×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Все курсы банка |
Не хочуть віддавати заказну готівку
Спочатку писали на почту 30 травня цього місяця, що запит опрацьовано і 31 числа з 9ти ранку можете забрати на відділенні, зранку написали що з 1.06 можете забрати після 15:00. А 1.06 зранку знову написали що 2.06 після 15:00. Пішов вже ж таки до банку. Сказали що при заявці неправильно щось ввели (ПІБ його, а iban іншої особи) ЯК ЦЕ МОЖЕ БУТИ!!! І що кошти забрати не можно
Поки розбирались, десь дня 4
Прийшло на почту письмо, про розірвання договору і тепер забрати кошти зможе 12.06 … Інше письмо що готівка їде, очікуйте 14.06 … Вже 15.06 готівки немає прийшло ще 2-а пустих письма 3-те письмо написано що можно прийти і забрати 16.06
19.06 знов смс, тільки що можете прийти забрати готівку після 12:00 тому що технічні роботи.
При цьому всьому, багато разів звонив до підтримки … Вчора звонив десь о 15 годині, щоб спитати чи закінчились технічні роботи ?!
А вони йому кажуть, а ми не бачимо вашу заявку … Як це може бути!!!
У нас маленька дитина і 2х років немає …
Він їсти і пити хоче!!!
Віддайте нам наші ГРОШІ!!!
Перш за все перепрошуємо за очікування відповіді. Нам прикро, що дана ситуація викликала негативні емоції та могла вплинути на Ваші плани. Ми хочемо Вам допомогти вирішити ситуацію, тому просимо в приватні повідомлення вказати фінансовий номер телефону Вашого чоловіка для можливості встановлення зв’язку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
«Окрема юридична особа»
Може вона має на увазі шо відокремлена від власника (який є спонсором війни — за данними НАЗК), того теж буде не може …
А що каже нам законодавство України з цього привіду?
А ось —
підпунктом 14.1.159 п 14.1 ст. 14 Податкового кодексу термін «пов'язані особи» викладено:
— юридична особа і особа, що має повноваження на призначення (обрання) одноособового виконавчого органу такої юридичної особи або на призначення (обрання) 50% і більше складу її колегіального виконавчого органу чи наглядової ради;
Тобто фактично та юридично RBI, райф Україна та райф в рашке є пов’язаними юридичними особами які усі разом спонсують рашиську агресію …
А шо НБУ, нібити нічого не бачить …, на мою думку за великі гроші …
Я направив запит до НБУ з цього приводу, я вважю — цей банк не може мати банківську ліцензію в Україні.
Чекаємо на відповідь НБУ, обов’язково опублікую її…
В першу чергу хочемо подякувати за очікування на відповідь. Ми цінуємо співпрацю з Банком і завжди прагнули і прагнемо будувати відкриті та відповідальні стосунки.
На Ваше звернення щодо внесення Національним агентством з питань запобігання корупції (НАЗК) австрійського Raiffeisen Bank International до переліку міжнародних спонсорів війни повідомляємо, що це рішення НАЗК жодним чином не стосується українського Райффайзен Банку як окремої юридичної особи й не позначається на його діяльності.
Райффайзен Банк Україна – це український банк та окрема юридична особа, яка зареєстрована і працює виключно на території України за українським законодавством. Банк дотримується всіх встановлених вимог воєнного стану в Україні і припинив відносини з клієнтами та грошима, що мають російське і білоруське походження. Ми підтримуємо санкції проти країни-агресора.
Банк продовжує працювати в звичайному режимі, допомагаючи українцям та економіці в умовах війни.
Про підтримку нашого банку заявив 31 березня 2023 року і Національний банк України. Як зазначає у своїй заяві НБУ, «Райффайзен Банк в Україні як системно важливий банк, який сприяє підтриманню фінансової стабільності в країні в розпал війни, має підтримку НБУ. Участь банку в розвитку банківського сектору, економічних програмах та гуманітарних проєктах відчутна і важлива».
До того ж оновлену інформацію про діяльність Райффайзен Банк Інтернаціональ в росії було оголошено Групою РБІ за її щорічних зборах акціонерів 30 березня 2023 року. Група Райффайзен публічно заявила про своє рішення рухатися в напрямку продажу або відокремлення російського банку з Групи.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (17)
Повелся на дешевую рекламу карточки АТБ, а по факту банк ничего не слышал о 21 веке
Нам дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою та дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани.
Хочемо зазначити, що списання комісії відбувається згідно умов тарифу Вашого рахунку. Рекомендуємо здійснювати перекази за повними реквізитами (термін виконання до 3 робочих днів), без утримання комісії. Всі тарифи Ви можете дізнатись на сайті Банку за посиланням: https://raiffeisen.ua/storage/files/tariff-250423.pdf.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані: ідентифікаційний код або номер телефону.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Видача валютного депозиту
1. Як мені отримати мої гроші купюрами молодше 1996 року? За це потрібно доплачувати?
2. Навіщо взагалі існує попередній запис, якщо він не працює?
В першу чергу хочемо принести вибачення за доставлені незручності під час обслуговування. Ви, дійсно, фінансово підковані та в курсі, що потрібно призначити зустріч завчасно для отримання валюти, це дуже вражає.
При замовленні валюти ми можемо спробувати зазначити видати купюри на більш нового випуску, за це звичайно Ви як наш клієнт нічого не маєте доплачувати, але, на жаль, гарантувати на всі 100 %, що будуть купюри нового випуску не можемо.
Ми дуже хочемо розібратися у цьому питанні та просимо Вас надати нам у приватні повідомлення дані (ідентифікаційний код або контактний номер телефону), для можливості аналізу звернення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Блокировка счета
Отправил больше, чем было нужно, добавил даже подтверждение оплаты налогов. В итоге прошло 2 недели, от банка тишина, они никуда не спешат.
Если сотрудники не умеют читать, то я могу выслать букварь по почте, только напишите адрес.
Нам дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою та дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Додатково хочемо зазначити, що що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Один із найгірших банків!
1. Не співпрацюю з банками, які і далі працюють в рф.
2. Почніть поважати людей та їх особистий час і думати головою, о котрій ці дзвінки доречні, особливо після нічних тривог і не в 9:00 ранку!
3. Щоб дзвонити та пропонувати Ви краще зробіть умови кращі ніж у інших і дізнайтесь, чому клієнт закрив ваші картки і якось обходився стільки часу до цьогу! А не бот аби подзвонити.
Ваші вибачення можете разом із занепокоєнням можете залишити собі!
Дякую за те, що зіпсували ранок своїм дзвінком і не дали виспатися!
Нам надзвичайно прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності, та ні в якому разі ми не мали на меті порушити Ваш сон. Розуміємо на скільки важкий час, при цьому, ми підтримуємо економіку та стараємось працювати для України та українців.
Додатково хочемо зазначити, що Райффайзен Банк в Україні, є окремою юридичною особою, що зареєстрована та працює виключно на території України за українським законодавством. Ми дотримуємося всіх міжнародних санкцій та не маємо жодних зв’язків із російським банком. Ми щодня робимо все можливе і часто неможливе для підтримки наших клієнтів та нашої країни. Ми збираємо кошти, волонтеримо, більш ніж сотня наших колег вступили до лав ЗСУ.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (11)
Банк мильна бульбашка
Нам надзвичайно прикро, що виникла така ситуація, та Ваша близька людина немає доступу до коштів наразі. Проте хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі або є звернення відповідного характеру — може надійти запит щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно або не підтверджують джерело походження — рахунок блокується.
Ми маємо бажання більш детально провести аналіз ситуації та спробувати допомогти, а тому просимо надати в особисті повідомлення ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Маємо інформацію, що з Вами зв’язався менеджер з питань клієнтського сервісу та питання було врегулювано у телефонному режимі. Дякуємо за розуміння. Бережіть себе.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (5)
Знущання за перерозміщення депозитів
І банк запросив від мене документи саме на суму оборота по рахунках.
Я надава банку як він мене і просив довідку про Доходи з ДФС на сумму яку вони схотіли але вони не хочуть її приймати і вимагають виключно якусь ОК7 і ніщо інше.
Перепрошуємо за тривале очікування відповіді.
Дякуємо, що Ви користуєтесь продуктами нашого Банку та нам дуже прикро, що ця ситуація викликала у Вас негативні емоції.
Розуміємо Ваше небажання робити додаткові дії та надавати до банку додаткові документи. Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів. В свою чергу сподіваємося на Вашу підтримку та розуміння щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів шляхом надання Вами документів.
Ми хочемо розібратися у ситуації та допомогти Вам, тому просимо написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код, або фінансовий номер телефону для можливості вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (4)
Начальник Лубенського відділення
Комментарии (2)
Банк обманює клієнтів
08.06.2023 отримував зарплатну картку у відділенні банку на вул. Костянтинівська, 2а. Сьогодні 10.06.2023 приходить повідомлення від страхової компанії UNIQA про придбання мною програми захисту від нещасного випадку, хоча я нічого не купував і договорів ніяких не укладав. Раніше чув від колег подібні ситуації, що у цьому відділенні банку «підсовують» договір з цією страховою компанією без інформування змісту документа, а клієнт через неуважність підписує це. Тому і вирішив зателефонувати на гарячу лінію, аби розібратися з ситуацією, але там відповідають, що я справді нічого не підписував, а повідомлення від страхової компанії прийшло мені чи то автоматично, чи то помилково. Після цього телефоную власне у страхову і там відповідають, що я дійсно підписував договір 09.06.2023 (хоча картку я отримував 08.06.) та назвали його номер. Усі інші питання я розбирав з менеджером цієї компанії. А тепер питання до Райффайзен Банку:
1. Чому співробітники без відому клієнта збирають їх підписи для купівлі страховки?
2. Як дізнатися, що підпис ставив саме я і цей підпис не підроблений Вашими співробітниками (дивно, що договір укладено 09.06.2023, хоча у відділенні банку я був 08.06.2023)?
3. Чому на гарячій лінії мені надають інформацію, що ніякий договір зі страховою компанією я не підписував, хоча UNIQA мені говорить геть протилежне?
Складається враження, що Ваші співробітники «підпільно» збирають підписи та надсилають ці договори до страхової, не вносячи цю інформацію у ваші бази даних.
Вимагаю грошову компенсацію за заподіяну моральну шкоду зі сторони банку та за неможливість вирішення цього питання Вашими співробітниками. Тепер я мушу тратити свій час для комунікації з фахівцями страхової компанії та розривати договір, який я не підписував.
Нам надзвичайно прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності. Співробітники відділення можуть Вам запропонувати підключити послугу страхування, розповісти про її переваги. Остаточне рішення приймає клієнт, адже, для підключення необхідно підписувати додатковий договір.
Хочемо розібратись в ситуації та допомогти, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Карта АТБ развод
Доверился Райффайзен Банк иза его статуса, а оказался просто мошенники 50гр. получили. А мне чтоб вернуть их нужно ехать в Банк это бред особенно город Харьков где иногда бывают прилеты.
Не советую не кому этот Банк.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Реєстрація карти мoже відбуватись дистанційнo, прoте, якщo при спрoбі oфрмлення небхіднo прoвести дoдаткoву перевірку — Вас мoже бути запрoшенo дo відділення Банку для врегулювання питання із паспoртoм, картoю та ідентифікаційним кoдoм.
Хочемо розібратись в ситуації та допомогти, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваш номер телефону. Очікуватимемо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Жадности нет границ?
Но скажите мне — какого хр.ена вы ПРОДАЕТЕ за 50 гривен карточки АТБ, если все остальные банки, участвующие в этой программе, даже жадный, А банк,, раздают эти карты БЕСПЛАТНО .?
Вы что? Самый жадный банк Украины? Или вам больше всех надо с тех украинцев содрать? Что заставило вас обдирать украинцев там где остальные банки все сделали бесплатно?
Дуже прикро, що у Вас склалось таке враження. Після активації картки АТБ кошти протягом доби, будуть повернуті на рахунок і Ви зможете їх використати. Розповімо про переваги картки АТБ: знижка на постійній основі від 5% до акційної ціни на товари акції «Суперціна» при розрахунку карткою, а ще наразі діє акція «Міцні знижки»: в період з 25.05.23 по 31.12.2023 року три дні на тиждень (в п'ятницю, суботу та неділю) можна купувати найпопулярніші товари в магазинах АТБ із супер знижкою, яка сягає до 40 %.
Також, якщо у Вас виникнуть труднощі, співробітники підтримки Чату додатку «Райф Онлайн» будуть раді Вам допомогти у робочий час (7:00-20:00 щодня). У разі необхідності отримання термінової консультації — Ви можете звернутись до цілодобового Інформаційного центру за номером: 0-800-500-500.
Додатково хочемо зазначити, що Райффайзен Банк в Україні, є окремою юридичною особою, що зареєстрована та працює виключно на території України за українським законодавством. Ми дотримуємося всіх міжнародних санкцій та не маємо жодних зв’язків із російським банком.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
АТБ картку від Райфу
Ми маємо карти інших супермаркетів і ніде немає такого цинічного знущання над споживачами. І всі ці карти не потребують додаткових складнощів. Це схоже просто шахрайство заради того, щоб отримати 50 грн. за цю картку.
Це просто жах. На яких підставах ви продаєте (!) картки АТБ?
Ми вже зрозуміли, що це пастка з намаганням залучити нових клієнтів та й ще брати за це з людей 50 гр. принизливу заставу.
Ми даруємо вам наші 50 грн., які ви просто виманили шахрайским шляхом.
І більше ніколи і ніде не будемо мати справи ні з Raiffaisen Банком, ні з шахрайськими оборудками АТБ.
Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Щиро прикро, що у Вас склалась така думка, адже ми намагались спросити процес активації карти, тим паче це можливо робити дистанційно, плюси є у всьому економія часу на візит у відділення, декілька кліків і готово. Проте, якщо паспорт наявний лише старого зразку, це не біда, адже Ви можете активувати карту АТБ у нашому відділенні Райфу до карти відкривається рахуночок у тарифі Райфкарта — без місячної абонплати та Ви зможете насолоджуватися знижечками. Знижка на постійній основі від 5% до акційної ціни на товари акції «Суперціна» при розрахунку карткою, а ще наразі діє акція «Міцні знижки»: в період з 25.05.23 по 31.12.2023 року три дні на тиждень (в п'ятницю, суботу та неділю) можна купувати найпопулярніші товари в магазинах АТБ із супер знижкою, яка сягає до 40 %.
Кошти на карті АТБ можуть бути відображені не пізніше наступного дня від дати активації.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Оперативно вирішено моє незадоволення
Нам надзвичайно приємно отримати такий зворотній зв'язок. Ми зажди готові розглянути всі можливі варіанти вирішення питання наших клієнтів, щоб задовольнити очікування від отримання сервісу.
Дякуємо Вам за вибір та співпрацю з Райфом.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Отсутствие смс с паролем, отсутствие адекватного сервиса
Каждый раз, когда их смс не приходит, они говорят, что они не виноваты, это мобильный оператор. При этом смс-ки от сигнализации машины, какая-то реклама от магазинов и тд, до меня доходит. А их пароль никак не пролазит.
На аргумент, что у Привата все хорошо, они отвечают — мы не знаем, как работают другие. Т.е им безразлично, как они выглядят на фоне конкурентов. Также они сказали, что не собираются эту проблему исправлять.
Написала запрос на из венский офис.
При этом финансовый номер в Райффайзен требовали только украинский, что при потере мобильного телефона ставило тебя в определенное неудобное положение, если ты не в Украине. И аргументировали это именно тем, что от иностранного оператора не будут приходить смс-ки.
Приват же принял как финансовый номер иностранного оператора, и сейчас не имею никаких проблем с интернет-платежами через Приват.
Нам дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності. При здійснені платежів на сторонніх сервісах код підтвердження може надходити тільки у вигляді SMS повідомлення. Щодо отримання смс у роумінгу, дане питання необхідно вирішувати з Вашим мобільним оператором.
Справді, зміна фінансового номеру телефону доступна тільки для українських мобільних операторів, та ми постійно працюємо над удосконаленням функціоналу додатку та послуг банку. Розуміємо, що це може спричинити незручності та приносимо вибачення за це.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (11)
Приложение Райффайзен Банк
Приносимо вибачення за тривалість очікування на відповідь. Дякуємо за Ваш запит, хочемо повідомити, що робота системи Райффайзен Онлайн є стабільною станом на 05.06 та на поточний момент. Якщо виникли складнощі з авторизацією, просимо в першу чергу здійснити оновлення додатку до останньої версії та повторно здійснити вхід.
При цьому, якщо помилка не зникне, просимо, будь ласка, написати у приватні повідомлення: ідентифікаційний код або контактний номер телефону з детальним описом ситуації. Дякуємо та чекаємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Издеваельство над клиентами.
Открыть счет очень легко, достаточно нажать на кнопочку и ввести желаемую сумму депозита. Никаких дополнительных действий совершать не требуется. Прошел год и я захотела снять деньги. (Так как в течении срока действия депозита такой возможности нет). Одновременно с этим, банк поднял процентную ставку по данному депозиту. Так что я еще думала часть денег сниму на нужды, а часть продолжать «работать» с новой ставкой. Специально проконсультировалась на этот счет с консультантом. «Консультант» (пишу в ковычках, так как человек некомпетентный и не может называться таким словом) сказал, что счет пролонгируется (у меня автоматическая пролонгация) с новыми, принятыми банком процентами. Тем не менее, мне требовалось снять часть денег. Опять обратилась к консультанту. Уже другой «консультант» сказал, что моя заявка принята, направленна в соответсвующий отдел и в течении 24 часов деньги с депозита поступят на карту для выплат. Прошло 2 дня, денег нет. Опять пишу в чат к консультанту с просьбой разобраться, где мои деньги. Опять мое дело направляют в отдел выплат. В итоге приходит смс. Мы не могли с вами связаться, поэтому деньги не перевели. Я пишу, в чате:« пожалуйста, я на связи, задавайте любые вопоосы». В ответ — чат не годится, нужен обязательно телефон, причем тот, который привязан к карточке. Но я нахожусь в другой стране, здесь не работает этот номер. При открытии счета не требовался телефон, так почему требуется при закрытии? Почему это не указано в правилах открытия счета? Указано, что можно закрыть депозит двумя способами, через телефон, в банке, или в чате! Вот я в чат и пишу. Конскльтанты никак не реагируют, хотят телефон. Ок, у меня не работает загпвницей украинский номер, но работает местная симкарта. Хочу сменить финансовый номер. Но в приложении сам номер сменить можно, а код страны нет! Объясните, у вас клиенты по всему миру и счета открывают и не для резидетов из других стран. Все обязаны иметь включенеым ТОЛЬКО украинский номер? Война уже 1,5 года длиться, украинцы разюросаны по всему миру. Все пытаются адаптироваться к новой ситуации. Неужели за 1,5 года айти специалисты не могли добавить возможность сменить финансовый номер на номер страны, где человек находится. Неизвестно сколько еще может длиться война. Так что же, оставаться без денег (имея их в наличии в банке) и ехать из-за закрытия счета под пули? Как вы себе это представляете? В итоге, консультант сказала, что мой вопрос будет решать менеджер, который присодениться к беседе. Менеджер «присоединился» через 4(!) часа ожидания. И только с тем, чтобы сказать, что вернется к моему вопросу в понедельник. Т. е. через 2 дня. В итоге, понедельник прошел, а никто так и не связался. Чем дольше длится эта ситуация, тем больше я теряю денег и больше становлюсь злой. Это никак не на пользу банка. И пока моя ситуация не решиться, негативные отзывы будут на всех возможных сайтах.
Дякуємо за очікування на відповідь. Ми хочемо принести свої щирі вибачення за доставлені незручності, пов'язані зі зняттям коштів з депозитного рахунку. Хочемо пояснити, чому саме є необхідність дзвінка для клієнта, ми піклуємось про безпеку коштів на рахунках наших користувачів це найперший пріоритет Банку та при частковому знятті чи достроковому розторгненню депозиту, запит відправляється через Чат Райффайзен Онлайн до Профільного підрозділу і в свою чергу менеджер, який опрацьовує заявку здійснює вихідний дзвінок власнику рахунку на фінансовий номер, який зазначено при відкритті рахунків.
Так, дійсно, на поточний момент зміна фінансового номеру можлива виключно на іншого українського оператора, поки що, не реалізовано можливість зміни номеру на закордонний, але ми над цим працюємо.
Ми дуже хочемо розібратися у питанні та просимо — напишіть нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код або контактний номер телефону. Очікуємо на відповідь, щоб швиденько взяти в роботу запит.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Відгук щодо неналежного ведення претензійної роботи
23.12.2022 року я подав до банку заявки на опротестування ряду транзакцій. Кошти за цими транзакціями були списані за рекламні послуги та послуги комп’ютерних мереж/ інформаційні послуги з МСС кодом 4816 та 7311. Я переконаний, що ці транзакції не є законними, оскільки були здійснені на користь нелегального форекс-брокера BTG.
25.05.2023 р. мене було повідомлено, що торгова точка відмовила у поверненні коштів, а оскарження автоматично продовжено до 08.06.2023 р.
31.05.2023 р. на моє прохання мені було надано відмову торгівельної точки.
01.06.2023 р. я надав заперечення на відповідь торгової точки, яке просив врахувати в процесі претензійної роботи Крім того я просив повідомити мені про порядок внесення гарантійних внесків для забезпечення чарджбек диспуту в арбітражі МПС, зважаючи що правила Visa передбачають можливість об'єднання транзакцій для оскарження.
01.06.2023 р. я отримав відповідь, що «спір вже виставлений не банком, а українським процесінговим центром, і що транзакції об'єднати в один кейс неможливо.» Проте, підпункт 11.3.1 пункту 11.3 розділу 11 Visa Core Rules вказують на те, що об'єднання транзакцій можливе (ID# 0030214) (A Member must not combine more than 10 disputed Transactions in the same case. The Payment Credential, Acquirer, Merchant name, Merchant location, and Dispute condition must be same in each Dispute).
02.06.2023 року менеджер мене повідомила, що «На стадію арбітражу не виходитимуть, оскільки сплив термін 120 днів від операції, він прострочений і буде відмова.» Однак, відповідно до правил Visa Core Rules and Visa Product and Service Rules (ID #0030328) у моєму випадку ліміт часу для повернення платежів слід обчислювати не з дати здійснення транзакцій, а з дати, коли я направив Продавцю повідомлення про розірвання договору.
Крім того, згідно Visa Core Rules, після завершення циклів зворотного платежу спір переходить в стадію арбітражу. Арбітражна справа подається в Visa, і саме арбітражний комітет МПС Visa визначає відповідальність за спір. Банк, прийнявши Правила МПС VISA, є її агентом в Україні, а тому зобов’язаний надавати власнику банківської картки системи VISA усі сервіси та послуги у тому числі і послугу зворотного платежу chargeback (чарджбек), включаючи усі цикли розгляду. Також хочу зазначити, що ПАТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» в процесі претензійної роботи за аналогічних обставин, при оскарженні транзакцій на користь торгово сервісних точок: TOPUP, ONLINESMM, MOBIWORLD, 23.02.2023 р. повернув мені грошові кошти.
Я сподіваюсь на втручання керівництва АТ «Райффайзен Банк Аваль» у врегулювання цього прикрого інциденту та продовження претензійної роботи по спірним транзакціям.
Дякуємо Вам за деталізований зворотній відгук!
Для можливості проведення аналізу ситуації у індивідуальному порядку, щодо термінів та етапів розгляду запиту на оскарження проведених операцій — просимо написати нам у приватні повідомлення та надати Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (4)
Більше місяця не можуть повернути гроші, які банк зняв, але на терміналі була відмова
Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді. Нам прикро, що із Вами склалась така ситуація. Дійсно, термінали — це теж техніка і іноді можуть траплятись збої. Ми завжди готові допомогти та розібратись у ситуації, тому у описаному випадку, зазвичай, складається запит на оскарження проведеної операції.
Орієнтовна дата формування результату за запитом на оскарження формується згідно термінів передбачених платіжною системою карти.
Зокрема, зі своєї сторони ми не затримуємо розгляд та подаємо запит до Банку, що обслуговує термінал для отримання інформації та з'ясування підстав списання коштів.
Розуміємо, що ситуація є неприємною для Вас та ми хочемо розглянути питання у індивідуальному порядку. Тому, просимо Вас написати нам у приватні повідомлення та надати Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо Вам за відвертий зворотній зв’язок та можливість проаналізувати ситуацію, Ми передали звернення менеджеру,який проаналізує ситуацію у індивідуальному порядку та за формуванням результату зв’яжеться із Вами додатково.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (4)
Не спішать розблоковувати рахунок
Кожен Банк має дотримуватись Законодавства та постанов Виконавчої служби. Всі запити, які надходять до Банку опрацьовуються в порядку черги, тому це може зайняти деякий час.
Ми завжди готові до вирішення питань у індивідуальному режимі та постійно працюємо над покращенням сервісу. Хотіли б проаналізувати ситуацію та просимо Вас написати нам у приватні повідомлення та зазначити Ваш: ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)