Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
stadnikolga67 16 января 2024, 11:46
Я дуже дякую вашому співробітнику Андрію ✓87381, який щиро хотів мені допомогти і допоміг! Завдяки його професійного знання, витремки я змогла перечислити налогові платежі по телефону від імені організації з картки А-Бізнес вчасно. Це враження про компанію з Великої літери! Дуже дякую, що у вас такі професійні співробітники. Хочу добавити, я користуюсь відділенням А-Банку в м.Одеса, вул. Корольова, 79. Обслуговування в цьому відділенні на високому рівні! Всі співробітники виховані, стримані, вчасно вирішують професійно всі питання і не псують настрій клієнтам А-Банку. Дякую, що ви з нами.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 16 января 2024, 11:56
Дякуємо, що обрали наш Банк для обслуговування 😉🍏
Михаил Колтун 16 января 2024, 8:33
15.01.24г., после трёх неудачных попыток в Приват и ПУМБ банках получить очень важные 100 долларов от родственника, а мы переселенцы, я обратился с последней попыткой в А-банк т.к я являюсь их клиентом.Обратился к специалисту, отмечу сразу очень грамотному и внимательному.После некоторых манипуляций на компьютере она объяснила в чем дело.На компе она устранила причину и я получил перевод.Не понимаю, почему это не могли сделать в вышеперечисленных банках.Даже само отношение в А-банке на высоте.Большое спасибо специалисту, который обслуживал и А-банку.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 16 января 2024, 8:59
Дякуємо за відгук! Завжди раді допомогти💚
Проблема решена
sashakiryak 13 января 2024, 23:38
Наверно 10 лет если не больше есть карта банка с высоким кредитом, так же есть не закрытый кредит быстрые деньги осталось ещё пару платежей платил 2 года исправно все было хорошо. 7 января провёл сделку p2p продал 88usdt деньги мне пришли на счёт все было как обычно. 11 января мне заблокировали карту и попросили квитанции особенно интересовались той сделкой 7 января квитанции у меня не оказалось, по причине не опытности, не знания вообщем возможно я должен был иметь эту квитанцию, но ее нет. Вообщем я должен отказаться от 3600 которые были мне зачислены 7 января и тогда возможно банк продолжит отслуживать мой счёт, я спрашиваю если у вас есть притензии на 3600грн заблокируйте мне эту сумму, но верните мне мои остальные деньги, Отказываются, настаивают под давлением того что счёт будет заблокирован со всеми моими деньгами включая 3600 грн спорные.я объясняю я не могу признать себя виновным в том чего я не делал, через несколько дней нужно платить тут же кредит, денег у меня нет я об этом предупредил. Ситуация
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 14 января 2024, 9:58
Добрий день! У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. Кожне звернення та скарга проходять ретельну перевірку, тому Ви можете бути впевнені, що безпідставно не виникне блокування через причину надходження скарг. В разі надходження скарги, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації. Взяли Ваше питання на контроль та передали на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом наші Спеціалісти повідомлять Вас.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Lena985 13 января 2024, 16:00
Оператор Вікторія допомогла в телефонному режимі у питанні оплата праці за 2 хвилини!
Якісно, чемно і професійно.
Дякую за якісне обслуговування!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 13 января 2024, 16:47
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу нашого Співробітника. Завжди раді допомогти Вам! 🍏😊
Проблема решена
Павло Скібіцький 13 января 2024, 13:44
Банк розірвав договір, але вже місяць не переказує залишок коштів на рахунок іншого банку. Дивився відгуки інших людей по схожим ситуаціям, але їм хоч якісь терміни повідомляли, а я спілкуюсь з підтримкою через телеграм раз в два дні і не отримую нічого крім: «Регламент збільшено, очікуйте». Сподіваюсь на повернення коштів, але впевненість вже відсутня…
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 13 января 2024, 14:40
Добрий день! Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку. Приносимо вибачення за збільшений термін переказу коштів. Питання, щодо перерахування коштів вже вирішено, про що наші Спеціалісти вже повідомили Вас. Дякуємо Вам за розуміння.
Полезный комментарий
Павло Скібіцький 13 января 2024, 14:57
Дуже задоволений можливістю залишати тут відгуки! Менше години знадобилось для вирішення питання, дякую!
Siagat 13 января 2024, 2:53
А бан декілька місяців пропонував кредит швидка готівка на карту, та підвищював ліміт і от одного разу я подумав, а не зробити мені перекредитацію з трєх карток з високим річним відсотком на трохи менше в, а банку, та зручними платежами. Я оформив ту рссрочку зробив переказ перший нормально, другий вже через відео зв’язок і далі все заблоковано, основну суму я вже не можу перевести все заблоковано, тепер ті гроші висять заблоковані і тепер я розумію що маю платити за ті не вигідні карти та ще в, а банк за заблоковані кошти. Дуже не задоволений. Я все розумію махінації і все таке але я переводжу гроші на свої інші картки. І мені весь час задають тупі питання у відео дзвінку, гадаю ви то трохи перебрали з типом безпеки переказів з картки, я к би були сумами в сотні разів більше то може так і треба, а ле за ті копійки то того не варте.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 13 января 2024, 10:58
Добрий день! Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. Ми завжди намагаємось зробити наш сервіс максимально комфортним та зручним для користування. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства. Звертаємо Вашу увагу, що всі запитання, які задають наші Співробітники під час дзвінку, відомі власнику рахунку та спрямовані на попередження шахрайства. Для можливості розібратись у Вашій ситуації детальніше, просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Проблема решена
stas343434 12 января 2024, 22:23
Ще 30го вересня я виводив кошти з криптобіржі через P2P. Через декілька хвилин я помітив, що карта заблокована. Співробітники усіх відділень банку в моєму місті не здатні допомогти і всі як один кажуть, що це не в їх компетентності. Переводять мене до служби безпеки банку, а та в свою чергу виходить зі мною на звязок раз на 5 робочих днів. Кожен раз вимагають новий скріншот і не можуть розібратися в очевидній ситуації. Це все тянеться від 30го жовтня, сьогодні 12 січня і досі заблокована сума в 45000грн. Прикро, що я маю стільки чекати, витрачати нервів та по колу кидати ті самі скріншоти, щоб просто отримати назад СВОЇ Ж кошти
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 13 января 2024, 10:56
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації. Перевіримо інформацію щодо Ваших звернень у відділення. Взяли Ваше питання на контроль та передали на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом наші Спеціалісти повідомлять Вас.
Potrap 12 января 2024, 15:56
3 года был активным пользователем банка, забрали мои счета на какую-то проверку, сказали регламент 3 дня и попросили выписку с другого банка, предоставил им выписку и начал сидеть ждать, прошло 2 недели, все ещё проверяют, но прошёл уже месяц и мне надо опять скидывать им выписку, потому что они её месяц не видели и молчали! И если бы я спустя месяц сам не написал то ещё бы год ждал вашего решение на мою разблокировку, худший банк с наиболее худшей поддержкой
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 12 января 2024, 17:11
Добрий день!
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію та допомогти у вирішені питання. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
craftstore1976 12 января 2024, 15:03
Звернувся для випуску і надсилання картки за кордон. На всіх етапах отримав швидку і своєчасну допомогу.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 12 января 2024, 15:06
Дякуємо за відгук! Раді, що ми змогли Вам допомогти 😉🍏
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ілона Романенко 11 января 2024, 20:58
З цим банком дуже приємно працювати немає що довго чекати все можна сказати в секунді дуже задоволений 😊 рекомендую.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 12 января 2024, 8:40
Дякуємо, що обрали наш Банк для обслуговування. 💚
Проблема решена
Анатолій Кладко 11 января 2024, 12:57
Здравствуйте. 05.12.2023 я написал заявление на вывод остатка денежных средств на мой личный счет в другом банке, в связи с разрывом договора. Поддержка уточнила, что регламент 5 дней. С того времени и по сегодняшний день поступления нет. Ответ службы поддержки: «хочемо принести зі сторони Банку вибачення за дані незручності.
На разі, існує черга в обробці даних звернень, у зв’язку з чим регламент розгляду збільшений.
Але можу завірити вас, що ваше питання не залишиться без відповіді!
Наші фахівці роблять все можливе, щоб опрацьовувати в регламент. Тож, прошу віднестися з розумінням. Дякую вам!» на вопрос, на сколько увеличился регламент, ответ: Точні терміни на жаль відсутні, зробимо все можливе, щоб вирішити питання як найшвидше… Проходит время… опять пишу и вижу ответ подобный первому и так несколько раз. Я жду больше месяца, при чем сумма для меня достаточно весомая. Не рекомендую этот банк никому!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 11 января 2024, 14:42
Добрий день! Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Наразі Ваше питання вирішене.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Libov 10 января 2024, 23:13
Прострочені платіжі по поважним причинам, примусово заставляють сплатити всю суму або половину, погрожуючи виїзду групи додому, суду і ТД…
Тиснуть психологічно.
Не рекомендую.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 11 января 2024, 10:20
Добрий день! У разі виникнення простроченої заборгованості, Банк лише телефонує клієнтам з метою вирішення питання щодо заборгованості та пошуку шляхів вирішення ситуації з простроченим боргом. Просимо надати відповідь в особистому повідомленні щодо Ваших даних для перевірки описаної ситуації.
Минфин
Ответ администратора
13 января 2024, 16:14
Відгук не зарахований (на 13.01.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
jolai 10 января 2024, 21:40
Отделение по адресу: Днепр, ул. Батумская 11
В мене сталася нажаль не приєина ситуація. шахраі вкрали кошти. Я звернулася до А-банку з заявою на повернення коштів у сумі 2920грн., які були вкрадені шахраям з картки Приват банка та переведені на картку шахрая до, А бакну. Я звернулась на гарячу лінію «А-банк» лише через 3 тижні після кражі шахраями. Назвала точну суму, дату і час транзакції. Вони сказали що б чекала та що заява прийнята, Пройшло більше року я думала що все кошти не повернуться. але сеьгодні10 січня 2024 року була приєино здивована коли зателефонували з А- банку, та повідомили, що кошти знайденіта можуть повернути мої гроші. Дуже Дуже дякую! ПРотягом дня кошти повернулися на картку, Я вже давно працюю та користуюсь вашим банком та дуже задоволена, Завжди швидко відповідають та вирішують питання, Дякую.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 11 января 2024, 8:34
Дякуємо за відгук! Раді, що ми змогли Вам допомогти 😉🍏
Проблема решена
equasd1 10 января 2024, 20:57
Кроче кажучи вже 8 днів розглядають документи о надходженні коштів. (перевищів ліміт у грудні) На карту не можу покласти перевести кошти. 2 дні діти не навчалися в школі потому що не міг заплатити за школу …
За регламентом 1 день! самі кажуть в чати. Але зараз черга якась створилася в тому департаменті хто займається цим питанням.
Я можу додати скріни але не бачу тут цієї можливості
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 11 января 2024, 10:27
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів.
Приносимо вибачення, через збільшений термін розгляду. Ваше питання вже на контролі у наших Фахівців, наш Співробітник написав Вам в месенджер, надайте, будь ласка, відповідь.
Nilaolena 10 января 2024, 14:37
Допомогли швидко підключити карточку до гаманця.Молодці.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 января 2024, 15:18
Завжди раді допомогти 🍏🤗
игорь шуркин 10 января 2024, 10:18
год назад я писал о том что многие банки уменьшали кредитные лимиты на картах
и только, А Банк увеличил лимит за что получил положительный отзыв
и вот свершилось чудо после многих лет сотрудничества лимит 0
это ниже плинтуса
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 января 2024, 14:16
Добрий день! Рішення щодо ліміту кредитування по кожній програмі Банку приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений або зменшений з часом. Дякуємо за прийнятий дзвінок. Сподіваємось, що надалі у Вас буде бажаний ліміт.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Антон Бец 9 января 2024, 16:01
Зняти долари з депозитів, після цього долара обміняю в гривню, та знову поповнення рахунок, при том що поповнення значно менше зняття. По стогу блокують операції та поповнення картки, вимагають виписки з інших банків та пояснення. Опис того, що сума і більшому обсязі у них же знята та підтверджується їх випискою — ігнорується.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 9 января 2024, 19:20
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів.
Вже взяли питання на контроль та передали на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом повідомимо Вас.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Вася Волощук 9 января 2024, 14:46
Робив ордер на бінансі, після якого було заблоковано мою карту, кажуть що була жалоба на мій рахунок в банка.Прохання посприяти у вирішенні моєї проблеми
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 9 января 2024, 15:58
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Додатково ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
corect 9 января 2024, 11:54
был кредит. после оплаты половины долга сбролили до нуля, опять на десять тысяч. а потом начали начислять проценты. и из этой суммы насчитали долга почти пятьсот тысяч. а потом еще и коллекторам передали, при том, что срок давности давно истёк. обдирают людей как хотят. не связывайтесь с ними.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 9 января 2024, 13:14
Добрий день! В даному випадку Банк діє згідно з Умовами та правилами, а саме згідно розділу 3. «Права та обов'язки сторін», Банк має право залучати колекторські компанії до врегулювання простроченої заборгованості Клієнта за Договором або передати іншій особі свої права кредитора за правочином відступлення права вимоги без згоди Клієнта. Ми будемо раді розібратись у Вашій ситуації детальніше. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Минфин
Ответ администратора
13 января 2024, 16:13
Отзыв не засчитан (на 13.01.2024).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Проблема решена
AbrahamLincoln 9 января 2024, 10:51
Це найгірший банк з котрим коли небуть зустрічався.
Ситуація:
Купляю сім карту і вже через декілька днів поступає дзвінок з банку і розказують про якийсь кредит. Я їм пояснюю всю ситуацію. Кажуть що все ок.
Проходить декілька тижнів і вони знов дзвонять. Я знов пояснив ситуацію, потім подзвоним менеджеру якомусь ще додатково йому пояснив. Знов кажуть що все ок. Але ситуація повторюється знов і знов. А вони йдуть на нові кроки. Тупо продають умовні кредити до кол центрів.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 9 января 2024, 11:41
Добрий день! Нам шкода, що Ви відчули незручності в зазначеній ситуації. У разі прострочення Банк телефонує Клієнту за вказаними ним контактними номерами.
Якщо номер телефону вже не належить нашому Клієнту, ми будемо раді Вам допомогти та виключити даний номер з телефонних дзвінків щодо заборгованості. Просимо Вас надати нам відповідь в особистому повідомлені. Додатково перевіримо коректність консультації наших Спеціалістів.

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.6 44.4
USD 42.2 42.9
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.6 44.4
USD 42.2 42.9
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝