×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Пособничество мошенникам
Нам дуже шкода, що Ви потрапили в дану ситуацію, але хочемо зазначити, що після переказу коштів питання повнення вирішується між відправником та отримувачем. Якщо Ви вважаєте, що отримувач є шахраєм, в даному випадку Вам необхідно звертатись до правоохоронних органів для написання відповідної заяви.
Для можливості перевірки інформації по зарахуванню — просимо написати номер даної картки, дату, суму перерахування та описати повністю ситуацію в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Проблема
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Банк Аваль вкрав мої кошти в воєнний час!!!
Мене звати Сергій.
В мене сталась дуже неприємна ситуація з банком Аваль в якому я обслуговуюсь як ФОП з 2019 року.
Нижче описую саму проблему.
25 лютого 2022 року я проводив 4 транзакції по 50 000 грн (п'ятдесят тисяч гривень) на загальну суму 200 000 (двісті тисяч гривень). Це було поповнення гривневого рахунку на міжнародній фінансовій біржі.
Карта, з якої проводились транзакції 4239********5066.
Транзакції проводились в гривні, списання було в гривні, у момент підтвердження транзакцій з використанням 3DSecure суми також відображались у гривні.
На рахунку після проведення цих операцій залишалось 38 000 грн (тридцять вісім тисяч гривень).
28 лютого 2022 року я зайшов у додаток Raiffeisen Business Online я був вражений тим, що в мене на рахунку не 38 000 грн (тридцять вісім тисяч гривень), а -33 000 грн (мінус тридцять три тисячі гривень).
Моя карта не є кредитною, це дебетова картка!
Звичайно ж я звернувся за номером підтримки клієнтів з поясненнями що це взагалі таке.
Всього дзвінків було два. Оператори технічної підтримки дуже довго намагалися надати пояснення.
Але все ж таки другий оператор почав зсилатись на начебто якийсь пункт правил обслуговування (доданий в 2020 році), що типу банк може з мене списувати кошти в рамках конвертації типу «ну таке буває, мені дуже шкода, я розумію, що сума велика».
Типу раніше банк такі моменти покривав самостійно, а зараз переклали цю відповідальність на клієнта.
Прошу врахувати те, що в мене договір від 2019 року і про такі правила в договорі немає ніяких чітких пунктів, які могли б відноситись до цієї ситуації.
Виходить станом на зараз за версією банку я винен 33 000 грн (тридцять три тисячі гривень), хоча насправді банк вкрав мої гроші в сумі 38 000 гривень (тридцять вісім тисяч гривень) та ці 33000 (тридцять три тисячі гривень). грн, які були виставлені як борг. Всього виходить 71 000 грн (сімдесят одна тисяча гривень).
ЯК ЦЕ ТАК, ЩО З МОГО РАХУНКУ БАНК СПИСУЄ ДОДАТКОВІ СУМИ БЕЗ МОЄЇ ЗГОДИ, ОПЕРУЮЧИ МОЇМ РАХУНКОМ НА ВЛАСНИЙ РОЗСУД???
НІЯКИХ ПОПЕРЕДЖЕНЬ НАЧЕБТО ПРО МОЖЛИВЕ ДОДАТКОВЕ СПИСАННЯ КОШТІВ В МОМЕНТ ПРОВЕДЕННЯ ТРАНЗАКЦІЇ НЕ БУЛО, ТА І В ПРИНЦИПІ ЦЕ ЯКИЙСЬ АБСУРД!
БАНК, ЯКОМУ Я ТАК ДОВІРЯВ ПРОСТО КИНУВ МЕНЕ НА ГРОШІ У ТАКИЙ СКЛАДНИЙ ЧАС ДЛЯ НАШОЇ ДЕРЖАВИ ТА ДЛЯ ВСІХ НАС!!!
Отже, зараз я вимагаю наступного:
— В індивідуальному порядку вирішити це питання шляхом переговорів
— Анулювати так званий борг в 33 000 (тридцять три тисячі гривень).
— Повернути мені мої 38 000 (тридцяить вісім тисяч гривень)
— Вирішенням цього питання мається на увазі те, що на моєму рахунку мені будуть доступні мої кошти у повному обсязі (а саме у сумі приблизно 38 000 грн)
Я, думаю, як і представники банку зацікавленні у вирішенні питань у досудовому порядку.
Я не збираюсь виплачувати ці 33 000 грн.
Чекаю відповіді!
Героям Слава!
Ми проаналізуємо Ваше звернення та надамо відповідь за розглядом у приватних повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Нельзя положиться
На жаль, поки що, операції за рахунок кредитних коштів тимчасово припинено. Усі системи банку працюють, гроші та дані в безпеці. Також, з 24 лютого встановлено кредитні канікули на оплату кредиту поки до 30 березня, інформація буде оновлюватись. У разі додаткових роз'яснень, щодо можливості користування кредитного ліміту ми обов'язково проінформуємо наших клієнтів. Дякуємо за розуміння та бережіть себе.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Зачисление переводов в течении 3 дней
Круто, не знаю ни 1 банка с таким приколом, кроме райфа.
Дополнительно будь готов, что разблочить карту можно только выпустив новую, а для этого нужно приехать в отделение.
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Парадокс
Нам дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваші потреби в обслуговуванні повною мірою.
Дійсно, у випадку, якщо Ви є військовослужбовцем, ми не зможемо запропонувати Вам оформлення кредитних продуктів. Приносимо вибачення, що могли засмутити Вас відмовою.
Як альтернатива, для отримання знижок в мережі Окко Ви можете оформити дебетову карту Fishka — на нашому офіційному сайті за посиланням: https://raiffeisen.ua/privatnim-osobam/rahunokk/cards-raif/fishka-raifcard
Відповідаючи на Ваше питання — ми надаємо кредитування виключно громадянам України, нерезидент не може отримати кредитування в нашому Банку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (4)
Спать дома
Нам дуже прикро, що Ваш досвід обслуговування в нашому Банку був негативним.
Ми отримали дані за заявкою, що Ви надіслали, та здійснимо детальну перевірку даного випадку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Некомпетентность и своеволие зашкаливает
Банк не відкриває рахунки зі спеціальним режимом використання (лише для зарахування зарплати чи отримання пенсії/соц. виплат), а тому Вам відкрито поточний картковий рахунок на який можуть бути зараховані не тільки пенсія/зарплата/соц. виплати, а й будь-які кошти від інших платників. Тобто це є звичайний поточний рахунок фізичної особи для власних потреб. Відмінити арешт може лише новий запит — на розблокування (постанова про зняття арешту).
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Для можливості врегулювання питання зняття арешту рекомендуємо звернутись до виконавця.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (6)
Непонятная позиция банка
С фактом блокировки счетов я не спорю, прошу официально подтвердить блокировку по постановлению исполнителя, но справку о блокировке банк отказался выдавать. После этого суд выносит решение о запрете на взыскание средств, частный исполнитель быстренько рассылает требование о взыскании. Для исключения неправомерного списания средств я задаю вопрос- как я могу официально уведомить банк о запрете судом взыскания, — мне заявляют что решение суда это ничто по сравнению с документом исполнителя и внутрибанковской инструкцией, которые котируются даже выше Конституции!!! И это официальный ответ работника горячей линии!!!
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Просто занавес
Регистрировать — выбивает ошибку что не могут зарегестрировать онлай и вали в отделение.
Круто.
Звоню на горячую линию. IVR просто отвратительный. Что бы узнать, что соединение с оператором кроется под кнопкой 2 — прослушал половину ненужной фигни. Жмешь 2 — нчичего не происходит. ВООБЩЕ.
На следующий день звоню еще раз.
Оператор попался отборный. Сказала, что мне придет код на телефон. Если за 2 дне прийдет — тогда звоните еще раз. Мои попытки доказать, что он и не должен прийти т.к. я не оставил нигде номера — не увенчались успехом.
Потом перезвлонили еще раз. Сказали пробуйте сканировать код и всё у вас будет ок. Результат? Тот же!
Не рекомендую никому и ни за что!
Не сервис, а просто ощадбанк какой-то.
На жаль, для проведення аналізу ситуації не вистачає даних, тому написали Вам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Отношение к клиенту оставляет желать лучшего
Про то что клиентов закрывают в стеклянном коридоре у входа, якобы у них перерыв, это так же недопустимо.
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код, ПІБ для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Преміум банкінг — просто дно
З повагою та турботою,
@RaifHelp.
Комментарии (1)
Отсутствует алгоритм работы по генеральной доверенности
С ближайшего, от меня, отделения отправили в центральный офис.
Приехал и получил отказ выдачи, хотя претензий к самим предоставленным документам не было.
Служба поддержки, куда звонили операторы, ничем не помогла.
Мне сказали, что придётся приехать еще раз после запроса консультации с юридической службой банка.
У меня нет претензий к девочкам, которые работают в конкретном отделении банка (они вежливо и корректно выполняли свою работу). У меня БОЛЬШИЕ претензии к самому банку, который гоняет своих клиентам по разным отделениям и не имеет алгоритма действий в работе с генеральной доверенностью.
В альтернативном банке (название не пишу, чтобы не посчитали рекламой), все оформили за 15 минут), причем, в ближайшем от меня отделении.
Теперь жду звонка для нового посещения. А это от трех часов личного времени и 80 км. «пробега».
Учитывая, что это уже не первый «баг», категорически не рекомендую этот банк.
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код, ПІБ для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Райфайзен Аваль в Киеве ***
Я не оформляла кредит.
Пришло уведомление на телефон что делали запрос в налоговую по поводу моих доходов.
У меня карты в 4-х банках и нигде не спрашивали столько данных и не звонили на работу с уточнениями сколько я зарабатываю.
Довели до инфаркта.
Нужно писать заявление в полицию до того как банк мне предъявит что я взяла у них кредит.
Заявление Я буду писать на имя СТОЛЯР ТАТЬЯНЫ ВЛАДИМИРОВНЫ, СТАРШЕГО ЭКОНОМИСТА указанного отделения так как до главного этого банка не достучаться.
Только так с ними и надо бороться.
Райфайзен это российский банк, хотя они и стараются украинским языком скрыть свою политику, но менталитет не скрыть.
НЕ ОФОРМЛЯЙТЕ КАРТУ АТБ ОТ РАЙФА!
НЕ ИДИТЕ В ЭТОТ БАНК!
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (4)
Аваль — шахрай
При цьому, 31.01.2022 банк почав самостійно списувати кошти, які їй перед цим повернув!!!
Тобто, такий надійний великий міжнародний банк не тільки не може розібратися з ситуацією, а ще й творить — що хоче. Суцільний безлад.
При зверненні до відділення, керуючий у м. Шепетівка, не тільки не вислухав свого клієнта, а ще й повівся грубо та хамовито, відповівши, що в нього немає часу розбиратися, бо в нього робочий день (тільки вдумайтеся!)
Постає питання: це так має працювати поважний міжнародний банк? Куди дивиться служба безпеки? Як працює процесинговий центр банку, якщо з карток клієнтів без їх відома переводять кошти?
Будемо звертатися до Нацбанку та правоохоронних органів.
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, ідентифікаційний код Вашої мами для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Ненадійний банк
Не рекомендую ділових відносин з цим банком! У потрібний момент цей банк не стане опорою! При чому в цей момент ще необхідно шукати та вивчати інші … пропозиції…
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Выдумывают долги
Уважаемые, прошу прекратить звонки ваших сотрудников с требованиями погасить долг на моей зарплатной карте.
Во-первых, у меня нет и никогда не было зарплатной карты
Кредитных карт и лимитов в вашем чудо-банке тоже никогда не было
Уймите своих не далёких работников, которые вымогают оплату долга, происхождение которого объяснить не могут
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код та номер телефону, на який отримали дзвінок, для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (8)
Отвратительные банк
Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про обслуговування в нашому Банку. Ми на постійній основі вдосконалюємо як наш додаток, так і обслуговування у відділеннях, і вже найближчим часом плануємо багато цікавих оновлень, які, сподіваємось, зможуть вплинути на Вашу думку та змінити її в позитивний бік.
Що стосується зміни номеру телефону — зараз його можливо змінити за дзвінком до Інформаційного Центру Банку за номером 0 800 500 500, якщо минулий номер було підтверджено. Призначення платежу можливо вказати для переказу за повними реквізитами (номер IBAN).
Отримати відповіді на будь-які питання можливо за зверненням до чату додатку Райффайзен Онлайн (розділ «Більше» — «Зв'язок з Банком» — «Чат»), або за телефонним зверненням до Інформаційного Центру.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (2)
не советую банк
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (6)
Хочу поблагодарить всех сотрудников за содействие
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий