×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.8 | 44.3 |
USD | 41.7 | 42.8 |
Все курсы банка |
Банк заблокував рахунок та не віддав гроші
Дякуємо Вам за очікування відповіді. Нам приємно, що Ви стали нашим клієнтом та водночас прикро, що у Вас склалось негативне враження. Маємо зазначити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно, або надано не в повному обсязі — рахунок блокується.
Ми завжди готові розібратися в ситуації в індивідуальному порядку та на користь клієнта. Тому будемо Вам вдячні, якщо надасте Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону в особисті повідомлення для можливості проведення аналізу. Чекаємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за розуміння та у разі додаткових питань — будемо раді Вам допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (11)
Блокування рахунку
Вдячні за очікування відповіді.
Нам сумно, що у Вас склалось таке враження про Банк. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно, або надано не в повному обсязі — рахунок блокується.
Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо, будь ласка, надати в особистих повідомленнях дані ідентифікаційного коду або номер телефону, для аналізу.
Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Заблокували карту, остані гроші що залишились
Батькові треба робити операцію на сердці на наступній неділі скидали гроші за рахунок, вони взяли і заблокували рахунок! Що мені робити, мені треба рахунок у Вашому банку
У Вас совість є??? Ви блокуєте тих у кого через карточку проходить тисяч 10 максимум?
Ваш банк працює точно для українців???
Ми хочемо висловити свої слова підтримки, не можемо навіть уявити, які наразі Ви переживаєте тяжкі часи.
Нам шкода, що у Вас склалось таке враження, проте хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі або є звернення відповідного характеру — Вам може надійти запит щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно або не підтверджують джерело походження — рахунок блокується.
Щиро хочемо Вам допомогти у вирішення питання, просимо, будь ласка, написати нам у приватні повідомлення дані (ідентифікаційний код або контактний номер телефону). Будемо очікувати на Ваш зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Постійні проблеми з свіфт переказами
І до того ж я вже 4 рази невчасно вносила оплату по кредиту через 20 днів затримки переказу. Відсотки сплачувати доводиться мені. Наїзди від колекторів слухати — мені. Райф відмовляється давати хоч якісь терміни, коли гроші прийдуть. Кажуть від 1 дня. А насправді від 15, а то й 25 днів. А коли прошу дати мені документ, щоб я пояснила чому невчасно плачу по кредиту — хєр там. Тобто це мої проблеми. Бажаю щоб всі співробітники райфайзен не могли по 15−25 днів отримати свою зарплату і сиділи голодні та з боргами і відсотками.
Дякуємо за очікування на відповідь.
Нам прикро, що термін обробки платежу вплинув негативно на Ваш настрій та плани. Зарахування SWIFT-переказу залежить від роботи та кількості банків-кореспондентів та термін може складати від 1-го банківського дня
У разі, виявлення помилок у реквізитах чи не відповідності призначення платежу Райф одразу інформує про це своїх клієнтів. Зі свого боку, ми докладаємо максимальних зусиль, для розв'язання подібних питань, у максимально короткі строки.
Також, хочемо додати, що у разі несвоєчасної оплати планового платежу по кредиту за умовами договору, Банк здійснює інформування, щодо необхідності погашення при цьому, штраф чи пеня не нараховується.
Ми завжди готові піти на зустріч, запропонувати подати заявку на кредитні канікули, для можливості полегшення погашення.
Зі свого боку, хочемо розібратися у ситуації та просимо написати нам у приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або контактний номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Заблокували карту
Теж ситуація дуже не приємна, заблокували карту для заробітної плати, вже півтора місяця нічого не можу рішити! пишуть підтвердить прибуток на картці вже все що є кидаю, а вони одне і теж пишуть, нічого не пояснюють тільки один і теж текст кидають! і відповідають дуже довго! а мені треба поновити з ними співпрацю так як отримую в них ЗП, зараз не рахунку не грошей, зовсім не думають як людям жити під час війни!
Нам шкода, що Ви опинились в такій ситуації. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно, або надано не в повному обсязі — рахунок блокується. Для перевірки та аналізу наданих документів потрібен час.
Зі свого боку, ми дуже хочемо розібратися у Вашому питанні. Для більш детального аналізу ситуації просимо надати у особисті повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону, що прив'язано до рахунку).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (9)
Банк не для людей!
Заблокували рахунки без попередження (ні телефоном, ні електронною поштою) — все перевірив, аж через 4 дні прийшло лист електронною поштою про блокування і вимоги.
Я надав документи і по жінці, і по собі на загальну суму більше ніж вимагали, довідки по мені і жінці по відсотках з депозитів в іншому банку, довідку про те що переведені кошти це закінчився депозит, документ про родинні зв’язки.
АЛЕ банку пофіг, вони вимагають щоб я розписав майбутні операції (з ким, скільки, куди), вимагають щоб я пояснював навіщо потім матері переводив гроші, навіщо переказав гроші в ICU для купівлі облігацій, документи звідкіля в жінки депозит з іншого банку (в кожному банку свій фін.моніторінг).
АВАЛЬ не перший раз зарекомендував себе, як найгірший банк в україні, банк в якому клієнти не партнери, а РАБИ.
А намагання банком заблокувати кошти на рахунках, тим що він блокує їх без попередження — це дно.Не — банк, а жадібний волоцюга!
Дякуємо за очікування на відповідь.
Нам сумно, що у Вас склалось таке враження про Банк.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів.
В свою чергу сподіваємося на Вашу підтримку та розуміння щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів за рахунок надання Вами документів.
У випадку, якщо документи не надано вчасно за запитом — рахунок блокується.
Ми цінуємо кожного Клієнта Банку та завжди готові піти на зустріч у вирішенні питанні.
Для детального аналізу ситуації, просимо, будь ласка, написати нам у приватні повідомлення з вказанням даних (контактного номеру або ідентифікаційного коду).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (27)
Не віддають спадщину
Перш за все хочемо висловити наші щирі співчуття стосовно смерті Вашого батька.
Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про роботу Банку.
При цьому, хочемо зазначити, що ми маємо дотримуватись норм Законодавства та постанов Виконавчої служби, а тому зі свого боку не можемо вирішувати питання зняття арештів самовільно.
Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження, адже саме вони допомагають нам покращити обслуговування. Тому просимо уточнити в особистих повідомленнях дані Вашої матері: ідентифікаційний код або номер телефону
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Заблокували карту і не реагують на повідомлення
Нам надзвичайно шкода, що Ви опинились в такій ситуації. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується. Для перевірки та аналізу наданих документів необхіден час.
Ми завжди готові до вирішення питань у індивідуальному режимі та постійно працюємо над покращенням сервісу. Хотіли б проаналізувати ситуацію та просимо Вас написати нам у приватні повідомлення та зазначити ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону Вашого чоловіка.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (5)
Манипуляции з кредитом дубль 2
Нам шкода, що у Вас склалось таке враження про наш банк. Хочемо зауважити, що у випадку, якщо платіж на погашення кредиту прострочено, Вам можуть надходити повідомлення та дзвінки від представників банку з нагадуванням про необхідність оплати платежу. Це інформування припиняється після успішної оплати.
У випадку, якщо Ви платіж внесли самостійно, а не за допомогою автосписання з карткового рахунку — протягом деякого часу на картковому рахунку може залишитись блокування, та найшвидший спосіб його зняття, якщо заборгованість вже погашено — за запитом до чату Райффайзен Онлайн, або за дзвінком до банку.
Для більш детального аналізу ситуації передаємо Ваше звернення до менеджера з обслуговування клієнтів, який візьме ситуацію під свій власний контроль та з'єднається з Вами найближчим часом.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що питання вирішено. Наш менеджер з питань клієнтського сервісу провів комунікацію з Вами у телефонному режимі та надав пояснення.
Дякуємо за розуміння та цінуємо, що Ви з нами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Скільки можно знущатися поверніть мені мої кошти!!!
Нам шкода, що Ви опинились в такій ситуації. Якщо при поповненні рахунку зарахувано було лише частину суми, то подати запит на оскарження операції Ви можете за запитом до банку, в якому оформлена Ваша картка.
Якщо Ваша картка оформлена в нашому банку — це можливо за запитом у чаті Райф Онлайн (на головній сторінці, праворуч згори екрану — доступний одразу при вході), або за дзвінком до Інформаційного Центру за номером 0 800 500 500.
Стосовно поведінки співробітників відділення банку, ми хочемо розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону)
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали відповідь від менеджера. З Вами було проведено комунікацію в телефонному режимі та питання було вирішено. У разі виникнення питань в майбутньому звертайтесь, завжди готові допомогти!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Банк незаконно користується грошима клієнтів протягом 2х місяців
мала картку райф.
як відомо, банк давно несанкціоновано блокує картки на власний розсуд, що сталося і з моєю карткою. Ок, невеликп втрата, подумала я, і перейшла на обслуговування іншим банком. Проте родичі за кордону за помилкою надіслали грошову допомогу саме на цей рахунок
Подзвонивши в підтримку я дізналася що гроші можна отримати шляхом закриття рахунку. Відвідала відділення, закрила рахунок, вказавши в заяві реквізити іншого банку для перерахування залишку коштіа. Менеджер запевнила, що гроші мають бути зараховані протягом тижня.
Через деякий час подзвонила в підтримку щоб дізнатися як просувається справа з перерахування залишку коштів де оператор повідомила вже що це має статися в період 60 календарних днів. Шановні, що за незаеонні примусові бнзвідсоткові кредитування Вашої фін установи? райфу рахунок закрито, умови виконано, які 60 днів? Просто свавільний грабіж під прикриттям фін моніторингу, незаконне поводження банку щодо своїх клієнтів, нікому не раджу співпрацювати.
Нам шкода, що Ви опинились в такій ситуації. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Закриття рахунків з переказом коштів здійснюється зазвичай протягом 10 робочих (не календарних) днів, але якщо рахунок заблоковано — процедура потребує більше часу, оскільки для її виконання з рахунків клієнта необхідно зняти обмеження, які були накладені.
Ми хочемо допомогти у вирішенні цієї ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону)
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Наразі отримали відповідь від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та запит було вирішено. У разі виникнення питань в майбутньому звертайтесь, ми радо допоможемо!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Без попередження та пояснення заблокували картку
Основне що хочу сказати споживачам банку та потенційним споживачам:
Маю доходи повністю в білу та картку рафайзен. Дії з карткою були тільки такі: оплата за допомогою картки, зняття готівки, трошки донатів.
Зараз вона Незаконно заблокована.
Виявилось випадково, коли потрібно було зробити інтернет платіж. Звісно цього зробити не зміг.
Подзвонив на 0800500500, ваша картка заблокована. В підтримці звісно нічим не допомогли, можете туди не дзовини — вони як папуги там,
та ківають на скажений фінмон банку рафайзен.
Запропонували вислати на смс пошту. Мол, пишить туди пісьма. Замість того шоб попередити заздалегіть що вони хочуть заблокувати, через смс наприклад, вони тупо без попередження блокують вам картку. ОБЕРЕЖНО з цим банком, в нього бешений фінмон.
В процесі листування додав їм документи що пітвержують фінансовий стан (зарплатні дані). Вже блокують більше 2 неділь. Користуєтесть ви коростуєтесь послугами банку, потім бац-гроші заморожені. Уявляю якщо так часто про це пишуть та які великі суми можуть блокуватись у людей.
Як працює їхній фінмон — наскільки розумію спрацьовує якись трігер, потім співробітник рафайзена розглядає вручну кожний такий кейс і блокують.
В моєму випадку не було попередження про блокування та не названа причина.
Постскриптум: Вважую що банк порушує мої права як споживача, Конституцію України, багато законних та підзаконних актів.
Дякуємо за очікування на відповідь.
Хочемо зауважити, що Банк жодним чином не нав’язує свої продукти, послуги і т.ін. А тому, остаточне рішення, щодо відкриття рахунку у Райфі приймає лише сам Клієнт, а ми зі свого боку гарантуємо найякісніший сервіс та круті послуги.
Також, хочемо зазначити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Зі свого боку, ми дуже хочемо розібратися у Вашому питанні. Для більш детального аналізу ситуації просимо, будь ласка, надати у особисті повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний номер або контактний номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (7)
Странное совпадение
Дякуємо за Ваш розгорнутий відгук.
Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження.
Безпека наших клієнтів — найважливіший пріоритет Банку, запевняємо, що дані надійно захищені та кожен співробітник, без виключення, зобов'язаний зберігати конфіденційну інформацію.
Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані клієнтів третім особам. Райф — завжди гарантує збереження коштів, проте і сам держатель карти також має дбати про безпеку: не передавати дані карти шахраям, не вносити дані карти на не захищеному сайті, перевірити чи підключено карту до послуги 3D Secure (послуга, яка формує ОТП-пароль у вигляді смс при проведенні платежу).
У випадку, якщо надходять дзвінки з приватних номерів, рекомендуємо їх ігнорувати та не надавати чатованої інформації особі, що телефонує та завершати одразу розмову повідомивши, що самостійно зв'яжетесь з обслуговуючим Банком.
Радимо одразу заблокувати цей номер на своєму пристрої та завжди можете передати інформацію в правоохоронні органи, щодо шахрайських дзвінків.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
блокування пенсій на ТОТ
Дякуємо за коментар. Ми з біллю та щирим співчуттям відносимся до наших клієнтів, які наразі знаходяться на тимчасово окупованій території. Та віримо в наших воїнів, адже наші рідні землі повернуться до своїх кордонів.
Актуалізація даних клієнта проводиться на виконання вимог Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління НБУ від 19.05.2020 № 65 та Постанови НБУ №26 Про розкриття інформації щодо зв’язків клієнтів із державою, що здійснює збройну агресію проти України.
Ми інформуємо клієнтів про необхідність здійснити оновлення даних, та це має зробити безпосередньо власник рахунку.
Відповідно, до вимог законодавства Райф не має права обслуговувати клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно.
Ми завжди готові піти на зустріч, вирішити питання у будь-яких надскладних ситуаціях та хочемо проаналізувати звернення.
Будемо вдячні, якщо Ви нам напишете у приватні повідомлення дані власника рахунку ( ідентифікаційний код та актуальний контактний номер).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Банк відмовляє у видачі успадкованих коштів
Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження про наш банк. Та хочемо висловити наші щирі співчуття стосовно смерті Вашої мами.
Та хочемо зауважити, що довірена особа може проводити з рахунком будь-які банківські операції, право на здійснення яких описано в довіреності. Це означає, що в документі повинно бути чітко зазначено, які операції може здійснювати довірена особа: закриття, поповнення, тощо. Визначення типу «всі дії», на жаль, не підходить.
Тобто, якщо довірена особа звернеться до відділення для отримання спадщини — для того, щоб співробітники відділення могли видати кошти, це має бути чітко прописане в довіреності.
Ми дуже хочемо проаналізувати ситуацію, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Маніпулюють законами України щоб привласнювати власні кошти пенсіонерів і спонсорувати країну агресор
Євгеній, з 06.05.2023 в силу вступили дії Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих особливостей організації примусового виконання судових рішень і рішень інших органів під час дії воєнного стану» — тобто, зараз на всі рахунки накладається арешт без можливості користування коштами.
Згідно Закону України зняття коштів з арештованого рахунка можливе в максимальній сумі — 13 400 грн. за 1 календарний місяць (розмір 2-х мінімальних зарплат), за умови, якщо Виконавець (Виконавча Служба) надійше до Банку постанову «Про визначення поточного рахунку клієнта», де буде вказано номер рахунка, з якого Ви зможе зняти кошти. Виконавець (Виконавча служба) опрацьовує такі запити протягом — 2 х робочих днів з моменту Вашого звернення та відправляє до Банку Укрпоштою.
Згідно отриманої від Вас при попередніх комунікаціях інформації, Ваш виконавець не надсилав до нашого Банку постанови «Про визначення поточного рахунку клієнта», відповідно — наразі Вам потрібно звернутись до виконавця для направлення з його боку до банку відповідного документу.
Після отримання банком документу, по рахунку будуть встановлені обмеження, що дозволятимуть знімати передбачені законодавством кошти, а саме — до 13 400 грн. за 1 календарний місяць.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (11)
Не рекомендую отвратительный банк !!!
Дуже прикро, що у Вас склалось таке враження. У нашому Банку працюють компетентні фахівці, та при виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження. Дуже хочемо розібратись у даній ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Спірна транзакція Райффайзен
Нам щиро прикро, що Ви зіткнулись з шахрайством та дана ситуація вплинула на Вашу думку про Банк в цілому.
Хочемо зауважити, що всі списання банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання від сервісу було вказано всі дані Вашої картки, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» сервісу в такому списанні.
Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
Маємо велике бажання розібратись у даній ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Тиждень арешт не зупиняє і пенсію привласнили і тримають у себе
Райффайзен Банк в Україні – український банк, окрема юридична особа. Ми дотримуємося всіх міжнародних санкцій та не маємо жодних зв’язків із російським банком.
Райффайзен Банк Україна з перших днів війни заявив про свою принципову патріотичну позицію і дотримується її невідступно.
Нам дуже прикро, що у Вас склалось негативне враження про роботу Банку та наших співробітників.
При цьому, хочемо зазначити, що ми маємо дотримуватись норм Законодавства та постанов Виконавчої служби, а тому зі свого боку не можемо вирішувати питання зняття арештів самовільно.
Також, за попередніми Вашими відгуками було проведено комунікацію з менеджером з питань клієнтського сервісу. У телефонному режимі було надали пояснення, щодо Вашої ситуації у повному обсязі та чіткі відповіді, щодо шляхів вирішення питання.
Запевняємо, що наші двері відкритті для Вас, і ми завжди будемо раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Отримали зворотній зв’язок від менеджера з обслуговування клієнтів. Наразі, по Вашому зверненню була проведена комунікація, надано актуальну інформацію та повідомлено шлях вирішення питання. Якщо виникатимуть питання в майбутньому, з радістю Вам допоможемо. Бережіть себе та мирного неба!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Зняття арешту
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Хочемо зауважити, що Банк знімає арешт з рахунків лише на підставі постанови про зняття арешту, який виконавець надсилає до Банку. Якщо по одному з проваджень надійшла постанова про зняття, сума арешту має актуалізуватись згідно з тими провадженнями, що залишились.
Ми хочемо розібратися в ситуації, тому просимо Вас написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер або ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуація. Отримали від Вас зворотній зв’язок, що питання за Вашим запитом було вирішено в Чаті Райффайзен Онлайн. Якщо будуть виникати питання в майбутньому, звертайтесь, ми завжди готові допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)