×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Всё ок
Написать комментарий
Повернення коштів на рахунок
Комментарии (1)
Блокують картки
результату немає
Банк не блокує рахунки клієнтів безпідставно. Всі рішення ухвалюються відповідно до умов обслуговування та вимог чинного законодавства.
Щоб ми могли детальніше перевірити ситуацію та надати коментар, будь ласка, надайте додаткову інформацію в особистих повідомленнях.
Комментарии (1)
Банк заблокировал карту
Хочу залишити відгук, сьогодні зранку я переводила кошти зі свого банку сенс на, а банк і банк заблокував картку, переводила з сенсу поскільки оплачувати з, а банку мені вигідніше там не має комісії за перевод. Для підтвердження загрузила в додаток банку ПДФ квитанціі з банку сенс, що я переводила сама ці кошти зі своєі картки, особисті кошти, там сумма невелика 6500 і 5500, спеціально розбила на два платежі, щоб не заблокували. Я просто не розумію як можно підтвердити надходження коштів, якщо кошти переведені між моіми картками просто різних банків.
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Для розв'язання питання з фінансового моніторингу та передачі запитаної банком інформації радимо використовувати https://t.me/abank_docs_bot.
Ми відправили Вам особисте повідомлення в прив'язаний месенджер. Просимо відповісти на нього та надати запитану інформацію
Комментарии (3)
Звернення
Комментарии (1)
блокування рахунків
Дякуємо, що залишаєтеся з нами протягом багатьох років.
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій.
Після встановлення обмежень ми надіслали Вам повідомлення у застосунок із детальним переліком необхідних документів, які Ви могли легко передати через кнопку «Надати документи». При зверненні до служби підтримки Вам також повідомляли про необхідність надати ці документи.
Після перевірки наданої інформації питання було вирішено. Сподіваємося на подальшу співпрацю і завжди раді допомогти!
Комментарии (4)
Отличный банк и профессиональная поддержка
Хочу оставить отзыв о банке и выразить искреннюю благодарность за высокий уровень сервиса.
Недавно у меня возникла ситуация, связанная с необходимостью вернуть ошибочно списанные средства. Я обратилась в службу поддержки и была приятно удивлена — сотрудники отреагировали очень оперативно и с вниманием отнеслись к моему вопросу.
Консультанты проявили себя с наилучшей стороны: вежливые, компетентные и действительно заинтересованные в том, чтобы помочь. Решение было найдено всего за два дня, хотя изначально ожидалось, что процесс займёт больше времени.
Я действительно не ожидала такой быстрой и качественной помощи. Всё прошло максимально комфортно и прозрачно.
Банк оставил у меня только положительные впечатления — и по качеству обслуживания, и по подходу к клиенту.
С уверенностью могу рекомендовать!
Нам дуже важливо знати, що клієнти відчувають підтримку з нашого боку💚
Комментарии (1)
Швидко,змістовно,зрозуміло
Комментарии (1)
Дуже задоволена співпрацею з даним банком.
Рекомендую цей банк одним словом. Дуже задоволена співпрацею з ним.
Комментарии (1)
Гарне обслуговування, швидке обслуговування
Написать комментарий
Дуже хороший банк 🥰
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Консультація у чаті
Дякую спеціалісту Ельвірі. Швидко знайшла відповіді на мої питання.
З усіх банків, приємніше працювати саме з, А Банком🫶
Написать комментарий
Дуже приємно здивований якістю сервісу служби підтримки
Цей кейс реально змінив моє відношення до організації в цілому. Той досвід, який в мене був раніше, яка оцінка банка в цілому у мене склалась в 2017 році, у і те, з чим я мав справу сьогодні, у 2025р., це були неначе дві різні організації.
Що дійсно мене дуже здивувало — це те, що мене консультувала людина, а не штучний інтелект або чат-бот, яких зараз використовують, як інструмент взаємодії з клієнтом, у службах підтримки всіх банківських установ на первинних етапах розмови.
Цей раз також було відчутно, що перші два повідомлення мені написав робот (привітання та збір інформації про потребу клієнта), але дуже вчасно включився спеціаліст, який далі супроводжував мене в моїх питаннях.
Великою різницею між цим кейсом та більшістю інших випадків мого спілкування із різними службами підтримки, як банківських установ, так і інших організацій, було саме те, що спеціаліст А-банку був націлений на вирішення моїх задач, дійсно заглиблюючись у суть моїх питань, та забезпечуючи мене максимально доступною зрозумілою інформацією. За можливості, надавав мені змогу, час, та покрокові інструкції для виконання дій, щодо подальшого просування в процесу вирішення питань. При цьому, не зупиняючи консультацію, не намагаючись якомога скоріше закрити діалог зі мною, як з клієнтом, що я дуже часто спостерігаю у відношенні інших служб підтримки різних організацій, до потребуючих допомоги клієнтів (багато разів ловив себе на думці що цей консультант або спеціаліст служба підтримки клієнтів все зводить до того що я як клієнт дурний та неосвічений у питаннях, яких він мені надає відповіді, хоч це далеко не так). Це те що мене найбільше вразило. А далі ви самі розумієте мої питання були вирішені процес пішов я все зрозумів де що і як за що відповідає після чого мені були задані що уточнюючі питання з піклуванням поставились до моєї безпеки бо ця консультація проходила під час жорстких ракетних обстрілів. При цьому розмова була не напруженою та сприяла дружньому взаємовідношенню один до одного.
У кінці кінців, я був задоволений та запити мої були задоволені також повністю. Приємне враження від трансформації Абанк із тієї організації 2017, що не могла мені пояснити, чому і як відбуваються, ті чи інші операції та зміни у моїх активах, у дійсно професійну та відкриту до діалогу компанію, з якою, тепер, хочеться вести справи.
Мушу відзначити, що вперше за дуже довгий час, служба підтримки надає мені саме ту інформацію у розмові, яку я запитував. Тобто мене тут почули.
Дякую за це.
Дякую за допомогу! Дякую за особисті привітання), це також дуже приємно.
І, також, дякую за турботу моє здоров’я, життя, та за мою безпеку.
Можу побажати Вам не припиняти підтримувати таку високу якість обслуговування клієнтів, усіх клієнтів, які будуть. На мою думку, ви у цьому сьогодні попереду всіх, тож, нехай з вас та з вашого досвіду всі беруть приклад, нехай вас наздоганяють, але не випереджають.
Бережіть себе ви гарні люди.
Назаре, моя повага. Вміти не тільки слухати людей, а ще й чути, і розуміти контекст, це дуже важливе цінне вміння. Розвивайся та будь успішним.
Всім всього найкращого.
Мене обслуговували у Телеграм чаті. Нижче такого вибору немає, тому відділення.
Комментарии (1)
Не дотримання Умов договору і Розповсюдження конфіденційної інформації
А тепер про Великі мінуси послуги страхування які пропонує фінансова установа А-банк вони не працюють це виключно ви залишаєте кошти для їх збагачення, Аргументую я сплачував страхування безпечний ліміт і надіявся я захищений у разі втрати роботи Ітд і тп і тут це трапилося зі мною я не зміг обслуговувати свої кредитні зобов’язання, (Кожне слово можу підтвердити так як я вів записи телефонних розмов і вони у мене збереженні) Мені зателефонували з банку з приводу заборгованості, я відповім їм що в мене страховий випадок який підпадає в страхуванні безпечний ліміт, на що працівник Банку відповів це ви по своєму бажанню платили страхування, а кошти ви повинні повернути… На що дав запитання то це у вас така Афера брати кошти кожен місяць за страхуванням безпечний ліміт хоча на справді нічого не страхуєтся, на що отримав відповідь вас ніхто не змушував платити страховку, кошти ви повернете в любому випадку, банк піде до суду…
Це я до того щоб Клієнти немали ніяких ілюзій що вони захищені міфічною як оказалось страховкою…
Тепер далі що вони роблять в такому випадку передають борг по факторингу і навіть не повідомляють вас, як це потребує законодавство України, Укрпошта заказним листом під підпис або Кур'єром, (Таким чином надсилаються листи Юридичного значення)
І відразу відповім захисникам Фінансової установи які обов’язково будуть…
В даному випадку іншого способу немає так як я ставав клієнтом я не був боржником і договір прописаний під клієнта, і він мною Не переукладанний, щоб вони могли передавати по факторингу ітд і тп не повідомивши мене, чим Порушили як мінімум для початку 188−39 КУпАП …
…
P.s
Передали мій борг можна написати 3 особам
якраз перед перед подачею справи в господарський суд у справі про відновленню платоспроможності, дуже хочу побачити вашого представника на зборі кредиторів і як ви будете виставляти свої вимоги. З урахуванням вище мною написаного…
Я хоча дію в законодавчому порядку дотримуючись правил.
Хочемо звернути увагу, що послуга страхування, яка пропонується банком, є добровільною та надається як додатковий сервіс, кошти за яку перераховуються безпосередньо на рахунок страхової компанії. Договір страхування залишається чинним за умови наявності коштів на рахунку для щомісячного списання внеску.
Згідно з умовами, страховими випадками вважаються:
• тілесні ушкодження внаслідок нещасного випадку;
• стійка втрата працездатності або встановлення інвалідності внаслідок нещасного випадку;
• смерть Застрахованої особи внаслідок нещасного випадку або хвороби;
• вперше діагностоване критичне захворювання;
• непередбачені фінансові витрати, пов’язані з втратою постійного місця роботи.
З огляду на описані обставини, ситуація, на жаль, не підпадає під умови страхового випадку, визначені договором.
Щодо питання залучення зовнішніх організацій, банк інформує про це повідомленням в застосунок банку, що є одним з офіційних каналів комунікації. Так само інформування було надано і в цьому випадку.
Ми щиро сподіваємось, що вам вдасться відновити фінансову стабільність найближчим часом, і будемо раді допомогти у межах наших можливостей.
Комментарии (4)
Блокують карту по любому поводу
У межах фінансового моніторингу банк має виконувати вимоги чинного законодавства України. Це передбачає детальний аналіз операцій та запити щодо підтвердження джерел надходжень.
Дякуємо Вам за надані документи та пояснення. Після їхнього розгляду ми надіслали уточнюючий запит, адже інформації було недостатньо для завершення перевірки. Наразі питання вирішене.
Дякуємо за розуміння та будемо раді продовжити співпрацю!
Комментарии (2)
Обслуживание
Комментарии (1)
Кредитний ліміт
Після звернення до підтримки я отримав шаблонну відповідь про те, що «ліміт було перерозподілено за рішенням банку» для забезпечення «балансу між фінансовими можливостями клієнта та комфортним користуванням кредитними коштами». Але, якщо чесно, таке формулювання нічого не пояснює. У мене немає заборгованостей, активність по картці є.
Я не маю жодних претензій, просто хочу зрозуміти логіку. Чому спочатку їх піднімають, а потім різко зменшують, не давши навіть скористатись?
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом — такі звернення допомагають нам ставати кращими.
Дійсно, ліміт за послугою «Плати частинами» може змінюватися. Він формується з урахуванням багатьох факторів: кредитного навантаження, фінансової спроможності, історії користування продуктами банку тощо.
Втім, щоб упевнитися, що не виникло жодних технічних складнощів, ми все детально перевіримо.
Нам знадобиться трохи часу, аби розібратися в ситуації. Як тільки отримаємо результат — одразу зв’яжемося з Вами та надамо пояснення.
Комментарии (1)
Сервіс служби підтримки
Важливо, що люди, а не роботи! Дякую 🤩
Комментарии (1)
Лучшая служба поддержка
Комментарии (1)
Категорично не раджу
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Наразі Ваше питання є успішно вирішеним. Впевнені, що нам вдасться змінити Вашу думку на краще та продовжити співпрацю
Комментарии (8)