Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отзывы о Райффайзен Банке

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Yuriy1604 31 марта 2022, 13:38
Отделение по адресу: Киев, ул. Ревуцкого, 40-В, пом. 1016
Я, на жаль, скористався «рекламою» банку в відкрив в додатку віртуальну карту в євро, так як знаходжусь за кордоном. До мого сорому, я не зрозумів що насправді це не являється справжньою віртуальною картою, так як номера, терміна дії та коду на неї в додатку немає. Тобто розплатитися в супермаркеті цією картою (чи зняти готівку за кордоном) вам не вдасться — ви просто не прив’яжете її до GooglePay/ApplePay.
Шкода, що я це не зрозумів раніше і навіть поповнив цю «карту» (з карти Revolut), про що зараз шкодую. До того ж Райф за поповнення через SWIFT взяв комісію 10 євро, хоча ніби то всіх комісії скасовані. Якби не так! Причому зі сторони Revolut комісії не було, і на ненависний Райфу Монобанк, наприклад, гроші дійшли без комісії.
Як результат — гроші в Райфі просто «зависли». Бачу їх на віртуальній «псевдокарті», але користуватись ними не можу. Єдине що можливо — продати валюту і зняти готівку з гривневої карти, тобто двічі втратити на конвертації. Як на мене, це граничить з шахрайством зі сторони банку. Бо це не є картою, якщо поповнити її можна, а от зняти гроші — ні! Жах! Це при тому що у всіх інших банках випуск віртуальної карти (справжньої) — це справа кількох секунд!!!
Кілька разів писав у підтримку. Перший раз порекомендували завантажити неіснуюче оновлення і ніби все запрацює (буде і номер, і код, і термін дії). Але на PlayMarket жодних оновлень не має, остання версія від 7 лютого.
Вдруге вже добу не відповідають, мають немає що сказати…
Телефона служба підтримки теж не допомогла. Мабуть всі дуже зайняті розвитком бізнесу в росії.

П. С. Рекомендую банк всім своїм ворогам! А сам мрію зняти кошти і забути як про такий «сервіс» як про страшний сон.
Райффайзен Банк
Ответ банка
31 марта 2022, 13:55
Доброго дня!
Нам прикро, що Ви отримали негативний досвід отримання сервісу.
На даний час ми надаємо послугу відкриття поточного валютного рахунку, до якого дійсно непередбачено відкриття карти та карткового рахунку із вірутальною картою. При відкритті карткового рахунку, дані необхідні для під'єднання до мобільного гаманця Apple Pay/Google Pay відображені у розділі «Деталі» за валютною картою.
Для можливості аналізу ситуації просимо Вас надати Ваш ідентифікаційний код у приватних повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Avalanchi 31 марта 2022, 13:10
Итак, результат кредитных каникул в связи с военным временем:

1. Сотрудники не предоставляют информацию по условиям, и как следствие невозможно определить уровень опасности услуги. Информация предоставленная на сайте ничтожна и недостаточна;

2. Платеж на конец февраля был действительно отменен. НО добавлен (!) к сумме платежа на конец апреля, а сам обязательный платеж был перерасчитан, потому что проценты продолжили начисляться и были ДОБАВЛЕНЫ к телу кредита.

В результате:
в апреле платить в два (!) раза больше; ВСЕ последующее платежи были увеличены, «спасибо» хоть вместе со сроком кредита.

3. Был снят платеж в конце марта.

Конечно же, произошло подорожание стоимости кредита. Но когда? В военное время? Это серьйозно?

Это кредитные каникулы и снижение финансовой нагрузки?
Райффайзен Банк
Ответ банка
31 марта 2022, 13:18
Доброго дня!
Для можливості аналізу ситуації, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
SlJane 31 марта 2022, 10:44
В чоловіка кредитна картка від авалю. За всі роки, які користувалися жодного разу не було затримок з платежами з нашого боку. Та от коли якісь надзвичайні ситуації, банк взагалі не йде ні на які поступки. Спочатку Ковід, коли чоловік не працював, і в нас троє дітей. Але банк на це незважав та продовжував списувати, загнавши в такий мінус, що ми останній рік просто намагалися хоч якось вийти хоча б в нуль. І звісно на всі звернення та прохання про якісь канікули жоден менеджер так нічого і не відповів. Ніхто нічого не знає, «списання йдуть автоматично», і на цьому всі наші розмови з ними закінчувалися. Ну як це так, що менеджери не можуть дати ніякої відповіді?
А зараз. В країні війна, ми не працюємо, всі на захисті країні. І аваль, як завжди на «висоті». Спочатку повністю блокується кредитка, ну ОК, хай так. Але в той час, як інші банки автоматично дають кредитні канікули, і самі ж автоматично їх продовжують, аваль списав абсолютно всі кошти, які були на рахунку чоловіка, з своїми якимось подвійними платежами незрозумілими. І менеджер знову ж таки :«ой, ми нічого не можемо зробити". Та АЛЛЬО, ми були вимушенні покинути свою домівку, живемо не вдома, трьох дітей потрібно якось кормити, одяг якийсь. Чоловік допомогає країні, і в цей час йому тепер думай, де побиратися, щоб хоч на хліб було… Слів просто немає. Нікому не раджу цей банк.
Райффайзен Банк
Ответ банка
31 марта 2022, 11:04
Доброго дня!
Для можливості аналізу ситуації просимо Вашого чоловіка звернутись до нас у Чаті додатку Райф Онлайн(меню «Більше» -Зв'язок із Банком — Чат) із темою:«Запит для Анастасії. МінФін».
На жаль, ми не можемо надати інформації Вам за рахунком іншої особи.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
OLEKSANDR SEIDAMETOV 30 марта 2022, 19:51
Банк после 24 числа закрыл все кредитные лимиты, даже у тех кто не выходил из льготного периода, загнав карты в минус. Затем дал кредитные каникулы на 1 мес., а спустя месяц начислил проценты и выписал ежемесячный платеж. При этом не возвращая кредитный лимит. А по договору кредитом наличными вообще сделал 2-е списание, ну точнее с текущего счета деньги списал, а на карточном счете сделал заморозку средств на туже сумму, тем самым выведя дебетовую карту в минус. Мало того что в их тех. поддержку не дозвониться, но даже когда ты до них дозваниваешься они отвечают, что эта техническая проблема и они ее решат когда смогут. А не хочет ли банк заплатить проценты за такой «hold»??? (Кстати так как это «Hold» он в выписке не отображается, просто минус на карте, магия не так ли?) Или в целом пойти зарабатывать деньги только в стране агрессоре, которой они даже swift обеспечивают. Возникает вопрос, а нужен ли такой банк со схемами напоминающими мошенничество???
https://www.raiffeisen.ru/ тут можно посмотреть список услуг банка в РФ.
Райффайзен Банк
Ответ банка
31 марта 2022, 8:35
Доброго дня! У зв'язку із поточною ситуацією у країні Банком було прийнято рішення про обмеження використання кредитного ліміту. При цьому, ми запропонували послугу кредитних канікул, згідно якої передбачено скасування обов'язку внесення планового платежу у березні як за кредитною картою, так і за кредитом готівкою. При підкюченні послуги за споживчим кредитом передбачено: 1) зміщення платежу на 1 календарний місяц з подовженням терміну кредиту на 2 місяці; 2)Сума несплачених відсотків додається до тіла кредиту.
Нарахування відсотків відбувається у стандартному режимі.
Погашення платежу за кредитом готівкою може відбуватись автоматично з карткового рахунку. Резервація відбувається за 5 календарних днів від дати погашення. За відсутності на балансі необхідної суми для списання платежу може буди відображено від'ємний залишок, проте нарахування відсотків за таку резервацію відсутньо.
Райффайзен Банк Україна не працює в Росії. Також ми припинили відносини з клієнтами та грошима, що мають російське чи білоруське походження.
Райффайзен Банк Україна є частиною міжнародної банківської групи RBI, яка засудила війну в Україні з перших днів. Керівництво групи заявило, що переглядає свою присутність у Росії. На жаль, заважаючи на специфіку банківської галузі, для банків практично неможливо припинити роботу в будь-якій країні в короткостроковій перспективі через складне банківське регулювання
Ірина Щербак 30 марта 2022, 1:23
Доброго дня.
Суть питання у тому, що банк для початку присилає повідомлення про льотний період за кредитною картою, а потім без будь якого повідомлення просто знімає кошти — ВСІ на платіж.
Після дзвінка до підтримки банку, співробітник пояснив що повідомлення просто не прийшло.
Скинув мені силку на реструктуризацію, але є один нюанс — заявку розглядають протягом 7 робочих днів, а кошти всі зняли вже.
Хочу нагадати, що без попередження.
Ситуація така — я єдина хто працює в сім'ї на забезпеченні в мене двоє пенсіонерів, брат лишився без роботи, банк зняв останні кошти які були в нашої сім'ї, ми щей проживаємо в місті де ведуться бойові дії.
Взагалі банк вважає що рахунками клієнтів, банк може користуватися на власний розсуд.
Я не розумію, чому такий банк взагалі працює, адже ці дії не законні: 1. Без попередження знімає кошти з рахунку.
2. Блокує картки
3. Блокує планові платежі за 5 днів до дати оплати
4. Резервує кошти у подвійному розмірі.
До якої Європи ми йдемо, якщо в нас фін.установи собі таке дозволяють.
4149********1529
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 марта 2022, 9:44
Доброго дня!
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Олександр Скакун 29 марта 2022, 21:48
Користувався карткою банку більше двох років (картка 4149****6761). Останні зарахування були 20/02. Останній раз знімав кошти 23/02. Частину коштів залишив на карті, хоча мав можливість зняти всі кошти, але дослухався до поради НБУ, що проблем з картами не буде при розрахунку. І ось з подивом при розрахунку десь 15/03, що моя карта та рахунок заблоковано. При цьому ні попередження ані дзвінком, ані в додатку, ані на пошту не отримав. Після 4 днів телефонування на гарячу лінію, нарешті отримав відповідь, що мені потрібно підійти у відділення та надати пояснення по операціях по карті і більше варіантів не має. Хочу сказати, що сам з Херсону, який є окупований і в якому не працюють відділення банку!!! Який цинізм мають працівники РБА, щоб таке казати!!! Тобто вони дають варіанти, які навіть неможливо реалізувати. Але я виіхав з Херсону, тож мав можливість прийти до банку в іншому місті. Після півгодини спілкування з працівником, виявилося, що вона не в курсі, що з моєю карткою та не може сказати нічого!!! Прийшлося знову телефонувати на гарячу лінію і тільки потім, після того як прийшов начальник відділення мені пояснили, що я повинен надати якісь роздруковані документи, які підтверджують зарахування коштів на мій рахунок. Тобто у військовий час, при тому, що мій город окупований рашей, а я переїхав з мінімум речей та телефоном — я маю десь найти документи, та ще й роздрукувати іх!!! Я надав пояснення, що операції з зарахування є продаж моїх особистих речей з колекції на інтернет аукціоні які здійснюються між фізичними особами, і при цьому ніяких паперових документів не потребують. При цьому такі продажі я здійснював на протязі 2021 р. і банк зарахував кошти без питань, хоча мав перевіряти походження коштів саме при зарахуванні!!! На питання, на якій підставі арештовані кошти, надати письмове пояснення з посиланням на статті Закону — у відділенні та гарячій лініі нічого не кажуть. Відповідь одна — чекайте, ми вам зателефонуємо. І так вже 10 днів. Наразі в мене закінчуються кошти, які я зняв. Купити продукти чи щось інше я не маю можливості, а банк фактично вкрав мої кошти, та не надає жодних пояснень!!! При цьому з розмов у відділенні, я розумію, що таким чином вони блокують багато людей і це у військовий період.
Райфайзен на сьогодні так і не припинив співпрацю в раше! Всі іх відмовки, що на це потрібен час, або, що райф на Україні, це іншій банк від раші — це є посміховиськом, та виглядає як відмовки руських, що війну почав путлер, а ми ні до чого, та що ми йшли на навчання і не знаємо, що тут війна!!! Цей банк не тільки фінансує війну проти України в раше, а й краде кошти в звичайних українців у військовий час!!!
Уряд вже анонсував санкції проти компаній, які працюють в раше. Дуже маю надію, що і РБА теж потрапить у цей список. І призиваю українців відмовитися від співпраці з цим банком!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 марта 2022, 9:47
Доброго дня!
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
SBut 29 марта 2022, 11:50
Після того як Райффайзен відмовився піти з росії, він руками свого дочірнього банку в Україні здійснює економічну диверсію проти нашої країни. Посилаючись на неіснуючу правову норму, Райффайзен заблокував рахунки всіх юридичних осіб, кінцевими бенефіціарами яких є резиденти України, які мають паспорти рф. Це є прямим порушенням Постанови НБУ «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану», у п. 15 якої сказано «Зупинити здійснення обслуговуючими банками видаткових операцій за рахунками резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь, за рахунками юридичних осіб (крім банків), кінцевими бенефіціарними власниками яких є резиденти Російської Федерації/Республіки Білорусь»
Або юристи банку настільки некомпетентні, що не знають що таке «резидент» і чим це поняття відрізняється від «громадянин» (у що я персонально не вірю), або керівництво Райффайзена свідомо діє на шкоду економічним інтересам України, безпідставно блокуючи законну економічну діяльність підприємств, які не мають жодного стосунку до держави-агресора.
Райффайзен Банк
Ответ банка
29 марта 2022, 15:50
Доброго дня! Райффайзен Банк Україна є частиною міжнародної банківської групи RBI, яка засудила війну в Україні з перших днів. Керівництво групи заявило, що переглядає свою присутність у Росії. На жаль, заважаючи на специфіку банківської галузі, для банків практично неможливо припинити роботу в будь-якій країні в короткостроковій перспективі через складне банківське регулювання.
Всі банки групи працюють у відповідності до місцевого та міжнародного законодавства щодо санкцій.
Також було прийнято рішення про припинення відносин з клієнтами та грошима, що мають російське та білоруське походження.
Татьяна Сидненко 26 марта 2022, 12:33
Відповідно до статті 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» та з метою забезпечення життєдіяльності населення в умовах воєнного стану дозволити фізичним особам здійснювати видаткові операції з рахунків, на які накладено арешт органами державної виконавчої служби, приватними виконавцями, без урахування такого арешту за умови, якщо сума стягнення за виконавчим документом щодо такої особи не перевищує 100 000 (сто тисяч) гривень.банк отказывается мне разблокировать мои счета ссылаясь на то что заблокировв все счета, но в законе сказано за виконавчив документом, они мне отвечают за постановою все счета, закон им не писан мошенники больше нечего сказать
Райффайзен Банк
Ответ банка
26 марта 2022, 19:51
Вітаємо.
Ми розберемось в даній ситуції та надамо додаткові коментарі, за потреби запросимо необхідні дані в особистих повідомленнях.
З повагою,
RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 27 марта 2022, 13:52
Вітаємо та дякуємо за очікування.
Було встановлено, що відповідь на Ваше звернення неодноразово надавалась в чаті системи «Райф Онлайн», а також на офіційний запит від НБУ.
Повторно звертаємо Вашу увагу, що дане питання може бути вирішено виключно на рівні виконавця арешту. Виконавець може надати паперовий документ про зняття арешту або постанову про арешт з вказанням суми до будь-якого відділення нашого Банка для вирішення питання.
З повагою,
RaifHelp
Проблема решена
Aleksandr Georgievich 25 марта 2022, 13:07
Я являюсь человеком, который осуществляет догляд за своей 80-ти летней мамой. Моя мама является инвалидом и пенсионером.
В настоящее время в связи с событиями в стране ей пришлось стать беженцем и выехать за границу.
Поскольку я осуществляю за ней догляд, то далее рассказ будет идти от моего имени.
Около 10-ти лет назад моей маме «посчастливилось» открыть счет для получения пенсии в Райффайзен банк аваль украина. А также получить карту 9804 56**** **** 0549 на этой «прекрасной» карте отсутствует cvv а, также присутствуют надписи: «pension» и «ПРОСТIР»
До настоящего время Райффайзен банк аваль украина с большим удовольствием получал прибыль от хранения денег моей мамы. Но сегодня возникла проблема с тем, что, находясь за границей, моя мама не может ни снять ден. средства со своей карты ни перевести их на другую свою карту (например карту Приват банка на которую она получает пособие по инвалидности и которая прекрасно обслуживается за рубежом). То есть мою маму полностью лишили возможности распоряжаться своими средствами. Как выяснилось, у этой кастрированной недокарты нет никаких функций кроме снятия наличных в банкомате Райффайзен банк аваль украина или в кассе банка.
А теперь о том, как я попытался решить эту проблему.
Звонок на горячую линию, оператор предлагает дать трубку маме далее собирается вся персональная информация, ФИО, номер паспорта, когда и кем выдан, идентификационный код, после оператор колл-центра радостно сообщает: «А вы шо, не знали шо вы едете за границу? Надо было перед отъездом в отделение банка и там бы вам сказали шо ваша карта не обслуживается за рубежом и кстати там же в отделении банка вы могли бы снять наличку.»
Хотелось бы уточнить, что перед отъездом я пытался попасть в отделение банка, но храброе и доблестное отделение Райффайзен банк аваль украина не работало. Также, как и не работали банкоматы Райффайзен банк аваль украина, в связи с отсутствием налички.
Далее с большим энтузиазмом в голосе оператор кол-центра сообщила, что, поскольку, моя мама не подписала какую-то «Публічну угоду», то банк ей ничем помочь не может.
То есть в реальности банка можно без полного пакета докуменов, например, без «Публічных угод» открыть счет, пользоваться ден. средствами клиента, эмитировать ему карту, позволить движение ден. средств по карте, но при возникновении ситуации, когда клиенту требуется помощь отмахиваться от клиента словами: ну вы же не подписали «Публічну угоду». Хотелось бы уточнить, что при открытии пенсионного счета в Райффайзен банк аваль украина, все документы необходимые для открытия и ведения счета были добросовестно подписаны клиентом. Предполагаю, что «Публічна угода» появилась позднее. То есть в реальности банка каждый клиент банка должен с интервалом, например, раз в неделю посещать отделение банка и задавать вопрос: «Уважаемый банк, а не появилось ли у вас никаких дополнительных соглашений и договоров, которые я обязан подписать, чтобы вы не заблокировали в любой момент мне доступ к собственным средствам?»
Рекомендую 100 раз подумать прежде чем связываться с этим банком.
Банку желаю, чтобы деньги 80-ти летней пенсионерки, которая и так лишилась почти всего, стали поперек горла.
Райффайзен Банк
Ответ банка
25 марта 2022, 16:09
Вітаємо.
Ми розберемось у Вашій ситуації та надамо коментарі.
З повагою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
Aleksandr Georgievich 21 июля 2022, 16:34
Проблема решена полностью. Доступ к средствам восстановлен. Со стороны банка огромное содействие оказала Ірина Кириченко. Вопрос закрыт.
Soopve 22 марта 2022, 15:54
Після здійснення платежу банк через 3 дгів, заднім числом списав додаткові комісії за закритий вже давно давним переказ. І всіма способами виправжовується, що це додаткова комісія за конвертацію. І що ми наперед не можемо знати скільки грошей трнба буде списати за дану операцію. Як так?
Це банк чи контора, яка гадає на кавовій гущі? Вони не знають скільки буде комісія за операцію. Вгадують чи що?
І як так? Додаткова комісія нараховується заднім числом через 3 дні після здійснення операції. По вже 3 дні як ЗАКРИТІЙ операції.

Ще питання, чому ж тоді в інших банках все гаразд і операції хдійснені в цнй же день пройшли без нарахування додаткових комісій ні під час платежу ні в кінці робочого дня ні тим більше після того як пройшло 3 дні, ТРИ ДНІ!!!

НІКОЛИ, НІКОЛИ, НІКОЛИ НЕ КОРИСТУЙТЕСЬ послугами банку райфайзен аваль.

Надіюсь нац банк, чи мінфін відреагує на такі шахрайські дії зі строни банку.

І ще, доречі, гаряча дінія на яку відправляють праціаники Івано-франківського віділення не працює, за кілька годин спроб і очіеувань так і не вдалося звязатися з оператором. Просто ЖАХ.
А на запитання в чаті, оператор так і нічого не відписав. Навіть добрий день не написав. Могли би хоча б бота собі купити, щоб добрий день писав. Вкрали ж таку колосальну кількість грошей в Українського народу.
Райффайзен Банк
Ответ банка
22 марта 2022, 16:02
Доброго дня. Нам дуже прикро, що обслуговування в Інформаційному центрі залишило після себе негативний досвід про роботу Банку вцілому, наразі дійсно є навантаження на операторів.
Додатки таксі UBER, BOLT; сервіси Google, Apple; сайт iHerb, Paypal, Uber / Bolt і т.д. проводять свої операції через закордонні банки / рахунки. Тобто, в моб. додатку або на сайті Вам сума за послугу показується в гривнях, але за фактом в наш Банк приходить запит на списання доларів або євро. Запит на списання за правилами обслуговування рахунку може надійти до 8 календарних днів. Ми, як ваш обслуговуючий банк, купуємо валюту і оплачуємо рахунок. У зв'язку з конвертацією виникає різниця між номінальною вартістю послуги, яку показує вам сервіс і реальною вартістю. На майбутнє, щоб Вам простіше було орієнтуватися: сума оплати через закордонні сайти / сервіси буде на 2-5% більше заявленої (залежить від курсів).
Для можливості перевірки інформації по Вашому рахунку просимо написати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Mimimio 19 марта 2022, 15:35
Користуюся послугами банка два роки, тому не очікувала шахрайства від нього у такі складні часи.

25.02 вивела гроші на крипто платформу бінанс. Сплачувала у гривні. Прийшли смс-підтвердження, гроші успішно списалися, баланс на платформі поповнився. Коли я перевірила баланс наступного дня, на картці було МІНУС 110 тис. грн. Також банк стягнув штраф за «перевищення кредитного ліміту», хоча карта дебетова.

Підтримка відмовлялася повертати гроші, наводячи багато різних причин: подвійна конвертація, «гроші списалися із запізненням, тому ви не побачили, коли перевищили баланс» та інші. Після двох тижнів моєї боротьби із некомпетентною та зухвалою підтримкою банк повернув частину коштів, але повертати останні 25000 грн відмовляється категорично. Зараз на картці все ще мінус, жити немає на що.

Інакше як шахрайством це назвати неможливо. У жодному іншому банку таких проблем не було. З інших своїх рахунків гроші вивела без нарікань.
Райффайзен Банк
Ответ банка
19 марта 2022, 15:39
Доброго дня.
Додатки таксі UBER, BOLT; сервіси Google, Apple; сайт iHerb, Paypal, Uber / Bolt і т.д. проводять свої операції через закордонні банки / рахунки. Тобто, в моб. додатку або на сайті Вам сума за послугу показується в гривнях, але за фактом в наш Банк приходить запит на списання доларів або євро. Ми, як ваш обслуговуючий банк, купуємо валюту і оплачуємо рахунок. У зв'язку з конвертацією виникає різниця між номінальною вартістю послуги, яку показує вам сервіс і реальною вартістю. На майбутнє, щоб Вам простіше було орієнтуватися: сума оплати через закордонні сайти / сервіси буде на 2-5% більше заявленої (залежить від курсів).
З повагою,
@RaifHelp
17yx 18 марта 2022, 22:06
Написано, что за кредиты сделали ставку 0, т.е без пени, насколько я понимаю. Но за кредитный лимит мне сняли пеню, как это можно понимать? Писал в тех. поддержку, просто игнорируют.
Райффайзен Банк
Ответ банка
19 марта 2022, 9:48
Доброго дня.
Дійсно, наразі ми не нараховуємо штрафи та пеню за несвоєчасне внесення планових платежів по кредиту, проте відсотки по кредиту продовжують нараховуватись в стандартному режимі.
Ми перевіримо інформацію по Вашому рахунку та надамо додаткові коментарі.
З повагою,
RaifHelp
rogertr 18 марта 2022, 21:39
Чому досі не вимкнута російська мова з веб-сайтів банку? До російського Київстару з першого разу дійшло, що потрібно робити. І нічого не казали про війну, мовчки все зробили. Ви ж себе позиціонуєте українцями… А акціонери Ваші чого варті? Слабо бізнес у московії зупинити? Не бачу протестів з боку працівників українського банку. Вас усе влаштовує? Мене — ні!
Райффайзен Банк
Ответ банка
19 марта 2022, 10:15
Доброго дня.
Raiffeisen Bank International заявив, що переглядає свою позицію у Росії, в тому числі розглядає ретельний спланований вихід з АТ Райффайзенбанк в Росії.  З перших годин війни RBI рішуче засудив агресію РФ проти України, виконує всі міжнародні санкції, надає гуманітарну допомогу.
На відміну від більшості компаній інших галузей, для банків практично неможливо припинити роботу в будь-якій країні в короткостроковій  перспективі через складне банківське регулювання.
Питання щодо відображення російської мови на сайті Банку в роботі.
З повагою,
Raifhelp
Winzo 14 марта 2022, 12:42
Проводят операцию по курсу в разы большему, чем отображается в приложении или на сайте банка. На 14.03 на сайте банка указан курс продажи Евро как 32.2, в итоге проводят по курсу 34.6, то есть на 1000 евро потеря 2300 грн
В момент операции нигде не выводят курс по которому проводят операцию. Оказывается этот мошеннический курс называется курс конвертации (а не карточный курс) и я его где-то на сайте в темном углу должен найти. Абсолютно не прозрачно и очень затратно.
Мошенники!
Продолжают работу в России.
Идут в след за русским кораблем!
Райффайзен Банк
Ответ банка
14 марта 2022, 12:49
Вітаємо.
Райффайзен Банк Україна не працює в Росії. Ми – Аваль – Райффайзен Банк Аваль – Райффайзен Банк Україна — український банк. Вже 30 років з перших кроків Незалежності ми створюємо та вибудовуємо банківську систему нашої держави.
В додатку «Райф Онлайн» відображаються курси купівлі/продажу валюти для операції в меню «Обмін валют». Інформація щодо курсів валют для проведення операції по картковим операціям знаходиться на офіційному сайті в розділі «Документи»: https://raiffeisen.ua/documents/currencies/exchange-rates
З повагою,
@RaifHelp
natali310192 13 марта 2022, 15:15
Дозвонитися в коллцентр — мінімум 5−7хв очікування. Хотіли скористуватися онлайн-банкінгом, на що мені відповіли, що треба піти у відділення і підписати згоду. Я під обстрілами маю йти у ваше відділення, яке скоріше за все також не працює? Невже не можна спростити процедуру під час війни? Кажу, що хочу тоді дізнатися баланс рахунку, на це оператор мені відповідає, що цей моб. номер в банку не закріплений. Телефоную ще раз, ще 6 хв очікування, кажу дату останньої смс на цей моб. номер. Тепер оператор каже, що я можу перевірити рахунок, зателефонувавши на 0800500500 — телефоную, питають 8 останніх цифр карти і код доступу, який мені ніхто не сказав. Ви знущаєтесь? Півгодини розмов з вашими тупими операторами і 0 результату. У мене єдине питання: у вас усі тупі? від голови правління до операторів?
Райффайзен Банк
Ответ банка
13 марта 2022, 15:23
Доброго дня!
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ruslan11111fjfj 12 марта 2022, 10:13
Стикнувся з такою проблемою: роблячи транзакцію на одну з бірж для торгівлі криптовалютою з мене спочатку знімалась одна сума, та яку я і вказував власне, а вже через добу виявлялось що додатково знімається ще й конвертація, хоча ніде до цього не було сказано що така дія з боку банку можлива, і це не конвертація збоку біржі, як мені сказали некваліфіковані, непривітні працівники банку, яким до слова важко вдається ясно і чітко висловлювати свою думку. Це внутрішня конвертація самого банку, яка робиться без попередження і не відразу, а через добу.
Варто зазначити, що такі махінації є тільки в цьому банку, проводячи такі ж транзакції через інший банк, жодної конвертації не було.

В результаті, з мене списалась сума вся сума з мого рахунку, я втратив всі свої кошти на цьому разунку і цей рахунок тепер навіть в мінусі, що просто абсурдно.

Окрема тема для розмови — це працівники колл-центру

Перший раз коли я до них звернувся молодий чоловік досить швидко зрозумів в чому проблема і чому з мене списались кошти, але
пояснив це тим, що це конвертація збоку
біржі(що абсолютно не являється правдою, біржа знімає свою комісію) і ще добавив: моя остання транзакція надійде на мій разунок на наступну добу (так вона і не надійшла звісно ж)

Подзвонив я другий раз, зі мною спілкувалась пані, якій дуже важко вдавалось не те що
думати, а й ясно висловити свою думку, якщо
вона складась з двох і слів і більше. Зрозуміти в чому ж проблема вона змогла лише після 32 хвилин абсолютно неприємної для мене розмови, можливо якби вона дозволяла мені сказати хоч слово, це відбулося б швидше. Але
якимось дивним, навіть чарівним чином, їй все ж вдалося зрозуміти в чому ж причина мого дзвінка і вона повідомила мені наступні слова: я створю заявку і вам відповість спеціаліст, який
краще розуміється в цьому питанні(це не дослівно, тому що розмовляла вона постійно суржиком, дуже не професійно, хочу сказати)
І ось, вже 3-тій день як я чекаю дзвінка від цього «спеціаліста» щоб зрозуміти чому з мене по-
тихому здерли кошти і коли мені їх повернуть
Райффайзен Банк
Ответ банка
12 марта 2022, 10:53
Доброго дня. Нам дуже прикро, що обслуговування в Інформаційному центрі залишило після себе негативний досвід про роботу Банку вцілому. Додатки таксі UBER, BOLT; сервіси Google, Apple; сайт iHerb, Paypal, Uber / Bolt і т.д. проводять свої операції через закордонні банки / рахунки. Тобто, в моб. додатку або на сайті Вам сума за послугу показується в гривнях, але за фактом в наш Банк приходить запит на списання доларів або євро. Ми, як ваш обслуговуючий банк, купуємо валюту і оплачуємо рахунок. У зв'язку з конвертацією виникає різниця між номінальною вартістю послуги, яку показує вам сервіс і реальною вартістю. На майбутнє, щоб Вам простіше було орієнтуватися: сума оплати через закордонні сайти / сервіси буде на 2-5% більше заявленої (залежить від курсів).
Для можливості перевірки інформації по Вашому рахунку просимо написати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Olya00 10 марта 2022, 16:19
Являюсь клиентом другого банка. В это время активизировались мошенники (так как много привычных вещей приходится уже искать и доставать). Попала на мошенников — взяли предопдату и исчезли. В моем банке расследовали (проверили трансакцию, просили переписку). Подтвердили факт, но к сожалению не могут отменить трансакцию, внести карточку в список мошенников. Сказали обратиться в Райффайзен (так как мошенник предоставил их карту). В Райффайзен сказали, что ничего проверять (может за день там куча предоплат пришла), добавлять в список или что-то еще делать не будут (отказались даже от доказательств) так как это их клиент и это его дело как он использует эту карту. Это законно? Не является ли это пособничеством в мошенничестве?
Райффайзен Банк
Ответ банка
10 марта 2022, 17:45
Доброго дня!
Нам дуже шкода, що Ви потрапили в дану ситуацію, але хочемо зазначити, що після переказу коштів питання повнення вирішується між відправником та отримувачем. Якщо Ви вважаєте, що отримувач є шахраєм, в даному випадку Вам необхідно звертатись до правоохоронних органів для написання відповідної заяви.
Для можливості перевірки інформації по зарахуванню — просимо написати номер даної картки, дату, суму перерахування та описати повністю ситуацію в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Panasuk83 7 марта 2022, 16:53
Очень плохо работают!!! Ничего не знают!!! Не чем не помагают!!! Мне уже 4 день не могут помочь!!! Скидывают трубку!!! Не соединяют с тем роботником, который мне может помочь!!! Я себе не могу купить лекарства! А эти деньги мне начисляются как вичинфекцированой! Я уже не пью их четвёртый день, и очень плохо себя чувствую!!! Кароче люди очень плохо работают, и не хотят помогать, и грубо отвечают
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 марта 2022, 17:24
Доброго дня!
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
sergeidub 4 марта 2022, 13:27
Доброго дня!
Мене звати Сергій.

В мене сталась дуже неприємна ситуація з банком Аваль в якому я обслуговуюсь як ФОП з 2019 року.
Нижче описую саму проблему.

25 лютого 2022 року я проводив 4 транзакції по 50 000 грн (п'ятдесят тисяч гривень) на загальну суму 200 000 (двісті тисяч гривень). Це було поповнення гривневого рахунку на міжнародній фінансовій біржі.
Карта, з якої проводились транзакції 4239********5066.
Транзакції проводились в гривні, списання було в гривні, у момент підтвердження транзакцій з використанням 3DSecure суми також відображались у гривні.
На рахунку після проведення цих операцій залишалось 38 000 грн (тридцять вісім тисяч гривень).

28 лютого 2022 року я зайшов у додаток Raiffeisen Business Online я був вражений тим, що в мене на рахунку не 38 000 грн (тридцять вісім тисяч гривень), а -33 000 грн (мінус тридцять три тисячі гривень).
Моя карта не є кредитною, це дебетова картка!
Звичайно ж я звернувся за номером підтримки клієнтів з поясненнями що це взагалі таке.

Всього дзвінків було два. Оператори технічної підтримки дуже довго намагалися надати пояснення.
Але все ж таки другий оператор почав зсилатись на начебто якийсь пункт правил обслуговування (доданий в 2020 році), що типу банк може з мене списувати кошти в рамках конвертації типу «ну таке буває, мені дуже шкода, я розумію, що сума велика».
Типу раніше банк такі моменти покривав самостійно, а зараз переклали цю відповідальність на клієнта.
Прошу врахувати те, що в мене договір від 2019 року і про такі правила в договорі немає ніяких чітких пунктів, які могли б відноситись до цієї ситуації.
Виходить станом на зараз за версією банку я винен 33 000 грн (тридцять три тисячі гривень), хоча насправді банк вкрав мої гроші в сумі 38 000 гривень (тридцять вісім тисяч гривень) та ці 33000 (тридцять три тисячі гривень). грн, які були виставлені як борг. Всього виходить 71 000 грн (сімдесят одна тисяча гривень).

ЯК ЦЕ ТАК, ЩО З МОГО РАХУНКУ БАНК СПИСУЄ ДОДАТКОВІ СУМИ БЕЗ МОЄЇ ЗГОДИ, ОПЕРУЮЧИ МОЇМ РАХУНКОМ НА ВЛАСНИЙ РОЗСУД???
НІЯКИХ ПОПЕРЕДЖЕНЬ НАЧЕБТО ПРО МОЖЛИВЕ ДОДАТКОВЕ СПИСАННЯ КОШТІВ В МОМЕНТ ПРОВЕДЕННЯ ТРАНЗАКЦІЇ НЕ БУЛО, ТА І В ПРИНЦИПІ ЦЕ ЯКИЙСЬ АБСУРД!
БАНК, ЯКОМУ Я ТАК ДОВІРЯВ ПРОСТО КИНУВ МЕНЕ НА ГРОШІ У ТАКИЙ СКЛАДНИЙ ЧАС ДЛЯ НАШОЇ ДЕРЖАВИ ТА ДЛЯ ВСІХ НАС!!!

Отже, зараз я вимагаю наступного:
— В індивідуальному порядку вирішити це питання шляхом переговорів
— Анулювати так званий борг в 33 000 (тридцять три тисячі гривень).
— Повернути мені мої 38 000 (тридцяить вісім тисяч гривень)
— Вирішенням цього питання мається на увазі те, що на моєму рахунку мені будуть доступні мої кошти у повному обсязі (а саме у сумі приблизно 38 000 грн)

Я, думаю, як і представники банку зацікавленні у вирішенні питань у досудовому порядку.
Я не збираюсь виплачувати ці 33 000 грн.

Чекаю відповіді!
Героям Слава!
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 марта 2022, 8:29
Доброго дня!
Ми проаналізуємо Ваше звернення та надамо відповідь за розглядом у приватних повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
zetruim 28 февраля 2022, 0:18
В столь тяжёлое время просто опустили кредитный лимит до 0. Позор Вам
Райффайзен Банк
Ответ банка
28 февраля 2022, 10:47
Вітаємо!
На жаль, поки що, операції за рахунок кредитних коштів тимчасово припинено. Усі системи банку працюють, гроші та дані в безпеці. Також, з 24 лютого встановлено кредитні канікули на оплату кредиту поки до 30 березня, інформація буде оновлюватись. У разі додаткових роз'яснень, щодо можливості користування кредитного ліміту ми обов'язково проінформуємо наших клієнтів. Дякуємо за розуміння та бережіть себе.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.6 43.55
USD 41.1 41.58
Все курсы банка

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.6 43.55
USD 41.1 41.58
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝