×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Все курсы банка |
Практично шахрайство
Шкода, що я це не зрозумів раніше і навіть поповнив цю «карту» (з карти Revolut), про що зараз шкодую. До того ж Райф за поповнення через SWIFT взяв комісію 10 євро, хоча ніби то всіх комісії скасовані. Якби не так! Причому зі сторони Revolut комісії не було, і на ненависний Райфу Монобанк, наприклад, гроші дійшли без комісії.
Як результат — гроші в Райфі просто «зависли». Бачу їх на віртуальній «псевдокарті», але користуватись ними не можу. Єдине що можливо — продати валюту і зняти готівку з гривневої карти, тобто двічі втратити на конвертації. Як на мене, це граничить з шахрайством зі сторони банку. Бо це не є картою, якщо поповнити її можна, а от зняти гроші — ні! Жах! Це при тому що у всіх інших банках випуск віртуальної карти (справжньої) — це справа кількох секунд!!!
Кілька разів писав у підтримку. Перший раз порекомендували завантажити неіснуюче оновлення і ніби все запрацює (буде і номер, і код, і термін дії). Але на PlayMarket жодних оновлень не має, остання версія від 7 лютого.
Вдруге вже добу не відповідають, мають немає що сказати…
Телефона служба підтримки теж не допомогла. Мабуть всі дуже зайняті розвитком бізнесу в росії.
П. С. Рекомендую банк всім своїм ворогам! А сам мрію зняти кошти і забути як про такий «сервіс» як про страшний сон.
Нам прикро, що Ви отримали негативний досвід отримання сервісу.
На даний час ми надаємо послугу відкриття поточного валютного рахунку, до якого дійсно непередбачено відкриття карти та карткового рахунку із вірутальною картою. При відкритті карткового рахунку, дані необхідні для під'єднання до мобільного гаманця Apple Pay/Google Pay відображені у розділі «Деталі» за валютною картою.
Для можливості аналізу ситуації просимо Вас надати Ваш ідентифікаційний код у приватних повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Странные кредитные каникулы
1. Сотрудники не предоставляют информацию по условиям, и как следствие невозможно определить уровень опасности услуги. Информация предоставленная на сайте ничтожна и недостаточна;
2. Платеж на конец февраля был действительно отменен. НО добавлен (!) к сумме платежа на конец апреля, а сам обязательный платеж был перерасчитан, потому что проценты продолжили начисляться и были ДОБАВЛЕНЫ к телу кредита.
В результате:
в апреле платить в два (!) раза больше; ВСЕ последующее платежи были увеличены, «спасибо» хоть вместе со сроком кредита.
3. Был снят платеж в конце марта.
Конечно же, произошло подорожание стоимости кредита. Но когда? В военное время? Это серьйозно?
Это кредитные каникулы и снижение финансовой нагрузки?
Для можливості аналізу ситуації, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Найгірший банк
А зараз. В країні війна, ми не працюємо, всі на захисті країні. І аваль, як завжди на «висоті». Спочатку повністю блокується кредитка, ну ОК, хай так. Але в той час, як інші банки автоматично дають кредитні канікули, і самі ж автоматично їх продовжують, аваль списав абсолютно всі кошти, які були на рахунку чоловіка, з своїми якимось подвійними платежами незрозумілими. І менеджер знову ж таки :«ой, ми нічого не можемо зробити". Та АЛЛЬО, ми були вимушенні покинути свою домівку, живемо не вдома, трьох дітей потрібно якось кормити, одяг якийсь. Чоловік допомогає країні, і в цей час йому тепер думай, де побиратися, щоб хоч на хліб було… Слів просто немає. Нікому не раджу цей банк.
Для можливості аналізу ситуації просимо Вашого чоловіка звернутись до нас у Чаті додатку Райф Онлайн(меню «Більше» -Зв'язок із Банком — Чат) із темою:«Запит для Анастасії. МінФін».
На жаль, ми не можемо надати інформації Вам за рахунком іншої особи.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Схемы как банк обдирает людей
https://www.raiffeisen.ru/ тут можно посмотреть список услуг банка в РФ.
Нарахування відсотків відбувається у стандартному режимі.
Погашення платежу за кредитом готівкою може відбуватись автоматично з карткового рахунку. Резервація відбувається за 5 календарних днів від дати погашення. За відсутності на балансі необхідної суми для списання платежу може буди відображено від'ємний залишок, проте нарахування відсотків за таку резервацію відсутньо.
Райффайзен Банк Україна не працює в Росії. Також ми припинили відносини з клієнтами та грошима, що мають російське чи білоруське походження.
Райффайзен Банк Україна є частиною міжнародної банківської групи RBI, яка засудила війну в Україні з перших днів. Керівництво групи заявило, що переглядає свою присутність у Росії. На жаль, заважаючи на специфіку банківської галузі, для банків практично неможливо припинити роботу в будь-якій країні в короткостроковій перспективі через складне банківське регулювання
Комментарии (2)
Банк діє не законно
Суть питання у тому, що банк для початку присилає повідомлення про льотний період за кредитною картою, а потім без будь якого повідомлення просто знімає кошти — ВСІ на платіж.
Після дзвінка до підтримки банку, співробітник пояснив що повідомлення просто не прийшло.
Скинув мені силку на реструктуризацію, але є один нюанс — заявку розглядають протягом 7 робочих днів, а кошти всі зняли вже.
Хочу нагадати, що без попередження.
Ситуація така — я єдина хто працює в сім'ї на забезпеченні в мене двоє пенсіонерів, брат лишився без роботи, банк зняв останні кошти які були в нашої сім'ї, ми щей проживаємо в місті де ведуться бойові дії.
Взагалі банк вважає що рахунками клієнтів, банк може користуватися на власний розсуд.
Я не розумію, чому такий банк взагалі працює, адже ці дії не законні: 1. Без попередження знімає кошти з рахунку.
2. Блокує картки
3. Блокує планові платежі за 5 днів до дати оплати
4. Резервує кошти у подвійному розмірі.
До якої Європи ми йдемо, якщо в нас фін.установи собі таке дозволяють.
4149********1529
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Райфайзен, банк який блокує та краде кошти українців
Райфайзен на сьогодні так і не припинив співпрацю в раше! Всі іх відмовки, що на це потрібен час, або, що райф на Україні, це іншій банк від раші — це є посміховиськом, та виглядає як відмовки руських, що війну почав путлер, а ми ні до чого, та що ми йшли на навчання і не знаємо, що тут війна!!! Цей банк не тільки фінансує війну проти України в раше, а й краде кошти в звичайних українців у військовий час!!!
Уряд вже анонсував санкції проти компаній, які працюють в раше. Дуже маю надію, що і РБА теж потрапить у цей список. І призиваю українців відмовитися від співпраці з цим банком!!!
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Райффайзен — це ворожа агентура
Або юристи банку настільки некомпетентні, що не знають що таке «резидент» і чим це поняття відрізняється від «громадянин» (у що я персонально не вірю), або керівництво Райффайзена свідомо діє на шкоду економічним інтересам України, безпідставно блокуючи законну економічну діяльність підприємств, які не мають жодного стосунку до держави-агресора.
Всі банки групи працюють у відповідності до місцевого та міжнародного законодавства щодо санкцій.
Також було прийнято рішення про припинення відносин з клієнтами та грошима, що мають російське та білоруське походження.
Комментарии (4)
Ужасный банк
Ми розберемось в даній ситуції та надамо додаткові коментарі, за потреби запросимо необхідні дані в особистих повідомленнях.
З повагою,
RaifHelp
Було встановлено, що відповідь на Ваше звернення неодноразово надавалась в чаті системи «Райф Онлайн», а також на офіційний запит від НБУ.
Повторно звертаємо Вашу увагу, що дане питання може бути вирішено виключно на рівні виконавця арешту. Виконавець може надати паперовий документ про зняття арешту або постанову про арешт з вказанням суми до будь-якого відділення нашого Банка для вирішення питання.
З повагою,
RaifHelp
Комментарии (4)
Благодарю Райффайзен банк аваль украина за то, что лишили доступа к собственным средствам 80-ти летнюю пенсионерку-беженца.
В настоящее время в связи с событиями в стране ей пришлось стать беженцем и выехать за границу.
Поскольку я осуществляю за ней догляд, то далее рассказ будет идти от моего имени.
Около 10-ти лет назад моей маме «посчастливилось» открыть счет для получения пенсии в Райффайзен банк аваль украина. А также получить карту 9804 56**** **** 0549 на этой «прекрасной» карте отсутствует cvv а, также присутствуют надписи: «pension» и «ПРОСТIР»
До настоящего время Райффайзен банк аваль украина с большим удовольствием получал прибыль от хранения денег моей мамы. Но сегодня возникла проблема с тем, что, находясь за границей, моя мама не может ни снять ден. средства со своей карты ни перевести их на другую свою карту (например карту Приват банка на которую она получает пособие по инвалидности и которая прекрасно обслуживается за рубежом). То есть мою маму полностью лишили возможности распоряжаться своими средствами. Как выяснилось, у этой кастрированной недокарты нет никаких функций кроме снятия наличных в банкомате Райффайзен банк аваль украина или в кассе банка.
А теперь о том, как я попытался решить эту проблему.
Звонок на горячую линию, оператор предлагает дать трубку маме далее собирается вся персональная информация, ФИО, номер паспорта, когда и кем выдан, идентификационный код, после оператор колл-центра радостно сообщает: «А вы шо, не знали шо вы едете за границу? Надо было перед отъездом в отделение банка и там бы вам сказали шо ваша карта не обслуживается за рубежом и кстати там же в отделении банка вы могли бы снять наличку.»
Хотелось бы уточнить, что перед отъездом я пытался попасть в отделение банка, но храброе и доблестное отделение Райффайзен банк аваль украина не работало. Также, как и не работали банкоматы Райффайзен банк аваль украина, в связи с отсутствием налички.
Далее с большим энтузиазмом в голосе оператор кол-центра сообщила, что, поскольку, моя мама не подписала какую-то «Публічну угоду», то банк ей ничем помочь не может.
То есть в реальности банка можно без полного пакета докуменов, например, без «Публічных угод» открыть счет, пользоваться ден. средствами клиента, эмитировать ему карту, позволить движение ден. средств по карте, но при возникновении ситуации, когда клиенту требуется помощь отмахиваться от клиента словами: ну вы же не подписали «Публічну угоду». Хотелось бы уточнить, что при открытии пенсионного счета в Райффайзен банк аваль украина, все документы необходимые для открытия и ведения счета были добросовестно подписаны клиентом. Предполагаю, что «Публічна угода» появилась позднее. То есть в реальности банка каждый клиент банка должен с интервалом, например, раз в неделю посещать отделение банка и задавать вопрос: «Уважаемый банк, а не появилось ли у вас никаких дополнительных соглашений и договоров, которые я обязан подписать, чтобы вы не заблокировали в любой момент мне доступ к собственным средствам?»
Рекомендую 100 раз подумать прежде чем связываться с этим банком.
Банку желаю, чтобы деньги 80-ти летней пенсионерки, которая и так лишилась почти всего, стали поперек горла.
Ми розберемось у Вашій ситуації та надамо коментарі.
З повагою,
@RaifHelp
Комментарии (14)
Шахрайські схеми
Це банк чи контора, яка гадає на кавовій гущі? Вони не знають скільки буде комісія за операцію. Вгадують чи що?
І як так? Додаткова комісія нараховується заднім числом через 3 дні після здійснення операції. По вже 3 дні як ЗАКРИТІЙ операції.
Ще питання, чому ж тоді в інших банках все гаразд і операції хдійснені в цнй же день пройшли без нарахування додаткових комісій ні під час платежу ні в кінці робочого дня ні тим більше після того як пройшло 3 дні, ТРИ ДНІ!!!
НІКОЛИ, НІКОЛИ, НІКОЛИ НЕ КОРИСТУЙТЕСЬ послугами банку райфайзен аваль.
Надіюсь нац банк, чи мінфін відреагує на такі шахрайські дії зі строни банку.
І ще, доречі, гаряча дінія на яку відправляють праціаники Івано-франківського віділення не працює, за кілька годин спроб і очіеувань так і не вдалося звязатися з оператором. Просто ЖАХ.
А на запитання в чаті, оператор так і нічого не відписав. Навіть добрий день не написав. Могли би хоча б бота собі купити, щоб добрий день писав. Вкрали ж таку колосальну кількість грошей в Українського народу.
Додатки таксі UBER, BOLT; сервіси Google, Apple; сайт iHerb, Paypal, Uber / Bolt і т.д. проводять свої операції через закордонні банки / рахунки. Тобто, в моб. додатку або на сайті Вам сума за послугу показується в гривнях, але за фактом в наш Банк приходить запит на списання доларів або євро. Запит на списання за правилами обслуговування рахунку може надійти до 8 календарних днів. Ми, як ваш обслуговуючий банк, купуємо валюту і оплачуємо рахунок. У зв'язку з конвертацією виникає різниця між номінальною вартістю послуги, яку показує вам сервіс і реальною вартістю. На майбутнє, щоб Вам простіше було орієнтуватися: сума оплати через закордонні сайти / сервіси буде на 2-5% більше заявленої (залежить від курсів).
Для можливості перевірки інформації по Вашому рахунку просимо написати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (5)
Шахрайство у воєнний час
25.02 вивела гроші на крипто платформу бінанс. Сплачувала у гривні. Прийшли смс-підтвердження, гроші успішно списалися, баланс на платформі поповнився. Коли я перевірила баланс наступного дня, на картці було МІНУС 110 тис. грн. Також банк стягнув штраф за «перевищення кредитного ліміту», хоча карта дебетова.
Підтримка відмовлялася повертати гроші, наводячи багато різних причин: подвійна конвертація, «гроші списалися із запізненням, тому ви не побачили, коли перевищили баланс» та інші. Після двох тижнів моєї боротьби із некомпетентною та зухвалою підтримкою банк повернув частину коштів, але повертати останні 25000 грн відмовляється категорично. Зараз на картці все ще мінус, жити немає на що.
Інакше як шахрайством це назвати неможливо. У жодному іншому банку таких проблем не було. З інших своїх рахунків гроші вивела без нарікань.
Додатки таксі UBER, BOLT; сервіси Google, Apple; сайт iHerb, Paypal, Uber / Bolt і т.д. проводять свої операції через закордонні банки / рахунки. Тобто, в моб. додатку або на сайті Вам сума за послугу показується в гривнях, але за фактом в наш Банк приходить запит на списання доларів або євро. Ми, як ваш обслуговуючий банк, купуємо валюту і оплачуємо рахунок. У зв'язку з конвертацією виникає різниця між номінальною вартістю послуги, яку показує вам сервіс і реальною вартістю. На майбутнє, щоб Вам простіше було орієнтуватися: сума оплати через закордонні сайти / сервіси буде на 2-5% більше заявленої (залежить від курсів).
З повагою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Кредитный лимит
Дійсно, наразі ми не нараховуємо штрафи та пеню за несвоєчасне внесення планових платежів по кредиту, проте відсотки по кредиту продовжують нараховуватись в стандартному режимі.
Ми перевіримо інформацію по Вашому рахунку та надамо додаткові коментарі.
З повагою,
RaifHelp
Написать комментарий
Захист банком «рускава міра»
Raiffeisen Bank International заявив, що переглядає свою позицію у Росії, в тому числі розглядає ретельний спланований вихід з АТ Райффайзенбанк в Росії. З перших годин війни RBI рішуче засудив агресію РФ проти України, виконує всі міжнародні санкції, надає гуманітарну допомогу.
На відміну від більшості компаній інших галузей, для банків практично неможливо припинити роботу в будь-якій країні в короткостроковій перспективі через складне банківське регулювання.
Питання щодо відображення російської мови на сайті Банку в роботі.
З повагою,
Raifhelp
Написать комментарий
Мошеннический курс
В момент операции нигде не выводят курс по которому проводят операцию. Оказывается этот мошеннический курс называется курс конвертации (а не карточный курс) и я его где-то на сайте в темном углу должен найти. Абсолютно не прозрачно и очень затратно.
Мошенники!
Продолжают работу в России.
Идут в след за русским кораблем!
Райффайзен Банк Україна не працює в Росії. Ми – Аваль – Райффайзен Банк Аваль – Райффайзен Банк Україна — український банк. Вже 30 років з перших кроків Незалежності ми створюємо та вибудовуємо банківську систему нашої держави.
В додатку «Райф Онлайн» відображаються курси купівлі/продажу валюти для операції в меню «Обмін валют». Інформація щодо курсів валют для проведення операції по картковим операціям знаходиться на офіційному сайті в розділі «Документи»: https://raiffeisen.ua/documents/currencies/exchange-rates
З повагою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Найгірший банк з найтупішим персоналом
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Жихливий сервіс
Варто зазначити, що такі махінації є тільки в цьому банку, проводячи такі ж транзакції через інший банк, жодної конвертації не було.
В результаті, з мене списалась сума вся сума з мого рахунку, я втратив всі свої кошти на цьому разунку і цей рахунок тепер навіть в мінусі, що просто абсурдно.
Окрема тема для розмови — це працівники колл-центру
Перший раз коли я до них звернувся молодий чоловік досить швидко зрозумів в чому проблема і чому з мене списались кошти, але
пояснив це тим, що це конвертація збоку
біржі(що абсолютно не являється правдою, біржа знімає свою комісію) і ще добавив: моя остання транзакція надійде на мій разунок на наступну добу (так вона і не надійшла звісно ж)
Подзвонив я другий раз, зі мною спілкувалась пані, якій дуже важко вдавалось не те що
думати, а й ясно висловити свою думку, якщо
вона складась з двох і слів і більше. Зрозуміти в чому ж проблема вона змогла лише після 32 хвилин абсолютно неприємної для мене розмови, можливо якби вона дозволяла мені сказати хоч слово, це відбулося б швидше. Але
якимось дивним, навіть чарівним чином, їй все ж вдалося зрозуміти в чому ж причина мого дзвінка і вона повідомила мені наступні слова: я створю заявку і вам відповість спеціаліст, який
краще розуміється в цьому питанні(це не дослівно, тому що розмовляла вона постійно суржиком, дуже не професійно, хочу сказати)
І ось, вже 3-тій день як я чекаю дзвінка від цього «спеціаліста» щоб зрозуміти чому з мене по-
тихому здерли кошти і коли мені їх повернуть
Для можливості перевірки інформації по Вашому рахунку просимо написати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Пособничество мошенникам
Нам дуже шкода, що Ви потрапили в дану ситуацію, але хочемо зазначити, що після переказу коштів питання повнення вирішується між відправником та отримувачем. Якщо Ви вважаєте, що отримувач є шахраєм, в даному випадку Вам необхідно звертатись до правоохоронних органів для написання відповідної заяви.
Для можливості перевірки інформації по зарахуванню — просимо написати номер даної картки, дату, суму перерахування та описати повністю ситуацію в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Проблема
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Банк Аваль вкрав мої кошти в воєнний час!!!
Мене звати Сергій.
В мене сталась дуже неприємна ситуація з банком Аваль в якому я обслуговуюсь як ФОП з 2019 року.
Нижче описую саму проблему.
25 лютого 2022 року я проводив 4 транзакції по 50 000 грн (п'ятдесят тисяч гривень) на загальну суму 200 000 (двісті тисяч гривень). Це було поповнення гривневого рахунку на міжнародній фінансовій біржі.
Карта, з якої проводились транзакції 4239********5066.
Транзакції проводились в гривні, списання було в гривні, у момент підтвердження транзакцій з використанням 3DSecure суми також відображались у гривні.
На рахунку після проведення цих операцій залишалось 38 000 грн (тридцять вісім тисяч гривень).
28 лютого 2022 року я зайшов у додаток Raiffeisen Business Online я був вражений тим, що в мене на рахунку не 38 000 грн (тридцять вісім тисяч гривень), а -33 000 грн (мінус тридцять три тисячі гривень).
Моя карта не є кредитною, це дебетова картка!
Звичайно ж я звернувся за номером підтримки клієнтів з поясненнями що це взагалі таке.
Всього дзвінків було два. Оператори технічної підтримки дуже довго намагалися надати пояснення.
Але все ж таки другий оператор почав зсилатись на начебто якийсь пункт правил обслуговування (доданий в 2020 році), що типу банк може з мене списувати кошти в рамках конвертації типу «ну таке буває, мені дуже шкода, я розумію, що сума велика».
Типу раніше банк такі моменти покривав самостійно, а зараз переклали цю відповідальність на клієнта.
Прошу врахувати те, що в мене договір від 2019 року і про такі правила в договорі немає ніяких чітких пунктів, які могли б відноситись до цієї ситуації.
Виходить станом на зараз за версією банку я винен 33 000 грн (тридцять три тисячі гривень), хоча насправді банк вкрав мої гроші в сумі 38 000 гривень (тридцять вісім тисяч гривень) та ці 33000 (тридцять три тисячі гривень). грн, які були виставлені як борг. Всього виходить 71 000 грн (сімдесят одна тисяча гривень).
ЯК ЦЕ ТАК, ЩО З МОГО РАХУНКУ БАНК СПИСУЄ ДОДАТКОВІ СУМИ БЕЗ МОЄЇ ЗГОДИ, ОПЕРУЮЧИ МОЇМ РАХУНКОМ НА ВЛАСНИЙ РОЗСУД???
НІЯКИХ ПОПЕРЕДЖЕНЬ НАЧЕБТО ПРО МОЖЛИВЕ ДОДАТКОВЕ СПИСАННЯ КОШТІВ В МОМЕНТ ПРОВЕДЕННЯ ТРАНЗАКЦІЇ НЕ БУЛО, ТА І В ПРИНЦИПІ ЦЕ ЯКИЙСЬ АБСУРД!
БАНК, ЯКОМУ Я ТАК ДОВІРЯВ ПРОСТО КИНУВ МЕНЕ НА ГРОШІ У ТАКИЙ СКЛАДНИЙ ЧАС ДЛЯ НАШОЇ ДЕРЖАВИ ТА ДЛЯ ВСІХ НАС!!!
Отже, зараз я вимагаю наступного:
— В індивідуальному порядку вирішити це питання шляхом переговорів
— Анулювати так званий борг в 33 000 (тридцять три тисячі гривень).
— Повернути мені мої 38 000 (тридцяить вісім тисяч гривень)
— Вирішенням цього питання мається на увазі те, що на моєму рахунку мені будуть доступні мої кошти у повному обсязі (а саме у сумі приблизно 38 000 грн)
Я, думаю, як і представники банку зацікавленні у вирішенні питань у досудовому порядку.
Я не збираюсь виплачувати ці 33 000 грн.
Чекаю відповіді!
Героям Слава!
Ми проаналізуємо Ваше звернення та надамо відповідь за розглядом у приватних повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Нельзя положиться
На жаль, поки що, операції за рахунок кредитних коштів тимчасово припинено. Усі системи банку працюють, гроші та дані в безпеці. Також, з 24 лютого встановлено кредитні канікули на оплату кредиту поки до 30 березня, інформація буде оновлюватись. У разі додаткових роз'яснень, щодо можливості користування кредитного ліміту ми обов'язково проінформуємо наших клієнтів. Дякуємо за розуміння та бережіть себе.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий