Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отзывы о Райффайзен Банке

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
roshch 5 мая 2023, 13:26
Переказував власні кошти на карту, відкривав депозити в додатку.
Рахунки заблоковані, депозтити не повертають.
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 мая 2023, 13:28
Доброго дня.
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативний досвід обслуговування та дякуємо Вам за відвертий відгук, адже це надає можливість завзято працювати над покращенням надання сервісу.
Та хочемо зауважити, що блокування карток банк не здійснює безпідставно. Відповідно до вимог чинного законодавства, ми не маємо права обслуговувати клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно. За таких умов банк вимушений здійснювати блокування рахунків та обмежувати видаткові операції по ним. Після надання клієнтом до банку актуальної інформації в повному обсязі, достатньому для проведення переідентифікації, співпраця поновлюється та рахунки розблоковуються.

Ми хотіли б проаналізувати ситуацію та просимо Вас написати нам у приватні повідомлення та зазначити: Ваш ідентифікаційний код, або номер телефону, до якого прив'язано його рахунок, та яким саме каналом Ви звертались до банку для подання документів для розблокування.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Якщо можливо, напишу від імені дружини, яка не зареєстрована на Мінфіні.
Відкрила рахунок Райфайзені в січні 2023р. Пригоди почались майже відразу. Замовити фізичну картку — 10 днів. Але і цей термін був перевершений, тому що, як відповідали в чаті «немає вашого замовлення». Тричі замовляла, декілька візитів у відділення — і вуаля — нарешті картка знайшлась. Паралельно із цим вирішили відкрити конвертаційний депозит: курс приємний, умови зняття «2 рази тиждень привозять валюту» — ок. Але без картки не поповниш — тому чоловік переказав гроші. Але справа не в депозиті.
Мали купляти земельну ділянку, але дата угоди невідома — продавець з іншого міста, перевірка документів тощо. Тому гроші тримали в Sense банку — хоч якісь відсотки на картку. В роковий день — 16.03.2023 — помічник нотаріуса повідомляє, що у них все готово і можна оплачувати угоду. Через зрозумілі обмеження Sense на перекази у інші банки, суму із нього переказуємо від чоловіка, доньки та сина. Докидаємо готівкою на картку, щодо переказу попередньо консультуємось із ведучим фахівцем в нашому відділені. Переказую у нотаріуса через додаток, все гаразд.
Через місяць, 18.04.2023, намагаюсь замовити гроші з депозиту: «а ви заблоковані із 07.04.2023». За що? Депозити, як на диво, не причому, але пролонгували всупереч угоді ще на 3 міс. Які пункти договору порушили — немає відповіді. Вимагають список документів і пояснення ВСІХ операцій. Добре, подали світоцства про народження, шлюби, квитанції цього та інших банків, майнові декларації подружжя та довідку ДРФО сина (ІТ ФОП в цьому ж банку). А у відповідь вже майже три тижня — копіпаст всього цього із «розуміємо складність ситуації».
У підсумку банк беззастережно користується моїми грошима, не реагує притомно на декілька разів поданий список кількадесят документів. І вимагає закрити рахунок із перерахуванням коштів в інший банк. В жодному банку, якими моя родина користується на протязі багатьох років, так зі мною не поводились. Заздалегідь узнавала і у відділені, і в чаті: можна до виконання крупних операцій надати вам підтверджуючі документи. Відповідь: «Якщо заблокують, тоді до вас звернеться фінмон». Закрити рахунок я не бажаю під тиском та викручуванням рук, а коли буду вважати за потрібне. До речі, 09.05.2023 закінчується другий і останній депозит в цьому банку, який теж пролонгується на догоду банку. Вважаю, що банк хоче позбутися якомога більшої кількості клієнтів. Навіщо?
Райффайзен Банк
Ответ банка
4 мая 2023, 19:47
Вітаємо!
Нам щиро прикро, що ми могли призвести Вас до негативних вражень та думок про Райф.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Ми завжди готові розглянути запит в індивідуальному порядку та максимально підтримати нашого клієнта. Просимо, будь ласка, надати в особистих повідомленнях дані ідентифікаційного коду, для аналізу.
Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 4 мая 2023, 19:57
Дякуємо за очікування. Наразі Ваше звернення знаходиться в роботі менеджера з питань клієнтського сервісу. Ми прикладаємо максимальних зусиль для пришвидшення вирішення питання, адже нам дуже важливо, щоб наші клієнти були задоволені послугами. Як тільки буде інформація ми обов’язково проінформуємо власника рахунку. Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Доброго дня. Маю картку вашого банку, яка була відкрита в рамках зарплатного проекту підприємства на якому працюю. Влітку закінчився термін дії заробітної картки, але через дію воєнного стану, картка була діючою. 05.04.23 звернулася у відділення банку у м. Біла Церква, вул. Логінова, 39/2, для того щоб замінити картку на нову, на що співробітник банку повідомила, що спочатку потрібно закрити заборгованість по кредитній картці, але справа в тому, що кредитною карткою взагалі ніколи не користувалася, не використовувала її для оплати в інтернеті, іде не реєструвала її, не вказувала дані, нічого, від слова зовсім. Кредитною карткою, мною, не було проведено жодної транзакції за весь період часу, що вона в мене була (відкрита вона була як додаткова картка до основної (зарплатної картки)через наполегливість співробітника банку, яка наполегливо «пропонувала» отримати цю кредитну картку, оскільки з нею буде більше переваг у користування). Картки активувала у відділенні банку, після чого, кредитну картку більше жодного разу не використовувала. Вона просто лежала дома.
Як стало відомо зі слів співробітника банку, з кредитної картки були списані кошти у розмірі 24 952 грн (безготівковий платіж www.ipay.ua p2p Kyiv) + 763,56 грн комісія за переказ з картки на картку. Мені не надходило жодних сповіщень смс сповіщень (ні на телефон ні в застосунку), стосовно проведення даної операції. Більш того, мені не надходило жодних смс підтверджень з системи 3Dsecure, як це було раніше при здійсненні мною якихось платежів з заробітної картки. Взагалі нічого, тобто банк провів операцію з переказу коштів (моїх кредитних коштів на картку іншої невідомої мені особи) без мого підтвердження. Про те, що в мене були списані кошти, я вперше дізналася від співробітниці банку. Вона, також, повідомила мені, що за останній час у них це вже не перший випадок, коли відбувається таке шахрайське списання коштів. Вона порадила мені звернутися у кіберполіцію і заявити про дану ситуацію. Через дві години після того, як я вийшла з банку мені надійшло смс з наступним текстом: Банк проаналізував Вашу спірну транзакцію #470458, повідомляємо, що на жаль немає підстав для повернення коштів. Будь-якої зацікавленості банку у вирішенні даної проблеми не було і немає. Не розумію, чому банк не відреагував на сумнівне списання кредитних коштів, а також не приклад жодних зусиль, для вирішення даної проблеми. В той же день, я звернулася у кіберполіцію та повідомила про ситуацію. Пройшло вже майже місяць — ніякої інформації немає, а комісія за «користування» кредитними коштами нараховується. Також, написала письмове звернення до НБУ в Управління захисту прав споживачів фінансових послуг.
Райффайзен Банк
Ответ банка
4 мая 2023, 13:38
Добрий день!
Дякуємо за відгук. Ми детальніше ознайомимся з запитом та надамо відповідь згодом у коментарях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 4 мая 2023, 13:46
В першу чергу хочемо подякувати за очікування на відповідь.
Нам щиро шкода, що склалась така ситуація та що Ви зіткнулись з можливим шахрайством. Безпека наших клієнтів — найважливіший пріоритет Банку. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам.
Хочемо зауважити, що всі списання Банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання було вказано всі дані / код підтвердження, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» в такому списанні. У разі відмови від операції — фіксується заявка на спірну транзакцію.
Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання.
Так як, заявку на оскарження було створено при цьому, Ви отримали інформування, щодо відмови ми візьмемо запит повторно в роботу. Інформація передана менеджеру з питань клієнтського сервісу, який з Вами в подальшому зв’яжеться.
Також, дуже правильно, що Ви звернулись в правоохоронні органи, а ми в свою чергу, завжди готові посприяти розслідуванню будь-яким необхідним чином.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
nitsikus 3 мая 2023, 15:56
https://raiffeisen.ua/promo/acc — тариф BenefIT — тут написано, абонплата 40 грн/мес. Когда оставил заявку на сайте, перезвонили, и сказали, что дополнительно обязательно для вывода денег надо карту/счет с тарифом 200 грн./мес либо другую карту с бесплатным обслуживанием в случае покупок на 10000 грн. Хотя вначале сказали, что деньги с долларового счета ФОП можно переводить на карту АТБ без комиссии и снимать их. Непонятно как-то и описание тарифа вводит в заблуждение. Объясните, как работает тариф и скиньте ссылку на текущий тариф BenefIT
Райффайзен Банк
Ответ банка
3 мая 2023, 16:08
Доброго дня!

Рахунок BenefIT — це поточний рахунок, до якого не передбачено випуску карток, тобто — для користування коштами Вам потрібен буде окремий картковий рахунок: Бізнес Комфорт, Бізнес Еліт+, Business Direct або Бізнес Класик.
Ознайомитись з умовами тарифів для бізнес-клієнтів Ви можете на нашому сайті за посиланням: https://raiffeisen.ua/biznesu/schet/paketi-poslug а детальні тарифи розміщені за посиланням: https://raiffeisen.ua/documents/biznesu/tarifi-na-obslugovuvannya

Якщо у Вас виникають питання щодо умов обслуговування, Вам завжди готові допомогти оператори лінії підтримки для бізнес-клієнтів за номером 0 800 505 045 — по Україні, або (044) 590 24 98 — у Києві та з-за кордону

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Моя мама пенсіонерка, після початку війни, у березні 2022р. була вимушена віїхати з Києва до Парижу, де проживає й досі. ЇЇ пенсія нараховувалася на рахунок банку «Аваль». Вона майже не користувалась карткою у Парижі (за винятком кількох виплат у гривнях за мобільний телефон), і планувала використати всі ці кошти для сплати боргів за квартиру після повернення додому. До особистого кабінету не заходили з січня, оскільки жодних банківських операцій не здійснювали.
Втім, 30 квітня ми увійшли до особистого кабінету в Інтнернеті і виявили, що майже усі кошти було знято через виплати валютною карткою, яку біло доєднано до рахунку моєї мами. Власник цієї картки — UNEMBOSSED (?). Жодних СМС-повідомлень ми не отримували, не кажучи вже про систему 3D-Secure (адже для всіх фінансових операцій в Інтернеті потрібно надати код, що надійшов через СМС). Йдеться про множинні виплати, у середньому на суму 40−65 доларів, на користь таких отримувачів: allwedream.com, nkdtft.com, vernsc.com, sngsftd.com, hnfgve.com, yepctfm.com, vythnd.com і т. ін. Ми одразу зателефонували на гарячу лінію банку Аваль. Інформація про незаконну картку з сайту миттєво зникла. З 2 лютого (на жаль, неможливо знайти більш давню інформацію) було знято приблизно 43 тис.грн.
Не зрозуміло, яким чином операції могли здійснюватися без підтвердження у системі 3D Secure. Що картка Unamebossed має спільного з банківським рахунком моєї мами? Чому банк не реагував на такі підозрілі перекази і не намагався зв’язатися з нами?
Райффайзен Банк
Ответ банка
2 мая 2023, 18:52
Добрий день!

Дуже прикро, що Ваш досвід обслуговування в нашому банку виявився негативним. Нам щиро шкода, що склалась така ситуація та що Ваші батьки зіткнулись з можливим шахрайством. Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам.

Хочемо зауважити, що всі списання Банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання було вказано всі дані картки, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» в такому списанні. У разі відмови від операції — фіксується заявка на спірну транзакцію.

UNEMBOSSED — означає, що картка неіменна, тобто, на ній не вказується ім'я та прізвище власника. Та якщо Ваша мама звернулась до банку для оскарження операцій, які були проведені не нею, як власником рахунку, оператор має заблокувати картку, по якій відбулись ці операції — внаслідок чого вона зникає у власника картки з Райф Онлайн.

Ми хотіли б проаналізувати ситуацію та просимо Вас написати нам у приватні повідомлення та зазначити: ідентифікаційний код Вашої мами, контактний номер, за яким з Вашою мамою можливо буде зв'язатись.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
iona43 27 апреля 2023, 17:00
Отделение по адресу: Одесса, пл. Соборная, 4
Тут у меня была история про то, как прихват воровал со счета деньги в виде самопроизвольного страхования.
И вот продолжение. Бабушка организовалась после того случая и перевела пенсию в райфайзен банк. Было это еще до войны.
И вроде бы неплохой банк — деньги не ворует, рекламой не надоедает, отделение рядом, сотрудники прелесть.
Только друг познается в беде. Так и с банком.
Сама история.
Уехала, вернее сбежала бабушка еще в марте 2022 в Германию от войны.
С обной стороны там есть внуки, с другой стороны и Райфайзен там тоже есть. Но вот беда — расклеилась пластиковая карта, так что её не принимает банкомат.
Сначала подумала, что не беда, — есть же тут в Германии Райфазен. Пошла туда (через запись и неделю ожидания) и оказалось, что это совсем другой «Райфайзен», который чурается «украинского брата».
Ведь украинский Райфайзен говорит, что ничем не может помочь (обязательно добавляя при этом приставку — мы очень хотим вам помочь — просто злорадство какое-то),
кроме как приехать обратно в Украину с личным визитом для замены карты.
Тут меня посещает гениальная идея — переводить деньги на другую карту и так тратить пенсию. На какое-то время помогает
Неожиданность -2
Через какое-то время симка выходит из строя — вернее устаревает морально.
Долгие переговоры с лайфом, которые веду я ни к чему не приводят — я третья сторона, звонить должна бабушка
и называть все имеи, пины и коды старой карты и телефона.
В её возрасте она пыталась все сделать, но безуспешно — в лайфе тоже работают «профессионалы», так как они сразу распознают мошенников.
Бабушка на успокоительном и с проблемой не помогают.
Тут меня снова посещает гениальная идея.
Покупаю новую карту лайфа делаю смену на номер бабушки, предварительно взяв у неё все явки и пароли и высылаю в Германию контрабандой (ибо это, о ужас!- нарушение закона)
. 2 месяца и снова можно делать переводы по карте — ура!
Неожиданность -3

Симка уже нового образца перестает регистрироваться в сети лайфа. «Профессионалы» лайфа еще в памяти.
Тут меня снова посещает гениальная идея. Как оказалось потом она совсем не гениальная
Идея поменять в банке финансовый номер. Через личный кабинет это не получается сделать, ибо тут все продумано заранее и смс должно прийти на старый номер, который не работает.
Ну не беда — подумал я и решил позвонить в службу поддержки Райфайзен. Оказалось мне самому нужна поддержка, чтобы туда дозвониться.
На самом сайте нет чата с представителем банка, можно оформить благодарность, претензию, предложения и прочее, но в остальном увы.
Причем я подозреваю, что сроки обработки этого будут по закону около 30 дней, и будет отписка
На горячей линии меня ждала куча ненужной информации и робот, который давал совет по смене номера через личный кабинет и так был на этом зациклен.
Что интересно, он так же советовал обратиться на горячую линию — как будто я не туда попал. Нервы конечно немного сдали. Уже не говорю, что пожилой человек смог бы пробиться без нервов.

И тут я вспомнил про сайт МИНФИНа, что там можно получить связь с банком и написать отзыв — ура и спасибо администрации сайта.
Это я и сделал. Состоялась переписка с сотрудником райфайзена. Которые поначалу не вникли в суть вопроса и требовали мою идентификацию через код.
В итоге все же я узнал секретное слово позволяющее пройти стадию с роботом. Сотруднику банка спасибо. Связаться с оператором горячей линии райфайзена получилось.
секретное слово я повторял несколько раз — смена финансового номера, оператор, горячая линия, в телефонном режиме.
И, о чудо, после троекраного повторения наконец-то оператор.
Еще рано радоваться успокоил я сам себя, и был прав.
Ибо оператор поведал мне сложную схему которую предстоит проделать бабушке.
Итак по шагам:
1. Самой позвонить на горячую линию (ну как пройти робота я её научу)
2. Запросить у оператора смену кодового слова. (Свой договор при бегстве она не взяла, а может и взяла, но найти его не могу ни я ни она)
3. Пройти видеоиндентификацию с паспортом после звонка оператора ждать в течении 4-х часов. Тут я не понял на какой номер будут звонить (если на нерабочий, то это конец)
4. Снова звонить на горячую линию и с кодовым словом и номером карты проходить идентификацию и… менять финасовый номер? — нет только составлять заявку на смену. Сама смена произодет позже.

Причем сама смена возможна только на украинский номер и трубку должна снять только бабушка после еще одного звонка от банка. то есть она в Германии должна найти укр номер или снова ехать в украину или ждать от меня новой симки.
Не запутались. Бабушка да, запуталась и расстроилась.
В общем все продумано до мелочей, и что главное — все законно.
Тут пенсия уже накапала за 8−10 месяцев и будет капать. Даже закрыть счет не получится без личного визита.
Если прихват воровал по-мелочи, то тут получается похожее на то, что говорил Шарапов (из к/ф «место встречи изменить нельзя») — «мой отец воровал вагонами»

Это я еще не рассказал про укрпочту, которая внесла свою лепту, но это уже совсем другая история.
Может кто поможет дельным советом.
Райффайзен Банк
Ответ банка
27 апреля 2023, 17:04
Доброго дня! Дякуємо Вам за відвертий та розгорнутий відгук! Незабаром відповімо Вам в коментарях.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 28 апреля 2023, 17:49
Доброго дня! Дякуємо за очікування. Перш за все хотіли б сказати дякуємо за вибір бабусі стати клієнтом Райфу. Ми цінуємо кожного клієнта та їх думка важлива для нас.
Так, дійсно, закордонний Райф — це окрема юридична особа та вона не має доступу до рахунків клієнтів Райф Україна. З березня 2022 року ми випускаємо віртуальні картки, якими можна користуватись в додатку Райф Онлайн або додати до електронних гаманців Apple/Google Pay для оплат та можливості зняти готівку. Перевипуск здійснюється за зверненням власника рахунку до чату додатку чи до Інформаційного центру .
Нам прикро, що вся описана ситуація призвела до того, що бабуся приймала заспокійливе. Ми ні в якому разі б не хотіли цього. .
Наразі Ви написали про зміну фінансового номеру — це питання є дуже важливим, так як мова йде про кошти клієнта, тому так, ідентифікація має бути саме за зверненням власника рахунку
На офіційному сайті Банку дійсно немає чату, він є лише в авторизованій частині (додаток Райф Онлайн), але додатково є контакти, серед яких raif@phone.aval.ua для безкоштовних дзвінків зі скайпу до Інформаційного центру. Достатньо звернутись власнику рахунку та подати заявку на зміну фінансового номеру, після чого в разі позитивного рішення — призначається відео-ідентифікація для зміни. Банк має впевнитись, що звертається власник.
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 28 апреля 2023, 17:51
За зверненням на Порталі Мінфін ми дійсно запитуємо ідентифікаційний код для того, щоб була змога знайти клієнта в системі та провести аналіз, на основі якого надати відповідь. Підкреслюємо, що в особистих повідомленнях чи відгуці не було вказано даних та того, що звертається 3 особа, проте, ми надали рекомендації, щодо дзвінка до Інформаційного центру.
Персоніфікована інформація може надатись лише власнику рахунку за зверненням до чату чи Інформаційного центру .
Далі описано Вами зміна кодового слова — вона також передбачена відео-ідентифікацією власника рахунку, так як писали вище — мова йде про кошти клієнта. Ми піклуємось про захист та за зверненням 3 особи не можемо внести зміни. Дякуємо за розуміння. Зі своєї сторони хотіли б закрити питання для власника рахунку, а тому просимо вказати в особистих повідомленнях ідентифікаційний код та номер, за яким доступна бабуся в Вайбері чи Телеграм, наш менеджер з'єднається та назначить відео-ідентифікацію для можливості змінити фінансовий номер.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
nitsikus 27 апреля 2023, 14:38
Отделение по адресу: Киев, бул. Перова, 22
Пришел первый раз в банк.
— Деньги без заказа не выдаем.
Ок, заказал деньги на 13:30. Прихожу — перерыв до 13:45. У меня нет времени ждать. Звоню в банк и высказываю всё, что о нем думаю. Договариваемся с работником отделения, что деньги мне оставят после инкассации в этот день и я смогу прийти за деньгами в любое время на следующий день или позже.
Прихожу на следующий день в 14:00.
— извините, денег не дадим, инкассация в 14:45. Ждите.
Я не буду ждать. Давайте ценить время клиентов и уважать. Моё время дорого стоит. Предлагаю банку разрулить ситуацию с учетом моих временных издержек и бензина по вине банка. Сервис ниже плинтуса.
Райффайзен Банк
Ответ банка
27 апреля 2023, 14:47
Доброго дня! Дякуємо за відгук. Дуже прикро, що Ваш досвід обслуговування в нашому банку виявився негативним.
Наразі, зняття готівки дійсно доступне лише за попереднім замовленням, щоб була можливість гарантувати зняття в зазначений день. Погоджуємось, що час дуже цінний для кожного та ми ні в якому разі не хотіли б витрачати Ваш.
На даний момент намагаємось забезпечувати всіма силами відділення готівкою, щоб клієнти мали доступ знімати кошти з рахунків, є інкасація/повітряні тривоги, які можуть вплинути на час зустрічі.

Розуміємо, що це може спричинити незручності та приносимо вибачення за це. Також хотіли б аналізувати Ваш запит, а тому просимо надати Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код в особистих повідомленнях.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 28 апреля 2023, 9:52
Доброго дня! Дякуємо за очікування та за можливість аналізувати ситуацію, Ви допомагаєте нам стати кращими.
Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що ви разом прийшли до спільного рішення Вашого запиту. Чи змінилась Ваша думка? Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Serg2908 26 апреля 2023, 22:37
в августе 2022 заблокировали счет и почти 8 месяцев не отдают. 20.02.2023 г. на сайте приняли заявление о закрытии счета и переводе денег в пумб, но 21 числа в личных сообщениях дали ответ, что пумб не принимает деньги и отправил их обратно. доступ в личный кабинет заблокировали, теперь у меня нет возможности контролировать что происходит с моими деньгами. в субботу 22.04.2023 я дал реквизиты другого банка и до сих пор деньги не возвращены. деньги для меня очень большие. завтра у меня назначена операция на сердце, а оплатить не смогу, потому что банк тянет резину и никак не хочет вернуть мои деньги. прежде чем становиться клиентом этого банка-хорошо подумайте. дай Бог выжить после операции и поскорее стать в строй- я обязательно потрачусь на адвоката и обращусь в суд, чтобы наказали виновных в проволочке закрытия счета и возврата моих денег
Райффайзен Банк
Ответ банка
27 апреля 2023, 8:58
Доброго дня! Перш за все дякуємо за очікування. Нам боляче, що ми могли призвести Вас до негативних вражень та думок про Райф.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Ми завжди готові розглянути запит в індивідуальному порядку та якщо реквізити того банку не підійшли, то приймаємо інші для перерахунку, що наразі відбулось.
Наразі Ваш запит в роботі Профільного відділу та за результатом Ви отримаєте відповідь. Додатково передали в роботу менеджеру з Клієнтського сервісу. Дякуємо

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 28 апреля 2023, 15:34
Перш за все дякуємо за очікування. Щойно отримали інформацію від менеджера з обслуговування клієнтів, що ситуацію було проаналізовано та він з'єднався з Вами. Дякуємо за можливість розібрати ситуацію та ще раз перепрошуємо за завдані незручні і негативні емоції.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Savjen1232 26 апреля 2023, 14:26
24.03.2023 подавала заявку на оскарження спірної транзакції. Касир Укрпошти ввела неправильну суму, і замість 120 гривень списала 7 200 грн…
Повернення самостійно провести не змогла, тому довелося звертатися на оскарження до банку.

З тієї пори Райффайзен постійно відтерміновує завершення розгляду моєї заявки. Спочатку сказали, що розглянуть до 17.04. Потім пообіцяли, що 03.05. Сьогодні знову зв’язалася зі службою підтримки Райфу і отримала інформацію, що розгляд буде аж до 23.05.2023.
Коли спитала, в чому причина постійних відтермінувань, отримала просто чудову відповідь (далі цитата): «Для опрацювання заявки необхідно трішки більше часу. Тому, на жаль, по Ваші заявці було внесено корективи та трішки збільшено термін розгляду».

Тобто, причина продовження терміну в тому, що термін було треба продовжити. Супер, дуже дякую, ви мені таааак допомогли!

Причому з боку Укрпошти мені підтвердили, що готові повернути кошти на вимогу банку. Виникає питання до Райффайзену: що відбувається? Де мої гроші? Чому на питання про свої кошти я отримую неприховану відписку?

Це дуже сумно і розчаровує. Бо з огляду на загальну тенденцію, 23.05.2023 мені скажуть «іди і чекай» знову, і ніхто нічого не пояснить.
Райффайзен Банк
Ответ банка
26 апреля 2023, 14:29
Доброго дня.

Нам дуже прикро, що Ви отримали негативний досвід обслуговування та дякуємо Вам за відвертий відгук, адже це надає можливість завзято працювати над покращенням надання сервісу.
Та хочемо зауважити, що термін розгляду запитів на оскарження залежить не тільки від банку, а й від платіжної системи, якою і приймається рішення щодо розгляду можливості повернення коштів.

Ми хотіли б проаналізувати ситуацію та просимо Вас написати нам у приватні повідомлення та зазначити Ваш: ідентифікаційний код та номер заявки на оскарження операції.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
Savjen1232 26 апреля 2023, 22:31
Після відкриття заявки зі мною швидко зв’язались і вирішили проблему. Дуже дякую!
iona43 25 апреля 2023, 9:06
Отделение по адресу: Одесса, пл. Соборная, 4
Очень хитро придумали сделать робота на горячей линии, через которого невозможно решить вопрос или связаться с оператором — шлют куда угодно: в отделение, чат, письмо на почту написать, позвонить (в колокольчик)
Проблема в том, что перестала работать симка. А это значит что без неё ты никто для банка. Может кто знает как связаться с оператором (не с роботом)?
Райффайзен Банк
Ответ банка
25 апреля 2023, 9:13
Добрий день!
Хочемо принести вибачення за доставлені Вам незручності. Ми вдячні за відвертий відгук та завжди готові допомогти нашим клієнтам у будь-яких ситуаціях. У разі звернення в Інформаційний центр не з фінансового номеру то, оператор проводить повну ідентифікацію після чого, отримуєте консультацію.
Дійсно, є певні питання, які можливо вирішити саме за зверненням в Чат Райффайзен Онлайн (робота чату з 07:00 до 00:00) наші оператори завжди на готові.
Ми дуже хочемо проаналізувати Ваше звернення та максимально допомогти у вирішенні питання. Будемо вдячні, якщо Ви напишете нам у приватні повідомлення дані для перевірки (ідентифікаційний код та контактний номер телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Dragg18 24 апреля 2023, 13:36
Банк норм рекомендую!
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 апреля 2023, 13:38
Доброго дня!

Щиро вдячні Вам за позитивний відгук щодо досвіду співпраці з нашим банком!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Antikasko 22 апреля 2023, 16:05
Вирішив закрити рахунки в даному банку, через різного роду невідповідності порядності та прозорості. У пільговому періоді прийшов меседж про обов’язковий платіж, мав необережність сплатити обов’язкову суму 5%, і тим самим підписав собі вирок. Підозрюю, що це була перевірка, можливо існують, якісь неофіційні «лохівські списки» не інакше, бо з того все і почалося. Мало того, що зняли за користування двічі кошти, та ще і сума по відсотках мала різницю, ще й у пільговий період. Передивився весь додаток, зробив висновок: не для клієнта, для обдурювання і непрозорих схем, з ціллю такого собі легального шахрайства.
Все закриваю рахунки. Але не так то все просто, потрібно було не казати, що закриваю. Як тільки я про це сказав, кошти зависли у обробці, то їх там не бачили, то я їх підтверджував, короче «вісяк». Поки «вісяк» вони, що? Правильно крутять відсотки, розумію але пізно. Як на мене це низько, але наскільки глибоко, та з якими категоріями громадян це може відбуватися, в якій мірі і як далеко… Отже на граблі їхні я вже наступив, тепер мушу з Вами полілитись досвідом, не повторюйте моїх помилок, мене пошили в дурні. Вчіться. Будьте мудрими!
Райффайзен Банк
Ответ банка
22 апреля 2023, 16:11
Добрий день!

Дуже прикро, що Ваш досвід обслуговування в нашому банку виявився негативним. Райф сумлінно дотримується чинного законодавства, та не здійснює несанкційованих списань. Плановий платіж — це 5% від суми заборгованості на дату білінгу (25 число кожного місяця) та являється обов'язковим, він списується автоматично та поповнює кредитну карту, тобто зменшує її борг.
Ми цінуємо наших клієнтів, й у разі виникнення непорозумінь завжди готові проаналізувати ситуацію, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону). Очікуватимемо на зворотній зв'язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
97133859 21 апреля 2023, 12:45
21.04.2023 року відкрив валютний депозит у відділенні Райффайзен банку. Обслуговування було зроблено професійно. Бтстро відкрили рахунок. Але моя банківська картка виявилася заблокованою. Необхідно було знову відкривати банківську картку. Це зайняло час. Постійно від Райффайзен банку приходять повідомлення оновити паспортні данні. Але я вже робив оновлення двічі у відділенні банку. Заносив паспорт де його сканували. Мені здається що у Бек офісі Райффайзен банку безлад. Гублять папери. Потім блокують картки клієнтів. А це приводить до незручності.
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 апреля 2023, 12:50
Доброго дня!

Дякуємо Вам за відгук!

Та хочемо зауважити, що блокування карток банк не здійснює безпідставно. Відповідно до вимог чинного законодавства, Банк проводить актуалізацію даних (повторну ідентифікацію) про клієнта.
Банк має проводити переідентифікацію клієнтів не рідше одного-п’яти років, залежно від оціненого банком ризику. Однак банк може здійснювати уточнення інформації і частіше.
Ми не маємо права обслуговувати клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно. За таких умов банк вимушений здійснювати блокування рахунків та обмежувати видаткові операції по ним. Після надання клієнтом до банку актуальної інформації для проведення переідентифікації, співпраця поновлюється та рахунки розблоковуються.

Ми хотіли б проаналізувати ситуацію та просимо Вас написати нам у приватні повідомлення та зазначити: ідентифікаційний код Вашого чоловіка, або номер телефону, до якого прив'язано його рахунок, та адресу відділення, до якого він звернувся.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Tetiana Sa 20 апреля 2023, 20:36
Сьогодні 20 квітня була заблокована картка мого чоловіка без будь яких пояснень. В додатку на жовтогарячому фоні написано

«До 19.08.2021 підтвердьте свої персональні дані для подальшого використання всіх сервісів Raiffeisen Online

ПІДТВЕРДИТИ "

Зверніть увагу на дату, це перше.
Далі цікавіше
Йдемо підтверджувати свої персональні дані, проходимо переідентифікацію, в кінці вводимо код, і у відповідь: технічна проблема, спробуйте пізніше. І це по колу цілий день.
Чоловік йде у відділення, де починають знову переідентифікацію і оператор не може її здійснити до кінця. Звонить по службовому для пояснення, ніхто пояснити не може.
Кошти заблоковані, пояснення не має, переідентифікацію пройти не можливо.

Прошу пояснення, чому кошти заблоковані, нам потрібні для прожиття.
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 апреля 2023, 9:00
Доброго дня.
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативний досвід обслуговування та дякуємо Вам за відвертий відгук, адже це надає можливість завзято працювати над покращенням надання сервісу.
Та хочемо зауважити, що блокування карток банк не здійснює безпідставно. Відповідно до вимог чинного законодавства, ми не маємо права обслуговувати клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно. За таких умов банк вимушений здійснювати блокування рахунків та обмежувати видаткові операції по ним. Після надання клієнтом до банку актуальної інформації для проведення переідентифікації, співпраця поновлюється та рахунки розблоковуються.

Ми хотіли б проаналізувати ситуацію та просимо Вас написати нам у приватні повідомлення та зазначити: ідентифікаційний код Вашого чоловіка, або номер телефону, до якого прив'язано його рахунок, та адресу відділення, до якого він звернувся.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
oleksa25 20 апреля 2023, 13:01
Я пенсионер, после выхода на пенсию у меня осталась в банке карточка и счёт, на который перечисляли зарплату. Раз в год, на этот счёт профсоюз перечисляет оздоровительные в размере 1200 гр. И вдруг обнаруживаю, что ежемесячно, со счёта банк снимает 39 гр. за обслуживание чего-то там???
То есть из 1200 гривень, в течении года у меня заберут 468гр.
В других банках, на счёт начисляют %, а аваль наоборот? Забирает.
Так мало того, у меня там ещё и пенсионный счёт, на который перечисляется пенсия, там тоже снимаю 39гр. Получается банк обдирает меня на 936гр. ежегодно? Тем более что я обычно деньги сразу не снимаю, а пользуюсь карточкой, а не наличкой…
Буду закрывать счета и уходить…
И ещё…
В связи с окончанием и продлением срока карточки, оплачивать услуги в интернет магазинах стало не возможно, мне было предложено открыт виртуальную карту.
Обнаружилось что эта карта, полностью привязана к пенсионному счёту, то есть все деньги, которые приходят на пенсионный счёт отображаются на интернет карте…
То есть, вместо того чтобы открыв интернет карту, я имел возможность обезопасить себя при расчётах в интернете, перечисляя на неё нужную мне суму, на этой карте отображается вся сума которая есть на физической карте???
Зачем? Чтобы увеличить возможность воровства денег?
В приватбанке такого нет, буду уходить в приватбанк.
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 апреля 2023, 13:10
Доброго дня! Дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про Райф…
Ми ні в якому разі не хотіли б бути причиною Ваших негативних емоцій від досвіду обслуговування.
Дійсно в тарифі «Райф+» є абонплата 39 грн або 0 грн, 0 грн якщо виконаний один із критеріїв обслуговування: 1.Середньомісячний залишок 5000 грн та більше, 2.Покупки на 5000 грн за місяць та більше.
Ви його можете змінити на тариф «Райф», в якому відсутня місячна плата, за запитом до чату додатку Райф Онлайн чи Інформаційного центру 0800 500 500.
Баланс на картці відображається лише в додатку Райф Онлайн, в електронному гаманці відображається лише останні 4 цифри картки та сума розрахунку.
Додатково хочемо аналізувати Ваш запит, тому просимо написати в особисті повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону), дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Anaruz172 19 апреля 2023, 13:30
Самый ужасный банк. Дозвониться не возможно, голосовой оператор Рея постоянно просит уточнить вопрос и тупо просто не соединяет с оператором. уточнить вопрос и не отвечает на заданный вопрос и о боже если случилось чудо и Вас соединили с оператором. то оператор здоровается и больше Вас не слышит. Делает все для того. чтобы люди не обращались к ним
Райффайзен Банк
Ответ банка
19 апреля 2023, 13:33
Доброго дня.
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативний досвід обслуговування та дякуємо Вам за відвертий відгук, адже це надає можливість завзято працювати над покращенням надання сервісу.
Ми хотіли б проаналізувати ситуацію та просимо Вас написати нам у приватні повідомлення та зазначити: Ваш ідентифікаційний код, номер телефону, за яким Ви намагались нам зателефонувати, та номер телефону, з якого здійснювали зв'язок.
Також, якщо Ви користуєтесь системою Райффайзен Онлайн, консультацію з багатьох питань Ви можете отримати в онлайн-чаті.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
NadineDEM 18 апреля 2023, 17:49
Отделение по адресу: Днепр, ж/м Тополь-1, 15, корп. 5
Пришла в Райфайзен банк активировать карту АТБ, которую купила за 50 грн. в АТБ, но не смогла зарегистрироваться ни через Дию, ни через моб. банкинг — я еще 2 года тому назад зарегистрирована в Райфайзене, как физлицо.

Оператор отделения изучая мои документы, предложила мне заполнить/подписать анкету и зарегистрироваться как ФОП. Я не поняла вопрос, при чем тут мое ФОП, если я, как физлицо, у которой уже есть карта физлица в этом банке, пришла просто активировать карту АТБ, как физлицо? Непрофессионализм и хамство, все, что я могу сказать о моих впечатлениях. С банком больше не хочу иметь никаких дел, не активированную карту АТБ подарила оператору, сотрудничать с Райфайзен банком не рекомендую.
Райффайзен Банк
Ответ банка
18 апреля 2023, 17:53
Добрий день!
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативний досвід обслуговування та дякуємо Вам за відвертий відгук, адже це надає можливість завзято працювати над покращенням надання сервісу.
Ми хотіли б проаналізувати ситуацію та просимо Вас написати нам у приватні повідомлення та зазначити: Ваш ідентифікаційний код, контактний номер, який Ви вводили на сайті для активації карти, та адресу відділення до якого Ви звертались для вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
kovalevaIV 17 апреля 2023, 20:30
В лютому був неприємний інцидент зі списанням коштів з картки (розрахунок через Інтернет який я не проводила). Надіславши заяву до банку щодо спірної транзакції моє питання було вирішено. Через певний проміжок часу, провівши розслідування, банк повернув списану з моєї картки суму. Дякую за роботу!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
18 апреля 2023, 8:58
Добрий день!
Перш за все, дякуємо за тривале очікування відповіді.
Нам надзвичайно приємно отримати такий зворотній зв'язок та ми вдячні Вам за те, що Ви виділили власний час для того, щоб поділитись власним досвідом.
Розуміємо, що ситуації пов'язані із списанням коштів з рахунку є доволі болючими та зі своєї сторони завжди прикладаємо максимум зусиль для позитивного вирішення питання.
Сподіваємось, що у майбутньому Ви отримаєте лише позитивні емоції від обслуговування у Райфі. Та нагадуємо і просимо наших клієнтів не надавати конфеденційні дані третім особам, не залишати дані карт на сумнівних сервісах.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Паша Бунда 14 апреля 2023, 12:50
Прийшов до відділення і попросив зняти кошти на руки. і**т виві мені їх на карту і не повідомив що потрібно чекати 3 дні на зарахування. а сьогодні пятниця і ждать мені наверно днів 5 нада. Ніхто нічим допомогти не може-кажуть Ви просто подождіть… і**отізм в відділенні. не працюйте з цим банком. на відділення розміром зі стадіон буде 1 касса.
Райффайзен Банк
Ответ банка
14 апреля 2023, 12:57
Добрий день!

Дуже прикро, що не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Ми прагнемо працювати над покращенням надання сервісу та хотіли б розібратись в ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону) та, уточніть, будь ласка, в яке відділення звертались. Будемо очікувати на зворотній зв'язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Inn Palm 13 апреля 2023, 9:05
21.03 в с карты украли 65000 грн., при этом паролей, данных карты никому не раздавали, написали в банк с просьбой вернуть деньги и объяснить с какого ip адреса был в ход в приложение Райфа, так как ничего не переводили, и никакие пароли я не вводила, но, ответ один вы сами всё ввели, деньги вернуть не можем, обратились в кибер полицию, придется подавать в суд, так есть хоть какой то шанс вернуть деньги.
Исходя из этого, категорически не рекомендую этот банк, ещё и по причине того, что
они уже год не могут найти нормального ит специалиста в отдел кибербезопасности, как можно доверять свои деньги в этот банк, если там как таковой кибербезопасности и нету)))деньги в людей пропадают со счетов, а ответ один мы ничего сделать не можем. в нормальных банках деньги возвращают, даже если ошибочно перевели не на ту карту, а тут даже не могут дать нормальные объяснение и предоставить всю не обходимую инфо.
Райффайзен Банк
Ответ банка
13 апреля 2023, 10:00
Добрий день!
Перш за все, дякуємо Вам за тривале очікування відповіді.
Нам дуже прикро, що склалась така ситуація та Ви натрапили на шахраїв. У таких ситуаціях ми завжди готові до співпраці із правоохоронними органами та розглянути можливість оскарження проведених операцій.
Проте, є випадки, коли ми безсилі. Наприклад, якщо третя особа заволоділа всіма даними карти та при спробі проведення розрахунку було введено одноразовий код-підтвердження, який може надійти виключно на фінансовий номер телефону.
Для можливості повторного аналізу ситуації у індивідуальному порядку та надання відповіді -ми звернулись до Вас у приватні повідомлення із запитом необхідних даних.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝