×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Самый ужасный банк воруют деньги не прикрываясь
Потом как-то не было нужды ним пользоваться и я просто забросил его ± на месяца полтора
Потом когда начал пользоваться решил перевести 11к грн с Приват банка на а-банк
И в итоге с тем учётом что лимит по карте составлял 100к грн мне просто заблокировали счет точнее все карты как они объяснили им показалось что это подозрительный платеж
Я написал в поддержку прислал все скрины с банка выписку + pdf квитанцию
Плюс объяснил что переводил со своего Приват банка и проблем быть не могло!
Так то в крадце: мурыжили меня 2 недели потом со мной созвонились что прийдите в отделение я пришел и потом мне опять сказали ждите я ждал ждал ждал потом они просто решили разорвать со мной все дела и к чему я написал что воруют и не сурываются
Они спецыально блокируют счета под видом фин мониторинга или же лимитами прикрываются
Что бы потом просто напросто забрать 30% от всей лежащей Сумы на карте и это не я один такой у меня из знакомых столкнулось с такой проблемой человек 15 и у каждого одна и таже причина только Сумы другие
У кого-то 20к, а это на минуточку 30% =6000 грн
У кого-то 15к и так можно продолжать долго
НИ В КОЕМ СЛУЧАЕ НЕ СОВЕТУЮ ПОЛЬЗОВАТЬСЯ ЭТИМ БАНКОМ
ЕСЛИ СОВЕРШЕНО ЛЕТНИХ ОБМАНЫВАЮТ КАК МОГУТ ТО ЗА ПОДРОСТКОВ 14+ я вообще молчу так как они то не умеют общаться и почти со всем соглашаются
Я думаю банку стоит пересмотреть свои правила потому что думаю клиенты скоро начнут бить окна в ваших отделениях что будет правильным
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Для перевірки інформації банком було відправлено особисте повідомлення з прохання надати інформацію, що допоможе ідентифікувати Вас. Наразі відповіді нами так і не було отримано. Прохання відповісти на особисте повідомлення.
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (4)
Заблокували рахунок з продажу власного майна!
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Банком було прийняте рішення про завершення ділових відносин. Нами було відправлено повідомлення в прив'язаний месенджер з уточненням інформації. Прохання надати її до банку для розв'язання даного питання
Комментарии (3)
Заблокували рахунок за продаж особистого майна.
А тепер цікаве — телеграм бот зациклений і добитися чогось неможливо, зв’язку в месенджерах немає, тількі бот. Мій номер заблокували і я не можу з нього зателефонувати в банк. Тобто ніякого зв’язку і як забрати з банку залишок коштів, близько 13000 не зрозуміло. Зателефонував з іньшого номера, але відповіді так і не отримав.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
За результатами даного аналізу було прийнято рішення про розрив ділових відносин. Наразі Ваше питання в роботі. За результатом ми Вас проінформуємо.
Комментарии (4)
Проблема з обслуговуванням клієнтів, низька функціональність бота Abank-Docs
Декілька днів тому я отримав повідомлення про те, що рахунки обмежено, та потрібно надати інформацію. Я стикнувся з цим вперше, тож хотів написати в підтримку та поспілкуватись з людиною. До людини я так і не підключився, та основний бот підтримки на кожне моє повідомлення відповів про те, що мені потрібно підтвердити дохід через бота «Abank-Docs».
Я перейшов до бота «Abank-Docs», пройшов авторизацію, надіслав документи та пояснення, як я використовував рахунки. Відразу помітив критичний мінус цього бота — це те, що не можна завантажити більше 5 файлів/фотографій. Я зробив декілька скріншотів листувань з клієнтами — і навіть не міг усі завантажити, тому що одне листування в мене зайняло вже 5 скріншотів. Ще один мінус це те, що після того як ви завантажили через форму в цього бота документи, у вас попросить текстову відповідь на якесь питання. Я писав змістовну відповідь, щоб не відповідати по 1−2 речення, тож в мене це зайняло деякий час. І так як я не вліз в часовий проміжок 10 хвилин — бот автоматично відправив лише документи, і сказав мені «На все добре», не дочекаючись поки я відправлю текст. Хороший функціонал, який змушує клієнта очікувати ще додатковий проміжок часу, щоб відповісти на питання, на яке не зміг відповісти через баг.
Далі, за вчорашній та сьогоднішні дні (30.03 і 01.04) в мене остаточно увірвався терпець. Через додаток мені приходить повідомлення, що треба відповісти на питання. І я на нього відповідаю вже третій раз поспіль. Написав текст через бота, чекаю деякий час — в додаток приходить ТЕ САМЕ питання. Я не знаю, хто читає і перевіряє ті відповіді в бота, але ця людина точно знущається.
До речі, мені навіть не відповідають в боті для Віп-клієнтів банку. Там теж спам повідомленнями про те, що мені треба звернутись в «Abank-Docs». Тобто виходить так, що поки у команди Абанку є якісь питання по зарахуванням чи доходу — ви не поспілкуєтесь з живою людиною, ви тепер не гідні цього.
Ще одне уточнення, у запитах банку не було жодних конкретних питань стосовно якихось переказів, та ба більше, уточнень про яку картку йде мова: фізичної особи чи ФОП.
Загалом банк мені дуже подобався, і питання вирішували дуже швидко, на основі цього я й вирішив працювати з ФОП-рахунком саме в цьому банку. Але коли стикнувся з першими проблеми — досвід погіршився. Надіюсь керівництво банку відреагує на це, та нарешті виключить цього бота, бо вирішити проблему неможливо.
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Для детальної перевірки інформації банком в прив'язаному месенджері було запитано додаткову інформацію, що зможе підтвердити істинне джерело походження коштів. Наразі надана Вами інформація перебуває на опрацюванні фахівцями банку. Відповідь банку буде адресовано в àbank24
Щодо роботи боту (https://t.me/abank_docs_bot) та очікування текстового уточнення протягом 10 хв питання також передано фахівцям та ми думаємо над реалізацією. Вдячні, що Ви звернули увагу на це, адже це допомогає покращувати наш сервіс!
Комментарии (2)
Заблокували гроші
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Для детальної перевірки інформації прохання надати відповідь банку в особистих повідомленнях
Комментарии (3)
Приємна клієнтська підтримка
Написать комментарий
Курс 42.15
Відповідно до Умов та правил надання банківських послуг: «3.3. При списанні коштів у закордонний Торгових точках в національній валюті, транзакції на суму до 1000 грн не конвертуються за обмінним курсом Банка.
Транзакції на суму більше 1001 грн — конвертуються за умовами міжнародної платіжної системи у валюту картрахунку за обмінним курсом àbank.»
Проте, ми будемо раді детально перевірити інформацію стосовно даного прикладу та встановлено ліміту на операції без підтвердження. Прохання надати відповідь банку в особистих повідомленнях для цього
Комментарии (5)
Якісне обслуговування!
Все тільки через мобільний додаток, явка в банк не потрібна
Чати працюють чудово, швидко, підказали все що потрібно, я задоволена
Комментарии (2)
Заблокировали карту | тех. поддержка не работает
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Передану Вами наразі до банку інформацію було успішно проаналізовано. Додатково Банком було відправлено уточнення інформації в прив'язаний месенджер. Будемо раді допомогти в розв'язанні питання після отримання додаткової інформації
Комментарии (2)
Супер!
Валерія справжній майстер своєї справи, допомогла доступно пояснила! Велика молодець!
Все на високому рівні
Написать комментарий
А-Банк — захист і турбота про клієнтів на найвищому рівні!
На початку 2025 року я здійснила кілька оплат товарів в інтернеті, використовуючи картки А-Банку та ПриватБанку. Однак через 30 хвилин після транзакцій я зрозуміла, що сайт, на якому проводила оплату, був фішинговим. Це означало, що я стала жертвою шахрайства.
Негайно звернувшись до служби підтримки обох банків, я отримала інструкцію подати заявки на повернення коштів. Надала обом банкам однакову інформацію, проте реакція була різною. В А-Банку мене попросили заповнити форму на дві транзакції, після чого я отримала відповідь про розгляд заявки протягом 30 днів. ПриватБанк же одразу повідомив, що повернення коштів, скоріш за все, неможливе.
Через 30 днів А-Банк повідомив, що отримав необґрунтовану відмову від торговця, але не зупинився на цьому і продовжив процес оскарження. Мене поінформували про новий термін розгляду, який згодом продовжувався ще раз. Врешті-решт, приблизно через 90 днів після подання заявки, кошти за обома транзакціями повернулися на мій рахунок.
Цей досвід довів мені, що А-Банк — це не просто фінансова установа, а справжній партнер, який захищає своїх клієнтів. Тут не лише швидко реагують на проблеми, а й доводять справу до кінця, навіть якщо процес складний і тривалий. ПриватБанк, на жаль, не зробив жодних зусиль для повернення коштів, тож гроші, витрачені з його картки, були безповоротно втрачені.
Я щиро вдячна А-Банку за професіоналізм, підтримку та відповідальне ставлення до клієнтів. Саме такі банки заслуговують на довіру!
Написать комментарий
Не поповнюють картку вже 11 день
Перепрошуємо за ситуацію, що склалася. Ми вже взяли це питання на контроль і розбираємось у деталях. Як тільки буде рішення, одразу з Вами зв’яжемося.
Комментарии (1)
Заблокировали карту!
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Наразі Ваше питання знаходиться в роботі. Очікуйте, будь ласка, на дзвінок від Банку з детальним роз'ясненням щодо Вашого питання та подальшими рекомендаціями.
Комментарии (1)
Заблокировали карту из-за превышения лимита
С поддержкой связаться не возможно, остается просто бесконечно отправлять документы)
Ранее не приходило ни одного уведомления насчет лимитов
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Наразі Ваше питання вирішене. Будемо раді продовжувати співпрацю.
Комментарии (1)
Кредитний ліміт
В той же час в Приватбанку маю кредитний ліміт 100 000 грн, в ПУМБ 126 000 грн, в Кредит Дніпро 91 000 грн, в Монобанк 40 000 грн, в Банк Власний рахунок 35 000 грн. Тобто з 1000+1 параметром, що впливає на визначення розміру кредитного ліміту, в інших банках якось все нормально.
Коли мав в Абанку кредитний ліміт 100 000 грн, то відповідно і витрати були великі: в листопаді купував на 48 тис грн, в жовтні — на 11 тис грн, в вересні — на 27 тис грн … А в цілому за 11 місяців користування — більш ніж на 154 тис грн.
Тепер в Абанку доступних кредитних коштів 0,99 грн. Навіть не знаю, що купити на цю суму :) Зменшивши кредитний ліміт до суми використаного кредиту, ви зменшили витрати які я міг би робити карткою вашого банку. Банк не зацікавлений, щоб я користувався їх карткою, тому перейшов на користування кредитними картками інших банків. Мабуть це такий геніальний маркетинговий хід, зрозумілий лише менеджеру Абанку, який за це отримає премію і пончик.
В підтриці пропонують активно користуватись карткою, відкрити депозит і надати довідку про доходи. Так я ж користувався, доки був ліміт… Потрібен депозит? Добре, відкрив пробний на 1200 грн. Довідка? Надав сформовану в кабінеті платника податків довідку про доходи за минулий рік, на суму 621 тис грн офіційного доходу. Але ж це ніяк не вплинуло на рішення, з 1000+1 параметром.
Зараз мені напишуть стандартну відповідь ctrl+c ctrl+v.
Ми детально перевірили інформацію за Вашим запитом. Рішення щодо кредитного ліміту приймається автоматично на основі багатьох чинників, зокрема активного користування банківськими продуктами, позитивної кредитної історії та відсутності заборгованостей. Наразі Ваш рівень кредитного навантаження є суттєвим, тому можливість збільшення кредитного ліміту відсутня. Проте після закриття кількох активних угод в інших фінансових установах банк зможе переглянути це питання. Надання довідки про доходи може підвищити шанси на збільшення ліміту, але не гарантує його зміни.
Якщо рішення банку буде змінено, ми обов'язково повідомимо Вас. Дякуємо за розуміння!
Комментарии (4)
Найкращий банк з якими я працювала
Вирішення всіх питань завжди швидко та оперативно. Завжди на звязку живі люди та немає ніяких штучних інтелектів, що дуже дратує, коли тобі терміново потрібна допомога.
Найвища оцінка!
Нам важливо бути на зв’язку та швидко допомагати нашим клієнтам. Дякуємо за довіру💚
Комментарии (1)
Блокування картки та ігнор підтримки в телеграмі
Я звернувся до підтримки з питанням, які саме документи необхідно надати у моєму випадку. У відповідь, після підключення оператора, він надсилає лише шаблон з посиланням на окремий бот А-банку, де завантажуються документи (знову ж таки, без конкретних інструкцій та списку документів для окремих випадків. Будь яка спроба уточнити інформацію у чаті підтримки, зустрічається відповіддю з посиланням на бот (тобто точна копія попереднього повідомлення операторів підтримки). Більш того, на будь яке питання у підтримку, навіть не пов’язане з моніторингом (наприклад уточнення деталей по транзакції чи розстрочці), ви будете отримувати копію цього повідомлення з посиланням на бота. Цікаво, що до обмеження рахунків, підтримка працювала і там відповідали живі оператори.
Оскільки через підтримку неможливо уточнити будь-яку інформацію, я заповнюю всі дані через цей бот і отримую повідомлення про те, що перевірка займатиме до 24 годин і я отримаю повідомлення з її результатами. Приблизно через 24 години я отримую повідомлення «На все добре!» Будь-яка спроба уточнити інформацію про результати перевірки через чат підтримки зустрічається знову копією повідомлення з посиланням на бот. Картки на даний момент залишаються заблокованими.
Кошти отримував п2п переказами за продаж криптовалюти на біржі Bitget, є всі чеки за отримані кошти і всі скріншоти ордерів які це підтверджують, Під час надання чеків вибираю пункт «за криптовалюту, чекаю і отримує відмову за недостатню інформацію походження джерела доходів, не розумію, є квитанції, є ордери що підтверджують що саме за цю послугу мені відправили кошти саме з тої карти що в квитанції, дата час все співпадає, з іншими банками під час таких перевірок все швидко зясовується в реальному часі з живою підтримкою, як я можу владнати цю проблему?
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Ваше питання наразі обробляється в банку і ми активно працюємо, щоб вирішити його в найкоротші терміни. Як тільки буде рішення, ми обов'язково зв'яжемося з вами.
Комментарии (2)
Чому А-банк не встановлює кредитний ліміт, якщо кредитний рейтинг високий і є депозит?
Хочемо запевнити вас, що розмір кредитного ліміту встановлюється індивідуально для кожного клієнта, і на нього можуть впливати різноманітні фактори. Наш банк постійно аналізує ситуацію щодо своїх клієнтів, тому рішення про кредитний ліміт може змінюватися.
На жаль, наразі ми не можемо надати вам кредитний ліміт. Однак це рішення не є остаточним, і в майбутньому ваша ситуація може бути переглянута. Ми цінуємо вашу позитивну кредитну історію та наявність депозиту в нашому банку, що свідчить про вашу фінансову відповідальність.
Дякуємо за ваше розуміння та терпіння.
Комментарии (4)
Чому Н Е треба користуватися а-банк
Хотів би поділитися, чому я застерігаю вас НЕ тримати кошти в а-банк. Я підприємець який має ФОП, моя діяльність це надання інформаційних послуг, а саме, я маю телеграм чат, де можна придбати розблокування в чаті (сплативши мені на рахунок ФОП монобанку), розблокування коштує лише 65 грн, я залишаю можливість для розблокування, так як вважаю, що людина може виправити свою поведінку та більше не порушувати.
Перейдемо до ситуації, я заблокував порушника правил чату (в мене є угода та правила чату, без ознайомлення яких, не можна користуватися чатом). Порушенням в чаті було те що порушник продавав вхід до якогось свого каналу з 18+ контентом, так як подібні заклики (до переходу на канал з порнографією та продажа в чаті будь-чого) перечить правилам чату та є незаконно, цього користувача було автоматично заблоковано. Через деякий час цей порушник придбав розблокування та так як придбання розблокування активується автоматично через деякий час, його було розблоковано не одразу, а приблизно протягом декількох годин (про це повідомляється користувча перед сплатою), це пов’язано через те що переказ по IBAN може бути з затримкою.
Після цього як я потім вже зрозумів на мене ця людина подала скаргу в а-банк, що вона не отримала послугу, яку вона придбала. Тепер до уваги, проходе декілька днів та а-банк не запитавши іншу сторону (тобто мене), що сталося та не розібравши в ситуації блокує мій рахунок а-банк (на той момент в мене там було приблизно 6 тис. грн.). Я побачивши цю інформацію, здивований, намагаюся з’вязатися з банком, але були лише обіцянки про зв’язок зі спеціалістом протямгом 3 днів.
Проходе 3 дні, від банку тиша, на 4 день я вирішую написати їм сам та мені повідомили, що зараз передадуть інформацію та зв’яжуться зі мною, на щастя в цей раз перетелефонували через декілька годин.
Там мені нарешті повідомили що мене заблокували через «шахрайство», повідомили дату транзакції та повідомили наступне, у вас є 2 варіанти, або ви просите забрати скаргу з банку або ви платите 30% (це приблизно 1880 грн.) від свого балансу та ми розблокуємо вам рахунок. Після цього дзвінка, я спробував зв’язатися з цим порушником, повідомив що він вже є розблокованим, та попросив забрати скаргу, але він мені не відповідав, а лише переглянув мої повідомлення. Я був вимушений заплатити ці 30%, щоб отримати хоч свій залишок МОГО балансу.
Після цього, мене відправили у відділення банку, надали мені «трохи часу», щоб я встиг вивести СВОЇ кошти, до співробітників віділення, питань немає, вони навіть дізналися що у мене блокування від мене, в одному допису я бачив теж інформацію, що співробіники мало що можуть, тому я їх не звинувачую. Проблема в самому банку та його відношені до клієнтів.
Якщо все підвести, можна сказати, іншими словами, можливо заблокувати будь-якого клієнта ФОП, якщо на нього подадуть скаргу (зміст скарги не важливий, головне її наявність), перевірити чи надав я послугу можливо через мене, інших методів я не бачу, але так як а-банк, не виявив бажання вислухати мою сторону, він просто вирішив «заробити легкі гроші».
На жаль, бачу на форумах багато подібних дописів і це викликає питання до доцільності існування цього банку. Звісно що проблеми є в кожному банку, але таких, я не бачив в жодному, як по мені це не банк, це яма, в яку ви викидаєте гроші, а чи повернуться вони, невідомо.
На цьому все, вам категорично НЕ рекомендую цей банк!
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
За фактом встановлення обмеження з Вами зв’язався відповідальний співробітник та надав детальну інформацію щодо даного питання.
У разі надходження скарг Банк може тимчасово блокувати картку. За підсумком розгляду скарги клієнту пропонується вирішити питання за скаргою або здійснити повернення коштів заявнику. Від Вас було отримано згоду на повернення коштів за скаргою.
Наразі Ваше питання вирішене. Залишки з рахунку Ви отримали при зверненні до відділення.
Комментарии (6)
Банк не передав інформацію про закриття кредиту у виконачу службу, через що на мене було відкрито винавче провадження на вже закритий кредит.
Тому можна зробити висновки, що у відділі по врегулюванню кредитної заборгованості працюють справжні непрофісіонали під чуйним керівництвом ще більшого непрофессіонала Олександра Віталійовича. Тому що, згідно Положення Банку про врегулювання простроченої заборгованості вся відповідальність покладається саме на керівника. Мені цікаво, чому після закриття кредиту банк чекає декілька тижнів і не подає оновлену інформацію у відповідні служби??? На всі мої подані запити, я отримувала лише формальні відписки від банку, щось про внутрішній регламент і тому подібне.
ШОВ — одного дня вас покарає карма.
Банк виконав усі необхідні дії згідно з процедурою: після рішення суду ми направили документи на відкриття виконавчого провадження. Однак виконавець відкрив провадження лише 23.01 – вже після того, як Ви погасили заборгованість. Ми не маємо можливості контролювати строки обробки документів виконавчою службою, оскільки це залежить виключно від їхньої роботи.
Після погашення боргу ми направили до виконавця запит про закриття виконавчого провадження, і воно було завершене.
Оскільки банк діяв у рамках встановленої процедури та не порушував регламент комунікацій із державною виконавчою службою і приватним виконавцем, можливості відшкодувати дану суму з нашого боку немає. Рекомендуємо звернутися безпосередньо до виконавця для врегулювання даного питання.
Написать комментарий