×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Все курсы банка |
Не лояльный банк и плохая служба поддержки
Рішення щодо ліміту кредитування по кожній програмі Банку приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений або зменшений з часом.
Акцентуємо Вашу увагу, що тільки у разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, на підставі підтверджених скарг, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Виконуючи Умови та правила та не порушуючи Законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування з подальшим закриттям рахунку з ініціативи Банку.
Актуальні умови та правила доступні кожному Клієнту на офіційному сайті Банку: https://a-bank.com.ua/terms, а також в застосунку АБанк24 Ви також можете обрати розділ «Налаштування профілю» далі «Тарифи та правила»
Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до нашої Служби підтримки та приймемо міри, якщо це буде необхідно.
Комментарии (3)
Вдячність
Комментарии (4)
Максимально безвідповідальний і ненадійний банк!
Комментарии (3)
5 днів на очікування відеодзвінка.
Комментарии (3)
usd
Написать комментарий
Наійний, оин з найкращих, це Абанк!
Комментарии (2)
Не повертають мої кошти
Написать комментарий
Допомога в поверненні коштів від шахраїв
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (2)
A-Банк
Комментарии (1)
Найгірший банк
Ну і наразі це те що співробітники не компетентні, дуже все довго робиться, ніхто ні за шо не відповідає. В якому банку два місяці переводять гроші!!! ДВА МІСЯЦІ!!! Якби там сума була велика, а так до 10000 грн це сміховинно.
Навіть у відділенні сидить 4 спеціалістів, а елементарно не можуть роздрукувати заяву.
Я вже мовчу що все це відбувається зі мною при наявності маленької дитини віком до 6 місяців.
Я пишу в чати, їзжу до вас у відділення і все даремно бо у вас все через одне місце робиться.
А у відповідь чую: вибачте, сумно що у вас склалась така думка.
Взагалі від вас повинні бути офіційні вибачення у письмовій формі та якась компенсація. Бо я два місяці не можу отримати свої кошти.
Я мовчу про те що ви на мене наклеп зробили що типу я відмиваю гроші. Я?! Жінка в дикреті🤦♀️
І немає на вас ніякої управи!!!
Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11. Банк має право припинити договір в односторонньому порядку.
Ми детально перевіримо описану ситуацію, яка виникла у відділенні та Ваші звернення до Служби підтримки, та приймемо управлінські рішення, у разі виявлення порушень з боку Співробітників.
Взяли Ваше питання з перерахунком коштів на контроль, раді, що питання наразі вирішено.
Комментарии (2)
Якістне обслуговування
Навіть на гарячій лінії чудовий привітний персонал. Намагаються оперативно вирішити любу проблему. Дуже раджу! А хто пише всілякі гадості, то просто конкенти.
Навіть інтерфейс додатку дуже зручний і зрозумілий навіть дитині чи старій людині.
Комментарии (2)
ЗАкрывают жалобы
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
Ми зі свого боку неодноразово зв'язувались з Вами та надавали рекомендації щодо вирішення Вашого питання. Проте від Вас було отримано відмову.
Ми зі свого боку зробили все можливе для вирішення Вашого питання, після чого було відправлено запит для підтвердження Вами. Ви можете відхилити даний запит, якщо не згодні з рішенням. Для вирішення питання Вам необхідно виконати рекомендації які було надано раніше.
Комментарии (1)
Заблокували карту кошти не повертають
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.
На жаль, нам не вдалось раніше з Вами зв'язатись для уточнення деталей та вирішення Вашого питання через активовану функцію заборони вхідних дзвінків.
Вже працюємо над вирішенням Вашого питання та робимо все можливе щоб вирішити його якомога швидше. Наш Співробітник обов'язково зв'яжеться з Вами одразу за вирішенням.
Комментарии (4)
Банк не повертає мої кошти
Але коли я зробив собі нову карту, мене вже видалили з достатку а- банку, а на імейлі мені вже не відповідають. Тільки пишеться скрипт що нададуть відповідь на протязі 1 дня, але жодної відповіді немає. Скрини усієї переписки можу надати
Прошу повернути мої кошти
Будь ласка
Після прийняття даного рішення, доступ до застосунку, дійсно може бути обмежено.
Ваше питання вже вирішено. Кошти перераховано згідно вказаних реквізитів.
Написать комментарий
Заблокували рахунок
Ми цінуємо вашу довгострокову співпрацю з нашим Банком. Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.
На жаль, нам не вдалось раніше з Вами зв'язатись для уточнення деталей та вирішення Вашого питання через активовану функцію заборони вхідних дзвінків.
Наразі, Ваше питання на контролі. Ми зробимо все можливе, щоб оперативно вирішити його та відновити доступ до ваших рахунків.
За вирішенням питання ми зв'яжемось з Вами.
Комментарии (6)
Найкращий Банк в Україні
Комментарии (1)
Блокировка счета
Открыли вип карту, а про настройку лимита молчок, по итогу…
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «АКЦЕНТ-БАНК «(далі — Банк) повідомляє Вам
про прийняте Банком рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті
поточні рахунки
на підставі частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації
(відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню
розповсюдження зброї масового знищення», а саме у зв’язку із встановленням неприйнятно високого
за результатами переоцінки ризику клієнта.
…
деньги оставшиеся на счету вернуть отказываются, каждый день новая версия,.
неадекватная организация
https://minfin.com.ua/blogs/vladkucher/233087/ версия в блоге.
Дякуємо за прийнятий дзвінок, додатково Вам буде відправлено лист з офіційною відповіддю.
Комментарии (5)
Переказ залишків коштів після розриву відносин.
Будьте обережні та читайте відгуки.
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Наразі Ваше питання вирішене.
Написать комментарий
Дуже гарна технічна підтримка
Комментарии (1)
блокування без причини
Написать комментарий