Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отзывы о Райффайзен Банке

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Olya00 10 марта 2022, 16:19
Являюсь клиентом другого банка. В это время активизировались мошенники (так как много привычных вещей приходится уже искать и доставать). Попала на мошенников — взяли предопдату и исчезли. В моем банке расследовали (проверили трансакцию, просили переписку). Подтвердили факт, но к сожалению не могут отменить трансакцию, внести карточку в список мошенников. Сказали обратиться в Райффайзен (так как мошенник предоставил их карту). В Райффайзен сказали, что ничего проверять (может за день там куча предоплат пришла), добавлять в список или что-то еще делать не будут (отказались даже от доказательств) так как это их клиент и это его дело как он использует эту карту. Это законно? Не является ли это пособничеством в мошенничестве?
Райффайзен Банк
Ответ банка
10 марта 2022, 17:45
Доброго дня!
Нам дуже шкода, що Ви потрапили в дану ситуацію, але хочемо зазначити, що після переказу коштів питання повнення вирішується між відправником та отримувачем. Якщо Ви вважаєте, що отримувач є шахраєм, в даному випадку Вам необхідно звертатись до правоохоронних органів для написання відповідної заяви.
Для можливості перевірки інформації по зарахуванню — просимо написати номер даної картки, дату, суму перерахування та описати повністю ситуацію в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Panasuk83 7 марта 2022, 16:53
Очень плохо работают!!! Ничего не знают!!! Не чем не помагают!!! Мне уже 4 день не могут помочь!!! Скидывают трубку!!! Не соединяют с тем роботником, который мне может помочь!!! Я себе не могу купить лекарства! А эти деньги мне начисляются как вичинфекцированой! Я уже не пью их четвёртый день, и очень плохо себя чувствую!!! Кароче люди очень плохо работают, и не хотят помогать, и грубо отвечают
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 марта 2022, 17:24
Доброго дня!
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
sergeidub 4 марта 2022, 13:27
Доброго дня!
Мене звати Сергій.

В мене сталась дуже неприємна ситуація з банком Аваль в якому я обслуговуюсь як ФОП з 2019 року.
Нижче описую саму проблему.

25 лютого 2022 року я проводив 4 транзакції по 50 000 грн (п'ятдесят тисяч гривень) на загальну суму 200 000 (двісті тисяч гривень). Це було поповнення гривневого рахунку на міжнародній фінансовій біржі.
Карта, з якої проводились транзакції 4239********5066.
Транзакції проводились в гривні, списання було в гривні, у момент підтвердження транзакцій з використанням 3DSecure суми також відображались у гривні.
На рахунку після проведення цих операцій залишалось 38 000 грн (тридцять вісім тисяч гривень).

28 лютого 2022 року я зайшов у додаток Raiffeisen Business Online я був вражений тим, що в мене на рахунку не 38 000 грн (тридцять вісім тисяч гривень), а -33 000 грн (мінус тридцять три тисячі гривень).
Моя карта не є кредитною, це дебетова картка!
Звичайно ж я звернувся за номером підтримки клієнтів з поясненнями що це взагалі таке.

Всього дзвінків було два. Оператори технічної підтримки дуже довго намагалися надати пояснення.
Але все ж таки другий оператор почав зсилатись на начебто якийсь пункт правил обслуговування (доданий в 2020 році), що типу банк може з мене списувати кошти в рамках конвертації типу «ну таке буває, мені дуже шкода, я розумію, що сума велика».
Типу раніше банк такі моменти покривав самостійно, а зараз переклали цю відповідальність на клієнта.
Прошу врахувати те, що в мене договір від 2019 року і про такі правила в договорі немає ніяких чітких пунктів, які могли б відноситись до цієї ситуації.
Виходить станом на зараз за версією банку я винен 33 000 грн (тридцять три тисячі гривень), хоча насправді банк вкрав мої гроші в сумі 38 000 гривень (тридцять вісім тисяч гривень) та ці 33000 (тридцять три тисячі гривень). грн, які були виставлені як борг. Всього виходить 71 000 грн (сімдесят одна тисяча гривень).

ЯК ЦЕ ТАК, ЩО З МОГО РАХУНКУ БАНК СПИСУЄ ДОДАТКОВІ СУМИ БЕЗ МОЄЇ ЗГОДИ, ОПЕРУЮЧИ МОЇМ РАХУНКОМ НА ВЛАСНИЙ РОЗСУД???
НІЯКИХ ПОПЕРЕДЖЕНЬ НАЧЕБТО ПРО МОЖЛИВЕ ДОДАТКОВЕ СПИСАННЯ КОШТІВ В МОМЕНТ ПРОВЕДЕННЯ ТРАНЗАКЦІЇ НЕ БУЛО, ТА І В ПРИНЦИПІ ЦЕ ЯКИЙСЬ АБСУРД!
БАНК, ЯКОМУ Я ТАК ДОВІРЯВ ПРОСТО КИНУВ МЕНЕ НА ГРОШІ У ТАКИЙ СКЛАДНИЙ ЧАС ДЛЯ НАШОЇ ДЕРЖАВИ ТА ДЛЯ ВСІХ НАС!!!

Отже, зараз я вимагаю наступного:
— В індивідуальному порядку вирішити це питання шляхом переговорів
— Анулювати так званий борг в 33 000 (тридцять три тисячі гривень).
— Повернути мені мої 38 000 (тридцяить вісім тисяч гривень)
— Вирішенням цього питання мається на увазі те, що на моєму рахунку мені будуть доступні мої кошти у повному обсязі (а саме у сумі приблизно 38 000 грн)

Я, думаю, як і представники банку зацікавленні у вирішенні питань у досудовому порядку.
Я не збираюсь виплачувати ці 33 000 грн.

Чекаю відповіді!
Героям Слава!
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 марта 2022, 8:29
Доброго дня!
Ми проаналізуємо Ваше звернення та надамо відповідь за розглядом у приватних повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
zetruim 28 февраля 2022, 0:18
В столь тяжёлое время просто опустили кредитный лимит до 0. Позор Вам
Райффайзен Банк
Ответ банка
28 февраля 2022, 10:47
Вітаємо!
На жаль, поки що, операції за рахунок кредитних коштів тимчасово припинено. Усі системи банку працюють, гроші та дані в безпеці. Також, з 24 лютого встановлено кредитні канікули на оплату кредиту поки до 30 березня, інформація буде оновлюватись. У разі додаткових роз'яснень, щодо можливості користування кредитного ліміту ми обов'язково проінформуємо наших клієнтів. Дякуємо за розуміння та бережіть себе.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
DKovtun 22 февраля 2022, 12:37
Переводишь деньги со свой карты в другом банке на карту райфа — подожди 3 дня (в идеале) перед их использованием. А то уйдешь в минус (даже если карта без лимита)
Круто, не знаю ни 1 банка с таким приколом, кроме райфа.

Дополнительно будь готов, что разблочить карту можно только выпустив новую, а для этого нужно приехать в отделение.
Райффайзен Банк
Ответ банка
22 февраля 2022, 12:40
Доброго дня!
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
xakep1241 19 февраля 2022, 9:57
Мав бажання оформити кредитку Фішка, для знижок на Окко, відмовили, з поясненням, що політика банку не дає кредитні послуги українським військовим. В мене питання. Якщо приїде військовий з москви, політика банку ж не забороняє відкривати кредитки не резидентам?)
Райффайзен Банк
Ответ банка
19 февраля 2022, 10:04
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваші потреби в обслуговуванні повною мірою.
Дійсно, у випадку, якщо Ви є військовослужбовцем, ми не зможемо запропонувати Вам оформлення кредитних продуктів. Приносимо вибачення, що могли засмутити Вас відмовою.
Як альтернатива, для отримання знижок в мережі Окко Ви можете оформити дебетову карту Fishka — на нашому офіційному сайті за посиланням: https://raiffeisen.ua/privatnim-osobam/rahunokk/cards-raif/fishka-raifcard
Відповідаючи на Ваше питання — ми надаємо кредитування виключно громадянам України, нерезидент не може отримати кредитування в нашому Банку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Еміграційна служба повідомляє всі банки про те, що таких данних не існує про людину яка має картки (тобто людина змінила прізвище або її більше немає і т.д). Цей банк Райффайзен всім відомий як Аваль, проігнорував запит від служби. І через пів року як я перестала користуватися карткою — мені надішли кошти і я ними незмогла скористуватися. Що? Виникло питання, я задзвонила до оператара який нажаль не дав мені ніякої відповіді, а відправив мене у відділення, але це вже був вечір п’ятниці і у відділення я можу піти тільки в понеділок. А мені ці кошти дуже були потрібні. Причина в тому що «нормальні» банки повідомляють і попереджують про зміннення данних, а Аваль рішив заблокувати і не повідомляти! Я вважаю це не коректне працювання працівників цього банку!
Райффайзен Банк
Ответ банка
19 февраля 2022, 9:41
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що Ваш досвід обслуговування в нашому Банку був негативним.
Ми отримали дані за заявкою, що Ви надіслали, та здійснимо детальну перевірку даного випадку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
2428888 17 февраля 2022, 15:55
Случилась такая засада, есть постанова про арест счета.Так вот Райфайзен банк полностью блокировал мою зарплатную карту.Справка у них что счёт зарплатный стоит 100 грн., и при общении с их безполезными сотрудниками выяснилось, что, Райфайзен зарплату, переводит на счёт уже в качестве обычных средств, тоесть, будь-то пенсия, или социальная выплата, или зарплата, пофигу, любой исполнитель блокирует по стандартному листочеку.Будь те осторожны, особенно вдруг так вышло что есть долги.
Райффайзен Банк
Ответ банка
17 февраля 2022, 16:06
Доброго дня! Нам дуже прикро, що Ви отримали негативний досвід. Проте, Ми, банк, зобов'язані виконати приписи суду. Ці приписи роблять приватні чи державні виконавці на основі рішень суду. Виконавці — представники Закону і ми змушені виконувати ті приписи, які вони накладають, у т.ч. і з приводу арештів рахунків.
Банк не відкриває рахунки зі спеціальним режимом використання (лише для зарахування зарплати чи отримання пенсії/соц. виплат), а тому Вам відкрито поточний картковий рахунок на який можуть бути зараховані не тільки пенсія/зарплата/соц. виплати, а й будь-які кошти від інших платників. Тобто це є звичайний поточний рахунок фізичної особи для власних потреб. Відмінити арешт може лише новий запит — на розблокування (постанова про зняття арешту).
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Для можливості врегулювання питання зняття арешту рекомендуємо звернутись до виконавця.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
vv12112021 16 февраля 2022, 23:08
У меня частный исполнитель арестовал счета, для иска в суд нужна справка банка о блокировке.
С фактом блокировки счетов я не спорю, прошу официально подтвердить блокировку по постановлению исполнителя, но справку о блокировке банк отказался выдавать. После этого суд выносит решение о запрете на взыскание средств, частный исполнитель быстренько рассылает требование о взыскании. Для исключения неправомерного списания средств я задаю вопрос- как я могу официально уведомить банк о запрете судом взыскания, — мне заявляют что решение суда это ничто по сравнению с документом исполнителя и внутрибанковской инструкцией, которые котируются даже выше Конституции!!! И это официальный ответ работника горячей линии!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
17 февраля 2022, 9:30
Доброго дня!
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Минфин
Ответ администратора
19 февраля 2022, 17:07
Отзыв не засчитан (на 19.02.2022).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
dfdfdsFsf 16 февраля 2022, 18:05
Купил карту в атб.
Регистрировать — выбивает ошибку что не могут зарегестрировать онлай и вали в отделение.
Круто.
Звоню на горячую линию. IVR просто отвратительный. Что бы узнать, что соединение с оператором кроется под кнопкой 2 — прослушал половину ненужной фигни. Жмешь 2 — нчичего не происходит. ВООБЩЕ.

На следующий день звоню еще раз.
Оператор попался отборный. Сказала, что мне придет код на телефон. Если за 2 дне прийдет — тогда звоните еще раз. Мои попытки доказать, что он и не должен прийти т.к. я не оставил нигде номера — не увенчались успехом.
Потом перезвлонили еще раз. Сказали пробуйте сканировать код и всё у вас будет ок. Результат? Тот же!
Не рекомендую никому и ни за что!
Не сервис, а просто ощадбанк какой-то.
Райффайзен Банк
Ответ банка
17 февраля 2022, 8:57
Доброго дня! Нам дуже прикро, що Ви отримали негативний досвід користування картою.
На жаль, для проведення аналізу ситуації не вистачає даних, тому написали Вам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
smirosh 16 февраля 2022, 9:58
Отделение по адресу: Чернигов, пр-т Победы, 21
Придя в банк обменять некую сумму долларов, кассир явно наврала что нет гривен в кассе (в главном отделении в городе, ага), это было явно заметно по лицу. Дело было около 18:00 вечера, и курс следующего дня был уже известен. Я не знаю, или кассиры левачат с перекупами, или банк просто дает команду не менять, но в обоих случаях это мерзко. И да, на следующий день у них курс продажи уже был ниже на 30 коп.
Про то что клиентов закрывают в стеклянном коридоре у входа, якобы у них перерыв, это так же недопустимо.
Райффайзен Банк
Ответ банка
16 февраля 2022, 10:12
Доброго дня.
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код, ПІБ для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Mars1978 15 февраля 2022, 13:33
Отделение по адресу: Киев, ул. Генерала Алмазова, 4-А
Протягом 4 років є клєнтом преміум банкінгу, цей банк абсолютно не хоче, або не може зробити звичайний SWIFT переказ. Спроба здійснити його перетворилася на кошмар, на протязі 4 днів чую лишень незрозумілі запитання які не стосуються предмету, не можу отримати конкретну відповідь стосовно причини нездійснення чи термінів проведення платежу, 4-й день чую фразу «протягом дня».Притому всьому банк бере додадкову оплату за супровід переказу у розмірі 1500 грн., про оплату заявили, а от надавати послугу не навчились.
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 15 февраля 2022, 13:36
Доброго дня! Нам дуже прикро, що Ви отримали негативний досвід. Проте, для аналізу ситуації ми написали Вам самостійно повідомлення, просимо вказати дані для перевірки.
З повагою та турботою,
@RaifHelp.
spcdnepr 11 февраля 2022, 15:04
По генеральной доверенности пытался получить наследство-депозит.
С ближайшего, от меня, отделения отправили в центральный офис.
Приехал и получил отказ выдачи, хотя претензий к самим предоставленным документам не было.
Служба поддержки, куда звонили операторы, ничем не помогла.
Мне сказали, что придётся приехать еще раз после запроса консультации с юридической службой банка.
У меня нет претензий к девочкам, которые работают в конкретном отделении банка (они вежливо и корректно выполняли свою работу). У меня БОЛЬШИЕ претензии к самому банку, который гоняет своих клиентам по разным отделениям и не имеет алгоритма действий в работе с генеральной доверенностью.
В альтернативном банке (название не пишу, чтобы не посчитали рекламой), все оформили за 15 минут), причем, в ближайшем от меня отделении.
Теперь жду звонка для нового посещения. А это от трех часов личного времени и 80 км. «пробега».
Учитывая, что это уже не первый «баг», категорически не рекомендую этот банк.
Райффайзен Банк
Ответ банка
11 февраля 2022, 15:11
Доброго дня.
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код, ПІБ для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
NARAIAN 10 февраля 2022, 13:36
Отделение по адресу: Киев, ул. Закревского, 51/2
Киев. Отделение на Закревского 51/2. Пришла получить карту АТБ. Дали на подпись кучу бумаг. Попросили телефон работы, бухгалтерии, телефон сестры и телефон мужа. Два дня подряд идут звонки и на работу и мужу и сестре. Ночью позвонил мужчина и после музыки Райфа сказал что он из службы безопасности банка и мне выдан кредит.
Я не оформляла кредит.
Пришло уведомление на телефон что делали запрос в налоговую по поводу моих доходов.
У меня карты в 4-х банках и нигде не спрашивали столько данных и не звонили на работу с уточнениями сколько я зарабатываю.
Довели до инфаркта.
Нужно писать заявление в полицию до того как банк мне предъявит что я взяла у них кредит.
Заявление Я буду писать на имя СТОЛЯР ТАТЬЯНЫ ВЛАДИМИРОВНЫ, СТАРШЕГО ЭКОНОМИСТА указанного отделения так как до главного этого банка не достучаться.
Только так с ними и надо бороться.

Райфайзен это российский банк, хотя они и стараются украинским языком скрыть свою политику, но менталитет не скрыть.

НЕ ОФОРМЛЯЙТЕ КАРТУ АТБ ОТ РАЙФА!
НЕ ИДИТЕ В ЭТОТ БАНК!
Райффайзен Банк
Ответ банка
10 февраля 2022, 13:39
Доброго дня.
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Минфин
Ответ администратора
13 февраля 2022, 10:05
Отзыв не засчитан (на 13.02.2022).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ilonka847 9 февраля 2022, 13:15
З моєю мамою-пенсіонеркою сталася жахлива пригода. Декілька років вона обслуговується у відділенні банку у м. Шепетівка, Хмельницька область (вул. Островського, 9А). Мала депозитний рахунок та отримувала пенсію. Однак, нещодавно зробила виписку по пенсійній картці і виявила, що починаючи з вересня 2021 по січень 2022 з її пенсійної картки без її відома виконуються незрозумілі перекази невідомо куди, при цьому одноразовий смс-пароль їй на телефон не надходив. При зверненні на гарячу лінію, заявку прийняли та обіцяли розібратися. Через деякий час частину коштів (за січень 2022) повернули, за 2021 рік — не повернули. Без жодних пояснень.
При цьому, 31.01.2022 банк почав самостійно списувати кошти, які їй перед цим повернув!!!
Тобто, такий надійний великий міжнародний банк не тільки не може розібратися з ситуацією, а ще й творить — що хоче. Суцільний безлад.
При зверненні до відділення, керуючий у м. Шепетівка, не тільки не вислухав свого клієнта, а ще й повівся грубо та хамовито, відповівши, що в нього немає часу розбиратися, бо в нього робочий день (тільки вдумайтеся!)
Постає питання: це так має працювати поважний міжнародний банк? Куди дивиться служба безпеки? Як працює процесинговий центр банку, якщо з карток клієнтів без їх відома переводять кошти?
Будемо звертатися до Нацбанку та правоохоронних органів.
Райффайзен Банк
Ответ банка
9 февраля 2022, 13:22
Доброго дня.
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, ідентифікаційний код Вашої мами для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
DZYUBINA 8 февраля 2022, 23:41
Отделение по адресу: Львов, ул. Любинская, 4
Банк отримав інформацію про те, що мені необхідні кредитні кошти та проінформував зранку, що я можу скористатися даною сумою. Я прийняла рішення вивести кредитку в 0, щоб надалі скористатися більшою сумою. Отримавши кошти від мене, банк блокує картку)) без жодних пояснень. Порушень перед банком в жодному разі немає, просто банк, як «дєвіца» зранку так, ввечері по іншому.
Не рекомендую ділових відносин з цим банком! У потрібний момент цей банк не стане опорою! При чому в цей момент ще необхідно шукати та вивчати інші … пропозиції…
Райффайзен Банк
Ответ банка
9 февраля 2022, 10:08
Доброго дня. Перепрошуємо за тривале очікування відповіді.
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
first888 6 февраля 2022, 13:45
Аваль пробил очередное дно
Уважаемые, прошу прекратить звонки ваших сотрудников с требованиями погасить долг на моей зарплатной карте.
Во-первых, у меня нет и никогда не было зарплатной карты
Кредитных карт и лимитов в вашем чудо-банке тоже никогда не было
Уймите своих не далёких работников, которые вымогают оплату долга, происхождение которого объяснить не могут
Райффайзен Банк
Ответ банка
6 февраля 2022, 13:47
Доброго дня.
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код та номер телефону, на який отримали дзвінок, для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Lock78 6 февраля 2022, 9:49
Самый отвратительные банк с годами все хуже и хуже. Был клиентом более десяти лет, обслуживание ноль, поменял номер телефона, изменил в отделение банка, так как он лайн сделать не чего нельзя, все ответы идите в отделение, приложение разве что посмотреть балланс, назначение платежа указать не возможно, дождаться ответа в телефонном режиме тоже. Работники в отделение постоянно новые, это уже о многом говорит, люди уходят. Банк стал у***ством. Больше не каких отношений с этим не до людьми.
Райффайзен Банк
Ответ банка
6 февраля 2022, 10:30
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про обслуговування в нашому Банку. Ми на постійній основі вдосконалюємо як наш додаток, так і обслуговування у відділеннях, і вже найближчим часом плануємо багато цікавих оновлень, які, сподіваємось, зможуть вплинути на Вашу думку та змінити її в позитивний бік.
Що стосується зміни номеру телефону — зараз його можливо змінити за дзвінком до Інформаційного Центру Банку за номером 0 800 500 500, якщо минулий номер було підтверджено. Призначення платежу можливо вказати для переказу за повними реквізитами (номер IBAN).
Отримати відповіді на будь-які питання можливо за зверненням до чату додатку Райффайзен Онлайн (розділ «Більше» — «Зв'язок з Банком» — «Чат»), або за телефонним зверненням до Інформаційного Центру.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Минфин
Ответ администратора
6 февраля 2022, 14:59
Отзыв засчитан (на 06.02.2022).
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
tata1656 4 февраля 2022, 10:54
Сложилась не очень приятная ситуация. Наложен арест на карту зарплатную, так же банк загнал карту в минус. на карте -136 тыс. Пошли в исполнительную службу так как позакону не имеют право блокировать зарплатную карту. Исполнитель говорит что обращайтесь в банк. так как мне не видно какая это карта. + На работе постановление о снятии с зп 20 процентов. В банке разводят руками что они ничего не могут сделать. А исполнительная тоже разводит руками что все вопросы к банку.
Райффайзен Банк
Ответ банка
4 февраля 2022, 10:59
Доброго дня! Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Aratta 2 февраля 2022, 14:11
Отделение по адресу: Киев, ул. Пирогова, 7-7Б
Хочу поблагодарить всех сотрудников за содействие в досрочном снятии вклада в связи с оформлением наследства. Было оказано содействие в уже практически нерабочее время. Штат сотрудников проявил себя абсолютно профессионально и тактично!
Райффайзен Банк
Ответ банка
2 февраля 2022, 14:17
Доброго дня! Нам дуже приємно отримувати такі відгуки від наших клієнтів. Будемо намагатися відповідати всім Вашим очікуванням. Цінуємо Вашу співпрацю з нами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝