Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
FixAlex777 1 апреля 2025, 22:08
Я пользовался банком ± месяца 3
Потом как-то не было нужды ним пользоваться и я просто забросил его ± на месяца полтора
Потом когда начал пользоваться решил перевести 11к грн с Приват банка на а-банк
И в итоге с тем учётом что лимит по карте составлял 100к грн мне просто заблокировали счет точнее все карты как они объяснили им показалось что это подозрительный платеж
Я написал в поддержку прислал все скрины с банка выписку + pdf квитанцию
Плюс объяснил что переводил со своего Приват банка и проблем быть не могло!

Так то в крадце: мурыжили меня 2 недели потом со мной созвонились что прийдите в отделение я пришел и потом мне опять сказали ждите я ждал ждал ждал потом они просто решили разорвать со мной все дела и к чему я написал что воруют и не сурываются
Они спецыально блокируют счета под видом фин мониторинга или же лимитами прикрываются
Что бы потом просто напросто забрать 30% от всей лежащей Сумы на карте и это не я один такой у меня из знакомых столкнулось с такой проблемой человек 15 и у каждого одна и таже причина только Сумы другие
У кого-то 20к, а это на минуточку 30% =6000 грн
У кого-то 15к и так можно продолжать долго

НИ В КОЕМ СЛУЧАЕ НЕ СОВЕТУЮ ПОЛЬЗОВАТЬСЯ ЭТИМ БАНКОМ
ЕСЛИ СОВЕРШЕНО ЛЕТНИХ ОБМАНЫВАЮТ КАК МОГУТ ТО ЗА ПОДРОСТКОВ 14+ я вообще молчу так как они то не умеют общаться и почти со всем соглашаются
Я думаю банку стоит пересмотреть свои правила потому что думаю клиенты скоро начнут бить окна в ваших отделениях что будет правильным
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 апреля 2025, 11:30
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Для перевірки інформації банком було відправлено особисте повідомлення з прохання надати інформацію, що допоможе ідентифікувати Вас. Наразі відповіді нами так і не було отримано. Прохання відповісти на особисте повідомлення.
Минфин
Ответ администратора
5 апреля 2025, 9:32
Відгук не зарахований (на 05.04.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема решена
Oleksandr1170 1 апреля 2025, 21:10
Отделение по адресу: Сумы, ул. Курская, 115
Люди обходьте стороною цей банк, заблокували рахунок за продаж власного майна, живу в прифронтовій території,і прийшло версія розпродати своє майно, щоб було з чим їхати, фото доказів і переводів відправив, написали що не достатньо підтвердження, тепер не можу вивести свої кошти!!! люди хай Бог вас відводе від цього банку!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 апреля 2025, 11:32
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Банком було прийняте рішення про завершення ділових відносин. Нами було відправлено повідомлення в прив'язаний месенджер з уточненням інформації. Прохання надати її до банку для розв'язання даного питання
Минфин
Ответ администратора
29 мая 2025, 12:53
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/05/29/151746338/
Проблема решена
Данило Перваченко 1 апреля 2025, 15:43
Нахожусь за кордоном, потроху розпродаю майно з будинка, готуючи його до продажу. Банк заблокував рахунок за декілька переказів на карту. Надав детальне пояснення що саме і кому продавав. Рахунок не розблокували з вимогою надати деклацію фоп або декларацію про доходи. Як це зробити, якщо я не фоп і немаю доходів в Україні зрозуміти неможливо.
А тепер цікаве — телеграм бот зациклений і добитися чогось неможливо, зв’язку в месенджерах немає, тількі бот. Мій номер заблокували і я не можу з нього зателефонувати в банк. Тобто ніякого зв’язку і як забрати з банку залишок коштів, близько 13000 не зрозуміло. Зателефонував з іньшого номера, але відповіді так і не отримав.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 апреля 2025, 18:31
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

За результатами даного аналізу було прийнято рішення про розрив ділових відносин. Наразі Ваше питання в роботі. За результатом ми Вас проінформуємо.
Минфин
Ответ администратора
29 мая 2025, 12:53
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/05/29/151746338/
Проблема решена
dimaverj 1 апреля 2025, 12:01
Усім вітання, хочу поділитись негативним досвідом, який який отримав лише нещодавно, хоча користуюсь цим банком давно. У банку у мене окрім свого особистого рахунку також відкритий ФОП рахунок, за яким я здійснюю свою підприємницьку діяльність.

Декілька днів тому я отримав повідомлення про те, що рахунки обмежено, та потрібно надати інформацію. Я стикнувся з цим вперше, тож хотів написати в підтримку та поспілкуватись з людиною. До людини я так і не підключився, та основний бот підтримки на кожне моє повідомлення відповів про те, що мені потрібно підтвердити дохід через бота «Abank-Docs».

Я перейшов до бота «Abank-Docs», пройшов авторизацію, надіслав документи та пояснення, як я використовував рахунки. Відразу помітив критичний мінус цього бота — це те, що не можна завантажити більше 5 файлів/фотографій. Я зробив декілька скріншотів листувань з клієнтами — і навіть не міг усі завантажити, тому що одне листування в мене зайняло вже 5 скріншотів. Ще один мінус це те, що після того як ви завантажили через форму в цього бота документи, у вас попросить текстову відповідь на якесь питання. Я писав змістовну відповідь, щоб не відповідати по 1−2 речення, тож в мене це зайняло деякий час. І так як я не вліз в часовий проміжок 10 хвилин — бот автоматично відправив лише документи, і сказав мені «На все добре», не дочекаючись поки я відправлю текст. Хороший функціонал, який змушує клієнта очікувати ще додатковий проміжок часу, щоб відповісти на питання, на яке не зміг відповісти через баг.

Далі, за вчорашній та сьогоднішні дні (30.03 і 01.04) в мене остаточно увірвався терпець. Через додаток мені приходить повідомлення, що треба відповісти на питання. І я на нього відповідаю вже третій раз поспіль. Написав текст через бота, чекаю деякий час — в додаток приходить ТЕ САМЕ питання. Я не знаю, хто читає і перевіряє ті відповіді в бота, але ця людина точно знущається.

До речі, мені навіть не відповідають в боті для Віп-клієнтів банку. Там теж спам повідомленнями про те, що мені треба звернутись в «Abank-Docs». Тобто виходить так, що поки у команди Абанку є якісь питання по зарахуванням чи доходу — ви не поспілкуєтесь з живою людиною, ви тепер не гідні цього.

Ще одне уточнення, у запитах банку не було жодних конкретних питань стосовно якихось переказів, та ба більше, уточнень про яку картку йде мова: фізичної особи чи ФОП.

Загалом банк мені дуже подобався, і питання вирішували дуже швидко, на основі цього я й вирішив працювати з ФОП-рахунком саме в цьому банку. Але коли стикнувся з першими проблеми — досвід погіршився. Надіюсь керівництво банку відреагує на це, та нарешті виключить цього бота, бо вирішити проблему неможливо.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 апреля 2025, 17:05
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Для детальної перевірки інформації банком в прив'язаному месенджері було запитано додаткову інформацію, що зможе підтвердити істинне джерело походження коштів. Наразі надана Вами інформація перебуває на опрацюванні фахівцями банку. Відповідь банку буде адресовано в àbank24

Щодо роботи боту (https://t.me/abank_docs_bot) та очікування текстового уточнення протягом 10 хв питання також передано фахівцям та ми думаємо над реалізацією. Вдячні, що Ви звернули увагу на це, адже це допомогає покращувати наш сервіс!
Makson1 1 апреля 2025, 8:06
Я зробив карту абанку в євро, захотів покласти на неї гроші, і мене не попередили, що не можна класти велику суму.Я поклав гроші, і карту заблокували.Потім почав писати в підтримку, вона дуже довго не відповідала.Я надав всі дані, що тато працює в ОК-5, всі виписки, що йому гроші приходили.З нормальною підтримкою немає зв’язку, тільки з оператором, який говорить просто чекати
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 апреля 2025, 13:04
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Для детальної перевірки інформації прохання надати відповідь банку в особистих повідомленнях
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Bankybanks 1 апреля 2025, 6:01
Родіон з лайв чату швидко і якісно допоміг, класний кастомер саппорт!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 апреля 2025, 9:29
Вдячні за Ваш відгук. Для нас цінно, що Ви вирішили поділитись своїми враженнями. Будемо раді новим зустрічам в чаті та не лише 😎
abaaann 1 апреля 2025, 2:53
Решил купить на алике товар, поставил лимит в 2778 (цена товара 66.68), абанк посчитал по 42.15, кто вообще этой *** пользуется?
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 апреля 2025, 13:08
Добрий день! Нам прикро, що у Вас склалась така думка та ситуація.

Відповідно до Умов та правил надання банківських послуг: «3.3. При списанні коштів у закордонний Торгових точках в національній валюті, транзакції на суму до 1000 грн не конвертуються за обмінним курсом Банка.
Транзакції на суму більше 1001 грн — конвертуються за умовами міжнародної платіжної системи у валюту картрахунку за обмінним курсом àbank.»

Проте, ми будемо раді детально перевірити інформацію стосовно даного прикладу та встановлено ліміту на операції без підтвердження. Прохання надати відповідь банку в особистих повідомленнях для цього
Анна Шумейко 31 марта 2025, 22:52
Встановила додаток і під'єднала картку АТБ
Все тільки через мобільний додаток, явка в банк не потрібна
Чати працюють чудово, швидко, підказали все що потрібно, я задоволена
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 апреля 2025, 9:18
Легкість використання та швидка підтримка – те, що ми пропонуємо! Чудово, що ви оцінили можливість підключення картки через додаток та ефективність чату. Дякуємо за теплі слова 🥰💚
Проблема решена
Владислав Конопацький 31 марта 2025, 22:38
Заблокировали карты якобы из-за превышения лимита на переводы, хотя у меня лимит 100к, оборот составил всего 30к за месяц. Попросили подтверждение дохода, связи с тех поддержкой нет в чате только бот присылает однотипное сообщение ссылкой на другого бота где нужно загрузить документы. Предоставил выписки с казино и P2P платформ — отказали. В сообщении я объяснил что деньги с выигрыша казино и от торговли криптовалютой, все доказательства есть, но это им не подходит, другие банки почему-то без проблем к этому относятся и решается это за день. Если вы торгуете криптовалютой или играете в азартные игры крайне не рекомендую данный банк.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 апреля 2025, 9:08
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Передану Вами наразі до банку інформацію було успішно проаналізовано. Додатково Банком було відправлено уточнення інформації в прив'язаний месенджер. Будемо раді допомогти в розв'язанні питання після отримання додаткової інформації
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Вячеслав Київський 31 марта 2025, 19:19
Отделение по адресу: Винница, ул. Замостянская, 34-А
Хочу висловити вдячність працівниці з відділення На замостянській 34
Валерія справжній майстер своєї справи, допомогла доступно пояснила! Велика молодець!
Все на високому рівні
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 31 марта 2025, 19:29
Дякуємо за ваш відгук! Ми пишаємося тим, що у нашій команді працюють такі професіонали, як Валерія. Раді, що вона змогла допомогти Вам і забезпечити високий рівень обслуговування. Будемо раді новим зустрічам 😉
milaya511 31 марта 2025, 19:02
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Леси Украинки, 19
А-Банк — захист і турбота про клієнтів на найвищому рівні!

На початку 2025 року я здійснила кілька оплат товарів в інтернеті, використовуючи картки А-Банку та ПриватБанку. Однак через 30 хвилин після транзакцій я зрозуміла, що сайт, на якому проводила оплату, був фішинговим. Це означало, що я стала жертвою шахрайства.

Негайно звернувшись до служби підтримки обох банків, я отримала інструкцію подати заявки на повернення коштів. Надала обом банкам однакову інформацію, проте реакція була різною. В А-Банку мене попросили заповнити форму на дві транзакції, після чого я отримала відповідь про розгляд заявки протягом 30 днів. ПриватБанк же одразу повідомив, що повернення коштів, скоріш за все, неможливе.

Через 30 днів А-Банк повідомив, що отримав необґрунтовану відмову від торговця, але не зупинився на цьому і продовжив процес оскарження. Мене поінформували про новий термін розгляду, який згодом продовжувався ще раз. Врешті-решт, приблизно через 90 днів після подання заявки, кошти за обома транзакціями повернулися на мій рахунок.

Цей досвід довів мені, що А-Банк — це не просто фінансова установа, а справжній партнер, який захищає своїх клієнтів. Тут не лише швидко реагують на проблеми, а й доводять справу до кінця, навіть якщо процес складний і тривалий. ПриватБанк, на жаль, не зробив жодних зусиль для повернення коштів, тож гроші, витрачені з його картки, були безповоротно втрачені.

Я щиро вдячна А-Банку за професіоналізм, підтримку та відповідальне ставлення до клієнтів. Саме такі банки заслуговують на довіру!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 31 марта 2025, 20:09
Дякуємо за ваш детальний відгук! Ми цінуємо вашу довіру і раді, що змогли захистити ваші інтереси. Для нас важливо, щоб кожен клієнт відчував себе захищеним і підтриманим. Ми завжди прагнемо до найвищих стандартів обслуговування, адже ми не випадково банк з акцентом. Впевнені, ми зможемо Вам подарувати позитивні враження ще не раз. 😎
Проблема решена
Евгений Репюк 31 марта 2025, 18:49
Всім доброго дня. 20.03.2025 хотів поповнити свою кредитну карточку іншого банку на 5000грн. в терміналі а-банку в м.Чернівці. Здійснив оплату через термінал а-банку, а гроші так і не прийшли станом на 31.03.2025. В технічному відділі розказують, що їде обробка данних і не відомо яка кількість днів на це потрібно. Порадьте, що ще можно зробити, щоб повернути кошти, або щоб їх перевели на карточку.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 31 марта 2025, 20:21
Добрий день!

Перепрошуємо за ситуацію, що склалася. Ми вже взяли це питання на контроль і розбираємось у деталях. Як тільки буде рішення, одразу з Вами зв’яжемося.
Проблема решена
Adenosine 31 марта 2025, 13:10
Заблокировали карту, пришло уведомление, что я могу расплачиваться картой, но картой расплатится не могу. С поддержкой связаться не могу, вечно бот спамит одно и тоже. Не спросить, не уточнить, ничего не могу. Проявляю большое желание закрыть счёт в этом банке и больше никогда не пользоваться им. Прошу закрыть мой счёт, в связи с тем, что вы позволили оплачивать картой, но картой оплатить доставку еды невозможно. Тупой обман.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 31 марта 2025, 15:04
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Наразі Ваше питання знаходиться в роботі. Очікуйте, будь ласка, на дзвінок від Банку з детальним роз'ясненням щодо Вашого питання та подальшими рекомендаціями.
Проблема решена
JustVitalya 31 марта 2025, 0:01
Столкнулся с проблемой, пришел перевод на суму 8300 грн, сума не большая, но почему-то решили заблокировать карту, предоставил ок 5 и ок 7, но карту так и не разблокировали, сказали что не достаточно информации предоставил
С поддержкой связаться не возможно, остается просто бесконечно отправлять документы)
Ранее не приходило ни одного уведомления насчет лимитов
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 31 марта 2025, 10:32
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Наразі Ваше питання вирішене. Будемо раді продовжувати співпрацю.
troeschina 30 марта 2025, 23:50
Буквально за один місяць кредитний ліміт по картці в Абанку знизився зі 100 000 грн до 10 000, а потім до суми використаних на цей момент кредитних коштів — 850 грн. Страшне кредитне навантаження :)
В той же час в Приватбанку маю кредитний ліміт 100 000 грн, в ПУМБ 126 000 грн, в Кредит Дніпро 91 000 грн, в Монобанк 40 000 грн, в Банк Власний рахунок 35 000 грн. Тобто з 1000+1 параметром, що впливає на визначення розміру кредитного ліміту, в інших банках якось все нормально.

Коли мав в Абанку кредитний ліміт 100 000 грн, то відповідно і витрати були великі: в листопаді купував на 48 тис грн, в жовтні — на 11 тис грн, в вересні — на 27 тис грн … А в цілому за 11 місяців користування — більш ніж на 154 тис грн.
Тепер в Абанку доступних кредитних коштів 0,99 грн. Навіть не знаю, що купити на цю суму :) Зменшивши кредитний ліміт до суми використаного кредиту, ви зменшили витрати які я міг би робити карткою вашого банку. Банк не зацікавлений, щоб я користувався їх карткою, тому перейшов на користування кредитними картками інших банків. Мабуть це такий геніальний маркетинговий хід, зрозумілий лише менеджеру Абанку, який за це отримає премію і пончик.

В підтриці пропонують активно користуватись карткою, відкрити депозит і надати довідку про доходи. Так я ж користувався, доки був ліміт… Потрібен депозит? Добре, відкрив пробний на 1200 грн. Довідка? Надав сформовану в кабінеті платника податків довідку про доходи за минулий рік, на суму 621 тис грн офіційного доходу. Але ж це ніяк не вплинуло на рішення, з 1000+1 параметром.

Зараз мені напишуть стандартну відповідь ctrl+c ctrl+v.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 31 марта 2025, 11:32
Добрий день!

Ми детально перевірили інформацію за Вашим запитом. Рішення щодо кредитного ліміту приймається автоматично на основі багатьох чинників, зокрема активного користування банківськими продуктами, позитивної кредитної історії та відсутності заборгованостей. Наразі Ваш рівень кредитного навантаження є суттєвим, тому можливість збільшення кредитного ліміту відсутня. Проте після закриття кількох активних угод в інших фінансових установах банк зможе переглянути це питання. Надання довідки про доходи може підвищити шанси на збільшення ліміту, але не гарантує його зміни.

Якщо рішення банку буде змінено, ми обов'язково повідомимо Вас. Дякуємо за розуміння!
olgasukhova01 30 марта 2025, 14:39
Дуже відповідальний та клієнторієнтований банк серед усіх, з якими я раніше працювала.
Вирішення всіх питань завжди швидко та оперативно. Завжди на звязку живі люди та немає ніяких штучних інтелектів, що дуже дратує, коли тобі терміново потрібна допомога.
Найвища оцінка!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 30 марта 2025, 15:22
Добрий день!

Нам важливо бути на зв’язку та швидко допомагати нашим клієнтам. Дякуємо за довіру💚
Проблема решена
Roman Pavlivets 29 марта 2025, 17:22
Прийшло сповіщення що я перевищив ліміт зарахувань на картку і вона заблокована (хоча я дотримувався лімітів, які вказані у моєму профілі). Що необхідно надати документи та «уточнити суть моєї діяльності».
Я звернувся до підтримки з питанням, які саме документи необхідно надати у моєму випадку. У відповідь, після підключення оператора, він надсилає лише шаблон з посиланням на окремий бот А-банку, де завантажуються документи (знову ж таки, без конкретних інструкцій та списку документів для окремих випадків. Будь яка спроба уточнити інформацію у чаті підтримки, зустрічається відповіддю з посиланням на бот (тобто точна копія попереднього повідомлення операторів підтримки). Більш того, на будь яке питання у підтримку, навіть не пов’язане з моніторингом (наприклад уточнення деталей по транзакції чи розстрочці), ви будете отримувати копію цього повідомлення з посиланням на бота. Цікаво, що до обмеження рахунків, підтримка працювала і там відповідали живі оператори.

Оскільки через підтримку неможливо уточнити будь-яку інформацію, я заповнюю всі дані через цей бот і отримую повідомлення про те, що перевірка займатиме до 24 годин і я отримаю повідомлення з її результатами. Приблизно через 24 години я отримую повідомлення «На все добре!» Будь-яка спроба уточнити інформацію про результати перевірки через чат підтримки зустрічається знову копією повідомлення з посиланням на бот. Картки на даний момент залишаються заблокованими.
Кошти отримував п2п переказами за продаж криптовалюти на біржі Bitget, є всі чеки за отримані кошти і всі скріншоти ордерів які це підтверджують, Під час надання чеків вибираю пункт «за криптовалюту, чекаю і отримує відмову за недостатню інформацію походження джерела доходів, не розумію, є квитанції, є ордери що підтверджують що саме за цю послугу мені відправили кошти саме з тої карти що в квитанції, дата час все співпадає, з іншими банками під час таких перевірок все швидко зясовується в реальному часі з живою підтримкою, як я можу владнати цю проблему?
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 29 марта 2025, 18:04
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Ваше питання наразі обробляється в банку і ми активно працюємо, щоб вирішити його в найкоротші терміни. Як тільки буде рішення, ми обов'язково зв'яжемося з вами.
Полезный комментарий
Roman Pavlivets 29 марта 2025, 18:19
Дякую за миттєву допомогу , надзвичайно швидко вийшли на зв’язок в телеграмі та допомогли владнати проблему з блокуванням. 👍✅🤍
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Vladimir26K 29 марта 2025, 14:00
Я є вашим клієнтом і маю високий кредитний рейтинг, (спеціально замовляв звіт на убкі, бо вже взагалі не розумів постійну відмову), а також відкритий депозит у вашому банку. Однак при подачі заявки на встановлення кредитного ліміту отримав відмову без пояснення причин. Хотілося б зрозуміти, за якими критеріями ухвалюється таке рішення і чому наявність позитивної кредитної історії та рух власних коштів у банку не впливає на його результат. Що ще здивувало, що маю знайомих клієнтів банку, в яких навіть були прострочені заборгованості, і то в них встановлено кредитний ліміт.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 29 марта 2025, 16:27
Добрий день!

Хочемо запевнити вас, що розмір кредитного ліміту встановлюється індивідуально для кожного клієнта, і на нього можуть впливати різноманітні фактори. Наш банк постійно аналізує ситуацію щодо своїх клієнтів, тому рішення про кредитний ліміт може змінюватися.

На жаль, наразі ми не можемо надати вам кредитний ліміт. Однак це рішення не є остаточним, і в майбутньому ваша ситуація може бути переглянута. Ми цінуємо вашу позитивну кредитну історію та наявність депозиту в нашому банку, що свідчить про вашу фінансову відповідальність.

Дякуємо за ваше розуміння та терпіння.
Богдан Очкань 27 марта 2025, 17:45
Доброго дня!

Хотів би поділитися, чому я застерігаю вас НЕ тримати кошти в а-банк. Я підприємець який має ФОП, моя діяльність це надання інформаційних послуг, а саме, я маю телеграм чат, де можна придбати розблокування в чаті (сплативши мені на рахунок ФОП монобанку), розблокування коштує лише 65 грн, я залишаю можливість для розблокування, так як вважаю, що людина може виправити свою поведінку та більше не порушувати.

Перейдемо до ситуації, я заблокував порушника правил чату (в мене є угода та правила чату, без ознайомлення яких, не можна користуватися чатом). Порушенням в чаті було те що порушник продавав вхід до якогось свого каналу з 18+ контентом, так як подібні заклики (до переходу на канал з порнографією та продажа в чаті будь-чого) перечить правилам чату та є незаконно, цього користувача було автоматично заблоковано. Через деякий час цей порушник придбав розблокування та так як придбання розблокування активується автоматично через деякий час, його було розблоковано не одразу, а приблизно протягом декількох годин (про це повідомляється користувча перед сплатою), це пов’язано через те що переказ по IBAN може бути з затримкою.

Після цього як я потім вже зрозумів на мене ця людина подала скаргу в а-банк, що вона не отримала послугу, яку вона придбала. Тепер до уваги, проходе декілька днів та а-банк не запитавши іншу сторону (тобто мене), що сталося та не розібравши в ситуації блокує мій рахунок а-банк (на той момент в мене там було приблизно 6 тис. грн.). Я побачивши цю інформацію, здивований, намагаюся з’вязатися з банком, але були лише обіцянки про зв’язок зі спеціалістом протямгом 3 днів.

Проходе 3 дні, від банку тиша, на 4 день я вирішую написати їм сам та мені повідомили, що зараз передадуть інформацію та зв’яжуться зі мною, на щастя в цей раз перетелефонували через декілька годин.

Там мені нарешті повідомили що мене заблокували через «шахрайство», повідомили дату транзакції та повідомили наступне, у вас є 2 варіанти, або ви просите забрати скаргу з банку або ви платите 30% (це приблизно 1880 грн.) від свого балансу та ми розблокуємо вам рахунок. Після цього дзвінка, я спробував зв’язатися з цим порушником, повідомив що він вже є розблокованим, та попросив забрати скаргу, але він мені не відповідав, а лише переглянув мої повідомлення. Я був вимушений заплатити ці 30%, щоб отримати хоч свій залишок МОГО балансу.

Після цього, мене відправили у відділення банку, надали мені «трохи часу», щоб я встиг вивести СВОЇ кошти, до співробітників віділення, питань немає, вони навіть дізналися що у мене блокування від мене, в одному допису я бачив теж інформацію, що співробіники мало що можуть, тому я їх не звинувачую. Проблема в самому банку та його відношені до клієнтів.

Якщо все підвести, можна сказати, іншими словами, можливо заблокувати будь-якого клієнта ФОП, якщо на нього подадуть скаргу (зміст скарги не важливий, головне її наявність), перевірити чи надав я послугу можливо через мене, інших методів я не бачу, але так як а-банк, не виявив бажання вислухати мою сторону, він просто вирішив «заробити легкі гроші».

На жаль, бачу на форумах багато подібних дописів і це викликає питання до доцільності існування цього банку. Звісно що проблеми є в кожному банку, але таких, я не бачив в жодному, як по мені це не банк, це яма, в яку ви викидаєте гроші, а чи повернуться вони, невідомо.

На цьому все, вам категорично НЕ рекомендую цей банк!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 27 марта 2025, 18:29
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

За фактом встановлення обмеження з Вами зв’язався відповідальний співробітник та надав детальну інформацію щодо даного питання.

У разі надходження скарг Банк може тимчасово блокувати картку. За підсумком розгляду скарги клієнту пропонується вирішити питання за скаргою або здійснити повернення коштів заявнику. Від Вас було отримано згоду на повернення коштів за скаргою.

Наразі Ваше питання вирішене. Залишки з рахунку Ви отримали при зверненні до відділення.
Проблема решена
Julianna7 27 марта 2025, 9:39
Отделение по адресу: Днепр, ул. Батумская 11
Я погасила кредитну заборгованість за рішенням суду. На що сформувалась відповідна довідка. Але яким було моє здивування, коли через декілька тижнів мої банківські рахунки було заблоковано приватним виконавцем за непогашений кредит. З цього питання і роз’яснення мені ситуації я звернулась до уповноваженого, керівника відділу по врегулюванню кредитної заборгованості Шкапенко Олександра Віталійовича. Вислухавши мене, він швидко зрозумів свою помилку і її можливі наслідки, того ж дня приватному виконавцю було надіслано всі відповідні документи про закриття мною кредиту. Документи надіслали, а сплатити 2240 грн за послуги виконавця (і помилку банку) мала я.
Тому можна зробити висновки, що у відділі по врегулюванню кредитної заборгованості працюють справжні непрофісіонали під чуйним керівництвом ще більшого непрофессіонала Олександра Віталійовича. Тому що, згідно Положення Банку про врегулювання простроченої заборгованості вся відповідальність покладається саме на керівника. Мені цікаво, чому після закриття кредиту банк чекає декілька тижнів і не подає оновлену інформацію у відповідні служби??? На всі мої подані запити, я отримувала лише формальні відписки від банку, щось про внутрішній регламент і тому подібне.
ШОВ — одного дня вас покарає карма.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 27 марта 2025, 15:07
Дякуємо за відгук!

Банк виконав усі необхідні дії згідно з процедурою: після рішення суду ми направили документи на відкриття виконавчого провадження. Однак виконавець відкрив провадження лише 23.01 – вже після того, як Ви погасили заборгованість. Ми не маємо можливості контролювати строки обробки документів виконавчою службою, оскільки це залежить виключно від їхньої роботи.

Після погашення боргу ми направили до виконавця запит про закриття виконавчого провадження, і воно було завершене.

Оскільки банк діяв у рамках встановленої процедури та не порушував регламент комунікацій із державною виконавчою службою і приватним виконавцем, можливості відшкодувати дану суму з нашого боку немає. Рекомендуємо звернутися безпосередньо до виконавця для врегулювання даного питання.

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝