Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
JKMUF1955 13 марта 2024, 12:28
Отделение по адресу: Днепр, ул. Батумская 11
В течении 5−6 лет на мой адрес Киев Автозаводская 93 кв. 28 приходят с определенной периодичностью письма на имя Козаченко Артема Алексеевича, который никогда не был зарегистрирован и не проживал по этому адресу. Письма про его задолженность перед банком. Последнее письмо было получено 12.03.24 и подписано начальником отдела по удержанию задолженности О. В. Шкапенко. Очень прошу принять определенные меры, искать мошенника Козаченко А. А. и не забрасывать нас письмами. Надеюсь на взаимопонимание.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 13 марта 2024, 14:24
Добрий день!
Не мали за мету спричинити Вам незручності, оскільки Банк адресує листи Клієнту на вказану при відкритті рахунку адресу, яка значиться у паспорті клієнта або інших документах.
Ми прагнемо виправити інформацію щодо адреси нашого Клієнта, тож просимо Вас надіслати нам на пошту help@a-bank.com.ua в темі «МінФін», документ, в якому буде зазначено інформацію про зареєстрованих осіб за зазначеною адресою. У разі відсутності Клієнта банку за даною адресою, ми актуалізуємо дані. Будемо раді допомогти!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
mcfinss 12 марта 2024, 22:25
десь, приблизно рік тому, 2023. я хотіла придбати товар через олх. знайшла людину, все з нею узгодили, перевела кошти, але після, мене заблокували та товар ніхто не відправив. я звернулась на гарячу лінію банку, з приводу викрадення моїх коштів. залишила заяву. сьогодні, нарешті, крадія було «покарано», та кошти, які я втратила, мені було повернуто. я дуже вдячна цьому банку за таку роботу, за те, що не залишили це питання десь у «степях», та навіть через рік після, виповнили свою роботу, та допомогли вирішити мою проблему.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 13 марта 2024, 9:27
Ми задоволені, що вирішили Ваше питання. Будьте обережніше 🍏
Проблема решена
Drap . 12 марта 2024, 22:23
8 числа пришло уведомление с просьбой актуализировать данные о доходах и указать свой лимит по картам в течении месяца. Банком было установлено ограничение 60000, я повысил до 150000. Данные успешно актуализировались, но что я вижу сегодня?
«Владиславе, можливість проводити перекази на картки призупинена.

У березні Ви перевищили ліміт поповнення рахунків у 60000 грн. Для зняття обмеження та збільшення ліміту — за законом необхідно підтвердити джерело походження коштів."
Так для чего банк запрашивал информацию 8 числа и для чего я указывал нужный мне лимит? Чтобы в самый неподходящий момент мне заблокировали переводы по картам? Я уже предоставил в поддержку данные о своих официальных доходах, но судя по отзывам на минфине, ждать мне придется долго и нудно. Но благодаря этому случаю, я окончательно убедился в том, что нужно закрывать счет в этом «банке»
абанк
Ответ банка
13 марта 2024, 11:31
Добрий день!
Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно постанови НБУ №110
від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум
надходжень на рахунки.
Дійсно бачимо Вашу відповідь на раніше відправлений запит, але
звертаємо увагу, що Фінансовий моніторинг перевіряє та аналізує
операції, згідно встановлених критеріїв, тому Банк запитує
підтверджуючі документи або пояснення в різних ситуаціях.
Перепрошуємо за незручності у даній ситуації. Бачимо, що сьогодні Ви
надали підтверджуючі документи, їх прийняли до відома та збільшили по
Вам ліміт. Питання вирішено. Сподіваємось на подальшу співпрацю з
Вами.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Victoria96 12 марта 2024, 11:06
Більше року назад, (приблизно грудень місяць 2022 р) сестра замовила в інтернет магазині одяг, оплатила на карту даного банку! Як виявилось потрапили на шахраїв інтернет-магазину. Подзвонила до фахівця А-Банку з проханням зафіксувати заяву про шахрайство. Ми якщо чесно й не сподівались на повернення коштів.
11.03.24 року мені подзвонила представник банку та повідомила (нажаль в шоковому стані імʼя я не запамʼятала) ПРЕКРАСНУ новину на яку я навіть не очікувала, про повернення коштів по заяві!
12.03.24 року кошти повернули з ранку!
Ми просто були в шоці!
Гарно спрацювали, за що дуже вдячні!!!
Карти даного банку нема, але в подальшому планую завести, так як після даної ситуації, впевнена що працюють в банку на відмінно, та піклуються не тільки про своїх клієнтів.
Щиро вдячні 🙏🏻
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 12 марта 2024, 11:39
Завжди готові прийти на допомогу та будемо раді бачити Вас серед наших клієнтів. 😉
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ikotochka 11 марта 2024, 17:57
Отделение по адресу: Одесса, ул. Липы Ивана и Юрия, 32
довго користуюсь цим банком і все пободається
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 11 марта 2024, 18:25
Дякуємо за довіру🥰
717top77777 10 марта 2024, 10:06
При каждом снятии наличности в Банкомате,
А-банк запрашивает ВИДЕОЗВОНОК, и что получаеться я планирую снять деньги в банкомате, банкомат не выдаёт так как в приложении пишется для подтверждении операции нужно произвести ВИДЕОЗВОНОК с оператором, при этом за мной уже выстроились Люди в банкомат, я не куда не отхожу набираю ОПЕРАТОРА, А -банка и сотрудник общается со мной по видео звонку на громкой связи и задаёт вопросы, и при этом вся очередь которая в банкомат стоят за мной и слушают мой весь разговор ВНИМАТЕЛЬНО…
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 марта 2024, 11:40
Добрий день! Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства. Звертаємо Вашу увагу, що всі запитання, які задають наші Співробітники під час дзвінку, відомі власнику рахунку та спрямовані на попередження шахрайства. Для можливості розібратись у ситуації детальніше, просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Минфин
Ответ администратора
17 апреля 2024, 16:39
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/deposits/articles/narodnyy-reyting-bankiv-berezen/
Khitsa 8 марта 2024, 16:31
Мені заблокували рахунок в моно банк і для виведення залишку указав реквізити цього банку, про що 100 разів пожалів.
Після надходження грошей запросило відео дзвінок, пройшов і після цього відмовили в обслуговуванні, але ок, все зробив, сказали термін перерахування до 3 днів. Пройшло вже 5, коштів немає а підтримка відповідає однаковими фразами як бот, про чергу ітд, але самі поставили регламент до 3 днів. Нікому не раджу користуватися даним «банком»
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 8 марта 2024, 17:30
Добрий день!
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію та допомогти у вирішені питання. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Ingvar66 8 марта 2024, 16:29
В супермаркеті «Варусі» м. Покров Дніпропетровської області невірно налаштовані розрахунково-касові апарати. Це призводить до того, що після покупок в категорії 'Продукти" з використанням картки банку не нараховується кешбек. Щоразу доводиться звертатися по допомогу до працівників банку. Хочу подякувати їм за те, що вони завжди терпляче і кваліфіковано допомагають.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 8 марта 2024, 17:31
Добрий день!
Кешбек — це бонуси, що нараховуються клієнту за операції по його картці. Операції поділяються на категорії, які визначаються по МСС ( код категорії продавця). Ці коди присвоюються торгівельній точці її банком-еквайєром.
В деяких випадках МСС код не входить до переліку запропонованих, тоді кешбек автоматично не нараховується. На жаль, вплинути на зміну МСС коду у Банку відсутня можливість. Якщо у Банка є розуміння, що дана операція відноситься до обраної категорії кешбек нараховують по зверненню до служби підтримки.
Раді, що нам вдалось допомогти з вирішенням Вашого питання. 🍏
SergiP 8 марта 2024, 15:27
Погодив з банком суму для повного закриття свого боргу з урахуванням всіх витрат. Закрив це питання ще 16.02.2024 після чого сказали очікувати списання. На протязі 3х тижнів затягували час під різними приводами, то не бачать надходження коштів, то треба ще 10 гривень доплатити. А сьогодні написали що цього не достатньо і треба ще доплатити ще 5860 грн. Навіщо встановлювати умови які ж самі і не виконують?
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 8 марта 2024, 19:33
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності у даній ситуації.
Ми вже перевірили Ваші звернення до Служби підтримки, та передали на опрацювання.
При погашенні заборгованості, рекомендуємо, орієнтуватись на інформацію, яка була надана, сьогодні, нашим Співробітником.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Patriarchmatvey 8 марта 2024, 8:25
Колись раді прикола оформив карту в <А Банку>
Але с часом зрозумів що цей банк є найкращим в Україні та навіть у світі!!!
Хотів подякувати вам за вашу роботу і за вашу повагу до клієнтів ви чудові.
Ваша солідарність до клієнтів є вашою фішкой. Так тримати.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 8 марта 2024, 8:44
Дякуємо за відгук! Раді, що Ви задоволені нашою роботою та повагою до Клієнтів. Ваша підтримка для нас важлива. Бажаємо приємного користування нашими послугами!💚
Минфин
Ответ администратора
13 марта 2024, 9:01
Відгук не зарахований (на 13.03.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
klarisastarling 7 марта 2024, 17:35
Картка на ім'я Сергій Шевченко 5169 1551 5092 1797 — шахрай з олх. Після передплати не відповідає та не надсілає товар.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 7 марта 2024, 17:52
Доброго дня!
Вдячні за сигнал.
Міри по отримувачу переказу буде прийнято згідно внутрішніх інструкцій Банка. Рекомендуємо додатково повідомити про інцидент у свій Банк та написати заяву у поліцію. Для уточнення додаткової інформації, ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
0505646169ss 7 марта 2024, 14:41
Хочу выразить признательность руководству, А банка по организации работы в отделениях банка города Краматорска ул. Марата и ул. Парковая, которые начали работать в 2023 и 2024 г. г. Также хочу сказать спасибо сотрудникам, которые работают в этих отделениях. При обращении, помогали решить всё возникавшие вопросы, касающиеся финансовых и организационных вопросов. С уважением, Сергей С.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 7 марта 2024, 15:07
Раді бути корисними! Завжди до Ваших послуг😊
Проблема решена
OrisNexty 6 марта 2024, 14:39
Являюсь клиентом банка не первый месяц.
Открыт бизнес-счет.

Вчера зашла сумма 125 тысяч на бизнес-счет.
Перевёл на основную карту, пошёл в банкомат снять, сразу заблокировало карту и выбило видеозвонок.

Сегодня с утра звоню пройти видеозвонок. Хамовитая тётя из отдела мониторинга задаёт 100500 вопросов, и в конце звучит «уточните модель вашего устройства «, говорю модель, в ответ «точно скажите мне, КАК НАПИСАНО В НАСТРОЙКАХ ТЕЛЕФОНА» — я специально захожу, смотрю, говорю. На что получаю ответ «модель устройства не совпадает, карта заблокирована, до свидания».

Я в шоке.

Захожу по новой.
Снова видеозвонок, уже на подтверждение входа с МОЕГО ПОСТОЯННОГО УСТРОЙСТВА.

Захожу в аккаунт — в уведомлениях вижу, что якобы от моего имени подана заявка о мошенничестве и все карты в аккаунте (в том числе бизнес — счёт) заблокированы.

Ну думаю, интересно. Нахожу коробку от телефона. Смотрю. А на коробке модель телефона АБСОЛЮТНО ПО ДРУГОМУ ПИШЕТСЯ. То есть тётя из мониторинга не компетентна и не знает элементарного, что модель в настройках и на коробке может отличаться. Зато прекрасно блокирует карты.

После потраченных пол-дня на общение с их операторами в чате, которые отвечают скриптами, мне говорят «ваши карты начинают постепенно разблокировать».

И действительно — разблокировали…
Одну карту с 4 грн баланса, вторую с 14…))
На вопрос, когда же разблокируют основную карту, мне ответили коротко и лаконично: ОЖИДАЙТЕ :)))

Это уже выглядело как откровенное издевательство от банка.

Ну и думайте теперь сами.
Открывать ли тут бизнес счёт.
И иметь ли какие-то дела с этим недобанком.
Который при виде суммы в 100к+ будет делать ВСЁ, чтобы вас чем можно дольше помурыжить, а ваши деньги как можно дольше бесплатно поюзать, ссылаясь на абсолютно и откровенно идиотские пункты из внутренних правил банка

Я лично забираю отсюда и ФОП счёт и в целом эту помойку как банк больше не рассматриваю
Спасибо за внимание.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 6 марта 2024, 16:48
Добрий день!
Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. Ми завжди намагаємось зробити наш сервіс максимально камфорним та зручним для користування. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства. Звертаємо Вашу увагу, що всі запитання, які задають наші Співробітники під час дзвінку, відомі власнику рахунку та спрямовані на попередження шахрайства.
Ми детально перевіримо інформацію щодо цієї ситуації та Ваші звернення до Служби підтримки, за результатом повідомимо Вас.
Проблема решена
Богдан Б 6 марта 2024, 14:01
Хочу розповісти всім мою ситуацію я маю 7 дітей, син воює і 6 дівчаток шкільного віку + 2 пенсіонера і 3 дітей з вагітною жінкою брата жінки (він після поранення в тяжкому стані), це всіх кого мені корити.
Бери мікрозай місяць тому, ці кошти потрапляють під фін. Моніторинг в Таскомбанк вони розривають зі мною відносини, далі переводять кошти на, А Банк з коментарев ст. 15 (відмивання коштів), А Банк одразу відмовляє в обслуговуванні. Хоча надав договір, що гроші в кредиті і відсотки великі. 27.02.2024 повідомили, що переведуть кошти до 72 годин, потім 30.02.2024 переказ здійснять ще на протязі 3 днів, сьогодні 06.03.2024р грошей не видно. От такий Банк
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 6 марта 2024, 14:37
Добрий день! Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Рішення не підлягає перегляду. Взяли Ваше питання на контроль та передали на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують. Дякуємо за розуміння.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Kirilstupak2 6 марта 2024, 10:06
Все швидко зробили і допоміг, сказав все як треба і ввічливо. Дякую Матвій!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 6 марта 2024, 10:40
Дякуємо за відгук 🍏
Проблема решена
Евгений Акиньшин 5 марта 2024, 19:01
Получил разрыв торговых отношений с, А банком. Были заблокированы все мои деньги на счёте. Сначала написали 3 дня срок заявления по отдаче финансов, потом больше, потом ответили 5 марта крайний срок и вам точно в этот день отдадут деньги по вашему заявлению. 5 марта стали отвечать просто что попало про бесконечную очередь и неизвестные даты когда мне вернут мои заблокированные деньги. Надежд особо что мне вообще отдадут что-либо без активных юридических действий очень мало, особенно когда я увидел как люди месяцами ждут свои деньги. У меня уже прошло почти 15 дней. В связи с данной ситуацией обратился к адвокату ответили нужно составлять жалобу в национальный банк Украины на такие действия, а банка.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 5 марта 2024, 19:20
Добрий день! Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Michael Davydov 5 марта 2024, 17:47
Пів року тому написав коментар про А-банк з оцінкою 3, перерахувавши переваги та недоліки. Наразі виявив, що оцінка стала 5.

А-банк справді зв’язувався зі мною і питали деталі мого коментаря, уточнюючи, чи потрібна якась допомога, але допомога вже була не потрібна, саппорт все зробив. При цьому не згадували, що якщо я закриваю заявку, то оцінка змінюється з 3 на 5 і не питали, чи готовий я переглянути свою оцінку.

І оскільки змінити оцінку назад я не можу, залишаю оцінку в 1 зірку. (1+5)/2 = 3
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 5 марта 2024, 18:03
Доброго дня!
Перепрошуємо, якщо у Вас виникли негативні емоції, стосовно описаної ситуації.
Інформацію, щодо підвищення оцінки у разі підтвердження вирішення питання, вказано у правилах сайту, а саме: «Якщо автор відгуку повідомляє, що банк вирішив проблему, до початкової оцінки відгуку додаються 2 бали.»
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Інна Альохіна 5 марта 2024, 12:48
Звернулася, в наш улюблений, А Банк з приводу змінити деякі реквізити на оплату! Як і завжди все було швидко, якісно, коректно!
Суперрр банк! 24/7 є допомога служби підтримки, багато питань можна вирішити он-лайн. Менеджери завжди ввічливі, грамотно і швидко допомагають у вирішенні питань.РЕКОМЕНДУЮ! РЕКОМЕНДУЮ!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 5 марта 2024, 13:30
Завжди раді допомогти 🤗
Проблема решена
Liga17 5 марта 2024, 8:14
Прийшло повідомлення в додатку що вам доступна швидка готівка від, А банку в сумі 20 000 грн.
Я погодився і підключив. Але як виявилося це кредит на 36 місяців.
Я некористувався коштами та мені десь через тиждень приходить повідомлення в додатку про те що я нескористався кредитними коштами і можу одним дотиком повернути кошти та закрити це питання.
Чому я дуже зрадів! Я підтвердив що мені ці кошти непотрібні і в додатку це по надісланій формі банку підтвердив.
Після підтвердження було написано що за декілька днів банк закриє це питання та поверне собі кошти.
Але я закордоном і спостерігаю як банк сам списує свої кошти як кредитний платіж з комісією що місяця!
Зателефонував в підтримку там сказали що вони неможуть допомогти у вирішенні цього питання.
Банк оновив застосунок і пропала ця форма на закриття.
Зарас банк що місячно списує сам кошти з рахунку.
Це мене дуже обурює і засмучує в одночас!!!
Це більш схоже на шахрайську схему самого банку.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 5 марта 2024, 12:11
Добрий день! Ми Розуміємо як важливо отримувати кредит і детально з ним ознайомитися, тому на етапі оформлення договору ми надаємо детальний опис всіх умов кредитування. На нашому сайті детально описані всі умови, а також примірник договору пропонується Вам для ознайомлення до підтвердження оформлення, а після оформлення його можна завантажити в розділі «Кредити». Кредит«Швидка готівка» передбачає комісію, тому відсотки за кредитом нараховується за кожен день користування. У разі дострокового погашення Клієнт має сплатити суму кредиту та відсотки за період з дня одержання коштів до дня їх повернення, відповідно до Закону України «Про споживче кредитування», Стаття 15: «Право споживача на відмову від договору про споживчий кредит»:« споживач зобов’язаний повернути кредитодавцю грошові кошти та сплатити проценти за період з дня одержання коштів до дня їх повернення».
Взяли Ваше питання на контроль та перевіримо детально інформацію щодо цієї ситуації, за результатом Вас повідомимо.
kharkiv1654 4 марта 2024, 21:29
Я робив переказ на картку Приватбанку -8 315,95грн

Мене не попереджали про якісь коммісії в цій транзакції.
Потім через декілька хвилин приходить повідомлення:

Списання комісії за переказ на картку … -133,82грн

Дивлюсь виписку по тій транзакції: Комісія 0 грн.

Пишу в підтримку. Дуже довго чекав відповідь.

Пишуть: ну взагалі-то к нас можна тільки 100к грн переводити безкоштовно, а потім потрібно платати.

— Чому не попередили? Чому у виписці 0 грн комісія?

Ну вообщєто у нас є умови та правила з якими ви погодились. Тому платіть.

Виводжу кошти та блокую рахунок. Це не клієнторієнтовний банк. Це жага наживи за умови того, що написано мілким шрифтом в договорі. Можуть списати за будь-що без поредження.

Не раджу до користування.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 5 марта 2024, 11:12
Добрий день! При переказі коштів з карти А-Банку на картку іншого банку України через
АБанк24 — до 100 000 грн в місяць на одного клієнта (по всім карткам клієнта) комісія відсутня. Комісія 2% — при переказі власних коштів від 100 000 грн в місяць на одного клієнта, за рахунок кредитних коштів — 4%: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/media/uploads/Tarif/Zelena_ua.pdf, також зазначена комісія доступна в застосунку АБанк24 в розділі «Тарифи». Банк завжди попереджає про комісію при здійснені переказу, після введення суми переказу, нижче, вказується комісія в залежності від введеної суми, також комісія є на екрані після проведення платежу, з можливістю скасування платежу. Будемо раді перевірити всю інформацію по цій ситуації, а також Ваші звернення до Служби підтримки. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.8 44.6
USD 42 42.8
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.8 44.6
USD 42 42.8
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝