хуже сервиса не существует
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
Велика подяка банку за високий сервіс як в консультаціях так і в оновленому додатку.
В чаті співробітники підʼєднуються швидко, реагують швидко та ефективно в будь-який час доби❤️ Це — високий рівень❤️ Банк завжди оновлює свій додаток. Все, що потрібно для якісного обслуговування❤️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Не зрозуміло що не так з сервісом. Ви швидко отримали відповідь від банку, вона достатньо конкретна.
Поганий сервіс це коли наприклад:
— вам блокують рахунок, а дізнаєтесь ви про це випадково при спробі розрахуватись в магазині
— для вирішення питань вам кажуть йти у відділення, а не пишуть перелік вимог прямо в чаті
— розгляд наданих документів растягуєтся на тижні, а іноді місяці
— після закриття рахунку і отримання від вас реквізитів гроші не переказують більше ніж два тижні
А у вас навпаки все зроблено оперативно. От якщо протягом тижня банк не перерахує вам гроші — тільки тоді будуть підстави писати що серсвіс поганий.
Поганий сервіс це коли наприклад:
— вам блокують рахунок, а дізнаєтесь ви про це випадково при спробі розрахуватись в магазині
— для вирішення питань вам кажуть йти у відділення, а не пишуть перелік вимог прямо в чаті
— розгляд наданих документів растягуєтся на тижні, а іноді місяці
— після закриття рахунку і отримання від вас реквізитів гроші не переказують більше ніж два тижні
А у вас навпаки все зроблено оперативно. От якщо протягом тижня банк не перерахує вам гроші — тільки тоді будуть підстави писати що серсвіс поганий.
- +
- 0
- yaroslav333
- 20 ноября 2024, 12:42
- #
Я мав досвід у цій ситуації з монобанком, якщо порівняти монобанк і А-банк, рівень сервісу небо і земля. Жодного прямо зв’язку з підтримкою для роз’яснення ситуації, тільки чат-бот у всіх месенджерах і на гарячій лінії.
- +
- 0
- Валерка Котовский
- 20 ноября 2024, 15:51
- #
Для закрывалок открывайте счета в приват или ощадах) эти косят всех только через суд удастся выбить хоть чето)Если банкиры начали нарушать закона а я считаю что все эти псевдо банки моно А банк пумб и другие с бесплатными переводилками связаны и курируются кем то, скорее они чёто знают и скоро конец банкам вот и нарушают нагло закон)
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.4 | 44.2 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Все курсы банка |
Рано вранці 20.11.2024р. мені прийшло повідомлення про розірвання дiлових вiдносин, я відкрив мобільний застосунок і виявив лист з проханням в п`ятиденний строк (вiд дати отримання повiдомлення) надати заяву на переказ коштiв. Я надав в банк інформацію, стосовно заяви на переказ коштiв.
Всі спроби додзвонитись в банк чи отримати будь яку інформацію через службу підтримки не дали результат.На всі запитання одна відповідь: заповніть форму на закриття рахунків і надайте реквізити для переводу коштів в інший банк.
За результатами ретельної перевірки Ваших фінансових операцій було прийнято рішення про завершення ділових відносин в рамках чинного законодавства та Умов і правил надання банківських послуг. Для дебетування залишків коштів необхідно до банку надати відповідну заяву, яку наразі отримано не було. Будемо раді провести дебетування коштів після отримання документів запитаних банком для цього раніше