оказалось что на 10 дней оформить депозит нельзя новый, а это только пролонгация возможная — сотрудник банка меня обманул.

2. Хорошо решил я, собирался покупать телефон в интернет-магазине за рубежем получу 2 % кешбека как банк рекламирует. Не получил потому что по валютным картам кешбек не дается (во всех банках дается, а в этом нет)

3. Но самый «сок» был когда я с долларовой карты провел оплату в долларах и у меня банк «украл» (заморозил) 6 %. на следующий день после оплаты я звоню узнать когда деньги вернутся. Оператор с номером 6028 сначала говорит о том что на следующий деньги мои 6% вернутся, я спрашиваю, дак почему они не вернулись, если вчера была оплата. 20 раз у кого та что-то уточняла — начала рассказывать о какой та курсосвой разницы и т. д. (какая разница с долларового счета оплата в долларах на американском сайте) сама не понимая о каких цифрах идет речь. Не смогла ответить где эту разницу можно увидеть и т. д.

Я не советую иметь какие либо отношения с этим банком потому что за 2 дня в этом банке меня обманули 3 раза и украли мои деньги ссылаясь на какой та мастеркард и отказываясь отвечать на вопросы. Банк мошенников.
Проблема решена
Trachukyulia 30 ноября 2023, 22:14
Заблокировали 1 из карт пишу в поддержку не помогли толком
Хочу попросить поддержку глобала разблокировать карту для вывода хотя бы на 2 карту если вашей не выйдет пользоваться так как эти деньги нужны для пропитание п там всего лишь 6000 грн на балансе прошу вас как людей помочь мне по человечески
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
lionkiller 28 ноября 2023, 14:37
Звичайний лохотрон с овердрафтами та курсами.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
MykolaiJne 28 ноября 2023, 11:44
По роботі доводиться інколи робити переказ на Приватбанк, суми зовсім невеличкі, але постійно доводиться чекати 1−2 дні до зарахування!!! я не розумію чому так, адже перекази на всі інші банки надходять майже миттєво! буду міняти банк, бо це не діло. Хоча все решта цілком влаштовує. Шкода ((
gazikyazik 27 ноября 2023, 13:50
Заблокували додаток на 3 день щоб розблокувати потрібно нести документи підтверджуючі доходи
У МОЄМУ МІСТІ НЕМАЄ ВІДДІЛЕНЬ
Це ужас, а не банк гроші не можливо вивести техх підтримка тільки посилає на відділення просто немає слів не хочу більше бути клієнтом банку цього
Хочу щоб повернули мені кошти і закрили всі рахунки в цьому банку
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
jeykobxc 20 ноября 2023, 17:40
Отделение по адресу: Ужгород, ул. Капушанская, 42
Прошу розглянути пропозицію щодо додавання актуального курсу валют (безготівковий курс в межах 50 000 грн на міс.) на веб сайті банку https://globusbank.com.ua/ з метою перегляду курсу, а також порівняння з іншими банками.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
jeykobxc 12 ноября 2023, 17:34
Отделение по адресу: Киев, переул. Куреневский, 19/5
Банк не підходить для операцій тут і зараз. Тобто якщо треба терміново щось зробити і наприклад на гарячій лінії ти чуєш, що не оновилась система, то в вихідний день можливий варіант, що кошти ти бачиш, а використати їх не можеш.

Курс валют в Глобус Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 41.3 42
USD 38.1 38.55
Все курсы банка

Курс валют в Глобус Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 41.3 42
USD 38.1 38.55
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Глобус 💰 / Отзывы о Глобус Банке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Глобус Банке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.