×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Все курсы банка |
Невыполнение требований НБУ
За Вашим питанням відповідь надавалась неодноразово в чаті додатку «Райф Онлайн», в соц мережах і т.д.
Вся інформація щодо суми депозиту та сум поповнення вказується у виписці рахунку.
З повагою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Поки захисники захищають цілісність України , інший ворог без наказано обкрадає людей.
Все почалось з вибору банку для поїздки за кордон, обирав банк не по коментарях, а через призму своєї наївності та довіри. Оскільки отримував зарплату в Приватбанку, думав що у всіх банках все ± одинаково. Тому, прочитавши умови банку, подумали з дружиною що було б добре відкрити рахунок в Райфайзенбанку. Дружина замовила карту Преміум і думала над тим, щоб брати карту для бізнесу, як ФОП.
Спланували поїздку за кордон, в Німеччину, де я мав ще пройти лікування та купити медикаменти після перенесеного інсульту. Поклав на карту 100000 тисяч. Приїхав в Німеччину і тут почалося найцікавіше. При оплаті послуг пішла відмова. Прийшов до банкомата — зняти 100Є неможливо. Дзвінок на гарячу лінію — скажіть номер карти, — кажу номер на що отримую відповідь — такої карти немає, ви точно з Райфазенбанку? Відповідаю так. Скажіть паспорт, скажіть індифікайний. Після 10 хв пошуку карту знаходять, і відповідають — ваша карта заблокована, оскільки невідоме джерело походження коштів, треба надати підтверджуючі документи. Я відповідаю що я в Німеччині, чому коли я клав гроші не було ніяких запитань, а коли приїхав за кордон карту БЕЗ ПОПЕРЕДЖЕНЬ заблокували. Кажуть — скиньте підтверджуючі документи в чат, за ГОДИНУ вам карту розблокують. Скидаю довідки з ощадбанку про нараховану допомогу 200000 грн, допомогу Приватбанку 160000, оскільки я військовослужбовець і отримав інвалідність при виконанні. 2 дні мене культурно «посилають на», «вибачте, але ми робимо все можливе». Дзвінок на гарячу лінію, знову та ж історія — скажіть номер карти, — кажу , — такої карти знайти не можливо це точно карта Райфайзен? Після Приватбанку, де всі питання вирішувалися після першого дзвінка на гарячу лінію в мене був шок. В кінцевому результаті я з двома малолітніми дітьми (4 і 2 роки) вернувся 1000 Км в Україну, прийшов в банк з всіма паперами про нарахування. Проблема в тому, що банк масово блокує кошти, бо бачить протизаконні дії в тому, що люди кладуть власні кошти по 100000 і знімають їх за кордоном. В мене немає слів. То чому банк не піднімить курс, чи не перевірить походження коштів ДО того, як людина виїде за кордон? Дякую Райфайзен, вимоги як в Європі, сервіс як в Африці.
Ми проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Сами открывают счета, даже в известность не ставят
Открыли самостоятельно счет (на вопрос в чате поддержки: автоматично відкрили картки єПідтримка всім клієнтам, які раніше її не оформлювали) и даже не поставили в известность!!!
А вас кто-то просил это делать, дятлы?
Может сотрудников банка в тюрьму посадить «автоматически» за фальсификацию документов и самоуправство? и пригласить не в заседание суда, а уже на оглашение приговора???
З метою отримання грошової допомоги в рамках програми «єПідтримка», Банк має право відкрити Картковий рахунок Клієнту, який відповідно до законодавства має право на отримання такої допомоги, а також ідентифікований та верифікований Банком.
У випадку, якщо рахунок «єПідтримка» Вам не потрібен — його можливо закрити — за зверненням в чаті додатку Райффайзен Онлайн, або до Інформаційного Центру за номером 0 800 500 500.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Знаємо, що Ви чекаєте від нас не вибачень, а точної та правильної відповіді, але ми признаємо нашу помилку та хочемо принести вибачення від імені Банку. Давайте будемо реалістами: ситуація яка трапилась, це не рівень Райфу та і відповідь, яку ми надали Вам на відгук — це не те, що Ви очікували, тим паче вона є недостовірною. Дійсно прикро, що ми ВЖЕ вплинули на Ваше враження про нас, проте , маю надію, що в майбутньому команда Райфу зможе змінити його.
Тепер хочемо перейти до Вашого відгуку від 18.05.2022. Рахунок, який Ви бачили в додатку був відкритий Банком в якості резервного рахунку , а не карта в рамках програми «єПідтримка», як було помилково повідомлено під час Вашого не єдиного звернення.
Ми не маємо наміру виправдовувати колег, які надали відповідь в чаті та на відгук 18.05 та в особистих на порталі «Мінфін» 11.10. Будемо чесними з Вами, дійсно була неуважність та допущена помилка, що не було взято дані для аналізу відразу. Але велике дякую Вам , що Ви не залишили це без уваги та прагнули , все ж таки, прочитати правильну відповідь.
Ця ситуація надала нам відмінний приклад та можливість більше перевіряти на достовірність консультації та і взагалі підкреслити важливі моменти при обробці звернень.
З повагою,
@RaifHelp
Комментарии (5)
помощь по программе єПідтримка не выплачена банком до сих пор!
Ми розуміємо, що ці кошти не були б для Вас зайвими, тим паче у такий складний час. Проте хочемо звернути Вашу увагу, що дані виплати надаються Міністерством Економіки, а не самим Банком. Наразі дійсно, такі ситуації можуть траплятися у зв'язку з тим, що Міністерству не вистачило фінансування. Зараз це питання знаходиться на розгляді, потрібно очікувати, подібних звернень наразі дуже багато, але до Банку кошти не надходили.
Банк зараховує кошти день в день, не пізніше наступного дня після отримання коштів, якщо кошти надійшли в операційний час Банку.
Напишіть нам Ваш ідентифікаційний код в особисті повідомлення — перевіримо по Вашим рахункам інформацію.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Комісія з кредитки знімається окремо через пару днів
Перевів на кредитку 15000 своїх коштів і оплатив 18900. Комісія через 2 дні 582 грн виходить включає навіть свої кошти. Супер.
Я знаю правила, але як я можу побачити що оплата йшла у вигляді карткового переказу, якщо навіть після пробної оплати мені показали комісію тільки через 2 дні?
Відображайте правильну інформацію, або блокуйте кредитки як це зробили з терміналами Нової Пошти.
Нам дуже шкода, що у Вас склалось дане враження про нас, проте хочемо сказати, що жодні несанкціоновані списання по Вашій карті відбутись не можуть. Ці комісії списуються тільки тоді, коли сайт чи торгова точка, які направляють нам запит на блокування, а потім списання коштів з Вашої карти, підтвердять повністю успішну операцію з її деталями.
Сервіси самостійно вирішують як проводити операції, та якщо вони проводять оплату як переказ коштів, то ми як Банк спишемо комісію згідно з тарифами рахунку.
З повагою,
@RaifHelp
Комментарии (13)
Не пришла выплата 6500
Ми розуміємо, що ці кошти не були б для Вас зайвими, тим паче у такий складний час. Проте хочемо звернути Вашу увагу, що дані виплати надаються Міністерством Економіки, а не самим Банком. Наразі дійсно, такі ситуації можуть траплятися у зв'язку з тим, що Міністерству не вистачило фінансування. Зараз це питання знаходиться на розгляді, потрібно очікувати, подібних звернень наразі дуже багато, але до Банку кошти не надходили.
Банк зараховує кошти день в день, не пізніше наступного дня після отримання коштів, якщо кошти надійшли в операційний час Банку.
Напишіть нам Ваш ідентифікаційний код в особисті повідомлення — перевіримо по Вашим рахункам інформацію.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Курс продажи не соответствует действительности.
Также Райф в одностороннем порядке меняет сумму, по которой было списание. С начала было 29,54, после сделали перерасчет вчерашним числом и уже изменили сумму по курсу 30,97 грн. В выписке творится какая-то дичь, просто берут и редактируют старую сумму. Курс списания специально нигде не пишут чтобы при возможности можно было списать больше.
На бланке, что предоставил саппорт, с актуальными курсами, нет ни реквизитов ни печати банка. Просто сгенерили пдфку с вписанными курсами.
С комиссией в 1% за конвертацию валюты (про него был в курсе) итоговый курс получился 31,279 грн.
Розберемось в Вашому питанні та надамо розгорнуту відповідь.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Допомога 6500 грн
Ми розуміємо, що ці кошти не були б для Вас зайвими, тим паче у такий складний час. Проте хочемо звернути Вашу увагу, що дані виплати надаються Міністерством Економіки, а не самим Банком. Наразі дійсно, такі ситуації можуть траплятися у зв'язку з тим, що Міністерству не вистачило фінансування. Зараз це питання знаходиться на розгляді, потрібно очікувати, подібних звернень наразі дуже багато, але до Банку кошти не надходили.
Банк зараховує кошти день в день, не пізніше наступного дня після отримання коштів, якщо кошти надійшли в операційний час Банку.
Напишіть нам Ваш ідентифікаційний код в особисті повідомлення — перевіримо по Вашим рахункам інформацію.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Самый необязательный банк, обещает 2!!! Года и не выполняет
Нам дуже шкода, що у Вас склалось дане враження про нас. Хочемо пояснити, що для реалізації нових функції потрібний час, за останній рік було здійснено чимало нових функціоналів, ми прислуховуємось до кожного та намагаємось максимально реалізовувати бажане.
Щодо комісій, вони залежать від вибраного Вами тарифу на обслуговування рахунку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Не зараховують виплату для ВПО з 08.04.2022
Прошу пояснити, у зв’язку з якою причиною не зараховують кошти і чи будуть зарахування?
Ми розуміємо, що ці кошти не були б для Вас зайвими, тим паче у такий складний час. Проте хочемо звернути Вашу увагу, що дані виплати надаються Міністерством Економіки, а не самим Банком.
Банк зараховує кошти день в день, не пізніше наступного дня після отримання коштів, якщо кошти надійшли в операційний час Банку. Більш конкретно, на жаль, повідомити не можемо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Информация на сайте
Что-то шарил-шарил сайт, а так и не смог найти вкладку с адресами отделений банка по Киеву.
Комментарии (1)
Відсутність відповіді
Тож спробую ще раз
Коли дозволите користуватись кредиткою?
Чому вона з кінця лютого і до тепер знаходиться в мінусі???
Прохання написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код для перевірки інформації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Закрили картку
Сьогодні 09/05/2022 я звернувся в чат вашого додатку з проханням закрити одну з карток яка прив’язана до рахунку, вказав повний номер картки яку потрібно закрити.
Картку закрили та додатково ще закрили другу картку і рахунок на якому були кошти.
Я знов звернувся в чат і мені ніхто не може сказати по термінах вирішення питання.
Це пряма крадіжка грошей.
Хто відповість за це? Яка буде компенсація?
Нам прикро за ситуацію, що слалась. На даний час ми працюємо над виправленням.
Просимо зауважити, що кошти залишаються на Вашому рахунку.
Ми обов'язково проведемо роботу над помилками задля недопущення таких випадків у майбутньому.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Кредитна картка
Надайте будь ласка відповідь коли я зможу користуватись кредиткою?
Вже третій місяць вона в мінусі, гроші будьте ласкаві ложіть, а користуватись не можна, чому?
Гроші позичив і положив щоб сплатити мінімальний платіж, а зняти і віддати не можливо!
В такий час ви не даєте змогу користуватись, але всі відсотки та мін.платіж знімаєте?!
В інших банках такого немає, чому?
Комментарии (1)
Так называемая «страховка»
Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді. Послуга страхування є передбаченою за деякими продуктами кредитних карт при оформленні.
Обов’язковому страхуванню підлягає життя, здоров’я та працездатність. Зокрема, платіж на користь страхової компанії утримується лише за наявності заборгованності за кредитним рахунком на 1 число кожного місяця.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Не дают деньги 6500 э підтримка!
Ми розуміємо, що ці кошти не були б для Вас зайвими, тим паче у такий складний час. Проте хочемо звернути Вашу увагу, що дані виплати надаються Міністерством Економіки, а не самим Банком. Наразі дійсно, такі ситуації можуть траплятися у зв'язку з тим, що Міністерству не вистачило фінансування. Зараз це питання знаходиться на розгляді, потрібно очікувати, подібних звернень наразі дуже багато, але до Банку кошти не надходили.
Банк зараховує кошти день в день, не пізніше наступного дня після отримання коштів, якщо кошти надійшли в операційний час Банку.
Напишіть нам Ваш ідентифікаційний код в особисті повідомлення — перевіримо по Вашим рахункам інформацію.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Коли Ваш Банк покине державу — Агресора?
Дайте відповідь громадянам нашої країни — України:
— Коли Ваш банк покине державу — Агресора?
Або покиньте нашу Україну — бо Ви своєю роботою на території Росії підтримуєте Війну цієї, держави, проти Українського народу!
А саме — вбивства, катування, згвалтування (в тому числі неповнолітніх) російськими військовими злодіями!
Чи Вам все одно на яких грошах сидіти?
Майте хоть трохи совісті!!!
Без поваги до Вас через Ваши дії або ні, скоріше через вашу бездіяльність!
Дякую за увагу.
Райффайзен Банк Україна не працює в Росії. Також ми припинили відносини з клієнтами та грошима, що мають російське чи білоруське походження.
Ми не залишаємось осторонь. Ми підтримуємо санкції проти країни-агресора. Ми підтримуємо гуманітарну місію Червоного Хреста та долучаємось до збору коштів на допомогу біженцям.
Команда банку самовіддано працює в умовах воєнного часу, створюючи нові продукти, надаючи послуги клієнтам.
Більшість наших відділень відкриті щодня (у місцях, де це безпечно) і клієнти мають доступ до готівки не лише у банкоматах, але й у торгових мережах партнерів.
Ми і надалі будемо підтримувати нашу країну та робити все можливе, і навіть більше, щоб наші клієнти та громадяни країни мали фінансову стабільність.
Комментарии (5)
Дуже схоже на мародерство.
Прохання написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код для перевірки інформації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Выплаты еПідтримка
Воообщем в лольнейшем по возможности даже зарплату переведу с этого банка и вам советую.
Зараз це питання знаходиться на розгляді, потрібно очікувати. Для вирішення даного питання Вам необхідно звернутись на гарячу лінію Міністерства економіки — (044) 253-61-36 (09:00-18:00), електронна пошта — meconomy@me.gov.ua.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Обходити банк стороною!
Комментарии (1)