×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.8 | 44.6 |
USD | 42 | 42.8 |
Все курсы банка |
Жалоба
Не мали за мету спричинити Вам незручності, оскільки Банк адресує листи Клієнту на вказану при відкритті рахунку адресу, яка значиться у паспорті клієнта або інших документах.
Ми прагнемо виправити інформацію щодо адреси нашого Клієнта, тож просимо Вас надіслати нам на пошту help@a-bank.com.ua в темі «МінФін», документ, в якому буде зазначено інформацію про зареєстрованих осіб за зазначеною адресою. У разі відсутності Клієнта банку за даною адресою, ми актуалізуємо дані. Будемо раді допомогти!
Написать комментарий
повернення коштів, від крадія
Комментарии (2)
Заблокировали переводы
«Владиславе, можливість проводити перекази на картки призупинена.
У березні Ви перевищили ліміт поповнення рахунків у 60000 грн. Для зняття обмеження та збільшення ліміту — за законом необхідно підтвердити джерело походження коштів."
Так для чего банк запрашивал информацию 8 числа и для чего я указывал нужный мне лимит? Чтобы в самый неподходящий момент мне заблокировали переводы по картам? Я уже предоставил в поддержку данные о своих официальных доходах, но судя по отзывам на минфине, ждать мне придется долго и нудно. Но благодаря этому случаю, я окончательно убедился в том, что нужно закрывать счет в этом «банке»
Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно постанови НБУ №110
від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум
надходжень на рахунки.
Дійсно бачимо Вашу відповідь на раніше відправлений запит, але
звертаємо увагу, що Фінансовий моніторинг перевіряє та аналізує
операції, згідно встановлених критеріїв, тому Банк запитує
підтверджуючі документи або пояснення в різних ситуаціях.
Перепрошуємо за незручності у даній ситуації. Бачимо, що сьогодні Ви
надали підтверджуючі документи, їх прийняли до відома та збільшили по
Вам ліміт. Питання вирішено. Сподіваємось на подальшу співпрацю з
Вами.
Комментарии (2)
Потрапили на шахраїв ! Минуло більше року, та нам повернули кошти! Ми в приємному шоці!
11.03.24 року мені подзвонила представник банку та повідомила (нажаль в шоковому стані імʼя я не запамʼятала) ПРЕКРАСНУ новину на яку я навіть не очікувала, про повернення коштів по заяві!
12.03.24 року кошти повернули з ранку!
Ми просто були в шоці!
Гарно спрацювали, за що дуже вдячні!!!
Карти даного банку нема, але в подальшому планую завести, так як після даної ситуації, впевнена що працюють в банку на відмінно, та піклуються не тільки про своїх клієнтів.
Щиро вдячні 🙏🏻
Комментарии (5)
все добре
Комментарии (2)
НЕГАТИВНЫЙ отзыв про Абанк
А-банк запрашивает ВИДЕОЗВОНОК, и что получаеться я планирую снять деньги в банкомате, банкомат не выдаёт так как в приложении пишется для подтверждении операции нужно произвести ВИДЕОЗВОНОК с оператором, при этом за мной уже выстроились Люди в банкомат, я не куда не отхожу набираю ОПЕРАТОРА, А -банка и сотрудник общается со мной по видео звонку на громкой связи и задаёт вопросы, и при этом вся очередь которая в банкомат стоят за мной и слушают мой весь разговор ВНИМАТЕЛЬНО…
Комментарии (8)
Шарлатани
Після надходження грошей запросило відео дзвінок, пройшов і після цього відмовили в обслуговуванні, але ок, все зробив, сказали термін перерахування до 3 днів. Пройшло вже 5, коштів немає а підтримка відповідає однаковими фразами як бот, про чергу ітд, але самі поставили регламент до 3 днів. Нікому не раджу користуватися даним «банком»
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію та допомогти у вирішені питання. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Комментарии (6)
Допомога в нарахуванні кешбеку
Кешбек — це бонуси, що нараховуються клієнту за операції по його картці. Операції поділяються на категорії, які визначаються по МСС ( код категорії продавця). Ці коди присвоюються торгівельній точці її банком-еквайєром.
В деяких випадках МСС код не входить до переліку запропонованих, тоді кешбек автоматично не нараховується. На жаль, вплинути на зміну МСС коду у Банку відсутня можливість. Якщо у Банка є розуміння, що дана операція відноситься до обраної категорії кешбек нараховують по зверненню до служби підтримки.
Раді, що нам вдалось допомогти з вирішенням Вашого питання. 🍏
Написать комментарий
Не компетентні
Перепрошуємо за незручності у даній ситуації.
Ми вже перевірили Ваші звернення до Служби підтримки, та передали на опрацювання.
При погашенні заборгованості, рекомендуємо, орієнтуватись на інформацію, яка була надана, сьогодні, нашим Співробітником.
Комментарии (1)
Ті хто робить свою справу на 10000%
Але с часом зрозумів що цей банк є найкращим в Україні та навіть у світі!!!
Хотів подякувати вам за вашу роботу і за вашу повагу до клієнтів ви чудові.
Ваша солідарність до клієнтів є вашою фішкой. Так тримати.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (4)
Карта 5169 1551 5092 1797 шахрая з OLX
Вдячні за сигнал.
Міри по отримувачу переказу буде прийнято згідно внутрішніх інструкцій Банка. Рекомендуємо додатково повідомити про інцидент у свій Банк та написати заяву у поліцію. Для уточнення додаткової інформації, ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Комментарии (4)
Отзыв о работе сотрудников Абанка
Написать комментарий
Хотят украсть деньги, мошенники
Открыт бизнес-счет.
Вчера зашла сумма 125 тысяч на бизнес-счет.
Перевёл на основную карту, пошёл в банкомат снять, сразу заблокировало карту и выбило видеозвонок.
Сегодня с утра звоню пройти видеозвонок. Хамовитая тётя из отдела мониторинга задаёт 100500 вопросов, и в конце звучит «уточните модель вашего устройства «, говорю модель, в ответ «точно скажите мне, КАК НАПИСАНО В НАСТРОЙКАХ ТЕЛЕФОНА» — я специально захожу, смотрю, говорю. На что получаю ответ «модель устройства не совпадает, карта заблокирована, до свидания».
Я в шоке.
Захожу по новой.
Снова видеозвонок, уже на подтверждение входа с МОЕГО ПОСТОЯННОГО УСТРОЙСТВА.
Захожу в аккаунт — в уведомлениях вижу, что якобы от моего имени подана заявка о мошенничестве и все карты в аккаунте (в том числе бизнес — счёт) заблокированы.
Ну думаю, интересно. Нахожу коробку от телефона. Смотрю. А на коробке модель телефона АБСОЛЮТНО ПО ДРУГОМУ ПИШЕТСЯ. То есть тётя из мониторинга не компетентна и не знает элементарного, что модель в настройках и на коробке может отличаться. Зато прекрасно блокирует карты.
После потраченных пол-дня на общение с их операторами в чате, которые отвечают скриптами, мне говорят «ваши карты начинают постепенно разблокировать».
И действительно — разблокировали…
Одну карту с 4 грн баланса, вторую с 14…))
На вопрос, когда же разблокируют основную карту, мне ответили коротко и лаконично: ОЖИДАЙТЕ :)))
Это уже выглядело как откровенное издевательство от банка.
Ну и думайте теперь сами.
Открывать ли тут бизнес счёт.
И иметь ли какие-то дела с этим недобанком.
Который при виде суммы в 100к+ будет делать ВСЁ, чтобы вас чем можно дольше помурыжить, а ваши деньги как можно дольше бесплатно поюзать, ссылаясь на абсолютно и откровенно идиотские пункты из внутренних правил банка
Я лично забираю отсюда и ФОП счёт и в целом эту помойку как банк больше не рассматриваю
Спасибо за внимание.
Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. Ми завжди намагаємось зробити наш сервіс максимально камфорним та зручним для користування. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства. Звертаємо Вашу увагу, що всі запитання, які задають наші Співробітники під час дзвінку, відомі власнику рахунку та спрямовані на попередження шахрайства.
Ми детально перевіримо інформацію щодо цієї ситуації та Ваші звернення до Служби підтримки, за результатом повідомимо Вас.
Комментарии (13)
А банк просто шарлатани
Бери мікрозай місяць тому, ці кошти потрапляють під фін. Моніторинг в Таскомбанк вони розривають зі мною відносини, далі переводять кошти на, А Банк з коментарев ст. 15 (відмивання коштів), А Банк одразу відмовляє в обслуговуванні. Хоча надав договір, що гроші в кредиті і відсотки великі. 27.02.2024 повідомили, що переведуть кошти до 72 годин, потім 30.02.2024 переказ здійснять ще на протязі 3 днів, сьогодні 06.03.2024р грошей не видно. От такий Банк
Рішення не підлягає перегляду. Взяли Ваше питання на контроль та передали на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують. Дякуємо за розуміння.
Комментарии (4)
Гарний оператор!
Написать комментарий
Не возвращают деньги.
Комментарии (8)
Залишав оцінку на 3 зірки, а її поміняли на 5
А-банк справді зв’язувався зі мною і питали деталі мого коментаря, уточнюючи, чи потрібна якась допомога, але допомога вже була не потрібна, саппорт все зробив. При цьому не згадували, що якщо я закриваю заявку, то оцінка змінюється з 3 на 5 і не питали, чи готовий я переглянути свою оцінку.
І оскільки змінити оцінку назад я не можу, залишаю оцінку в 1 зірку. (1+5)/2 = 3
Перепрошуємо, якщо у Вас виникли негативні емоції, стосовно описаної ситуації.
Інформацію, щодо підвищення оцінки у разі підтвердження вирішення питання, вказано у правилах сайту, а саме: «Якщо автор відгуку повідомляє, що банк вирішив проблему, до початкової оцінки відгуку додаються 2 бали.»
Комментарии (1)
Питання зміни деяких реквізитів на оплату
Суперрр банк! 24/7 є допомога служби підтримки, багато питань можна вирішити он-лайн. Менеджери завжди ввічливі, грамотно і швидко допомагають у вирішенні питань.РЕКОМЕНДУЮ! РЕКОМЕНДУЮ!
Комментарии (2)
Кредитні кошти
Я погодився і підключив. Але як виявилося це кредит на 36 місяців.
Я некористувався коштами та мені десь через тиждень приходить повідомлення в додатку про те що я нескористався кредитними коштами і можу одним дотиком повернути кошти та закрити це питання.
Чому я дуже зрадів! Я підтвердив що мені ці кошти непотрібні і в додатку це по надісланій формі банку підтвердив.
Після підтвердження було написано що за декілька днів банк закриє це питання та поверне собі кошти.
Але я закордоном і спостерігаю як банк сам списує свої кошти як кредитний платіж з комісією що місяця!
Зателефонував в підтримку там сказали що вони неможуть допомогти у вирішенні цього питання.
Банк оновив застосунок і пропала ця форма на закриття.
Зарас банк що місячно списує сам кошти з рахунку.
Це мене дуже обурює і засмучує в одночас!!!
Це більш схоже на шахрайську схему самого банку.
Взяли Ваше питання на контроль та перевіримо детально інформацію щодо цієї ситуації, за результатом Вас повідомимо.
Комментарии (1)
Обережно, банк знімає кошти клієнтів. Виводьте свої гроші.
Мене не попереджали про якісь коммісії в цій транзакції.
Потім через декілька хвилин приходить повідомлення:
Списання комісії за переказ на картку … -133,82грн
Дивлюсь виписку по тій транзакції: Комісія 0 грн.
Пишу в підтримку. Дуже довго чекав відповідь.
Пишуть: ну взагалі-то к нас можна тільки 100к грн переводити безкоштовно, а потім потрібно платати.
— Чому не попередили? Чому у виписці 0 грн комісія?
Ну вообщєто у нас є умови та правила з якими ви погодились. Тому платіть.
Виводжу кошти та блокую рахунок. Це не клієнторієнтовний банк. Це жага наживи за умови того, що написано мілким шрифтом в договорі. Можуть списати за будь-що без поредження.
Не раджу до користування.
АБанк24 — до 100 000 грн в місяць на одного клієнта (по всім карткам клієнта) комісія відсутня. Комісія 2% — при переказі власних коштів від 100 000 грн в місяць на одного клієнта, за рахунок кредитних коштів — 4%: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/media/uploads/Tarif/Zelena_ua.pdf, також зазначена комісія доступна в застосунку АБанк24 в розділі «Тарифи». Банк завжди попереджає про комісію при здійснені переказу, після введення суми переказу, нижче, вказується комісія в залежності від введеної суми, також комісія є на екрані після проведення платежу, з можливістю скасування платежу. Будемо раді перевірити всю інформацію по цій ситуації, а також Ваші звернення до Служби підтримки. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Комментарии (4)